PDA

Bekijk Volledige Versie : Viespeuk Lange Frans heeft losse klauwtjes tijdens optreden.



Dwaalspoor
27-03-06, 06:34
starttijd=00:00:04&speelduur=00:01:22


'Geweldloze' Lange Frans slaat jongen

Door STEFAN RAATGEVER

MEPPEL - Rapper Lange Frans (Frans Frederiks, 26) is in opspraak geraakt na een vechtpartij in een dancing in Meppel.

Lange Frans: alleen spijt van klap.De rapper vloog vrijdagavond bij een optreden op een schoolfeest een 18-jarige toeschouwer aan, nadat vanuit de zaal een ijsblokje naar hem was gegooid. Beelden van het tumult circuleerden gisteren op internet. De scholier, die niet gewond raakte maar wel ‘last heeft' van de klap, heeft aangifte gedaan. Volgens de politie is onbekend of de jongen de ijsblokjesgooier was.

Lange Frans laat via zijn manager Willem van den Brandt weten dat hij excuses heeft aangeboden. ,,Dat heeft hij meteen na het incident gedaan. Aan de betrokken jongen en ten overstaan van de zaal.'' Frederiks had in 2004 samen met collega-rapper Baas B een hit met het nummer Zinloos, waarin de twee zinloos geweld veroordelen.

Vorig jaar zat Baas B na een vechtpartij in de cel. Van den Brandt: ,,Er is geen sprake van zinloos geweld van Frans. Op het podium zijn de jongens aan de goden overgeleverd. Dat ijsblokje is nog net geen bedreiging, maar het komt in de buurt. Daarom heeft Frans geen spijt van het halen van verhaal, maar alleen van de klap. Frans begon niet met agressief gedrag.’’

http://www.ad.nl/binnenland/article233952.ece

Mark
27-03-06, 06:58
zo is het leven in de "mean streets" van Meppel....

Wortel
27-03-06, 08:25
:hihi: De mean streets van Meppel.

Gelukkig gebeurt er hier op de Kruiskade en op Zuid nooit wat.

III
27-03-06, 08:33
Je zou hem moeten vragen voor een optreden voor minderjarige scholieren en dan met allemaal Hell's Angels gaan ijsblokjes gooien.
Kijken of Franssie dan nog zo heldhaftig verhaal gaat halen.
Dacht het niet: dat zou hij interpreteren als zinloos geweld!
Stoere jongen is het.
En dan de tekst van die rap...:sniper:
Stay away from my childred, you goof!
Asshole.

MusicManiac
27-03-06, 13:48
Ik was vorig jaar bij een opttreden van hen, heb daarna nog m'n dochtertje van 10 met ze op de foto gezet .. ze leken heel aardig en relaxed. Maar als ik dit zo zie .. gadverdamme, wat een voorbeeld voor de jeugd weer.

Skidmark
27-03-06, 13:52
Ik heb nooit een hoge dunk van die gozert gehad en dat blijkt dus ook wel te kloppen, dat ie graag lichamelijk geweld gebruikt en snel ontvlambaar is verbaast mij allerminst. :jammer:

Opgeblazen ego'tje is het.

Divine_70
27-03-06, 13:55
Het is niet de eerste keer dat ie bij een incident betrokken is.
Ik denk dat ie blij mag zijn met een ijsklontje, hoevaak worden ze bekogeld met rotte tomaten, en die had ie in dit geval zeker verdiend.
Misschien kan ie alsog in aanmerking komen voor de "Gouden eikel".

Skidmark
27-03-06, 13:58
Geplaatst door Divine_70
Het is niet de eerste keer dat ie bij een incident betrokken is.
Ik denk dat ie blij mag zijn met een ijsklontje, hoevaak worden ze bekogeld met rotte tomaten, en die had ie in dit geval zeker verdiend.
Misschien kan ie alsog in aanmerking komen voor de "Gouden eikel".

:lol:

Als dat zou kunnen! :stout:

waterfiets
27-03-06, 14:05
Gore teksten ook spreekt hij uit ... disgusting ....

Cherry Bo
27-03-06, 14:11
Geplaatst door waterfiets
Gore teksten ook spreekt hij uit ... disgusting ....

"Zuig p*k met twee handen,
Veel spuug en geen tanden,
Met jou wil ik.........."



Toen dat ijsklontje. :D




Dat was hard nodig. :hihi:

Divine_70
27-03-06, 14:20
Geplaatst door Cherry Bo
"Zuig p*k met twee handen,
Veel spuug en geen tanden,
Met jou wil ik.........."



Toen dat ijsklontje. :D




Dat was hard nodig. :hihi:

Oowww dat verklaart waarom hij zo boos werdt, 1 ijsklontje was veel te weinig . :duits:

Cherry Bo
27-03-06, 14:21
Geplaatst door Divine_70
Oowww dat verklaart waarom hij zo boos werdt, 1 ijsklontje was veel te weinig . :duits:

:hihi:

En te hoog gemikt, ook nog. :duivels:

xslaniet
27-03-06, 22:21
wat zou ie per maand verdienen? :watte?:

Dwaalspoor
28-03-06, 02:13
Lange Frans: Ik doe ook aangifte

door Colette Boegman

AMSTERDAM - Lange Frans heeft spijt van wat er vrijdagavond tijdens een optreden in Meppel is gebeurd, maar doet zelf ook aangifte. Nadat een scholier een ijsblokje gooide - wat bij Frans tussen zijn ogen terecht kwam - werd hij kwaad...

(Lange) Frans Fredriks dook het publiek in en begon de dader hard te duwen. "Het is niet goed te praten. En het was ook zeker niet gebeurd als die jongen mij niet had bekogeld", zo legt de rapper uit. "Ik had wel blind kunnen zijn."

De rapper die samen met Bart (Baas B.) optrad in de discotheek heeft na het incident zijn excuus op het podium aangeboden. Toch is er aangifte tegen de artiest gedaan.

"En daar laat ik het niet bij zitten", zo laat Frans weten. " Ik zal ook naar de politie stappen om een aanklacht in te dienen."

http://www.telegraaf.nl/prive/36000121/Lange_Frans:_Ik_doe_ook_aangifte.html

Aicha1976
28-03-06, 03:13
Geplaatst door Dwaalspoor
Lange Frans: Ik doe ook aangifte

door Colette Boegman

AMSTERDAM - Lange Frans heeft spijt van wat er vrijdagavond tijdens een optreden in Meppel is gebeurd, maar doet zelf ook aangifte. Nadat een scholier een ijsblokje gooide - wat bij Frans tussen zijn ogen terecht kwam - werd hij kwaad...

(Lange) Frans Fredriks dook het publiek in en begon de dader hard te duwen. "Het is niet goed te praten. En het was ook zeker niet gebeurd als die jongen mij niet had bekogeld", zo legt de rapper uit. "Ik had wel blind kunnen zijn." De rapper die samen met Bart (Baas B.) optrad in de discotheek heeft na het incident zijn excuus op het podium aangeboden. Toch is er aangifte tegen de artiest gedaan.

"En daar laat ik het niet bij zitten", zo laat Frans weten. " Ik zal ook naar de politie stappen om een aanklacht in te dienen."

http://www.telegraaf.nl/prive/36000121/Lange_Frans:_Ik_doe_ook_aangifte.html


Wat een mietje :gniffel:

MusicManiac
28-03-06, 10:46
Geplaatst door Aicha1976
Wat een mietje :gniffel:

Mama, ze gooien met ijsblokjes !

Nu maakt 'ie het alleen nog maar erger voor zichzelf en z'n image.

waterfiets
28-03-06, 13:29
Nou ja een ijsblokje tussen je ogen voel je heus wel maar om dan direct iemand op zijn hoofd te slaan ..... dan ben je toch geen haar beter ?

Aicha1976
28-03-06, 14:51
Geplaatst door MusicManiac
Mama, ze gooien met ijsblokjes !

Nu maakt 'ie het alleen nog maar erger voor zichzelf en z'n image.


Hm, ik vond het altijd al een nar :roker:

Divine_70
28-03-06, 17:57
Geplaatst door waterfiets
Nou ja een ijsblokje tussen je ogen voel je heus wel maar om dan direct iemand op zijn hoofd te slaan ..... dan ben je toch geen haar beter ?

Die vent spoort gewoon niet, nooit gedaan ook. :jammer:

Max Stirner
28-03-06, 18:15
Geplaatst door waterfiets
Nou ja een ijsblokje tussen je ogen voel je heus wel maar om dan direct iemand op zijn hoofd te slaan ..... dan ben je toch geen haar beter ?


Ik vind dat Fransje groot gelijk heeft. Ik had die met ijsblokjes gooiende snotaap ook op zijn b*k geslagen.

Je hoeft niet over je heen te laten lopen alleen omdat je k*tmuziek maakt.

MusicManiac
28-03-06, 18:23
Vroeger gooide het publiek gewoon met bier.

Divine_70
28-03-06, 18:26
Geplaatst door MusicManiac
Vroeger gooide het publiek gewoon met bier.

Dat was bij Normaal, :fplet: die hadden bier nodig, Lange Frans heeft ijs nodig, en het liefst bakken vol tegelijk. :roker:

MusicManiac
28-03-06, 18:29
Geplaatst door Divine_70
Dat was bij Normaal, :fplet: die hadden bier nodig, Lange Frans heeft ijs nodig, en het liefst bakken vol tegelijk. :roker:

Nou, in bepaalde streken was het bij iedere band .. Maar L.Frans moeten ze maar invriezen ja.

Divine_70
28-03-06, 18:34
Geplaatst door MusicManiac
Nou, in bepaalde streken was het bij iedere band .. Maar L.Frans moeten ze maar invriezen ja.

Beter van wel ja, maar dan vooral niet meer ontdooien als de techniek het toe laat. :hihi:

Dwaalspoor
28-03-06, 19:04
Lange Frans niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem

HAARLEM (ANP) - Het rapduo Lange Frans en Baas B is niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem. De organisatie heeft het optreden afgezegd omdat Lange Frans vrijdag tijdens een optreden een jongen uit het publiek mishandelde die een ijsblokje naar zijn hoofd zou hebben gegooid.

Lange Frans is één van de artiesten die vorige maand werden benoemd tot 'ambassadeur van de vrijheid'. Hij staat in die hoedanigheid met Baas B op de programma's van diverse bevrijdingsfestivals. De ambassadeurs worden op 5 mei met een helikopter naar de verschillende locaties gevlogen. Lange Frans en Baas B bezoeken Amsterdam, Utrecht en Almere om het onderwerp mensenrechten aan te kaarten. Deze steden hebben laten weten dat het duo nog welkom is.

De vlucht naar Haarlem is nu van de baan. ,,Hoe irritant mensen in je publiek ook zijn, als helikopteract van de bevrijdingsfestivals en daarmee spreekbuis van vrijheid en tolerantie, dien je een voorbeeldfunctie'', verklaart Marcel Sukel, voorzitter van Bevrijdingspop, dinsdag. ,,Wij vinden het niet kunnen dat je je op een dergelijke manier uitlaat. Zeker niet voor een ambassadeur van de vrijheid.''

In het gastenboek op de website van het Haarlemse evenement is een stroom aan reacties binnengekomen, waaruit blijkt dat een deel van het publiek de komst van Lange Frans niet op prijs stelt. ,,Wij nemen deze signalen serieus'', aldus Sukel. ,,Ons publiek mag en moet ons aanspreken op de keuze van onze acts.'' Het bestuur van het grootste bevrijdingsfestival van Nederland wil binnenkort met Lange Frans in gesprek gaan over het thema respect.

Het Nationaal Comité 4 en 5 mei, de organisatie die de vrijheidsambassadeurs aanwijst, veroordeelt de actie van Lange Frans. De rapper mag wel aanblijven als ambassadeur van de vrijheid. Het comité en de bevrijdingsfestivals roepen wel op tot discussie over ,,hoe we met onze vrijheid en die van anderen om wensen te gaan''. Lange Frans en Baas B doen hieraan mee. Een woordvoerster van het comité laat weten dat over de precieze invulling hiervan nog wordt gesproken.


http://www.nrc.nl/anp/binnenland/article263469.ece

Divine_70
28-03-06, 19:58
Geplaatst door Dwaalspoor
[B]

Lange Frans is één van de artiesten die vorige maand werden benoemd tot 'ambassadeur van de vrijheid'.

Hij neemt die vrijheid wel heel erg serieus, vraag me alleen of of hij weet dat er een andere vrijheid wordt bedoeld dan de vrijheid die hij nam.

waterfiets
28-03-06, 21:21
Terecht natuurlijk dat hij niet meer welkom is. Ik denk dat er meer zullen volgen want ze zouden een tour houden langs bevrijdingsfestivals.

MaRiaH
28-03-06, 22:57
Geplaatst door waterfiets
Terecht natuurlijk dat hij niet meer welkom is. Ik denk dat er meer zullen volgen want ze zouden een tour houden langs bevrijdingsfestivals.

Laat Ali B. maar in zijn plaats gaan..
vind ik persoonlijk ook een betere boodschap vanuit gaan.

~Panthera~
28-03-06, 23:11
Geplaatst door Dwaalspoor
Lange Frans niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem

HAARLEM (ANP) - Het rapduo Lange Frans en Baas B is niet welkom op Bevrijdingspop Haarlem. De organisatie heeft het optreden afgezegd omdat Lange Frans vrijdag tijdens een optreden een jongen uit het publiek mishandelde die een ijsblokje naar zijn hoofd zou hebben gegooid.

Lange Frans is één van de artiesten die vorige maand werden benoemd tot 'ambassadeur van de vrijheid'. Hij staat in die hoedanigheid met Baas B op de programma's van diverse bevrijdingsfestivals. De ambassadeurs worden op 5 mei met een helikopter naar de verschillende locaties gevlogen. Lange Frans en Baas B bezoeken Amsterdam, Utrecht en Almere om het onderwerp mensenrechten aan te kaarten. Deze steden hebben laten weten dat het duo nog welkom is.

De vlucht naar Haarlem is nu van de baan. ,,Hoe irritant mensen in je publiek ook zijn, als helikopteract van de bevrijdingsfestivals en daarmee spreekbuis van vrijheid en tolerantie, dien je een voorbeeldfunctie'', verklaart Marcel Sukel, voorzitter van Bevrijdingspop, dinsdag. ,,Wij vinden het niet kunnen dat je je op een dergelijke manier uitlaat. Zeker niet voor een ambassadeur van de vrijheid.''

In het gastenboek op de website van het Haarlemse evenement is een stroom aan reacties binnengekomen, waaruit blijkt dat een deel van het publiek de komst van Lange Frans niet op prijs stelt. ,,Wij nemen deze signalen serieus'', aldus Sukel. ,,Ons publiek mag en moet ons aanspreken op de keuze van onze acts.'' Het bestuur van het grootste bevrijdingsfestival van Nederland wil binnenkort met Lange Frans in gesprek gaan over het thema respect.

Het Nationaal Comité 4 en 5 mei, de organisatie die de vrijheidsambassadeurs aanwijst, veroordeelt de actie van Lange Frans. De rapper mag wel aanblijven als ambassadeur van de vrijheid. Het comité en de bevrijdingsfestivals roepen wel op tot discussie over ,,hoe we met onze vrijheid en die van anderen om wensen te gaan''. Lange Frans en Baas B doen hieraan mee. Een woordvoerster van het comité laat weten dat over de precieze invulling hiervan nog wordt gesproken.


http://www.nrc.nl/anp/binnenland/article263469.ece


:duim: Haarlem. :D http://www.hazelnet.org/icon/emote/happy/littleman2.gif

http://www.hazelnet.org/icon/character/cartoon/spiderman.gif

Max Stirner
28-03-06, 23:57
Geplaatst door waterfiets
Terecht natuurlijk dat hij niet meer welkom is. Ik denk dat er meer zullen volgen want ze zouden een tour houden langs bevrijdingsfestivals.


Je mag alleen op bevrijdingsfestivals spelen als je irritante pubertjes ongestraft met ijsblokjes naar je hoofd laat gooien..... :student:

Divine_70
29-03-06, 00:09
Geplaatst door Max Stirner
Je mag alleen op bevrijdingsfestivals spelen als je irritante pubertjes ongestraft met ijsblokjes naar je hoofd laat gooien..... :student:

Dit is niet het enige incident waar Lange Frans zich liet gaan.
Daarom snap ik ook niet dat ze hem voor dat doel hebben aan gewezen. :jammer:

xslaniet
29-03-06, 07:33
Neem me even niet kwalijk dames en heren ,maar omdat die lullenkop in spotlights staat mag ie iemand niet op z'n bek slaan?
D'r worden dagelijks mensen voor minder in elkaar getimmerd en kom nou niet aan met een voorbeeld functie.
Die leipert geeft een fantastische weerspiegeling van de werkelijke maatschappij weer...

waterfiets
29-03-06, 08:19
Geplaatst door Divine_70
Dit is niet het enige incident waar Lange Frans zich liet gaan.
Daarom snap ik ook niet dat ze hem voor dat doel hebben aan gewezen. :jammer:

Nou ik denk om onderstaande tekst .... echt zo'n verbroederende tekst. Overigens was gisteren die jongen bij RTL Boulevard in de uitzending die hij op zijn bek heeft getimmerd en die zegt dat hij het ijsblokje wel voorbij zag komen maar zelf helemaal niks gegooid heeft. Vandaar zijn aangifte tegen Lange Frans. Dus wellicht heeft Lange Frans zo maar iemand in het publiek in elkaar geramd waar hij toevallig bij kon komen?

Het land van

[Lange Frans]
Kom uit het land van Pim Fortuin en Volkert van de G.
Het land van Theo van Gogh en Mohammed B
Kom uit het land van kroketten, frikadellen
Die je tot aan de Spaanse kust kunt bestellen
Kom uit het land waar Air Max nooit uit de mode raken
Waar ze je kraken op het moment dat je het groot gaat maken
Kom uit het land van rood-wit-blauw en de gouden leeuw
Plunderen de wereld noemen het de gouden eeuw
Kom uit het land van wietplantages en fietsvierdaagses
Het land waar je een junkie om een fiets kan vragen
Het land dat kampioen werd in ‘88
Het land van haring happen, dijken en grachten
Kom uit het land van, het land van Lange Fransie
Dit is het land waar ik thuis kom na vakantie


Kom uit het land waar ik in 1982 geboren ben
Waar ik me guldens aan de euro verloren ben
Het land dat meedoet aan de oorlog in Irak
Want ome Bush heeft Balkenende in zijn zak
Het land van gierig zijn
een rondje geven is te duur
de vette hap van de Febo trek je uit de muur
Het land van rellen tussen Ajax en Feyenoord
Maar wanneer Oranje speelt iedereen er bij hoort
Het land van Johan Cruijf en Abe Lenstra
Het legioen laat de leeuw niet in zijn hemd staan
Het land waar we elke dag hopen op wat beter weer
Die Piet Paulusma vertrouw ik voor geen meter meer
[B]Het land dat vrij is sinds ‘45
Het land waar ik blijf, 'k vind het er heerlijk
Eerlijk

[Lange Frans]
Ik kom uit het land waar je door heen rijdt in 3 uurtjes
Met een ander dialect elke 10 minuutjes
Kom uit het land waar op papier een plek voor iedereen is
En XTC export nummer 1 is
Kom uit het land waar Andre Hazes
Over 100 jaar in elk café nog steeds de baas is
Kom uit het land waar Peter, Gert-Jan, Raymond en Jutten
Frans, Bart en Ali de game runnen
Kom uit het land waar hiphop een kind van 30 is
En je mag zelf weer gaan vullen hoe vet dat is
Het land waar als je rijk wordt je zoveel inlevert
Dat je bij jezelf denkt, hoeveel zin heeft het?
Het land waar prostitutie en blowen mag
Het land van sinterklaas en koninginnedag
Dit is het land waar ik verloren heb, bedrogen ben
Kom uit het land waar ik geboren en getogen ben

[Lange Frans & Baas B]
Kom uit het land met de meeste culturen per vierkante meter
Maar men is bang om bij de buren te gaan eten
En integratie is een schitterend woord
Maar shit is fucking bitter wanneer niemand het hoort
Ik deel mijn land met Turken en Marokanen,
Antilianen, Molukkers en Surinamers
Het land waar we samen veels te veel opkroppen
En wereldwijd gerepresent zijn door Harry Potter
Het land waar apartheid, internationaal
het meest bekende woord is uit de Nederlandse taal
Kom uit het land wat tikt als een tijdbom
Het land dat eet om zes uur en ook nog eens op tijd komt
Dit is het land waar ik zal overwinnen aan het einde
Totdat je deze meezingt aan de ArenA-lijnen
En tot die tijd zal ik schijnen ik heb mijn hart verpand
Dit is voor Nederland, Baas B, Lange Frans

Songteksten.org


Zou hij echt denken dat Harry Potter uit Nederland komt? Hij is waarschijnlijk in de war met Anne Frank.

MusicManiac
29-03-06, 11:24
Zou hij echt denken dat Harry Potter uit Nederland komt? Hij is waarschijnlijk in de war met Anne Frank. [/B][/QUOTE]

Ik denk dat 'ie Balkenende bedoelt, vooral in het buitenland schijnt z'n bijnaam nog al eens Harry Potter te luiden.

MusicManiac
29-03-06, 11:27
Geplaatst door xslaniet
Neem me even niet kwalijk dames en heren ,maar omdat die lullenkop in spotlights staat mag ie iemand niet op z'n bek slaan?
D'r worden dagelijks mensen voor minder in elkaar getimmerd en kom nou niet aan met een voorbeeld functie.
Die leipert geeft een fantastische weerspiegeling van de werkelijke maatschappij weer...

Nee , ik neem je niks kwalijk. Je mag gewoon niemand op z'n bek timmeren, die spotlights doen er niet toe, ze hebben er alleen voor gezorgd dat iedereen het weet en er over lult, gecombineerd met het feit dat 'ie een huilerig liedje heeft geschreven TEGEN zinloos geweld.

Juliette
29-03-06, 11:48
Lange Frans lijkt me een beetje van dattum. http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/n075.gif

sienia
29-03-06, 11:56
Chiel Beelen weigert nu om het bevrijdingsfestival in Haarlem te presenteren omdat L.F. niet meer welkom is.

MusicManiac
29-03-06, 11:59
Geplaatst door sienia
Chiel Beelen weigert nu om het bevrijdingsfestival in Haarlem te presenteren omdat L.F. niet meer welkom is.

Lekker slim allemaal .. zo suddert het maar door. Wees dan een goeie verliezer, beken dat je stom bent geweest en duik een possje onder, in plaats van op 27 radio en tv-stations te verschijnen. Die Beelen spoort ook duidelijk niet.

mark61
29-03-06, 12:00
Geplaatst door sienia
Chiel Beelen weigert nu om het bevrijdingsfestival in Haarlem te presenteren omdat L.F. niet meer welkom is.

Mevrouw het is een regular rel in Kippenhok NL.

sienia
29-03-06, 12:03
Geplaatst door mark61
Mevrouw het is een regular rel in Kippenhok NL.

Alle inwoners van Nederland zouden voor straf een jaar lang stage moeten lopen in een echt land.

Juliette
29-03-06, 12:05
Geplaatst door sienia
Alle inwoners van Nederland zouden voor straf een jaar lang stage moeten lopen in een echt land.

:lol:

mark61
29-03-06, 12:23
Geplaatst door Juliette
:lol:

Belgique bijvoorbeeld. :moe:



:roker:

mark61
29-03-06, 12:23
Geplaatst door sienia
Alle inwoners van Nederland zouden voor straf een jaar lang stage moeten lopen in een echt land.

Elk land is zo'n kippenhok. Alleen in NL schaamt bijna niemand zich ervoor.

Juliette
29-03-06, 12:54
Geplaatst door mark61
Belgique bijvoorbeeld. :moe:



:roker:

Bijvoorbeeld. Als modelstaat en toonbeeld van interne ééndracht. :roker:

Divine_70
29-03-06, 12:55
Geplaatst door xslaniet
Neem me even niet kwalijk dames en heren ,maar omdat die lullenkop in spotlights staat mag ie iemand niet op z'n bek slaan?
D'r worden dagelijks mensen voor minder in elkaar getimmerd en kom nou niet aan met een voorbeeld functie.
Die leipert geeft een fantastische weerspiegeling van de werkelijke maatschappij weer...

Een tijdje terug heeft ie mot gehad in een kroeg en liet zijn vuisten zegevieren op het snuitje van Baas B. :jammer:
Voorbeeld functie of niet, en ik hoop ook echt dat de jeugd hier geen voorbeeld aan neemt, hoort niet thuis op zo`n soort festival.
Hij weet dat hij het jonge publiek raakt met zijn optredens en imago, laat ie daar dan ook naar handelen ipv zich te gedragen als een gefrustreerde puber.

Juliette
29-03-06, 12:59
Geplaatst door Divine_70
Hij weet dat hij het jonge publiek raakt met zijn optredens en imago, laat ie daar dan ook naar handelen ipv zich te gedragen als een geftustreerde puber.

Misschien istie dat wel. Een (tikje overjaarse) gefrusteerde puber.

mark61
29-03-06, 13:03
Geplaatst door Juliette
Bijvoorbeeld. Als modelstaat en toonbeeld van interne ééndracht. :roker:



Als model van perfecte externe PR - Crisis? What crisis? :hihi:


In NL zijn we daar veel te lomp voor.