PDA

Bekijk Volledige Versie : Herr von Flick-Verdonk: Verstoten van vrouwen is wreed



Dwaalspoor
28-03-06, 01:19
Verdonk: Verstoten van vrouwen is wreed

DEN BOSCH - „Het is inhumaan en wreed en ik vind het ongelofelijk dat mannen dit doen.” Dat zei minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) maandag in het Provinciehuis te Den Bosch waar ze de Wegwijzer Achtergebleven of achtergelaten?' in ontvangst nam.

De brochure geeft informatie over wat vrouwen kunnen doen als hun man ze achtergelaten in Marokko. De verstoten vrouwen blijven vaak berooid achter als hun echtgenoot een nieuwe bruid naar Nederland haalt. Terug naar Nederland is moeilijk voor deze vrouwen, omdat ze niet beschikken over de benodigde papieren. De man neemt vaak het paspoort van zijn echtgenote in beslag en een eigen verblijfsvergunning hadden de vrouwen niet. Volgens schattingen worden in Marokko jaarlijks tachtig vrouwen tegen hun wil achtergelaten.

Verdonk wees er op dat een gezamenlijke aanpak met Marokko de enige manier is dit probleem op te lossen. „Ik houd niet van dralen. Maar als je dit goed wilt doen, kost het tijd.”

Ze stelde dat deze vrouwen inmiddels makkelijker tijdelijk naar Nederland kunnen om hun scheiding te regelen. In een verdrag met Marokko met daarin afspraken over bijvoorbeeld echtscheiding, ziet Verdonk weinig. „Dat kan ook op andere wijze worden geregeld.”.

De minister ziet meer in praktische maatregelen. „Voer bijvoorbeeld in dat de inkomenseis van 120 procent exclusief de alimentatieverplichting is. Dan denkt een man echt wel extra na wanneer hij een andere vrouw wil laten overkomen.”

De aftrap maandag van de voorlichtingscampagne komt voort uit de informatievoorziening rond de veranderde Mudawwanah, het Marokkaans familierecht. „Verleden jaar hebben we het probleem aangekaart. Daarna kregen we zoveel vragen dat duidelijk was dat we moesten doorgaan”, aldus L. Lazaar van de landelijke werkgroep Mudawwanah. Lazaar denkt dat de nieuwe brochure en de maandag eveneens gepresenteerde voorlichtingsfilm Onzichtbare veranderingen een eerste stap zijn naar een bredere aanpak. „Aan informatie hoeft het niemand te ontbreken. Feit blijft dat niet alleen in Marokko vrouwen worden achtergelaten.” Het gebeurt ook in Turkije, Egypte, Afghanistan, Iran en Pakistan.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/36005021/Verdonk:_Verstoten_van_vrouwen_is_wreed.html

Waarom geef je ze dan geen verblijfsvergunning in de Nederlandse vertegenwoordiging Herr von Flick-Verdonk? Waarom moeilijk doen, of wil je liever puntjes scoren met nietszeggende aandacht-trekkerij?

Dwaalspoor
28-03-06, 01:41
Taïda dinsdag nog gewoon naar school

WINTERSWIJK (ANP) – Taïda Pasic gaat dinsdag gewoon naar school. Dat zei H. Meulenkamp, gastouder van Taïda, maandag desgevraagd. Ook de school in Winterswijk heeft de draaiboeken voor het vertrek van Pasic nog in de kast staan, meldde locatieleider E. de Graaf van openbare scholengemeenschap De Driemark.

Dinsdag zou Taïda het land uit moeten zijn , zo bepaalde minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) op 28 februari. Volgens Verdonk heeft Taïda oneigenlijk gebruikgemaakt van de procedures rond de aanvraag van een verblijfsvergunning voor haar studie. De scholiere legde zich niet neer bij de beslissing van Verdonk en tekende daartegen beroep aan. Die zaak is nu nog onder de rechter.

http://www.refdag.nl/artikel/1254801/Ta%26iuml%3Bda+dinsdag+nog+gewoon+naar+school.html

MusicManiac
28-03-06, 10:29
Het is : Herr Flick. Geen Von.

Mill
28-03-06, 11:10
Geplaatst door MusicManiac
Het is : Herr Flick. Geen Von.

"You may undress now, Helga."

naam
28-03-06, 11:53
Geplaatst door Mill
"You may undress now, Helga."


Hold my schmeitzer...

while I remove my carpet-slippers...

Sallahddin
28-03-06, 12:23
Geplaatst door Dwaalspoor
Verdonk: Verstoten van vrouwen is wreed

DEN BOSCH - „Het is inhumaan en wreed en ik vind het ongelofelijk dat mannen dit doen.” Dat zei minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) maandag in het Provinciehuis te Den Bosch waar ze de Wegwijzer Achtergebleven of achtergelaten?' in ontvangst nam.

De brochure geeft informatie over wat vrouwen kunnen doen als hun man ze achtergelaten in Marokko. De verstoten vrouwen blijven vaak berooid achter als hun echtgenoot een nieuwe bruid naar Nederland haalt. Terug naar Nederland is moeilijk voor deze vrouwen, omdat ze niet beschikken over de benodigde papieren. De man neemt vaak het paspoort van zijn echtgenote in beslag en een eigen verblijfsvergunning hadden de vrouwen niet. Volgens schattingen worden in Marokko jaarlijks tachtig vrouwen tegen hun wil achtergelaten.

Verdonk wees er op dat een gezamenlijke aanpak met Marokko de enige manier is dit probleem op te lossen. „Ik houd niet van dralen. Maar als je dit goed wilt doen, kost het tijd.”

Ze stelde dat deze vrouwen inmiddels makkelijker tijdelijk naar Nederland kunnen om hun scheiding te regelen. In een verdrag met Marokko met daarin afspraken over bijvoorbeeld echtscheiding, ziet Verdonk weinig. „Dat kan ook op andere wijze worden geregeld.”.

De minister ziet meer in praktische maatregelen. „Voer bijvoorbeeld in dat de inkomenseis van 120 procent exclusief de alimentatieverplichting is. Dan denkt een man echt wel extra na wanneer hij een andere vrouw wil laten overkomen.”

De aftrap maandag van de voorlichtingscampagne komt voort uit de informatievoorziening rond de veranderde Mudawwanah, het Marokkaans familierecht. „Verleden jaar hebben we het probleem aangekaart. Daarna kregen we zoveel vragen dat duidelijk was dat we moesten doorgaan”, aldus L. Lazaar van de landelijke werkgroep Mudawwanah. Lazaar denkt dat de nieuwe brochure en de maandag eveneens gepresenteerde voorlichtingsfilm Onzichtbare veranderingen een eerste stap zijn naar een bredere aanpak. „Aan informatie hoeft het niemand te ontbreken. Feit blijft dat niet alleen in Marokko vrouwen worden achtergelaten.” Het gebeurt ook in Turkije, Egypte, Afghanistan, Iran en Pakistan.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/36005021/Verdonk:_Verstoten_van_vrouwen_is_wreed.html

Waarom geef je ze dan geen verblijfsvergunning in de Nederlandse vertegenwoordiging Herr von Flick-Verdonk? Waarom moeilijk doen, of wil je liever puntjes scoren met nietszeggende aandacht-trekkerij?


Verdonk doet alsof die zich engageert voor die vrouwen om verder niets concreets voor ze te regelen precies net als die Hirsi:niets zeggend kletselerij!!!!!!!!!!

Dwaalspoor
28-03-06, 15:11
Geplaatst door MusicManiac
Het is : Herr Flick. Geen Von.

Von is mijn versie wat ik mooier vind klinken.

MusicManiac
28-03-06, 15:20
Geplaatst door Dwaalspoor
Von is mijn versie wat ik mooier vind klinken.

Jij hebt van alles een eigen versie.

Dwaalspoor
28-03-06, 15:30
Geplaatst door MusicManiac
Jij hebt van alles een eigen versie.

Niet van alles, maar van dit geval wel. Niks mis mee toch?

MusicManiac
28-03-06, 15:59
Geplaatst door Dwaalspoor
Niet van alles, maar van dit geval wel. Niks mis mee toch?

Niks mis mee idd.

naam
28-03-06, 16:39
Geplaatst door Dwaalspoor
Niet van alles, maar van dit geval wel. Niks mis mee toch?

Jezus, man ben je aan de betablokkers. Ik vind je opvallend mild de laatste tijd. :confused:

Divine_70
28-03-06, 19:07
Geplaatst door Dwaalspoor


DEN BOSCH - „Het is inhumaan en wreed en ik vind het ongelofelijk dat mannen dit doen.”

De brochure geeft informatie over wat vrouwen kunnen doen als hun man ze achtergelaten in Marokko. De verstoten vrouwen blijven vaak berooid achter als hun echtgenoot een nieuwe bruid naar Nederland haalt. Terug naar Nederland is moeilijk voor deze vrouwen, omdat ze niet beschikken over de benodigde papieren. De man neemt vaak het paspoort van zijn echtgenote in beslag en een eigen verblijfsvergunning hadden de vrouwen niet. Volgens schattingen worden in Marokko jaarlijks tachtig vrouwen tegen hun wil achtergelaten.

Verdonk wees er op dat een gezamenlijke aanpak met Marokko de enige manier is dit probleem op te lossen. „Ik houd niet van dralen. Maar als je dit goed wilt doen, kost het tijd.”

Ze stelde dat deze vrouwen inmiddels makkelijker tijdelijk naar Nederland kunnen om hun scheiding te regelen. In een verdrag met Marokko met daarin afspraken over bijvoorbeeld echtscheiding, ziet Verdonk weinig. „Dat kan ook op andere wijze worden geregeld.”.

De minister ziet meer in praktische maatregelen. „Voer bijvoorbeeld in dat de inkomenseis van 120 procent exclusief de alimentatieverplichting is. Dan denkt een man echt wel extra na wanneer hij een andere vrouw wil laten overkomen.”

Feit blijft dat niet alleen in Marokko vrouwen worden achtergelaten.” Het gebeurt ook in Turkije, Egypte, Afghanistan, Iran en Pakistan.








Verdonk heeft dus toch een hart.

Dwaalspoor
28-03-06, 19:08
Geplaatst door naam
Jezus, man ben je aan de betablokkers. Ik vind je opvallend mild de laatste tijd. :confused:

Wat zijn dat betablokkers? Als je pilletjes bedoelt, ik slik bij hoge uitzondering wel eens pijnstillers bij een langdurige hoofdpijn om nog op mijn werk te kunnen verschijnen (mischien zo een stuk of 5 per jaar) naar voor de rest neem ik geen medicijnen in. Ik geloof namelijk dat je dat alleen moet doen als je echt een ziekte hebt. Griep reken ik daar niet onder.

Ik heb gisteren nog een pak zwaardere dosis pijnstillers van 10 gekocht voor 9 euro omdat ik die voor alle zekerheid van de tandarts moest hebben. Ik heb gisteren namelijk een wortelkkanaalbehandeling ondergaan. Ze schreef me 20 pillen voor maar omdat ik ze toch niet slik vroeg ik de apotheker of ik er maar 10 mocht nemen. 20 stuks kost trouwens 11 euro en 10 pillen kosten 9 euro. Godzijdank heb ik ze niet nodig gehad. Ze kunnen dus de prullenbak in.

Over mildheid, hoe bedoel je ? Hoe moest ik dan volgens jou op die muziekfiguur reageren?

Divine_70
28-03-06, 19:37
Geplaatst door Red Sonja
Is dat nou niet een beetje té enthousiast geconcludeerd van je? :maf2:

Verdonk is een vrouw.

Laten we het daar voorlopig maar even op houden.

:cola:

Wat jij wil... Ze heeft dan toch een hart voor vrouwen.

Dwaalspoor
28-03-06, 19:51
Geplaatst door Divine_70
Wat jij wil... Ze heeft dan toch een hart voor vrouwen.

Ik zal je even uitleggen wat niet klopt aan verdonks mededeling.


De brochure geeft informatie over wat vrouwen kunnen doen als hun man ze achtergelaten in Marokko. De verstoten vrouwen blijven vaak berooid achter als hun echtgenoot een nieuwe bruid naar Nederland haalt.

Om een nieuwe vrouw hier naar Nederland te kunnen halen moet je gescheiden zijn van je ''oude'' vrouw, je mag immers volgens de Nederlandse wet niet met twee vrouwen gehuwd zijn. Je kan hooguit hier in Nederland maar 1 vrouw hebben. Maar verderop staat er het volgende :


Ze stelde dat deze vrouwen inmiddels makkelijker tijdelijk naar Nederland kunnen om hun scheiding te regelen. In een verdrag met Marokko met daarin afspraken over bijvoorbeeld echtscheiding, ziet Verdonk weinig. „Dat kan ook op andere wijze worden geregeld.”. Hoe kan zo een vrouw nu naar Nederland gehaald worden als ze nog niet gescheiden zijn?

Voorts, stel dat de man van zijn ''oude'' vrouw gescheiden is dan heeft zo een vrouw (mits 3 jaar gehuwd, als de man geen NL-nationaliteit heeft moeten ze 5 jaar gehuwd zijn) nog altijd een eigen verblijfsvergunning. De man kan het wel van die vrouw afgepakt hebben maar de vrouw heeft officieel nog altijd een eigen verblijfsvergunning, waarom geeft de Nederlandse vertegenwoordiging haar op grond van dat recht geen duplicaat?

Stel dat de vrouw nog geen zelfstandige verblijfsvergunning heeft en daar achtergelaten is, dan waarom geeft Verdonk die vrouwen dan geen verblijfsvergunning als ze zogenaamd zegt dat ze voor die vrouwen wil opkomen? Waarom wil ze de andere vrouw tegenhouden om hier te komen? Verdonk wil dus dat de nieuwe vrouw en de oude vrouw daar blijven.

Zoals het in dat berichtje staat wil de Verdonk dat de man gewoon niet van zijn vrouw scheidt, en dat gaat tever. Iedereen heeft recht om te scheiden.

Anywayz de mededelingen van Verdonk kloppen niet, ze wil gewoon ten koste van die vrouwen scoren, de vrouwen helpen geeft ze geen moer om.

Divine_70
28-03-06, 20:10
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik zal je even uitleggen wat niet klopt aan verdonks mededeling.



Om een nieuwe vrouw hier naar Nederland te kunnen halen moet je gescheiden zijn van je ''oude'' vrouw, je mag immers volgens de Nederlandse wet niet met twee vrouwen gehuwd zijn. Je kan hooguit hier in Nederland maar 1 vrouw hebben. Maar verderop staat er het volgende :

Hoe kan zo een vrouw nu naar Nederland gehaald worden als ze nog niet gescheiden zijn?

Voorts, stel dat de man van zijn ''oude'' vrouw gescheiden is dan heeft zo een vrouw (mits 3 jaar gehuwd, als de man geen NL-nationaliteit heeft moeten ze 5 jaar gehuwd zijn) nog altijd een eigen verblijfsvergunning. De man kan het wel van die vrouw afgepakt hebben maar de vrouw heeft officieel nog altijd een eigen verblijfsvergunning, waarom geeft de Nederlandse vertegenwoordiging haar op grond van dat recht geen duplicaat?

Stel dat de vrouw nog geen zelfstandige verblijfsvergunning heeft en daar achtergelaten is, dan waarom geeft Verdonk die vrouwen dan geen verblijfsvergunning als ze zogenaamd zegt dat ze voor die vrouwen wil opkomen? Waarom wil ze de andere vrouw tegenhouden om hier te komen? Verdonk wil dus dat de nieuwe vrouw en de oude vrouw daar blijven.

Zoals het in dat berichtje staat wil de Verdonk dat de man gewoon niet van zijn vrouw scheidt, en dat gaat tever. Iedereen heeft recht om te scheiden.

Anywayz de mededelingen van Verdonk kloppen niet, ze wil gewoon ten koste van die vrouwen scoren, de vrouwen helpen geeft ze geen moer om.

En als ze achter gelaten worden in Marokko zonder paspoort?
Ze kunnen dan duizend keer een verblijfsvergunning hebben, ze moeten wel de reis terug naar Nederland kunnen betalen.
Misschien gaat iedereen ook wel erg snel met argusogen toe kijken als Verdonk met iets uit de hoek komt en wordt het op voorhand afgekeurd. ?

Dwaalspoor
28-03-06, 20:24
Geplaatst door Divine_70
En als ze achter gelaten worden in Marokko zonder paspoort?
Ze kunnen dan duizend keer een verblijfsvergunning hebben, ze moeten wel de reis terug naar Nederland kunnen betalen.
Misschien gaat iedereen ook wel erg snel met argusogen toe kijken als Verdonk met iets uit de hoek komt en wordt het op voorhand afgekeurd. ?

Dan vraagt ze toch gewoon een nieuwe paspoort bij de Marokkaanse autoriteiten. Een paspoort is niet het eigendom van de man maar van de persoon zelf.

Een reis naar Nederland is zo gemaakt hoor. Met de bus kost een enkeltje niet meer dan 100 euro.

Herr von Flick-Verdonk speelt gewoonweg een vies spelletje om puntjes te scoren.

Divine_70
28-03-06, 20:30
Geplaatst door Dwaalspoor
Dan vraagt ze toch gewoon een nieuwe paspoort bij de Marokkaanse autoriteiten. Een paspoort is niet het eigendom van de man maar van de persoon zelf.

Een reis naar Nederland is zo gemaakt hoor. Met de bus kost een enkeltje niet meer dan 100 euro.

Herr von Flick-Verdonk speelt gewoonweg een vies spelletje om puntjes te scoren.


Leg me dan eens uit waarom die vrouwen niet terug komen ?
Is dat omdat ze geen verblijfsvergunning heeft , als ik dat goed begreep van jou ??

Er moet toch een reden zijn dat ze niet terug komen naar Nederland.

Dwaalspoor
28-03-06, 20:49
Geplaatst door Divine_70
Leg me dan eens uit waarom die vrouwen niet terug komen ?
Is dat omdat ze geen verblijfsvergunning heeft , als ik dat goed begreep van jou ??

Er moet toch een reden zijn dat ze niet terug komen naar Nederland.

Ik denk dat ze niet terug kunnen komen omdat hun verblijfsrechten afhankelijk zijn van de referent(e), in dit geval de man maar mannen hebben hetzelfde probleem als de echtgenoot of echtgenote scheidt binnen 3 jaar voor een referent met een Nl-nationaliteit. Voor een referent(e) met een Marokkaanse nationaliteit geldt een termijn van 5 jaar om een zelfstandige verblijfsvergunning te krijgen voor de belanghebbende

Als de referent(e) scheidt voordat dat de belanghebbende zijn/haar zelfstandige verblijfsvergunning heeft dan verliest hij/zij zijn/haar verblijfsrechten.

Als Von Flick-Verdonk echt wat wil veranderen dan moet ze de vreemdelingenwet veranderen. Dat houdt in dat de vreemdelingen wet soepeler moet worden, end at is nu juist het laatste wat Von Flick-Verdonk wil.

En geloof me er zijn minstens evenveel mannen die met hetzelfde probleem zitten. Maar Von Flick-Verdonk speelt in op de leugen dat Moslim/Marokkaanse mannen zulke bruten zijn en denkt zij even gratis puntjes te scoren met nutteloze leugenachtige mededelingen.

Divine_70
28-03-06, 20:57
Geplaatst door Dwaalspoor


En geloof me er zijn minstens evenveel mannen die met hetzelfde probleem zitten. Maar Von Flick-Verdonk speelt in op de leugen dat Moslim/Marokkaanse mannen zulke bruten zijn en denkt zij even gratis puntjes te scoren met nutteloze leugenachtige mededelingen.

En hier bedoel je dat de vrouw hun man achterlaat ?

Als dat allemaal waar is wat je zegt, vind ik het wel een beetje asociaal gedrag van manlief om die 5 jaar dan niet vol te maken zodat ook zij een vergunning krijgt ?

Divine_70
28-03-06, 21:03
Geplaatst door Red Sonja
Een echt hart maakt geen onderscheid. :tik:

We zijn inmiddels al een heel stuk verder, maar dank voor de moeite. :fpetaf:

Dwaalspoor
28-03-06, 21:04
Geplaatst door Divine_70
En hier bedoel je dat de vrouw hun man achterlaat ?

Als dat allemaal waar is wat je zegt, vind ik het wel een beetje asociaal gedrag van manlief om die 5 jaar dan niet vol te maken zodat ook zij een vergunning krijgt ?

Als de vrouw scheidt binnen de 3 en 5 jaar dan verliest de man ook zijn verblijfsrechten. En geloof me er zijn denk ik minstens evenveel mannen als vrouwen die met hetzelfde probleem te maken hebben.

Alleen een man kan iets beter overleven als illegaal dan een vrouw (met kinderen) waardoor de man zijn ex-vrouw liever naar Marokko terugbrengt bij haar ouders waar ze minder kans heeft om blootgesteld te worden het harde leven van een illegaal.

En dat is de harde werkelijkheid waar Von Flick-Verdonk liever de andere kant opkijkt en alles op het conto van de Marokkaanse moslim man c.q sharia gooit. En daar word ik dus misselijk van.

Divine_70
28-03-06, 21:14
Geplaatst door Dwaalspoor
Als de vrouw scheidt binnen de 3 en 5 jaar dan verliest de man ook zijn verblijfsrechten. En geloof me er zijn denk ik minstens evenveel mannen als vrouwen die met hetzelfde probleem te maken hebben.

Alleen een man kan iets beter overleven als illegaal dan een vrouw (met kinderen) waardoor de man zijn ex-vrouw liever naar Marokko terugbrengt bij haar ouders waar ze minder kans heeft om blootgesteld te worden het harde leven van een illegaal.

En dat is de harde werkelijkheid waar Von Flick-Verdonk liever de andere kant opkijkt en alles op het conto van de Marokkaanse moslim man c.q sharia gooit. En daar word ik dus misselijk van.

En ondanks jou verhelderende uitleg kan ik me niet onttrekken aan het idee dat er evengoed mannen zijn die bewust hun vrouw achter laten in Marokko.
Ik snap al op voorhand niet dat ze het zich dan zo moeilijk maken door binnen die 5 jaar te gaan scheiden.

Dwaalspoor
28-03-06, 21:17
Geplaatst door Divine_70
En ondanks jou verhelderende uitleg kan ik me niet onttrekken aan het idee dat er evengoed mannen zijn die bewust hun vrouw achter laten in Marokko.
Ik snap al op voorhand niet dat ze het zich dan zo moeilijk maken door binnen die 5 jaar te gaan scheiden.

Die mannen zullen er ongetwijfeld zijn, die noem ik ook hierboven, maar als Von Flick-Verdonk er wat tegen wil doen dan kan ze dat alleen doen door de vreemdelingenwet te veranderen. En dat zal ze nooit doen.

Wat moeten de mannen dan doen? Scheiden en de vrouw hier als illegaal laten rondtollen? Stel dat ze de vrouw niet terugbrengen naar Marokko, verbetert dat de situatie van de vrouwen dan?

Divine_70
28-03-06, 21:19
Geplaatst door Dwaalspoor
Die mannen zullen er ongetwijfeld zijn, die noem ik ook hierboven, maar als Von Flick-Verdonk er wat tegen wil doen dan kan ze dat alleen doen door de vreemdelingenwet te veranderen. En dat zal ze nooit doen.

Wat moeten de mannen dan doen? Scheiden en de vrouw hier als illegaal laten rondtollen? Stel dat ze de vrouw niet terugbrengen naar Marokko, verbetert dat de situatie van de vrouwen dan?

Gewoon getrouwd blijven tot die 5 jaar om zijn ???
Hoeveel scheinhuwelijken is Nederland rijk, waarom dan niet voor hun eigen ook zorgen, al is het dan slechts nog een scheinhuwelijk ??

Divine_70
28-03-06, 21:25
Geplaatst door Red Sonja
YW ;)

Ja sorry hoor, maar ik zit niet als een half bezetene de godganse dag achter mijn beeldschermpje geplakt, vandaar... :rolleyes:

Gelijk heb je meid, ik ben ook dankbaar voor mijn baan. :)

Dwaalspoor
28-03-06, 21:35
Geplaatst door Divine_70
Gewoon getrouwd blijven tot die 5 jaar om zijn ???
Hoeveel schijnhuwelijken is Nederland rijk, waarom dan niet voor hun eigen ook zorgen, al is het dan slechts nog een schijnhuwelijk ??

Geldt idem dito voor de vrouwen die van hun man binnen de termijn scheiden. Maar dan overtreedt je de Nederlandse wet en moet je met die persoon ook nog zolang samenwonen. Woon je niet samen dan wordt de verblijfsvergunning op grond van het vreemdelingenwet ook ingetrokken.

Kijk ik ben het helemaal met je eens, dat is de gentleman/vrouw oplossing. Maar stel dat de man/vrouw juist wil scheiden omdat ze denken dat diegene die met ze gehuwd is dat alleen gedaan heeft om een verblijfsvergunning.

Voordat mensen uit elkaar gaan moet er wel iets aan de hand zijn, dat doen ze niet zomaar, kennelijk zijn er grote problemen, beter scheiden dan huiselijk geweld.

Anywhow Von Flick-Verdonk laat alleen krokedilletranen en daar gaat dit berichtje over.

Divine_70
28-03-06, 21:50
Geplaatst door Dwaalspoor


Kijk ik ben het helemaal met je eens, dat is de gentleman/vrouw oplossing. Maar stel dat de man/vrouw juist wil scheiden omdat ze denken dat diegene die met ze gehuwd is dat alleen gedaan heeft om een verblijfsvergunning.



Uiteraard, dat spreekt voor zich, alleen, ik ga er van uit, dat twee Marokkaanse mensen niet zo snel in een scheinhuwelijk stappen als wel een Nederlander met een Marokkaan.
Maar goed, misschien zit ik er ook wel helemaal naast.
Als dat wel bekend is, dat het voor een vegunning is, is die tijd te overbruggen, behalve wanneer er huiselijk geweld bij komt kijken.

naam
28-03-06, 22:12
Geplaatst door Dwaalspoor
Wat zijn dat betablokkers? Als je pilletjes bedoelt, ik slik bij hoge uitzondering wel eens pijnstillers bij een langdurige hoofdpijn om nog op mijn werk te kunnen verschijnen (mischien zo een stuk of 5 per jaar) naar voor de rest neem ik geen medicijnen in. Ik geloof namelijk dat je dat alleen moet doen als je echt een ziekte hebt. Griep rekening ik daar niet onder.

Ik heb gisteren nog een pak zwaardere dosis pijnstillers van 10 gekocht voor 9 euro omdat ik die voor alle zekerheid van de tandarts moest hebben. Ik heb gisteren namelijk een wortelkkanaalbehandeling ondergaan. Ze schreef me 20 pillen voor maar omdat ik ze toch niet slik vroeg ik de apotheker of ik er maar 10 mocht nemen. 20 stuks kost trouwens 11 euro en 10 pillen kosten 9 euro. Godzijdank heb ik ze niet nodig gehad. Ze kunnen dus de prullenbak in.

Over mildheid, hoe bedoel je ? Hoe moest ik dan volgens jou op die muziekfiguur reageren?

Betablokkers zijn medicijnen die de werking van neurotransmitters afremmen. Als een signaal van de ene zenuw naar de andere wordt overgedragen door een chemische reactie (de neurotranmitter noradrenaline bv) vangen de betablokkers de heftigheid van het signaal op. Beetje lastig om dat proces chemisch uit te leggen. Mensen die hartkwalen hebben slikken vaak betablokkers. Je wordt er rustig van en cool en maakt je minder druk over onrecht.
Ook een beetje sloom trouwens.

Divine_70
28-03-06, 23:51
Geplaatst door Mill
"You may undress now, Helga."

:student: Dit zou kunnen leiden tot aanstootgevend gedrag, en dat is ten strengste verboden op Maroc.nl. :hihi: