PDA

Bekijk Volledige Versie : Makkelijk in te vullen enquête van Amnesty! Wil jij hem invullen?



martine_amnesty
28-03-06, 09:40
Beste jongere,

Je eigen mening geven is erg belangrijk. Dat is een mensenrecht. Ieder mens heeft rechten, die voor jezelf gelden en voor anderen. Maar misschien vraag je je wel eens af wat je daarmee kan en wat ze voor jou betekenen.

Amnesty International wil graag weten van jou, of jij de mensenrechten kent. Misschien kan Amnesty jou straks wel helpen om deze rechten ook echt te gaan gebruiken.
Mijn onderzoek richt zich op jongeren in de leeftijd van 12 tot 23 jaar met een Nederlandse + Marokkaanse nationaliteit. Maar als jij niet deze nationaliteit(en) hebt maar wel graag de enquête wilt invullen kan dit ook! Iedereen zijn of haar mening is belangrijk.

Aan jou de vraag of je deze enquête zou willen invullen. Het zijn maar 16 vragen dus het zal niet veel van je tijd kosten, hooguit 5 minuten. De enquête kan anoniem en de gegevens zullen vertrouwelijk behandeld worden. Niemand weet dus dat jij de enquête hebt ingevuld.

Mocht je vragen hebben, dan kan je altijd contact met mij opnemen!

Met vriendelijke groet,

Martine Hoving

Email: [email protected]

Klik hier als je wilt Link naar enquête (http://www.studentenonderzoek.com/?qid=11681&ln=ned)

tukkersterror
28-03-06, 10:09
Hai die Martine,

Ik had liever gehad dat deze onderzoek via de website van Amnesty had gelopen.
Nu krijgen de mensen het idee dat het weer een onderzoek is van Student&Onderzoek.

Groetjes Willem.

martine_amnesty
28-03-06, 10:19
Hoi Willem!

Student en Onderzoek helpt studenten bij het online maken van een enquete, maar het is niet een enquete van student en onderzoek. De enquete is van studenten die een enquete hebben gemaakt voor een bedrijf/organisatie of voor zichzelf. In mijn geval heb ik de enquete gemaakt voor Amnesty!
Ik hoop dat veel mensen hem invullen want het zal mij heel erg helpen bij mijn onderzoek!

Groetjes Martine

tukkersterror
28-03-06, 11:15
Geplaatst door martine_amnesty
Hoi Willem!

Student en Onderzoek helpt studenten bij het online maken van een enquete, maar het is niet een enquete van student en onderzoek. De enquete is van studenten die een enquete hebben gemaakt voor een bedrijf/organisatie of voor zichzelf. In mijn geval heb ik de enquete gemaakt voor Amnesty!
Ik hoop dat veel mensen hem invullen want het zal mij heel erg helpen bij mijn onderzoek!

Groetjes Martine

Hoop ik ook!

Maak je later nog bekend op deze site hoe de uitslag van de enquete is verlopen.
Ben eigelijk best benieuwd of jongeren Amnesty kennen en weten wat Amnesty doet.