PDA

Bekijk Volledige Versie : The Matrix!



tukkersterror
28-03-06, 20:44
Ik zat vanavond, even een goeie ouwe te kijken.

The Matrix,

En ik moest gelijk denken aan Dwaal Spoor zijn complot theorie!

De overeenkomsten zijn griezelig echt.

Ben benieuwd wie het script van de Matrix heeft geschreven, Dwaal spoor misschien?

:hihi:

MusicManiac
28-03-06, 20:57
Geplaatst door tukkersterror
Ik zat vanavond, even een goeie ouwe te kijken.

The Matrix,

En ik moest gelijk denken aan Dwaal Spoor zijn complot theorie!

De overeenkomsten zijn griezelig echt.

Ben benieuwd wie het script van de Matrix heeft geschreven, Dwaal spoor misschien?

:hihi:

Nee, Verdonk.

Victory
28-03-06, 20:57
Ze hebben nu ook een nieuwe film gemaakt, 'v for vendetta'.

Dwaalspoor
28-03-06, 21:22
Geplaatst door tukkersterror
Ik zat vanavond, even een goeie ouwe te kijken.

The Matrix,

En ik moest gelijk denken aan Dwaal Spoor zijn complot theorie!

De overeenkomsten zijn griezelig echt.

Ben benieuwd wie het script van de Matrix heeft geschreven, Dwaal spoor misschien?

:hihi:

Over welke complottheorie heb je het?

tukkersterror
28-03-06, 21:28
Geplaatst door Dwaalspoor
Over welke complottheorie heb je het?

De topic's over de universiteit
maroc, link (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2713325#post2713325)

tukkersterror
28-03-06, 21:30
Geplaatst door Victory
Ze hebben nu ook een nieuwe film gemaakt, 'v for vendetta'.

Klop! al gezien?

Een goeie spektakel film maar kan niet tippen aan de Matrix triologie!!!

gh.wille
28-03-06, 21:34
Geplaatst door MusicManiac
Nee, Verdonk.

Ho,ho,ho ff een klein misverstand uit de weg ruimen .
Volgens onze geachte deskundige Herr LUFTDRUCKBREMSE alias Dwaal-Spoor heeft er blijkbaar een kleine naamsveranderering plaatsgevonden. Min Mevr VERDONK , heeft thans het voorvoegsel "VON FLICK " er bij gekregen !

WAARVAN AKTE !

Dwaalspoor
28-03-06, 21:38
Geplaatst door tukkersterror
De topic's over de universiteit
maroc, link (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2713325#post2713325)

Het is gewoonweg waar, het is allang geen complot meer. En het is niet mijn theorie, maar dat zeggen journalisten die dieper in de zaak hebben gewroet.

tukkersterror
28-03-06, 21:38
Geplaatst door gh.wille
Ho,ho,ho ff een klein misverstand uit de weg ruimen .
Volgens onze geachte deskundige Herr LUFTDRUCKBREMSE alias Dwaal-Spoor heeft er blijkbaar een kleine naamsveranderering plaatsgevonden. Min Mevr VERDONK , heeft thans het voorvoegsel "VON FLICK " er bij gekregen !

WAARVAN AKTE !

Het is der her Flick von der Gestapo, dan kunnen we verdonk beter Helga noemen zijn vriedin met zweepje!!!

MusicManiac
28-03-06, 21:39
Geplaatst door gh.wille
Ho,ho,ho ff een klein misverstand uit de weg ruimen .
Volgens onze geachte deskundige Herr LUFTDRUCKBREMSE alias Dwaal-Spoor heeft er blijkbaar een kleine naamsveranderering plaatsgevonden. Min Mevr VERDONK , heeft thans het voorvoegsel "VON FLICK " er bij gekregen !

WAARVAN AKTE !

Ok, sorry. Als ik haar was, zou ik het maar als een Geuzen-naam beschouwen.

tukkersterror
28-03-06, 21:41
Geplaatst door Dwaalspoor
Het is gewoonweg waar, het is allang geen complot meer. En het is niet mijn theorie, maar dat zeggen journalisten die dieper in de zaak hebben gewroet.

Kan maar ik moest direct denken aan jouw, toen ik de film zag, omdat jij vaak deze dingen aanhaalt, is trouwen niets mis mee, houd ons een beetje allert!!!:hihi:

tukkersterror
28-03-06, 22:27
A good old name without code!!!

THE MATRIX

Orakel
28-03-06, 23:14
Geplaatst door tukkersterror
Ik zat vanavond, even een goeie ouwe te kijken.

The Matrix,

En ik moest gelijk denken aan Dwaal Spoor zijn complot theorie!

De overeenkomsten zijn griezelig echt.

:hihi:

Als je aan Dwaalspoors complottheorie moest denken, dan heb jemisschien ook wel nagedacht over de keuze vor de blauwe of de rode pil?
The Matrix is namelijk een soort metafoor voor ons huidige bestaan, een digitaal web waar we als willoze insecten in gevangen zijn.
We beheersen de informatie niet, maar die wordt gedoseerd en 'opgeleukt' aan ons kenbaar gemaakt, al onze gegevens worden opgeslagen en gebruikt en ondertussen verkeren we in de waan dat we in de realiteit leven em controle hebben over ons eigen leven.
Als we onze levensgebieden scannen, moeten we ons in rede afvragen in hoeverre we zelf richting geven aan ons leven en in hoeverre we geleefd worden.

http://www.my-smileys.de/smileys2/asthanos.gif

Divine_70
28-03-06, 23:16
Geplaatst door tukkersterror
A good old name without code!!!

THE MATRIX

Zit jij hier nou The Matrix en Allo Allo door elkaar te halen ? :hihi:

~Panthera~
28-03-06, 23:18
Geplaatst door Orakel
Als je aan Dwaalspoors complottheorie moest denken, dan heb jemisschien ook wel nagedacht over de keuze vor de blauwe of de rode pil?
The Matrix is namelijk een soort metafoor voor ons huidige bestaan, een digitaal web waar we als willoze insecten in gevangen zijn.
We beheersen de informatie niet, maar die wordt gedoseerd en 'opgeleukt' aan ons kenbaar gemaakt, al onze gegevens worden opgeslagen en gebruikt en ondertussen verkeren we in de waan dat we in de realiteit leven em controle hebben over ons eigen leven.
Als we onze levensgebieden scannen, moeten we ons in rede afvragen in hoeverre we zelf richting geven aan ons leven en in hoeverre we geleefd worden.

http://www.my-smileys.de/smileys2/asthanos.gif


Yep. :duim: iedereen "denkt" dat ie zijn leven in de klauwen heeft, nou: forget it. :roker:

tukkersterror
28-03-06, 23:34
Geplaatst door Orakel
Als je aan Dwaalspoors complottheorie moest denken, dan heb jemisschien ook wel nagedacht over de keuze vor de blauwe of de rode pil?
The Matrix is namelijk een soort metafoor voor ons huidige bestaan, een digitaal web waar we als willoze insecten in gevangen zijn.
We beheersen de informatie niet, maar die wordt gedoseerd en 'opgeleukt' aan ons kenbaar gemaakt, al onze gegevens worden opgeslagen en gebruikt en ondertussen verkeren we in de waan dat we in de realiteit leven em controle hebben over ons eigen leven.
Als we onze levensgebieden scannen, moeten we ons in rede afvragen in hoeverre we zelf richting geven aan ons leven en in hoeverre we geleefd worden.

http://www.my-smileys.de/smileys2/asthanos.gif

Dat heb ik gisteren al gezegd tegen DS en Vic, kennis is de nieuwe macht en daar is internet heel geschikt voor want iedereen verteld wel eens in vertrouwen een geheim aan een vriend via internet!!!:stout:

tukkersterror
28-03-06, 23:36
Geplaatst door Divine_70
Zit jij hier nou The Matrix en Allo Allo door elkaar te halen ? :hihi:

Je rade bijna mijn oude naam met deze combinatie!!! :stout: Sterk!!!

Divine_70
28-03-06, 23:37
Geplaatst door tukkersterror
Je rade bijna mijn oude naam met deze combinatie!!! :stout: Sterk!!!

Ik ?? :engel:

Ik zou niet durven. :hihi:

tukkersterror
28-03-06, 23:45
Geplaatst door Divine_70
Ik ?? :engel:

Ik zou niet durven. :hihi:

:hihi: