PDA

Bekijk Volledige Versie : Venezuela loert op Antillen



Seif
29-03-06, 11:25
Venezuela loert op Antillen

door Job Slok

AMSTERDAM - Een meerderheid van de Tweede Kamer maakt zich grote zorgen over de veiligheid van de Nederlandse Antillen. Zij vrezen dat de toestand in omliggende landen als Venezuela, Haïti en Cuba tot politieke onrust en mogelijk zelfs een militaire invasie op de Antillen zal leiden.

Venezuela loert op Antillen

CDA, VVD en LPF willen dan ook dat de ministers Kamp (Defensie) en Pechtold (Koninkrijksrelaties) met grote spoed de gevaren in kaart brengen. Het Tweede-Kamerlid Roland Kortenhorst (CDA) wijst als voorbeeld op Cuba.

Onrust

Fidel Castro zal daar op enig moment zijn laatste adem uitblazen, waarna een strijd om zijn opvolging zal losbranden, die naar alle waarschijnlijkheid met onrust gepaard zal gaan. VVD'er Zsolt Szabo maakt zich vooral zorgen over Venezuela waar president Chavez met grote regelmaat oorlogszuchtige taal uitslaat richting de Antillen. " Hij heeft al eens gezegd dat als Nederland één been van de eilanden afhaalt, hij er met twee benen zal binnenstappen", aldus Szabo. De liberaal komt met keiharde cijfers: Chavez is bezig zijn reservistenleger uit te breiden van 150.000 naar 2 miljoen, hij heeft onlangs 100.000 AK47 machinegeweren besteld in Rusland en wil van Spanje patrouilleboten en militaire transportvliegtuigen kopen.

Daarop vooruitlopend moet Nederland maatregelen treffen, vindt de Kamer. "De Antillen zijn een grote gatenkaas", weet Szabo. "De tijd van aanmodderen is voorbij. Het gaat wel om de veiligheid van onze rijksgrenzen."

Samen met Mat Herben (LPF) wil hij het veiligheidsonderzoek breder trekken naar de drugstransporten, mensensmokkel en wapenhandel.

De ministers Kamp en Pechtold hebben vandaag op de Antillen overleg over de veiligheid.

De marine en de kustwacht hebben in totaal zo'n duizend man personeel op de Nederlandse Antillen en Aruba. Ze hebben een fregat tot hun beschikking en een ondersteuningsschip. Daarnaast liggen er twaalf supersnelle speedboten, zogeheten rhibs, en drie patrouilleschepen. Voor in de lucht staan er twee Fokker 60 patrouillevliegtuigen en twee helikopters.

Bron: De Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/binnenland/36099741/Venezuela_loert_op_Antillen.html)

mark61
29-03-06, 11:31
Waarom wil die gek een failliete boedel? Venezuela heeft geen strand? Van mij mag ie het hebben, met geld toe. Inclusief penshonado's en vd Valk.

Mark
29-03-06, 11:32
kunnen we de antillen niet ruilen met Venezuela voor olie?

ik zie alleen voordelen: we zijn die criminele antilianen kwijt en ook nog al die vervelende gebruinde BN'ers die daar hun specials opnemen.

alleen Aicha76 mag terugkomen (wat ze toch niet doet).

Mark
29-03-06, 11:33
Geplaatst door mark61
Waarom wil die gek een failliete boedel? Venezuela heeft geen strand? Van mij mag ie het hebben, met geld toe. Inclusief penshonado's en vd Valk.

jij bent het niet gewend te onderhandelen he? :D

mark61
29-03-06, 11:34
Geplaatst door Mark
jij bent het niet gewend te onderhandelen he? :D

OK OK we willen olie.

Moeten we eerst wel investeren in geloofwaardige verdediging natuurlijk, Falklandsgedoe. Volgens mij kost die operatie meer dan ie oplevert aan olie.

Mark
29-03-06, 11:37
Geplaatst door mark61
OK OK we willen olie.

Moeten we eerst wel investeren in geloofwaardige verdediging natuurlijk, Falklandsgedoe. Volgens mij kost die operatie meer dan ie oplevert aan olie.

gewoon een vergeldingsactie voor het onvoeren van Nathaly Holoway, de VS wil Chavez toch kwijt.

we pleuren gewoon wat kernafval op hun raffinaderijen ofzo :kroatie:

mark61
29-03-06, 11:40
Geplaatst door Mark
gewoon een vergeldingsactie voor het onvoeren van Nathaly Holoway, de VS wil Chavez toch kwijt.

we pleuren gewoon wat kernafval op hun raffinaderijen ofzo :kroatie:

Das inderdaad goedkoop en volledig te rechtvaardigen gezien de schunnige schending van Nathalie door zo'n gore indianendictator, daar heb je gelijk in.

De schade lijkt me daarentegen weer hinderlijk voor het olietransport.

Victory
29-03-06, 11:47
Nederland heeft daar niks te zoeken.

Bofko
29-03-06, 11:49
Geplaatst door Victory
Nederland heeft daar niks te zoeken.

De meeste Antillianen zijn het daar niet mee eens.

Mark
29-03-06, 11:55
Geplaatst door Bofko
De meeste Antillianen zijn het daar niet mee eens.

ik wel, gewoon al die militaire shit terug naar nederland waar het hoort en die nederlanders gaan maar op de bahamas wonen ofzo.

Spoetnik
29-03-06, 11:58
http://www.zachtei.nl/faceoff.jpg

Aicha1976
29-03-06, 12:10
Geplaatst door Mark
kunnen we de antillen niet ruilen met Venezuela voor olie?

ik zie alleen voordelen: we zijn die criminele antilianen kwijt en ook nog al die vervelende gebruinde BN'ers die daar hun specials opnemen.

alleen Aicha76 mag terugkomen (wat ze toch niet doet).





Ik ga toch in juli op Aruba wonen en dat hoort niet echt meer bij de NL antillen :fpuh:

mark61
29-03-06, 12:11
Geplaatst door Aicha1976
Ik ga toch in juli op Aruba wonen en dat hoort niet echt meer bij de NL antillen :fpuh:

Bruid van Hugo zul je toch worden. Gefeliciteerd!


Ah well, bespaart je de tedious zoektocht.

H.P.Pas
29-03-06, 12:14
Geplaatst door Victory
Nederland heeft daar niks te zoeken.

Chavez ook niet.

mark61
29-03-06, 12:18
Geplaatst door H.P.Pas
Chavez ook niet.

Tis anders verleidelijk dichtbij. Wat heeft NL op de Waddeneilanden te zoeken?

observer
29-03-06, 12:21
Geplaatst door H.P.Pas
Chavez ook niet. gezien de locatie net wat meer dan nederland

maar zou wel perfecte deal zijn, feitelijk denk ik dat als hij alle antillianen erbij neemt dat we het voor wat fluiten en van die grappige mutsjes aan hem geven

Spoetnik
29-03-06, 12:22
Geplaatst door mark61
Tis anders verleidelijk dichtbij. Wat heeft NL op de Waddeneilanden te zoeken?

Er is momentum voor een Texel onafhankelijkheidspartij?

Aicha1976
29-03-06, 12:40
Geplaatst door mark61
Bruid van Hugo zul je toch worden. Gefeliciteerd!


Ah well, bespaart je de tedious zoektocht.


:rolleyes:





Ik ga naar het strand :ego:

mark61
29-03-06, 12:42
Geplaatst door Spoetnik
Er is momentum voor een Texel onafhankelijkheidspartij?

Zodra er olie gevonden wordt.

mark61
29-03-06, 12:43
Geplaatst door Aicha1976
:rolleyes:


Ik ga naar het strand :ego:

En steek meteen je kop in het zand, voor je aan de horizon Hugo's dappere volksmariniers met patrouilleboten en AK-47's ziet aan komen racen. Hare Majesteits Marine gaat je niet beschermen. :rolleyes:

Aicha1976
29-03-06, 12:46
Geplaatst door mark61
En steek meteen je kop in het zand, voor je aan de horizon Hugo's dappere volksmariniers met patrouilleboten en AK-47's ziet aan komen racen. Hare Majesteits Marine gaat je niet beschermen. :rolleyes:


Zal ik dan alvast beginnen met zwaaien :zwaai:

Victory
29-03-06, 12:47
Geplaatst door H.P.Pas
Chavez ook niet.
Het bevind zich in de wateren van venezuela, en dus is het van hen.

http://www.shunya.net/Pictures/Venezuela/venezuela-map.jpg

mark61
29-03-06, 12:50
Geplaatst door Aicha1976
Zal ik dan alvast beginnen met zwaaien :zwaai:

Dat lijkt me heel verstandig. Resistance is futile, of hoe zeg je dat op zn Papiements? Kumbai cumpanhero? :hihi:

mark61
29-03-06, 12:51
Geplaatst door Victory
Het bevind zich in de wateren van venezuela, en dus is het van hen.


Welke wateren precies? Die van Chavez' natte droom?

Venezuela bestond nog niet eens toen NL al weer overwoog de Antillen van de hand te doen. bandiet

Aicha1976
29-03-06, 12:53
Geplaatst door mark61
Dat lijkt me heel verstandig. Resistance is futile, of hoe zeg je dat op zn Papiements? Kumbai cumpanhero? :hihi:



Daar ! Boekje spaans voor dummies in de strandtas :wijs:

Victory
29-03-06, 12:54
Geplaatst door mark61
Welke wateren precies? Die van Chavez' natte droom?

Venezuela bestond nog niet eens toen NL al weer overwoog de Antillen van de hand te doen. bandiet
Hoe dan ook, de afstand van de Venezuelaanse kust totaan de zogenaamde antillen, is maar 50km. Tot Aruba is dat 20 km. Dat zijn gewoon eilanden die bij Venezuela horen.

Victory
29-03-06, 12:55
Geplaatst door mark61
Venezuela bestond nog niet eens toen NL al weer overwoog de Antillen van de hand te doen. bandiet
En heel de wereld bestond nog niet toen de Iraanse rijk bestond, wat is je punt? Heeft Iran nu recht op alles?

Seif
29-03-06, 12:57
Geplaatst door Victory
Hoe dan ook, de afstand van de Venezuelaanse kust totaan de zogenaamde antillen, is maar 50km. Tot Aruba is dat 20 km. Dat zijn gewoon eilanden die bij Venezuela horen.

De inwoners van een gebied bepalen dat, niet de afstand.

Aicha1976
29-03-06, 12:59
Geplaatst door Seif
De inwoners van een gebied bepalen dat, niet de afstand.


Fikkie heeft geen rekening met 'eigen wil' gehouden, hoe verrassend :rambo:

mark61
29-03-06, 12:59
Geplaatst door Aicha1976
Daar ! Boekje spaans voor dummies in de strandtas :wijs:

Goed zo, verstandig meisje!

En wat lees je daar op p. 51 in het hoodstukje 'Nuttige zinnen bij plotselinge staatsgrepen / invasies':

¡Bienvenidos queridos hermanos liberadores! :fparty:

Victory
29-03-06, 12:59
Geplaatst door Seif
De inwoners van een gebied bepalen dat, niet de afstand.
Je hebt gelijk, Nederland heeft veel referenda gehouden in haar koloniën. :moe:

mark61
29-03-06, 13:00
Geplaatst door Victory
Hoe dan ook, de afstand van de Venezuelaanse kust totaan de zogenaamde antillen, is maar 50km. Tot Aruba is dat 20 km. Dat zijn gewoon eilanden die bij Venezuela horen.

Want? Het is in de buurt?

Dus Iran is eigenlijk van Turkije, want dat grenst zelfs aan elkaar. Niks 20 km apart.

mark61
29-03-06, 13:01
Geplaatst door Victory
En heel de wereld bestond nog niet toen de Iraanse rijk bestond, wat is je punt? Heeft Iran nu recht op alles?

Denk je dat? Zielepoot.

Ik denk dat Iran vindt dat Irak nu geen recht meer heeft op Abadan, jij wel?

mark61
29-03-06, 13:02
Geplaatst door Victory
Je hebt gelijk, Nederland heeft veel referenda gehouden in haar koloniën. :moe:

Net op de NA met enige regelmaat van de klok. Maar niemand wil onafhankelijkheid, helaas.

Ze willen wel centen, en geen gezeur vanuit Den Haag. Dus dat doen we dan maar, goeie sullen met alweer zo'n historisch schuldgevoel.

Doet ergens denken aan, aan..., ik kan er niet opkomen. Kan iemand me helpen?

naam
29-03-06, 13:04
Geplaatst door Victory
Hoe dan ook, de afstand van de Venezuelaanse kust totaan de zogenaamde antillen, is maar 50km. Tot Aruba is dat 20 km. Dat zijn gewoon eilanden die bij Venezuela horen.


Dat is heel simpel denken.
Jij bent het annexeer type. Alles wat in de buurt is, is van jouw. Waar ligt de grens. Op 50, 60, 100 km.

Is Cuba van Amerika. Dat ligt ook maar 140 km verder op.

Victory
29-03-06, 13:05
Geplaatst door mark61
Want? Het is in de buurt?

Dus Iran is eigenlijk van Turkije, want dat grenst zelfs aan elkaar. Niks 20 km apart.
Voor zover ik weet is het internationaal geregeld dat een eiland tot jouw land behoord als het zich binnen een bepaalde hoeveelheid km's bevindt. Dat is iets anders dan landen waarmee jij een grens hebt.

naam
29-03-06, 13:08
Geplaatst door Victory
Voor zover ik weet is het internationaal geregeld dat een eiland tot jouw land behoord als het zich binnen een bepaalde hoeveelheid km's bevindt. Dat is iets anders dan landen waarmee jij een grens hebt.

Zoek dat dan eens op. En er zijn veel referenda in de antillen geweest en zoals Mark al zei, ze willen niet onafhankelijk zijn.

H.P.Pas
29-03-06, 13:11
Geplaatst door Victory
Hoe dan ook, de afstand van de Venezuelaanse kust totaan de zogenaamde antillen, is maar 50km. Tot Aruba is dat 20 km. Dat zijn gewoon eilanden die bij Venezuela horen.

Daar krijg je gedonder mee,
Hoe breed is de Ierse Zee dacht je ?


The Sea Around Us
(Domenick Behan)

They say that the lakes of Killarney are fair
That no stream like the Liffey can ever compare,
If it's water you want, you'll find nothing more rare
Than the stuff they make down by the ocean.

cho: The sea, oh the sea is the gradh geal mo croide*
Long may it stay between England and me
It's a sure guarantee that some hour we'll be free
Oh, thank God we're surrounded by water.

Tom Moore made his "Waters" meet fame and reknown
A great lover of anything dressed in a crown
In brandy the bandy old Saxon he'd drown
But throw ne'er a one in the ocean.

The Scots have their Whisky, the Welch have their speech
And their poets are paid about tenpence a week
Provided no hard words on England they speak
Oh Lord, what a price for devotion.

The Danes came to Ireland with nothing to do
But dream of the plundered old Irish they slew,
"Yeh will in yer vikings" said Brian Boru
And threw them back into the ocean.

Two foreign old monarchs in battle did join
Each wanting his head on the back of a coin;
If the Irish had sense they'd drowned both in the Boyne
And partition thrown into the ocean.

*gradh geal mo croide = great joy of my heart
From Folk Songs and Ballads Popular in Ireland, Ossian Publications
copyright KPM music
RG

Victory
29-03-06, 13:12
Geplaatst door naam
Zoek dat dan eens op. En er zijn veel referenda in de antillen geweest en zoals Mark al zei, ze willen niet onafhankelijk zijn.
Het maakt voor de westerse landen toch niet uit wat het wet zegt, jullie doen gewoon. Venezuela moet gewoon all die eilanden terug krijgen, punt. Geoie inkomen voor een land dat het verdient.

Max Stirner
29-03-06, 13:19
Geplaatst door Victory
Het maakt voor de westerse landen toch niet uit wat het wet zegt, jullie doen gewoon. Venezuela moet gewoon all die eilanden terug krijgen, punt. Geoie inkomen voor een land dat het verdient.


Venezuela is eigenlijk ook van ons.

Het ligt op hooguit 20 kilometer van onze Antillen.

naam
29-03-06, 13:23
Geplaatst door Victory
Het maakt voor de westerse landen toch niet uit wat het wet zegt, jullie doen gewoon. Venezuela moet gewoon all die eilanden terug krijgen, punt. Geoie inkomen voor een land dat het verdient.

Dat is een lekker argument punt. Wat als de bewoners van het eiland dat niet willen? Van mij mogen ze het hebben, inkomen heeft Nederland er niet van, het kost Nederland zelf bakken met geld, maar dat is jou kennelijk niet bekend.

Ga naar de antillen en ga pleiten voor de overstap naar Venezuela, ben benieuwd of je de handen op elkaar krijgt.

Aicha1976
29-03-06, 13:25
Geplaatst door Max Stirner
Venezuela is eigenlijk ook van ons.

Het ligt op hooguit 20 kilometer van onze Antillen.


:lol:

mark61
29-03-06, 13:28
Geplaatst door Victory
Voor zover ik weet is het internationaal geregeld dat een eiland tot jouw land behoord als het zich binnen een bepaalde hoeveelheid km's bevindt. Dat is iets anders dan landen waarmee jij een grens hebt.

Boeiende regeling. Heb je daar een bron van?

Waarom is dat anders? Landjepik overzee is wel toegestaan?

mark61
29-03-06, 13:31
Geplaatst door Victory
terug

Huh? Wat zei ik nou net over Venezuela nog niet bestaan toen?

Of je IQ daalt zienderogen, of je hebt al die tijd lopen liegen. :hihi:

mark61
29-03-06, 13:32
Geplaatst door Max Stirner
Venezuela is eigenlijk ook van ons.

Het ligt op hooguit 20 kilometer van onze Antillen.

:hihi:

Bofko
29-03-06, 13:53
In deze moderne tieden is het gekoloniseerd willen zijn, dan wel onder een dictatuur willen leven een vorm van luiheid :boer:

tukkersterror
29-03-06, 13:58
Leuke discussie, op een inmoreel niveau.

Ik denk dat we eerder de vraag moeten stellen wat Nederland gaat doen als Venuzuela de Antillen en Aruba wil inlijven.

Indien het volk op de eilanden wilt dat Nederland zijn plicht nakomt zitten wij in oorlog.
Als we in Oorlog zijn dus direct worden aangevallen, krijgen we een algehele mobilisatie en dan kon het wel eens heel erg rustig worden op maroc.nl.

Maar ik denk dat we een redelijke hulp kunnen verwachten van onze Navo/Nato bond genoten, dus Nl militairen zullen taken gaan overnemen van Amerika en zij zullen troepen sturen naar de Antillen en Aruba om Nederland daar te helpen als het komt tot een oorlog.

Kan nog leuk worden, Victor en Dwaalspoor zij aan zij met de Amerikanen:hihi: sorry deze zocht ik :lol:

mark61
29-03-06, 14:02
Geplaatst door Bofko
In deze moderne tieden is het gekoloniseerd willen zijn, dan wel onder een dictatuur willen leven een vorm van luiheid :boer:

Vroeger kloegen ze ook al dat die slaven zo lui waren. :hihi:

Oude wijn in polcor nieuwe zakken?

Aicha1976
29-03-06, 14:07
Geplaatst door mark61
Vroeger kloegen ze ook al dat die slaven zo lui waren. :hihi:

Oude wijn in polcor nieuwe zakken?


Wat een proto type kaaskop ben jij ook af en toe :boer:

Bofko
29-03-06, 14:08
Geplaatst door mark61
Vroeger kloegen ze ook al dat die slaven zo lui waren. :hihi:

Oude wijn in polcor nieuwe zakken?

:ego: I'm not a polcor nieuwe zak.

H.P.Pas
29-03-06, 14:10
Geplaatst door Bofko
:ego: I'm not a polcor nieuwe zak.

Mark is niet nieuw.

tukkersterror
29-03-06, 14:15
Geplaatst door mark61
Boeiende regeling. Heb je daar een bron van?

Waarom is dat anders? Landjepik overzee is wel toegestaan?

Klok kleppel techniek van Victor.

Deze regel geld alleen voor onbewoonde eilanden en nieuw ontstaande eilanden voor een kust, waar mogelijk in de vrije zone van 200 zeemijl, waar de stroken smalle zijn ligt dit in een besluit onder de VN.

Doch de Nederlandse Antillen en Aruba (status aparte) behoren nog steeds bij het koningsrijk der Nederlanden en zullen dit ook blijven tot de meerderheid besluit tot een status aparte of totale zelf bestuur.
Zolang dit niet gebeurd blijft Nederland er verantwoordelijk voor en kan de bevolking aanspraak maken of eisen op bescherming van Nederland en zijn haar bondgenoten.

Maar ik denk niet dat Venuzuela of een andere land het aandurft om een oorlog te beginnen om deze eilanden.
Zou onlogisch zijn om miljarden uit te geven om iets in handen te krijgen wat minder waard is en alleen maar geld kost.

Daarin tegen is een eiland makelijk te verdedigen tegen een vijand, het is klein en compact en zal te veel levens gaan kosten voor ze een voet aan land hebben.

tukkersterror
29-03-06, 14:18
Geplaatst door Aicha1976
Wat een proto type kaaskop ben jij ook af en toe :boer:

Hij leeft nog in de wortel met uien stampot tijdperk dat ze altijd eten op 3 oktober. :hihi:

mark61
29-03-06, 14:25
Geplaatst door tukkersterror

Zou onlogisch zijn om miljarden uit te geven om iets in handen te krijgen wat minder waard is en alleen maar geld kost.

Remember de Falklands / Malvinas.

Victory
29-03-06, 14:26
Oh jee... Majoor Tukker komt naar het front...

http://www.deloodsboot.nl/oranjenassau/images/troonkoningwillenll.1.jpg

naam
29-03-06, 14:28
Geplaatst door Victory
Oh jee... Majoor Tukker komt naar het front...

http://www.deloodsboot.nl/oranjenassau/images/troonkoningwillenll.1.jpg

Kennelijk geen antwoord op de inhoud van de argumenten waarmee hij om de oren is geslagen.

H.P.Pas
29-03-06, 14:30
Geplaatst door naam
Kennelijk geen antwoord op de inhoud van de argumenten waarmee hij om de oren is geslagen.

Ik begin langzamerhand aan een decimaalfout te denken.

tukkersterror
29-03-06, 14:34
Geplaatst door mark61
Remember de Falklands / Malvinas.

Ja de Falkland crisses weten we nog wel, maar de situatie tussen Nederland en De Antillen valt denk ik niet te vergelijken tussen Engeland en de falkland eilanden.

mark61
29-03-06, 14:50
Geplaatst door H.P.Pas
Ik begin langzamerhand aan een decimaalfout te denken.

Eins punkt vierzig? :vreemd:

Victory
29-03-06, 14:59
Geplaatst door naam
Kennelijk geen antwoord op de inhoud van de argumenten waarmee hij om de oren is geslagen.
Het is onzin ervan uit te gaan dat landen graag kolonie van Nederland willen zijn.

mark61
29-03-06, 15:05
Geplaatst door Victory
Het is onzin ervan uit te gaan dat landen graag kolonie van Nederland willen zijn.

Ik zou het ze toch maar s gaan vragen. En vraag meteen wat Sur. ex-NLers wat ze van hun onafhankelijkheid vinden.

tukkersterror
29-03-06, 15:13
Geplaatst door Victory
Het is onzin ervan uit te gaan dat landen graag kolonie van Nederland willen zijn.

Bij de laatste onderzoek nog wel, maar Nederland heeft zijn burgers dan ook niet opgehangen en vermoord.

observer
29-03-06, 15:14
pas nog een referendum geweest en hoewel ze allemaal zelf de baas willen zijn willen ze ook graag geld blijven ontvangen dus allemaal status aparte maar niet onafhankelijk

tijd voor een referendum in nederland of wij nog wel in het koninkrijk der nederlanden willen

ach en chavez, we laten hem een keer een uurtje in dordrecht ofzo rondlopen dan wil hij ons geld geven om ze niet te hoeven nemen

H.P.Pas
29-03-06, 15:45
Geplaatst door mark61
Eins punkt vierzig? :vreemd:

Nanu, vierzehn punkt null braucht's denn schon noch.

mark61
29-03-06, 16:41
Geplaatst door Aicha1976
Wat een proto type kaaskop ben jij ook af en toe :boer:

Permanent!

naam
29-03-06, 16:48
Geplaatst door Victory
Het is onzin ervan uit te gaan dat landen graag kolonie van Nederland willen zijn.


WAT ZEG IK NOU. WE GAAN ER NIET VAN UIT. HET IS ZE DIVERSE MALEN GEVRAAGD EN ZE WILLEN NIET!! Het geld dat uit Nederland komt is zeer welkom.
Ook zijn de antillen geen inkomstenbron voor Venezuela. Hoe kom je daarbij dat dat wel zo is.

Op de begroting zijn de antillen een verliespost. Dus als je heel zakelijk bent dan wil je juist dat Venezuela de Antillen overneemt.

Aicha1976
29-03-06, 16:57
Geplaatst door mark61
Permanent!



Staat je goed :gniffel:

Aicha1976
29-03-06, 16:59
Geplaatst door naam
WAT ZEG IK NOU. WE GAAN ER NIET VAN UIT. HET IS ZE DIVERSE MALEN GEVRAAGD EN ZE WILLEN NIET!! Het geld dat uit Nederland komt is zeer welkom.
Ook zijn de antillen geen inkomstenbron voor Venezuela. Hoe kom je daarbij dat dat wel zo is.

Op de begroting zijn de antillen een verliespost. Dus als je heel zakelijk bent dan wil je juist dat Venezuela de Antillen overneemt.


Klopt als een bus, just give us tha monayyy :handbang:

mark61
29-03-06, 17:01
Geplaatst door mark61
Permanent!

Beja. Ik hoef toch niet weer te beginnen over de markt van, en winkeldochters en zo? Of ging het daar niet om?

Aicha1976
29-03-06, 17:04
Geplaatst door mark61
Beja. Ik hoef toch niet weer te beginnen over de markt van, en winkeldochters en zo? Of ging het daar niet om?



Reageer je nou op jezelf ? :confused:

mark61
29-03-06, 17:06
Geplaatst door Aicha1976
Reageer je nou op jezelf ? :confused:

Blijkbaar. :confused: Tis niet makkelijk een regular kaaskop te zijn. Heb meelij. Nou ja, die dan:


Staat je goed

Aicha1976
29-03-06, 17:15
Geplaatst door mark61
Blijkbaar. :confused: Tis niet makkelijk een regular kaaskop te zijn. Heb meelij. Nou ja, die dan:


Staat je goed

Ik dacht dat je me duidelijk probeerde te maken dat je een permanentje had genomen :D





Laat maar ben een beetje van slag door dat hele voorvochtverhaal van een stukkie verderop :D

naam
29-03-06, 17:16
Geplaatst door Aicha1976
Klopt als een bus, just give us tha monayyy :handbang:


Here you are babe. :fparty: all the time.

naam
29-03-06, 17:18
Geplaatst door Aicha1976
I


Laat maar ben een beetje van slag door dat hele voorvochtverhaal van een stukkie verderop :D

On topic??? Waar?

Aicha1976
29-03-06, 17:22
Geplaatst door naam
Here you are babe. :fparty: all the time.



Hey, daar heb je mijn side kick :koppel:

Baddha
29-03-06, 17:43
Geplaatst door tukkersterror
Leuke discussie, op een inmoreel niveau.

Ik denk dat we eerder de vraag moeten stellen wat Nederland gaat doen als Venuzuela de Antillen en Aruba wil inlijven.

Indien het volk op de eilanden wilt dat Nederland zijn plicht nakomt zitten wij in oorlog.
Als we in Oorlog zijn dus direct worden aangevallen, krijgen we een algehele mobilisatie en dan kon het wel eens heel erg rustig worden op maroc.nl.

Maar ik denk dat we een redelijke hulp kunnen verwachten van onze Navo/Nato bond genoten, dus Nl militairen zullen taken gaan overnemen van Amerika en zij zullen troepen sturen naar de Antillen en Aruba om Nederland daar te helpen als het komt tot een oorlog.

Kan nog leuk worden, Victor en Dwaalspoor zij aan zij met de Amerikanen:hihi: sorry deze zocht ik :lol:

Reken maar niet teveel op de NAVO bondgenoten. De Antillen en Aruba zijn geen lid, alleen Nederland.

Nederland is militair gezien verantwoordelijk voor de Antillen en Aruba. Vraag me af wat voor wapentuig wij tegenover de spulletjes van Venezuela kunnen zetten.

mark61
29-03-06, 17:46
Geplaatst door Aicha1976
Ik dacht dat je me duidelijk probeerde te maken dat je een permanentje had genomen :D

Nee daar wordt mijn haar zo droog van.


Laat maar ben een beetje van slag door dat hele voorvochtverhaal van een stukkie verderop :D

Da kan ik me indenken. Beetje een hardvochtig verhaal.

xslaniet
29-03-06, 20:32
Geplaatst door Aicha1976
Ik ga toch in juli op Aruba wonen en dat hoort niet echt meer bij de NL antillen :fpuh:
Is daar meer te beleven dan op dat vervelende Curacao?

Seif
29-03-06, 20:36
Geplaatst door Baddha
Reken maar niet teveel op de NAVO bondgenoten. De Antillen en Aruba zijn geen lid, alleen Nederland.

Ach, de NAVO doet wat de Amerikanen willen. En volgens mij hopen ze in Washington vurig op een excuus om Chavez aan te pakken.

Aicha1976
29-03-06, 20:48
Geplaatst door xslaniet
Is daar meer te beleven dan op dat vervelende Curacao?



Jij gaf aan hier gewoond te hebben, is het niet ? Hoelang was dat geleden ?

xslaniet
29-03-06, 20:54
Das ergens eind jaren tachtig geweest...
Eerst op las Palmas,geloof dat dat niet meer bestaat,een ouwe vervallen ballentent was dat toen in een appartementje in Avila Beach ,maar daar mocht je nog eens met je dronken kop proberen de verkeerde tent binnen te wandelen...:)

Ben nog wel bijna van die klote brug afgelazerd,je moet niet dronken zijn als het waait en dan over dat pondjesgeval lopen.

Aicha1976
29-03-06, 21:13
Geplaatst door xslaniet
Das ergens eind jaren tachtig geweest...
Eerst op las Palmas,geloof dat dat niet meer bestaat,een ouwe vervallen ballentent was dat toen in een appartementje in Avila Beach ,maar daar mocht je nog eens met je dronken kop proberen de verkeerde tent binnen te wandelen...:)

Ben nog wel bijna van die klote brug afgelazerd,je moet niet dronken zijn als het waait en dan over dat pondjesgeval lopen.


Nou, als ik het zo lees, is er gigantisch veel veranderd :vreemd:


En maak je maar geen zorgen hoor, ik ontwijk die brug altijd als ik lazerus over straat ga :fpetaf:

Helios
29-03-06, 21:18
Geplaatst door xslaniet
Das ergens eind jaren tachtig geweest...
Eerst op las Palmas,geloof dat dat niet meer bestaat,een ouwe vervallen ballentent was dat toen in een appartementje in Avila Beach ,maar daar mocht je nog eens met je dronken kop proberen de verkeerde tent binnen te wandelen...:)

Ben nog wel bijna van die klote brug afgelazerd,je moet niet dronken zijn als het waait en dan over dat pondjesgeval lopen.

Ja hoor Las Palmas bestaat nog, is nu alleen onder bewind van Iran en Victory is de consul generaal. Spanje is er op tegen maar amerika vond dat Iran er recht op had.
Het is trouwens wel ver lopen en zwemmen van Avila Beach naar Las Palmas.

sjaakie
29-03-06, 21:29
Geplaatst door Helios
Ja hoor Las Palmas bestaat nog, is nu alleen onder bewind van Iran en Victory is de consul generaal. Spanje is er op tegen maar amerika vond dat Iran er recht op had.
Het is trouwens wel ver lopen en zwemmen van Avila Beach naar Las Palmas.


Wat dacht je van campo naar parera ??
oeps sorry :fpimp:

Aicha1976
29-03-06, 21:32
Geplaatst door sjaakie
Wat dacht je van campo naar parera ??
oeps sorry :fpimp:


Als je denkt dat te kunnen zwemmen, heb je waarschijnlijk hetzelfde als Ixlaniet gedronken :haha:

sjaakie
29-03-06, 21:47
Geplaatst door Aicha1976
Als je denkt dat te kunnen zwemmen, heb je waarschijnlijk hetzelfde als Ixlaniet gedronken :haha:
nee wel geprobeerd te lopen maar nam toch maar een a c boer:knipoog:

xslaniet
29-03-06, 21:47
Geplaatst door Helios
Ja hoor Las Palmas bestaat nog, is nu alleen onder bewind van Iran en Victory is de consul generaal. Spanje is er op tegen maar amerika vond dat Iran er recht op had.
Het is trouwens wel ver lopen en zwemmen van Avila Beach naar Las Palmas.
Kilometertje of tien dacht ik... :melig2:

Aicha1976
29-03-06, 21:48
Geplaatst door sjaakie
nee wel geprobeerd te lopen maar nam toch maar een a c boer:knipoog:



Lang leve de marine zullen we maar zeggen :fparty:

naam
29-03-06, 22:03
Geplaatst door Aicha1976
Lang leve de marine zullen we maar zeggen :fparty:


Zorrug dat je erbij komt, bij de marieeene bij de maniiieeene.

:fpiraat: Als ik in de buurt ben met mijn jacht........... :boogie:

Helios
29-03-06, 22:06
Geplaatst door Aicha1976
Als je denkt dat te kunnen zwemmen, heb je waarschijnlijk hetzelfde als Ixlaniet gedronken :haha:

Ach, lieve schat, volgens mij heeft u weer gedronken en een brug ontweken, wat het is verdronken, met den nadruk op ver.

Ik hoop alleen voor u dat Nederland deze kolonie niet zo verraad als ons Suriname. :love:

Aicha1976
29-03-06, 22:22
Geplaatst door naam
Zorrug dat je erbij komt, bij de marieeene bij de maniiieeene.

:fpiraat: Als ik in de buurt ben met mijn jacht........... :boogie:



Ik zit al dagen met mijn laptoppie op schoot bij de kade te wachten :zweep:

David
29-03-06, 22:23
Geplaatst door Aicha1976
Ik zit al dagen met mijn laptoppie op schoot bij de kade te wachten :zweep:


Zet een pornootje op. Moet je eens kijken hoe snel de marine er dan is.

Aicha1976
29-03-06, 22:27
Geplaatst door Helios
Ach, lieve schat, volgens mij heeft u weer gedronken en een brug ontweken, wat het is verdronken, met den nadruk op ver.

Ik hoop alleen voor u dat Nederland deze kolonie niet zo verraad als ons Suriname. :love:



Ze zijn de pontjesbrug aan het repareren :ego:

Enne, ik ben niet gedeporteerd hoor, ik kan altijd nog ergens anders heen :zwaai:

Aicha1976
29-03-06, 22:29
Geplaatst door David
Zet een pornootje op. Moet je eens kijken hoe snel de marine er dan is.


Naam zit toch niet bij de marine :loens:

xslaniet
30-03-06, 06:57
Kitesurfen op het spaanse water,dat was toch wel de mooiste bezigheid op het eiland.
D'r was toen bijna helemaal niets ,het toerisme was nog in opkomst en die drie stranden die aangelgd waren bijna leeg,de tafelberg was toen privébezit en die marinejochies beetje te populair.
Nou daar zit je dan als mens in de topjaren van je leven ,tussen leguanen,analfabeten en populaire ventjes.

naam
30-03-06, 07:46
Geplaatst door Aicha1976
Naam zit toch niet bij de marine :loens:

:ego: Ik zou niet durven. Ooit wel als burger voor de gewerkt op de wal dat dan weer wel.

Op de kade met je laptop, sorry niet gezien. :loens:

tukkersterror
30-03-06, 09:37
Geplaatst door Aicha1976
Ze zijn de pontjesbrug aan het repareren :ego:

Enne, ik ben niet gedeporteerd hoor, ik kan altijd nog ergens anders heen :zwaai:

Venuzuela:hihi:

mark61
30-03-06, 09:50
Dat Polar is anders niet te zuipen. Tzijn nog vingerhoedjes ook.

tukkersterror
30-03-06, 10:17
Geplaatst door mark61
Dat Polar is anders niet te zuipen. Tzijn nog vingerhoedjes ook.

Vandaar ook die vingerhoedjes:hihi:

:stout: Zou Venuzuela daarom belang hebben bij die eilanden omdat ze zoveel zuipen?

Aicha1976
30-03-06, 13:06
Geplaatst door tukkersterror
Venuzuela:hihi:



Het zal allemaal wel loslopen :ninja2:




:nerveus:

tukkersterror
30-03-06, 13:26
Geplaatst door Aicha1976
Het zal allemaal wel loslopen :ninja2:




:nerveus:

Word niet bang, heb links en rechts wat telefoontjes gepleegt.

En er is niets bekend over een verhoogte druk vanuit Venuzuela.
Er is een uitspraak geweest van een minister van venuzuela, dat als Nederland zich terug trekt uit de Antillen dat zij dan de eilanden bij hun willen aantrekken.
Niks geen oorlog dreiging, eigelijk niets nieuws over nieuwer dan een 20 jaar geleden.

Dus gewoon rustig gaan slapen en zonnebaden op het strand.

Maar om helemaal zeker te gaan kun je je aanmelden op de nieuws brieven van het Nederlands Consulaat op Curacao en kijken op hun internet pagina voor de laatste ontwikkelingen.
Tot op heden is er niets bekend dus maak je maar niet te druk over de storm in een glas Polar:hihi:

Aicha1976
30-03-06, 13:31
Geplaatst door tukkersterror
Word niet bang, heb links en rechts wat telefoontjes gepleegt.

En er is niets bekend over een verhoogte druk vanuit Venuzuela.
Er is een uitspraak geweest van een minister van venuzuela, dat als Nederland zich terug trekt uit de Antillen dat zij dan de eilanden bij hun willen aantrekken.
Niks geen oorlog dreiging, eigelijk niets nieuws over nieuwer dan een 20 jaar geleden.

Dus gewoon rustig gaan slapen en zonnebaden op het strand.

Maar om helemaal zeker te gaan kun je je aanmelden op de nieuws brieven van het Nederlands Consulaat op Curacao en kijken op hun internet pagina voor de laatste ontwikkelingen.
Tot op heden is er niets bekend dus maak je maar niet te druk over de storm in een glas Polar:hihi:



Ik voel me 1.000 % beter :roker:

duende
30-03-06, 14:50
Geplaatst door tukkersterror
Word niet bang, heb links en rechts wat telefoontjes gepleegt.

En er is niets bekend over een verhoogte druk vanuit Venuzuela.
Er is een uitspraak geweest van een minister van venuzuela, dat als Nederland zich terug trekt uit de Antillen dat zij dan de eilanden bij hun willen aantrekken.
Niks geen oorlog dreiging, eigelijk niets nieuws over nieuwer dan een 20 jaar geleden.

Dus gewoon rustig gaan slapen en zonnebaden op het strand.

Maar om helemaal zeker te gaan kun je je aanmelden op de nieuws brieven van het Nederlands Consulaat op Curacao en kijken op hun internet pagina voor de laatste ontwikkelingen.
Tot op heden is er niets bekend dus maak je maar niet te druk over de storm in een glas Polar:hihi:

Maar het is wel mooi voorpagina nieuws voor de telegraaf. Ff hitsen en hetzen. Tot nu toe hadden we nix met Chavez. Het zal de gemiddelde Nederlander aan zijn reet roesten wie of wat Chavez is. (de luis in de pels van Bush) Dus een anti Chavez stemming kweken. Heeft ie hier ook een gezicht. De vijand van Bush is ook de vijand van Bakellende.

Aicha1976
30-03-06, 14:55
Geplaatst door duende
Maar het is wel mooi voorpagina nieuws voor de telegraaf. Ff hitsen en hetzen. Tot nu toe hadden we nix met Chavez. Het zal de gemiddelde Nederlander aan zijn reet roesten wie of wat Chavez is. (de luis in de pels van Bush) Dus een anti Chavez stemming kweken. Heeft ie hier ook een gezicht. De vijand van Bush is ook de vijand van Bakellende.



Hier is het geen voorpagina nieuws overigens :mrt:

duende
30-03-06, 14:58
Geplaatst door Aicha1976
Hier is het geen voorpagina nieuws overigens :mrt:
Dat geloof ik graag. Alleen de telgraaf had hier gisteren een artikel over. De bekende storm in het glas water.

Aicha1976
30-03-06, 15:06
Geplaatst door duende
Dat geloof ik graag. Alleen de telgraaf had hier gisteren een artikel over. De bekende storm in het glas water.



Nooit zo onder de indruk geweest van de Telegraaf :rolleyes:

tukkersterror
30-03-06, 16:36
Geplaatst door Aicha1976
Nooit zo onder de indruk geweest van de Telegraaf :rolleyes:

Dit stond er in de telegraaf van gisteren


Een meerderheid van de Tweede Kamer maakt zich grote zorgen over de veiligheid van de Nederlandse Antillen. Zij vrezen dat de toestand in omliggende landen als Venezuela, Haïti en Cuba tot politieke onrust en mogelijk zelfs een militaire invasie op de Antillen zal leiden.

CDA, VVD en LPF willen dan ook dat de ministers Kamp (Defensie) en Pechtold (Koninkrijksrelaties) met grote spoed de gevaren in kaart brengen. Het Tweede-Kamerlid Roland Kortenhorst (CDA) wijst als voorbeeld op Cuba.

Onrust

Fidel Castro zal daar op enig moment zijn laatste adem uitblazen, waarna een strijd om zijn opvolging zal losbranden, die naar alle waarschijnlijkheid met onrust gepaard zal gaan. VVD'er Zsolt Szabo maakt zich vooral zorgen over Venezuela waar president Chavez met grote regelmaat oorlogszuchtige taal uitslaat richting de Antillen. " Hij heeft al eens gezegd dat als Nederland één been van de eilanden afhaalt, hij er met twee benen zal binnenstappen", aldus Szabo. De liberaal komt met keiharde cijfers: Chavez is bezig zijn reservistenleger uit te breiden van 150.000 naar 2 miljoen, hij heeft onlangs 100.000 AK47 machinegeweren besteld in Rusland en wil van Spanje patrouilleboten en militaire transportvliegtuigen kopen.

Daarop vooruitlopend moet Nederland maatregelen treffen, vindt de Kamer. "De Antillen zijn een grote gatenkaas", weet Szabo. "De tijd van aanmodderen is voorbij. Het gaat wel om de veiligheid van onze rijksgrenzen."

Samen met Mat Herben (LPF) wil hij het veiligheidsonderzoek breder trekken naar de drugstransporten, mensensmokkel en wapenhandel.

De ministers Kamp en Pechtold hebben vandaag op de Antillen overleg over de veiligheid.

De marine en de kustwacht hebben in totaal zo'n duizend man personeel op de Nederlandse Antillen en Aruba. Ze hebben een fregat tot hun beschikking en een ondersteuningsschip. Daarnaast liggen er twaalf supersnelle speedboten, zogeheten rhibs, en drie patrouilleschepen. Voor in de lucht staan er twee Fokker 60 patrouillevliegtuigen en twee helikopters.
© 1996-2002 Dagblad De Telegraaf. Alle rechten voorbehouden. e-mail: [email protected]

Ik denk dat Venuzuela zich drukker maken om Cuba en dat zij daar om het leger opschroeven.
Dus niets om ons druk te maken.

Aicha1976
30-03-06, 18:10
Geplaatst door tukkersterror
Dit stond er in de telegraaf van gisteren


Ik denk dat Venuzuela zich drukker maken om Cuba en dat zij daar om het leger opschroeven.
Dus niets om ons druk te maken.


Nou ben toch al opgeschoten in mijn boekje Spaans voor dummies :handbang:

Hola, que tal Tukkers Terror, todo bien ? :stout:

Dwaalspoor
30-03-06, 18:36
Geplaatst door tukkersterror
Dit stond er in de telegraaf van gisteren


Ik denk dat Venuzuela zich drukker maken om Cuba en dat zij daar om het leger opschroeven.
Dus niets om ons druk te maken.

Bovenstaande zinnetje geeft al aan dat je echt niets weet van de internationale politiek. Sorry tukkersucker je moet niet over zaken praten waar je geen weet van hebt. Als er dus twee vriendjes zijn, dan zijn het Venezuela(Chavez) en Cuba.

tukkersterror
30-03-06, 20:55
Geplaatst door Dwaalspoor
Bovenstaande zinnetje geeft al aan dat je echt niets weet van de internationale politiek. Sorry tukkersucker je moet niet over zaken praten waar je geen weet van hebt. Als er dus twee vriendjes zijn, dan zijn het Venezuela(Chavez) en Cuba.

Leer jij nu maar eerst eens zonder schelden te reageren.
1. Je kent me niet!
2. Als je me kende zou je zo'n taal niet tegen mij aanslaan.

Ook jij kan ooit eens tegen een verkeerde aanlopen die je probeert te vernederen met jou straattaal gebruik.
Voor mij ben je gewoon een Backstreet boy.

Dwaalspoor
30-03-06, 21:07
Bot: geen aanwijzingen voor vijandige intenties Venezuela

ANP

BUENOS AIRES - Niets duidt op vijandige intenties van Venezuela jegens het Nederlandse Koninkrijk. Dat zei minister Bot van Buitenlandse Zaken donderdag in Buenos Aires, waar hij koningin Beatrix vergezelt op haar staatsbezoek aan Argentinië.

De bewindsman reageerde op berichten dat Venezuela een oogje zou hebben op Aruba, Bonaire en Curacao. Wilde verhalen over annexatie van de eilanden door Venezuela deden de ronde. ‘Ik ben daar enigszins verbaasd over, ze geven een verkeerd beeld van de relatie. Venezuela is een buurland waarmee we sinds decennia goede betrekkingen hebben.’

Volgens Bot had Venezuela wel vragen over de discussie in hoeverre de eilanden in het Koninkrijk blijven. Venezuela wil volgens Bot juist graag dat Nederland zijn soevereiniteit over de Antillen handhaaft, omdat het land anders ongerust wordt over wat dan op de eilanden kan gebeuren.

‘Ik heb gisteren nog gebeld. Er werd gezegd dat Venezuela de Nederlandse soevereiniteit respecteert en hoopt dat Nederland er blijft’, aldus Bot, die sprak met ‘een gezant van Buitenlandse Zaken die belast is met de relatie met de Antillen en Nederland’. De Venezuelaanse minister van Buitenlandse Zaken is ziek en president Chavez zelf bellen vond Bot volgens eigen zeggen wat overdreven.

Volgens Bot heeft Venezuela gezegd geen enkel belang te hebben bij annexatie van de eilanden en kent het land ook de consequenties van zo'n actie.

Bot zei ook dat verhalen over een afwijzing van een bezoek van hem aan Venezuela onjuist zijn. Er wordt naar een geschikte datum gezocht ‘maar ik kan niet zomaar een andere afspraak afzeggen’.

Een delegatie van de Nederlandse marine gaat naar de eilanden om afspraken te maken over samenwerking. Dat Venezuela niet meedoet aan een militaire oefening in het gebied ‘is hun goed recht’, aldus Bot, die echter niet weet wat de reden is van de onwil.


http://www.volkskrant.nl/den_haag/article265848.ece


@ Tukkersucker: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/images/smilies/smile2.gif:tranen:

:hihi:

tukkersterror
30-03-06, 21:30
Geplaatst door Dwaalspoor
Bot: geen aanwijzingen voor vijandige intenties Venezuela

ANP

BUENOS AIRES - Niets duidt op vijandige intenties van Venezuela jegens het Nederlandse Koninkrijk. Dat zei minister Bot van Buitenlandse Zaken donderdag in Buenos Aires, waar hij koningin Beatrix vergezelt op haar staatsbezoek aan Argentinië.

De bewindsman reageerde op berichten dat Venezuela een oogje zou hebben op Aruba, Bonaire en Curacao. Wilde verhalen over annexatie van de eilanden door Venezuela deden de ronde. ‘Ik ben daar enigszins verbaasd over, ze geven een verkeerd beeld van de relatie. Venezuela is een buurland waarmee we sinds decennia goede betrekkingen hebben.’

Volgens Bot had Venezuela wel vragen over de discussie in hoeverre de eilanden in het Koninkrijk blijven. Venezuela wil volgens Bot juist graag dat Nederland zijn soevereiniteit over de Antillen handhaaft, omdat het land anders ongerust wordt over wat dan op de eilanden kan gebeuren.

‘Ik heb gisteren nog gebeld. Er werd gezegd dat Venezuela de Nederlandse soevereiniteit respecteert en hoopt dat Nederland er blijft’, aldus Bot, die sprak met ‘een gezant van Buitenlandse Zaken die belast is met de relatie met de Antillen en Nederland’. De Venezuelaanse minister van Buitenlandse Zaken is ziek en president Chavez zelf bellen vond Bot volgens eigen zeggen wat overdreven.

Volgens Bot heeft Venezuela gezegd geen enkel belang te hebben bij annexatie van de eilanden en kent het land ook de consequenties van zo'n actie.

Bot zei ook dat verhalen over een afwijzing van een bezoek van hem aan Venezuela onjuist zijn. Er wordt naar een geschikte datum gezocht ‘maar ik kan niet zomaar een andere afspraak afzeggen’.

Een delegatie van de Nederlandse marine gaat naar de eilanden om afspraken te maken over samenwerking. Dat Venezuela niet meedoet aan een militaire oefening in het gebied ‘is hun goed recht’, aldus Bot, die echter niet weet wat de reden is van de onwil.


http://www.volkskrant.nl/den_haag/article265848.ece


@ Tukkersucker: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/images/smilies/smile2.gif:tranen:

:hihi:

Dat zij ik dus een paar uur geleden al op deze topic, daar had ik dus geen krant voor nodig:lol: