PDA

Bekijk Volledige Versie : AutoOpmaak UITzetten........?



Dolle Fatima
31-03-06, 09:33
Sorry mensen dat ik jullie hier zo vroeg op de ochtend mee lastig val, maar ik heb weer eens ruzie met Word.

Weten jullie hoe je de auto-opmaak UIT kunt zetten??? Ik kan em alleen maar inschakelen en dat wil ik juist niet, want ik word er helemaal gek van. Als ik een tekst kopieer veranderd hij de hele opmaak, gewone tekst word ineens vet, en onder alle nieuwe alinea's komen ineens strepen te staan.

Please help me voor ik mn pc in elkaar ros.

tukkersterror
31-03-06, 09:36
Geplaatst door Dolle Fatima
Sorry mensen dat ik jullie hier zo vroeg op de ochtend mee lastig val, maar ik heb weer eens ruzie met Word.

Weten jullie hoe je de auto-opmaak UIT kunt zetten??? Ik kan em alleen maar inschakelen en dat wil ik juist niet, want ik word er helemaal gek van. Als ik een tekst kopieer veranderd hij de hele opmaak, gewone tekst word ineens vet, en onder alle nieuwe alinea's komen ineens strepen te staan.

Please help me voor ik mn pc in elkaar ros.

Nog eens opklikken en het vinkje verdwijnt als het goed is, maar dat ligt aan het programma waar het onder draaid.

Dolle Fatima
31-03-06, 09:46
vinkje??

tukkersterror
31-03-06, 10:16
Geplaatst door Dolle Fatima
vinkje??

Ja v teken staat bij jou automatische opmaak.

Het oude words had nog echt de balkjes opmaak aan opmaak uit, de nieuwe versie is dit vereenvoudigd door gewoon
Automatische opmaak aan
Automatische opmaak aan
Automatische opmaak aan v

Bij de laatste staat hij aan en bij de eerste staat hij uit.
Het vinkje lijkt op een v waar de rechterpoot iets langer is.

:hihi: sterke en ander rammen

PS. Kan ook een opstart fout zijn.

Tomas
31-03-06, 10:58
Kweenie psies wat je bedoelt, maar ik kopieer soms tekst eerst even naar note-pad om het daar vandaan dan in word te kopieren om van alle opmaak af te komen.

mark61
31-03-06, 12:04
Ik begrijp het probleem niet. Als je kopieert en plakt verschijnt er toch een ikoontje, waar je op klikt en dan optie 'aanpassen aan doelopmaak' of 'alleen tekst behouden' kiest?

Tomas
31-03-06, 12:12
Geplaatst door mark61
Ik begrijp het probleem niet. Als je kopieert en plakt verschijnt er toch een ikoontje, waar je op klikt en dan optie 'aanpassen aan doelopmaak' of 'alleen tekst behouden' kiest?

Welke versie heb jij?

mark61
31-03-06, 12:15
Geplaatst door Tomas
Welke versie heb jij?

2002, XP pro

Tomas
31-03-06, 12:19
Geplaatst door mark61
2002, XP pro

Ik heb dat nooit ontdekt in de office 2000 versie van mij.

mark61
31-03-06, 12:20
Geplaatst door Tomas
Ik heb dat nooit ontdekt in de office 2000 versie van mij.

Zeker nieuw dan.

Joesoef
31-03-06, 12:53
Plakken speciaal.....

mark61
31-03-06, 12:57
Geplaatst door Joesoef
Plakken speciaal.....

Hmm. Voor de oudere versies. Levert niet altijd het gewenste effect op. Diverse codes blijven gehandhaafd, al kies je 10x 'niet opgemaakte tekst'.

Ellendige Word ook. In WP heb je tenminste volledige controle over codes; in Word onzichtbaar en tis maar raden wat er gaat gebeuren.

nl-x
31-03-06, 16:53
Kan je niet gewoon PM'en? En anders kan pen en papier ook wel helpen.

Tomas
31-03-06, 20:49
Geplaatst door nl-x
Kan je niet gewoon PM'en? En anders kan pen en papier ook wel helpen.

Kan jij in lekentermen uitleggen hoe je een router tabel invult? En wwaarom de ene wel en de andere niet over een source heeft. Dus de ene kent alleen destinations en gateways en de andere ook nog zoiets als een source. En metric?

barfly
31-03-06, 21:21
Geplaatst door Tomas
Kan jij in lekentermen uitleggen hoe je een router tabel invult? En wwaarom de ene wel en de andere niet over een source heeft. Dus de ene kent alleen destinations en gateways en de andere ook nog zoiets als een source. En metric?

Bedoel jij niet route table? Die vul je niet zelf in. De destination is het remote netwerk dat jou pc met een netwerk verbind via een gateway. Een route tabel leert dat van de aanwezige interfaces en ip configuratie. De source zie ik niet terug in mijn route tabel maar ik kan me voorstellen dat het gaat over het interne netwerk ip en de metrics zeggen me eigenlijk nog minder.

Tomas
31-03-06, 21:28
Geplaatst door barfly
Bedoel jij niet route table? Die vul je niet zelf in. De destination is het remote netwerk dat jou pc met een netwerk verbind via een gateway. Een route tabel leert dat van de aanwezige interfaces en ip configuratie. De source zie ik niet terug in mijn route tabel maar ik kan me voorstellen dat het gaat over het interne netwerk ip en de metrics zeggen me eigenlijk nog minder.

Ja. Maar die moet je wel zelf vullen, tenzij iets of iemand dat al voor je gedaan heeft. Ik heb een wireless routertje gekocht en wil die aansluiten op mijn adsl-modem-router. En ik begrijp niet goed hoe ik nu aan het wifi netwerk laat weten waar internet zich bevindt.

Dolle Fatima
31-03-06, 22:32
Nou ik ben er nog steeds niet uit hoe het moet.
k Heb de hele zaak met kromme tenen, handmatig verbeterd. Ik heb nu trouwens word 98, ben office 2000 al een tijdje kwijt. Dus toen ik mn PC opnieuw installeerde kon ik dat er niet op zetten.

Maar goed, mn verslag is nu ingeleverd. En iedereen bedankt die gereageerd heeft. :strik:

barfly
31-03-06, 23:07
Geplaatst door Tomas
Ja. Maar die moet je wel zelf vullen, tenzij iets of iemand dat al voor je gedaan heeft. Ik heb een wireless routertje gekocht en wil die aansluiten op mijn adsl-modem-router. En ik begrijp niet goed hoe ik nu aan het wifi netwerk laat weten waar internet zich bevindt.

Ik begrijp 't je wil die wifi een standaard gateway instellen. Je interne netwerk heeft een gateway en die moet jou wifi ook kennen om het internet op te kunnen. Waarschijjnlijk het interne ip van je adsl modem.Vaak 10.0.0.138 kan je terug vinden op je adsl router en in je pc als je onder Windows ipconfig /all doet

Tomas
31-03-06, 23:17
Geplaatst door barfly
Ik begrijp 't je wil die wifi een standaard gateway instellen. Je interne netwerk heeft een gateway en die moet jou wifi ook kennen om het internet op te kunnen. Waarschijjnlijk het interne ip van je adsl modem.Vaak 10.0.0.138 kan je terug vinden op je adsl router en in je pc als je onder Windows ipconfig /all doet

Zo ongeveer wel, ja. Ik heb op de adsl-router een ip adres toegevoegd binnen het subnet van de wifi-router. Dus de adsl-router is opgenomen in het thuis netwerk zogezegd. Als ik bij een client dat ip-adres opneem als extra gateway werkt het. Maar die krijg ik niet middels dhcp van de wifi-router. Die moet ik dus handmatig overrulen. Dat wil ik niet, want mijn pda heeft die mogelijkheid niet om handmatig een gateway in te voeren. Die kan het internet op deze gekunstelde manier dus niet vinden. En ik dacht dat zoiets met router tabellen op te lossen zou zijn....?

barfly
31-03-06, 23:29
Geplaatst door Tomas
Zo ongeveer wel, ja. Ik heb op de adsl-router een ip adres toegevoegd binnen het subnet van de wifi-router. Dus de adsl-router is opgenomen in het thuis netwerk zogezegd. Als ik bij een client dat ip-adres opneem als extra gateway werkt het. Maar die krijg ik niet middels dhcp van de wifi-router. Die moet ik dus handmatig overrulen. Dat wil ik niet, want mijn pda heeft die mogelijkheid niet om handmatig een gateway in te voeren. Die kan het internet op deze gekunstelde manier dus niet vinden. En ik dacht dat zoiets met router tabellen op te lossen zou zijn....?

Volgens mij is het een beetje omslachtig wat je doet. Je adsl router kan aan je wifi via dhcp een ip en gateway toebedelen en je wifi router deelt op zijn beurt dhcp uit aan je pda, dat moet goed gaan. Ik zou dus op je adsl router niets instellen.

Tomas
31-03-06, 23:31
Geplaatst door barfly
Volgens mij is het een beetje omslachtig wat je doet. Je adsl router kan aan je wifi via dhcp een ip en gateway toebedelen en je wifi router deelt op zijn beurt dhcp uit aan je pda, dat moet goed gaan. Ik zou dus op je adsl router niets instellen.

Moet ik dan dhcp op mn adsl router aanzetten en dat handmatig toegevoegde ip-adres weer verwijderen?

barfly
31-03-06, 23:33
Geplaatst door Tomas
Moet ik dan dhcp op mn adsl router aanzetten en dat handmatig toegevoegde ip-adres weer verwijderen?

Ja, waarom heb je dat uitstaan dan? Je laat je adsl router lekker makkelijk ips uitdelen dan krijgt je wifi dr ook een en je wifi die op zijn beurt een routertje is zal je adsl netwerk dus als internet zien

Tomas
31-03-06, 23:37
Geplaatst door barfly
Ja, waarom heb je dat uitstaan dan? Je laat je adsl router lekker makkelijk ips uitdelen dan krijgt je wifi dr ook een en je wifi die op zijn beurt een routertje is zal je adsl netwerk dus als internet zien

Die had ik uitgezet omdat het met dhcp helemaal niet werkte, maar dat komt zie ik omdat hetzelfde subnet werd uitgedeeld. Dat verander ik nu naar het subnet van het 10.0.0.138 adres. Als maroc weer hapert weet je waar dat aan ligt.

Tomas
31-03-06, 23:51
Barfly, i owe you.

barfly
31-03-06, 23:52
Geplaatst door Tomas
Barfly, i owe you.

dhcp roels :)

Tomas
01-04-06, 12:01
Geplaatst door barfly
dhcp roels :)

Ik durf het bijna niet te vragen.... Maar...

Nu heb ik nog een ietwat oudere laptop met een ietwat goedkoper pcmia wirelesskaartje. Deze doet het als ik wep op het AP disable, en dus niet zodra ik wep enable. De wireless kaart suggereert dat ie zowel 64, 128 en zelfs 256 bit WEP aankan, maar zodra ik één van deze activeeer, wil ie geen contact meer maken met het netwerk. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Dit is mijn laatste probleem.

nl-x
02-04-06, 02:54
Geplaatst door Tomas
Ik durf het bijna niet te vragen.... Maar...

Nu heb ik nog een ietwat oudere laptop met een ietwat goedkoper pcmia wirelesskaartje. Deze doet het als ik wep op het AP disable, en dus niet zodra ik wep enable. De wireless kaart suggereert dat ie zowel 64, 128 en zelfs 256 bit WEP aankan, maar zodra ik één van deze activeeer, wil ie geen contact meer maken met het netwerk. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Dit is mijn laatste probleem.
Waar draait je laptop op? Vergeet niet, nada je WEP inschakelt omdat ook in de configuratiescherm van het kaartje te zetten.

Verder: heb je enkel WEP aangezet, of een combinatie zoals WEP/WPA shared, TKIP oid? En ondersteunt je kaart dat ook nog?

En wat doet je PDA als je die encryptie aanzet? Pakt ie dan nog?

Tomas
02-04-06, 19:18
Geplaatst door nl-x
Waar draait je laptop op?


Windows XP, zcals alles verders in het neywerk.

Vergeet niet, nada je WEP inschakelt omdat ook in de configuratiescherm van het kaartje te zetten.

Nee, niet vergeten.



Verder: heb je enkel WEP aangezet, of een combinatie zoals WEP/WPA shared, TKIP oid? En ondersteunt je kaart dat ook nog?

Alleeu wep, wanl dat is het enige dal dit goedkope kaartje aankan.

En wat doet je PDA als je die encryptie aanzet? Pakt ie dan nog?

Die kan echt met de hele wereld comuuniceren. Nog nooit zo'n potent machientje gezien. Er.moet maar ergens iets .open staan of.het heeft contact.

Ik heb het ordertussen arders opgelost,.want ik vermoed dat de wep protocollen .gewccn niet compatibel zyn.

Thanks anyway.