PDA

Bekijk Volledige Versie : maroc.nl vanaf morgen van internet?!



tukkersterror
31-03-06, 09:33
Den Haag

De minister heeft opdracht gegeven aan de provider om ingang van zaterdag maroc.nl van het internet te verwijderen.
Verdonk gaf als comentaar dat het te veel onrust geeft onder jongeren deze discussie site en verder zou haar naam diverse keren zijn misbruikt door de jongeren op deze site.
Verder verwijst zij naar een wetsartikel die vorige week door de kamer is goed gekeurd en het mogelijk maakt voor de regering om zonder tussenkomst van een rechtbank internetsite's te sluiten als zij een gevaar zijn voor de democratie.

safika
31-03-06, 09:51
Bron?

Juliette
31-03-06, 09:56
Dan kan ze beter het internet verbieden. De dame draait door. :maf2:

Alim
31-03-06, 09:57
Geplaatst door tukkersterror
Den Haag

De minister heeft opdracht gegeven aan de provider om ingang van zaterdag maroc.nl van het internet te verwijderen.
Verdonk gaf als comentaar dat het te veel onrust geeft onder jongeren deze discussie site en verder zou haar naam diverse keren zijn misbruikt door de jongeren op deze site.
Verder verwijst zij naar een wetsartikel die vorige week door de kamer is goed gekeurd en het mogelijk maakt voor de regering om zonder tussenkomst van een rechtbank internetsite's te sluiten als zij een gevaar zijn voor de democratie.
De heer tukkersterror heeft Ernstig gebrek aan slaap te kort.

tukkersterror
31-03-06, 10:03
Geplaatst door safika
Bron?

Mijn werkgever de telegraaf, komt morgen ook op de voorpagina.
Ze willen het nog even stil houden, maar ik vond dat wij recht hadden om te weten dat onze site morgen uit de lucht gaat :boos:

tukkersterror
31-03-06, 10:08
Geplaatst door Alim
De heer tukkersterror heeft Ernstig gebrek aan slaap te kort.

Nee hoor tt is kwaad op verdonk!!!

David
31-03-06, 10:13
1 april grappen blijven leuk!

tukkersterror
31-03-06, 10:19
:fplet: kun je hem nog verwijderen David? want de clou is weg zo!!!
Zat eigelijk te wachten op reactie van DS en Fikkie

waterfiets
31-03-06, 11:31
hihi hij is best leuk !

tukkersterror
31-03-06, 11:38
Geplaatst door waterfiets
hihi hij is best leuk !

Ja schoot mij ineens te binnen :hihi:

tukkersterror
31-03-06, 12:11
Geplaatst door tukkersterror
Den Haag

De minister heeft opdracht gegeven aan de provider om ingang van zaterdag maroc.nl van het internet te verwijderen.
Verdonk gaf als comentaar dat het te veel onrust geeft onder jongeren deze discussie site en verder zou haar naam diverse keren zijn misbruikt door de jongeren op deze site.
Verder verwijst zij naar een wetsartikel die vorige week door de kamer is goed gekeurd en het mogelijk maakt voor de regering om zonder tussenkomst van een rechtbank internetsite's te sluiten als zij een gevaar zijn voor de democratie.

De minister heeft opdracht gegeven aan de provider om ingang van zaterdag maroc.nl van het internet te verwijderen.
Verdonk gaf als comentaar dat het te veel onrust geeft onder jongeren deze discussie site en verder zou haar naam diverse keren zijn misbruikt door de jongeren op deze site.
Verder verwijst zij naar een wetsartikel die vorige week door de kamer is goed gekeurd en het mogelijk maakt voor de regering om zonder tussenkomst van een rechtbank internetsite's te sluiten als zij een gevaar zijn voor de democratie.

Dwaalspoor
31-03-06, 13:16
Geplaatst door tukkersterror
:fplet: kun je hem nog verwijderen David? want de clou is weg zo!!!
Zat eigelijk te wachten op reactie van DS en Fikkie


http://members.lycos.nl/zwartste/forum/

mark61
31-03-06, 13:18
Geplaatst door Dwaalspoor
http://members.lycos.nl/zwartste/forum/

http://www.lycos.nl/graphics/home/showbox4.jpg

Lekkere host heb je uitgekozen.

tukkersterror
31-03-06, 13:26
Geplaatst door Dwaalspoor
http://members.lycos.nl/zwartste/forum/

Nou dan weten we waar we heen kunnen na morgen :haha:
www.zwarteschaap.nl

Sallahddin
31-03-06, 14:12
Geplaatst door tukkersterror
Mijn werkgever de telegraaf, ....


Werk je als krantjongen bij de Telegraaf???...en ik me afvragen hoe komt het dat ik geen krant heb ontvangen vandaag!!!

Leef je maar uit ,jongen ,het doet er niet meer toe of je strafpunten krijgt of niet!!! :lole:



P.S.:het zou inderdaad een ramp zijn als maroc.nl uit de lucht wordt gehaald !!!....dan zouden wij met z'n allen een landelijk actie starten tegen "Inquisiteur" en censeur van verdonk!!!....I'll give you good cover & will be backing you from the UK!!!

~Panthera~
31-03-06, 14:36
Geplaatst door Sallahddin

P.S.:het zou inderdaad een ramp zijn als maroc.nl uit de lucht wordt gehaald !!!....dan zouden wij met z'n allen een landelijk actie starten tegen "Inquisiteur" en censeur van verdonk!!!


Radicaliseren. http://www.millan.net/minimations/smileys/evilgrin.gif (http://www.millan.net)

Sallahddin
31-03-06, 15:12
Geplaatst door ~Panthera~
Radicaliseren. http://www.millan.net/minimations/smileys/evilgrin.gif (http://www.millan.net)


Stel je niet aan!
Stel dat de bovengenoemde verhaal klopt en maroc.nl wordt verwijderd ,vind je het normaal dan in een land dat zich democratish opstelt en "vrijheid van meningsuiting" "heilig" verklaart!
Mogen wij geen protest uiten dan?
Noem je dat radicaliseren?



Pff...kan me niet zo veel schelen eigenlijk :Engelse forums zijn leuker ,leerzamer en leukpittiger:uitdagender !!! :wohaa:


Geintje hoor!

Toch leuk 1April mop van een niet leuk prikker:hoe kan dat toch? :rotpc: !


P.S.:morgen komt Sinterklaas bij ons thuis!!!

tukkersterror
31-03-06, 15:59
Geplaatst door Sallahddin
Stel je niet aan!
Stel dat de bovengenoemde verhaal klopt en maroc.nl wordt verwijderd ,vind je het normaal dan in een land dat zich democratish opstelt en "vrijheid van meningsuiting" "heilig" verklaart!
Mogen wij geen protest uiten dan?
Noem je dat radicaliseren?



Pff...kan me niet zo veel schelen eigenlijk :Engelse forums zijn leuker ,leerzamer en leukpittiger:uitdagender !!! :wohaa:


Geintje hoor!

Toch leuk 1April mop van een niet leuk prikker:hoe kan dat toch? :rotpc: !


P.S.:morgen komt Sinterklaas bij ons thuis!!!

:wohaa: wat krijg je een zakje zout???

~Panthera~
31-03-06, 16:02
Geplaatst door Sallahddin
Stel je niet aan!
Stel dat de bovengenoemde verhaal klopt en maroc.nl wordt verwijderd ,vind je het normaal dan in een land dat zich democratish opstelt en "vrijheid van meningsuiting" "heilig" verklaart!
Mogen wij geen protest uiten dan?
Noem je dat radicaliseren?



Pff...kan me niet zo veel schelen eigenlijk :Engelse forums zijn leuker ,leerzamer en leukpittiger:uitdagender !!! :wohaa:


Geintje hoor!

Toch leuk 1April mop van een niet leuk prikker:hoe kan dat toch? :rotpc: !



P.S.:morgen komt Sinterklaas bij ons thuis!!!





:fplet: Dat "radicaliseren" was ook een geintje. :jammer:

Had er alleen "of" voor moeten zetten, duidelijk. :hihi:

waterfiets
31-03-06, 16:02
Geplaatst door Sallahddin
Engelse forums zijn leuker ,leerzamer en leukpittiger:uitdagender !!! :wohaa:


Really ?

MusicManiac
31-03-06, 16:09
Geplaatst door Dwaalspoor
http://members.lycos.nl/zwartste/forum/

Wow ! Eigen forum ! Met jou als enigste moderator? Wat zul je vaak gelijk krijgen, zal wennen zijn !
Eh .. je blijft hier toch wel posten?

tukkersterror
31-03-06, 16:15
Geplaatst door MusicManiac
Wow ! Eigen forum ! Met jou als enigste moderator? Wat zul je vaak gelijk krijgen, zal wennen zijn !
Eh .. je blijft hier toch wel posten?

Ssst. hij wordt gesponsord door de AIVD:hihi:

Mill
31-03-06, 16:20
Geplaatst door Dwaalspoor
http://members.lycos.nl/zwartste/forum/

Het nieuwsforum heet "Dagelijkse nieuws". Bril-jant. :haha:

mark61
31-03-06, 16:21
Geplaatst door Mill
Het nieuwsforum heet "Dagelijkse nieuws". Bril-jant. :haha:

Die e vooral.

MusicManiac
31-03-06, 16:23
Er is nog geen 1 islam-basher ontmanteld, zie ik. Komen vast allemaal links op naar hier .. :D

Mill
31-03-06, 16:24
Geplaatst door mark61
Die e vooral.

Vooral? :giechel:

MusicManiac
31-03-06, 16:25
Moderator : Amanda Beek . Mysterieus .. Freya?

mark61
31-03-06, 16:26
Geplaatst door Mill
Vooral? :giechel:

Oh die bedoelde je ook. sorry.

mark61
31-03-06, 16:27
Geplaatst door MusicManiac
Moderator : Amanda Beek . Mysterieus .. Freya?

Nee, tenzij pseudoniem. Dacht trouwens niet dat ze veel op had met pedohomobasher Schaapje.

MusicManiac
31-03-06, 16:29
Geplaatst door mark61
Nee, tenzij pseudoniem. Dacht trouwens niet dat ze veel op had met pedohomobasher Schaapje.

Neuh, geloof het ook niet echt .. hoewel ze wel goed was in het genadeloos afstraffen van alles wat maar riekte naar kritiek op de islam.

mark61
31-03-06, 16:31
Geplaatst door MusicManiac
Neuh, geloof het ook niet echt .. hoewel ze wel goed was in het genadeloos afstraffen van alles wat maar riekte naar kritiek op de islam.

Das nog niet in love met Schaapje.

tukkersterror
31-03-06, 16:33
Geplaatst door MusicManiac
Moderator : Amanda Beek . Mysterieus .. Freya?

Freya, die was voor mijn tijd hier, wat is er eigelijk mis gegaan met haar?
Of is dat een staats geheim?
Jullie bedoelen toch niet dat Freya en Dwaalspoor samen een relatie hebben?
:hihi: Zou wel humor zijn, dan kan ik mij Freya ook wel een beetje voorstellen.
Arm kind :cheefbek:

Dwaalspoor
31-03-06, 23:01
Lieve ezeltjes het is een testforum, je denkt toch niet dat dat de echte ite gaat worden?

tukkersterror
31-03-06, 23:52
Geplaatst door Dwaalspoor
Lieve ezeltjes het is een testforum, je denkt toch niet dat dat de echte ite gaat worden?

Iaiaia, waarom niet zag er verder verzorgd uit en zou een mooie uitvlucht wezen voor ons als het hier te heet onder onze voeten word.

Maar vertel wie is die Frya waar iedereen het over heeft? :droef: iedereen kent haar behalve ik?

MusicManiac
01-04-06, 11:16
Geplaatst door tukkersterror
Iaiaia, waarom niet zag er verder verzorgd uit en zou een mooie uitvlucht wezen voor ons als het hier te heet onder onze voeten word.

Maar vertel wie is die Frya waar iedereen het over heeft? :droef: iedereen kent haar behalve ik?

Ik ben hier ook nog niet zo lang, heb haar maar even gekend. Ik weet niet hoe lang zij hier geprikt heeft, ze is in de tijd dat ik hier kwam moderator geworden .. maar dat heeft maar even geduurd. Ze had, in die functie, er een beetje moeite mee om onpartijdig te blijven, om het maar eens netjes te zeggen. toen is ze plotseling verdwenen, meer weet ik ook niet.

David
01-04-06, 11:22
Geplaatst door MusicManiac
Moderator : Amanda Beek . Mysterieus .. Freya?


Amanda Beek is Contradictio.

Olive Yao
01-04-06, 16:51
Geplaatst door tukkersterror
:fplet: kun je hem nog verwijderen David? want de clou is weg zo!!!
Zat eigelijk te wachten op reactie van DS en Fikkie
Weet je wat de echte clou is?
Dat het in de nederlandse politiek inmiddels zover gekomen is dat dit waar zou kunnen zijn.