PDA

Bekijk Volledige Versie : beslag op ruim 100 auto's



Reve
31-03-06, 13:33
vr 31 mrt 2006, 13:14 | 16 reacties


Belastingdiensten leggen beslag op ruim 100 auto's


AMSTERDAM - De Belastingdienst en Dienst Belastingen van de gemeente Amsterdam hebben afgelopen week in Amsterdam achterstallige belastingschulden geïnd door beslag te leggen op auto's. Er zijn ruim 100 auto's in beslag genomen en inmiddels is 83.000 euro aan belastingschuld betaald.


De actie was gericht op een groep die hardnekkige en lang openstaande belastingschulden niet betaalden, zoals motorrijtuigenbelasting en lokale heffingen. Eerder zijn door deze groep herinneringen, aanmaningen en dwangbevelen genegeerd. De Dienst Stadstoezicht Amsterdam heeft de ingevorderde auto's weggesleept en opgeslagen.

De in beslag genomen auto's zijn in een loods opgeslagen en zullen worden verkocht. De verkoop kan worden voorkomen door tussentijds alle openstaande kosten volledig te voldoen.

Vergelijkbare acties zullen in de toekomst vaker plaatsvinden.

Bofko
31-03-06, 13:39
Geplaatst door Reve

Belastingdiensten leggen beslag op ruim 100 auto's

Dat zal me een kleiderboel gegeven hebben in A´dam , zeg.

~Panthera~
31-03-06, 13:43
Geplaatst door Bofko
Dat zal me een kleiderboel gegeven hebben in A´dam , zeg.



Welnee joh, het verschil merk je niet eens.
Het is al jaren 1 opengebroken gat daar. :hihi:
Kan dit ook wel bij.

tr_imparator
31-03-06, 13:47
Ik vind het wel vreemd hoor. Eerst krijg je bijv een geel papiertje thuis met een bedrag van 360 euro. De volgende wordt 440 euro en de derde 900 euro + incassokosten etc. En vervolgens is je auto weg. :lol:


Wat moet ik me dan voorstellen bij het terughalen van je auto.

openstaande kosten + transport- en opslagkosten van zo een 500 euro?



:maf2:

mark61
31-03-06, 13:49
Geplaatst door tr_imparator
Ik vind het wel vreemd hoor. Eerst krijg je bijv een geel papiertje thuis met een bedrag van 360 euro. De volgende wordt 440 euro en de derde 900 euro + incassokosten etc. En vervolgens is je auto weg. :lol:


Wat moet ik me dan voorstellen bij het terughalen van je auto.

openstaande kosten + transport- en opslagkosten van zo een 500 euro?
:maf2:

Precies. Dat zal je leren met Devlet Baba te lachen.

waterfiets
31-03-06, 15:08
Goede aanpak. Het schijnt dat de meesten al direct naar buiten komen rennen met het openstaande bedrag als de kraanwagen van de politie de straat binnenrijd. Ik vind het wel een stunt.

xslaniet
31-03-06, 21:08
Geplaatst door Bofko
Dat zal me een kleiderboel gegeven hebben in A´dam , zeg. Hebben ze de reinigingsdienst toch weer voor ,zo houdt de één de ander aan het werk.