PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke Vrouwe zal ik schaken...

SirLancelot
01-04-06, 01:23
Na een myriade van sites te hebben doorlopen, welke dropen van onheusheid, probeer ik het hier maar in de hoop eindelijk een serieuze partner te vinden. Sinds goede kritieken uit media niet aflieten zal er hier meer kans zijn hier mijn geluk te beproeven?

Jij: leuke, zelfbewuste vrouw tussen de 25-35jr. Sta je net als mij soms kritisch tov je omgeving/milieu/in de wereld?
Verschil in levensbeschouwing geeft meer stof om te praten/filosoferen en samen nuances op te zoeken om nader tot elkaar te komen in de overeenkomsten...Wat mij uiteindelijk meer tot je aantrekt, dan alleen je uiterlijk, is je uitstraling, intellect, levenservaring en harmonie in jezelf en de wereld om je heen. Een hoofddoek of anders maakt mij niet uit zolang je hier ook maar tenminste oprecht in bent.

Ik: weer niet werkende maar hard op weg, wees gerust er is genoeg dat me bezighoudt met vrijwillig werk naar een volledige baan, mocht dat voor je uitmaken. Inhoudelijk gesterkt door sommige tegenslagen en reizen/werken in verschillende landen, misschien ga ik weer...Ben vies van onheusheid, hardheid/liefdeloosheid, onechtheid en onbegrip in welke vorm dan dan ook. Baseer mijn mening liever op feiten dan onwetendheid.

Genoeg woorden voor nu denk ik zo...een foto is ook voor mij belangrijk en zal die na de "klik" dus mails waarin we elkaar blijken te vinden met die van jou uitwisselen?

Voel je je aangesproken of heb je vragen dan mail!!
Liefs

balaguer
02-04-06, 18:39
Nederlandse man (43) hele goede baan woonachtig in den haag zoekt leuke en vlote marokaanse vrouw die zelfstandig, en graag uit eten gaat en weekeindjes naar Antwerpen of londen. Gewoon leuke diengen doen van het leven genieten in plaats van er tegenop te zien.
graag hoor ik van je

SirLancelot
02-04-06, 22:40
ehm.....beste kerel, ik neem aan dat je een vergissing hebt gemaakt door hier je bericht te plaatsen?? wil liefst serieuze reacties en geen lifters..maar bij deze een succesvolle zoektocht gewenst

bnija nadoria
04-04-06, 13:35
Veel succes mannetjes! :maf2:

SirLancelot
05-04-06, 23:08
hehehe...ik kan er ook niets aan doen dat dhr. Balaguer mss wat zoekende is:duizelig:

bnija nadoria
06-04-06, 07:14
[email protected]

Is alleen voor SirLancelot bestemd :melig2:

balaguer
06-04-06, 08:31
nou het is al helemaal gelukt wist niet dat op deze site de maroc vrouwen zo erg op zoek zijn naar ned mannen. Maar eigelijk is dat ook wel te begrijpen toch. Iedereen wil in zijn leven echte voorspoed.

bnija nadoria
06-04-06, 12:43
Hmm vrouwen die op zoek zijn naar nederlandse mannen???????? :zegniets:

Ik kan alleen over mezelf praten :
Ook al zou een nederlander de laatste man op aarde zijn dan nog zou ik PASSEN!!!!!!!!!! :stout:

jasmae
08-04-06, 22:26
Geplaatst door bnija nadoria
Hmm vrouwen die op zoek zijn naar nederlandse mannen???????? :zegniets:

Ik kan alleen over mezelf praten :
Ook al zou een nederlander de laatste man op aarde zijn dan nog zou ik PASSEN!!!!!!!!!! :stout:

uhm...lieve schat, sir lancelot is waarschijnlijk een nederlander.... :maf3:

SirLancelot
09-04-06, 00:17
klopt...maar voor mij is iedereen die hier geboren is, of een nederlands paspoort heeft, dat...of zie ik het dan fout?

bnija nadoria
10-04-06, 07:27
Hmm spreek ik mezelf tegen..........
Sorryyyyyyyyyy
Ik heb nog wel een verre nicht in Marokko :denk:

SirLancelot
14-04-06, 11:49
Vind je je er nu wel gemakkelijk van af maken, waarom zou je je nicht mij wel gunnen en jezelf niet buiten dat ik niemand wil bekeren of bekeerd wil worden?

Toe maar weer.... :aftel:

SirLancelot
15-04-06, 00:19
Ik zei juist dat ik helemaal niemand wil bekeren, leer eerst eens lezen

SirLancelot
15-04-06, 13:08
Voor de duidelijkheid nog maar weer eens de oorspronkelijke oproep herhalen plus een aanvulling:

Na een myriade van sites te hebben doorlopen, welke dropen van onheusheid, probeer ik het hier maar in de hoop eindelijk een serieuze partner te vinden. Sinds goede kritieken uit media niet aflieten zal er hier meer kans zijn hier mijn geluk te beproeven?

Jij: leuke, zelfbewuste vrouw tussen de 25-35jr. Sta je net als mij soms kritisch tov je omgeving/milieu/in de wereld?
Verschil in levensbeschouwing geeft meer stof om te praten/filosoferen en samen nuances op te zoeken om nader tot elkaar te komen in de overeenkomsten...Wat mij uiteindelijk meer tot je aantrekt, dan alleen je uiterlijk, is je uitstraling, intellect, levenservaring en harmonie in jezelf en de wereld om je heen. Een hoofddoek of anders maakt mij niet uit zolang je hier ook maar tenminste oprecht in bent.

Ik: weer niet werkende maar hard op weg, wees gerust er is genoeg dat me bezighoudt met vrijwillig werk naar een volledige baan, mocht dat voor je uitmaken. Inhoudelijk gesterkt door sommige tegenslagen en reizen/werken in verschillende landen, misschien ga ik weer...Ben vies van onheusheid, hardheid/liefdeloosheid, onechtheid en onbegrip in welke vorm dan dan ook. Baseer mijn mening liever op feiten dan onwetendheid.

Ben van huis uit Protestants-gereformeerd maar dit betekent voor mij, na ettelijke jaren van overdenking, niet meer dan dat ik volgeling ben van de profeet Jezus(vzmh) en dat hij niet anders is dan enkel een profeet. Heersende dogma's van de kerk zijn niet op mijn idee van toepassing en ben dan ook niet aangesloten bij een kerk.

Genoeg woorden voor nu denk ik zo...een foto is ook voor mij belangrijk en zal die na de "klik" dus mails waarin we elkaar blijken te vinden met die van jou uitwisselen?

Voel je je aangesproken of heb je vragen dan mail!!
Liefs

SirLancelot
17-04-06, 11:08
tss...wat een taal weer...

SirLancelot
17-04-06, 13:17
Waarom reageer ik eigenlijk nog op jouw tirades??

Toegegeven ik begon zelf over het issue bekeren maar was dat in voorgaande reacties vergeten, raakte wat afgeleid en las ook zelf wat verkeerd...puntje voor jou.

Daarbij, ik MOET niets!!! (en wie zegt dat ik enkel naar een marokkaanse zoek??) Bedankt voor de cijfertjes maar SirLancelot zou Lancelot niet zijn als hij zich deze ontmoediging ter harte zou nemen en daarmee zijn queeste tot een einde zou komen...

Aan je vlaggetje te zien kom je uit Barbados, kunnen marokkaanse vrouwen niet voor zichzelf opkomen?

Bij deze een hartelijke groet :engel:

SirLancelot
17-04-06, 13:50
Geplaatst door nathaliea
de waarheid is nou eenmaal hard

einde discussie

tima27
07-05-06, 00:19
Hallo sir Lancelot,
ik moest erg lachen om de reacties op jouw advertentie....
Ik ben juist een Marokkaanse vrouw op zoek naar een Nederlandse man... hihii :fpuh:
Maar ja ik weet niet of jij echt serieus bent en of deze site uberhaupt serieus is... te lezen aan de berichtjes valt het wel erg tegen... maar ik waag toch maar een poging.. wie weet?
Maarre hoe kan ik je bereiken, sir? Zonder de anderen ons belagen?

Let me know, jij weet wel hoe je me moet schaken denk ik....