PDA

Bekijk Volledige Versie : Saddam wilde zelfmoordkamelen inzetten



Divine_70
03-04-06, 12:23
De voormalige Iraakse dictator Saddam Hussein was in 2003 van plan kamelen uit te rusten met explosieven en de dieren in te zetten als wapen tegen de buitenlandse troepen. Dat meldt de Britse zondagkrant The Sunday Telegraph op grond van onlangs door het Pentagon vrijgegeven documenten.

In een memo dat kort voor de Amerikaans-Britse invasie in maart 2003 zou zijn opgesteld, gaf de Iraakse regering opdracht buitenlandse strijders op te leiden en uit te rusten voor zelfmoordaanslagen tegen buitenlandse troepen. Zij zouden daarvoor motorfietsen, auto's en ook kamelen moeten gebruiken.

De documenten zijn uit het Arabisch vertaald door leden van een pro-Amerikaans conservatief discussieforum op het internet. Zij zien het document als bewijs dat Saddam Hussein zijn land tot een vrijplaats voor terroristen had gemaakt, zoals de Amerikanen en de Britten al voor de omstreden invasie beweerden.

27/03/06 09u34


http://www.hln.be/hln/artikels/foto/top_127576.jpg

sater
03-04-06, 12:54
Geplaatst door Divine_70
De voormalige Iraakse dictator Saddam Hussein was in 2003 van plan kamelen uit te rusten met explosieven en de dieren in te zetten als wapen tegen de buitenlandse troepen. Dat meldt de Britse zondagkrant The Sunday Telegraph op grond van onlangs door het Pentagon vrijgegeven documenten.

In een memo dat kort voor de Amerikaans-Britse invasie in maart 2003 zou zijn opgesteld, gaf de Iraakse regering opdracht buitenlandse strijders op te leiden en uit te rusten voor zelfmoordaanslagen tegen buitenlandse troepen. Zij zouden daarvoor motorfietsen, auto's en ook kamelen moeten gebruiken.

De documenten zijn uit het Arabisch vertaald door leden van een pro-Amerikaans conservatief discussieforum op het internet. Zij zien het document als bewijs dat Saddam Hussein zijn land tot een vrijplaats voor terroristen had gemaakt, zoals de Amerikanen en de Britten al voor de omstreden invasie beweerden.

27/03/06 09u34


http://www.hln.be/hln/artikels/foto/top_127576.jpg

:( tijdens de Iraaks - Iraanse oorlog [jaren tachtig/negentig vorige eeuw] joeg de Iraanse regering jonge landgenootjes de mijnenvelden in.

Victory
03-04-06, 12:57
Geplaatst door sater
:( tijdens de Iraaks - Iraanse oorlog [jaren tachtig/negentig vorige eeuw] joeg de Iraanse regering jonge landgenootjes de mijnenvelden in.
"joeg in"?

Dan weet jij niks over Iraniers. Die mensen deden het voor hun geloof. En er staan nu weer miljoenen klaar om hetzelfde te doen als dat nodig is.

Maar Iran is veel verder nu, en zulke acties zijn niet meer nodig. Dat waren desperate times toen we niks hadden om mee te vechten of te verdedigen. Veel mensen stonden gewoon aan het front zonder wapens, wachtende tot iemand omkwam, om zijn wapen op te nemen.

Divine_70
03-04-06, 13:04
Geplaatst door Victory
"joeg in"?

Dan weet jij niks over Iraniers. Die mensen deden het voor hun geloof. En er staan nu weer miljoenen klaar om hetzelfde te doen als dat nodig is.

Maar Iran is veel verder nu, en zulke acties zijn niet meer nodig. Dat waren desperate times toen we niks hadden om mee te vechten of te verdedigen. Veel mensen stonden gewoon aan het front zonder wapens, wachtende tot iemand omkwam, om zijn wapen op te nemen.


Het hangt er even vanaf hoe jong die landgenootjes waren.
Hele jonge kinderen bijvoorbeeld,zullen niet voor hun geloof hun leven opofferren, maar omdat het ze wordt opgedragen.

Victory
03-04-06, 13:11
Geplaatst door Divine_70
Het hangt er even vanaf hoe jong die landgenootjes waren.
Hele jonge kinderen bijvoorbeeld,zullen niet voor hun geloof hun leven opofferren, maar omdat het ze wordt opgedragen.
Tja, wat is 'jong'. Je hebt hier meisjes van 10 jaar oud die met je neuken voor een hamburger. Oud genoeg om een kapitalist te zijn blijkbaar.

Divine_70
03-04-06, 13:13
Geplaatst door Victory
Tja, wat is 'jong'. Je hebt hier meisjes van 10 jaar oud die met je neuken voor een hamburger. Oud genoeg om een kapitalist te zijn blijkbaar.

Dat is niet wat ik vraag.
Meisjes die dat doen doen dat niet omdat het van ze wordt verwacht cq opgedragen door het thuisfront zoals dat wel geldt voor kinderen die worden "gedwongen" tot zelfmoordacties.
Al dan niet om religieuse redenen.

Victory
03-04-06, 13:22
Geplaatst door Divine_70
Dat is niet wat ik vraag.
Meisjes die dat doen doen dat niet omdat het van ze wordt verwacht cq opgedragen door het thuisfront zoals dat wel geldt voor kinderen die worden "gedwongen" tot zelfmoordacties.
Al dan niet om religieuse redenen.
Oh jawel hoor, het wordt hun opgedragen door volwassenen op tv, in commercials & tv-series.

Divine_70
03-04-06, 13:27
Geplaatst door Victory
Oh jawel hoor, het wordt hun opgedragen door volwassenen op tv, in commercials & tv-series.

Is dat zo ?
Geef me eens een voorbeeld ?
Ik heb nog niets gezien op TV, noch in de Media waaruit blijkt dat jonge kinderen worden aangezet tot sex.

Victory
03-04-06, 13:29
Geplaatst door Divine_70
Is dat zo ?
Geef me eens een voorbeeld ?
Ik heb nog niets gezien op TV, noch in de Media waaruit blijkt dat jonge kinderen worden aangezet tot sex.
Dan heb ik medelijden voor jouw kinderen.

Cherry Bo
03-04-06, 13:32
Geplaatst door Victory
"joeg in"?

Dan weet jij niks over Iraniers. Die mensen deden het voor hun geloof. En er staan nu weer miljoenen klaar om hetzelfde te doen als dat nodig is.


Dit zijn dus de 'sletjes' van Iran, zeg je.

Divine_70
03-04-06, 13:34
Geplaatst door Victory
Dan heb ik medelijden voor jouw kinderen.

Wat een onzin.
De media krijgt in dit geval de schuld, terwijl het voor een heel groot gedeelte toch wel degelijk de thuissituatie is die hierin een hele belangrijke rol speelt, maar goed, we hadden het over kinderen die worden aangezet tot zelfmoordacties, hoe verklaar je dat ?

Cherry Bo
03-04-06, 13:37
Geplaatst door Victory
Tja, wat is 'jong'. Je hebt hier meisjes van 10 jaar oud die met je neuken voor een hamburger. Oud genoeg om een kapitalist te zijn blijkbaar.

Heeft Schaap je ingewijd in zijn 'geheime' discussietechnieken?

Max Stirner
03-04-06, 14:55
Geplaatst door Victory
Je hebt hier meisjes van 10 jaar oud die met je neuken voor een hamburger.


Tsja. Wij hebben geen kamelen.

duende
03-04-06, 14:59
Geplaatst door Victory
"joeg in"?

Dan weet jij niks over Iraniers. Die mensen deden het voor hun geloof. En er staan nu weer miljoenen klaar om hetzelfde te doen als dat nodig is.

Maar Iran is veel verder nu, en zulke acties zijn niet meer nodig. Dat waren desperate times toen we niks hadden om mee te vechten of te verdedigen. Veel mensen stonden gewoon aan het front zonder wapens, wachtende tot iemand omkwam, om zijn wapen op te nemen.
Dat waren nog eens tijden. Gek gemaakt door een stel baardapen wachten tot je afgeknald wordt. Voor het geloof..sleuteltje om je nek...voor de hemelpoort, Want..gott houd van martelaren. Mooie tijden.
:kotsen2:
Dat is toch wel een verschil met een "sletje" dat haar lichaam te koop aanbied. Dat praat ik ook niet goed, maar ik vind wel dat je dat er met de haren bij gesleept hebt en het is een misselijkmakende manier om goed te praten wat rot is. Een stel kinderen gek maken en dan laten afschieten aan het front. In naam van de heilig Gott. Hoeveel kinderen waren het? 100.000. Wel een verschil met een stuk of 20 meisjes die hun lichaam te koop aanbieden hè ouwe zeloot.

Aicha1976
03-04-06, 15:02
Geplaatst door Victory
Tja, wat is 'jong'. Je hebt hier meisjes van 10 jaar oud die met je neuken voor een hamburger. Oud genoeg om een kapitalist te zijn blijkbaar.



Stel je dan toch eens voor wat die meiden in Iran zouden doen voor een hamburger :roker:

Max Stirner
03-04-06, 15:12
Geplaatst door Aicha1976
Stel je dan toch eens voor wat die meiden in Iran zouden doen voor een hamburger :roker:


Er zijn in Iran gelukkig bijna geen ouwe vieze mannetjes om daar misbruik van te maken, want die zijn 20/25 jaar geleden allemaal via de mijnenvelden naar het Paradijs afgereisd.

En gelijk hadden ze, want in het Paradijs doen de meisjes hetzelfde als wat de Westerse meisjes hier op aarde doen, zonder dat daar een hamburger aan te pas hoeft te komen...... :roker:

Aicha1976
03-04-06, 15:17
Geplaatst door Max Stirner
Er zijn in Iran gelukkig bijna geen ouwe vieze mannetjes om daar misbruik van te maken, want die zijn 20/25 jaar geleden allemaal via de mijnenvelden naar het Paradijs afgereisd.

En gelijk hadden ze, want in het Paradijs doen de meisjes hetzelfde als wat de Westerse meisjes hier op aarde doen, zonder dat daar een hamburger aan te pas hoeft te komen...... :roker:



Je gaat je tevens afvragen in wat voor donkere steegjes Fikkie zich begeeft....ik ken nl zat 10 jarige meisjes die zich niet laten misbruiken voor een hamburger. Hij gaf in een andere topic al aan dat er heel veel 11 en 12 jarigen zijn die zwanger raken :verward:

Ik denk dat dit soort dingen zich voornamelijk in zijn zieke brein afspelen :jammer:

Max Stirner
03-04-06, 15:19
Geplaatst door Aicha1976
...ik ken nl zat 10 jarige meisjes die zich niet laten misbruiken voor een hamburger.



:confused:







:(

Aicha1976
03-04-06, 15:22
Geplaatst door Max Stirner
:confused:







:(


Give me a break, het is maandagochtend en ik heb bijna niet geslapen :ego:

knuppeltje
03-04-06, 16:59
Geplaatst door Max Stirner
Er zijn in Iran gelukkig bijna geen ouwe vieze mannetjes om daar misbruik van te maken, want die zijn 20/25 jaar geleden allemaal via de mijnenvelden naar het Paradijs afgereisd.

En gelijk hadden ze, want in het Paradijs doen de meisjes hetzelfde als wat de Westerse meisjes hier op aarde doen, zonder dat daar een hamburger aan te pas hoeft te komen...... :roker:


Der lopen er toch nog steeds een hele hoop zwarte tulbanden rond, dat zijn allemaal vieze oude mannetjes.

knuppeltje
03-04-06, 17:02
Geplaatst door Victory
Oh jawel hoor, het wordt hun opgedragen door volwassenen op tv, in commercials & tv-series.

Volgens mij was er 1400 jaar geleden geen tv en waren er ook geen hamburgers, en toch zweren hier maar zat moslims dat seks met een meisje alla Aisha heel normaal was die tijd.