PDA

Bekijk Volledige Versie : Eis van 30 maanden voor brandstichting moskee



Dwaalspoor
03-04-06, 17:49
Eis van 30 maanden voor brandstichting moskee

ROTTERDAM (ANP) – Het openbaar ministerie (OM) in Rotterdam heeft maandag dertig maanden onvoorwaardelijke celstraf geëist tegen de man die wordt verdacht van het in brand steken van de Djama Masjid Shaan–e–Islam moskee in Rotterdam. Vorig jaar op 15 juni woedde ’s nachts brand in de Surinaamse moskee aan de Aleidisstraat.

Enkele weken later hield de politie de 31–jarige B. van der K. uit Rotterdam aan. Tijdens een televisieuitzending van Opsporing Verzocht hadden mensen hem herkend op beelden die in die nacht van de brand zijn gemaakt door een bewakingscamera.

De rechtbank doet donderdag 13 april uitspraak.

http://www.refdag.nl/artikel/1255668/Eis+van+30+maanden+voor+brandstichting+moskee.html

delirious
03-04-06, 17:53
31–jarige B. van der K?
:wtf:

Tis zekers gene Samir, Mo, Rachid of Ali.

Dwaalspoor
03-04-06, 18:02
Geplaatst door delirious
31–jarige B. van der K?
:wtf:

Je weet bescherming privacy.

Eigenlijk is het een grote loser die altijd zwaar is gepest in zijn wijk in Rotterdam zuid. Op 16-jarige leeftijd hebben 2 meisjes uit zijn vriendengroep hem dronken gevoerd en hem daarna met een kaars verkracht. Iedereen pestte hem daarmee, zelfs kleine kinderen riepen hem na met homofiel en Bennie heb je een ''kaars in je aars?''.

Feitelijk is het een getraumatiseerd figuur.

Divine_70
03-04-06, 18:36
Geplaatst door Dwaalspoor
Je weet bescherming privacy.

Eigenlijk is het een grote loser die altijd zwaar is gepest in zijn wijk in Rotterdam zuid. Op 16-jarige leeftijd hebben 2 meisjes uit zijn vriendengroep hem dronken gevoerd en hem daarna met een kaars verkracht. Iedereen pestte hem daarmee, zelfs kleine kinderen riepen hem na met homofiel en Bennie heb je een ''kaars in je aars?''.

Feitelijk is het een getraumatiseerd figuur.

Wat een walgelijk verhaal als het waar is.
Niet zo raar dan dat dit soort uiteindelijk op het verkeerde pad komt.

Btw, iemand die gepest werdt als kind is niet bij voorbaat een loser.

Tomas
03-04-06, 19:06
Geplaatst door Divine_70
Wat een walgelijk verhaal als het waar is.
Niet zo raar dan dat dit soort uiteindelijk op het verkeerde pad komt.

Btw, iemand die gepest werdt als kind is niet bij voorbaat een loser.

Nou ik vermoed dat Schaap z'n fantasie weer de vrije loop laat. Dan weet je het onderwerp wel weer.

Dwaalspoor
03-04-06, 19:06
Geplaatst door Divine_70
Wat een walgelijk verhaal als het waar is.
Niet zo raar dan dat dit soort uiteindelijk op het verkeerde pad komt.

Btw, iemand die gepest werdt als kind is niet bij voorbaat een loser.

Het is waar.

~Panthera~
03-04-06, 19:12
Dan hadden zijn ouders hem als de sodemieter in therapie moeten flikkeren. :mad:
Waar waren die ?

Divine_70
03-04-06, 20:16
Geplaatst door Dwaalspoor
Het is waar.

Er is niet zo gek veel voor nodig om het menselijk brein kapot te maken.
Dit vind ik echt walgelijk.

Juliette
03-04-06, 20:23
Geplaatst door Divine_70
Er is niet zo gek veel voor nodig om het menselijk brein kapot te maken.
Dit vind ik echt walgelijk.

Precies. Systematisch en volgehouden kleineren doet het m al wel.

Divine_70
03-04-06, 20:30
Geplaatst door Juliette
Precies. Systematisch en volgehouden kleineren doet het m al wel.

Je moet harteloos zijn om iemand geestelijk te breken.

Tomas
03-04-06, 20:32
Hoe naief.

Divine_70
03-04-06, 20:36
Geplaatst door Tomas
Hoe naief.

Waarom naief?

Tomas
03-04-06, 20:40
Geplaatst door Divine_70
Waarom naief?

Hoofdschaap pent z'n fantasieen neer en de andere schaapjes geloven het klakkeloos. Je weet niks van die gast.

Dwaalspoor
03-04-06, 20:40
Geplaatst door Divine_70
Waarom naief?



Geplaatst door Tomas
Nou ik vermoed dat Schaap z'n fantasie weer de vrije loop laat. Dan weet je het onderwerp wel weer.

Divine_70
03-04-06, 20:43
Geplaatst door Tomas
Hoofdschaap pent z'n fantasieen neer en de andere schaapjes geloven het klakkeloos. Je weet niks van die gast.

Waarom zou dit klakkeloos aannemen zijn ?
Iedereen weet dat het gebeurt.
Misschien ben jij naief door je ogen er voor te sluiten en net te doen of het niet gebeurd, maar daar los je het probleem niet mee op.
Al zou dit exacte verhaal die DS hier neer zet niet waar zijn, het is wel een feit dat deze dingen gebeuren.
Mensen die geestelijk geen schade hebben opgelopen doen geen achtelijke acties.

Tomas
03-04-06, 20:46
Geplaatst door Divine_70
Waarom zou dit klakkeloos aannemen zijn ?
Iedereen weet dat het gebeurt.
Misschien ben jij naief door je ogen er voor te sluiten en net te doen of het niet gebeurd, maar daar los je het probleem niet mee op.
Al zou dit exacte verhaal die DS hier neer zet niet waar zijn, het is wel een feit dat deze dingen gebeuren.
Mensen die geestelijk geen schade hebben opgelopen doen geen achtelijke acties.

Laten we ons aan de feiten houden. Dat er wrede mensen zijn en zielige slachtoffers weet ik ook wel. Maar of deze racist ook zo zielig is moet nog blijken.

Divine_70
03-04-06, 20:48
Geplaatst door Tomas
Laten we ons aan de feiten houden. Dat er wrede mensen zijn en zielige slachtoffers weet ik ook wel. Maar of deze racist ook zo zielig is moet nog blijken.

Je bedoeld die gast die de moskee in brand stak ?
Dat is al op voorhand een hopeloos geval.
Normale mensen doen dat niet Tomas.

Tomas
03-04-06, 20:54
Geplaatst door Divine_70
Je bedoeld die gast die de moskee in brand stak ?
Dat is al op voorhand een hopeloos geval.
Normale mensen doen dat niet Tomas.

Daar gaat het wel over Divine.

En hoe gek hij is weet ik ook niet. Volgens mij kunnen ook vrij normale mensen, die niet perse een geestelijke stoornis hebben tot zulke daden overgaan. Door allerlei omstandigheden, vrienden, interesses, fixaties, slechte ervaringen, kort lontje, frustraties, laag iq etc. Echt een geestelijke stoornis hoeft er niet te zijn. Maar in dit geval weten we niks.

Divine_70
03-04-06, 20:59
Geplaatst door Tomas
Daar gaat het wel over Divine.

En hoe gek hij is weet ik ook niet. Volgens mij kunnen ook vrij normale mensen, die niet perse een geestelijke stoornis hebben tot zulke daden overgaan. Door allerlei omstandigheden, vrienden, interesses, fixaties, slechte ervaringen, kort lontje, frustraties, laag iq etc. Echt een geestelijke stoornis hoeft er niet te zijn. Maar in dit geval weten we niks.

Door allerlei omstandigheden kan het menselijke brein rare dingen gaan doen, dat betekend wel dat je er vatbaar voor bent dus geestelijk instabiel.

Tomas
03-04-06, 21:02
Geplaatst door Divine_70
Door allerlei omstandigheden kan het menselijke brein rare dingen gaan doen, dat betekend wel dat je er vatbaar voor bent dus geestelijk instabiel.

Iedereen is min of meer geestelijk instabiel. De grens wat nog normaal is of gek is niet te bepalen.

Divine_70
03-04-06, 21:04
Geplaatst door Tomas
Iedereen is min of meer geestelijk instabiel. De grens wat nog normaal is of gek is niet te bepalen.

Hm, ik denk dat die grens wel duidelijk is.
Zodra je dingen gaat doen waarbij slachtoffers kunnen vallen heb je de grens overschreden.

Tomas
03-04-06, 21:08
Geplaatst door Divine_70
Hm, ik denk dat die grens wel duidelijk is.
Zodra je dingen gaat doen waarbij slachtoffers kunnen vallen heb je de grens overschreden.

Je begrijpt me niet. Iedereen is in zekere mate instabiel en vatbaar voor negatieve invloeden. De een die heel instabiel is heeft de mazzel die ie altijd goed afgeschermd wordt van deze negatieve invloed en ontspoort nooit, de andere die veel stabieler is staat constant blood aan negatieve invloeden en ontspoort uiteindelijk wel. Deze laatste gaat over de grens van goed en kwaad die jij nu opeens introduceert. Maar dat wil niet zeggen dat ie gekker of geesteszieker was dan die andere. Dat weet je niet. En over die grens had ik het. Wanner ben je normaal en wanneer niet. Dat is dus niet de grens tussen goed en kwaad.

En we weten helemaal niks van de brandstichter in dit verhaal.

Divine_70
03-04-06, 21:34
Geplaatst door Tomas
Je begrijpt me niet. Iedereen is in zekere mate instabiel en vatbaar voor negatieve invloeden. De een die heel instabiel is heeft de mazzel die ie altijd goed afgeschermd wordt van deze negatieve invloed en ontspoort nooit, de andere die veel stabieler is staat constant blood aan negatieve invloeden en ontspoort uiteindelijk wel. Deze laatste gaat over de grens van goed en kwaad die jij nu opeens introduceert. Maar dat wil niet zeggen dat ie gekker of geesteszieker was dan die andere. Dat weet je niet. En over die grens had ik het. Wanner ben je normaal en wanneer niet. Dat is dus niet de grens tussen goed en kwaad.

En we weten helemaal niks van de brandstichter in dit verhaal.

1 ding weten we wel zeker, hij spoort niet, wat zijn reden van brandstichting dan ook is geweest.

Tomas
03-04-06, 21:39
Geplaatst door Divine_70
1 ding weten we wel zeker, hij spoort niet, wat zijn reden van brandstichting dan ook is geweest.

Ik denk dat je dat maar iets te graag wilt geloven om van het probleem af te wezen.

Divine_70
03-04-06, 22:27
Geplaatst door Tomas
Ik denk dat je dat maar iets te graag wilt geloven om van het probleem af te wezen.

Geef mij 1 goede reden om dit gedrag goed te praten.

Dwaalspoor
14-04-06, 23:59
Tweeënhalf jaar cel voor stichten van moskeebrand

Van onze verslaggever

ROTTERDAM - De Rotterdamse rechter heeft de 31-jarige B. van der K. veroordeeld tot tweeënhalf jaar cel voor brandstichting in de Shaan-e-Islam moskee, vorig jaar juni in Rotterdam-West.

De brand aan de Aleidisstraat brak uit op 15 juni, tegen vier uur ’s nachts. Even eerder had een bewakingscamera van een nabijgelegen supermarkt een man geregistreerd op een fiets, met op zijn bagagedrager iets dat op een jerrycan leek.

Na uitzending van de beelden meldden zich getuigen, die in hem Van der K. herkenden. Later werd in een container een jas met sporen van benzine en blauwe verf van hem gevonden. Op de muren van de moskee waren in blauw leuzen gekalkt als ‘Theo R.I.P.’, ‘Lonsdale’ en ‘Geen moskees op Zuid’. De politie vond gelijksoortige leuzen op de muren van Van der K.’s kelderbox. De verf was ook van hetzelfde type.

Van der K. werd al langer in de gaten gehouden. Hij was een luidruchtig en prominent aanhanger van extreem-rechtse clubjes en had meermalen in het openbaar gezinspeeld op aanslagen op moskeeën.


http://www.volkskrant.nl/binnenland/article282814.ece/Tweeenhalf_jaar_cel_voor_stichten_van_moskeebrand

Eigenlijk is zijn Pastors en Leefbaar Rotterdam hiervoor verantwoordelijk. Als je de Rotterdamse bevolking telkenmale opjut met je haatzaaiende taal over moslims en over moskeen dan moetje niet raar opkijken dat een malloot tot daden overgaat. Bennie K was trouwens een goede bekende van Leefbar Rotterdam en was altijd te vinden bij Leefbaar vergaderingen en acties.

Divine_70
15-04-06, 00:04
Geplaatst door Dwaalspoor
Tweeënhalf jaar cel voor stichten van moskeebrand

Van onze verslaggever

ROTTERDAM - De Rotterdamse rechter heeft de 31-jarige B. van der K. veroordeeld tot tweeënhalf jaar cel voor brandstichting in de Shaan-e-Islam moskee, vorig jaar juni in Rotterdam-West.

De brand aan de Aleidisstraat brak uit op 15 juni, tegen vier uur ’s nachts. Even eerder had een bewakingscamera van een nabijgelegen supermarkt een man geregistreerd op een fiets, met op zijn bagagedrager iets dat op een jerrycan leek.

Na uitzending van de beelden meldden zich getuigen, die in hem Van der K. herkenden. Later werd in een container een jas met sporen van benzine en blauwe verf van hem gevonden. Op de muren van de moskee waren in blauw leuzen gekalkt als ‘Theo R.I.P.’, ‘Lonsdale’ en ‘Geen moskees op Zuid’. De politie vond gelijksoortige leuzen op de muren van Van der K.’s kelderbox. De verf was ook van hetzelfde type.

Van der K. werd al langer in de gaten gehouden. Hij was een luidruchtig en prominent aanhanger van extreem-rechtse clubjes en had meermalen in het openbaar gezinspeeld op aanslagen op moskeeën.


http://www.volkskrant.nl/binnenland/article282814.ece/Tweeenhalf_jaar_cel_voor_stichten_van_moskeebrand

Eigenlijk is zijn Pastors en Leefbaar Rotterdam hiervoor verantwoordelijk. Als je de Rotterdamse bevolking telkenmale opjut met je haatzaaiende taal over moslims en over moskeen dan moetje niet raar opkijken dat een malloot tot daden overgaat. Bennie K was trouwens een goede bekende van Leefbar Rotterdam en was altijd te vinden bij Leefbaar vergaderingen en acties.

OH....... kan ik hier misselijk van worden weet je dat ???
Niet omdat deze gast dit niet verdiend, want dat doet ie wel degelijk, maar vergelijk dat nou eens met een topic die je laatst hebt geopend over die smeerlap die kinderen had verkracht waaronder een baby van 14 maand, die kreeg 6 maanden waarvan 4 voorwaardelijk. :kotsen:

Walgelijk.

tukkersterror
15-04-06, 00:16
Verhaal klopt niet, voor brandstichting kun je maximaal worden veroordeeld tot 15 jaar dan moet er moord met voorbedachte rade er bij zitten.

Voor een normale brandstichting staat maximaal 5 jaar..........

En daarin tegen hoef je daar niet gek of gestoord voor te zijn.

gh.wille
15-04-06, 02:44
Geplaatst door tukkersterror
Verhaal klopt niet, voor brandstichting kun je maximaal worden veroordeeld tot 15 jaar dan moet er moord met voorbedachte rade er bij zitten.

Voor een normale brandstichting staat maximaal 5 jaar..........

En daarin tegen hoef je daar niet gek of gestoord voor te zijn.

Ik denk ook niet dat deze HUFTER echt gestoord was ! tenzij je blinde haat ook gestoord kan noemen ,maar dan weet ik er nog wel een paar op te noemen .
VRAAG ME AF WAT VOOR STRAF DEZE MAN HAD GEKREGEN INDIEN ER WEL DODEN OF GEWONDER HADDEN GEWEEST ?

tukkersterror
15-04-06, 12:56
Geplaatst door gh.wille
Ik denk ook niet dat deze HUFTER echt gestoord was ! tenzij je blinde haat ook gestoord kan noemen ,maar dan weet ik er nog wel een paar op te noemen .
VRAAG ME AF WAT VOOR STRAF DEZE MAN HAD GEKREGEN INDIEN ER WEL DODEN OF GEWONDER HADDEN GEWEEST ?

Het was ook haat naar aanleiding op de moord van Theo van Gogh geloof ik?

Tomas
15-04-06, 13:47
Geplaatst door Divine_70
Geef mij 1 goede reden om dit gedrag goed te praten.

Waarom zou ik? Je gooit het nu opeens over een hele andere boeg. Je doet alsof ik wil dat dit gedrag goedgepraat wordt, terwijl het enige dat ik zeg dat jij 'm wat mij betreft iets te snel en iets te makkelijk krankzinnig verklaart. Dat is voor mij nog helemaal niet bewezen. Het kan best wel een vrij normale jongen zijn met iets te veel verkeerde invloed van zijn ouders en/of omgeving. Dat laatste vermoed ik juist wil jij zo snel mogelijk van af wezen door het op krankzinnigheid te gooien.

mark61
15-04-06, 13:50
Geplaatst door Tomas
Waarom zou ik? Je gooit het nu opeens over een hele andere boeg. Je doet alsof ik wil dat dit gedrag goedgepraat wordt, terwijl het enige dat ik zeg dat jij 'm wat mij betreft iets te snel en iets te makkelijk krankzinnig verklaart. Dat is voor mij nog helemaal niet bewezen. Het kan best wel een vrij normale jongen zijn met iets te veel verkeerde invloed van zijn ouders en/of omgeving. Dat laatste vermoed ik juist wil jij zo snel mogelijk van af wezen door het op krankzinnigheid te gooien.

Jah, das makkelijker en minder eng dan te overwegen hoe verder 'normale' mensen gekke dingen doen. Terwijl dat ws. de grootste categorie is.

Tomas
15-04-06, 13:54
Geplaatst door mark61
Jah, das makkelijker en minder eng dan te overwegen hoe verder 'normale' mensen gekke dingen doen. Terwijl dat ws. de grootste categorie is.

Ik had vroeger ook altijd een vreselijke hekel aan films waarbij je je ook maar een ietsjepietsje kon identificeren met een moordenaar of verkrachter of whatever. Dood eng. Gelukkig is dat nu eindelijk over.

mark61
15-04-06, 14:14
Geplaatst door Tomas
Ik had vroeger ook altijd een vreselijke hekel aan films waarbij je je ook maar een ietsjepietsje kon identificeren met een moordenaar of verkrachter of whatever. Dood eng. Gelukkig is dat nu eindelijk over.

Rijpheid komt met de jaren. Maar het blijft toch een beetje eng. :hihi:

Gerard074
15-04-06, 14:15
Geplaatst door delirious
31–jarige B. van der K?
:wtf:

Tis zekers gene Samir, Mo, Rachid of Ali.

Hij heet van der Kooi, heeft in diverse kranten en op internet gestaan.

tukkersterror
15-04-06, 14:30
Geplaatst door Gerard074
Hij heet van der Kooi, heeft in diverse kranten en op internet gestaan.

Ga er ook nog even bij vertellen dat hij in Schiedam woont en zijn Opa en Oma daar vroeger een cafe hadden :hihi:

Hoi die Gerard long time not see :zwaai:

Divine_70
15-04-06, 19:15
Geplaatst door Tomas
Waarom zou ik? Je gooit het nu opeens over een hele andere boeg. Je doet alsof ik wil dat dit gedrag goedgepraat wordt, terwijl het enige dat ik zeg dat jij 'm wat mij betreft iets te snel en iets te makkelijk krankzinnig verklaart. Dat is voor mij nog helemaal niet bewezen. Het kan best wel een vrij normale jongen zijn met iets te veel verkeerde invloed van zijn ouders en/of omgeving. Dat laatste vermoed ik juist wil jij zo snel mogelijk van af wezen door het op krankzinnigheid te gooien.

Uhm... waar zie jij mij zeggen dat hij krankzinnig is ?
Ik zeg, die gast spoort niet, wat daarvan dan ook de reden is, verkeerde opvoeding, actie/slachtfilms, of gewoon een steekje los daarboven.
Jij blijft het hebben over "kan best een normale jongen zijn" met andere woorden, en ik ga er nu ff van uit dat jij normaal bent, als jij vanavond een probleem krijgt met voor mijn part je vriendin, dan pak jij een zwavelstokje en steekt haar huis in de hens? :wtf:
Nee, mensen die dit doen zijn op voorhand al niet helemaal 100% , die hebben ergens afwijking.
Het is bijvoorbeeld algemeen bekend dat pyromanie ook een soort van ziekte cq afwijking is, en dan spoor je nou eenmaal niet bij mij.

Tomas
15-04-06, 19:22
Geplaatst door Divine_70
[B]Uhm... waar zie jij mij zeggen dat hij krankzinnig is ?

Nou, bijvoorbeeld in deze replie, waar je het een ziekte of afwijking noemt. Magoed. Dit leidt echt tot niks. Dat voel ik aan mijn water.



Ik zeg, die gast spoort niet, wat daarvan dan ook de reden is, verkeerde opvoeding, actie/slachtfilms, of gewoon een steekje los daarboven.
Jij blijft het hebben over "kan best een normale jongen zijn" met andere woorden, en ik ga er nu ff van uit dat jij normaal bent, als jij vanavond een probleem krijgt met voor mijn part je vriendin, dan pak jij een zwavelstokje en steekt haar huis in de hens? :wtf:

Ik weet -ondanks de hoge leeftijd- nog altiijd niet waartoe ik onder bepaalde omstandigheden toe in staat zou kunnen zijn. En ik wordt inderdaad door de meeste mensen als normaal aangezien.


Nee, mensen die dit doen zijn op voorhand al niet helemaal 100% , die hebben ergens afwijking.
Het is bijvoorbeeld algemeen bekend dat pyromanie ook een soort van ziekte cq afwijking is, en dan spoor je nou eenmaal niet bij mij.

Ik weet niet of het een pyromaan is. Jij weet erg veel van 'm.

Divine_70
15-04-06, 19:29
Geplaatst door Tomas




Ik weet niet of het een pyromaan is. Jij weet erg veel van 'm.

Misschien was IK het wel. :zozo: :moe:
Ik zeg niet dat deze persoon in kwestie een pyromaan is, dat nam ik als voorbeeld, had het ook kunnen doen met bij voorbeeld Nymphomanie, maar dat slaat in dit geval kant nog wal, maar dat ie van vuur houdt is duidelijk, anders steek je geen gebouw in brand.

Wat ik echter veel walgelijker vind is de straf die hij krijgt, ten opzichte van andere delicten, zoals ik al aangaf in een eerdere post van me.

Tomas
15-04-06, 19:37
Geplaatst door Divine_70
Misschien was IK het wel. :zozo: :moe:
Ik zeg niet dat deze persoon in kwestie een pyromaan is, dat nam ik als voorbeeld, had het ook kunnen doen met bij voorbeeld Nymphomanie, maar dat slaat in dit geval kant nog wal, maar dat ie van vuur houdt is duidelijk, anders steek je geen gebouw in brand.


ik ga ook maar wat te drinken pakken. Ik kan alleen nog maar wide-o volgen. Da's zorgelijk. Een belg nog wel.



Wat ik echter veel walgelijker vind is de straf die hij krijgt, ten opzichte van andere delicten, zoals ik al aangaf in een eerdere post van me.

Mij zit nog altijd die rechterlijke uitspraak over die exphilipstopman dwars.Datie geen gevangenisstraf kreeg omdat voor een man in zijn positie in aanraking komen met het recht al straf genoeg was. Of zoiets.

mark61
15-04-06, 19:39
Geplaatst door Tomas
ik ga ook maar wat te drinken pakken.

Goed plan.


Mij zit nog altijd die rechterlijke uitspraak over die exphilipstopman dwars.Datie geen gevangenisstraf kreeg omdat voor een man in zijn positie in aanraking komen met het recht al straf genoeg was. Of zoiets.

Calvinist. :hihi: Verraadt zich nooit. Hoewel, ook een Fransman heeft zich wel s daarover uitgelaten. Georges Sorel. Verder onfris type.

Divine_70
15-04-06, 19:54
Geplaatst door Tomas
ik ga ook maar wat te drinken pakken. Ik kan alleen nog maar wide-o volgen. Da's zorgelijk. Een belg nog wel.

:hihi: Kan ik voor de Uwe ook een Portje in schenken ? :D




Geplaatst door Tomas
Mij zit nog altijd die rechterlijke uitspraak over die exphilipstopman dwars.Datie geen gevangenisstraf kreeg omdat voor een man in zijn positie in aanraking komen met het recht al straf genoeg was. Of zoiets.

En dat zelfde heb ik dus met die smeerlap die kinderen sexueel had misbruikt, waaronder een kind van 14 maanden en die kreeg 6 maanden waarvan 4 voorwaardelijk.
Het hele Nedelandse rechtssysteem is krom als mogelijk is.

Tomas
15-04-06, 20:26
Geplaatst door Divine_70
[B]:hihi: Kan ik voor de Uwe ook een Portje in schenken ? :D


Nou, ik ben nie zo'n port drinker. Ik hou het tegenwoordig op de vodka. Eigenlijk omdat de prijs van whisky mij nogal tegenstaat de laatste tijd.


En dat zelfde heb ik dus met die smeerlap die kinderen sexueel had misbruikt, waaronder een kind van 14 maanden en die kreeg 6 maanden waarvan 4 voorwaardelijk.
Het hele Nedelandse rechtssysteem is krom als mogelijk is.

Ja, die mogen ook van mij eeuwig achter de tralies. Maar echt krom is het systeem niet in nl. Niet altijd zoals ik het zou willen zien, maar echt krom ook niet. Soms is het meer zo dat als je een zaak nader bestudeerd de straf of uitspraak wel begrijpenlijk is. Maarja, ik ga niet iedere uitspraak of zaak uitspitten. Ben nie gek.

Divine_70
15-04-06, 20:31
Geplaatst door Tomas
Nou, ik ben nie zo'n port drinker. Ik hou het tegenwoordig op de vodka. Eigenlijk omdat de prijs van whisky mij nogal tegenstaat de laatste tijd.

Daarom ben ik overgegaan van Champagne op Port, :hihi:




Geplaatst door Tomas
Ja, die mogen ook van mij eeuwig achter de tralies. Maar echt krom is het systeem niet in nl. Niet altijd zoals ik het zou willen zien, maar echt krom ook niet. Soms is het meer zo dat als je een zaak nader bestudeerd de straf of uitspraak wel begrijpenlijk is. Maarja, ik ga niet iedere uitspraak of zaak uitspitten. Ben nie gek.

Kan zijn, maar ik zie in mijn voorbeeld een schril contrast en of je die zaken nu bestureerd of niet, het is een feit dat het in dit geval absurd is.
De straf die deze gast tegen zich heeft horen uitspreken is terecht, het voorbeeld van dat kindermisbruik, is gewoon afschuwelijk laag.