PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslimjongeren voelen zich thuis



barfly
03-04-06, 23:11
Moslimjongeren voelen zich ondanks de negatieve beeldvorming en discriminatie toch thuis in Nederland. Dat blijkt uit een onderzoek van de multiculturele organisatie Forum.

Een grote groep jongeren gaat naar school, volgt een opleiding of heeft een baan en ervaart weinig problemen. Uit al die obstakels halen ze juist een extra motivatie om succesvol te worden.

Moslimjongeren maken net als andere jongeren veel gebruik van internet. Op fora worden vaak taboeonderwerpen besproken als seks, roken, vreemdgaan, uithuwelijken. Zelfs streng islamitische jongeren surfen naar deze sites.

Bron: www.nos.nl

Dus al die moslimjongeren die hier zitten te zeiken dat Nederland zo'n pokkeland is, die lopen zwaar te overdrijven.

Tomas
03-04-06, 23:12
Geplaatst door barfly
Dus al die moslimjongeren die hier zitten te zeiken dat Nederland zo'n pokkeland is, die lopen zwaar te overdrijven.

Of: Al die inspanning van ons racistische autochtonen is voor niks geweest. Moedeloos wordt je er van.

mark61
03-04-06, 23:13
Roken. Het moeslimtaboeonderwerp van 2006.

barfly
03-04-06, 23:16
Geplaatst door Tomas
Of: Al die inspanning van ons racistische autochtonen is voor niks geweest. Moedeloos wordt je er van.

Geen zorgen, ik heb uit betrouwbare bron dat Verdonk de nieuwe voorvechster wordt voor rechts.

tukkersterror
04-04-06, 00:37
Geplaatst door barfly
Geen zorgen, ik heb uit betrouwbare bron dat Verdonk de nieuwe voorvechster wordt voor rechts.

Is een complot tegen ons racisten, gewoon om te zegen dat wij onze job niet kennen:hihi:

Wie is trouwens die verdonk?
Moet ik daar op stemmen?

Elsschot
04-04-06, 10:19
Geplaatst door tukkersterror

Wie is trouwens die verdonk?
Moet ik daar op stemmen?

gewoon de partijprogramma's doorlezen, en steeds in je achterhoofd houden hoe NL zal worden onder de hegemonie van het PvdA-Politburo

waterfiets
04-04-06, 10:49
Geplaatst door barfly

Dus al die moslimjongeren die hier zitten te zeiken dat Nederland zo'n pokkeland is, die lopen zwaar te overdrijven.

Nou ik zie nogal wat topictitels hier die allemaal naar hetzelfde onderzoek verwijzen en allemaal hun eigen invalshoek hebben. Ik geloof dat het om een onderzoek onder 19 mensen gaat waarbij de suggestie wordt gewekt dat die weten hoe circa 1250 mensen denken. Als je het onderzoek integraal wil lezen om te weten wat er echt staat moet je echter 20 euro op tafel leggen.

Turkish_boy
04-04-06, 10:57
Propaganda..

er klopt niks van..

Raqueem
04-04-06, 11:59
Geplaatst door barfly
Moslimjongeren voelen zich ondanks de negatieve beeldvorming en discriminatie toch thuis in Nederland. Dat blijkt uit een onderzoek van de multiculturele organisatie Forum.

Een grote groep jongeren gaat naar school, volgt een opleiding of heeft een baan en ervaart weinig problemen. Uit al die obstakels halen ze juist een extra motivatie om succesvol te worden.

Moslimjongeren maken net als andere jongeren veel gebruik van internet. Op fora worden vaak taboeonderwerpen besproken als seks, roken, vreemdgaan, uithuwelijken. Zelfs streng islamitische jongeren surfen naar deze sites.

Bron: www.nos.nl

Dus al die moslimjongeren die hier zitten te zeiken dat Nederland zo'n pokkeland is, die lopen zwaar te overdrijven.

Mijn huis is waar m'n uitkering uitbetaald wordt!

I like it here.

Mark
04-04-06, 12:26
we moeten die 19 ondervraagden in elkaar slaan en dan kijken wat de nieuwe uitkomst wordt namens de 1250 jongeren!

IbnRushd
04-04-06, 12:45
Geplaatst door Mark
we moeten die 19 ondervraagden in elkaar slaan en dan kijken wat de nieuwe uitkomst wordt namens de 1250 jongeren!

Ze wonen allemaal in Wassenaar :cheefbek:

Pixelshade
04-04-06, 12:55
Ik lees net ook op teletekst dat ergens in het noorden van het land een moslimjongen een scheet liet

David
04-04-06, 12:57
Geplaatst door Pixelshade
Ik lees net ook op teletekst dat ergens in het noorden van het land een moslimjongen een scheet liet


Het is ook altijd wat met die gasten.