PDA

Bekijk Volledige Versie : Koningin Beatrix steunt Argentijnse homo’s



David
04-04-06, 15:28
Terwijl Nederland dit weekend het vijfjarig bestaan van het ‘open huwelijk’ vierde, bracht de koningin een staatsbezoek aan Argentinië, waar ze meteen ook een mooi gebaar naar de homobeweging gemaakt.

Zoals het een goede Nederlandse ambassadrice betaamt aarzelde het staatshoofd niet om ook in het land van prinses Maxima de homobeweging een hart onder de riem te steken. Dat deed Beatrix door een homokoppel uit te nodigen op het officiële ballet. Dansduo van de avond Cesar Ciglutti en Marcelo Suntheim was het eerste koppel dat gebruik maakte van de partnerschapsregistratie die in 2003 door Buenos Aires werd ingevoerd.

Daarmee werd de stad de eerste regio in Zuid-Amerika die officiële rechten bood aan holebikoppels. De steunbetuiging van de Nederlandse koningin was dan ook meteen goed voor een hoofdpunt in de Argentijnse journaals.


http://www.gaybelgium.be/content/images/beatrix2.jpg

mark61
04-04-06, 16:10
Wat onze vorstin er allemaal niet voor over heeft om Schaapje te zieken.

Victory
04-04-06, 16:15
Ze is zelf ook gay.

Dwaalspoor
04-04-06, 16:34
Geplaatst door Victory
Ze is zelf ook gay.

Nee, ik denk dat de homolobby gewoon een sterke poot heeft in haar agenda.

David
04-04-06, 16:45
Geplaatst door Dwaalspoor
Nee, ik denk dat de homolobby gewoon sterke een poot heeft in haar agenda.


Dat moet haast wel. Het is vrijwel onmogelijk dat de Majesteit dit gewoon zelf, als mens, belangrijk vindt.

mark61
04-04-06, 18:26
Geplaatst door David
Dat moet haast wel. Het is vrijwel onmogelijk dat de Majesteit dit gewoon zelf, als mens, belangrijk vindt.

De enige integere mens op deze planeet heet Schaap. De rest is allemaal hippekritist.

sjaakie
04-04-06, 21:19
Geplaatst door Victory
Ze is zelf ook gay.


Heel glad ijs !!!!

Victory
04-04-06, 21:24
Geplaatst door sjaakie
Heel glad ijs !!!!
Ga ik gearresteerd worden voor majesteitsschennis? :haha:

xslaniet
04-04-06, 21:32
Geplaatst door Victory
Ga ik gearresteerd worden voor majesteitsschennis? :haha:
Nee je krijgt een lintje...als verzetsstrijder tegen het geldverslindende koningklukkluk huis

sjaakie
04-04-06, 21:36
Geplaatst door Victory
Ga ik gearresteerd worden voor majesteitsschennis? :haha:

Nee hoor ga maar lekker zo door

Blijf maar lekker lang online

mark61
04-04-06, 22:00
Ahmadinejad is gay. :moe: tsjongejonge

Joesoef
04-04-06, 22:01
De slet!

tukkersterror
04-04-06, 22:42
Geplaatst door Victory
Ga ik gearresteerd worden voor majesteitsschennis? :haha:

Als het aan mij lag wel!!!

Maar dan gaan ze ergens anders onze consulaten en kerken weer in brand steken :cheefbek:

tukkersterror
04-04-06, 22:45
Geplaatst door Joesoef
De slet!

Waarom noem jij haar zo?

Heeft zij u ooit iets misdaan of een heilig mosllim huisje beschadigd?

Laat haar dan ook gewoon in ere.

gh.wille
04-04-06, 23:07
Geplaatst door tukkersterror
Waarom noem jij haar zo?

Heeft zij u ooit iets misdaan of een heilig mosllim huisje beschadigd?

Laat haar dan ook gewoon in ere.

Ach dat kun je hem niet kwalijk nemen , ze zijn helemaal weg van die
''Middeleeuwse '' Zedenpredikkers !

~Panthera~
04-04-06, 23:17
Heel de wereld is Gay, hebben we het nu gehad ? :moe:

gh.wille
04-04-06, 23:22
Geplaatst door ~Panthera~
Heel de wereld is Gay, hebben we het nu gehad ? :moe:

IKKE lekker niet . :wohaa:

Dwaalspoor
04-04-06, 23:24
Geplaatst door tukkersterror
Waarom noem jij haar zo?

Heeft zij u ooit iets misdaan of een heilig mosllim huisje beschadigd?

Laat haar dan ook gewoon in ere.

Roep hem ter verantwoording zonder moslimhuisjes erbij te halen, hebben de moslimhuisjes je wat aangedaan? Laat ze gewoon in ere.

tukkersterror
04-04-06, 23:43
Geplaatst door Dwaalspoor
Roep hem ter verantwoording zonder moslimhuisjes erbij te halen, hebben de moslimhuisjes je wat aangedaan? Laat ze gewoon in ere.

Het was een vraagstelling niet mijn mening!!!

tukkersterror
04-04-06, 23:44
Geplaatst door gh.wille
IKKE lekker niet . :wohaa:

Spelbreker:zweep: ouwe scheepsromp:lol:

Gerard074
04-04-06, 23:49
Geplaatst door David
Terwijl Nederland dit weekend het vijfjarig bestaan van het ‘open huwelijk’ vierde, bracht de koningin een staatsbezoek aan Argentinië, waar ze meteen ook een mooi gebaar naar de homobeweging gemaakt.

Zoals het een goede Nederlandse ambassadrice betaamt aarzelde het staatshoofd niet om ook in het land van prinses Maxima de homobeweging een hart onder de riem te steken. Dat deed Beatrix door een homokoppel uit te nodigen op het officiële ballet. Dansduo van de avond Cesar Ciglutti en Marcelo Suntheim was het eerste koppel dat gebruik maakte van de partnerschapsregistratie die in 2003 door Buenos Aires werd ingevoerd.

Daarmee werd de stad de eerste regio in Zuid-Amerika die officiële rechten bood aan holebikoppels. De steunbetuiging van de Nederlandse koninging was dan ook meteen goed voor een hoofdpunt in de Argentijnse journaals.


http://www.gaybelgium.be/content/images/beatrix2.jpg


Dit verbaast me toch, kan me nog herinneren dat Beatrix, jaren geleden de toenmalige ambassadeur in Zuid Afrika weigerde uit te nodigen tijdens de traditionele nieuwjaars receptie, omdat hij met een man samenwoonde. Beatrix stond er toen op, althans volgens de berichten in de media dat alleen getrouwde hetero mannen en vrouwen verschenen op de nieuwjaars receptie.

Dus heeft prins Johan Friso toch een positieve invloed op zijn moeder gehad.

Mill
05-04-06, 00:04
Geplaatst door Gerard074
Dit verbaast me toch, kan me nog herinneren dat Beatrix, jaren geleden de toenmalige ambassadeur in Zuid Afrika weigerde uit te nodigen tijdens de traditionele nieuwjaars receptie, omdat hij met een man samenwoonde.

Slecht geheugen. Het zat anders.

MaRiaH
05-04-06, 00:08
"gay"betekent gewoon vrolijk.
Was de hele wereld maar gay..

:)

tukkersterror
05-04-06, 00:11
Geplaatst door MaRiaH
"gay"betekent gewoon vrolijk.
Was de hele wereld maar gay..

:)

Wil je nog een weekje wachten met het herrijzen :tik:
Tis nog geen pasen

MaRiaH
05-04-06, 00:16
Geplaatst door tukkersterror
Wil je nog een weekje wachten met het herrijzen :tik:
Tis nog geen pasen

Alsof de paashaas geen mand vol met eieren heeft... :moe:

tukkersterror
05-04-06, 03:13
Geplaatst door MaRiaH
Alsof de paashaas geen mand vol met eieren heeft... :moe: Jezus!!!

Dwaalspoor
05-04-06, 03:33
Geplaatst door David
Terwijl Nederland dit weekend het vijfjarig bestaan van het ‘open huwelijk’ vierde, bracht de koningin een staatsbezoek aan Argentinië, waar ze meteen ook een mooi gebaar naar de homobeweging gemaakt.

Zoals het een goede Nederlandse ambassadrice betaamt aarzelde het staatshoofd niet om ook in het land van prinses Maxima de homobeweging een hart onder de riem te steken. Dat deed Beatrix door een homokoppel uit te nodigen op het officiële ballet. Dansduo van de avond Cesar Ciglutti en Marcelo Suntheim was het eerste koppel dat gebruik maakte van de partnerschapsregistratie die in 2003 door Buenos Aires werd ingevoerd.

Daarmee werd de stad de eerste regio in Zuid-Amerika die officiële rechten bood aan holebikoppels. De steunbetuiging van de Nederlandse koninging was dan ook meteen goed voor een hoofdpunt in de Argentijnse journaals.


http://www.gaybelgium.be/content/images/beatrix2.jpg

Ben geen letterknecht maar van een nieuwsblad etc.. verwacht ik op zijn minst dat ze het woord koningin goed schrijven.

mark61
05-04-06, 11:20
Geplaatst door Dwaalspoor
Ben geen letterknecht maar van een nieuwsblad etc.. verwacht ik op zijn minst dat ze het woord koningin goed schrijven.

Volgens mij is de bron Belgs. Niet dat dat wat goedmaakt. Integendeel.