PDA

Bekijk Volledige Versie : Was Jezus een softdruggebruiker?



barfly
04-04-06, 15:53
Jezus gebruikte zo goed als zeker wiet. Hij was een vroege voorstander van de medische eigenschappen van de drug. Dat beweert onderzoeker Chris Bennett in het drugstijdschrift High Times.

Volgens Bennett bevatte de oliezalf die Jezus en zijn discipelen gebruikten om miraculeuze genezingen uit te voeren het ingrediënt Kaneh-bosem. Dat blijkt een cannabis-extract te zijn. Het zat ook in de wierook die Jezus gebruikte.

Bennett doet ook nog een opmerkelijke uitspraak. Aangezien Jezus de oliezalf promootte, vindt hij dat tegenstanders van cannabisgebruik beschouwd kunnen worden als anti-christ.

Bron: nos.nl

Hallelujah! :D

~Panthera~
04-04-06, 15:58
:lol:

Hosanna !! :haha: http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/a055.gif

Mill
04-04-06, 16:01
Ik stop met blowen. :verveeld:

IbnRushd
04-04-06, 16:03
Geplaatst door Mill
Ik stop met blowen. :verveeld:

Je kunt altijd nog snuiven, slikken en spuiten. Ik bedoel maar :wijs:

Mill
04-04-06, 16:04
Geplaatst door IbnRushd
Je kunt altijd nog snuiven, slikken en spuiten. Ik bedoel maar :wijs:

Hoe bedoel je 'altijd nog'?

IbnRushd
04-04-06, 16:08
Geplaatst door Mill
Hoe bedoel je 'altijd nog'?

Of 'nog altijd' --> zolang je nog leeft, kun je andere dingen proberen die niet 'christelijk' zijn, zoals het topic-artikel zegt.

Tomas
04-04-06, 16:58
Jezus had het maar druk.

Spoetnik
04-04-06, 17:03
Dit verklaart zijn jezus complex.

Good Kahuna
04-04-06, 17:17
We hebben dat "Paasfeest" altijd verkeerd begrepen!

Wortel
04-04-06, 17:25
Hij was een vroege voorstander van de medische eigenschappen van de drug.

Interessante stelling. Alhoewel de Romeinen het patent hadden op het gebruik van de alruin. Staat er nog in het artikel op grond waarvan en welke drug precies gebruikt werd?


We hebben dat "Paasfeest" altijd verkeerd begrepen!

Zo op de manier van: alleen voor beschuit of rooie Libanon komt hij eruit, zeker.

Waar komt trouwens die eeuwige waanzin vandaan dat als iets christelijk is het gelijk niet meer leuk is? Zoals Jerry Lee Lewis al eens zei: If I go to hell for Rock & Roll, it 'll be while playing the piano.

duende
04-04-06, 20:09
Geplaatst door barfly
Jezus gebruikte zo goed als zeker wiet. Hij was een vroege voorstander van de medische eigenschappen van de drug. Dat beweert onderzoeker Chris Bennett in het drugstijdschrift High Times.

Volgens Bennett bevatte de oliezalf die Jezus en zijn discipelen gebruikten om miraculeuze genezingen uit te voeren het ingrediënt Kaneh-bosem. Dat blijkt een cannabis-extract te zijn. Het zat ook in de wierook die Jezus gebruikte.

Bennett doet ook nog een opmerkelijke uitspraak. Aangezien Jezus de oliezalf promootte, vindt hij dat tegenstanders van cannabisgebruik beschouwd kunnen worden als anti-christ.

Bron: nos.nl

Hallelujah! :D
Een soort stoonde hangjongere dus.

~Panthera~
04-04-06, 20:13
Geplaatst door Wortel

Zo op de manier van: alleen voor beschuit of rooie Libanon komt hij eruit, zeker.




:lol:

VLAK !!!!!!!!!!!! :haha: