PDA

Bekijk Volledige Versie : Hackende agent solfert ex-vriendin met bronstige mannen op



Divine_70
04-04-06, 18:30
Een politieagent uit New York heeft de email account van een vrouw gehackt en in haar naam 70 mannen gecontacteerd die ingeschreven stonden op een datingsite. Minstens twintig van hen gingen op de uitnodiging in en stonden effectief voor haar deur.

De 28-jarige Valentine leerde de vrouw in november kennen via Match.com, een toevluchtsoord voor singles die uitgekeken zijn op het vrijgezellenbestaan. Langer dan zes weken zou hun geflirt niet duren, maar het was genoeg om de stoppen van Valentine (what's in a name?) te doen doorslaan. Hij brak binnen in haar account en stuurde een e-mail naar zichzelf, waarin hij zogezegd bedreigd werd door haar vrienden. "Plots duiken we op uit de bosjes en zullen we je de schedel inslaan", stond er te lezen.

"Cliënt is geshoqueerd"
Hij stuurde in haar naam ook verschillende romantische boodschappen naar 70 mannen die wanhopig op zoek waren naar de liefde van hun leven. Geen wonder dus dat er daarvan minstens twintig de moeite deden om op hun paasbest naar het huis van de vrouw af te zakken.

Valentine zelf ziet niet in wat hij misgedaan heeft. "Mijn cliënt is geshoqueerd dat hij als een misdadiger veroordeeld wordt", vertelt zijn advocaat. De man, die het politieteam vier jaar geleden vervoegde, wordt onder meer beschuldigd van hacking en stalking. Hij werd voorwaardelijk vrijgelaten, maar moet zich op 20 april opnieuw in het gerechtsgebouw melden.


04/04/06 17u45

mark61
04-04-06, 18:33
Wat is solferen?

delirious
04-04-06, 18:36
Geplaatst door mark61
Wat is solferen?

:verward:

Divine_70
04-04-06, 18:36
Geplaatst door mark61
Wat is solferen?

Belagen, lastig vallen.

mark61
04-04-06, 19:42
Geplaatst door Divine_70
Belagen, lastig vallen.


Ow. Weer wat geleerd. Is dat regionaaltaal?

mark61
04-04-06, 19:43
Geplaatst door delirious
:verward:

Jij ook niet weten? Of is het Eindhovens? :)

Divine_70
04-04-06, 19:45
Geplaatst door mark61
Ow. Weer wat geleerd. Is dat regionaaltaal?

Nee hoor, dat leer je op het VWO. :tik:

mark61
04-04-06, 19:59
Geplaatst door Divine_70
Nee hoor, dat leer je op het VWO. :tik:

Waar stond die school? :hihi:

Het staat niet in mijn van Dale, dus exotisch kan je het wel noemen.

Divine_70
04-04-06, 20:04
Geplaatst door mark61
Waar stond die school? :hihi:

Het staat niet in mijn van Dale, dus exotisch kan je het wel noemen.


Oke oke, ik zal je uit de droom helpen.
:student: Solferen is Belgisch voor opzadelen.

En die VWO, die staat in elke grote stad. :engel:

Tomas
04-04-06, 20:12
Geplaatst door Divine_70
Minstens twintig van hen gingen op de uitnodiging in en stonden effectief voor haar deur.


Solferen is tot daar aantoe, maar effectief vor een deur gaan staan is ronduit smerig.

Divine_70
04-04-06, 20:18
Geplaatst door Tomas
Solferen is tot daar aantoe, maar effectief vor een deur gaan staan is ronduit smerig.

Tja, dat is dan het effect van de actie die van die gast die het heeft bewerkstelligd. :hihi: