PDA

Bekijk Volledige Versie : Verboden te lachen in het bos



Divine_70
04-04-06, 21:33
Het tolerantieniveau in Duitsland is niet meer wat het geweest is. Zo werd het een man onlangs nog verboden om te lachen in een bos. Het verbod kwam er nadat een jogger naar de rechtbank was getrokken met de klacht dat het gelach de rust verstoorde. De jogger kreeg gelijk. Als de man het verbod met de voeten treedt, wacht hem een boete van 5.700 euro of zes maanden cel.

De goedlachse man is een 54-jarige boekhouder uit Datteln. Na het werk en in het weekend gaat hij naar het bos om eens goed te kunnen lachen. "Voor mij is lachen een deel van het leven, net zoals eten, drinken en ademhalen. Zo'n lachsessie werkt echt bevrijdend. Achteraf voel ik me altijd veel beter en het is nog gezond ook!"

Susanne Maier, een Duitse lachexpert die de Duitse Lachschool heeft opgericht, kan niet om het bericht lachen. "Die man heeft alleen maar gedaan wat we onze studenten adviseren: een plaats vinden waar ze naar hartelust kunnen lachen."

Ze heeft ook nog een goede raad: "Die serieuze Duitsers moeten het leven dringend wat lichter opnemen. Dat die klagende jogger maar eens langskomt op onze school en dat ze zichzelf eens goed laten gaan! En dat hij die zure rechter maar meebrengt! Dan zullen ze wel merken welke de voordelen zijn van zich eens goed laten gaan."

Lachtherapie is 'in'. Vorig jaar nog passeerde de Indische lachdokter Katar nog in ons land. Hij beweert dat lachen de pijn verlicht en het herstel- of het genezingsproces versnelt.

tukkersterror
04-04-06, 21:36
Geplaatst door Divine_70
Het tolerantieniveau in Duitsland is niet meer wat het geweest is. Zo werd het een man onlangs nog verboden om te lachen in een bos. Het verbod kwam er nadat een jogger naar de rechtbank was getrokken met de klacht dat het gelach de rust verstoorde. De jogger kreeg gelijk. Als de man het verbod met de voeten treedt, wacht hem een boete van 5.700 euro of zes maanden cel.

De goedlachse man is een 54-jarige boekhouder uit Datteln. Na het werk en in het weekend gaat hij naar het bos om eens goed te kunnen lachen. "Voor mij is lachen een deel van het leven, net zoals eten, drinken en ademhalen. Zo'n lachsessie werkt echt bevrijdend. Achteraf voel ik me altijd veel beter en het is nog gezond ook!"

Susanne Maier, een Duitse lachexpert die de Duitse Lachschool heeft opgericht, kan niet om het bericht lachen. "Die man heeft alleen maar gedaan wat we onze studenten adviseren: een plaats vinden waar ze naar hartelust kunnen lachen."

Ze heeft ook nog een goede raad: "Die serieuze Duitsers moeten het leven dringend wat lichter opnemen. Dat die klagende jogger maar eens langskomt op onze school en dat ze zichzelf eens goed laten gaan! En dat hij die zure rechter maar meebrengt! Dan zullen ze wel merken welke de voordelen zijn van zich eens goed laten gaan."

Lachtherapie is 'in'. Vorig jaar nog passeerde de Indische lachdokter Katar nog in ons land. Hij beweert dat lachen de pijn verlicht en het herstel- of het genezingsproces versnelt.

:zweep: Als jij :zweep: nog eenmaal :zweep: het lef :zweep: heb om :zweep: in dit :zweep: bos te lachen :zweep:

Sorry??? :ego:

Gewoon :lol::lol::lol::lol: en zeggen dat je huilt :ego: moffen!!! :ego:

~Panthera~
04-04-06, 21:44
Nog even, en dan mogen we niet meer ademhalen. :moe:

tukkersterror
04-04-06, 21:56
Geplaatst door ~Panthera~
Nog even, en dan mogen we niet meer ademhalen. :moe:

Verbieden ze nooit, het adem halen, kan niet want,
:stout werkt het gas niet:hihi:

Als wij nou eens met zijn alles lachgas gaan plaatsen in de duitse bossen, of op het WK met zijn allen gaan lachen!!! :hihi:

Divine_70
04-04-06, 22:03
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Gelukkig mogen we THUIS nog lachen. :vierkant:

~Panthera~
04-04-06, 22:19
Geplaatst door Divine_70
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Gelukkig mogen we THUIS nog lachen. :vierkant:


Yep, net zoals we THUIS mogen roken, lachen, ademhalen etc. :moe:

:regie: T wordt echt reuze gezellig op deze aardkloot. :duivels:

Ik stel voor dat we allemaal BINNEN blijven, zodat we ook NIEMAND meer kunnen ergeren. :moe:

tukkersterror
04-04-06, 22:49
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, net zoals we THUIS mogen roken, lachen, ademhalen etc. :moe:

:regie: T wordt echt reuze gezellig op deze aardkloot. :duivels:

Ik stel voor dat we allemaal BINNEN blijven, zodat we ook NIEMAND meer kunnen ergeren. :moe:

Geld dit buiten verbod ook voor mijn balkon?

Want dan doe ik er niet aan mee want dan kan ik niet meer naar de vrouwen fluiten :hihi:

Divine_70
04-04-06, 22:56
Geplaatst door tukkersterror
Geld dit buiten verbod ook voor mijn balkon?

Want dan doe ik er niet aan mee want dan kan ik niet meer naar de vrouwen fluiten :hihi:

Fluiten is nog niet verboden, dan ben je nog steeds 1 met de natuur. :hihi:

tukkersterror
04-04-06, 22:59
Geplaatst door Divine_70
Fluiten is nog niet verboden, dan ben je nog steeds 1 met de natuur. :hihi:

We kunnen ook alle bomen omzagen kunnen we lachen:hihi:

Divine_70
04-04-06, 23:18
Geplaatst door tukkersterror
We kunnen ook alle bomen omzagen kunnen we lachen:hihi:

Ik denk dat ze dan gelijk van hun lachprobleem af zijn. :hihi:

tukkersterror
05-04-06, 02:11
Geplaatst door Divine_70
Ik denk dat ze dan gelijk van hun lachprobleem af zijn. :hihi:

Hallo het was een oplossing, niet om te lachen?:hihi: