PDA

Bekijk Volledige Versie : Dames lees dit is heel erg belangrijk!!!!

trouwpartner
05-04-06, 00:59
Welkom dame, ben jij het die het voor mij is en ik voor jou bestemd, ik zal wat over mezelf vertellen om je een idee te geven wie ik ben en wat ik te bieden heb. Ik heet abdel en ben 28 jaar ben werkzaam als kok en heb een bescheiden salaris waarvan ik een normaal leven kan leiden,ik woon in leiden heb me eigen stekkie waar ik best trots op ben helaas ontbreekt er alleen een leuke huisgenoot (levenspartner), ik ben serieus op zoek naar een vrouw die na een kennismaking openstaat voor een huwelijk , waar naar ik op zoek ben is het type vrouw dat verzorgd,lief,betrouwbaar goed met haar geloof bezig is en niet om materialistische dingen geeft maar gewoon een rustig en gelukkig gezinsleven wil, dus als jou doel toeren in een bmw cabrio is niet reageren, of alleen maar wat tijd wil verdoen ook niet reageren als je gewoon een normaal leventje wil kan je me toevoegen op msn, mijn msn is [email protected], voeg me maar toe en wie weet bloeit er inschallah een mooie toekomst voor ons beide uit. masalam

ilonka
26-04-06, 12:22
hi kan je wat meer over jezelf vertellen ik heb veel goeds over je gehoord via een vriendin, ben je nog vrij of al bezet nu.

trouwpartner
26-04-06, 12:43
voeg me maar toe op msn ik ben nog vrij.