PDA

Bekijk Volledige Versie : Zionistische wetenschappers verzinnen cruciaal fossiel om God te beledigen



Mill
06-04-06, 09:43
http://www.nytimes.com/2006/04/05/science/05cnd-fossil.html?ex=1301889600&en=43e5c9ecb1dd0cd6&ei=5090&partner=rssuserland&emc=rss

Scientists Call Fish Fossil the 'Missing Link'

Scientists have discovered fossils of a 375 million-year-old fish, a large scaly creature not seen before, that they say is a long-sought "missing link" in the evolution of some fishes from water to a life walking on four limbs on land.

In addition to confirming elements of a major transition in evolution, the fossils are widely seen by scientists as a powerful rebuttal to religious creationists, who hold a literal biblical view on the origins and development of life.

Several well-preserved skeletons of the fossil fish were uncovered in sediments of former stream beds in the Canadian Arctic, 600 miles from the North Pole, it is being reported on Thursday in the journal Nature. The skeletons have the fins and scales and other attributes of a giant fish, four to nine feet long.

But on closer examination, scientists found telling anatomical traits of a transitional creature, a fish that is still a fish but exhibiting changes that anticipate the emergence of land animals — a predecessor thus of amphibians, reptiles and dinosaurs, mammals and eventually humans.

The scientists described evidence in the forward fins of limbs in the making. There are the beginnings of digits, proto-wrists, elbows and shoulders. The fish also had a flat skull resembling a crocodile's, a neck, ribs and other parts that were similar to four-legged land animals known as tetrapods.

...

One creationist Web site (emporium.turnpike.net/C/cs/evid1.htm) declares that "there are no transitional forms," adding: "For example, not a single fossil with part fins part feet has been found. And this is true between every major plant and animal kind."

Dr. Novacek responded in an interview: "We've got Archaeopteryx, an early whale that lived on land and now this animal showing the transition from fish to tetrapod. What more do we need from the fossil record to show that the creationists are flatly wrong?"

reason
06-04-06, 11:01
Dus als iets niet in jouw wereldbeeld past, noemt je het verzonnen en een belediging van God?
Erg zwak en getuigend van slecht gebruik van je intellect is dat.
Dat vind ik echt een belediging van God; zo omgaan met je intellect.

Mill
06-04-06, 11:07
Geplaatst door reason
Dus als iets niet in jouw wereldbeeld past, noemt je het verzonnen en een belediging van God?
Erg zwak en getuigend van slecht gebruik van je intellect is dat.
Dat vind ik echt een belediging van God; zo omgaan met je intellect.

De aarde is zesduizend jaar oud, want toen was de dag dat God haar schiep, dat kun je zo opzoeken in het OT. Daar kan een heel museum vol "miljoenen" jaren oude "fossielen" niet tegen op.

reason
06-04-06, 11:16
Geplaatst door Mill
De aarde is zesduizend jaar oud, want toen was de dag dat God haar schiep, dat kun je zo opzoeken in het OT. Daar kan een heel museum vol "miljoenen" jaren oude "fossielen" niet tegen op.

God heeft de mensen het vermogen gegeven om te denken en te redeneren.
Mensen gebruiken dat en ontdekken tal van zaken. Ze verzinnen dat niet, maar bewijzen het.
Als je daarvan geen gebruik wilt maken, en alleen maar verwijst naar een stuk tekst, ook al staat dat in een heel bijzonder boek, dan bespot je het door God gegeven vermogen van het intellect.
Dat is in essentie godslasterlijk.

Het vraagt van je dat je bereid bent om de veilige, maar onware, door mensen bepaalde grenzen los te laten.
Daarmee verwerp je niet het geloof, maar wel verwerp je een simpele karikatuur van het geloof (ook al zijn er miljoenen beperkten van geest die hard roepen dat het andersom is)

Mill
06-04-06, 11:28
Geplaatst door reason
Het vraagt van je dat je bereid bent om de veilige, maar onware, door mensen bepaalde grenzen los te laten.
Daarmee verwerp je niet het geloof, maar wel verwerp je een simpele karikatuur van het geloof (ook al zijn er miljoenen beperkten van geest die hard roepen dat het andersom is)

Het is andersom.

ronald
06-04-06, 11:52
Geplaatst door Mill
De aarde is zesduizend jaar oud, want toen was de dag dat God haar schiep, dat kun je zo opzoeken in het OT. Daar kan een heel museum vol "miljoenen" jaren oude "fossielen" niet tegen op.


6766 1/2 jaar geleden om precies te zijn. Het feit dat Gd de wereld met bv bomen die honderden jaren "oud" waren, stenen duizenden jaren oud heeft geschapen is een toevoeging dat een bepaalde koolstofmeting in die stoffen niet hoeft te bijten. Het is een bepaalde wetenschappelijke theorie die ahw terugrekent. Het zegt echter niets over "het begin". In zo verre zou ik de wetenschapppers van deze vonds niet als moedwillige "beledigers van Gd" willen bestempelen. Ik neem aan dat een aantal van hen helemaal niks over Gd vindt.

Mill
06-04-06, 11:58
Hoe red ik me hier nu weer uit...

Mark
06-04-06, 12:02
god heeft mij geschapen om zijn bestaan te ontkennen :duim:

Mark
06-04-06, 12:08
Geplaatst door ronald
6766 1/2 jaar geleden om precies te zijn. Het feit dat Gd de wereld met bv bomen die honderden jaren "oud" waren, stenen duizenden jaren oud heeft geschapen is een toevoeging dat een bepaalde koolstofmeting in die stoffen niet hoeft te bijten. Het is een bepaalde wetenschappelijke theorie die ahw terugrekent. Het zegt echter niets over "het begin". In zo verre zou ik de wetenschapppers van deze vonds niet als moedwillige "beledigers van Gd" willen bestempelen. Ik neem aan dat een aantal van hen helemaal niks over Gd vindt.

heeft god ook het licht geschapen dat van de sterren komt die verderaf staan dan 6766 lichtjaar?

dus dan heeft hij die stralen licht halverwege tussen de sterren en de aarde geplaatst, precies op alles plekken noodzakelijk om precies nu op aarde aan te komen.....

ronald
06-04-06, 12:10
Geplaatst door Mark
god heeft mij geschapen om zijn bestaan te ontkennen :duim:


Om zijn bestaan als mens te ontkennen....ja dat klopt wel.

ronald
06-04-06, 12:11
Geplaatst door Mark
heeft god ook het licht geschapen dat van de sterren komt die verderaf staan dan 6766 lichtjaar?

dus dan heeft hij die stralen licht halverwege tussen de sterren en de aarde geplaatst, precies op alles plekken noodzakelijk om precies nu op aarde aan te komen.....




Dat zeg ik...alles was al een beetje ouwe troep bij de schepping....

Mark
06-04-06, 12:21
Geplaatst door ronald
Dat zeg ik...alles was al een beetje ouwe troep bij de schepping....

ik vind god maar een gierigaard, ook de zon is al een 4 miljard jaar opgebrand tweedehandsje....

Mark
06-04-06, 12:22
wat een waardeloze snertschepping, ik ga klagen bij de ombudsgod.

Mark
06-04-06, 12:23
als ik god was geweest dan was de grand canyon 20 km diep, de mount everest 40 km hoog en hadden vrouwen 3 tieten :ego:

dat is pas scheppen!

Wortel
06-04-06, 12:24
Heb je je ruilbon bewaart?

ronald
06-04-06, 12:26
Geplaatst door Mark
als ik god was geweest dan was de grand canyon 20 km diep, de mount everest 40 km hoog en hadden vrouwen 3 tieten :ego:

dat is pas scheppen!



....je kunt tegenwoordig ook naar Mars....

Mill
06-04-06, 12:26
Als ik God was had ik de fossielen veel beter verstopt. :o

Mark
06-04-06, 12:26
Geplaatst door Wortel
Heb je je ruilbon bewaart?

god mag blij zijn dat ik zijn manager niet ben want ik had hem in zijn eigen tijd en onbetaald al die stink fossielen laten opruimen.

Mark
06-04-06, 12:28
Geplaatst door ronald
....je kunt tegenwoordig ook naar Mars....

daar is ie weer zuurstof vergeten, nog zo'n stomme fout.

Seif
06-04-06, 12:30
Geplaatst door Mill
Als ik God was had ik de fossielen veel beter verstopt. :o

Waarom denk je dat er zoveel "missing links" zijn? :)

ronald
06-04-06, 12:31
Geplaatst door Mill
Als ik God was had ik de fossielen veel beter verstopt. :o


Das ook gemeen om die wetenschappers hun speeltjes niet te gunnen....

ronald
06-04-06, 12:34
Geplaatst door Mark
god mag blij zijn dat ik zijn manager niet ben want ik had hem in zijn eigen tijd en onbetaald al die stink fossielen laten opruimen.


Zijn manager niet ben......oen, dat ben je wel! Loop je hier in de baas zijn tijd te schaften?? Ga bomen tellen...doe wat....

Juliette
06-04-06, 15:58
Geplaatst door Mill
Hoe red ik me hier nu weer uit...

Eigen schuld.

David
06-04-06, 16:00
Geplaatst door Mark
hadden vrouwen 3 tieten :ego:

dat is pas scheppen!


Daarvoor heeft God Robert Schoemacher geschapen.

observer
06-04-06, 16:10
Geplaatst door Mark
god mag blij zijn dat ik zijn manager niet ben want ik had hem in zijn eigen tijd en onbetaald al die stink fossielen laten opruimen. god doet me een beetje denken aan zo'n taiwanees bouwpakket, handleiding onleesbaar, altijd teveel of te weinig onderdelen en als je uiteindelijk het af hebt ben je vergeten waarom je het gekocht hebt

Dutchguy
06-04-06, 16:16
Geplaatst door Mill
Als ik God was had ik de fossielen veel beter verstopt. :o
:D

Amenzu
06-04-06, 16:37
Geplaatst door Mill
De aarde is zesduizend jaar oud, want toen was de dag dat God haar schiep, dat kun je zo opzoeken in het OT. Daar kan een heel museum vol "miljoenen" jaren oude "fossielen" niet tegen op.

Het feit dat je alweer de zionisten erbij haalt zegt genoeg over je intellect. Want volgens mij hebben de zionisten zelf veel meer angst dan moslims voor de evolutie theorie.

IBN RUSHD:

Als de wetenschap bewijst dat iets niet klopt waar religie anders over nadenkt dan kies ik voor de wetenschap.

Zo dachten moslim geleerden eeuwen geleden, want IBN RUSHD is het symbol van de hoogtij dagen van de wetenschap in de islam en wordt beschouwd door moslim als een van de groten die islam heeft voortgebracht. Maar waarschijnelijk denken eenvoudige zielen ander over..

Seif
06-04-06, 16:41
Geplaatst door Amenzu
IBN RUSHD:

Als de wetenschap bewijst dat iets niet klopt waar religie anders over nadenkt dan kies ik voor de wetenschap.

Vertel er wel even bij dat mensen met opvattingen zoals hij, totaal geisoleerd waren. Denken om het denken is altijd al verdacht geweest in de Islamitische wereld. Zelfs tijdens de bloeitijd van de Islam.

Spoetnik
06-04-06, 17:14
Mill representeert duidelijk de geheime hollandse cabaal dat maroc.nl wil zwart maken :(

Chesed
06-04-06, 17:30
zal wel aan mij liggen maar wat maakt die wetenschappers, zionisten..? :rolleyes:

Mill
06-04-06, 17:30
Geplaatst door Spoetnik
Mill representeert duidelijk de geheime hollandse cabaal dat maroc.nl wil zwart maken :(

Ja ja, ouwe zemelaar...

Zeg, ik had van jou wel een topic verwacht over het opstappen van Tom DeLay. Interessante ontwikkelingen hoor.

Mark
06-04-06, 17:42
Geplaatst door Mill
Ja ja, ouwe zemelaar...

Zeg, ik had van jou wel een topic verwacht over het opstappen van Tom DeLay. Interessante ontwikkelingen hoor.

gaapie gaapstra ............

als je zo gaat beginnen ga ik direct weer naar thehun.com :gefeli:

Spoetnik
06-04-06, 17:45
Geplaatst door Mill
Ja ja, ouwe zemelaar...

Zeg, ik had van jou wel een topic verwacht over het opstappen van Tom DeLay. Interessante ontwikkelingen hoor.

Als die in de gevangenis beland zal ik er een topic aan wijden.

Er wordt trouwens ook gefluisterd dat Fitzgerald binnenkort nieuw bloed zal laten vloeien.

En ik hoop dat Frist ook op tijd wordt aangepakt door Justitie; want anders krijgen we zoals Stephen "Remember i am the first to call it" Colbert onlangs zei.