PDA

Bekijk Volledige Versie : Ontkenner holocaust toch voor rechter.



Cherry Bo
06-04-06, 18:26
Ontkenner holocaust toch voor rechter.

BRUSSEL - De ex-politicus van het extreemrechtse Vlaams Blok Roeland Raes, die in 2001 in een uitzending van actualiteitenrubriek Netwerk de holocaust op de joden ernstig in twijfel trok, moet toch voor een Belgische rechter verschijnen.

Dat heeft justitie in Brussel donderdag besloten na een beroep van diverse joodse organisaties. Eerder had het Brusselse parket geoordeeld dat er geen rechtszaak nodig was.

Het is nog niet bekend wanneer Raes terecht moet staan. In 2001 stelde Raes, toen nog senator en vice-voorzitter van het Vlaams Blok, dat bij de holocaust nooit zes miljoen joden om zijn gekomen. De partij schoof hem daarop al aan de kant, omdat de leiding van het Blok een juridische vervolging voor negationisme of ontkenning van de massamoord op de joden wilde voorkomen.

In 2004 werd de partij in een andere zaak wel veroordeeld wegens racisme. Daarop veranderde de partij de naam in Vlaams Belang, waarin Raes nog wel op plaatselijk niveau actief is.


Bron. (http://www.telegraaf.nl/buitenland/article36690741.ece?rss)

Turkish_boy
06-04-06, 18:59
Waar is het Europese recht op meningsuiting?

Europa kent 2 gezichten... europa is hypocriet.

Er moet naar die man geluistert worden, en zijn onderzoekje waarop hij zich baseert moet ook bestudeert worden.

amOer
06-04-06, 19:00
Geplaatst door Turkish_boy
Waar is het Europese recht op meningsuiting?

Europa kent 2 gezichten... europa is hypocriet.

Er moet naar die man geluistert worden, en zijn onderzoekje waarop hij zich baseert moet ook bestudeert worden.

sssst .. je ontkent feiten .. :o

Dwaalspoor
06-04-06, 19:08
Wat een onzinproces zeg. Geen ene wetenschapper heeft bewezen dat het getal van 6 miljoen klopt.

Turkish_boy
06-04-06, 19:08
Geplaatst door amOer
sssst .. je ontkent feiten .. :o

Daar heb ik schijt aan..

waterfiets
06-04-06, 19:33
Geplaatst door Dwaalspoor
Wat een onzinproces zeg. Geen ene wetenschapper heeft bewezen dat het getal van 6 miljoen klopt.

Het gaat dit soort lieden echt niet om het aantal van zes miljoen maar om het shockeffect van die opmerking. Meestal hebben ze daarnaast geen enkele historische belangstelling en als je een discussie met dit soort lieden aangaat over het juiste aantal haken ze af want dat interesseert ze geen zier. Dat is mij hier ook vaak gebleken als iemand er over begon.

Dwaalspoor
06-04-06, 20:05
Geplaatst door waterfiets
Het gaat dit soort lieden echt niet om het aantal van zes miljoen maar om het shockeffect van die opmerking. Meestal hebben ze daarnaast geen enkele historische belangstelling en als je een discussie met dit soort lieden aangaat over het juiste aantal haken ze af want dat interesseert ze geen zier. Dat is mij hier ook vaak gebleken als iemand er over begon.

Gewoon keiharde feiten op tafel neerleggen dan kun je ze tegenspreken. Door geen eenduidige getallen te hebbben en ze elke keer te vervolgen zorgt ervoor dat zulke mensen succes krijgen.

Tomas
06-04-06, 20:11
Geplaatst door Dwaalspoor
Gewoon keiharde feiten op tafel neerleggen dan kun je ze tegenspreken. Door geen eenduidige getallen te hebbben en ze elke keer te vervolgen zorgt ervoor dat zulke mensen succes krijgen.

Succes? Volgens mij hebben ze alleen maar succes in een markt die sowieso al bestaat. Het zijn zogenamde prekers voor eigen parrochie. En keiharde feiten tellen niet voor dergelijke mensen. Zoals waterfiets als zegt, het interesseert ze niet.

waterfiets
06-04-06, 20:15
Geplaatst door Dwaalspoor
Gewoon keiharde feiten op tafel neerleggen dan kun je ze tegenspreken. Door geen eenduidige getallen te hebbben en ze elke keer te vervolgen zorgt ervoor dat zulke mensen succes krijgen.

Er bestaan zelden harde feiten over dit soort aantallen. Je kan alleen afgaan op hetgeen verschillende historici zeggen. Wat betreft het aantal doden door de Holocaust in WOII kan je dat overzicht van aantallen die verschillende historici noemen hier (http://users.erols.com/mwhite28/warstat1.htm#Hitler) vinden:

Extermination of the Jews:
Reitlinger, Gerald, The Final Solution (1953): between 4,194,200 and 4,851,200 (this number is accepted by Kinder, The Anchor Atlas of World History (1978))

Brzezinski: 5,000,000

Chirot: 5,100,000
3,000,000 in death camps.
1,300,000 massacred.
800,000 by dis./maln. in ghettos

Rummel: 5,291,000

Grenville: 5-6M

Davies, Europe A History (1998): avg. c. 5,571,300 (puts the minimum at 4,871,000 and the maximum at 6,271,500.)

MEDIAN: ca. 5.6M

Nuremberg indictment: 5,700,000 (accepted by Britannica)

Gutman, Encyclopedia of the Holocaust (1990): 5,596,029 to 5,860,129

P. Johnson: 5,800,000

Wallechinsky: "nearly" 6,000,000

Urlanis: 6M


Kortom, dan weet je ongeveer in welke marge het ligt

Dwaalspoor
06-04-06, 20:37
Geplaatst door waterfiets
Er bestaan zelden harde feiten over dit soort aantallen. Je kan alleen afgaan op hetgeen verschillende historici zeggen. Wat betreft het aantal doden door de Holocaust in WOII kan je dat overzicht van aantallen die verschillende historici noemen hier (http://users.erols.com/mwhite28/warstat1.htm#Hitler) vinden:

Extermination of the Jews:
Reitlinger, Gerald, The Final Solution (1953): between 4,194,200 and 4,851,200 (this number is accepted by Kinder, The Anchor Atlas of World History (1978))

Brzezinski: 5,000,000

Chirot: 5,100,000
3,000,000 in death camps.
1,300,000 massacred.
800,000 by dis./maln. in ghettos

Rummel: 5,291,000

Grenville: 5-6M

Davies, Europe A History (1998): avg. c. 5,571,300 (puts the minimum at 4,871,000 and the maximum at 6,271,500.)

MEDIAN: ca. 5.6M

Nuremberg indictment: 5,700,000 (accepted by Britannica)

Gutman, Encyclopedia of the Holocaust (1990): 5,596,029 to 5,860,129

P. Johnson: 5,800,000

Wallechinsky: "nearly" 6,000,000

Urlanis: 6M


Kortom, dan weet je ongeveer in welke marge het ligt

Juridisch gezien hebben ze geen poot om op te staan als ze hem louter en alleen voor het ontkennen van het getal van 6 miljoen willen vervolgen. Hij kan zich nog voor zijn ontkenning verantwoorden ook gezien de getallen die de meeste wetenschappers noemen.

MaRiaH
06-04-06, 21:21
Wat een onzinnige discussie toch.

walgelijk.

Of het er nu 4 of 6 miljoen waren... wat doet dat er toe.. het was een holocaust, en om die te ontkennen ben je in mijn ogen terecht strafbaar.

Zulk groot leed en structurele uitmoording van enkele volkeren ontkennen is geen vrijheid van meningsuiting, dat is ontkennen van feiten en ontkennen van een zwarte bladzijde uit de geschiedenis van de mensheid. Dat gaat iedereen aan.

Puur uit jodenhaat hun leed ontkennen is kinderachtig en zeer kortzichtig. Vooral omdat de arabische volkeren destijds de volgende in de rij waren geweest van de inferieure rassen.
Stel dat het zover gekomen was..was het dan ook ontkend?

Er zijn slechts 2 kampen waar ik zulke ontkenningsverhalen hoor:
neonazies en bepaalde arabische groepen.. I rest My case!

ziekelijk gedoe. :kotsen:

ronald
06-04-06, 21:35
Geplaatst door Dwaalspoor
Juridisch gezien hebben ze geen poot om op te staan als ze hem louter en alleen voor het ontkennen van het getal van 6 miljoen willen vervolgen. Hij kan zich nog voor zijn ontkenning verantwoorden ook gezien de getallen die de meeste wetenschappers noemen.


Doe niet zo dom. Alsof dit het onderwerp van discussie is.

gh.wille
06-04-06, 21:49
Geplaatst door MaRiaH
Wat een onzinnige discussie toch.

walgelijk.

Of het er nu 4 of 6 miljoen waren... wat doet dat er toe.. het was een holocaust, en om die te ontkennen ben je in mijn ogen terecht strafbaar.

Zulk groot leed en structurele uitmoording van enkele volkeren ontkennen is geen vrijheid van meningsuiting, dat is ontkennen van feiten en ontkennen van een zwarte bladzijde uit de geschiedenis van de mensheid. Dat gaat iedereen aan.

Puur uit jodenhaat hun leed ontkennen is kinderachtig en zeer kortzichtig. Vooral omdat de arabische volkeren destijds de volgende in de rij waren geweest van de inferieure rassen.
Stel dat het zover gekomen was..was het dan ook ontkend?

Er zijn slechts 2 kampen waar ik zulke ontkenningsverhalen hoor:
neonazies en bepaalde arabische groepen.. I rest My case!

ziekelijk gedoe. :kotsen:

Je hebt volkomen gelijk , de juiste aantallen kunnen nooit achterhaald worden omdat veel joodse famillie,s op de vlucht sloegen en hun heil in een ander land zochten waarze later als nog door de Nazies werden opgespoort om vernietigd te worden .
In al mijn boekwerk en geschriften komen dan ook verschillende aantalllen voor .
Mar het getal van 5 miljoen JOODSE slachtoffers ,is 100 % zeker , gemakshalve vergeten deze (JODENHATERS ) dat er ook nog eens ruim 165. 000 a180.000 anders denkenden uit de weg geruimd werden ,hier volgen nog enkele slachtoffers : de Zigeuners , Homosexuele ,Jehova ,s en niet te vergeten de R,Kgeestelijken *, Priesters ,nonnen en paters die ook ff meegenomen werden om nooit meet terug te keren , de martelingen die sommige ondergingen zijn te gruwelijk voor woorden hele kloosters zijn uitgemoord omdat er Joodse kinderen verstopt zaten !

Mijn persoonlijke mening is :
WIE DEZE FABRIEKSMATIGE UITROEING ,van miljoenen onschuldige mensen ontkent is zo gek als een deur ,en hoeft wat mij betreft niet veroordeelt te worden , het zou voor mij hetzelfde zijn als dat iemand zou beweren dat de AARDE zo plat is als een pannekoek en die GEKKEN zijn er ook echt , nou en die veroordeel je toch ook niet .


*
Dit ff voor die betweters de zeggen dat de R.K met de NAZIES zamen heulden.

Dwaalspoor
06-04-06, 21:57
Geplaatst door ronald
Doe niet zo dom. Alsof dit het onderwerp van discussie is.

Ik doe niet dom, ik ga af op het persbericht. In het persbericht staat dat hij vervolgd wordt voor de ontkenning van 6 miljoen. Ik zeg er ook bij als ze hem louter en alleen gaan vervolgen voor de ontkenning van het getal van 6 miljoen dan heeft hij een zeer grote kans dat hij het gaat winnen, wat denk ik de zaak geen goed doet.

MaRiaH
06-04-06, 21:58
Geplaatst door gh.wille
Je hebt volkomen gelijk , de juiste aantallen kunnen nooit achterhaald worden omdat veel joodse famillie,s op de vlucht sloegen en hun heil in een ander land zochten waarze later als nog door de Nazies werden opgespoort om vernietigd te worden .
In al mijn boekwerk en geschriften komen dan ook verschillende aantalllen voor .
Mar het getal van 5 miljoen JOODSE slachtoffers ,is 100 % zeker , gemakshalve vergeten deze (JODENHATERS ) dat er ook nog eens ruim 165. 000 a180.000 anders denkenden uit de weg geruimd werden ,hier volgen nog enkele slachtoffers : de Zigeuners , Homosexuele ,Jehova ,s en niet te vergeten de R,Kgeestelijken *, Priesters ,nonnen en paters die ook ff meegenomen werden om nooit meet terug te keren , de martelingen die sommige ondergingen zijn te gruwelijk voor woorden hele kloosters zijn uitgemoord omdat er Joodse kinderen verstopt zaten !
Dit ff voor die betweters de zeggen dat de R.K met de NAZIES zamen heulden.

Ik weet het..
T is afschuwelijk en ik word erg kwaad als mensen dit durven te ontkennen.

Ik heb een keer een jonge duitser een klap in zijn gezicht gegeven omdat hij de holocaust ontkende, dat hij ontkende was 1, maar wat hij toen zei over "leugens van joden" en "in scene gezette foto's en bewijzen etc"
maakte me zo woest... :fplet:

Ik ben geen jood, ik ben geen zigeuner etc., ik ben geen overlevende en heb geen oorlog meegemaakt, maar dit zijn dingen waar ik niet tegen kan.
Als je me zou kennen zou je weten dat ik nooit en te nimmer iemand zou slaan oid. Ik schrok zelf erg van mijn reactie, maar het geeft wel aan hoe diep het me raakte.. dat heeft met empathie te maken naar de slachtoffers.

Ik was destijds nog niet eens in Yad Vashem geweest.. dat kindermonument! ik kan er niet aan denken zonder al die namen te horen.. :huil2:
Zulke mensen zouden ze daar verplicht een week langalle namen op moeten laten schrijven.. :kwaad: :D

MaRiaH
06-04-06, 22:00
Geplaatst door gh.wille
Mijn persoonlijke mening is :
WIE DEZE FABRIEKSMATIGE UITROEING ,van miljoenen onschuldige mensen ontkent is zo gek als een deur ,en hoeft wat mij betreft niet veroordeelt te worden , het zou voor mij hetzelfde zijn als dat iemand zou beweren dat de AARDE zo plat is als een pannekoek en die GEKKEN zijn er ook echt , nou en die veroordeel je toch ook niet .



eeen TBS-je dan..?
:p

gh.wille
06-04-06, 22:33
Geplaatst door MaRiaH
eeen TBS-je dan..?
:p

Ja dat zou ook een mogelijkheid zijn ,
Maar dat lijkt me onuitvoerbaar omdat er te veel van deze totaal verknipte en haatdragende rond lopen .
Erger is dat deze mensen hun visie doorgeven aan de jeugd en gezien de reactie,s van sommige hier al , ligt het in hun bedoeling dat de volgende generatie de hele HOLOCAUST af gaat doen als zijnde peanuts , en dat is het grootste gevaar .
Verder wou ik er niet op in gaan maar deze IDIOTEN vergeten dat; zo als jij al aanhaalde de NAZIES het grootste gevaar zagen in de MOSLIMS! en dat deze ''UNTERMENSCHEN " ZO SNEL EN EFFICIENT MOGELIJK DIENDEN UIT GEROEID TE WORDEN .

Sofort nach die entlosnung der JUDEN sind diese an der reihe .*


* meer weten voor de geintresseerden heb ik nog wel wat in petto !

mark61
06-04-06, 22:38
Moet deze zieke discussie dan elke keer opnieuw gevoerd worden?

mark61
06-04-06, 22:39
Geplaatst door Dwaalspoor
Juridisch gezien hebben ze geen poot om op te staan als ze hem louter en alleen voor het ontkennen van het getal van 6 miljoen willen vervolgen. Hij kan zich nog voor zijn ontkenning verantwoorden ook gezien de getallen die de meeste wetenschappers noemen.

"de holocaust op de joden ernstig in twijfel trok,"

Natuurlijk worden er geen processen gevoerd over precieze aantallen.

Puber.

Dwaalspoor
06-04-06, 22:42
Geplaatst door mark61
"de holocaust op de joden ernstig in twijfel trok,"

Natuurlijk worden er geen processen gevoerd over precieze aantallen.

Puber.

En als je verder leest staat wat hij in twijfel trekt:

In 2001 stelde Raes, toen nog senator en vice-voorzitter van het Vlaams Blok, dat bij de holocaust nooit zes miljoen joden om zijn gekomen

Hij ontkent dus niet de holocaust, maar het aantal van 6 miljoen.

Waarom noem jij mij puber?

MaRiaH
06-04-06, 22:47
Geplaatst door mark61
Moet deze ziek discussie dan elke keer opnieuw gevoerd worden?

ja dat vroeg ik me ook al af.. alsof het aantal wat uitmaakt. :verward:



heheh waar was je nou? :gniffel:

mark61
06-04-06, 22:48
Geplaatst door MaRiaH
ja dat vroeg ik me ook al af.. alsof het aantal wat uitmaakt. :verward:

heheh waar was je nou? :gniffel:

Werk. Thuis. :vreemd:

mark61
06-04-06, 22:49
Geplaatst door Dwaalspoor
En als je verder leest staat wat hij in twijfel trekt:

In 2001 stelde Raes, toen nog senator en vice-voorzitter van het Vlaams Blok, dat bij de holocaust nooit zes miljoen joden om zijn gekomen

Hij ontkent dus niet de holocaust, maar het aantal van 6 miljoen.

Waarom noem jij mij puber?

Omdat je best weet dat er geen processen over aantallen worden gevoerd, maar het gewoon wel stoer vindt om de kont tegen de krib te gooien.

Ikzelf zou zulke mensen nooit berechten. Teveel eer en publiciteit. Ik weet eigenlijk niet waarom zulke processen worden gehouden. Kwaad geweten van het establishment?

Dwaalspoor
06-04-06, 22:55
Geplaatst door mark61
Omdat je best weet dat er geen processen over aantallen worden gevoerd, maar het gewoon wel stoer vindt om de kont tegen de krib te gooien.

Ikzelf zou zulke mensen nooit berechten. Teveel eer en publiciteit. Ik weet eigenlijk niet waarom zulke processen worden gehouden. Kwaad geweten van het establishment?

Weet jij wat ik weet? Ik weet niet waarom ze dit proces gaan voeren anders zou ik er niet bij gezegd hebben ''louter en alleen''. Ik ga af op het nieuwsbericht en ik lees dat ze hem vervolgen omdat hij ernstige twijfels heeft over de holocaust en dat het gaat om de 6 miljoen.

Jammer dat je mijn integriteit in deze in twijfel trekt.

gh.wille
06-04-06, 23:01
Geplaatst door Dwaalspoor
En als je verder leest staat wat hij in twijfel trekt:

In 2001 stelde Raes, toen nog senator en vice-voorzitter van het Vlaams Blok, dat bij de holocaust nooit zes miljoen joden om zijn gekomen

Hij ontkent dus niet de holocaust, maar het aantal van 6 miljoen.

Waarom noem jij mij puber?

Mijn vraag is nu wat voor aantallen had deze "Geachte Afgevaardigde vice- voorzitter dan aan willen voeren ?
Zeg het maar een ''tonnetje of twee ,drie er af of van mijn part een of twee miljoen ?
Bij dit soort tuig doet een mensen leven meer of minder niet ter zake , zijn bedoeling is overduidelijk HET AFKRAKEN van het FEITdat er een FABRIEKS MATIGE MASSA MOORD heeft plaatsgevonden met als doelstelling het uitroeien van een bepaalde groep(en ) mensen .

En daar gaat het om en aantallen spelen geen rol en zijn als zodanig niet ter zake doende .

~Panthera~
06-04-06, 23:02
Geplaatst door mark61
Moet deze ziek discussie dan elke keer opnieuw gevoerd worden?

Scheelt een stuk als het er 5 miljoen, negenhonderdduizend negenennegentig waren. :moe:

gh.wille
06-04-06, 23:03
Geplaatst door mark61
Omdat je best weet dat er geen processen over aantallen worden gevoerd, maar het gewoon wel stoer vindt om de kont tegen de krib te gooien.

Ikzelf zou zulke mensen nooit berechten. Teveel eer en publiciteit. Ik weet eigenlijk niet waarom zulke processen worden gehouden. Kwaad geweten van het establishment?

kan niet anders dan het volkomen met jou eens zijn .

mark61
06-04-06, 23:10
Geplaatst door Dwaalspoor
Jammer dat je mijn integriteit in deze in twijfel trekt.


:hihi:

Dat bericht is totaal incompleet.

Dwaalspoor
06-04-06, 23:12
Geplaatst door mark61
:hihi:

Dat bericht is totaal incompleet.

Maak het bericht compleet in plaats van mijn integriteit aan te vallen. :stout:

mark61
06-04-06, 23:16
Geplaatst door ~Panthera~
Scheelt een stuk als het er 5 miljoen, negenhonderdduizend negenennegentig waren. :moe:

Het wordt weer tijd voor de Armeense Kwestie. Ik voel het aan mijn water.

mark61
06-04-06, 23:17
Geplaatst door Dwaalspoor
Maak het bericht compleet in plaats van mijn integriteit aan te vallen. :stout:

Ik ben te lui. Belgen...alsof we hier al niet genoeg te stellen hebben met eea.

Dwaalspoor
06-04-06, 23:18
Geplaatst door mark61
Ik ben te lui. Belgen...alsof we hier al niet genoeg te stellen hebben met eea.

Dan lijkt het me gepaster dat je aan je luiheid werkt.

mark61
06-04-06, 23:20
Geplaatst door Dwaalspoor
Dan lijkt het me gepaster dat je aan je luiheid werkt.

Ik ben daarentegen op andere gebieden zeer actief. :ego:

Dwaalspoor
06-04-06, 23:21
Geplaatst door mark61
Ik ben daarentegen op andere gebieden zeer actief. :ego:

Ik merk het, mijn integriteit aanvallen omdat ik zuiverder lees.! :)

mark61
06-04-06, 23:29
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik merk het, mijn integriteit aanvallen omdat ik zuiverder lees.! :)

Kan je even je dossier over Roeland Raes hier samenvatten? Please?

Dwaalspoor
06-04-06, 23:34
Geplaatst door mark61
Kan je even je dossier over Roeland Raes hier samenvatten? Please?

Ik ga op het nieuwsberichtje af en val jouw integriteit niet aan.

mark61
06-04-06, 23:41
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik ga op het nieuwsberichtje af en val jouw integriteit niet aan.

We hebben het hier dus heel uitgebreid over niks. :hihi:

Dwaalspoor
06-04-06, 23:51
Geplaatst door mark61
We hebben het hier dus heel uitgebreid over niks. :hihi:

Soms is dat nodig om je een lesje te leren ! :fpuh:

ronald
07-04-06, 00:34
Geplaatst door mark61
Het wordt weer tijd voor de Armeense Kwestie. Ik voel het aan mijn water.


Ja hoor...en dan krijgen we weer die miljoenen van Jenin....

mark61
07-04-06, 00:34
Geplaatst door Dwaalspoor
Soms is dat nodig om je een lesje te leren ! :fpuh:

Ik voel me geflest. Jij weet dus ook niks over Raes?

Dwaalspoor
07-04-06, 00:57
Geplaatst door ronald
Ja hoor...en dan krijgen we weer die miljoenen van Jenin....

Dat had nu niet gehoeven.

Maar denk aan Sabra & Shatilla waarmee de verantwoordelijke Sharon ermee weg kan komen en nog premier van Israel kon worden.

Dan wil ik het niet eens hebben over de decennia bezetting en onderdrukking van miljoenen mensen.

Maar goed dit gaat over de holocaust dus laten we het daar over hebben. Bijvoorbeeld over de medewerking van de zionisten om hun joden te laten uitmoorden. nee laat maar, laten we het zuiver houden en het alleen hebben over de holocaust in twijfel trekken.

ronald
07-04-06, 01:01
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat had nu niet gehoeven.

Maar denk aan Sabra & Shatilla waarmee de verantwoordelijke Sharon ermee weg kan komen en nog premier van Israel kon worden.

Dan wil ik het niet eens hebben over de decennia bezetting en onderdrukking van miljoenen mensen.

Maar goed dit gaat over de holocaust dus laten we het daar over hebben. Bijvoorbeeld over de medewerking van de zionisten om hun joden te laten uitmoorden. nee laat maar, laten we het zuiver houden en het alleen hebben over de holocaust in twijfel trekken.




BINGO!!!

ronald
07-04-06, 01:04
Sorry.....................de bingokaartjes zijn op ... het spel is dus nu afgelopen.

Dwaalspoor
07-04-06, 01:13
Geplaatst door ronald
Sorry.....................de bingokaartjes zijn op ... het spel is dus nu afgelopen.

Dan moet je er ook niet mee op de proppen komen om dan schijnheilig je gelijk proberen te halen.

(Voor de 6 miljoen in Palestina gaat het ''spel'' van onderdruk worden verder.)

ronald
07-04-06, 01:15
Geplaatst door Dwaalspoor
Dan moet je er ook niet mee op de proppen komen om dan schijnheilig je gelijk proberen te halen.

(Voor de 6 miljoen in Palestina gaat het ''spel'' van onderdruk worden verder.)



Snap je het spel Bingo niet? Als de prijzen of de kaartjes op zijn dan is het spel afgelopen. Jij mag de hoofdprijs mee naar huis slepen. Op = op.

gh.wille
07-04-06, 01:16
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat had nu niet gehoeven.

Maar denk aan Sabra & Shatilla waarmee de verantwoordelijke Sharon ermee weg kan komen en nog premier van Israel kon worden.

Dan wil ik het niet eens hebben over de decennia bezetting en onderdrukking van miljoenen mensen.

Maar goed dit gaat over de holocaust dus laten we het daar over hebben. Bijvoorbeeld over de medewerking *van de zionisten om hun joden te laten uitmoorden. nee laat maar, laten we het zuiver houden en het alleen hebben over de holocaust in twijfel trekken.

Ja wat dat betreft hadden de NAZIES gewoon ff moeten winnen , dan was er geen ISRAEL geweest (vacantie oord voor Nazie veteranen ) geen Palestijnen ,geen Moskeen en nog een paar miljoen onschuldigen MOSLIMS minder* *,........ maar de TWIN TOWERS hadden nog gestaan !!!
Wat jammer nou toch vind je ook niet ??

* *Na Arische test !

*IK waarschuw je alvast !
Commentaar levert je in dit geval slechts een totale afgang op .

Dwaalspoor
07-04-06, 01:23
Geplaatst door ronald
Snap je het spel Bingo niet? Als de prijzen of de kaartjes op zijn dan is het spel afgelopen. Jij mag de hoofdprijs mee naar huis slepen. Op = op.

Ik vind het onnodig om met de holocaust een spel te spelen en stel jouw hoofdprijs niet op prijs.

ronald
07-04-06, 01:25
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik vind het onnodig om met de holocaust een spel te spelen en stel jouw hoofdprijs niet op prijs.



Het spel van 6 miljoen gaat misschien de volgende keer verder. Je kan je prijs hier laten droppen...maakt niet uit. De kaartjes zijn op.

gh.wille
07-04-06, 01:29
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik vind het onnodig om met de holocaust een spel te spelen en stel jouw hoofdprijs niet op prijs.

GOED GEDAAN !
Heel verstandig of is het misschien met het oog op de ''PASEN '' dat je EIEREN voor je geld hebt gekozen.


:lol:

mark61
07-04-06, 01:31
Geplaatst door Dwaalspoor
laten we het zuiver houden en het alleen hebben over de holocaust in twijfel trekken.

Maar wat wou je daar nou eigenlijk over kwijt? Niet veel, zo te zien.

Dwaalspoor
07-04-06, 01:38
Geplaatst door ronald
Het spel van 6 miljoen gaat misschien de volgende keer verder. Je kan je prijs hier laten droppen...maakt niet uit. De kaartjes zijn op.

Ik heb niet meegedaan aan je spel, je wilde me meelaten spelen maar ik weiger. Dat laat ik over aan de zionisten die als hoofdprijs israel ermee hebben gewonnen.

Dwaalspoor
07-04-06, 01:39
Geplaatst door gh.wille
GOED GEDAAN !
Heel verstandig of is het misschien met het oog op de ''PASEN '' dat je EIEREN voor je geld hebt gekozen.


:lol:

Ik heb niets gekozen, ik heb geweigerd om mee te spelen.

ronald
07-04-06, 01:40
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb niet meegedaan aan je spel, je wilde me meelaten spelen maar ik weiger. Dat laat ik over aan de zionisten die als hoofdprijs israel ermee hebben gewonnen.


Sorry...je kwam zelf met je BINGO-antwoord. Je bent zo voorspelbaar.

Dwaalspoor
07-04-06, 01:41
Geplaatst door mark61
Maar wat wou je daar nou eigenlijk over kwijt? Niet veel, zo te zien.

Wat ik erover kwijt wilde heb ik al met je besproken. Dacht je nu een nieuwe kans had om ''mee te spelen''? Ik speel niet.

Dwaalspoor
07-04-06, 01:43
Geplaatst door ronald
Sorry...je kwam zelf met je BINGO-antwoord. Je bent zo voorspelbaar.

Dan heb je mijn eerste zin gemist: ''Dat had nu niet gehoeven.''

Je wilt te graag spelen ten koste van slachtoffers, lijkt mij niet wijs en onnodig in deze.

ronald
07-04-06, 01:46
Geplaatst door Dwaalspoor
Dan heb je mijn eerste zin gemist: ''Dat had nu niet gehoeven.''

Je wilt te graag spelen ten koste van slachtoffers, lijkt mij niet wijs en onnodig in deze.


Heb je niet in de gaten dat je zelf de holocaust verkracht en misbruikt?

Dwaalspoor
07-04-06, 01:48
Geplaatst door ronald
Heb je niet in de gaten dat je zelf de holocaust verkracht en misbruikt?

Ik verkracht niets, dat doen de spelers.

ronald
07-04-06, 01:53
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik verkracht niets, dat doen de spelers.


Zoals ik al schreef... je bent erg voorspelbaar.

Dwaalspoor
07-04-06, 01:55
Geplaatst door ronald
Zoals ik al schreef... je bent erg voorspelbaar.

Ik heb niets aan een subjectieve mening van iemand die ik met gemak aan de kant zet als hij met mij en slachtoffers wil spelen.

ronald
07-04-06, 01:59
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb niets aan een subjectieve mening van iemand die ik met gemak aan de kant zet als hij met mij en slachtoffers wil spelen.


....zelfs nu.

Dwaalspoor
07-04-06, 02:00
Geplaatst door ronald
....zelfs nu.

Ik laat niet met me spelen.

ronald
07-04-06, 02:10
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik laat niet met me spelen.


Je kunt wel de schijn ophouden dat je intellectueel integer bent, maar ....come on....

Dwaalspoor
07-04-06, 02:23
Geplaatst door ronald
Je kunt wel de schijn ophouden dat je intellectueel integer bent, maar ....come on....

Subjectieve meningen heb ik niets aan dat doet hooguit afbreuk aan jouw ''intellectuele'' integriteit.

ronald
07-04-06, 02:24
Geplaatst door Dwaalspoor
Subjectieve meningen heb ik niets aan dat doet hooguit afbreuk aan jouw ''intellectuele'' integriteit.


Deze opmerking heb je al zo vaak gemaakt....je bent zo voorspelbaar...

Dwaalspoor
07-04-06, 02:45
Geplaatst door ronald
Deze opmerking heb je al zo vaak gemaakt....je bent zo voorspelbaar...

Des te meer je met loze subjectieve meningen komt des te vaker je het zult horen.

ronald
07-04-06, 02:54
Geplaatst door Dwaalspoor
Des te meer je met loze subjectieve meningen komt des te vaker je het zult horen.


Beetje volle uitingen van dwangneuroses. Zeer objectief waarneembaar. Dit zegt je natuurlijk niks want je afweermechanisme doet zijn werk goed.

Dwaalspoor
07-04-06, 02:58
Geplaatst door ronald
Beetje volle uitingen van dwangneuroses. Zeer objectief waarneembaar. Dit zegt je natuurlijk niks want je afweermechanisme doet zijn werk goed.

Ik laat me niet in een hoekje drukken.

Wees blij dat ik nog redelijk ben en jouw geen neuroses met je spelletjes toeschrijf. Ik benoem het tot nu toe alleen als jouw subjectieve mening.

ronald
07-04-06, 03:08
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik laat me niet in een hoekje drukken.

Wees blij dat ik nog redelijk ben en jouw geen neuroses met je spelletjes toeschrijf. Ik benoem het tot nu toe alleen als jouw subjectieve mening.


Je kunt het wel blijven ontkennen en de intellectuele integere schijn op te houden maar je uit je overduidelijk als gedreven door bepaalde dwang. Je zou beter bij jezelf te rade moeten gaan want het is erg doorzichtig en je wordt steeds beter voorspelbaarder. Je bent gesloten in je eigen geest.

Dwaalspoor
07-04-06, 03:16
Geplaatst door ronald
Je kunt het wel blijven ontkennen en de intellectuele integere schijn op te houden maar je uit je overduidelijk als gedreven door bepaalde dwang. Je zou beter bij jezelf te rade moeten gaan want het is erg doorzichtig en je wordt steeds beter voorspelbaarder. Je bent gesloten in je eigen geest.

Begrijpelijk dat je het probleem bij mij zoekt als je niets beters hebt en je spelletje mislukt is. Holocaust spelletjes lukken mischien bij jonge ongeduldige mensen, niet bij mij.

ronald
07-04-06, 03:20
Geplaatst door Dwaalspoor
Begrijpelijk dat je het probleem bij mij zoekt als je niets beters hebt en je spelletje mislukt is. Holocaust spelletjes lukken mischien bij jonge ongeduldige mensen, niet bij mij.


Mijn hemel.....

waterfiets
07-04-06, 08:33
Geplaatst door Dwaalspoor
Juridisch gezien hebben ze geen poot om op te staan als ze hem louter en alleen voor het ontkennen van het getal van 6 miljoen willen vervolgen. Hij kan zich nog voor zijn ontkenning verantwoorden ook gezien de getallen die de meeste wetenschappers noemen.

Klopt. Ze zullen zich dus moeten richten op zijn intenties en ook op het feit dat hij de holocaust ontkend.