PDA

Bekijk Volledige Versie : Alweer HARAM/kut bezig geweest met calls.



vgeld
06-04-06, 22:20
Wat heb ik gisteren en vandaag gedaan:
Ik ben in de weer geweest met
Calls AEX
Ik trok alweer mijn stoute schoenen aan en kocht 10 calls (voor de leek = 10 contracten) 19 mei 06 480,00 a raison van 1,55 (voor de leek 155 euro per contract). Gisteravond bood ik mijn 10 contracten te koop voor 2,50 (voor de leek 250 euro per contract) all or nothing at all = betekent de opdracht moet in een keer worden uitgevoerd. Vandaag rond 1400 uur was ik van mijn 10 contracten af.
Een rekensom leert dat je met een wijn in de hand en de reacties op maroc.nl lezend (250-155)*10 = 950 euro rijker wordt :ergleuk: .
Zei u dat het haram is? Naaah ik geloof het niet.
:geld: :geld: :geld: :geld: :geld: :geld: maakt je vrij

Dwaalspoor
06-04-06, 22:34
Een rekensom leert dat je met een wijn in de hand en de reacties op maroc.nl lezend (250-155)*10 = 950 euro rijker wordt.

Zei u dat het haram is? Naaah ik geloof het niet

Die glas wijn is zeker weten haram.

Bart.NL
06-04-06, 22:40
Rien ne va plus... zo gewonnen zo verloren.

vgeld
06-04-06, 23:09
Geplaatst door Dwaalspoor
Die glas wijn is zeker weten haram.
Geperst in Meknes door Maroc boeren.
Ik heb alleen maar geprobeerd de boeren te helpen om hun kinderen naar school t e sturen. Vind je niet dat ik een een positief daad had verricht (althans zo interpreteer ik de Islam).

Dwaalspoor
06-04-06, 23:22
Geplaatst door vgeld
Geperst in Meknes door Maroc boeren.
Ik heb alleen maar geprobeerd de boeren te helpen om hun kinderen naar school t e sturen. Vind je niet dat ik een een positief daad had verricht (althans zo interpreteer ik de Islam).

Je steunt de corrupte regering mee die het land langzaam aan net als in de tijd van de indianen met vuurwater vergiftigd. De wijnproduktie is daar door de kolonisator ingevoerd om het land te vergiftigen. Zoals je weet zijn er vele sleuhgebieden die helaas al aan het vergif zitten en de mannen vaak alleen nog lamlendig naar de fles grijpen. Dat verklaart ook de vele prostitutiedorpen zoals El Hajeb, Immouzzer etc.

Mark
06-04-06, 23:24
Geplaatst door vgeld
Geperst in Meknes door Maroc boeren.
Ik heb alleen maar geprobeerd de boeren te helpen om hun kinderen naar school t e sturen. Vind je niet dat ik een een positief daad had verricht (althans zo interpreteer ik de Islam).

je zou gelijk kunnen hebben, en anders ben je brandstof voor de hel.

vgeld
07-04-06, 00:03
Geplaatst door Mark
je zou gelijk kunnen hebben, en anders ben je brandstof voor de hel.
Ik denk dat ik gelijk heb :love2: :fparty: Dwaalspoor is gefrustreerd dat niet iedereen een Djelaba draagt en naar een homofiel Imam luistert :gniffel: :gniffel: :gniffel: :gniffel:

mark61
07-04-06, 00:05
Geplaatst door Mark
je zou gelijk kunnen hebben, en anders ben je brandstof voor de hel.


fikt prima met dat promillage

Dwaalspoor
07-04-06, 00:16
Geplaatst door vgeld
Ik denk dat ik gelijk heb :love2: :fparty: Dwaalspoor is gefrustreerd dat niet iedereen een Djelaba draagt en naar een homofiel Imam luistert :gniffel: :gniffel: :gniffel: :gniffel:

Ik ken zelf geen ene imam die wijn drinken halal verklaart heeft.