PDA

Bekijk Volledige Versie : Blonde politieagentes worden speciaal ingezet tegen Marokkanen



Pagina's : [1] 2

Dwaalspoor
07-04-06, 02:04
Blonde politieagentes worden speciaal ingezet tegen Marokkanen

http://www.partyshopping.nl/media/FP326_policejumpsuit.jpg

Franse delegatie 'geïnteresseerd' in blonde agentes

ROTTERDAM - De Franse delegatie die donderdag Rotterdam bezocht om het veiligheids- en jongerenbeleid in de havenstad te bekijken, heeft daar zeker wat ideeën opgedaan. De heren waren vooral geïnteresseerd in het culturele aanbod in de jongerencentra, het fenomeen stadsmarinier en de blonde agentes die in deelgemeente Oude Noorden zijn ingezet. Marokkaanse jongeren blijken namelijk beter te reageren op blondines, leert de ervaring bij de Rotterdamse gemeente.

Frankrijk werd vorig jaar wekenlang geplaagd door rellen in de banlieues (voorsteden) van de grote steden. Jongeren staken uit onvrede over hun uitzichtloze bestaan auto's in de brand en raakten slaags met de politie. De Franse overheid heeft naar aanleiding daarvan een senaatscommissie opgericht die onder meer met aanbevelingen moet komen voor een ander jongeren- en veiligheidsbeleid.

De delegatie bezoekt vergelijkbare steden in het buitenland om ideeën op te doen. Volgens een van de Fransen werd Nederland al snel genoemd als land waar Frankrijk veel van zou kunnen leren. De Franse ambassadeur raadde Rotterdam aan vanwege de harde aanpak.

Na een ontmoeting met minister Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing) en burgemeester Opstelten spraken de Fransen met een van de zeven Rotterdamse stadsmariniers. Deze ambtenaren fungeren als probleemoplosser in de wijk. Zo kan een stadsmarinier een café laten sluiten als daar veel overlast is, maar hij heeft ook inspraak in het aanbod van jongerencentra.

Uit het gesprek kwam naar voren dat de Franse jongerenwerkers vaak de banlieues niet meer in mogen als de jongeren doorkrijgen dat ze samenwerken met justitie en politie. Stadsmarinier G. Spierings herkende dat probleem. „Ze weten dat we in contact staan met de politie. Om de barrière tussen agenten en jeugd te slechten, hebben we op sommige plekken blonde agentes ingezet. Vooral Marokkaanse jongens reageren daar beter op.”

De boodschap die Rotterdam de delegatie ook nog heeft meegegeven is het belang van debat. „Want met debat creëer je een draagvlak voor een nieuw beleid”, aldus Opstelten. Of Rotterdam nog wat kan leren van de Fransen, is niet ter sprake gekomen. „De Fransen zijn onze gasten en zijn hier om van ons te leren. Het zou Hollands onbeschoft zijn om dat te vragen.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/36677471/Franse_delegatie__ge_iuml;nteresseerd__in_blonde_a gentes.html

tukkersterror
07-04-06, 07:25
Geplaatst door Dwaalspoor
Franse delegatie 'geïnteresseerd' in blonde agentes

ROTTERDAM - De Franse delegatie die donderdag Rotterdam bezocht om het veiligheids- en jongerenbeleid in de havenstad te bekijken, heeft daar zeker wat ideeën opgedaan. De heren waren vooral geïnteresseerd in het culturele aanbod in de jongerencentra, het fenomeen stadsmarinier en de blonde agentes die in deelgemeente Oude Noorden zijn ingezet. Marokkaanse jongeren blijken namelijk beter te reageren op blondines, leert de ervaring bij de Rotterdamse gemeente.

Frankrijk werd vorig jaar wekenlang geplaagd door rellen in de banlieues (voorsteden) van de grote steden. Jongeren staken uit onvrede over hun uitzichtloze bestaan auto's in de brand en raakten slaags met de politie. De Franse overheid heeft naar aanleiding daarvan een senaatscommissie opgericht die onder meer met aanbevelingen moet komen voor een ander jongeren- en veiligheidsbeleid.

De delegatie bezoekt vergelijkbare steden in het buitenland om ideeën op te doen. Volgens een van de Fransen werd Nederland al snel genoemd als land waar Frankrijk veel van zou kunnen leren. De Franse ambassadeur raadde Rotterdam aan vanwege de harde aanpak.

Na een ontmoeting met minister Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing) en burgemeester Opstelten spraken de Fransen met een van de zeven Rotterdamse stadsmariniers. Deze ambtenaren fungeren als probleemoplosser in de wijk. Zo kan een stadsmarinier een café laten sluiten als daar veel overlast is, maar hij heeft ook inspraak in het aanbod van jongerencentra.

Uit het gesprek kwam naar voren dat de Franse jongerenwerkers vaak de banlieues niet meer in mogen als de jongeren doorkrijgen dat ze samenwerken met justitie en politie. Stadsmarinier G. Spierings herkende dat probleem. „Ze weten dat we in contact staan met de politie. Om de barrière tussen agenten en jeugd te slechten, hebben we op sommige plekken blonde agentes ingezet. Vooral Marokkaanse jongens reageren daar beter op.”

De boodschap die Rotterdam de delegatie ook nog heeft meegegeven is het belang van debat. „Want met debat creëer je een draagvlak voor een nieuw beleid”, aldus Opstelten. Of Rotterdam nog wat kan leren van de Fransen, is niet ter sprake gekomen. „De Fransen zijn onze gasten en zijn hier om van ons te leren. Het zou Hollands onbeschoft zijn om dat te vragen.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/36677471/Franse_delegatie__ge_iuml;nteresseerd__in_blonde_a gentes.html

Waaruit blijkt dat een marokkaanse jongen liever word aangehouden door een blonde "ongelovige Hoer" dan door een vrouwelijke agent.

Misschien als het korps naakt gaat aanhouden alleen met een busje peperspray, het nog beter werkt!!!

Blond :zweep:

dr SiliconValley
07-04-06, 09:15
Ben jij weles in aanraking gekomen met een blonde agente, DS?

Gerard074
07-04-06, 11:41
Geplaatst door Dwaalspoor

Om de barrière tussen agenten en jeugd te slechten, hebben we op sommige plekken blonde agentes ingezet. Vooral Marokkaanse jongens reageren daar beter op.”




Wat een ongelofelijk gezwets. Hoe bedenk je zoiets en dat een stadsmarinier een cafe kan laten sluiten is ook absolute onzin.

tukkersterror
07-04-06, 15:21
Geplaatst door Dwaalspoor
Franse delegatie 'geïnteresseerd' in blonde agentes

ROTTERDAM - Stadsmarinier G. Spierings herkende dat probleem. „Ze weten dat we in contact staan met de politie. Om de barrière tussen agenten en jeugd te slechten, hebben we op sommige plekken blonde agentes ingezet. Vooral Marokkaanse jongens reageren daar beter op.”
http://www.telegraaf.nl/binnenland/36677471/Franse_delegatie__ge_iuml;nteresseerd__in_blonde_a gentes.html

Spierings een heel bekende naam blond haar stevig gebouwd en woont in de buurt bij Dwaalspoor.
Ach met boefjes van je boefjes

Dwaalspoor
07-04-06, 15:45
Geplaatst door zoroaster
Ben jij weles in aanraking gekomen met een blonde agente, DS?

Ik kom zoiezo niet in aanraking met de politie en blonde politieagentes al helemaal niet.

Aicha1976
07-04-06, 15:55
Is het dan ook noodzakelijk dat ze grote borsten hebben, ik bedoel, alles om het die crimi's naar hun zin te maken :ego:

Gerard074
07-04-06, 16:06
Geplaatst door Aicha1976
Is het dan ook noodzakelijk dat ze grote borsten hebben, ik bedoel, alles om het die crimi's naar hun zin te maken :ego:


door het veiligheidsvest heeft geen enkele politieagente borsten.

Aicha1976
07-04-06, 16:10
Geplaatst door Gerard074
door het veiligheidsvest heeft geen enkele politieagente borsten.


Dan trekken ze die toch uit ? Hey, anything goes, zolang de schoffies zich maar op hun gemak voelen :duim:

gh.wille
07-04-06, 17:11
Geplaatst door Aicha1976
Dan trekken ze die toch uit ? Hey, anything goes, zolang de schoffies zich maar op hun gemak voelen :duim:

Alle grappen daar gelaten ,het is inddaad een bewezen feit dat bepaalde personen indruk maken ,in dit geval de blonde AGENTE die het contrast vormd, en daardoor juist indruk maakt ,je kunt haar als "kerel in spe "moeilijk voor d,r bek slaan ,want dan ga je ook af bij je vriendenkliekje en als de Agente dan ook nog eens welbespraakt is kon het best weleens helpen , we weten allemaal dat vrouwelijke charme een geducht wapen is . :knipoog:
Voorbeelden ten over , ze zetten ook geen Harry Potter type neer als uitsmijter , de Duitse uniformen hebben ook als standaard uitrusting een verhoogde pet met opstaande klep ook waren de hakken van de laarssen vrij hoog ,alles met maar een doel : Imponeren !!
Neem bv politie te paard ,als je ze op een ezel zo laten rijden had het een lachertje geweest .

Aicha1976
07-04-06, 17:23
Geplaatst door gh.wille
Alle grappen daar gelaten ,het is inddaad een bewezen feit dat bepaalde personen indruk maken ,in dit geval de blonde AGENTE die het contrast vormd, en daardoor juist indruk maakt ,je kunt haar als "kerel in spe "moeilijk voor d,r bek slaan ,want dan ga je ook af bij je vriendenkliekje en als de Agente dan ook nog eens welbespraakt is kon het best weleens helpen , we weten allemaal dat vrouwelijke charme een geducht wapen is . :knipoog:
Voorbeelden ten over , ze zetten ook geen Harry Potter type neer als uitsmijter , de Duitse uniformen hebben ook als standaard uitrusting een verhoogde pet met opstaande klep ook waren de hakken van de laarssen vrij hoog ,alles met maar een doel : Imponeren !!
Neem bv politie te paard ,als je ze op een ezel zo laten rijden had het een lachertje geweest .


Ik snap dat allemaal heus wel :moe: Leg het even uit aan die welbespraakte, blonde SoZaWe medewerksters die met enige regelmaat over de balie gesleurd worden. Of is dat bedoeld als uiting van affectie :nerveus:

delirious
07-04-06, 17:31
Wat moe ik me voorstellen bij die blonde woutinnen?
Zekers het zelfde caliber als die parkeerzeug die overal wielklemmen poot.

gh.wille
07-04-06, 17:52
Geplaatst door Aicha1976
Ik snap dat allemaal heus wel :moe: Leg het even uit aan die welbespraakte, blonde SoZaWe medewerksters die met enige regelmaat over de balie gesleurd worden. Of is dat bedoeld als uiting van affectie :nerveus:

Blijkbaar ben je daar wel eens getuige van geweest gezien je nerveuze reactie! neemt niet weg
dat het heel wat anders is dan een vrouwelijke agente!

Ik heb eens jaren geleden op de kermis een zgn ''krachtpatser " af zien gaan als een gieter , hij had pech toen hij haar aanviel ze was instructrice gevechtssporten en verdedigde zich alleen maar , zonder ook maar van haar wapens gebruik te maken .
Deze beruchte Etterbak ,was na dit voorval nooit meer de "oude" en zijn aanzien (alter ego ) was zo danig geslonken , dat ie volgens mij nu nog een complex aan heeft .

Aicha1976
07-04-06, 17:55
Geplaatst door gh.wille
Blijkbaar ben je daar wel eens getuige van geweest gezien je nerveuze reactie! neemt niet weg
dat het heel wat anders is dan een vrouwelijke agente!

Ik heb eens jaren geleden op de kermis een zgn ''krachtpatser " af zien gaan als een gieter , hij had pech toen hij haar aanviel ze was instructrice gevechtssporten en verdedigde zich alleen maar , zonder ook maar van haar wapens gebruik te maken .
Deze beruchte Etterbak ,was na dit voorval nooit meer de "oude" en zijn aanzien (alter ego ) was zo danig geslonken , dat ie volgens mij nu nog een complex aan heeft .


Tja, jij hebt eens jaren geleden zoiets meegemaakt en dat is blijven hangen....maar om terug te komen op die dames van de Soos, die zijn niet altijd anders dan een vrouwelijke agente hoor, zeker niet bij de ABO :ego:

delirious
07-04-06, 17:57
Geplaatst door Aicha1976
Tja, jij hebt eens jaren geleden zoiets meegemaakt en dat is blijven hangen....maar om terug te komen op die dames van de Soos, die zijn niet altijd anders dan een vrouwelijke agente hoor, zeker niet bij de ABO :ego:

Oi Antilliana, binnekort Benezuela!! :D

Eni
07-04-06, 18:03
"Blonde politieagentes worden speciaal ingezet tegen Marokkanen"

Weer zo'n geval van positieve discriminatie..
Dit wil ik ook! :verveeld:

Aicha1976
07-04-06, 18:06
Geplaatst door delirious
Oi Antilliana, binnekort Benezuela!! :D



Nietwaar, jullie willen ons kwijt en zij willen ons niet :denk:

gh.wille
07-04-06, 18:12
Geplaatst door Aicha1976
Tja, jij hebt eens jaren geleden zoiets meegemaakt en dat is blijven hangen....maar om terug te komen op die dames van de Soos, die zijn niet altijd anders dan een vrouwelijke agente hoor, zeker niet bij de ABO :ego:

Geen idee ben nog nooit bij deze instelling geweest ,maar kan me wel voorstellen wat voor types daar als regel komen .
dan zal een gedegen (opleiding ) wel nodig zijn .

tukkersterror
07-04-06, 18:16
Geplaatst door Aicha1976
Nietwaar, jullie willen ons kwijt en zij willen ons niet :denk:

We hebben net gestemt, 15,999.999 willen je kwijt 1 voor blijven:hihi:

tukkersterror
07-04-06, 18:20
Geplaatst door Eni
"Blonde politieagentes worden speciaal ingezet tegen Marokkanen"

Weer zo'n geval van positieve discriminatie..
Dit wil ik ook! :verveeld:

Nou de loopt in Rotterdam vroegen in 1990 - 1996 een blonde rond die wil je ook liever niet tegen komen, ze hete geloof ik Silvia, wij noemde haar tonnetje, levens gevaarlijk.
Ze kon alleen niet zwemmen:lol:

Aicha1976
07-04-06, 18:27
Geplaatst door gh.wille
Geen idee ben nog nooit bij deze instelling geweest ,maar kan me wel voorstellen wat voor types daar als regel komen .
dan zal een gedegen (opleiding ) wel nodig zijn .


Er komen daar allerlei 'types' waaronder ook de 'types' waar deze topic over gaat. Er zijn veel ex rechercheurs in dienst bij de ABO en die zouden je wel even kunnen vertellen hoe blonde vrouwen soms juist als een rode lap op een stier kunnen werken. Ga je dan ook nog met je 'welbespraaktheid' te koop lopen, heb je nog meer kans agressie op te wekken, met alle gevolgen van dien :maf:

Aicha1976
07-04-06, 18:29
Geplaatst door tukkersterror
We hebben net gestemt, 15,999.999 willen je kwijt 1 voor blijven:hihi:



Tja, zo makkelijk gaat dat helaas niet...zal jullie leren: Eerst nadenken en dan pas koloniseren :zweep:

tukkersterror
07-04-06, 18:40
Geplaatst door Aicha1976
Tja, zo makkelijk gaat dat helaas niet...zal jullie leren: Eerst nadenken en dan pas koloniseren :zweep:

Ja heb me vergis verander mijn stem wel 16.000.000

Nee wij hebben meer belang om Iran te koloniseren, daar zit Olie dus als jij nu gaat verhuizen naar Iran dan komen wij volgende week wel even:hihi:
Hoe is het op de kolonieen? hitte golf of valt het mee?

Aicha1976
07-04-06, 18:48
Geplaatst door tukkersterror
Ja heb me vergis verander mijn stem wel 16.000.000

Nee wij hebben meer belang om Iran te koloniseren, daar zit Olie dus als jij nu gaat verhuizen naar Iran dan komen wij volgende week wel even:hihi:
Hoe is het op de kolonieen? hitte golf of valt het mee?


Mijn god Tukker, jij moet in de politiek :giechel:



Enne, het is weer straaaalend weer, daar ook ? :stout:

tukkersterror
07-04-06, 18:57
Geplaatst door Aicha1976
Mijn god Tukker, jij moet in de politiek :giechel:



Enne, het is weer straaaalend weer, daar ook ? :stout:

Ja hoor heb de hoogte zon voor het raam gehangen, palm boompje op balkon (plastiek) verwarming op 21 en het is hier fantastisch zomer weer.
Het is verdorie bij mijn vrouw in Rusland warmer dan hier!!!

:hihi:

Eni
07-04-06, 19:02
Geplaatst door Aicha1976
Mijn god Tukker, jij moet in de politiek :giechel:



Enne, het is weer straaaalend weer, daar ook ? :stout:

Moet jij niet vanavond naar Mambo beach? Komt een vrij goeie DJ.. ik baal dat ik alweer thuis ben. Van " De Dijk" vorige week daar op het strand werd je ook niet echt vrolijk.. :kwaad:

Aicha1976
07-04-06, 19:09
Geplaatst door tukkersterror
Ja hoor heb de hoogte zon voor het raam gehangen, palm boompje op balkon (plastiek) verwarming op 21 en het is hier fantastisch zomer weer.
Het is verdorie bij mijn vrouw in Rusland warmer dan hier!!!

:hihi:



Ouders van mijn vriendin hebben behang met palmbomen en waterval, ook een idee wellicht :gniffel:

Aicha1976
07-04-06, 19:13
Geplaatst door Eni
Moet jij niet vanavond naar Mambo beach? Komt een vrij goeie DJ.. ik baal dat ik alweer thuis ben. Van " De Dijk" vorige week daar op het strand werd je ook niet echt vrolijk.. :kwaad:



De Dijk, hahaha, :vlammen:


Ik ga vandaag even naar Tutu Tango, mij teveel Delftsblauw op Mambo Beach....maar je hebt het wel naar je zin gehad dus :strik:

Divine_70
07-04-06, 19:14
Waar kan ik solliciteren ? :ego:
:hihi:

tukkersterror
07-04-06, 19:28
Geplaatst door Aicha1976
Ouders van mijn vriendin hebben behang met palmbomen en waterval, ook een idee wellicht :gniffel:

Uhh, die heb ik ooit gehad op mijn huis in holten, de zijmuren gewoon bomen en op de kopmuur palmen met de zee, op de grond had ik zand met een openhaard die je ook als barbecue kon gebruiken wat we dan ook vaak deden!!!
De goede oude tijd en nu zit ik 2 hoog op een flatje!!!

Maar ook gezellig!! :ego:

Film begint, tot straks! :fpetaf: :zwaai:

Eni
07-04-06, 19:30
Geplaatst door Aicha1976
De Dijk, hahaha, :vlammen:


Ik ga vandaag even naar Tutu Tango, mij teveel Delftsblauw op Mambo Beach....maar je hebt het wel naar je zin gehad dus :strik:

Ja was super, ondanks die vertraging van bijna 4 uur op de heenweg :wtf:

Veel gezien, veel gedoken, en het "Delftsblauw" gebral op mambo zoveel mogelijk proberen te vermijden.. (wet & wild was trouwens wel ok).
In september denk ik weer terug..nou ja..twijfel nog met Cuba..

Aicha1976
07-04-06, 19:49
Geplaatst door Eni
Ja was super, ondanks die vertraging van bijna 4 uur op de heenweg :wtf:

Veel gezien, veel gedoken, en het "Delftsblauw" gebral op mambo zoveel mogelijk proberen te vermijden.. (wet & wild was trouwens wel ok).
In september denk ik weer terug..nou ja..twijfel nog met Cuba..


Huh, dan was je zeker met Arke Fly :roken:

Maarre je hebt helemaal gelijk, Wet & Wild is superleuk, vooral op zondag....heb je nog meegedaan met Karaoke bij TMF ? :lole:

tukkersterror
07-04-06, 21:16
Geplaatst door Aicha1976
Huh, dan was je zeker met Arke Fly :roken:

:lole:

He smuffinetje Arke is wel Tukkers he:zweep: denk erom!!!

Trouwens kun jij geen politie agente worden:hihi:

:stout: Want als marokkanen worden gearresteerd door blonde agenten, will ik wel worden gearesteerd door een blonde marokaanse:)

Aicha1976
07-04-06, 21:36
Geplaatst door tukkersterror
He smuffinetje Arke is wel Tukkers he:zweep: denk erom!!!

Trouwens kun jij geen politie agente worden:hihi:

:stout: Want als marokkanen worden gearresteerd door blonde agenten, will ik wel worden gearesteerd door een blonde marokaanse:)


Arke Fly lijkt wel een Marokkaanse Luchtvaartmij. Ze zijn altijd te laat :rolleyes:

En hou jij je fantasietjes eens voor je :vlammen:

tukkersterror
07-04-06, 21:40
Geplaatst door Aicha1976
Arke Fly lijkt wel een Marokkaanse Luchtvaartmij. Ze zijn altijd te laat :rolleyes:

En hou jij je fantasietjes eens voor je :vlammen:

Nou moe, leek me al fijn in de handboeien bij tja sorry:hihi:

:stout:spring is in the air! :lol:

Nee hoor Arke fly is nooit 4 uur te laat altijd 20 uur te vroeg:haha:

Aicha1976
07-04-06, 21:48
Geplaatst door tukkersterror
Nou moe, leek me al fijn in de handboeien bij tja sorry:hihi:

:stout:spring is in the air! :lol:

Nee hoor Arke fly is nooit 4 uur te laat altijd 20 uur te vroeg:haha:


Praatjes over handboeien gelieve over PM, denk aan mijn rep :ego:

:zwaai:

Eni
07-04-06, 21:51
Geplaatst door Aicha1976
Huh, dan was je zeker met Arke Fly :roken:

Maarre je hebt helemaal gelijk, Wet & Wild is superleuk, vooral op zondag....heb je nog meegedaan met Karaoke bij TMF ? :lole:

Arke Fly is idd waardeloos, echt een eenmalig iets. We zaten al in het vliegtuig op schiphol en na een uur later werden we er weer uitgehaald om te wachten op een ander toestel. Op de terugweg was er een tussenlanding op Dom. Rep, echt belachelijk dus.

Ik had wel nog aan de karaoke gedacht maar ik kwam op woensdag te laat aan om nog te gaan. Heb je trouwens nog een prijs gewonnen als Shakira? :strik:

Aicha1976
07-04-06, 22:52
Geplaatst door Eni
Arke Fly is idd waardeloos, echt een eenmalig iets. We zaten al in het vliegtuig op schiphol en na een uur later werden we er weer uitgehaald om te wachten op een ander toestel. Op de terugweg was er een tussenlanding op Dom. Rep, echt belachelijk dus.

Ik had wel nog aan de karaoke gedacht maar ik kwam op woensdag te laat aan om nog te gaan. Heb je trouwens nog een prijs gewonnen als Shakira? :strik:



Arke Fly, ach al die vertragingen maken je vakantie in feite wel langer he en nu kan je ook nog zeggen dat je naar de Dom. Republiek bent geweest, altijd positief blijven denken :gniffel:

Wat Shakira betreft: :zegniets:

tukkersterror
07-04-06, 23:00
Geplaatst door Aicha1976
Praatjes over handboeien gelieve over PM, denk aan mijn rep :ego:

:zwaai:

:wohaa: Wat is PM? :hihi:

Je hebt gelijk ik ga mijn bed opzoeken!!!

Zie je weer :zwaai: vanuit het koude holland.

tukkersterror
07-04-06, 23:03
Geplaatst door Aicha1976
Shakira :zegniets:

Shakira? en ik moet mijn handboeien op PM gooien en jij gaat anoniem als Shakira :duim:

Aicha1976
07-04-06, 23:14
Geplaatst door tukkersterror
Shakira? en ik moet mijn handboeien op PM gooien en jij gaat anoniem als Shakira :duim:


:D slaap lekker Tukker :D

mark61
07-04-06, 23:16
Geplaatst door gh.wille
Neem bv politie te paard ,als je ze op een ezel zo laten rijden had het een lachertje geweest .

De Guardia Civil reed anders in de jaren '60 nog in zwarte 2CVs, eenden dus. Konden ze het dak openrollen en staande salueren bij défilés. Zonder dollen. Heb er nog ergens een foto van.

tukkersterror
07-04-06, 23:17
Geplaatst door Aicha1976
:D slaap lekker Tukker :D

:hihi: hier spreek je geweten :hihi:

Stap ze voor later en laat me het weten :koppel:

:lol:

Aicha1976
07-04-06, 23:50
Geplaatst door tukkersterror
:hihi: hier spreek je geweten :hihi:

Stap ze voor later en laat me het weten :koppel:

:lol:


Ben je nou nog wakker :maf:

Het is hier nog geen 7 PM, dus ik ga nog lang niet op stap :wijs:

Eni
08-04-06, 00:18
Geplaatst door Aicha1976
Arke Fly, ach al die vertragingen maken je vakantie in feite wel langer he en nu kan je ook nog zeggen dat je naar de Dom. Republiek bent geweest, altijd positief blijven denken :gniffel:

Wat Shakira betreft: :zegniets:

Ja super die Dom. Republiek..een uur lang in het donker op de landingsbaan gestaan..echt een aanrader :maf3:

Wie had gewonnen dan? Zo'n blonde stagaire die klote zat "I will survive" vertolkte?

Aicha1976
08-04-06, 00:24
Geplaatst door Eni
Ja super die Dom. Republiek..een uur lang in het donker op de landingsbaan gestaan..echt een aanrader :maf3:

Wie had gewonnen dan? Zo'n blonde stagaire die klote zat "I will survive" vertolkte?


In het donker, hm, je had lid kunnen worden van die club, hoe heten ze de 'high miles club' of zo :love2:

Enne, ik ben geen stagiaire :regie:

mark61
08-04-06, 00:29
Geplaatst door Aicha1976
Enne, ik ben geen stagiaire :regie:

Maar wel dronken en niet kunnende zingen?

Eni
08-04-06, 00:33
Geplaatst door Aicha1976
In het donker, hm, je had lid kunnen worden van die club, hoe heten ze de 'high miles club' of zo :love2:

Enne, ik ben geen stagiaire :regie:

Aangezien ik de jetlag van de eeuw heb, heb ik hem nu ff voor je opgezocht (nee hij stond niet onder mijn favorieten :zegniets: )

http://www.milehighclub.com/about/

Schijnt dus dat je op een bepaalde hoogte moet zitten voordat het telt..
Ik stond een beetje suf op landingsbaan.. maar goed, het is natuurlijk wel een optie voor de volgende keer :nijn:

gh.wille
08-04-06, 00:39
Geplaatst door mark61
De Guardia Civil reed anders in de jaren '60 nog in zwarte 2CVs, eenden dus. Konden ze het dak openrollen en staande salueren bij défilés. Zonder dollen. Heb er nog ergens een foto van.

Ja dat klopt maar toen had je nog respect voor een agent , de meeste reden nog op een fiets .
Nu krijg je ook geen bon meer als de zelfde fiets s,avonds geen verlichting voert gewoon omdat het cool is om zonder licht te rijden .
En maar schelden op alles wat met politie en overheid te maken heeft ,
en als een ''BLONDE '' SMERIS meer invloed heeft op deze RATTEN, nou dan is het toch prima .
Schop dat tuig het ruim in van een schip en laat ze ff rollen en stampen voor een daggie kijken hoeveel praatjes ze dan nog hebben .
En daarna de wal opschoppen in hun blote reet met de keus van een PAMPER als alternatief , en dan zorgen dat er een hele hoop jonge meiden op de wal staan te kijken die mogen ook bruinharig of zwart zijn , als ze maar goed lachen !
:hihi:

mark61
08-04-06, 00:50
Geplaatst door gh.wille
Ja dat klopt maar toen had je nog respect voor een agent , de meeste reden nog op een fiets .
Nu krijg je ook geen bon meer als de zelfde fiets s,avonds geen verlichting voert gewoon omdat het cool is om zonder licht te rijden .
En maar schelden op alles wat met politie en overheid te maken heeft ,
en als een ''BLONDE '' SMERIS meer invloed heeft op deze RATTEN, nou dan is het toch prima .
Schop dat tuig het ruim in van een schip en laat ze ff rollen en stampen voor een daggie kijken hoeveel praatjes ze dan nog hebben .
En daarna de wal opschoppen in hun blote reet met de keus van een PAMPER als alternatief , en dan zorgen dat er een hele hoop jonge meiden op de wal staan te kijken die mogen ook bruinharig of zwart zijn , als ze maar goed lachen !
:hihi:

Ik zie dat je het al helemaal hebt uitgewerkt.'

De Guardia Civil kreeg destijds vooral 'respect' vanwege het bloed dat de politiebureaus uitspatte. Geloof niet dat we daarnaartoe willen.

Aicha1976
08-04-06, 00:54
Geplaatst door mark61
Maar wel dronken en niet kunnende zingen?



Ik eis een advocaat :slaap:

mark61
08-04-06, 00:55
Geplaatst door Aicha1976
Ik eis een advocaat :slaap:

Komt dat ff goed uit.

Aicha1976
08-04-06, 00:55
Geplaatst door Eni
Aangezien ik de jetlag van de eeuw heb, heb ik hem nu ff voor je opgezocht (nee hij stond niet onder mijn favorieten :zegniets: )

http://www.milehighclub.com/about/

Schijnt dus dat je op een bepaalde hoogte moet zitten voordat het telt..
Ik stond een beetje suf op landingsbaan.. maar goed, het is natuurlijk wel een optie voor de volgende keer :nijn:


Hehe, dat was het :D


Kijk, das mooi he, nu al vakantieplannen maken :handbang:

tukkersterror
08-04-06, 14:25
Geplaatst door Aicha1976
Ik eis een advocaat :slaap:

Glasje of direct een fles :haha:

David
08-04-06, 14:28
Politieagenten in Londen mogen roze pet dragen

Nadat de Londense politie eerder al jobadvertenties plaatste in de homomedia, wordt nu van alle holebiseksuele agenten gevraagd om uit de kast te komen. Zo wil Scotland Yard meer roze op straat brengen.

De politietop wil dat ten minste zes procent van het politiepersoneel uit homo’s en lesbiennes bestaat. Op die manier moet het corps de maatschappelijke situatie in Groot-Brittannië beter weergeven. De overheid liet er onlangs berekenen hoeveel Britten holebi zijn. Uit de resultaten van dat onderzoek bleek dus dat het om zo’n zes procent van de volwassen bevolking gaat.

Campagnes in homobladen stelden de politie als holebivriendelijke werkgever in een positief daglicht, maar er is meer nodig, aldus de corpsleiding. Om de zoektocht naar roze agenten een nieuwe impuls te geven, wordt van alle homoseksuele agenten gevraagd om open te zijn over hun geaardheid en de tolerantie binnen het corps naar de buitenwereld uit te dragen.

Dat zou volgens hen moeten volstaan om een nieuwe meute homo’s en lesbiennes warm te maken voor een carrière als politieagent.


http://www.gaybelgium.be/content/images/politie9.jpg

tukkersterror
08-04-06, 14:59
Zie ik ze toch liever met een roze gummipik:hihi:

Cherry Bo
08-04-06, 15:49
Geplaatst door tukkersterror
Zie ik ze toch liever met een roze gummipik:hihi:

:wtf:

Aicha1976
08-04-06, 19:27
Geplaatst door Cherry Bo
:wtf:


Zo dan, gooi het maar in de groep, nietwaar :hihi:

tukkersterror
08-04-06, 23:15
Geplaatst door Cherry Bo
:wtf:

:wtf: misschien een hint minimaal, slik! :hihi:

:stout: je denkt toch niet dat ik.... nee dat denk je niet!?
:D

Aicha1976
09-04-06, 07:09
Geplaatst door tukkersterror
:wtf: misschien een hint minimaal, slik! :hihi:

:stout: je denkt toch niet dat ik.... nee dat denk je niet!?
:D



Hehe, als je vrouw weer in NL is, zeg je schat, we moeten praten :nerveus:

Mark
09-04-06, 09:12
cool, gaan ze nu ook sexy negerinnen inzetten tegen opstandige lonsdale jongeren?

Rourchid
09-04-06, 13:11
Geplaatst door tukkersterror
:wtf: misschien een hint minimaal, slik! :hihi:

Jij bent expert in deep throat en gebruik makend van je lenigheid heb je dat met jezelf geoefend en vervolmaakt?

Rourchid
09-04-06, 13:13
Geplaatst door Aicha1976
Hehe, als je vrouw weer in NL is, zeg je schat, we moeten praten :nerveus:
Een goed afgerichte biseksuele politieherdershond (mannetje) zou woorden overbodig kunnen maken. :maf2:

Aicha1976
09-04-06, 20:12
Geplaatst door Rourchid
Een goed afgerichte biseksuele politieherdershond (mannetje) zou woorden overbodig kunnen maken. :maf2:


Mijn god, jij maakt er helemaal een mooi verhaal van :duizelig:

tukkersterror
09-04-06, 20:18
Geplaatst door Aicha1976
Mijn god, jij maakt er helemaal een mooi verhaal van :duizelig:

Schei uit jullie bezorgen me kippetjes vel, ik ben geen HOMO in iedergeval geen overtuigende :hihi:
En zolang er nog vrouwen zijn ben ik niet van plan om mijn, ja hoe zeg je zoeiets netjes :jammer: ik hou van het leven en al het moois wat erbij hoort, dus vrouwen hordes of vrouwen duizenden vrouwen.
Ik ben niet kieskeurig:hihi:

tukkersterror
09-04-06, 20:20
Geplaatst door Rourchid
Jij bent expert in deep throat en gebruik makend van je lenigheid heb je dat met jezelf geoefend en vervolmaakt?

Zucht!, Diepe Zucht, Heel diepe Zucht :stout: het lukt niet:lol:

rasje
09-04-06, 21:49
Deze discussie vind ik ronduit grappig, ik ga er niet eens op reageren, maar gewoon eens genieten wat jullie erop hebben te zeggen.


hahahhaaha.


PS: niet te grof allemaal he,

hahaha.....

Divine_70
09-04-06, 21:57
Geplaatst door rasje
Deze discussie vind ik ronduit grappig, ik ga er niet eens op reageren, maar gewoon eens genieten wat jullie erop hebben te zeggen.


hahahhaaha.


PS: niet te grof allemaal he,

hahaha.....

Gluurder. :ego:

tukkersterror
09-04-06, 22:05
Geplaatst door rasje
Deze discussie vind ik ronduit grappig, ik ga er niet eens op reageren, maar gewoon eens genieten wat jullie erop hebben te zeggen.


hahahhaaha.


PS: niet te grof allemaal he,

hahaha.....

Dit mag je helemaal niet grapig vinden.

Ik ben hier de pineut, het slachtoffer van een schandaal:hihi:

Maar mijn wraak zal zoet zijn:stout: gewoon wraak nemen:lol:

Divine_70
09-04-06, 22:08
Geplaatst door tukkersterror
Dit mag je helemaal niet grapig vinden.

Ik ben hier de pineut, het slachtoffer van een schandaal:hihi:

Maar mijn wraak zal zoet zijn:stout: gewoon wraak nemen:lol:


Jij de pineut ? :hihi: You love it. :stout:
Hoe ga je wraak nemen, je doet je stiletto`s onder? :stout:

tukkersterror
09-04-06, 22:17
Geplaatst door Divine_70
Jij de pineut ? :hihi: You love it. :stout:
Hoe ga je wraak nemen, je doet je stiletto`s onder? :stout:

Nee hoor ik ga gewoon de straat op en de eerste beste homo die ik zie lopen, begin ik te gillen als een varken en loop ik hard weg:hihi:

Zie hier het bewijs dat ik geen homo ben:stout: en ook niet een beetje.

Divine_70
09-04-06, 22:22
Geplaatst door tukkersterror
Nee hoor ik ga gewoon de straat op en de eerste beste homo die ik zie lopen, begin ik te gillen als een varken en loop ik hard weg:hihi:

Zie hier het bewijs dat ik geen homo ben:stout: en ook niet een beetje.

Dat kan heel snel veranderen als die dikke negerin van 145 kilo en 2.45 je bespringt, dan kan het best zo zijn dat je wenste het te zijn. :hihi:

tukkersterror
09-04-06, 22:35
Geplaatst door Divine_70
Dat kan heel snel veranderen als die dikke negerin van 145 kilo en 2.45 je bespringt, dan kan het best zo zijn dat je wenste het te zijn. :hihi:

Nee hoor blank of zwart maakt mij niet uit, ik eet alles als het maar vrouwelijk is, zoals kip, koe, varken en geen haan, stier en beer is.

En 2.45 en 145 kilo is niet dik, 1.45 en 145kilo dan moet je een laag vet aan de kant scheppen om er bij te komen. :love2:

Aicha1976
10-04-06, 02:52
Geplaatst door tukkersterror
Schei uit jullie bezorgen me kippetjes vel, ik ben geen HOMO in iedergeval geen overtuigende :hihi:
En zolang er nog vrouwen zijn ben ik niet van plan om mijn, ja hoe zeg je zoeiets netjes :jammer: ik hou van het leven en al het moois wat erbij hoort, dus vrouwen hordes of vrouwen duizenden vrouwen.
Ik ben niet kieskeurig:hihi:


denial is a bitch :melig2:



Het barst volgens mij op Maroc van de homofielen :fpetaf:

Rourchid
10-04-06, 05:30
Geplaatst door tukkersterror
Zucht!, Diepe Zucht, Heel diepe Zucht :stout: het lukt niet:lol:
(Edited)
Misschien eerst ter ontspanning de vogeltjesdans doen: Klik hier voor de vogeltjesdans (http://s63.yousendit.com/d.aspx?id=0YCDINOTAE9XI187W7V0JW7T2D)

tukkersterror
10-04-06, 09:33
Geplaatst door Rourchid
Misschien eerst ter ontspanning de vogeltjesdans doen: Klik hier voor de vogeltjesdans (http://s64.yousendit.com/d.aspx?id=34OEYGRTEK2840RPF0JKX828GU)

En bedankt, ben nu een trauma nabij:hihi:

Sallahddin
10-04-06, 12:32
Geplaatst door gh.wille
Alle grappen daar gelaten ,het is inddaad een bewezen feit dat bepaalde personen indruk maken ,in dit geval de blonde AGENTE die het contrast vormd, en daardoor juist indruk maakt ,je kunt haar als "kerel in spe "moeilijk voor d,r bek slaan ,want dan ga je ook af bij je vriendenkliekje en als de Agente dan ook nog eens welbespraakt is kon het best weleens helpen , we weten allemaal dat vrouwelijke charme een geducht wapen is . :knipoog:
Voorbeelden ten over , ze zetten ook geen Harry Potter type neer als uitsmijter , de Duitse uniformen hebben ook als standaard uitrusting een verhoogde pet met opstaande klep ook waren de hakken van de laarssen vrij hoog ,alles met maar een doel : Imponeren !!
Neem bv politie te paard ,als je ze op een ezel zo laten rijden had het een lachertje geweest .



Het is inderdaad juist heel slim en tactish aangepakt:het inzetten van blonde agentes!!!
Waaroom niet als dat de probleemjongeren in toom kan houden ,handig inspelend op die natuurlijk sensuele en sexuele instincten van die jongeren als reactie op die lekkere agentes(psychish gezien :calmerend effect en spoort die lastige jongeren tot minder geweld en juist tot meer liefde!)!

Divine_70
10-04-06, 12:44
Geplaatst door tukkersterror
En bedankt, ben nu een trauma nabij:hihi:

Door de vogeltjesdans? :verward:
En je vertelde me vorige week nog dat je elke avond voor het slapen gaan de vogeltjesdans doet. :schreeuw:

tukkersterror
10-04-06, 12:47
Geplaatst door Divine_70
Door de vogeltjesdans? :verward:
En je vertelde me vorige week nog dat je elke avond voor het slapen gaan de vogeltjesdans doet. :schreeuw:

Het was helemaal geen vogeltjes dans maar iemand die over Aichia song!!!

Begrijp je nu mijn trauma:hihi:

Divine_70
10-04-06, 12:51
Geplaatst door tukkersterror
Het was helemaal geen vogeltjes dans maar iemand die over Aichia song!!!

Begrijp je nu mijn trauma:hihi:

Nee begrijp ik niet, je zingt dit liedje als de vogeltjesdans voorbij is toch ? :hihi:
Tenzij.......... jij het zelf hebt ingezongen ?? :vreemd:

Aicha1976
10-04-06, 13:03
Geplaatst door tukkersterror
Het was helemaal geen vogeltjes dans maar iemand die over Aichia song!!!

Begrijp je nu mijn trauma:hihi:


Tukker Terror is Cheb Khaled :wow:

tukkersterror
10-04-06, 13:59
Geplaatst door Aicha1976
Tukker Terror is Cheb Khaled :wow:

Ik zie dat je bent wakker gebelt door Divine:hihi:

Wat of wie is Cheb Khaled, een klinkt als een broodsoort?:hihi:

tukkersterror
10-04-06, 14:00
Geplaatst door Divine_70
Nee begrijp ik niet, je zingt dit liedje als de vogeltjesdans voorbij is toch ? :hihi:
Tenzij.......... jij het zelf hebt ingezongen ?? :vreemd:

Huh???

Wat heb ik nu weer gedaan waarvan ik het bestaan nog niet wist?:hihi:

Rourchid
10-04-06, 14:28
Geplaatst door tukkersterror
En bedankt, ben nu een trauma nabij:hihi:
Mijn verontschuldigingen.
Ik had het bestand geplaatst dat eigenlijk bedoeld was voor: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2741771#post2741771
Maar hier is hij dan: Klik hier voor de vogeltjesdans (http://s63.yousendit.com/d.aspx?id=0YCDINOTAE9XI187W7V0JW7T2D)

super ick
10-04-06, 15:22
Geplaatst door tukkersterror
Waaruit blijkt dat een marokkaanse jongen liever word aangehouden door een blonde "ongelovige Hoer" dan door een vrouwelijke agent.

Misschien als het korps naakt gaat aanhouden alleen met een busje peperspray, het nog beter werkt!!!

Blond :zweep:

Ik heb ook de ervaring dat ze echt beter reageren op blonde agentes. Vooral die Mechelse Herder teven. Daar hebben ze respect voor.

tukkersterror
10-04-06, 16:02
Geplaatst door superdick
Ik heb ook de ervaring dat ze echt beter reageren op blonde agentes. Vooral die Mechelse Herder teven. Daar hebben ze respect voor.
Dat weet ik wel zeker dat ze daar respect voor hebben (ik zelf ook wel):hihi:


Mijn verontschuldigingen.
Ik had het bestand geplaatst dat eigenlijk bedoeld was voor: http://www.maroc.nl/forums/showthre...771#post2741771
Maar hier is hij dan: Klik hier voor de vogeltjesdans

Is die dame inzetbaar voor de politie???:lol:

Rourchid
10-04-06, 16:10
Geplaatst door Divine_70
Nee begrijp ik niet, je zingt dit liedje als de vogeltjesdans voorbij is toch ? :hihi:
Tenzij.......... jij het zelf hebt ingezongen ?? :vreemd:
Ik denk niet dat er nog veel valt te zingen nadat de laatste danspasjes gemaakt zijn: Klik hier voor de vogeltjesdans (http://s63.yousendit.com/d.aspx?id=0YCDINOTAE9XI187W7V0JW7T2D)

Rourchid
10-04-06, 16:14
Geplaatst door tukkersterror

Is die dame inzetbaar voor de politie???:lol:
Ongekende mogelijkheden voor haar bij de politie; specialiste in het afdwingen van (groeps)bekentenissen om maar iets te noemen. En bij zelfs zware griep kan ze probleemloos ingezet worden als tegengewicht van de weegbrug. Kortom: deze dame zit gebeiteld.

tukkersterror
10-04-06, 16:15
Geplaatst door Rourchid
Ongekende mogelijkheden voor haar bij de politie; specialiste in het afdwingen van (groeps)bekentenissen om maar iets te noemen. En bij zelfs zware griep kan ze probleemloos ingezet worden als tegengewicht van de weegbrug. Kortom: deze dame zit gebeiteld.

Ja je zal er maar onderliggen, heb je toch een zwaarwegend probleem, die je 1,2,3 niet even oplost :haha:

Rourchid
10-04-06, 19:05
Geplaatst door tukkersterror
Ja je zal er maar onderliggen, heb je toch een zwaarwegend probleem, die je 1,2,3 niet even oplost :haha:
Het naspel duurt even lang als dat je nodig hebt om te herstellen van je dubbele heup/bekkenfractuur

Divine_70
10-04-06, 19:07
Wie is het onderwerp ?
Die blondine van wielklem en Co ? :D

tukkersterror
10-04-06, 19:34
Geplaatst door Divine_70
Wie is het onderwerp ?
Die blondine van wielklem en Co ? :D

Nee de blonde van de vogeltjesdans, die moet je alleen even bekijken als de kids slapen dan zie je waar ik de Trauma, de heup en rug letsel van heb opgelopen.:lol:

Aicha1976
10-04-06, 20:02
En dit is dus een TOPPER :maf2:

tukkersterror
10-04-06, 20:16
Geplaatst door Aicha1976
En dit is dus een TOPPER :maf2:

Kijk het leeft nog :fplet: :lol:

Rourchid
10-04-06, 20:35
Geplaatst door Aicha1976
En dit is dus een TOPPER :maf2:
Blond is altijd hot: Klik hier voor Blondes In Space (http://upchucky.net/~upchucky/flash-fun/blonde-space.html)

Aicha1976
10-04-06, 20:38
Geplaatst door tukkersterror
Kijk het leeft nog :fplet: :lol:


Onkruid vergaat niet :stout:

Aicha1976
10-04-06, 20:41
Geplaatst door Rourchid
Blond is altijd hot: Klik hier voor Blondes In Space (http://upchucky.net/~upchucky/flash-fun/blonde-space.html)


Ik vind het slim bedacht van die blondine :ego:

naam
10-04-06, 20:57
Geplaatst door Aicha1976
Ik vind het slim bedacht van die blondine :ego:


Tjeesus te flauw voor woorden. :rood:

Rourchid
10-04-06, 21:00
Geplaatst door Aicha1976
Ik vind het slim bedacht van die blondine :ego: :ninja:
Voorwaar een ode aan de blondines van deze wereld!

Aicha1976
10-04-06, 21:03
Geplaatst door naam
Tjeesus te flauw voor woorden. :rood:



Nou, heb jij iets beters ? :argwaan:

tukkersterror
10-04-06, 21:13
Geplaatst door Aicha1976
Nou, heb jij iets beters ? :argwaan:

Vond hem wel leuk:hihi: voldeed helemaal aan mijn verwachtingen van blond:lol:

tukkersterror
10-04-06, 21:17
Geplaatst door Aicha1976
Nou, heb jij iets beters ? :argwaan:

Ja hoor!!!http://www.drennor.com/images/misc/blondLicensePlate.jpg

naam
10-04-06, 21:23
Geplaatst door Aicha1976
Nou, heb jij iets beters ? :argwaan:

Eigenlijk moet ik hier niet op ingaan, maar toch.


http://www.jokefrog.com/pictures/0513.jpg

Aicha1976
10-04-06, 21:28
Geplaatst door tukkersterror
Vond hem wel leuk:hihi: voldeed helemaal aan mijn verwachtingen van blond:lol:

Kijk eens aan, een intelligente man :rolleyes:


Zou jij even aan mij willen uitleggen hoe iemands haarkleur invloed kan hebben op haar intelligentie :stout:

Aicha1976
10-04-06, 21:30
Geplaatst door naam
[B]Eigenlijk moet ik hier niet op ingaan, maar toch.





Zij is geblondeerd, djeees, wake up people :auw2:



Ze kan overigens beter wensen dat ze een bh aanhad :hihi:

Rourchid
10-04-06, 21:36
Geplaatst door naam
Tjeesus te flauw voor woorden. :rood:
:verveeld:

Rourchid
10-04-06, 21:38
Geplaatst door tukkersterror
Vond hem wel leuk:hihi: voldeed helemaal aan mijn verwachtingen van blond:lol:
Maar voldoe jij zelf aan de verwachtingen van blond? :stout:

tukkersterror
10-04-06, 21:40
Geplaatst door Aicha1976
Kijk eens aan, een intelligente man :rolleyes:


Zou jij even aan mij willen uitleggen hoe iemands haarkleur invloed kan hebben op haar intelligentie :stout:

Volgens een oudeman uit Afrika had de intelligentie te maken met pigment, Blanke personen met blond haar blauwe ogen hebben een lagere intelligentie, dat gelde ook voor pik zwarte mensen met zwart haar en donkere ogen.
Volgens hem had dit te maken met inteelt van rassen, mensen met een licht getinte huid en een licht haar kleur zouden volgens zijn stelling iets knapper zijn maar weer dommer als een blanke met donker of zwart haar.
Volgens hem (maar toen was hij bijna laveloos) zouden mensen met een getinte huid bruin haar en staal blauwe ogen het intelligentste zijn.
Maar dat waren we dus niet met hem eens, want dat was hijzelf.
Maak je niet druk wij geloofden er ook niets van maar het was een mooi verhaal.:hihi:

tukkersterror
10-04-06, 21:42
Geplaatst door Rourchid
Maar voldoe jij zelf aan de verwachtingen van blond? :stout:

Blond, wie wat waar, ik Ik heb een bepaalde vorm van kunstmatige intelligentie, gewoon je haar verven. :stout:

Aicha1976
10-04-06, 21:46
Geplaatst door tukkersterror
Volgens een oudeman uit Afrika had de intelligentie te maken met pigment, Blanke personen met blond haar blauwe ogen hebben een lagere intelligentie, dat gelde ook voor pik zwarte mensen met zwart haar en donkere ogen.
Volgens hem had dit te maken met inteelt van rassen, mensen met een licht getinte huid en een licht haar kleur zouden volgens zijn stelling iets knapper zijn maar weer dommer als een blanke met donker of zwart haar.
Volgens hem (maar toen was hij bijna laveloos) zouden mensen met een getinte huid bruin haar en staal blauwe ogen het intelligentste zijn.
Maar dat waren we dus niet met hem eens, want dat was hijzelf.
Maak je niet druk wij geloofden er ook niets van maar het was een mooi verhaal.:hihi:


Hehehe, volgens een oude man uit Afrika :haha:

Nou dan zal het wel waar zijn, toch :rolleyes:

naam
10-04-06, 21:51
Geplaatst door Aicha1976
Zij is geblondeerd, djeees, wake up people :auw2:



Ze kan overigens beter wensen dat ze een bh aanhad :hihi:



OOhhhhhhh, dat maakt niet uit toch? :strik:

BH?, nee, dat denk ik niet? :wijs:

tukkersterror
10-04-06, 22:21
Geplaatst door Aicha1976
Hehehe, volgens een oude man uit Afrika :haha:

Nou dan zal het wel waar zijn, toch :rolleyes:
:droef: Hoe leg ik nu weer uit dat die man dronken was:hihi:

Trouwens dronken mensen zeggen altijd de waarheid :ego:

xslaniet
10-04-06, 22:29
We reden laatst door het zweedse landschap en de wegn hier zijn langs en behoorlijk recht,dus snelheden die in Nederland verboden zijn(hier ook overigens) zijn hier in ieder geval makkelijk haalbaar en aangezien de afstand Maastricht groningen hier bijna dagelijkse kost is gaat het gas er goed op,echter hebben ze ook hier in het hoge noorden de kunst van het automobilistje pesten onder de knie gekregen en vlak voor mijn einddoel deed een nogal angstige agente een poging om mij tot stoppen te dwingen,dit lukte gedeeltelijk en dankzij een snelle sprint kon deze blonde schoonheid nog maar net het vege lijf redden,daarbij verloor ze echter haar hoofddeksel ,die werd vermorzeld onder één van de zware wielen van mijn met dubbele Garrets uitgerustte bolide.
goed om een lang verhaal kort te maken,het was gewoon een heel lekker wijf met grote tieten en voor een man als ik is dat gewoon genieten.
Geheel verblind door haar schoonheid ,tekende ik de "bekeuring",die bij nader onderzoek een datum en de naam van een kroeg bevatte.
Vanwege de schrik kon ik die avond betalen en geloof me hier is het goedkoper om een bekeuring te betalen... :bril:

Divine_70
10-04-06, 22:32
Geplaatst door tukkersterror
Blond, wie wat waar, ik Ik heb een bepaalde vorm van kunstmatige intelligentie, gewoon je haar verven. :stout:

En je weet zeker dat je nog wel haar hebt ? :melig:

tukkersterror
10-04-06, 22:46
Geplaatst door Divine_70
En je weet zeker dat je nog wel haar hebt ? :melig:

No le quiero sin embargo digo si soy :ergleuk: :lol:

tukkersterror
10-04-06, 22:48
Geplaatst door xslaniet
We reden laatst door het zweedse landschap en de wegn hier zijn langs en behoorlijk recht,dus snelheden die in Nederland verboden zijn(hier ook overigens) zijn hier in ieder geval makkelijk haalbaar en aangezien de afstand Maastricht groningen hier bijna dagelijkse kost is gaat het gas er goed op,echter hebben ze ook hier in het hoge noorden de kunst van het automobilistje pesten onder de knie gekregen en vlak voor mijn einddoel deed een nogal angstige agente een poging om mij tot stoppen te dwingen,dit lukte gedeeltelijk en dankzij een snelle sprint kon deze blonde schoonheid nog maar net het vege lijf redden,daarbij verloor ze echter haar hoofddeksel ,die werd vermorzeld onder één van de zware wielen van mijn met dubbele Garrets uitgerustte bolide.
goed om een lang verhaal kort te maken,het was gewoon een heel lekker wijf met grote tieten en voor een man als ik is dat gewoon genieten.
Geheel verblind door haar schoonheid ,tekende ik de "bekeuring",die bij nader onderzoek een datum en de naam van een kroeg bevatte.
Vanwege de schrik kon ik die avond betalen en geloof me hier is het goedkoper om een bekeuring te betalen... :bril:

Daar weet ik alles van, maar ben je nu met haar getrouwd of woon je met haar samen? :hihi:

Divine_70
10-04-06, 22:55
Geplaatst door tukkersterror
No le quiero sin embargo digo si soy :ergleuk: :lol:

:confused: Is dat lief of een hele nare verwensing. :hihi:

Aicha1976
10-04-06, 22:59
Geplaatst door tukkersterror
No le quiero sin embargo digo si soy :ergleuk: :lol:



Desculpa, estoy rompiendo la cabeza para decifrar tu message, que es loque quieria decir :cheefbek:

Divine_70
10-04-06, 23:02
*zucht* :hihi:

naam
10-04-06, 23:08
Geplaatst door Divine_70
*zucht* :hihi:

Mis ik nou een onderbroeken draad?? :confused:

tukkersterror
10-04-06, 23:09
Geplaatst door Aicha1976
Desculpa, estoy rompiendo la cabeza para decifrar tu message, que es loque quieria decir :cheefbek:

Je breekt je hoofd over mijn bericht, ik begrijp hieruit dat het portegees toch ietsjes anders is dan het spaans, maar ik accepteer je verontschuldiging, moest trouwens wel mijn woordenboek portugees erbij halen for Desculpa, maar ik zij dus dat ik haar niet ging vertellen dat of ik kaal was:hihi:

Divine_70
10-04-06, 23:09
Geplaatst door naam
Mis ik nou een onderbroeken draad?? :confused:

Ik moet me gedragen. :confused:

:hihi:

tukkersterror
10-04-06, 23:26
Geplaatst door Divine_70
Ik moet me gedragen. :confused:

:hihi: Je hebt een sttrafpunt hoe krijg je dat voor elkaar??? :lol:

Divine_70
10-04-06, 23:28
Geplaatst door tukkersterror
Je hebt een sttrafpunt hoe krijg je dat voor elkaar??? :lol:

:regie: Welja, gil het ff van de daken. :zweep: :hihi:

Rourchid
10-04-06, 23:34
Geplaatst door tukkersterror
Je hebt een sttrafpunt hoe krijg je dat voor elkaar??? :lol:
De onderbouwing: dit soort foto's kunnen dus NIET hier!

Divine_70
10-04-06, 23:35
Geplaatst door Rourchid
De onderbouwing: dit soort foto's kunnen dus NIET hier!

Nou ja :confused: Er zat toch een broekie omheen ???

tukkersterror
10-04-06, 23:40
Geplaatst door Rourchid
De onderbouwing: dit soort foto's kunnen dus NIET hier!

Ik heb vorige week een foto geplaatst van een vagina dat kon dus wel maar een lul in een broek niet???

Volgens mij was de beheerder jaloers omdat deze groter was:hihi:

Rourchid
10-04-06, 23:41
Geplaatst door Divine_70
Nou ja :confused: Er zat toch een broekie omheen ???
Ik heb de foto niet gezien, maar mn pm-boxje is voor 32% gevuld......(straks plaats ik per ongeluk dezelfde foto)

Divine_70
10-04-06, 23:43
Geplaatst door Rourchid
Ik heb de foto niet gezien, maar mn pm-boxje is voor 32% gevuld......(straks plaats ik per ongeluk dezelfde foto)

Het was gewoon een hele leuke foto van een mooie man in een strakke boxer. :ego: :hihi:

Oke, scheen een klein beetje door maar dat was slechts een detail. :duits:

Divine_70
10-04-06, 23:45
Geplaatst door tukkersterror
Ik heb vorige week een foto geplaatst van een vagina dat kon dus wel maar een lul in een broek niet???

Volgens mij was de beheerder jaloers omdat deze groter was:hihi:

Ik snap er eerlijk gezegd geen hol van, ik denk dat Maroc gewoon nog niet klaar is voor Divine en haar topics. :duits:
Er zal geklaagd zijn, maar goed, who cares. :hihi:

Aicha1976
10-04-06, 23:47
Geplaatst door naam
Mis ik nou een onderbroeken draad?? :confused:



Pfff, beheer kreeg het er zeker warm van :o



Die strafpunt staat je goed, nou nog een ban en je hoort er helemaal bij, ik heb een filmpje voor je :roken:

tukkersterror
10-04-06, 23:51
Geplaatst door Aicha1976
Pfff, beheer kreeg het er zeker warm van :o



Die strafpunt staat je goed, nou nog een ban en je hoort er helemaal bij, ik heb een filmpje voor je :roken:

Nee joh, hij was juist bool cloedig:haha: :melig:

Divine_70
10-04-06, 23:54
Geplaatst door Aicha1976
Pfff, beheer kreeg het er zeker warm van :o



Die strafpunt staat je goed, nou nog een ban en je hoort er helemaal bij, ik heb een filmpje voor je :roken:

Alles op zijn tijd mop, alles op z`n tijd. :hihi:

Stuur hem maar ff. :stout:

tukkersterror
10-04-06, 23:56
Geplaatst door Divine_70
Alles op zijn tijd mop, alles op z`n tijd. :hihi:

Stuur hem maar ff. :stout:

:zweep: ik ook film kijken :zweep:

:lol:

Divine_70
10-04-06, 23:57
Geplaatst door tukkersterror
:zweep: ik ook film kijken :zweep:

:lol:

We gaan samen kijken. :stout:

:melig:

tukkersterror
11-04-06, 00:02
Geplaatst door Divine_70
We gaan samen kijken. :stout:

:melig:

:hihi: Samen kijken :duim: ff een datum prikken in mijn agenda:lol:

Verrek helemaal vergeten te vertellen heb een nieuwe AUTO gekocht, nou ja nieuw, :gsm: 9 jaar oud bijna nieuw. :hihi: ook ik moet bezuinigen:lol:

Aicha1976
11-04-06, 00:04
Geplaatst door tukkersterror
:zweep: ik ook film kijken :zweep:

:lol:


Geen gummiknuppels meer voor jou, jij hebt je portie al gehad, moeten er nog meer strafpunten vallen :ego:

Divine_70
11-04-06, 00:05
Geplaatst door tukkersterror
:hihi: Samen kijken :duim: ff een datum prikken in mijn agenda:lol:

Verrek helemaal vergeten te vertellen heb een nieuwe AUTO gekocht, nou ja nieuw, :gsm: 9 jaar oud bijna nieuw. :hihi: ook ik moet bezuinigen:lol:

Hahaha ja joh, de tiedn worn zuunig. :hihi:

Ik ga maar slapen , voordat ook deze topic wordt verwijderd. :hihi: Trusten allen :zwaai:

tukkersterror
11-04-06, 00:09
Geplaatst door Aicha1976
Geen gummiknuppels meer voor jou, jij hebt je portie al gehad, moeten er nog meer strafpunten vallen :ego:

Ben al weken bezig voor mijn eerste strafpunt en Divine in haar onschuld scoort er een das nie eerlijk o nee:hihi:

Aicha1976
11-04-06, 00:12
Geplaatst door tukkersterror
Ben al weken bezig voor mijn eerste strafpunt en Divine in haar onschuld scoort er een das nie eerlijk o nee:hihi:


Ik wil je wel helpen, daar zijn vrienden voor nietwaar :engel:




Pass me je password ok bandiet

tukkersterror
11-04-06, 00:14
Geplaatst door tukkersterror
Ben al weken bezig voor mijn eerste strafpunt en Divine in haar onschuld scoort er een das nie eerlijk o nee:hihi:

Deze agente zit vast voor het eten van verse worst:hihi:http://raketa.at/images/224b8d4ed07a2ab8396b9dced9786eba.JPG

tukkersterror
11-04-06, 00:15
Geplaatst door tukkersterror
Deze agente zit vast voor het eten van verse worst:hihi:http://raketa.at/images/224b8d4ed07a2ab8396b9dced9786eba.JPG

Shit verkeerde foto!!! sory!!!:hihi:

Aicha1976
11-04-06, 00:30
Wat een ranzige foto, ik ga dit melden bij beheer :fpuh:

tukkersterror
11-04-06, 07:22
Geplaatst door Aicha1976
Wat een ranzige foto, ik ga dit melden bij beheer :fpuh:

Het is een medische rontgen foto daar is niets mis mee een normale behandeling van kaak chirurg:lol:

:stout: scheelt me weer een strafpunt :zwaai:

Aicha1976
11-04-06, 13:01
Geplaatst door tukkersterror
Het is een medische rontgen foto daar is niets mis mee een normale behandeling van kaak chirurg:lol:

:stout: scheelt me weer een strafpunt :zwaai:



Goedemorgen, nog geen stafpunt zie ik, pf, je bent vast het lievelingetje :jammer:

Divine_70
11-04-06, 13:05
Geplaatst door Aicha1976
Goedemorgen, nog geen stafpunt zie ik, pf, je bent vast het lievelingetje :jammer:

Hoe verdiend ie het, wat heeft ie als wapen achter de hand dat hij alles mag en ik bij de eerste de beste prettig ogende man om m`n oren wordt geslagen met een strafpunt. :moe:

Aicha1976
11-04-06, 13:19
Geplaatst door Divine_70
Hoe verdiend ie het, wat heeft ie als wapen achter de hand dat hij alles mag en ik bij de eerste de beste prettig ogende man om m`n oren wordt geslagen met een strafpunt. :moe:




Ik zag niet eens dat die man halfnaakt was :verward:

Divine_70
11-04-06, 13:27
Geplaatst door Aicha1976
Ik zag niet eens dat die man halfnaakt was :verward:

Dat was ie ook niet :vreemd:, hij zat gewoon lekker strak in zijn boxer. :stout:
Maar wat daar nou mis aan is, misschien een beetje te confronterend voor sommigen in ons midden,
voor mij was het een flash-back naar #2
http://animatiegifjes.stophier.nl/images/smileys/36_1_9.gif

Anyway, ik zal eens kijken of 26 cm in een avatar past. :hihi:

tukkersterror
11-04-06, 13:55
Geplaatst door Divine_70
Dat was ie ook niet :vreemd:, hij zat gewoon lekker strak in zijn boxer. :stout:
Maar wat daar nou mis aan is, misschien een beetje te confronterend voor sommigen in ons midden,
voor mij was het een flash-back naar #2
http://animatiegifjes.stophier.nl/images/smileys/36_1_9.gif

Anyway, ik zal eens kijken of 26 cm in een avatar past. :hihi:

Dat kun je vergeten past nooit :lol:

Wat loop je trouwens te hijgen? gebrek aan :stout: conditie?

http://animatiegifjes.stophier.nl/images/smileys/36_1_9.gif op een zak blazen wil nog wel eens helpen tegen hyperventilatie:hihi:

Rourchid
11-04-06, 14:51
Geplaatst door tukkersterror
Deze agente zit vast voor het eten van verse worst:hihi:http://raketa.at/images/224b8d4ed07a2ab8396b9dced9786eba.JPG
Wat een slappe Officier van Justitie zeg, minstens de subsudiaire tenlastelegging: het niet dragen van de pet die ons allemaal past.
Voorgestelde taakstraf: deep throat met de pet op.

Divine_70
11-04-06, 15:05
Geplaatst door tukkersterror


http://animatiegifjes.stophier.nl/images/smileys/36_1_9.gif op een zak blazen wil nog wel eens helpen tegen hyperventilatie:hihi:

Dan zou ik me moeten vergrijpen aan de man van beheer, die zo royaal voor me was, en daar zitten we denk ik geen van twee op te wachten. :hihi:

super ick
11-04-06, 15:08
Geplaatst door Rourchid
Wat een slappe Officier van Justitie zeg, minstens de subsudiaire tenlastelegging: het niet dragen van de pet die ons allemaal past.
Voorgestelde taakstraf: deep throat met de pet op.

Eh ik zie haar, klopt dat wel met de :haha: topic?

tukkersterror
11-04-06, 20:58
Geplaatst door superdick
Eh ik zie haar, klopt dat wel met de :haha: topic?

Ja hoor is helemaal on topic want donker word licht en licht word donker bij rontgen! (denk ik, shit?):hihi:

Aicha1976
11-04-06, 22:04
Geplaatst door tukkersterror
Ja hoor is helemaal on topic want donker word licht en licht word donker bij rontgen! (denk ik, shit?):hihi:



Helemaal niet on topic, het gaat over blonde politieagentes en niet over rontgenfotooos :vlammen:

Divine_70
11-04-06, 22:13
Ik wordt hier zo moe van. :moe:

tukkersterror
11-04-06, 22:20
Geplaatst door Aicha1976
Helemaal niet on topic, het gaat over blonde politieagentes en niet over rontgenfotooos :vlammen:

Hallo het was een blonde agente die een drugs smokkelaar onderzocht :denk: denk ik:hihi:

Aicha1976
11-04-06, 22:20
Geplaatst door Divine_70
Ik wordt hier zo moe van. :moe:



Weer een topic weg zag ik :stout:





Lenteschoonmaak zullen we het maar noemen :engel:

Divine_70
11-04-06, 22:21
Geplaatst door Aicha1976
Weer een topic weg zag ik :stout:





Lenteschoonmaak zullen we het maar noemen :engel:

Welja, dan ben ik het poetsvrouwtje die steeds opnieuw ontslag krijgt. :jammer:
De ene na de andere topic van mij verdwijnt; :moe:

tukkersterror
11-04-06, 22:22
Geplaatst door Aicha1976
Weer een topic weg zag ik :stout:





Lenteschoonmaak zullen we het maar noemen :engel:

Nee hoor monddood maken noem ik zoiets, dat is dictatuur :jammer:

Divine_70
11-04-06, 22:23
Geplaatst door tukkersterror
Nee hoor monddood maken noem ik zoiets, dat is dictatuur :jammer:

Ik wordt gewoon gediscrimineerd. :verward:

Aicha1976
11-04-06, 22:23
Geplaatst door tukkersterror
Hallo het was een blonde agente die een drugs smokkelaar onderzocht :denk: denk ik:hihi:


Ga jij eens een koude douche nemen :stout:

Aicha1976
11-04-06, 22:27
Geplaatst door Divine_70
Welja, dan ben ik het poetsvrouwtje die steeds opnieuw ontslag krijgt. :jammer:
De ene na de andere topic van mij verdwijnt; :moe:



Doet je 'plaats nieuw bericht' knop het nog wel :lachu:


Anders open je een nieuwe topic....uh, vul mijn vak of zo :stout:

tukkersterror
11-04-06, 22:28
Geplaatst door Aicha1976
Ga jij eens een koude douche nemen :stout:

Het is hierr 5 graden en het regent, kom net van buiten omdat ik een auto verkocht hebt, dus koude douche genoeg gehad.

Je lijkt wel eentje van de maffia, met je koude douche!!!

:stout: kom je dan wel met je uniform aan mijn rug wassen?:hihi:

Divine_70
11-04-06, 22:29
Geplaatst door Aicha1976
Doet je 'plaats nieuw bericht' knop het nog wel :lachu:


Anders open je een nieuwe topic....uh, vul mijn vak of zo :stout:

:fplet: Mijn vakje hoeft niet gevuld te worden hoor, dat kan ik ook prima alleen af. :stout:
Maar : plaatst bericht, kan het overwegen. :engel:

tukkersterror
11-04-06, 22:31
Geplaatst door Aicha1976
Doet je 'plaats nieuw bericht' knop het nog wel :lachu:


Anders open je een nieuwe topic....uh, vul mijn vak of zo :stout:

Dan weet ik mijn eerste prik teks AL :wohaa:

Vul mijn grotje:lol: :jumping:

Divine_70
11-04-06, 22:34
Geplaatst door tukkersterror
Dan weet ik mijn eerste prik teks AL :wohaa:

Vul mijn grotje:lol: :jumping:

Jij wil je grotje gevuld hebben ? :verward:

:lol:

xslaniet
11-04-06, 22:36
Geplaatst door Divine_70
Jij wil je grotje gevuld hebben ? :verward:

:lol: jij volgens mij ook ,zo nu en dan... :o

Divine_70
11-04-06, 22:37
Geplaatst door xslaniet
jij volgens mij ook ,zo nu en dan... :o

Ja en ? :wtf: lijkt me toch vrij gezond hoor. :hihi:

xslaniet
11-04-06, 22:40
Geplaatst door Divine_70
Ja en ? :wtf: lijkt me toch vrij gezond hoor. :hihi:
Ik zeg er verder niets van...behalve dan dat die tukkert een mannetje is :corcky:

Aicha1976
11-04-06, 22:41
Geplaatst door tukkersterror
Dan weet ik mijn eerste prik teks AL :wohaa:

Vul mijn grotje:lol: :jumping:



Jij krijg van mij een gummi knuppel voor je verjaardag :D

Divine_70
11-04-06, 22:41
Geplaatst door xslaniet
Ik zeg er verder niets van...behalve dan dat die tukkert een mannetje is :corcky:

Conclusie? Er zijn ook mannetjes die hun grotje gevuld willen hebben. :hihi:

Divine_70
11-04-06, 22:42
Geplaatst door Aicha1976
Jij krijg van mij een gummi knuppel voor je verjaardag :D

:boogie: Een roze :lol:

xslaniet
11-04-06, 22:45
Geplaatst door Divine_70
Conclusie? Er zijn ook mannetjes die hun grotje gevuld willen hebben. :hihi:
Das vies en dat mag niet hier...
Ga het aanmelden bij beheertjes

Divine_70
11-04-06, 22:47
Geplaatst door xslaniet
Das vies en dat mag niet hier...
Ga het aanmelden bij beheertjes

Heb het lef niet. :fplet:

Btw, dat is niet vies, das heel natuurlijk. :ego:

tukkersterror
11-04-06, 22:49
Geplaatst door Aicha1976
Jij krijg van mij een gummi knuppel voor je verjaardag :D

I see in perfect harmony :jammer: Ik ook met mijn grote mond altijd.

Maar die knuppel hou ik je aan:hihi:

xslaniet
11-04-06, 22:49
Geplaatst door Divine_70
Heb het lef niet. :fplet:

Btw, dat is niet vies, das heel natuurlijk. :ego:
De flora en de fauna zijn gebaseerd op voortplanting ,homo's kunnen zich niet voortplanten ,waarmee het dus niet als natuurlijk beschouwd kan worden. :roken:

xslaniet
11-04-06, 22:50
Geplaatst door tukkersterror

Maar die knuppel hou ik je aan:hihi:

Krijg je van mij een paar batterijen...oplaadbare ,of is dat te lastig?

Aicha1976
11-04-06, 22:51
Geplaatst door xslaniet
Das vies en dat mag niet hier...
Ga het aanmelden bij beheertjes



Zo'n jochie zat er bij mij in de klas...katapult aan me geven en dan gillen: Juuuhuuf kijk eens wat Aicha doet :moe:


Waar heb jij op school gezeten, als ik me niet vergis heette hij Xslaniet :wtf:

Divine_70
11-04-06, 22:52
Geplaatst door xslaniet
De flora en de fauna zijn gebaseerd op voortplanting ,homo's kunnen zich niet voortplanten ,waarmee het dus niet als natuurlijk beschouwd kan worden. :roken:

Uhm, je bent bekend met het fenomeen dat rammetjes en reutjes repen op alles wat los en vast zit? :zozo:
Heeft ook niks met voortplanting te maken, is puur geslachtsdrift. :roker:

Aicha1976
11-04-06, 22:54
Geplaatst door xslaniet
De flora en de fauna zijn gebaseerd op voortplanting ,homo's kunnen zich niet voortplanten ,waarmee het dus niet als natuurlijk beschouwd kan worden. :roken:



Jij bent de enige die het over homo's heeft :cheefbek:

Divine_70
11-04-06, 22:55
Geplaatst door xslaniet
Krijg je van mij een paar batterijen...oplaadbare ,of is dat te lastig?

Die zijn snel leeg hoor.

xslaniet
11-04-06, 22:56
Geplaatst door Aicha1976


Waar heb jij op school gezeten, als ik me niet vergis heette hij Xslaniet :wtf:
Ik heb niet op school gezeten ,ik heb altijd in de hoek gestaan... :vierkant:

Divine_70
11-04-06, 22:57
Geplaatst door xslaniet
Ik heb niet op school gezeten ,ik heb altijd in de hoek gestaan... :vierkant:

Waarom kijk ik daar nou totaal niet van op. :hihi:

xslaniet
11-04-06, 22:58
Geplaatst door Divine_70
Uhm, je bent bekend met het fenomeen dat rammetjes en reutjes repen op alles wat los en vast zit? :zozo:
Heeft ook niks met voortplanting te maken, is puur geslachtsdrift. :roker:

Geslachtdrift is nodig om de voortplanting te garanderen.

Aicha1976
11-04-06, 22:59
Geplaatst door tukkersterror
I see in perfect harmony :jammer: Ik ook met mijn grote mond altijd.

Maar die knuppel hou ik je aan:hihi:


Ik stuur hem wel op, ik wil niet weten hoe enthousiast je wordt als ik voor je sta met een roze gummi knuppel :nerveus:

xslaniet
11-04-06, 23:00
Geplaatst door Aicha1976
Jij bent de enige die het over homo's heeft :cheefbek:
Krijg ik nou ook een strafpunt?

tukkersterror
11-04-06, 23:01
Geplaatst door xslaniet
Krijg je van mij een paar batterijen...oplaadbare ,of is dat te lastig?

Doe maar oplaadbare, maar het liefst heb ik hem op kernenergie.

Trouwens jij schreef dat homo's geen kinderen konden krijgen???

In Pakistan hebben ze in de buikholte een embryo geplaatst die gewoon had kunnen volgroeien, het is zelfs al mogelijk om in een kunstmatige baarmoeder een embryo tot stand te laten komen.

Verrek :stout: nou weet ik ook waar die blonde agenten vandaan komen:hihi:

xslaniet
11-04-06, 23:02
Geplaatst door Divine_70
Waarom kijk ik daar nou totaal niet van op. :hihi:
Dat weet ik niet ,vertel.

Aicha1976
11-04-06, 23:04
Geplaatst door xslaniet
Krijg ik nou ook een strafpunt?



Weet niet, ik heb je berichtje aangemeld bij beheer. :staart:


No need to thank me :fpetaf:

Divine_70
11-04-06, 23:05
Geplaatst door xslaniet
Geslachtdrift is nodig om de voortplanting te garanderen.

Nou, ik heb een konijntje nog nooit voortplanting zien produceren met een lappenpop, en iedereen weet dat een rammetje zoiets in zijn rennetje hoort te hebben. :hihi:

xslaniet
11-04-06, 23:05
Geplaatst door tukkersterror
Doe maar oplaadbare, maar het liefst heb ik hem op kernenergie.

Trouwens jij schreef dat homo's geen kinderen konden krijgen???


Nee dat schreef ik niet ,nog eens goed lezen.

Gaan nucleare batterijen langer mee?

Divine_70
11-04-06, 23:06
Geplaatst door xslaniet
Dat weet ik niet ,vertel.

Omdat je een echte dwarsligger bent, en dat zit er al in van kind af aan. :ego:

tukkersterror
11-04-06, 23:07
Geplaatst door xslaniet
Nee dat schreef ik niet ,nog eens goed lezen.

Gaan nucleare batterijen langer mee?

Nee maar ze knallen wel beter:lol:

xslaniet
11-04-06, 23:09
Geplaatst door Divine_70
Nou, ik heb een konijntje nog nooit voortplanting zien produceren met een lappenpop, en iedereen weet dat een rammetje zoiets in zijn rennetje hoort te hebben. :hihi:
Das dus geslachtdrift en zonder die drang zou het ras uitsterven,trouwens je komt wel met een vreemde vergelijking een konijn is een redelijk primitief species die niet in een ren ,maar in de pan hoort.

xslaniet
11-04-06, 23:11
Geplaatst door Divine_70
Omdat je een echte dwarsligger bent, en dat zit er al in van kind af aan. :ego:
Ik bekijk de dingen gewoon vanuit een andere hoek ,dat is geen dwarsligging. :knipoog:

De zelfgestookte Calvados is erg lekker ,maar het wordt wel moeilijk de juiste toetsen te vinden :cool:

Divine_70
11-04-06, 23:12
Geplaatst door xslaniet
Das dus geslachtdrift en zonder die drang zou het ras uitsterven,trouwens je komt wel met een vreemde vergelijking een konijn is een redelijk primitief species die niet in een ren ,maar in de pan hoort.

Owww, en als ze in de pot eindigen zijn ze wel goed bezig met de voortplanting? :vreemd:

tukkersterror
11-04-06, 23:13
Geplaatst door Aicha1976
Ik stuur hem wel op, ik wil niet weten hoe enthousiast je wordt als ik voor je sta met een roze gummi knuppel :nerveus:

Haha, laffaard :droef: Zeker bang voor het gebruik van het roze knuppeltje als :zweep:

:hihi: zal je achterna zitten op de A1 tot aan schiphol:lol:
Zie het al in de krant staan, verjaardag feest loopt uit de hand door blonde marokkaanse met roze knuppel op de A1 :droef: dit snap niemand, laat maar:gniffel:

xslaniet
11-04-06, 23:14
Geplaatst door Divine_70
Owww, en als ze in de pot eindigen zijn ze wel goed bezig met de voortplanting? :vreemd:

Als ie goed z'n best gedaan heeft zijn er nog genoeg soortgenootjes over.

Divine_70
11-04-06, 23:15
Geplaatst door xslaniet
Ik bekijk de dingen gewoon vanuit een andere hoek ,dat is geen dwarsligging. :knipoog:

De zelfgestookte Calvados is erg lekker ,maar het wordt wel moeilijk de juiste toetsen te vinden :cool:

Maar als de rest nou in de andere hoek staat? :argwaan:
:student: Dan sta je weer alleen met je mening, dus een dwarsligger.

Divine_70
11-04-06, 23:17
Geplaatst door xslaniet
Als ie goed z'n best gedaan heeft zijn er nog genoeg soortgenootjes over.

Ik zal je eens wat vertellen.
Ik kocht voorjaar 2005 2 rammetjes, jonkies.
En wat denk je ???
4 oktober, werelddierendag, had ik er ineens 7. :moe:

:hihi:

Divine_70
11-04-06, 23:19
Geplaatst door xslaniet
Krijg ik nou ook een strafpunt?

Wil je een foto lenen ?
Gegarandeerd dat je er in no-time eentje hebt. :zozo:

xslaniet
11-04-06, 23:22
Geplaatst door Divine_70
Maar als de rest nou in de andere hoek staat? :argwaan:
:student: Dan sta je weer alleen met je mening, dus een dwarsligger. Das fijn voor de rest,kunnen ze lekker ja en amen knikken en elkaar steunen,ik heb dat niet nodig,maar oké jij je zin ik ben een dwarsligger...

Aicha1976
11-04-06, 23:23
Geplaatst door tukkersterror
Haha, laffaard :droef: Zeker bang voor het gebruik van het roze knuppeltje als :zweep:

:hihi: zal je achterna zitten op de A1 tot aan schiphol:lol:
Zie het al in de krant staan, verjaardag feest loopt uit de hand door blonde marokkaanse met roze knuppel op de A1 :droef: dit snap niemand, laat maar:gniffel:



Ik snap het heel goed, daarom gaat het pakje met Fed Ex :stout:


Aan mijn lijf geen polonaise en al helemaal niet met roze knuppeltjes :D

xslaniet
11-04-06, 23:23
Geplaatst door Divine_70
Ik zal je eens wat vertellen.
Ik kocht voorjaar 2005 2 rammetjes, jonkies.
En wat denk je ???
4 oktober, werelddierendag, had ik er ineens 7. :moe:

:hihi: Das dan 5 oppeuzelen...doe je nog wat met het vachtje?lappenpoppen van maken ofzo?

Divine_70
11-04-06, 23:24
Geplaatst door xslaniet
Das fijn voor de rest,kunnen ze lekker ja en amen knikken en elkaar steunen,ik heb dat niet nodig,maar oké jij je zin ik ben een dwarsligger...

Yesss :boogie: I love it, als ik mijn zin krijg.

tukkersterror
11-04-06, 23:26
Geplaatst door Divine_70
Ik zal je eens wat vertellen.
Ik kocht voorjaar 2005 2 rammetjes, jonkies.
En wat denk je ???
4 oktober, werelddierendag, had ik er ineens 7. :moe:

:hihi:

Dus homo's kunnen zich toch voortplanten, zie hier het bewijs :D :D

Divine_70
11-04-06, 23:26
Geplaatst door xslaniet
Das dan 5 oppeuzelen...doe je nog wat met het vachtje?lappenpoppen van maken ofzo?

Nope, heb er keurig 6 terug gebracht naar de dierenwinkel. :ego:
Wat moet ik met 5 kleine vachtjes. :wtf:
Dat is nog niet eens genoeg om voor een vuurkorf te leggen.

Divine_70
11-04-06, 23:27
Geplaatst door tukkersterror
Dus homo's kunnen zich toch voortplanten, zie hier het bewijs :D :D

:hihi: :knipoog:

xslaniet
11-04-06, 23:28
Geplaatst door Divine_70
Nope, heb er keurig 6 terug gebracht naar de dierenwinkel. :ego:
Wat moet ik met 5 kleine vachtjes. :wtf:
Dat is nog niet eens genoeg om voor een vuurkorf te leggen. kreeg je er nog wat voor?

tukkersterror
11-04-06, 23:29
Geplaatst door Aicha1976
Ik snap het heel goed, daarom gaat het pakje met Fed Ex :stout:


Aan mijn lijf geen polonaise en al helemaal niet met roze knuppeltjes :D

Ik zie je wordt oud en dan zeggen ze tegen mij dat een vrouwen leven pas begint bij 30, dan hebben vrouwen bij jou wel een heel kort leven:hihi:
:stout: dus jij bent in de veronderstelling dat je met een roze knuppeltje de polonaise loopt???
Denk het niet loopt moeilijk:lol:

xslaniet
11-04-06, 23:31
Geplaatst door tukkersterror
Dus homo's kunnen zich toch voortplanten, zie hier het bewijs :D :D het kopen van twee konijnen door onkundige personen is geen bewijs.

Divine_70
11-04-06, 23:31
Geplaatst door xslaniet
kreeg je er nog wat voor?

Natuurlijk niet, ik was allang blij dat ze ze wilden hebben.
Je komt ze aan de straatstenen niet kwijt en als ik ze had gehouden had ik in een half jaar een hele roedel gehad. :verward:

Divine_70
11-04-06, 23:32
Geplaatst door xslaniet
het kopen van twee konijnen door onkundige personen is geen bewijs.

:zweep: Wat nou ondeskundige personen, er waren twee experts bij van de winkel........... :moe:

xslaniet
11-04-06, 23:33
Geplaatst door Divine_70
Natuurlijk niet, ik was allang blij dat ze ze wilden hebben.
Je komt ze aan de straatstenen niet kwijt en als ik ze had gehouden had ik in een half jaar een hele roedel gehad. :verward:

ff denken ...jij KOOPT twee konijnen,dat worden er 7,jij brengt er zes terug(die zij weer verkopen) omdat je ze nergens kwijt kan....slim.
Snap je nou waarom ik in m'n uppie in dat hoekje sta? :rolleyes:

xslaniet
11-04-06, 23:34
Geplaatst door Divine_70
:zweep: Wat nou ondeskundige personen, er waren twee experts bij van de winkel........... :moe:
Ja dat waren wat je zegt echte experts... :melig2:

Divine_70
11-04-06, 23:35
Geplaatst door xslaniet
ff denken ...jij KOOPT twee konijnen,dat worden er 7,jij brengt er zes terug(die zij weer verkopen) omdat je ze nergens kwijt kan....slim.
Snap je nou waarom ik in m'n uppie in dat hoekje sta? :rolleyes:

Leg jij me dan maar eens uit waarom mensen sneller in de winkel kopen dan particulier.
Want die ervaring heb ik wel inmiddels. :jammer:

tukkersterror
11-04-06, 23:36
Geplaatst door xslaniet
het kopen van twee konijnen door onkundige personen is geen bewijs.

Hallo iedere medewerker weet als je een konijn onder zijn buik blaas ten hoogte van zijn/haar achterpoten dat je dan wat ziet.
1. is het blond is het een politie agente.
2. zie je niets is het konijn weg.
3. Is het een rammelaar en je ziet niet gaat regel 4 in werking.
4. Koop een bril, geen roze aub.

Divine_70
11-04-06, 23:37
Geplaatst door tukkersterror
Hallo iedere medewerker weet als je een konijn onder zijn buik blaas ten hoogte van zijn/haar achterpoten dat je dan wat ziet.
1. is het blond is het een politie agente.
2. zie je niets is het konijn weg.
3. Is het een rammelaar en je ziet niet gaat regel 4 in werking.
4. Koop een bril, geen roze aub.

:lol:

Maar regel 1 geldt niet voor jonge konijntjes. :hihi:

Aicha1976
11-04-06, 23:39
Geplaatst door tukkersterror
Ik zie je wordt oud en dan zeggen ze tegen mij dat een vrouwen leven pas begint bij 30, dan hebben vrouwen bij jou wel een heel kort leven:hihi:
:stout: dus jij bent in de veronderstelling dat je met een roze knuppeltje de polonaise loopt???
Denk het niet loopt moeilijk:lol:


Ik ben nog geen 30 dus mijn leven is nog helemaal niet begonnen. :zweep:

Had alleen nooit gedacht dat het zou beginnen met een polonaise op de A1 met een roze gummiknuppel :verrassin

xslaniet
11-04-06, 23:40
Geplaatst door Divine_70
Leg jij me dan maar eens uit waarom mensen sneller in de winkel kopen dan particulier.
Want die ervaring heb ik wel inmiddels. :jammer:
Ze gaven jou express een konijntje van het andere geslacht.In de wetenschap dat ze teruggebracht worden,niets geen onkosten ,verkoop is winst das nog beter dan drugs,minder gevaarlijk en legaal.

xslaniet
11-04-06, 23:41
Geplaatst door tukkersterror
Hallo iedere medewerker weet als je een konijn onder zijn buik blaas ten hoogte van zijn/haar achterpoten dat je dan wat ziet.
1. is het blond is het een politie agente.
2. zie je niets is het konijn weg.
3. Is het een rammelaar en je ziet niet gaat regel 4 in werking.
4. Koop een bril, geen roze aub.
Is dat waar de term blowjob vandaan komt?

Divine_70
11-04-06, 23:44
Geplaatst door xslaniet
Ze gaven jou express een konijntje van het andere geslacht.In de wetenschap dat ze teruggebracht worden,niets geen onkosten ,verkoop is winst das nog beter dan drugs,minder gevaarlijk en legaal.

Noway Jose. :jammer:
Ik heb op de bon laten zetten dat ik eventuele jonkies terug zou brengen, daarnaast waren de "rammetjes" wit en de jonkies grijs, als wilde konijntjes, die blijven het langs zitten.
Toen ik belde dat ik er 6 kwam brengen, heb ik met de vuist op tafel moeten slaan om mijn gelijk te halen. :roker:

tukkersterror
11-04-06, 23:45
Geplaatst door Aicha1976
Ik ben nog geen 30 dus mijn leven is nog helemaal niet begonnen. :zweep:

Had alleen nooit gedacht dat het zou beginnen met een polonaise op de A1 met een roze gummiknuppel :verrassin

Je was geloof ik net zo oud als mijn vrouw geloof ik Bj 78.

Sorry voor mijn verkeerde inschatting maar daar ben ik dan ook een onbeholpen boer voor. :fpuh:

Maar ren maar vast :lol: :fplayer:

xslaniet
11-04-06, 23:48
Geplaatst door Divine_70
Noway Jose. :jammer:
Ik heb op de bon laten zetten dat ik eventuele jonkies terug zou brengen, daarnaast waren de "rammetjes" wit en de jonkies grijs, als wilde konijntjes, die blijven het langs zitten.
Toen ik belde dat ik er 6 kwam brengen, heb ik met de vuist op tafel moeten slaan om mijn gelijk te halen. :roker:
en meneer konijn wist nergens van?
Mag ik eens even vragen...
waarom koopt een mens eigenlijk tamme konijnen?

Divine_70
11-04-06, 23:51
Geplaatst door xslaniet
en meneer konijn wist nergens van?
Mag ik eens even vragen...
waarom koopt een mens eigenlijk tamme konijnen?

Omdat je de wilden niet te pakken krijgt? :lol:

Aicha1976
11-04-06, 23:52
Geplaatst door tukkersterror
Je was geloof ik net zo oud als mijn vrouw geloof ik Bj 78.

Sorry voor mijn verkeerde inschatting maar daar ben ik dan ook een onbeholpen boer voor. :fpuh:

Maar ren maar vast :lol: :fplayer:




Ik ben van 1976, Aicha1976 :nerd:

Dus je vrouw is jonger dan ik, gaat ze ook meedoen met de polonaise op de A1 :roker:

xslaniet
11-04-06, 23:54
Geplaatst door Divine_70
Omdat je de wilden niet te pakken krijgt? :lol:
Oh nee?
niet moeilijk hoor ,tis alleen wel een beetje bloederig.

Divine_70
11-04-06, 23:57
Geplaatst door xslaniet
Oh nee?
niet moeilijk hoor ,tis alleen wel een beetje bloederig.

En wat moet ik met een dood konijn? :wtf:

tukkersterror
12-04-06, 00:01
Geplaatst door Aicha1976
Ik ben van 1976, Aicha1976 :nerd:

Dus je vrouw is jonger dan ik, gaat ze ook meedoen met de polonaise op de A1 :roker:

Nee die verzorgd de catering:lol:

Maar je bent ouder als mijn vrouw :tik:

Nou ja niemand is gelijk :moe:

:hihi:

Divine_70
12-04-06, 00:02
:regie: Bedtijd, slaap lekker alemaal. :zwaai:

© Xslaniet, ik lees morgen hoe je het probleem met het dode konijntje oplost. :hihi:

tukkersterror
12-04-06, 00:09
Geplaatst door Divine_70
:regie: Bedtijd, slaap lekker alemaal. :zwaai:

© Xslaniet, ik lees morgen hoe je het probleem met het dode konijntje oplost. :hihi:

Slaap lekker, zie je morgen weer!!!:love: :zwaai:

xslaniet
12-04-06, 06:32
Geplaatst door Divine_70
En wat moet ik met een dood konijn? :wtf:

Ingrediënten:

1 groot wild konijn
2 klein gehakte uien
1 theelepel suiker
4 kruidnagelen
stukje pijpkaneel
1 theelepel nootmuskaat
4 eetlepel citroensap of wijnazijn
2 eetlepels rode wijn
100 gram gewelde rozijnen
3 eetlepel bloem
75 gram boter of margarine
zout en peper
Bereiding:

Snijd het konijn in delen en bestrooi deze met zout en peper. Verwarm de boter in braadpan en bak hierin de konijndelen rondom bruin. Voeg de gehakte uien en de overige ingrediënten, behalve de rozijnen en de bloem, toe. Sluit de pan en stoof dit gedurende ongeveer 70 minuten. Laat de bloem lichtbruin worden in een droge pan en voeg al roerende 2 rode wijn toe. Bind het stoofvocht met de bloem en voeg de rozijnen toe. Maak de saus op smaak af met zout en peper.
Eet smakelijk.

tukkersterror
12-04-06, 09:31
Geplaatst door xslaniet
Ingrediënten:

1 groot wild xslaniet
20 klein gehakte uien
10 theelepel suiker
40 kruidnagelen
stukje pijpkaneel
10 theelepel nootmuskaat
40 eetlepel citroensap of wijnazijn
20 eetlepels rode wijn
1000 gram gewelde rozijnen
30 eetlepel bloem
750 gram boter of margarine
zout en peper
Bereiding:

Snijd aslaniet in delen en bestrooi deze met zout en peper. Verwarm de boter in braadpan en bak hierin de xslanietdelen rondom bruin. Voeg de gehakte uien en de overige ingrediënten, behalve de rozijnen en de bloem, toe. Sluit de pan en stoof dit gedurende ongeveer 70 minuten. Laat de bloem lichtbruin worden in een droge pan en voeg al roerende 2 rode wijn toe. Bind het stoofvocht met de bloem en voeg de rozijnen toe. Maak de saus op smaak af met zout en peper.
Eet smakelijk.

Een kleine verandering doet wonderen :hihi:

Divine_70
12-04-06, 19:07
Geplaatst door xslaniet
Ingrediënten:

1 groot wild konijn
2 klein gehakte uien
1 theelepel suiker
4 kruidnagelen
stukje pijpkaneel
1 theelepel nootmuskaat
4 eetlepel citroensap of wijnazijn
2 eetlepels rode wijn
100 gram gewelde rozijnen
3 eetlepel bloem
75 gram boter of margarine
zout en peper
Bereiding:

Snijd het konijn in delen en bestrooi deze met zout en peper. Verwarm de boter in braadpan en bak hierin de konijndelen rondom bruin. Voeg de gehakte uien en de overige ingrediënten, behalve de rozijnen en de bloem, toe. Sluit de pan en stoof dit gedurende ongeveer 70 minuten. Laat de bloem lichtbruin worden in een droge pan en voeg al roerende 2 rode wijn toe. Bind het stoofvocht met de bloem en voeg de rozijnen toe. Maak de saus op smaak af met zout en peper.
Eet smakelijk.

Ik eet principeel geen konijn, je zal dus met een beter argument moeten komen. :ego:
En daar komt bij, de kids zullen niet blij verrast zijn als ze vragen om een konijntje , en hem dan gebakken gepresenteerd krijgen. :hihi:

Divine_70
12-04-06, 19:10
Geplaatst door tukkersterror
Een kleine verandering doet wonderen :hihi:

In dat geval zal Xslaniet over moeten komen naar Nederland maar ik vrees dat we die met geen 10 konijnen meer terug krijgen hier. :nerveus:

Conclusie, 2x een antwoord, en gelijk 2x waar ik niks aan heb. :jammer:

xslaniet
12-04-06, 19:11
Geplaatst door Divine_70
Ik eet principeel geen konijn, je zal dus met een beter argument moeten komen. :ego:
En daar komt bij, de kids zullen niet blij verrast zijn als ze vragen om een konijntje , en hem dan gebakken gepresenteerd krijgen. :hihi:

Kinderen geef je ook geen dood konijn en dat was dus de vraag waar ik op antwoorde...
Je kan 'm ook begraven,leuk steentje erbij,wat bloemetjes en de kids ook weer blij. :duizelig:

Divine_70
12-04-06, 19:14
Geplaatst door xslaniet
Kinderen geef je ook geen dood konijn en dat was dus de vraag waar ik op antwoorde...
Je kan 'm ook begraven,leuk steentje erbij,wat bloemetjes en de kids ook weer blij. :duizelig:

:verdriet: Lekker ben jij zeg, ik zou een wild konijntje vermoorden om mijn kinderen te laten zien hoe je ze begraaft? :vreemd:
Jij zei, waarom een tam konijntje, ik, omdat je een wilde niet te pakken krijgt, het gaat om een konijntje als huisdier, en ja, ik weet dat een dood konijntje niet weg loopt, en ook geen jongen meer verwekt, maar dat is niet de definitie van het begrip "huisdier" :hihi:

tukkersterror
12-04-06, 19:24
Geplaatst door Divine_70
In dat geval zal Xslaniet over moeten komen naar Nederland maar ik vrees dat we die met geen 10 konijnen meer terug krijgen hier. :nerveus:

Conclusie, 2x een antwoord, en gelijk 2x waar ik niks aan heb. :jammer:

Je kunt hem Zweeds karate leren!!!:hihi:

Divine_70
12-04-06, 19:36
Geplaatst door tukkersterror
Je kunt hem Zweeds karate leren!!!:hihi:

Ow ja? :zozo:
Maar ik ken geen zweeds karate. :nerveus:
Tenminste, als je gewoon karate bedoeld. :hihi:

xslaniet
12-04-06, 19:50
Geplaatst door Divine_70
:verdriet: Lekker ben jij zeg, ik zou een wild konijntje vermoorden om mijn kinderen te laten zien hoe je ze begraaft? :vreemd:
Jij zei, waarom een tam konijntje, ik, omdat je een wilde niet te pakken krijgt, het gaat om een konijntje als huisdier, en ja, ik weet dat een dood konijntje niet weg loopt, en ook geen jongen meer verwekt, maar dat is niet de definitie van het begrip "huisdier" :hihi:
Kat kopen?
Ik heb nog zo'n vervelend beest rondlopen.
was nog duur ook.Mooi pelsje ,levert goed geld op goudgeel met zwarte vlekken luisterd naar de naam fatty,of luisterd eigenlijk helemaal niet ,behalve als er wat te halen valt.
Is lekker vals kan goed krabben

Divine_70
12-04-06, 20:02
Geplaatst door xslaniet
Kat kopen?
Ik heb nog zo'n vervelend beest rondlopen.
was nog duur ook.Mooi pelsje ,levert goed geld op goudgeel met zwarte vlekken luisterd naar de naam fatty,of luisterd eigenlijk helemaal niet ,behalve als er wat te halen valt.
Is lekker vals kan goed krabben

Niks liever dan jou kat, eentje die af en toe vals kan zijn en haar/zijn nagels durft uit te slaan, :hihi:
Maar helaas, dat zal niet gaan.

xslaniet
12-04-06, 20:18
Geplaatst door Divine_70
Niks liever dan jou kat, eentje die af en toe vals kan zijn en haar/zijn nagels durft uit te slaan, :hihi:
Maar helaas, dat zal niet gaan.

Honden zijn geen probleem ,die worden regelmatig aangevallen,konijn...ik weet het niet ,maar ik denk dat je regelmatig aan je kinderen uit moet leggen waar het konijn is en de dierenwinkel is ook blij met zo'n kat...

Divine_70
12-04-06, 20:26
Geplaatst door xslaniet
Honden zijn geen probleem ,die worden regelmatig aangevallen,konijn...ik weet het niet ,maar ik denk dat je regelmatig aan je kinderen uit moet leggen waar het konijn is en de dierenwinkel is ook blij met zo'n kat...

Als ik een kat had ging ie echt niet terug naar de dierenwinkel, ik kan alleen geen huisdieren nemen omdat mijn oudste astmatisch is, lichte vorm, dat wel, maar toch, geen water op het vuur gooien.
Daarom had ik twee konijntjes voor haar gekocht, maar ja, het lot besliste anders. :moe:
Toen de eerste 6 terug waren naar de winkel ging een maand later de laatste dood, aangevallen door God mag weten wat, arme beestje had een gat in z`n koppie, en lag dood in zijn buitenrennetje.

xslaniet
12-04-06, 20:50
Geplaatst door Divine_70
Als ik een kat had ging ie echt niet terug naar de dierenwinkel,
ik bedoelde dus dat die dierenwinkel zo mooi van hun konijnen afkomt,of te wel jij gaat naar de dierenwinkel (ZONDER KAT) om een nieuw konijn te kopen,dat doe je ongeveer vier keer per maand ,nou daar kan geen konijn tegenop kezen.

Divine_70
12-04-06, 20:55
Geplaatst door xslaniet
ik bedoelde dus dat die dierenwinkel zo mooi van hun konijnen afkomt,of te wel jij gaat naar de dierenwinkel (ZONDER KAT) om een nieuw konijn te kopen,dat doe je ongeveer vier keer per maand ,nou daar kan geen konijn tegenop kezen.

We hebben tegenwoordig goudvissen, doet ook dienst als huisdier. :hihi:
Kan bij de goudvis ook geen kat gebruiken.
En ik hoef de vissen niet te rammelen. :stout:

xslaniet
12-04-06, 21:15
Geplaatst door Divine_70
We hebben tegenwoordig goudvissen, doet ook dienst als huisdier. :hihi:
Kan bij de goudvis ook geen kat gebruiken.
En ik hoef de vissen niet te rammelen. :stout:
Ook in de buitenren?

Divine_70
12-04-06, 21:56
Geplaatst door xslaniet
Ook in de buitenren?

Nope, niet nodig, ze hebben geen haar. :maf:

xslaniet
12-04-06, 22:08
Geplaatst door Divine_70
Nope, niet nodig, ze hebben geen haar. :maf:
Slangen hebben ook geen haar,is dat niets dan?
Het stikt hier van de slangen,kan er wel een paar vangen voor je.

Divine_70
12-04-06, 22:10
Geplaatst door xslaniet
Slangen hebben ook geen haar,is dat niets dan?
Het stikt hier van de slangen,kan er wel een paar vangen voor je.

:schreeuw: Nee dank je. :hihi:
Hou die lekker zelf hahaha.
Vind de goudvisjes voorlopig voldoende, had nog graag een schilpadje gewild, maar ja, die mogen niet meer verkocht worden, en dat is maar goed ook.

xslaniet
12-04-06, 22:17
Geplaatst door Divine_70
:schreeuw: Nee dank je. :hihi:
Hou die lekker zelf hahaha.
Vind de goudvisjes voorlopig voldoende, had nog graag een schilpadje gewild, maar ja, die mogen niet meer verkocht worden, en dat is maar goed ook.
Ze zijn niet gevaarlijk,we hebben ze in de kas tegen muizen en ratten...
Best mooie dieren,heel fascinerend. en niet duur,speciaal prijsje voor jou.