PDA

Bekijk Volledige Versie : Man zonder benen moet asperges gaan plukken



Divine_70
07-04-06, 19:53
Een werkloze Duitse man moest van het jobcentrum een job uit te oefenen als aspergeplukker. Enig probleem: de man verloor in mei vorig jaar beide benen aan diabetes.

De 47-jarige man uit Berlijn kon er niet mee lachen toen hij de brief van de arbeidsdienst kreeg, die hem vertelde dat hij een job had als aspergeplukker. "Ik heb mijn handicap duidelijk vermeld toen ik me ging aanbieden voor een job. Ze hebben gewoon geen respect voor iemand.

De woordvoerder van het jobcentrum weerlegt dat: "Het was een vergissing. Het dossier van de man werd niet geüpdatet na het jammerlijke voorval vorig jaar." Maar de geschiedenis plaatst het centrum in een slecht daglicht. Vorig jaar kreeg een Duitse vrouw zonder armen en benen geen volledige handicapstatus, 'omdat ze niet gehandicapt genoeg was.'

07/04/06 14u03

~Panthera~
07-04-06, 20:08
In Nederland had ie Bonzaiboompjes kunnen gaan kweken. :moe:
Ze zijn hier net zo gek.

Divine_70
07-04-06, 20:17
Geplaatst door ~Panthera~
In Nederland had ie Bonzaiboompjes kunnen gaan kweken. :moe:
Ze zijn hier net zo gek.

Bonzaiboompjes, die heeft letterlijk iedereen op zijn of haar lijstje staan.
Alsof heel Nederland aan de bonzaiboompjes is. :hihi:

~Panthera~
07-04-06, 20:19
Geplaatst door Divine_70
Bonzaiboompjes, die heeft letterlijk iedereen op zijn of haar lijstje staan.
Alsof heel Nederland aan de bonzaiboompjes is. :hihi:

Zijn niet meer aan te slepen. :roker:

Divine_70
07-04-06, 20:27
Geplaatst door ~Panthera~
Zijn niet meer aan te slepen. :roker:

Is toch eigenlijk best sneu voor de Japannertjes.
Wij hier in dit kouwe kikkerlandje zitten hun werk te jatten. :hihi:

~Panthera~
07-04-06, 20:30
Geplaatst door Divine_70
Is toch eigenlijk best sneu voor de Japannertjes.
Wij hier in dit kouwe kikkerlandje zitten hun werk te jatten. :hihi:


Daarom plegen ze ook massaal zelfmoord.


Oeps, me bad. :hihi:

Divine_70
07-04-06, 20:36
Geplaatst door ~Panthera~
Daarom plegen ze ook massaal zelfmoord.


Oeps, me bad. :hihi:

Hara Kiri. :ninja2:
En dat allemaal door een stelletje Nederlanders een paar duizend kilometer verderop. :hihi:

barfly
07-04-06, 21:15
Asperges broeien toch in de grond? Dan kan die man makkelijk op zń buik op een karretje en ze plukken.

tukkersterror
07-04-06, 21:26
Geplaatst door barfly
Asperges broeien toch in de grond? Dan kan die man makkelijk op zń buik op een karretje en ze plukken.

Ja de humor ligt op de grond:hihi:

barfly
07-04-06, 21:29
Geplaatst door tukkersterror
Ja de humor ligt op de grond:hihi:

Nee, nee, de humor ligt op straat maar daar is Nederland gelukkig niet klaar voor :D

jochie
08-04-06, 06:55
Geplaatst door barfly
Asperges broeien toch in de grond? Dan kan die man makkelijk op zń buik op een karretje en ze plukken.

ik zie het probleem ook niet.... peren en appels, ja dat lijkt me problematisch, maar iets dat in de grond zit... het is juist makkelijk, hij hoeft er niet voor te bukken, zal minder rugproblemen opleveren...

knuppeltje
08-04-06, 08:51
Geplaatst door jochie
ik zie het probleem ook niet.... peren en appels, ja dat lijkt me problematisch, maar iets dat in de grond zit... het is juist makkelijk, hij hoeft er niet voor te bukken, zal minder rugproblemen opleveren...


En dan zijn er nug steeds die denken dat die keuringsartsen totaal mesjogge zijn, kun je nagaan.

~Panthera~
08-04-06, 10:45
Geplaatst door knuppeltje
En dan zijn er nug steeds die denken dat die keuringsartsen totaal mesjogge zijn, kun je nagaan.

Ja, gek he ? http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e040.gif

tukkersterror
08-04-06, 15:13
Ja en zo kunnen we nog jaren door gaan

Mensen zonder vingers gaan geld tellen bij banken want die kunnen het niet in hun zakken steken, Blinde mensen gaan we inzetten om auto's testen op crash veiligheid, Hoeren als deurwaarders want die weten op een lullige manier legaal het geld binnen te halen, mensen in rolstoelen aan de lopendeband, mensen die hersendood zijn de politiek in want daar heb je toch geen hersens nodig, mensen die op sterven liggen laten we werken op een crematorium bespaard ons weer reiskosten en Anan maken we koffiedame want die heeft zijn naam mee.

En zo is de wereld weer gelukkig en hebben we allemaal werk.

knuppeltje
08-04-06, 17:18
Geplaatst door tukkersterror
Ja en zo kunnen we nog jaren door gaan

Mensen zonder vingers gaan geld tellen bij banken want die kunnen het niet in hun zakken steken, Blinde mensen gaan we inzetten om auto's testen op crash veiligheid, Hoeren als deurwaarders want die weten op een lullige manier legaal het geld binnen te halen, mensen in rolstoelen aan de lopendeband, mensen die hersendood zijn de politiek in want daar heb je toch geen hersens nodig, mensen die op sterven liggen laten we werken op een crematorium bespaard ons weer reiskosten en Anan maken we koffiedame want die heeft zijn naam mee.

En zo is de wereld weer gelukkig en hebben we allemaal werk.



En komt alles weer goed, waar maken we ons eigelijk druk om.

tukkersterror
08-04-06, 17:48
Geplaatst door knuppeltje
En komt alles weer goed, waar maken we ons eigelijk druk om.

Bijna alles:hihi:

Maar zoveel ophef over een verkeerde brief, mijn moeder kreeg twee jaar na de dood van mijn vader een brief dat hij moest komen voor een medice keuring.
Dan kun je twee dingen doen naar de krant heen stappen en er een rel van maken of het bedrijf bellen en het hun uitleggen.
Denk dat het laatste beter werkt.
Maar ja wie zijn wij?:moe: