PDA

Bekijk Volledige Versie : Kleuters gestraft voor knuffel op speelplaats



Divine_70
07-04-06, 19:59
Een knuffel op de speelplaats kan kwalijke gevolgen hebben. Vraag het maar aan de vijfjarige Savannah, die na een pijnlijke valpartij troost zocht bij haar klasgenootje Sophie. Het innige tafereel schoot echter in het verkeerde keelgat bij het lerarenkorps. Savannah werd verplicht een brief te schrijven waarin ze aangaf niet opgezet te zijn met het lichaamscontact. "Ik raakte Sophie aan omdat ze mij aanraakte. Ik was er niet blij mee dat ze me knuffelde", vloeide er uiteindelijk uit haar pen.

De ouders van Savannah vinden het schandalig dat beide meisjes gestraft werden omdat ze hun goed hart lieten zien. "Als kinderen affectie voor elkaar tonen, mag dat niet bestraft worden en mogen ze zeker niet gebrainwasht worden om het tegendeel te verkondigen." Ze eisen officiële excuses van de directie en dreigen ermee Savannah naar een andere school te sturen.


07/04/06 14u35

Het kan te gek ook. :moe:

Baddha
07-04-06, 20:01
Waar is dit gebeurt joh? Wat een achterlijke idioten zeg :(

Cherry Bo
07-04-06, 20:04
Geplaatst door Divine_70
Een knuffel op de speelplaats kan kwalijke gevolgen hebben. Vraag het maar aan de vijfjarige Savannah, die na een pijnlijke valpartij troost zocht bij haar klasgenootje Sophie. Het innige tafereel schoot echter in het verkeerde keelgat bij het lerarenkorps. Savannah werd verplicht een brief te schrijven waarin ze aangaf niet opgezet te zijn met het lichaamscontact. "Ik raakte Sophie aan omdat ze mij aanraakte. Ik was er niet blij mee dat ze me knuffelde", vloeide er uiteindelijk uit haar pen.

De ouders van Savannah vinden het schandalig dat beide meisjes gestraft werden omdat ze hun goed hart lieten zien. "Als kinderen affectie voor elkaar tonen, mag dat niet bestraft worden en mogen ze zeker niet gebrainwasht worden om het tegendeel te verkondigen." Ze eisen officiële excuses van de directie en dreigen ermee Savannah naar een andere school te sturen.


07/04/06 14u35

Het kan te gek ook. :moe:

Precies.
Hiermee worden ze bewust gemaakt van iets waar je ze nog even vandaan wilt houden.

Juliette
07-04-06, 20:06
Geplaatst door Cherry Bo
Precies.
Hiermee worden ze bewust gemaakt van iets waar je ze nog even vandaan wilt houden.

Affectie? :argwaan:

Cherry Bo
07-04-06, 20:10
Geplaatst door Juliette
Affectie? :argwaan:

Nee, ik bedoelde door moeilijk te doen over zo'n onschuldige knuffel.

Divine_70
07-04-06, 20:10
Geplaatst door Baddha
Waar is dit gebeurt joh? Wat een achterlijke idioten zeg :(

Het komt van een Belgische nieuwssite, aangezien er geen plaatst bij staat ga ik er van uit dat het in Belgie is.

~Panthera~
07-04-06, 20:12
Walgelijk. het moet echt niet gekker worden. :kotsen:

Leer mensen ook nog even af wat affectie is. :moe:

Kutschool. :fuckit2:

Juliette
07-04-06, 20:13
Geplaatst door Cherry Bo
Nee, ik bedoelde door moeilijk te doen over zo'n onschuldige knuffel.

Ow. Helemaal met je eens dan. Had het niet goed begrepen. :nerveus:

Cherry Bo
07-04-06, 20:15
Geplaatst door Juliette
Ow. Helemaal met je eens dan. Had het niet goed begrepen. :nerveus:

Dacht al zoiets. ;)

xslaniet
07-04-06, 20:38
Het zegt meer over het land dan over de leraren van die school... :melk:

Divine_70
07-04-06, 20:44
Geplaatst door xslaniet
Het zegt meer over het land dan over de leraren van die school... :melk:

Dit is gewoon ronduit walgelijk.
Kinderen van 5 al te leren dat medeleven fout is. :kotsen2:

Aicha1976
07-04-06, 20:45
Geplaatst door ~Panthera~


Leer mensen ook nog even af wat affectie is. :moe:

Kutschool. :fuckit2:


Jij weet het wel wat affectie is he :lol:

xslaniet
07-04-06, 20:50
Geplaatst door Divine_70
Dit is gewoon ronduit walgelijk.
Kinderen van 5 al te leren dat medeleven fout is. :kotsen2:
Zoals ik al zei ,het land is ziek... :hihi:

Cherry Bo
07-04-06, 20:56
Geplaatst door xslaniet
Het zegt meer over het land dan over de leraren van die school... :melk:

Het land?

Leg eens uit?

xslaniet
07-04-06, 21:05
Geplaatst door Cherry Bo
Het land?

Leg eens uit?
Denk daar zelf maar eens over na.

Divine_70
07-04-06, 21:06
Geplaatst door Cherry Bo
Het land?

Leg eens uit?

Ik denk dat Xslaniet bedoeld, als hier gaat om een land als Belgie, er blijkbaar meer landen zijn dan die paar die hier steeds ter sprake komen vanwege hun hypocritie.....

Maar goed, ik volg hem wel vaker niet dus kan er evengoed naast zitten. :hihi:

~Panthera~
07-04-06, 21:26
Geplaatst door Aicha1976
Jij weet het wel wat affectie is he :lol:

:lol: :haha:


:fplet:

Aicha1976
07-04-06, 21:39
Geplaatst door ~Panthera~
:lol: :haha:


:fplet:


:zwaai:


Divine waar haal je het toch vandaan :cheefbek:

duende
07-04-06, 21:39
Dit laat zien hoe smerig de geest van de betreffende leraren is.
Zij zijn de gene die hier iets achter zoeken.
Denk even na wat het effect op de kinderen is die hier voor gestraft zijn.
Fijn hè kinderen die zich smerig (en ze weten niet eens waarom) voelen omdat ze affectie getoond hebben.
Zo maak je mensen ziek.
Ik vraag me af op welke grondslag deze school is. Is daar iets over bekend?

Divine_70
07-04-06, 21:41
Geplaatst door Aicha1976
:zwaai:


Divine waar haal je het toch vandaan :cheefbek:

Ach, ik heb zo her en der wat informanten zitten. :stout:

~Panthera~
07-04-06, 21:43
Geplaatst door duende
Dit laat zien hoe smerig de geest van de betreffende leraren is.
Zij zijn de gene die hier iets achter zoeken.
Denk even na wat het effect op de kinderen is die hier voor gestraft zijn.
Fijn hè kinderen die zich smerig (en ze weten niet eens waarom) voelen omdat ze affectie getoond hebben.
Zo maak je mensen ziek.
Ik vraag me af op welke grondslag deze school is. Is daar iets over bekend?


ja precies, als je DAT al gaat denken bij een paar kinderen.
Ongelofelijk. :moe:

~Panthera~
07-04-06, 21:45
Geplaatst door Aicha1976
:zwaai:




:zwaai:


http://www.hazelnet.org/icon/emote/baghead.gif

Aicha1976
07-04-06, 21:45
Geplaatst door Divine_70
Ach, ik heb zo her en der wat informanten zitten. :stout:



Die hebben toch geen grote duim he :hihi:

Divine_70
07-04-06, 21:51
Geplaatst door Aicha1976
Die hebben toch geen grote duim he :hihi:

Nope. :D
Ik sta altijd voor de volle 100% voor mijn werknemers in.
En luisteren ze niet, krijgen ze gewoon een pak slaag, dat zal ze leren. :roker:

duende
07-04-06, 21:53
Geplaatst door Divine_70
Nope. :D
Ik sta altijd voor de volle 100% voor mijn werknemers in.
En luisteren ze niet, krijgen ze gewoon een pak slaag, dat zal ze leren. :roker:
Je kan ze ook op hun duim slaan. ;)

Juliette
07-04-06, 21:56
Geplaatst door Divine_70
Nope. :D
Ik sta altijd voor de volle 100% voor mijn werknemers in.
En luisteren ze niet, krijgen ze gewoon een pak slaag, dat zal ze leren. :roker:

Een pak slaag? :tik:

Divine_70
07-04-06, 21:57
Geplaatst door duende
Je kan ze ook op hun duim slaan. ;)

Helemaal niet nodig. :engel:
Mijn ogen spreken boekdelen. :duivels:

Divine_70
07-04-06, 21:58
Geplaatst door Juliette
Een pak slaag? :tik:

Oeps... Dat was een andere topic. :engel:

~Panthera~
07-04-06, 21:59
Geplaatst door duende
Je kan ze ook op hun duim slaan. ;)

Vingertjes tussen de deur. :stout:

duende
07-04-06, 22:13
Geplaatst door Divine_70
Helemaal niet nodig. :engel:
Mijn ogen spreken boekdelen. :duivels:
oei :schrik:

Divine_70
07-04-06, 22:17
Geplaatst door duende
oei :schrik:

Ach, zo af en toe kan ik best lief zijn hoor. http://www.cosgan.de/images/midi/engel/g020.gif


Maar ze zijn gewaarschuwd. http://www.cosgan.de/images/midi/teufel/d030.gif

Ongelovelijk
07-04-06, 22:22
Geplaatst door ~Panthera~
ja precies, als je DAT al gaat denken bij een paar kinderen.
Ongelofelijk. :moe:

Als je wat gaat denken? Het zijn als ik de namen goed interpreteer, kinderen van dezelfde sexe. Voor religieusen is dan toch een beetje bezorgdheid op zijn plaats. Den scheppers wegen zijn ondoorgrondelijk!

Divine_70
07-04-06, 22:24
Geplaatst door Ongelovelijk
Als je wat gaat denken? Het zijn als ik de namen goed interpreteer, kinderen van dezelfde sexe. Voor religieusen is dan toch een beetje bezorgdheid op zijn plaats. Den scheppers wegen zijn ondoorgrondelijk!

Jij moet inderdaad nog veel leren.
Het gaar hier potdorie om twee meisjes van 5 jaar. :verward:

Ongelovelijk
07-04-06, 22:33
Geplaatst door Divine_70
Jij moet inderdaad nog veel leren.
Het gaar hier potdorie om twee meisjes van 5 jaar. :verward:

Aha, er is een andere rede?

Divine_70
07-04-06, 22:34
Geplaatst door Ongelovelijk
Aha, er is een andere rede?

Ik hoop toch oprecht voor jou dat je zit te sarren. :wtf:

duende
07-04-06, 22:38
Geplaatst door Divine_70
Ach, zo af en toe kan ik best lief zijn hoor. http://www.cosgan.de/images/midi/engel/g020.gif


Maar ze zijn gewaarschuwd. http://www.cosgan.de/images/midi/teufel/d030.gif
Dan is het goed. Ik durfde al bijna niet meer te reageren. :schok:

tukkersterror
07-04-06, 22:38
Geplaatst door Divine_70
Een knuffel op de speelplaats kan kwalijke gevolgen hebben. Vraag het maar aan de vijfjarige Savannah, die na een pijnlijke valpartij troost zocht bij haar klasgenootje Sophie. Het innige tafereel schoot echter in het verkeerde keelgat bij het lerarenkorps. Savannah werd verplicht een brief te schrijven waarin ze aangaf niet opgezet te zijn met het lichaamscontact. "Ik raakte Sophie aan omdat ze mij aanraakte. Ik was er niet blij mee dat ze me knuffelde", vloeide er uiteindelijk uit haar pen.

De ouders van Savannah vinden het schandalig dat beide meisjes gestraft werden omdat ze hun goed hart lieten zien. "Als kinderen affectie voor elkaar tonen, mag dat niet bestraft worden en mogen ze zeker niet gebrainwasht worden om het tegendeel te verkondigen." Ze eisen officiële excuses van de directie en dreigen ermee Savannah naar een andere school te sturen.


07/04/06 14u35

Het kan te gek ook. :moe:
Hallo stelletje domme boeren hebben jullie een vijf jarig kind wel eens deze woorden zien schrijven, alleen al het woord knuffelen kan een kind van vijf jaar nooit schrijven, misschien dat ze ik en haar naam kan schrijven. :melig:

Divine_70
07-04-06, 22:39
Geplaatst door duende
Dan is het goed. Ik durfde al bijna niet meer te reageren. :schok:

Ah joh, don`t panic, ben de beroerdste niet. :engel: :knipoog:

Ongelovelijk
07-04-06, 22:41
Geplaatst door Divine_70
Ik hoop toch oprecht voor jou dat je zit te sarren. :wtf:

Ik begrijp uit je reactie dat er iets anders aan de hand is. Kun je mij daar geen deelgenoot van maken. Ik heb mij het hooft gebroken over de problemen die deze genegenheid schijnbaar oplevert. Buiten mijn 'sarren' heb ik niets kunnen vinden. Ik ben dan ook maar een mens die nog veel kan leren!

Divine_70
07-04-06, 22:44
Geplaatst door Ongelovelijk
Ik begrijp uit je reactie dat er iets anders aan de hand is. Kun je mij daar geen deelgenoot van maken. Ik heb mij het hooft gebroken over de problemen die deze genegenheid schijnbaar oplevert. Buiten mijn 'sarren' heb ik niets kunnen vinden. Ik ben dan ook maar een mens die nog veel kan leren!

Naar ik van je begrijp, kun jij je best voor stellen dat hier zo moeilijk over wordt gedaan ? Of lees ik jou reactie nou verkeerd. :wtf:

duende
07-04-06, 22:49
Geplaatst door Ongelovelijk
Ik begrijp uit je reactie dat er iets anders aan de hand is. Kun je mij daar geen deelgenoot van maken. Ik heb mij het hooft gebroken over de problemen die deze genegenheid schijnbaar oplevert. Buiten mijn 'sarren' heb ik niets kunnen vinden. Ik ben dan ook maar een mens die nog veel kan leren!
Evil is in the eye of the beholder. De leraren hebben een perverse geest.
Zij zijn de genen met een obsessie voor sex. Voor hen is sex blijkbaar iets smerigs. En dat alleen is al een heel ongezonde en tegennatuurlijke gedachte. Het gemene van de hele zaak is, is dat zij hun ziekelijke normen ook nog eens overbrengen op die 2 kinderen. Zo wordt iets moois, 2 kinderen die elkaar troosten in plaats van elkaar meteen in elkaar te slaan, zoals dat ook wel eens gebeurd, ziek gemaakt. De kinderen worden gestraft en leren zo ook nog eens liegen over hun gevoelens. Het zou mij niet verbazen als de leraren pijen dragen en een kruisje om de hals hebben hangen.

Ongelovelijk
07-04-06, 22:53
Geplaatst door Divine_70
Naar ik van je begrijp, kun jij je best voor stellen dat hier zo moeilijk over wordt gedaan ? Of lees ik jou reactie nou verkeerd. :wtf:

Geen idee, jij zegt dat ik nog veel moet leren! Help me alsjeblieft, of neem je woorden terug. Ik heb overigens liever dat je het achterste van je tong laat zien, en mij deelgenoot maakt van jouw visie op het gebeuren, dan dat je je woorden terug neemt.

Divine_70
07-04-06, 22:58
Geplaatst door Ongelovelijk
Geen idee, jij zegt dat ik nog veel moet leren! Help me alsjeblieft, of neem je woorden terug. Ik heb overigens liever dat je het achterste van je tong laat zien, en mij deelgenoot maakt van jouw visie op het gebeuren, dan dat je je woorden terug neemt.

Wat mijn visie is op dit hele gebeuren??
Het is Godsongehoord dat ze die kinderen aanpakken.
Wat is er nog mooier dan twee kinderen die elkaar troosten.
Daar zouden heel veel volwassenen een voorbeeld aan moeten nemen, ipv het gaan bestraffen, ik wordt kotsmisselijk van dit soort berichten.

Ongelovelijk
07-04-06, 23:02
Geplaatst door Divine_70
Wat mijn visie is op dit hele gebeuren??
Het is Godsongehoord dat ze die kinderen aanpkakken.
Wat is er nog mooier dan twee kinderen die elkaar troosten.
Daar zouden heel veel volwassenen een voorbeeld aan moeten nemen, ipv het gaan bestraffen, ik wordt kotsmisselijk van dit soort berichten.

Ongelovelijk met je eens. Je hebt me nog steeds geen andere verklaring kunnen geven voor de weerstand tegen deze menselijke liefde. Ben nog steeds nieuwschierig naar jouw uitleg dat dit soort zaken kunnen gebeuren. Hou je niet in zou ik zeggen!

Divine_70
07-04-06, 23:08
Geplaatst door Ongelovelijk
Ongelovelijk met je eens. Je hebt me nog steeds geen andere verklaring kunnen geven voor de weerstand tegen deze menselijke liefde. Ben nog steeds nieuwschierig naar jouw uitleg dat dit soort zaken kunnen gebeuren. Hou je niet in zou ik zeggen!

Het lijkt me anders klipklaar, hier is geen verklaring voor te geven, behalve dat die mensen die dit strafbaar maken zelf eens moeten nagaan of ze daarboven in hun kamertje wel helemaal sporen.
Verder sluit ik me volledig aan bij de uitleg van Duende.

tukkersterror
07-04-06, 23:13
Geplaatst door Ongelovelijk
Ongelovelijk met je eens. Je hebt me nog steeds geen andere verklaring kunnen geven voor de weerstand tegen deze menselijke liefde. Ben nog steeds nieuwschierig naar jouw uitleg dat dit soort zaken kunnen gebeuren. Hou je niet in zou ik zeggen!

(E)erste (T)ranssexuele liefde na (2000) :ego:

Laten ze die kinderen gewoon met rust laten.

Ongelovelijk
07-04-06, 23:39
Geplaatst door Divine_70
Verder sluit ik me volledig aan bij de uitleg van Duende.

Het verschil tussen Duende en ik, is dat hij zich specifieker uitdrukt over religeusen. Namelijk die met een pij en een kruisje. Daar ben je toch niet over gevallen hoop ik?

Divine_70
07-04-06, 23:41
Geplaatst door Ongelovelijk
Het verschil tussen Duende en ik, is dat hij zich specifieker uitdrukt over religeusen. Namelijk die met een pij en een kruisje. Daar ben je toch niet over gevallen hoop ik?

Geef jij eens een andere verklaring als je die al hebt ?
Duende gaf slechts een vermoeden weer, geen bevestiging.

mark61
07-04-06, 23:42
Geplaatst door Divine_70
Geef jij eens een andere verklaring als je die al hebt ?

Tis ongelo-v-elijk hoe jij je telkens weer door de zoveelste incarnatie van ibrahimm laat stalken.

Divine_70
07-04-06, 23:45
Geplaatst door mark61
Tis ongelo-v-elijk hoe jij je telkens weer door de zoveelste incarnatie van ibrahimm laat stalken.

:moe: Ik kreeg al een vermoeden, maar ja, ik ben dan ook een muts en groen op Maroc.nl. :hihi:

mark61
07-04-06, 23:51
Geplaatst door Divine_70
:moe: Ik kreeg al een vermoeden, maar ja, ik ben dan ook een muts en groen op Maroc.nl. :hihi:

Groen als een doorgewinterde aardbei. :confused:

Divine_70
07-04-06, 23:52
Geplaatst door tukkersterror
(E)erste (T)ranssexuele liefde na (2000) :ego:



Jees TT, waar haal je die nou weer vandaan. :hihi:

Divine_70
07-04-06, 23:53
Geplaatst door mark61
Groen als een doorgewinterde aardbei. :confused:

Een doorgewinterde aarbei is bruin, het is eerder een aardbei die nog groen aan het struikje hangt. :hihi:
Maar ik leer het wel :ego: Ooit. :duits:

Ongelovelijk
07-04-06, 23:54
Geplaatst door Divine_70
Geef jij eens een andere verklaring als je die al hebt ?
Duende gaf slechts een vermoeden weer, geen bevestiging.

Ik heb helaas geen andere verklaring. Het grappige/treurige is dat ik vanaf mijn eerste reactie geprobeert heb duidelijk te maken dat voor dit soort ongijn ik geen andere verklaring kan vinden als religie. Ben het ook volmondig met Duende eens, ware het niet dat hij zich tot een deel van religieusen beperkt. Jij vondt dat ik nog een hoop moest leren! Leren kan ik alleen van mensen die hun mening onderbouwd geven, en niet van mensen die zich achter anderen verschuilen, en niet het achterste van hun tong laten zien.

Aicha1976
07-04-06, 23:55
Wat je brult, iedere keer komt die ET2000 weer uit de kast springen...ik ga naar Jaap Jongbloed mailen, ik wil weten wie dat is en waarom zijn naam iedere keer blijft vallen, men I gotta get myself a life :roken:

mark61
07-04-06, 23:55
Geplaatst door Divine_70
Een doorgewinterde aarbei is bruin, het is eerder een aardbei die nog groen aan het struikje hangt. :hihi:
Maar ik leer het wel :ego: Ooit. :duits:

Jij was toch van het struikje aan het vallen?

Divine_70
07-04-06, 23:56
Geplaatst door mark61
Jij was toch van het struikje aan het vallen?

:denk: Dat zou betekenen dat ik aan het rijpen ben.

Ongelovelijk
07-04-06, 23:57
Geplaatst door mark61
Tis ongelo-v-elijk hoe jij je telkens weer door de zoveelste incarnatie van ibrahimm laat stalken.

Sorry mark61,

Ik ken ibrahimm niet, maar ben een incarnatie van Joepie. Het is niet mijn bedoeling mensen te stalken. Tabé.

Divine_70
08-04-06, 00:15
Geplaatst door Ongelovelijk
Ik heb helaas geen andere verklaring. Het grappige/treurige is dat ik vanaf mijn eerste reactie geprobeert heb duidelijk te maken dat voor dit soort ongijn ik geen andere verklaring kan vinden als religie. Ben het ook volmondig met Duende eens, ware het niet dat hij zich tot een deel van religieusen beperkt. Jij vondt dat ik nog een hoop moest leren! Leren kan ik alleen van mensen die hun mening onderbouwd geven, en niet van mensen die zich achter anderen verschuilen, en niet het achterste van hun tong laten zien.

Dan zou ik, als ik jou was, mijn eerste post nog eens goed door lezen.
En wat betreft het achterste van mijn tong, die laat ik pas zien als een opmerking het me waard is. :ego:

mark61
08-04-06, 00:16
Geplaatst door Ongelovelijk
Sorry mark61,

Ik ken ibrahimm niet, maar ben een incarnatie van Joepie. Het is niet mijn bedoeling mensen te stalken. Tabé.

Mooi, das dan opgelost. Krijg wat teveel mps-achterdocht hier. Waarom blijf je dan geen Joepie?

mark61
08-04-06, 00:17
Geplaatst door Divine_70
:denk: Dat zou betekenen dat ik aan het rijpen ben.

Ja ja, onvermijdelijk.

Aicha1976
08-04-06, 00:17
Geplaatst door Ongelovelijk
Sorry mark61,

Ik ken ibrahimm niet, maar ben een incarnatie van Joepie. Het is niet mijn bedoeling mensen te stalken. Tabé.



En wat is er precies met Joepie gebeurd :wtf:

Divine_70
08-04-06, 00:19
Geplaatst door Aicha1976
En wat is er precies met Joepie gebeurd :wtf:

Die is veranderd in Joppie en is tegenwoordig te koop in handige spuitflessen bij de plaatselijke Super, dat is Hannibal nog niet gelukt. :ego: :hihi:

mark61
08-04-06, 00:24
Geplaatst door Divine_70
Die is veranderd in Joppie en is tegenwoordig te koop in handige spuitflessen bij de plaatselijke Super, dat is Hannibal nog niet gelukt. :ego: :hihi:

Damn.

mark61
08-04-06, 00:25
Geplaatst door Aicha1976
En wat is er precies met Joepie gebeurd :wtf:

Van zo'n maroc.nl toren geflikkerd.

Divine_70
08-04-06, 00:26
Geplaatst door mark61
Damn.

Got Ya. :fpuh:

:hihi:

Aicha1976
08-04-06, 00:26
Geplaatst door Divine_70
Die is veranderd in Joppie en is tegenwoordig te koop in handige spuitflessen bij de plaatselijke Super, dat is Hannibal nog niet gelukt. :ego: :hihi:


Heb geen flauw benul waar dit over gaat :maf3:

Divine_70
08-04-06, 00:27
Geplaatst door Aicha1976
Heb geen flauw benul waar dit over gaat :maf3:

Maar Mark61 wel. :stout:

mark61
08-04-06, 00:27
Geplaatst door Divine_70
Got Ya. :fpuh:

:hihi:

Pah, de Super. Veels te ordi voor Hannibal. :ego:

mark61
08-04-06, 00:27
Geplaatst door Aicha1976
Heb geen flauw benul waar dit over gaat :maf3:

Jij hoeft ook niet alles te begrijpen, aagje.

Aicha1976
08-04-06, 00:28
Geplaatst door mark61
Van zo'n maroc.nl toren geflikkerd.




Is hij geduwd :vreemd:




Ben ah oefenen, wil politie agente worden :D

mark61
08-04-06, 00:30
Geplaatst door Aicha1976
Is hij geduwd :vreemd:

Ja wat dacht jij?


Ben ah oefenen, wil politie agente worden :D

Dat had ik begrepen. Als ze niet vallen voor je haar of boobs, dan zal je karpattige Fikkie the job wel doen schat ik.

Aicha1976
08-04-06, 00:31
Geplaatst door mark61
Jij hoeft ook niet alles te begrijpen, aagje.



Het was een antwoord op mijn vraag, het is wel handig als ik die begrijp, bemoeial :fpuh:


Blijf eens stil staan, Mark...... :auw:

mark61
08-04-06, 00:32
Geplaatst door Aicha1976
Het was een antwoord op mijn vraag, het is wel handig als ik die begrijp, bemoeial :fpuh:

Ik had je al antwoord gegeven. Klachten bij Divine.


Blijf eens stil staan, Mark...... :auw:

Dat liever dan karpatFikkie. Ik begrijp dat je de baan neemt?

Divine_70
08-04-06, 00:33
Geplaatst door mark61
Pah, de Super. Veels te ordi voor Hannibal. :ego:

Die plaatselijke Super is toevallig de wel de Appie Hein.:ego:
Hannibal zit daar voorlopig nog gewoon achter de kassa, die moet nog die promotie maken. :roker:

mark61
08-04-06, 00:33
Geplaatst door Divine_70
Die plaatselijke Super is toevallig de wel de Appie Hein.:ego:
Hannibal zit daar voorlopig nog gewoon achter de kassa, die moet nog die promotie maken. :roker:

En jij elke dag kwijlend langs dezelfde kassa, geef maar toe.

Aicha1976
08-04-06, 00:35
Geplaatst door mark61
Ik had je al antwoord gegeven. Klachten bij Divine.



Dat liever dan karpatFikkie. Ik begrijp dat je de baan neemt?



Ik vind je vandaag niet aardig :jammer:


Waar is Panthera :bril:

~Panthera~
08-04-06, 00:36
Geplaatst door Aicha1976

Waar is Panthera :bril:


http://www.millan.net/minimations/smileys/evilgrin.gif (http://www.millan.net)

Divine_70
08-04-06, 00:36
Geplaatst door mark61
En jij elke dag kwijlend langs dezelfde kassa, geef maar toe.

Klopt :D, maar dat kwijlen komt doordat ik Joppie onder mijn arm heb, en dat ik dan toevallig net steeds bij Hannibal af reken is toch weer die menselijke kant van me.
Kijk eens Hannibal, Joppie gaat mee uit eten vanavond, sluit jij de kassa ? :lekpuh:

mark61
08-04-06, 00:37
Geplaatst door Aicha1976
Ik vind je vandaag niet aardig :jammer:


Waar is Panthera :bril:

Ik ben juist superlief. Je begrijpt me verkeerd.

:regie: Panthyyyyyyyyy???

mark61
08-04-06, 00:37
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.millan.net/minimations/smileys/evilgrin.gif (http://www.millan.net)

Nou ze zal blij met je zijn. Wel karpatvrij mag ik hopen?

~Panthera~
08-04-06, 00:38
Geplaatst door mark61
Ik ben juist superlief. Je begrijpt me verkeerd.

:regie: Panthyyyyyyyyy???


Ik begrijp je. :melig2:


Mannen. :rolleyes:

Je kunt beter konijnen houden. :moe:

mark61
08-04-06, 00:38
Geplaatst door Divine_70
Klopt :D, maar dat kwijlen komt doordat ik Joppie onder mijn arm heb, en dat ik dan toevallig net steeds bij Hannibal af reken is toch weer die menselijke kant van me.
Kijk eens Hannibal, Joppie gaat mee uit eten vanavond, sluit jij de kassa ? :lekpuh:

Ah, je bent m aan het teasen. Als ie belangstelling toont dump je Joppie zonder er twee keer over na te denken. Pfff wat een ranzig scenario.

Aicha1976
08-04-06, 00:39
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.millan.net/minimations/smileys/evilgrin.gif (http://www.millan.net)



Hij doet naar tegen me, wil jij hem even wat 'affectie' ' laten zien :zozo:

~Panthera~
08-04-06, 00:39
Geplaatst door mark61
Nou ze zal blij met je zijn. Wel karpatvrij mag ik hopen?


Jazeker, geheel met Brillo geschobt vandaag. :fplet:

mark61
08-04-06, 00:39
Geplaatst door ~Panthera~
Ik begrijp je. :melig2:


Mannen. :rolleyes:

Je kunt beter konijnen houden. :moe:

Je kwam in ieder geval snel toen ik riep. Pfieoew.

Ik wil helemaal niet gehouden worden.

~Panthera~
08-04-06, 00:40
Geplaatst door Aicha1976
Hij doet naar tegen me, wil jij hem even laten zien wat 'affectie' ' laten zien :zozo:

ja hoor. :D


http://www.hazelnet.org/icon/xxx/spankmonkey.gif

mark61
08-04-06, 00:40
Geplaatst door Aicha1976
Hij doet naar tegen me, wil jij hem even laten zien wat 'affectie' ' laten zien :zozo:

Een schot hagel in mijn mars? Bewaar die affectie maar voor je heu toekomstige gade.

Divine_70
08-04-06, 00:41
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.millan.net/minimations/smileys/evilgrin.gif (http://www.millan.net)

Pfieuw, ik dacht ff dat je onder gedoken was. http://www.hazelnet.org/icon/emote/unhappy/coverhead.gif :hihi:

~Panthera~
08-04-06, 00:41
Geplaatst door mark61
Je kwam in ieder geval snel toen ik riep. Pfieoew.

Ik wil helemaal niet gehouden worden.



Ben jij een konijn dan ? :boer:

mark61
08-04-06, 00:41
Geplaatst door ~Panthera~
ja hoor. :D


http://www.hazelnet.org/icon/xxx/spankmonkey.gif

Je kan de klok ook gelijk zetten op die uitbarstingen van SM van je. Houdt zelfs rekening met zomertijd.

mark61
08-04-06, 00:42
Geplaatst door ~Panthera~
Ben jij een konijn dan ? :boer:

Ik twijfel nog.

~Panthera~
08-04-06, 00:42
Geplaatst door Divine_70
Pfieuw, ik dacht ff dat je onder gedoken was. http://www.hazelnet.org/icon/emote/unhappy/coverhead.gif :hihi:


Nee hoor, had een leuk telefoontje. :stout:

~Panthera~
08-04-06, 00:43
Geplaatst door mark61
Ik twijfel nog.


Wie niet ? :haha:

Je hebt in ieder geval een leuk vachie. :stout:

Aicha1976
08-04-06, 00:43
Geplaatst door mark61
Een schot hagel in mijn mars? Bewaar die affectie maar voor je heu toekomstige gade.



Wij zijn uitgesproken :ego:



voor de komende 3 minuten, even wat te drinken halen :jeweetog:

Divine_70
08-04-06, 00:43
Geplaatst door mark61
Ah, je bent m aan het teasen. Als ie belangstelling toont dump je Joppie zonder er twee keer over na te denken. Pfff wat een ranzig scenario.

Ranzig ? Hannibal is pas ranzig, die lonkt ons na als we gezamelijk de winkel verlaten. :ego:

~Panthera~
08-04-06, 00:44
Geplaatst door Divine_70
Ranzig ? Hannibal is pas ranzig, die lonkt ons na als we gezamelijk de winkel verlaten. :ego:


OKE....spill the Beans ! WTF is Hannibal ? :cool:

mark61
08-04-06, 00:44
Geplaatst door ~Panthera~
Wie niet ? :haha:

Je hebt in ieder geval een leuk vachie. :stout:

Daar zouden we het niet meer over hebben, cockie.

Divine_70
08-04-06, 00:44
Geplaatst door ~Panthera~
Nee hoor, had een leuk telefoontje. :stout:

Wow, lang foontje dan. :stout:

Aicha1976
08-04-06, 00:45
Geplaatst door ~Panthera~
ja hoor. :D


http://www.hazelnet.org/icon/xxx/spankmonkey.gif



Thanks ! Wat was je snel zeg :auw2:

Divine_70
08-04-06, 00:45
Geplaatst door ~Panthera~
OKE....spill the Beans ! WTF is Hannibal ? :cool:

Vraag Mark61 :engel: Hannibal is een vunz. :roker:

~Panthera~
08-04-06, 00:45
Geplaatst door Divine_70
Wow, lang foontje dan. :stout:


Lekker lang, dus lang lekker. :stout:

mark61
08-04-06, 00:45
Geplaatst door Divine_70
Ranzig ? Hannibal is pas ranzig, die lonkt ons na als we gezamelijk de winkel verlaten. :ego:

Ja ja en jij hebt niks gedaan dat ie...arme Hanni. Dat durf je niet waar ik bij ben!

~Panthera~
08-04-06, 00:46
Geplaatst door mark61
Daar zouden we het niet meer over hebben, cockie.


Ik hou mijn klep wel weer. :ego:

mark61
08-04-06, 00:46
Geplaatst door Aicha1976
Thanks ! Wat was je snel zeg :auw2:

Je hebt in ieder geval je record drankje halen verbeterd.

mark61
08-04-06, 00:47
Geplaatst door Divine_70
Vraag Mark61 :engel: Hannibal is een vunz. :roker:

Who made him that way?

~Panthera~
08-04-06, 00:47
Geplaatst door Aicha1976
Thanks ! Wat was je snel zeg :auw2:


:roker:

mark61
08-04-06, 00:48
Geplaatst door ~Panthera~
Ik hou mijn klep wel weer. :ego:

Zo mag ik het horen.

Hannibal, de Vlaamse reus? Die herinner je je toch nog wel? Met gebakken uitjes!

~Panthera~
08-04-06, 00:48
Geplaatst door mark61
Who made him that way?

who did what to who ? :stout:

Divine_70
08-04-06, 00:49
Geplaatst door mark61
Ja ja en jij hebt niks gedaan dat ie...arme Hanni. Dat durf je niet waar ik bij ben!

Ow Jawel hoor, ik zal mijn Jop beschermen met mijn leven. http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/e035.gif

~Panthera~
08-04-06, 00:49
Geplaatst door mark61
Zo mag ik het horen.

Hannibal, de Vlaamse reus? Die herinner je je toch nog wel? Met gebakken uitjes!

OOOOOOOOOOOOOOOOOO die !!!!!!!!!!! :D




geen flauw benul. :vreemd:

Ongelovelijk
08-04-06, 00:50
Geplaatst door Aicha1976
En wat is er precies met Joepie gebeurd :wtf:

Die heeft het allemaal verkeerd begrepen, en bied ook zijn verontschuldiging aan. De gereincarneerde bitch had niet eens in de gaten dat het over grapjes om kinderen ging.

mark61
08-04-06, 00:50
Geplaatst door ~Panthera~
who did what to who ? :stout:

Divine weer. Ze kan het niet laten.

mark61
08-04-06, 00:52
Geplaatst door Divine_70
Ow Jawel hoor, ik zal mijn Jop beschermen met mijn leven. http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/e035.gif

Volgens mij stel je hier een verkeerde prioriteit.

~Panthera~
08-04-06, 00:52
Geplaatst door mark61
Divine weer. Ze kan het niet laten.


I know.

Lachewijf wel. :hihi:

mark61
08-04-06, 00:52
Geplaatst door ~Panthera~
OOOOOOOOOOOOOOOOOO die !!!!!!!!!!! :D

geen flauw benul. :vreemd:

pommessoße.

mark61
08-04-06, 00:53
Geplaatst door ~Panthera~
I know.

Lachewijf wel. :hihi:

Dat wel, maar die joppie......

~Panthera~
08-04-06, 00:54
Geplaatst door mark61
pommessoße.

he jakkie.

Divine_70
08-04-06, 00:55
Geplaatst door mark61
Volgens mij stel je hier een verkeerde prioriteit.

Ach, wat is prioriteit..:ego: Ik vertel jou alleen dat ik ook MET jou in de buurt Hanni durf te negeren. :engel:

~Panthera~
08-04-06, 00:55
Geplaatst door mark61
Dat wel, maar die joppie......


http://www.hazelnet.org/icon/emote/unhappy/bleh.gif

Divine_70
08-04-06, 00:55
Geplaatst door mark61
Dat wel, maar die joppie......

:fplet: Wat nou : Die Joppie. http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/e025.gif

mark61
08-04-06, 00:55
Geplaatst door Divine_70
Ach, wat is prioriteit..:ego: Ik vertel jou alleen dat ik ook MET jou in de buurt Hanni durf te negeren. :engel:

Steractrice. Trappen we niet in.

mark61
08-04-06, 00:58
Geplaatst door Divine_70
:fplet: Wat nou : Die Joppie. http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/e025.gif

Ja, die joppie, ja. De Vuur is er niks bij.



Eh, dag meisjes, val om. Twas gezellig, next time around. :zwaai:

~Panthera~
08-04-06, 00:59
Geplaatst door mark61
Ja, die joppie, ja. De Vuur is er niks bij.



Eh, dag meisjes, val om. Twas gezellig, next time around. :zwaai:


NU AL ? http://www.hazelnet.org/icon/xxx/sbf.gif


:zwaai:

Divine_70
08-04-06, 00:59
Geplaatst door mark61
Steractrice. Trappen we niet in.

Try me. http://www.cosgan.de/images/smilie/engel/g020.gif

Divine_70
08-04-06, 01:00
Geplaatst door mark61
Ja, die joppie, ja. De Vuur is er niks bij.



Eh, dag meisjes, val om. Twas gezellig, next time around. :zwaai:

Slaap lekker. :zwaai: Prettig dat je weet wanneer jij en Hanni het wederom verloren hebben. :roker: :stout:

Aicha1976
08-04-06, 01:02
Geplaatst door Ongelovelijk
Die heeft het allemaal verkeerd begrepen, en bied ook zijn verontschuldiging aan. De gereincarneerde bitch had niet eens in de gaten dat het over grapjes om kinderen ging.


Juist ja....en toen duwde Mark hem van de toren toch :nerveus:

~Panthera~
08-04-06, 01:07
Geplaatst door Aicha1976
Juist ja....en toen duwde Mark hem van de toren toch :nerveus:


Ja...ja.... ik ga niet helemaal teruglezen, maar het zal wel plempen geweest zijn. :ego:

Duwen...pffff....

Divine_70
08-04-06, 01:09
Geplaatst door ~Panthera~
Ja...ja.... ik ga niet helemaal teruglezen, maar het zal wel plempen geweest zijn. :ego:

Duwen...pffff....

Duwen ? Hoor ik duwen ? :argwaan:
Het wordt tijd dat ik mijn nestje op ga zoeken geloof ik. :hihi:
Slaap lekker allen. :zwaai:

~Panthera~
08-04-06, 01:10
Geplaatst door Divine_70
Duwen ? Hoor ik duwen ? :argwaan:
Het wordt tijd dat ik mijn nestje op ga zoeken geloof ik. :hihi:
Slaap lekker allen. :zwaai:

http://www.hazelnet.org/icon/sick/goingtobed.gif Lijkt me een goed plan. :D

Slaap lekker ! :zwaai:

Ongelovelijk
08-04-06, 01:10
Geplaatst door Aicha1976
Juist ja....en toen duwde Mark hem van de toren toch :nerveus:

Vanaf pagina 2 is mij weinig meer duidelijk. Ik doe mijn best me aan te passen :-). Vraag me alleen niet waar het over gaat.

Aicha1976
08-04-06, 01:13
Geplaatst door ~Panthera~
Ja...ja.... ik ga niet helemaal teruglezen, maar het zal wel plempen geweest zijn. :ego:

Duwen...pffff....



Plempen, joppie, hannibal, mensen leer toch eens fatsoenlijk Nederlands :vreemd:


In een notendop: Mark denkt dat Ongelovelijk eigenlijk stiekum Ibrahimmm is maar Ongelovelijk zegt dat hij een incarnatie is van Joepie, die volgens Divine in de plaatselijke supermarkt te koop is....in die supermarkt werkt Hannibal, ben je daar nog :verward:

En toen sprak Mark zijn mond voorbij over duwen en een toren :auw2:



Iemand anders nog een glaasje wijn ? :bril:

~Panthera~
08-04-06, 01:17
Geplaatst door Aicha1976
Plempen, joppie, hannibal, mensen leer toch eens fatsoenlijk Nederlands :vreemd:


In een notendop: Mark denkt dat Ongelovelijk eigenlijk stiekum Ibrahimmm is maar Ongelovelijk zegt dat hij een incarnatie is van Joepie, die volgens Divine in de plaatselijke supermarkt te koop is....in die supermarkt werkt Hannibal, ben je daar nog :verward:

En toen sprak Mark zijn mond voorbij over duwen en een toren :auw2:



Iemand anders nog een glaasje wijn ? :bril:


T is me weer VOLKOMEN duidelijk. :cola:


:vlammen:

~Panthera~
08-04-06, 01:20
En jij zit daar een of andere éénacter over Shakira op te voeren, terwijl je de halve supermarkt hebt verleid, onder het maken van, enpassant tussendoor, de vakantieplannen met een Flyguy die niet onder de indruk was van je Joppie ? http://www.hazelnet.org/icon/character/cartoon/spiderman.gif


Hak toch goed he ? :cola:

Aicha1976
08-04-06, 01:21
Geplaatst door Ongelovelijk
Vanaf pagina 2 is mij weinig meer duidelijk. Ik doe mijn best me aan te passen :-). Vraag me alleen niet waar het over gaat.


Jij staat onder verdenking van de moord op Joepie, of was het Joppie :confused:

Aicha1976
08-04-06, 01:23
Geplaatst door ~Panthera~
En jij zit daar een of andere éénacter over Shakira op te voeren, terwijl je de halve supermarkt hebt verleid, onder het maken van, enpassant tussendoor, de vakantieplannen met een Flyguy die niet onder de indruk was van je Joppie ? http://www.hazelnet.org/icon/character/cartoon/spiderman.gif


Hak toch goed he ? :cola:



Behalve dat van de supermarkt, dat was Divine, C1000 snolletje :o

~Panthera~
08-04-06, 01:24
Geplaatst door Aicha1976
Behalve dat van de supermarkt, dat was Divine, C1000 snolletje :o


Heeft geen klasse, das duidelijk. :rolleyes: Wat wil je ook, met zo'n Tukker. :boer:

:hihi:

Aicha1976
08-04-06, 01:28
Geplaatst door ~Panthera~
Heeft geen klasse, das duidelijk. :rolleyes: Wat wil je ook, met zo'n Tukker. :boer:

:hihi:


Ja, ik neem aan dat je 'de krant' hebt gelezen, wat een gajes :roker:






Ze slapen toch al :engel:

~Panthera~
08-04-06, 01:31
Geplaatst door Aicha1976
Ja, ik neem aan dat je 'de krant' hebt gelezen, wat een gajes :roker:






Ze slapen toch al :engel:



:eek: Unbelieveble ja.

Maffioso, dat is het. :ego:



Hoop ut wel. :engel: anders zijn we de schwanz.

Aicha1976
08-04-06, 01:35
Geplaatst door ~Panthera~
:eek: Unbelieveble ja.

Maffioso, dat is het. :ego:



Hoop ut wel. :engel: anders zijn we de schwanz.


Die ongelovelijk is een gluurder, wel meelezen en niet prikken, Maroc.nl :jammer:

Nog een wijntje ? :zozo:

~Panthera~
08-04-06, 01:39
Geplaatst door Aicha1976
Die ongelovelijk is een gluurder, wel meelezen en niet prikken, Maroc.nl :jammer:

Nog een wijntje ? :zozo:


They grow on trees here. :hihi:

wijntje ? nee, ik val om http://www.hazelnet.org/icon/emote/faint.gif het is 2.37 hier, gek !! :fplet: :haha:

Ik ga lekker dobberen in mijn waterbed. http://www.hazelnet.org/icon/sick/goingtobed.gif

Zie je wel weer verschijnen. :stout:

Alvast truste voor straks ! :zwaai: en slaap lekker.

Aicha1976
08-04-06, 01:48
Geplaatst door ~Panthera~
They grow on trees here. :hihi:

wijntje ? nee, ik val om http://www.hazelnet.org/icon/emote/faint.gif het is 2.37 hier, gek !! :fplet: :haha:

Ik ga lekker dobberen in mijn waterbed. http://www.hazelnet.org/icon/sick/goingtobed.gif

Zie je wel weer verschijnen. :stout:

Alvast truste voor straks ! :zwaai: en slaap lekker.



Mietje :ego:

Ongelovelijk
08-04-06, 01:50
Geplaatst door Aicha1976
Die ongelovelijk is een gluurder, wel meelezen en niet prikken, Maroc.nl :jammer:

Nog een wijntje ? :zozo:

Iedereen had aan mijn postings kunnen merken dat ik geprobeerd heb om serieus te reageren op de idiote reactie van leraren op het onder elkaar ondersteunen van 5 jarige meisjes. Wat er vervolgens van gemaakt wordt, kan ik niets aan doen. Dit was dan ook mijn laatste reactie op dit forum.

Aicha1976
08-04-06, 01:58
Geplaatst door Ongelovelijk
Iedereen had aan mijn postings kunnen merken dat ik geprobeerd heb om serieus te reageren op de idiote reactie van leraren op het onder elkaar ondersteunen van 5 jarige meisjes. Wat er vervolgens van gemaakt wordt, kan ik niets aan doen. Dit was dan ook mijn laatste reactie op dit forum.


Veel plezier nog :nerveus:

Divine_70
08-04-06, 11:49
Zowww........... Ging ie lekker dames? :duivels:
Dit C1000 snolletje heeft toevallig wel gelezen wat hier geroddeld wordt :ego: , wacht maar tot we de krant halen als er na Ferrari ook een vrouw uit Curacau vermist wordt. :ninja:
Dat gaat een vette hap worden, je zal zien, ik ga zelf C1000 EN de Appie Hein kopen. :roker:

Blijf altijd over je schouder kijken, voor je het weet val je in de klauwen van Tukker of Moi. :gniffel:

@ Ongelovelijk, Het gaat er niet om wat er van werdt gemaakt, het gaat erom dat het meteen na je eerste post leek alsof jij je heel goed in kon leven in die actie van de leraren.
Je had ipv mij te blijven vragen wat de reden anders zou kunnen zijn in elk geval iets eerder aan kunnen geven dat je het er ook niet mee eens was.
Nu kom je niet meer terug op dit forum en iedereen zal denken dat ik je heb opgegeten, daar gaat mijn reputatie. :stomp: :verveeld:

Hoe dan ook, ik vind je lekkerder dan Hannibal. :strik: :hihi: