PDA

Bekijk Volledige Versie : "Hoe sjoemelaars aanpakken? Geef ze goed pak slaag"



Divine_70
07-04-06, 20:01
De Tanzaniaanse regering moet louche investeerders bestraffen met een goed pak slaag. Met die opmerkelijke maatregel wil een plaatselijk parlementslid het gesjoemel binnen de sector tegengaan.

"Een ouderwetse spanking is de ideale straf om investeerders die een loopje nemen met de wetgeving op andere gedachten te brengen", verklaarde Masolwa Cosmas tijdens een parlementair debat. De politieke discussie ging over maatregelen die noodzakelijk waren om banken en andere financiële instellingen binnen de lijntjes te laten kleuren. "Overtreders zullen wel twee maal nadenken als ze weten dat hen billenklets te wachten staat. Zo'n publieke vernedering wil niemand", klinkt het overtuigend uit zijn mond.

Tanzania is sinds de recente economische groei van het land enorm in trek bij buitenlandse investeerders.

06/04/06 17u37

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_131652.jpg

Aicha1976
07-04-06, 20:07
Op welke krant ben jij geabonneerd ? :haha:

Divine_70
07-04-06, 20:15
Geplaatst door Aicha1976
Op welke krant ben jij geabonneerd ? :haha:

:lol: :zegniets: :hihi:

Juliette
07-04-06, 20:19
Geplaatst door Aicha1976
Op welke krant ben jij geabonneerd ? :haha:

Ik was ook zoiets aan het denken. Kunnen we geen apart 'Divine NVDD' topic openen? :hihi:

Baddha
07-04-06, 20:20
Geplaatst door Divine_70
De Tanzaniaanse regering moet louche investeerders bestraffen met een goed pak slaag. Met die opmerkelijke maatregel wil een plaatselijk parlementslid het gesjoemel binnen de sector tegengaan.

"Een ouderwetse spanking is de ideale straf om investeerders die een loopje nemen met de wetgeving op andere gedachten te brengen", verklaarde Masolwa Cosmas tijdens een parlementair debat. De politieke discussie ging over maatregelen die noodzakelijk waren om banken en andere financiële instellingen binnen de lijntjes te laten kleuren. "Overtreders zullen wel twee maal nadenken als ze weten dat hen billenklets te wachten staat. Zo'n publieke vernedering wil niemand", klinkt het overtuigend uit zijn mond.

Tanzania is sinds de recente economische groei van het land enorm in trek bij buitenlandse investeerders.

06/04/06 17u37

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_131652.jpg

Komt die foto toevallig uit een Indonesisch 'bloot'blaadje?

Divine_70
07-04-06, 20:26
Geplaatst door Juliette
Ik was ook zoiets aan het denken. Kunnen we geen apart 'Divine NVDD' topic openen? :hihi:

:fplet:

Nee hoor, laat mij maar lekker hier tussen de oorlogen en tereuraanslagen de berichten plaatsen zodat men af en toe ff op adem kan komen. :hihi:

Divine_70
07-04-06, 20:26
Geplaatst door Baddha
Komt die foto toevallig uit een Indonesisch 'bloot'blaadje?

:haha: Die kans zit er in hé.

Aicha1976
07-04-06, 20:28
Geplaatst door Juliette
Ik was ook zoiets aan het denken. Kunnen we geen apart 'Divine NVDD' topic openen? :hihi:


Niet met me meelullen, je mag toch niet bij de Maroc K3 :o



:haha:

Juliette
07-04-06, 20:43
Geplaatst door Aicha1976
Niet met me meelullen, je mag toch niet bij de Maroc K3 :o



:haha:

http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/d035.gif

Aicha1976
08-04-06, 07:39
Geplaatst door Juliette
http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/d035.gif



Okay, okay you twisted my arm :jammer:



Morgen om 15.00 oefenen we de macarena bij Panthera thuis :gsm:

Divine_70
08-04-06, 12:03
Geplaatst door Aicha1976
Okay, okay you twisted my arm :jammer:



Morgen om 15.00 oefenen we de macarena bij Panthera thuis :gsm:

Alweer de Macarena ? :verveeld:
Ik dacht dat we Frans Liedje van K3 ging instuderen :(

Aicha1976
08-04-06, 18:11
Geplaatst door Divine_70
Alweer de Macarena ? :verveeld:
Ik dacht dat we Frans Liedje van K3 ging instuderen :(



We moeten blijven oefenen :duivels:


Anders krijgen we die gig niet in bejaardentehuis "het laatste zuchtje" :boogie: :boogie: :boogie:

Divine_70
08-04-06, 19:03
Geplaatst door Aicha1976
We moeten blijven oefenen :duivels:


Anders krijgen we die gig niet in bejaardentehuis "het laatste zuchtje" :boogie: :boogie: :boogie:



Voor die ouwe mannetjes hoeven we het niet te doen, die weten toch niet wat de Macarena is.
:rood: