PDA

Bekijk Volledige Versie : Onsmakelijke De Mol heeft weer wat.



~Panthera~
08-04-06, 11:33
De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Uitgegeven: 8 april 2006 09:45
Laatst gewijzigd: 8 april 2006 12:21

HILVERSUM - John de Mol ontwikkelt voor zijn omroep Talpa een programma waarin een groep mensen minstens een jaar in een villa wordt afgezonderd met de opdracht elkaar weg te pesten. De grootste treiteraar die uiteindelijk overblijft, krijgt de villa waarin het programma zich afspeelt en een grote som geld.

Het is nog niet bekend wanneer het programma precies kan worden uitgezonden. "Het huis waar dit zich gaat afspelen moet nog worden gezocht", aldus een woordvoerder van Talpa.


Als er eenmaal een geschikte villa is gevonden, zou 'De Gouden Kooi' op korte termijn op televisie kunnen worden uitgezonden. "John de Mol heeft met Talpa natuurlijk een eigen zender waarop het snel gebracht kan worden", aldus de woordvoerder.

Den Haag

De jongste plannen van John de Mol voor een treitershow zijn zaterdag met afkeuring ontvangen in politiek Den Haag. "Een volgende stap in de wansmaak", oordeelde het Tweede Kamerlid B. Bakker van D66. "Waar ligt de grens van deze man?", vraagt F. Vergeer zich af namens de SP-fractie.

Verscheidene politici hebben inmiddels hun afkeuring uitgesproken over het programma. "Als dit uitgezonden wordt om half negen 's avonds en kinderen van 10, 11 en 12 jaar die nog wakker zijn zien het, dan vind ik dat niet deugen", zo stelde staatssecretaris Wijn van Financiėn (CDA) op BNR Nieuwsradio.

Onsmakelijk

"Ze leren dat het loont om een ander kapot te maken en weg te treiteren, dat vind ik eigenlijk niet deugen. PvdA-Kamerlid Eijsink noemde 'De Gouden Kooi' op Radio 2 "verwerpelijk, onsmakelijk en het verkeerde voorbeeld voor kinderen."

"Het is een vrij land, mensen kunnen zelf bepalen of ze hier naar willen kijken", zei D66-parlementarier Bakker.

"Maar in termen van goede smaak sta ik niet te juichen". F. Vergeer van de SP omschrijft De Mol als "marktleider als het gaat om het exploiteren van slechte eigenschappen van mensen".


Als het maar geld opleverd.
Gestoord, die knakker :moe:

plexus
08-04-06, 11:55
tis puur vraag & aanbod.... wij willen die shit gewoon zien :roker:

~Panthera~
08-04-06, 11:57
Geplaatst door plexus
tis puur vraag & aanbod.... wij willen die shit gewoon zien :roker:


Ja, ik heb er 30 jaar op gewacht, toch eindelijk gekomen. :moe:

plexus
08-04-06, 12:03
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, ik heb er 30 jaar op gewacht, toch eindelijk gekomen. :moe:

maar eehh even serieus wat is er zo walgelijk aan..? :)

(ps ik heb het geluk dat ik Talpa nog steeds niet ingesteld heb op mijn BIg-screen Plasma 82 inch flatscreen HD TV)

:o

Divine_70
08-04-06, 12:15
Gewoon te zot voor worden.
Zal weer de nodige agressie doen opwaaien.

~Panthera~
08-04-06, 12:19
Geplaatst door plexus
maar eehh even serieus wat is er zo walgelijk aan..? :)

(ps ik heb het geluk dat ik Talpa nog steeds niet ingesteld heb op mijn BIg-screen Plasma 82 inch flatscreen HD TV)

:o


T is toch te gek voor woorden, dat je geld kunt verdienen, met het wegtreiteren van iemand ?
Het geeft ook een signaal af, nl: dat het dus prima is om te doen.
Terwijl er ondertussen de grootst mogelijk moeite wordt gedaan om het treiteren bv op scholen af te leren.
Walgelijk. :kotsen:

plexus
08-04-06, 12:26
Geplaatst door ~Panthera~
T is toch te gek voor woorden, dat je geld kunt verdienen, met het wegtreiteren van iemand ?
Het geeft ook een signaal af, nl: dat het dus prima is om te doen.
Terwijl er ondertussen de grootst mogelijk moeite wordt gedaan om het treiteren bv op scholen af te leren.
Walgelijk. :kotsen:

kijk als we op die toer gaan..dan kunnen we net zo goed alle kanalen uit de lucht schieten.. :)

~Panthera~
08-04-06, 12:44
Geplaatst door plexus
kijk als we op die toer gaan..dan kunnen we net zo goed alle kanalen uit de lucht schieten.. :)


Maken die ook DIE specifieke programma's dan ?

MusicManiac
08-04-06, 12:55
Heel goor, onsmakelijk, maar verbieden kun je het niet, mag ook niet vind ik. Maar liever wel een beetje laat uitzenden da, ivm kinderen.

plexus
08-04-06, 13:51
Geplaatst door ~Panthera~
Maken die ook DIE specifieke programma's dan ?

tis toch allemaal trash..noem 's 1 programma op waar ik iets aan heb! :)

~Panthera~
08-04-06, 13:56
Geplaatst door plexus
tis toch allemaal trash..noem 's 1 programma op waar ik iets aan heb! :)



Niks.

Gauw klaar. :D
Kijk af en toen alleen nog National Geo en zo. :roker:

plexus
08-04-06, 14:01
Geplaatst door ~Panthera~
Niks.

Gauw klaar. :D
Kijk af en toen alleen nog National Geo en zo. :roker:

:D

vooruit 1tje dan uhhh Temptation Island... :corcky:

~Panthera~
08-04-06, 14:04
Geplaatst door plexus
:D

vooruit 1tje dan uhhh Temptation Island... :corcky:


Zou niet weten, kijk ik nooit.
Kijk alleen nieuws. meer niet.
Soms een herhaling van een actualiteitenprog op het net, dan heb ik het wel weer gehad.

plexus
08-04-06, 14:05
Geplaatst door ~Panthera~
Zou niet weten, kijk ik nooit.
Kijk alleen nieuws. meer niet.
Soms een herhaling van een actualiteitenprog op het net, dan heb ik het wel weer gehad.

uhhh ik ook alleen maar nieuws enzo op sbs6 :hihi:

mark61
08-04-06, 14:06
Talpa? Wasda?

Ik kijk wel s naar de VRT en BBC. :vreemd:

~Panthera~
08-04-06, 14:09
Geplaatst door plexus
uhhh ik ook alleen maar nieuws enzo op sbs6 :hihi:

De rest is echt bagger.

plexus
08-04-06, 14:13
Geplaatst door mark61
Talpa? Wasda?

Ik kijk wel s naar de VRT en BBC. :vreemd:

veel te moeilijk waar jij naar kijkt... :fpuh:

David
08-04-06, 14:18
Ik kijk alleen het nieuws en een paar series. Af en toe zap ik wel eens een avond. Verbijsterend. Alleen maar reality bagger. Afrikanen op bezoek bij Haagse aso's. Een dame die je huis komt uitmesten. Moddervette mensen die nooit groente eten. Vreemd.

Vroeger had je nog Dossier Verhulst en zo.

mark61
08-04-06, 14:23
Geplaatst door plexus
veel te moeilijk waar jij naar kijkt... :fpuh:

jah das waar. dat vloms...om over engels nog maar te zwijgen.

tukkersterror
08-04-06, 14:56
Is toch niet zo moeilijk, we zetten gewoon DS Fikkie CC Pantertje, Aichia, Divi samen in een huis zonder computer.
Moet je eens kijken hoe gauw ze elkaar in de haren zitten.
Ik ga wel in de regiekamer voor de ondertiteling en het plaatsen van :hihi: of :lol: etc.
Wat zullen we een kijkdichtheid halen:lol:

5, 4, 3, 2, 1, Kom maar!!!:hihi:

Divine_70
08-04-06, 18:57
Geplaatst door tukkersterror
Is toch niet zo moeilijk, we zetten gewoon DS Fikkie CC Pantertje, Aichia, Divi samen in een huis zonder computer.
Moet je eens kijken hoe gauw ze elkaar in de haren zitten.
Ik ga wel in de regiekamer voor de ondertiteling en het plaatsen van :hihi: of :lol: etc.
Wat zullen we een kijkdichtheid halen:lol:

5, 4, 3, 2, 1, Kom maar!!!:hihi:

We zouden een kijkcijfer-kanon worden. :ego:
De vraag is, ga jij eerlijk ondertitelen. :hihi:

tukkersterror
08-04-06, 19:08
Geplaatst door Divine_70
We zouden een kijkcijfer-kanon worden. :ego:
De vraag is, ga jij eerlijk ondertitelen. :hihi:

Natuurlijk ga ik dat eerlijk ondertitelen.

Het is een eerlijke uitzending met veel :verliefd: :love: en een beetje :zweep:

Divine_70
08-04-06, 19:11
Geplaatst door tukkersterror
Natuurlijk ga ik dat eerlijk ondertitelen.

Het is een eerlijke uitzending met veel :verliefd: :love: en een beetje :zweep:

De vrouwen zijn overduidelijk in de meerderheid, dus de heren kun je al af schrijven. :roker:

tukkersterror
08-04-06, 19:16
Geplaatst door Divine_70
De vrouwen zijn overduidelijk in de meerderheid, dus de heren kun je al af schrijven. :roker:

Wie had ook alweer de regie??? :lol:

xslaniet
09-04-06, 20:39
De Mol:
Niemand kijkt naar z'n programma's en toch heeft ie hoge kijkcijfers... :zwaai:

tukkersterror
09-04-06, 21:03
Geplaatst door xslaniet
De Mol:
Niemand kijkt naar z'n programma's en toch heeft ie hoge kijkcijfers... :zwaai:

Wacht maar tot maroc.nl met zijn soap komt:hihi: :boogie:
:ego:

Divine_70
09-04-06, 21:06
Geplaatst door tukkersterror
Wacht maar tot maroc.nl met zijn soap komt:hihi: :boogie:
:ego:

Gillen als een varken. :lol:

tukkersterror
09-04-06, 21:13
Geplaatst door Divine_70
Gillen als een varken. :lol:

Heb jij je fluit al geprepareerd:lol:

Divine_70
09-04-06, 21:17
Geplaatst door tukkersterror
Heb jij je fluit al geprepareerd:lol:

:fplet: Die is altijd in topconditie en klaar voor gebruik, maar ik ben dan ook een prof. :ego:
Niemand fluit zoals Divine fluit. :roker:

rasje
09-04-06, 21:23
John de Mol zendt alleen tv- programma““s uit, waarvan hij denkt dat die succes zullen hebben.

Laten we eerlijk zijn, we vinden het allemaal oooh zo leuk als mensen bij idols weggedist worden. terwijl er mensen bij kunnen zitten, die echt denken dat ze goed kunnen zingen.

Wij, wij,.... wij vinden het gewoon leuk als mensen worden weggedist.
Dus als je niet wilt dat dit programma komt, moet je stelselmatig van kanaal veranderen, anders...... ben je gewoon hypocriet en geef je hem het succes....

gr razika.

observer
10-04-06, 09:30
inmiddels hebben de hangjongeren van de diamantbuurt een advocaat in de armen genomen, ze vinden dat het wegpesten van mensen hun trademark is

tukkersterror
10-04-06, 09:40
Geplaatst door rasje
John de Mol zendt alleen tv- programma““s uit, waarvan hij denkt dat die succes zullen hebben.

Laten we eerlijk zijn, we vinden het allemaal oooh zo leuk als mensen bij idols weggedist worden. terwijl er mensen bij kunnen zitten, die echt denken dat ze goed kunnen zingen.

Wij, wij,.... wij vinden het gewoon leuk als mensen worden weggedist.
Dus als je niet wilt dat dit programma komt, moet je stelselmatig van kanaal veranderen, anders...... ben je gewoon hypocriet en geef je hem het succes....

gr razika.

Beste Razika,

Idols is een programma wat ze fake is als wat, afgelopen zomer hebben wij meegedaan althans een zanger van ons.
Het is een dubbelganger van Freddy Mecury van Queen, maar kreeg te horen dat hij geen uitstraling heeft.

Ik kan trouwens iedereen wel aanraden om eens mee te doen, want het is een belevenis.

H5N1
10-04-06, 09:40
Geplaatst door observer
inmiddels hebben de hangjongeren van de diamantbuurt een advocaat in de armen genomen, ze vinden dat het wegpesten van mensen hun trademark is

Het programma is alleen voor amateurs. Mensen die er reeds hun dagbesteding van gemaakt hebben zijn natuurlijk al uitgesloten