PDA

Bekijk Volledige Versie : Heteroman kan niet met tengels van bejaarden afblijven



David
08-04-06, 16:54
Drie jaar cel voor verkrachten bejaarden

Uitgegeven: 7 april 2006 16:45
Laatst gewijzigd: 7 april 2006 16:45

ARNHEM - Het gerechtshof in Arnhem heeft vrijdag een 34-jarige man uit Glanerbrug veroordeeld tot drie jaar cel en tbs met dwangverpleging, vanwege al dan niet geslaagde pogingen om bejaarden te verkrachten. De straf is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie (OM) twee weken geleden.

In 1997 ging het om twee pogingen tot verkrachting van twee vrouwen van destijds 82 en 75 jaar. Een jaar later werd een vrouw van 92 jaar verkracht in haar seniorenappartement. De twee oudste bewoners zijn inmiddels overleden.


De zaak bleef destijds lang onopgelost. De dader, M. B. werd in 2002 in Duitsland veroordeeld wegens ontucht met minderjarigen. Tijdens zijn gedwongen verpleging daar biechtte hij pas in 2004 zijn verleden met de bejaarde vrouwen op. De Duitse autoriteiten leverden de man daarop uit. DNA-onderzoek bevestigde zijn bekentenis.

De rechtbank in Almelo veroordeelde de man in december 2004 ook tot drie jaar cel en tbs met dwangverpleging.

Cherry Bo
08-04-06, 16:55
Rare jongens, die hetero's.

Cherry Bo
08-04-06, 17:02
Vieze vagina-toeristen.

MusicManiac
08-04-06, 17:27
Sexuele voorkeur ok, maar bejaarden? Ik kan me er niks bij voorstellen. Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers.

Aicha1976
08-04-06, 18:47
Geplaatst door MusicManiac
Sexuele voorkeur ok, maar bejaarden? Ik kan me er niks bij voorstellen. Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers.


Overrijpe vrouwen dus :slaap:

Cherry Bo
08-04-06, 18:50
Geplaatst door Aicha1976
Overrijpe vrouwen dus :slaap:

Wat een sletten, wâh?

Aicha1976
08-04-06, 18:56
Geplaatst door Cherry Bo
Wat een sletten, wâh?



Ze vragen erom, zo koketterend met hun plastic regenkapjes :rambo:

Dwaalspoor
08-04-06, 19:04
Gekke mensen die westerlingen/autochtonen, of ze zijn homofiel of ze zitten aan oudjes of ze doen aan incest, of aan sextoerisme etc... Die sexuele revolutie is toch niet zo goed voor ze geweest. Bestaan er nog eigenlijk wel normale westerlingen/autochtonen? :p

Aicha1976
08-04-06, 19:35
Geplaatst door Dwaalspoor
Gekke mensen die westerlingen/autochtonen, of ze zijn homofiel of ze zitten aan oudjes of ze doen aan incest, of aan sextoerisme etc... Die sexuele revolutie is toch niet zo goed voor ze geweest. Bestaan er nog eigenlijk wel normale westerlingen/autochtonen? :p



Ja maar die komen niet in het nieuws :roken:

Divine_70
08-04-06, 19:39
Geplaatst door Aicha1976
Ja maar die komen niet in het nieuws :roken:

Dat moet je niet zeggen, ik kwam in het nieuws, en ik ben een keurige burger die sexueel gezien volledig geintegreerd is. :ego:

:hihi:

~Panthera~
08-04-06, 19:45
Ik lik net even aan een cactus. :cola:

Aicha1976
08-04-06, 19:46
Geplaatst door Divine_70
Dat moet je niet zeggen, ik kwam in het nieuws, en ik ben een keurige burger die sexueel gezien volledig geintegreerd is. :ego:

:hihi:



Je bedoelt dat krantenknipseltje van jou en Tukker :fplet:



Tuig :ego:

Cherry Bo
08-04-06, 19:48
Geplaatst door Dwaalspoor
Gekke mensen die westerlingen/autochtonen, of ze zijn homofiel of ze zitten aan oudjes of ze doen aan incest, of aan sextoerisme etc... Die sexuele revolutie is toch niet zo goed voor ze geweest. Bestaan er nog eigenlijk wel normale westerlingen/autochtonen? :p

Tadáá!

Divine_70
08-04-06, 19:48
Geplaatst door Aicha1976
Je bedoelt dat krantenknipseltje van jou en Tukker :fplet:



Tuig :ego:

Wat nou "knipseltje"
Het was toevallig wel voorpagina-nieuws. :hihi:

~Panthera~
08-04-06, 19:51
getting a deja vu here. :moe:

barfly
08-04-06, 20:05
Doe oude dames hebben die man waarschijnlijk verleid met hun rokjes en decolletés. En toen die man hun dames wensen eindelijk vervulde hebben die hellevegen hem erbij gelapt.

~Panthera~
08-04-06, 20:07
De wufte wiefjes. :roker:

prikkerd
08-04-06, 22:29
Homo's zouden hetro's eeuwig dankbaar moeten zijn en zelfs eerbieden want zonder de hetro's waren de homo's nooit geboren.


Hoe meer homo's hoe minder hetro's hoe sneller de mensheid uitsterft.

Doomsday??

Ik ben er klaar voor

David
08-04-06, 23:03
Geplaatst door prikkerd
Homo's zouden hetro's eeuwig dankbaar moeten zijn en zelfs eerbieden want zonder de hetro's waren de homo's nooit geboren.


Hoe meer homo's hoe minder hetro's hoe sneller de mensheid uitsterft.

Doomsday??

Ik ben er klaar voor


Inderdaad, want homo's zijn onvruchtbaar. :moe:

prikkerd
09-04-06, 14:21
Geplaatst door David
Inderdaad, want homo's zijn onvruchtbaar. :moe:

Nee nee
OnBEvruchtbaar

Dat zou je moeten weten