PDA

Bekijk Volledige Versie : Hollandse zuinigheid brengt spijt....



Joesoef
10-04-06, 22:16
Jackpot van 15 miljoen euro blijft staan
HILVERSUM - De jackpot van 15 miljoen euro van de Staatsloterij, de hoogste ooit, is maandag niet gewonnen. De eigenaar van het winnende nummer had 'slechts' eenvijfde lot. Dat bleek tijdens de uitzending van het maandelijkse RTL4-programma Staatsloterij 100.000 euro Show. De jackpot wordt nu weer aangevuld tot 15 miljoen, voor de Koninginnedagloterij op 29 april.

tukkersterror
11-04-06, 00:05
Geplaatst door Joesoef
Jackpot van 15 miljoen euro blijft staan
HILVERSUM - De jackpot van 15 miljoen euro van de Staatsloterij, de hoogste ooit, is maandag niet gewonnen. De eigenaar van het winnende nummer had 'slechts' eenvijfde lot. Dat bleek tijdens de uitzending van het maandelijkse RTL4-programma Staatsloterij 100.000 euro Show. De jackpot wordt nu weer aangevuld tot 15 miljoen, voor de Koninginnedagloterij op 29 april.

Denk niet dat die man spijt heeft, maar het viel me wel op dat je de laatste tijd bijzonder vrolijk was met dat 5de lot:hihi:

xslaniet
11-04-06, 06:38
Alleen de titel ,verteld mij dat je geen idee schijnt te hebben in welk land je woont.

Joesoef
11-04-06, 07:15
Geplaatst door xslaniet
Alleen de titel ,verteld mij dat je geen idee schijnt te hebben in welk land je woont.


Nee, ik heb werkelijk geen enkel idee. Hoewel, jouw reactie geeft mij het idee dat dit een land is met psychotische idioten.

xslaniet
11-04-06, 11:58
Jij mag denken dat het de zuingheid was ,ik denk het dat het de armoe was.
De kans dat de persoon in kwestie gewoon niet meer geld had om een heel lot te kopen is groot.
D'r zijn mensen die rond moeten komen van een klein AOWtje.
Als dat bedoeld wordt met "verzorging van de wieg tot het graf" ,ja dan zit het land vol met idioten.

waterfiets
11-04-06, 12:01
Ik zag op AT5 wat mensen hossen op straat in die wijk. Moslim, jood, christen, proleet, homo, zigeuner ... het maakte allemaal niet uit. Iedereen was plotseling broeders in hoop op de miljoenen.