PDA

Bekijk Volledige Versie : President Ahmadinejad: Morgen avond, groot nieuws voor Iraniers



Victory
11-04-06, 08:28
Ahmadinejad: Tomorrow night, Iranians would be delighted hearing good news
Mashhad, April 11, IRNA

Ahmadinejad-Nuclear-Good News
President Mahmoud Ahmadinejad said here on Monday night, "By grace of God and to the grandeur of Imam Reza (PBUH) the entire Iranian nation would be delighted hearing good news tomorrow night.

Addressing the families of Mashhad martyrs and war disabled veterans, Ahmadinejad added, "After hearing the entire good news tomorrow night the Iranians should prostrate before Almighty Allah, since it would be high time for thanks given to Him."
He added, "By grace of Allah and relying on brave resistance of you, the families of the revolution's martyrs and war disabled veterans our enemies cannot do a damned thing in their confrontation with us, and they know this very well."
Further stressing that "They know they cannot do a damned thing, the president said, "The thirty-day moratorium, too, is in fact a time they have given to themselves, since what do we have to halt here, save for abandoning our absolute right?"
He added, "We are the only country in the world whose entire (nuclear) activities are under the supervision of the (International Atomic Energy) Agency and they are liars in their claim that we have breached (the rules), since we conduct all our activities openly." The President said, "We invite them to come here and see everything personally," adding, "We have no hard feelings for any one."
Ahmadinejad added, "We have a legal right, based on the laws written by they themselves, and we would proceed based on those laws, and if there needs to be any restrictions, it should be for them, not for us."
Ahmadinejad added, "The Iran crisis they talk about does not exist in Iran, but is a crisis for those who are confronting us and the strong Iranian nation is relying on its faith and its scientific achievements capable of defending itself.

"Since we have an Islamic-democratic system it would soon become a very popular model for many other nations in the world and that is what our enemies are scared of."
He added, "Iran's scientific and economic advancement equates broadening the Islamic Republic's cultural and political influence and they fear lest Iran would conquer the highest peaks at the international scene rapidly."
He said, "If we achieve the nuclear technology we will be needless of the nuclear weapons because in order to become a big power Iran is not in need of the nuclear bomb."
The President said, "Other nations, too, would be delighted to see that we have mastered the entire nuclear technology and that is what the world nations' politicians tell us in their meetings with us." More...

Bofko
11-04-06, 08:38
De eerst ondergrondse nucleaire ontploffing gaat plaatsvinden ?

Victory
11-04-06, 08:41
Geplaatst door Bofko
De eerst ondergrondse nucleaire ontploffing gaat plaatsvinden ?
Iran zijn nucleaire programma is voor civiele doeleinden.

Bofko
11-04-06, 08:43
Geplaatst door Victory
Iran zijn nucleaire programma is voor civiele doeleinden.

Dan nog steeds dient er wellicht getest te worden.

Victory
11-04-06, 08:53
Geplaatst door Bofko
Dan nog steeds dient er wellicht getest te worden.
"the Agency has not seen any diversion of nuclear material to nuclear weapons or other nuclear explosive devices"
Laatste raport van de IAEA.

observer
11-04-06, 09:02
de rolling stones komen voor 3 concerten :denk:

Victory
11-04-06, 09:09
Geplaatst door observer
de rolling stones komen voor 3 concerten :denk:
Nee, dat denk ik niet.

Ik denk dat Iran nu de volledige nucleaire cyclus beheerst. En zij hebben deze tijd gekozen om het te openbaren omdat de IAEA inspecturen al sinds een paar dagen in Iran zijn, zo zou het nooit ontkend kunnen worden door de westerse barbaren.

H.P.Pas
11-04-06, 09:40
Geplaatst door Bofko
De eerst ondergrondse nucleaire ontploffing gaat plaatsvinden ?
Geplaatst door Victory
Iran zijn nucleaire programma is voor civiele doeleinden.

Het een sluit het ander niet uit. :)

Bar
11-04-06, 10:33
Het woord hoog tijd dat iemand deze gevaarlijke kleuter opruimt.

Pytaghoras
11-04-06, 10:34
Hopelijk gaat hij zeggen: het is ons gelukt om 200 raketten te maken met kernkoppen. Deze raketten zullen gerecht worden tegen elke vijand die ons wil aanvallen.

observer
11-04-06, 11:37
het is dat ik best wel veel normale iraniers ken anders zou ik op basis van wat ik hier lees nog gaan hopen dat ze zich allemaal verslikken in hun baarden

Canaris
11-04-06, 13:28
Topless stranden openen morgen ?

jans
11-04-06, 13:46
Officieel staatsbezoek aan Israel aangekondigd?

tukkersterror
11-04-06, 15:26
Geplaatst door jans
Officieel staatsbezoek aan Israel aangekondigd?

Denk ik ook ze hebben ja net autoalarms gekocht van Israel en zagen toen dat de techniek verder was dan een schroefje, een boutje, een moertje en een nippeltje.

DEMOcraat
11-04-06, 15:29
de nieuwe mehdi aankondigen..wie zal het zijn.

amOer
11-04-06, 16:46
de lonen van de iraaniers gaan stijgen zodat ze niet naar de arabische golf landen hoeven te gaan om te werken ?

Joesoef
11-04-06, 18:01
Iran Has Enriched Uranium for First Time
AP - 45 minutes ago
TEHRAN, Iran - Iran has enriched uranium for the first time using 164 centrifuges, a major development in its fuel cycle technology, news agencies quoted a former president as saying Tuesday. The announcement by former President Hashemi Rafsanjani was the first disclosure that Iran had successfully enriched uranium since February, when it began research at its enrichment facility in the town of Natanz.

mark61
11-04-06, 18:04
Boefie, spilled the beans.

Victory
11-04-06, 19:54
Yup, we produceren nu kernenergie op industrieel niveau. :wijs:

TonH
11-04-06, 20:01
Geplaatst door Victory
Yup, we produceren nu kernenergie op industrieel niveau. :wijs:

En het afvalprobleem? Zolang dat niet opgelost is blijf ik tegen.

MusicManiac
11-04-06, 20:09
Geplaatst door TonH
En het afvalprobleem? Zolang dat niet opgelost is blijf ik tegen.

Nou, ik zou zeggen : ga demonstreren, in Iran. (Hebben ze misschien ok wel een dam)

gh.wille
11-04-06, 20:30
Geplaatst door TonH
En het afvalprobleem? Zolang dat niet opgelost is blijf ik tegen.

Mogen ze die niet dumpen op een of ander Grieks eilandje ?
er zijn er genoeg !
Nou niet kinderachtig wezen , alles is ten slotte beter als de benoeming van VICTOR tot IRANS eerste minister van propaganda .
:)

amOer
11-04-06, 20:33
Geplaatst door gh.wille
Mogen ze die niet dumpen op een of ander Grieks eilandje ?
er zijn er genoeg !
Nou niet kinderachtig wezen , alles is ten slotte beter als de benoeming van VICTOR tot IRANS eerste minister van propaganda .
:)

ik vind het wel iets voor um!

" Iran is da paradise on earth .. you understand what am sayin' , niggahz ?! "

wouldn't this sound cool ?

TonH
11-04-06, 20:40
Geplaatst door MusicManiac
Nou, ik zou zeggen : ga demonstreren, in Iran. (Hebben ze misschien ok wel een dam)

Ik heb bij Kalkar en Dodenwaard gestaan en die zijn dicht. Borsele wilde nooit zo vlotten. Dus daar zou ik nog genoeg aan hebben. Iets met het niet willen bemoeien met de splinter in de ander zijn oog terwijl de balk nog in de mijne zit.

TonH
11-04-06, 20:42
Geplaatst door gh.wille
Mogen ze die niet dumpen op een of ander Grieks eilandje ?
er zijn er genoeg !
Nou niet kinderachtig wezen , alles is ten slotte beter als de benoeming van VICTOR tot IRANS eerste minister van propaganda .
:)

Wie ook minister van propaganda van welk land dan ook benoemd wordt, hij/zij heeft een einddatum die hoogtens 8 a 9 decennia is. Bij kernafval praat je over halfwaardetijden van duizenden jaren.

Dus liever Vic (overigens altijd welkom hoor, voor een maaltijd en een goede pot thee) in m'n keuken dan een kerncentrale in m'n tuin.

gh.wille
11-04-06, 21:11
Geplaatst door amOer
ik vind het wel iets voor um!

" Iran is da paradise on earth .. you understand what am sayin' , niggahz ?! "

wouldn't this sound cool ?

:hihi:

gh.wille
11-04-06, 21:17
Geplaatst door TonH
Wie ook minister van propaganda van welk land dan ook benoemd wordt, hij/zij heeft een einddatum die hoogtens 8 a 9 decennia is. Bij kernafval praat je over halfwaardetijden van duizenden jaren.

Dus liever Vic (overigens altijd welkom hoor, voor een maaltijd en een goede pot thee) in m'n keuken dan een kerncentrale in m'n tuin.

Ok maar dan consequent ,dus ook geen vuurpotten of BQ in de tuin .
:fpotver:

Maar ff serieus ,wat te doen als de olie op is ? ook de oliehoudende gewassen kun je maar beperkt blijven kweken.

Victory
11-04-06, 21:22
Geplaatst door gh.wille
Mogen ze die niet dumpen op een of ander Grieks eilandje ?
er zijn er genoeg !
Nou niet kinderachtig wezen , alles is ten slotte beter als de benoeming van VICTOR tot IRANS eerste minister van propaganda .
:)
De Grieken zijn onze vrienden. Ik wil alles graag op Twente zien gedumpt worden.

Tomas
11-04-06, 21:24
Geplaatst door TonH
En het afvalprobleem? Zolang dat niet opgelost is blijf ik tegen.

Als een kolen of oliegestookte central ook zijn afval net zo geconcentreerd zou opslaan als een kerncentrale, zou dat probleem als veel groter gezien worden. De hoeveelheid aan vaten met geconcentreerd zwaar verontreinigd koolmono en dioxide zou niet in de hand te houden zijn. En waar kan je er mee naartoe? Een enorm probleem.

Maar gelukkig zien we dat zo niet en wordt het vrolijk de atmosfeer in gepompt. Dat zouden we ook met het radioactieve afval van een kerncentrale kunnen doen. Dat zou minder schade toebrengen aan het milieu dan al dat gif van een kolencentrale.

De beslissing nemen om dat gif in de atmosfeer of de zee te dumpen is psychisch niet mogelijk. Die is niet bewust te nemen met goed fatsoen. Bij kolencentrales is die keuze allang een keer zonder na te denken genomen en dan kunnen we er blijkbaar wel mee leven zonder probleem. Blijft raar.

TonH
11-04-06, 21:45
Geplaatst door gh.wille
Ok maar dan consequent ,dus ook geen vuurpotten of BQ in de tuin .
:fpotver:

Maar ff serieus ,wat te doen als de olie op is ? ook de oliehoudende gewassen kun je maar beperkt blijven kweken.

Niet langer de enorme groei aan energieverbruik faciliteren. Alle efficientiewinst in de auto van de afgelopen 20 jaar is met de opkomst van de airco in Nederland weer helemaal teniet gedaan. Uit het hoofd, tot 30% meer brandstofgebruik.
Verder kan men, in plaats van weer meer wegen te bouwen en daarmee meer auto's, beter kijken of woon- en werkplek weer dichter bij elkaar te brengen zijn.
Verder zijn er ook nog grote stappen te zetten in het huishouden, zoals standbylichtjes etc.
's Winters truitje aan in huis ipv. in t-shirtje lopen en kachel op 24. Zelfde geldt voor veel kantoren waar de termometer ook op 24 staat.
Nog een leuke rond de auto: las vandaag in NRC dat in Nederland de auto meer voor vrije tijd dan voor woon/werk cq werk gebruikt wordt.
Enzovoort enzovoort.

gh.wille
11-04-06, 21:48
Geplaatst door Victory
De Grieken zijn onze vrienden. Ik wil alles graag op Twente zien gedumpt worden.

Pfffff heb ik ff mazzel dat ik daar nou net niet woon . maar ik betwijfel of TWENTE wel groot genoeg is voor al dat afval ,gezien de enorme behoefte in IRAN naar "schone "energie .

;)

TonH
11-04-06, 21:51
Geplaatst door Tomas
Bij kolencentrales is die keuze allang een keer zonder na te denken genomen en dan kunnen we er blijkbaar wel mee leven zonder probleem. Blijft raar.

Nee, daar kan ik ook niet mee blijven leven. Zie mijn reactie aan gh.wille.

Kernafval naar de maan. Zou dat niks zijn? Vroeger was er nog een tv-serie (moonbase alpha?) waar dat ding daardoor explodeerde, maar dat is fictie. Er woont geen hond. Er is geen seismische activiteit. Gaatje boren en niemand kan er meer bij.

Tomas
11-04-06, 22:04
Geplaatst door TonH
Nee, daar kan ik ook niet mee blijven leven. Zie mijn reactie aan gh.wille.


OK. Het heeft ook niet mijn voorkeur. Maar ik geef slechts weer dat het verbazend is dat men wel demonstreert tegen een kerncentrale die zijn afval netjes bij zich houdt en nagenoeg nooit tegen een kolencentrale die het zomaar open en bloot dumpt.


Kernafval naar de maan. Zou dat niks zijn? Vroeger was er nog een tv-serie (moonbase alpha?) waar dat ding daardoor explodeerde, maar dat is fictie. Er woont geen hond. Er is geen seismische activiteit. Gaatje boren en niemand kan er meer bij.

Da's waar ook. De maan op reis door het helal. Was ik helemaal vergeten die serie.

Maar nee. Een werkelijke oplossing is verdunning. Zolang je het zo geconcentreerd bewaart blijft het heel lang een probleem. Misschien nu niet op de maan, dan wel over enkele eeuwen. Nog even los van het feit dat je afval op een dergelijke wijze vermoedelijk heel veel meer energie kost dan je ooit met het bronmateriaal kunt opwekken.

rja2
11-04-06, 22:07
Geplaatst door Victory
Nee, dat denk ik niet.

Ik denk dat Iran nu de volledige nucleaire cyclus beheerst. En zij hebben deze tijd gekozen om het te openbaren omdat de IAEA inspecturen al sinds een paar dagen in Iran zijn, zo zou het nooit ontkend kunnen worden door de westerse barbaren.
Die Westerse barbaren wil je opblazen met atoomwapens, dat verderfelijke Westen op blazen.

Van Iran blijft in dat geval weinig over.

Misschien tijd om Navo tanks, vliegtuigen , soldaten naar de grens van Iran te sturen.
En genoeg atoomwapens om Iran van de kaart te vegen.

amOer
11-04-06, 22:44
wat ben ik blij dat jullie niet bij "het rooie knopje" zitten ! :)

hej .. relaaaaax .. have a cup of thee or a glass of beer .. :strik:

geniet van je leventje .. en probeer wat goeds te doen .. :) en geen oorlogje voeren .. doe je op de maan ofzo !

rja2
11-04-06, 22:55
Geplaatst door amOer
wat ben ik blij dat jullie niet bij "het rooie knopje" zitten ! :)

hej .. relaaaaax .. have a cup of thee or a glass of beer .. :strik:

geniet van je leventje .. en probeer wat goeds te doen .. :) en geen oorlogje voeren .. doe je op de maan ofzo !
Iran is op ramkoers met de Navo landen.

Bewust.

Joesoef
11-04-06, 23:12
Geplaatst door rja2
Iran is op ramkoers met de Navo landen.

Bewust.


Of omgekeerd, net hoe je het bekijkt.


Iran kan je geen nucleaire technologie ontzeggen alleen omdat je bang ben dat. Irak is platgegooid en er is een burgeroorlog omdat men dacht dat het er vol stond met womd's.

gh.wille
12-04-06, 01:34
Geplaatst door Joesoef
Of omgekeerd, net hoe je het bekijkt.


Iran kan je geen nucleaire technologie ontzeggen alleen omdat je bang ben dat. Irak is platgegooid en er is een burgeroorlog omdat men dacht dat het er vol stond met womd's.

Nou dat was het alibi , na de laffe aanslagen op de U.S.A. moesten ze wel iets doen ,het meest voor de hand liggende was Irak , gezien de juichpartijen en de enorme symphatie voor de TERRORISTEN .
Ook het feit dat je een duidelijk zichtbare tegenstander nodig hebt ,was een van de redenen om IRAK aan te vallen , afgezien van het misdadige systeem van SADDAM die met zijn relatief kleine gemeenschap een heel volk in armoede liet leven door middel van pure TIRANNIE onder de duim hield ,dachten de Amerikanen terecht op mederwerking van het grootste mdeel van de bevolking .
Dat bepaalde mensen dat niet leuk zouden vinden lag voor de hand, deze zuipende ,hoerende en snoerende '' hofkliek " die uitsluitend uit bevoorrechte mensen en famillie bestond lieten het er niet bij zitten ,de jaren lange lessen van onderdrukking ,afpersing,martelingen kwamen nu goed van pas met het gevolg dat er nu een chaos heerst , stel dat dit gajes weer aan de macht zou komen dan zouden de''ETNISCHE ZUIVERINGEN '' niet van de lucht zijn en de wereld zou verbaasd staan
Als de V.S dit alles hadden geweten dan hadden ze zich wel drie x bedacht ,nu is er nouw,lijks een oplossing mogelijk en blijft IRAK een niet te dempen BEERPUT die blijft stinken met andere woorden er is niets veranderd afgezien dat de stank zich nog steeds verspreid en zelfs over is gesprongen op nabij gelegen landen , die ook al behoorlijk stonken .
En wij ...NEDERLANDERS ....??? ZIJN ER TOCH LEKKER OOK IN GESTONKEN !!

Gute nacht freunde


:zwaai:

Pytaghoras
12-04-06, 08:15
Geplaatst door gh.wille
Nou dat was het alibi , na de laffe aanslagen op de U.S.A. moesten ze wel iets doen ,het meest voor de hand liggende was Irak , gezien de juichpartijen en de enorme symphatie voor de TERRORISTEN .
Ook het feit dat je een duidelijk zichtbare tegenstander nodig hebt ,was een van de redenen om IRAK aan te vallen , afgezien van het misdadige systeem van SADDAM die met zijn relatief kleine gemeenschap een heel volk in armoede liet leven door middel van pure TIRANNIE onder de duim hield ,dachten de Amerikanen terecht op mederwerking van het grootste mdeel van de bevolking .
Dat bepaalde mensen dat niet leuk zouden vinden lag voor de hand, deze zuipende ,hoerende en snoerende '' hofkliek " die uitsluitend uit bevoorrechte mensen en famillie bestond lieten het er niet bij zitten ,de jaren lange lessen van onderdrukking ,afpersing,martelingen kwamen nu goed van pas met het gevolg dat er nu een chaos heerst , stel dat dit gajes weer aan de macht zou komen dan zouden de''ETNISCHE ZUIVERINGEN '' niet van de lucht zijn en de wereld zou verbaasd staan
Als de V.S dit alles hadden geweten dan hadden ze zich wel drie x bedacht ,nu is er nouw,lijks een oplossing mogelijk en blijft IRAK een niet te dempen BEERPUT die blijft stinken met andere woorden er is niets veranderd afgezien dat de stank zich nog steeds verspreid en zelfs over is gesprongen op nabij gelegen landen , die ook al behoorlijk stonken .
En wij ...NEDERLANDERS ....??? ZIJN ER TOCH LEKKER OOK IN GESTONKEN !!

Gute nacht freunde


:zwaai:

De chaos in Irak is veroozaakt door de arrogantie van het westen. Het westen kent zichzelf het recht toe om te bepalen wat democatie is, wie dat nodig heeft, wie er gebruik van mag maken en hoe je het met geweld kan invoeren in een land.

Ik dacht dat wij VN hebben die de regels en eventueel sancties bepaalt, maar nee hoor, er is een imperialistisch land die zich alles mag veroorloven en geen hond die wat daarover zegt. Als VS een arabisch of islamitisch land was, dan waren er honderden sancties geweest en dan was dat land helemaal plat gebombardeerd.

Als er een bom mag vallen op Irak, Iran, Palestina, dan mag dat ook vallen op Israel en VS. Als VS en Israel over atoomwapens mogen beschikken, dan mogen de andere landen ook over atoomwapens beschikken.

Ik hoop binnenkort te horen dat Iran over atoomwapens beschikt.

tukkersterror
12-04-06, 09:06
Geplaatst door Victory
De Grieken zijn onze vrienden. Ik wil alles graag op Twente zien gedumpt worden.

Als Iran er voor betaald, wij hebben onze zoutmijnen waar we voor de eerst 15.000 jaar onze nucleaire afval kwijt kunnen in de zoutkoepels, maar dumpen doen wij hier niet, in Twente.

En even over de Grieken die jullie "vrienden" zijn, word het tijd voor Iran om beter om te gaan met hun vrienden, want er is net een twee weken terug een grote vlieg oefening geweest, en vanuit Griekenland werd er in gevechts formatie gevlogen naar diverse punten voor een schijnaanval, dat daar onze regering voor het eerst het vliegverbod ophefte voor het vliegen op onze kerncentrale en dat er schijnaanvallen werden uitgevoerd op deze kerncentrale en de kerncentralle in Hall (rus type) geeft tot stof tot nadenken.

Tomas
12-04-06, 09:22
Vanmiddag is het zover. Spannend hoor. Kan er nog ge-sms-d worden?

tukkersterror
12-04-06, 09:27
Geplaatst door Victory
De Grieken zijn onze vrienden. Ik wil alles graag op Twente zien gedumpt worden.

Als Iran er voor betaald, wij hebben onze zoutmijnen waar we voor de eerst 15.000 jaar onze nucleaire afval kwijt kunnen in de zoutkoepels, maar dumpen doen wij hier niet, in Twente.

En even over de Grieken die jullie "vrienden" zijn, word het tijd voor Iran om beter om te gaan met hun vrienden, want er is net een twee weken terug een grote vlieg oefening geweest, en vanuit Griekenland werd er in gevechts formatie gevlogen naar diverse punten voor een schijnaanval, dat daar onze regering voor het eerst het vliegverbod ophefte voor het vliegen op onze kerncentrale en dat er schijnaanvallen werden uitgevoerd op deze kerncentrale en de kerncentralle in Hall (rus type) geeft tot stof tot nadenken.

tukkersterror
12-04-06, 10:01
Geplaatst door Pytaghoras
[B][QUOTE]De chaos in Irak is veroozaakt door de arrogantie van het westen. Het westen kent zichzelf het recht toe om te bepalen wat democatie is, wie dat nodig heeft, wie er gebruik van mag maken en hoe je het met geweld kan invoeren in een land.

Het binnen vallen van Irak heeft te maken met de arrogantie van Irak zelf, die dacht duizende keren sterker te zijn, dan de wereld.
Het binnen vallen van Irak was een directe oorzaak van.
1. Na toestemmen van het afbreken van chemische en nucleaire installaties, niet te kunnen aangeven waar deze gebleven waren.
2. Het trainen van terroristen op hun gebied in het noorden van Irak.
3. Het weigeren en tegenwerken van onafhankelijke waarnemers.
4. Wat leidde tot een VN resolutie, die Irak niet nakwam.
5. Wat leide tot een tweede resolutie, die let wel eiste van onmiddelijk ingrijpen, voor het beschermen van burgers overal ter wereld, i.v.m. produktie van Antrax.

Ik dacht dat wij VN hebben die de regels en eventueel sancties bepaalt, maar nee hoor, er is een imperialistisch land die zich alles mag veroorloven en geen hond die wat daarover zegt.
Inderdaad dit zeg je heel goed, de VN heeft regels waar ieder land zich aanhoud, beter gezegd zich dient er aan te houden, doen zij dit niet volgen er sancties, waarvan de ergste is een gewapend ingrijpen.

Als VS een arabisch of islamitisch land was, dan waren er honderden sancties geweest en dan was dat land helemaal plat gebombardeerd.
Ook de VS, heeft te maken met waarnemers, net als Nederland en andere landen ter wereld, ieder land leverd waarnemers, die worden betaald uit een buget waar elk land in doneert na draagkracht, dit geld word beheerd door de VN, om de onafhankelijkheid te garanderen, ook wij leveren waarnemers aan de VN en een ieder burger zonder crimineel verleden, kan zich aanmelden bij ons ministerie om naar deze functie te soliciteren, er zijn nu nog enkele plaatsen vrij.
Zo hebben wij 15 waarnemers van de VN in Amerika van de in totaal 1600.
Ook onze regering heeft ook militaire waarnemers in Amerika, die in dienst zijn van onze regering, die toezien of Amerika de regels naleeft bij een eventueel VN resolutie voor een militair ingrijpen.
Deze mensen brengen dagelijks verslag uit aan staf-staf van onze legereenheid die het doorgeeft aan onze regering.



Als er een bom mag vallen op Irak, Iran, Palestina, dan mag dat ook vallen op Israel en VS. Als VS en Israel over atoomwapens mogen beschikken, dan mogen de andere landen ook over atoomwapens beschikken.
Momenteel vallen er ook regelmatig bommen (aanslagen) op Amerika en Israel


Ik hoop binnenkort te horen dat Iran over atoomwapens beschikt.

En dan een resolutie van onmiddelijk ingrijpen klasse 1 door de VN, kom zeg praat een beetje normaal, want met deze uitspraak wens je de dood van duizenden mensen op korte termijn en miljoenen op langer termijn.
Want die knappe president van Iran heeft al verklaart een paar maanden geleden dat Israel dan op de kaart niet meer bestaat, er zijn daar TV-beelden van.
En als het tot een treffen komt dan ook later weer zeggen er was niets aan de hand in Iran:moe:

tukkersterror
12-04-06, 10:07
Geplaatst door Joesoef
Of omgekeerd, net hoe je het bekijkt.


Iran kan je geen nucleaire technologie ontzeggen alleen omdat je bang ben dat.

Heeft de Navo ooit gedreigt een land waar dan ook ter wereld te vernietigen?
Iran wel!
Is de Navo ooit een oorlog begonnen?

Pytaghoras
12-04-06, 12:01
Geplaatst door tukkersterror
Het binnen vallen van Irak heeft te maken met de arrogantie van Irak zelf, die dacht duizende keren sterker te zijn, dan de wereld.
Het binnen vallen van Irak was een directe oorzaak van.
1. Na toestemmen van het afbreken van chemische en nucleaire installaties, niet te kunnen aangeven waar deze gebleven waren.
2. Het trainen van terroristen op hun gebied in het noorden van Irak.
3. Het weigeren en tegenwerken van onafhankelijke waarnemers.
4. Wat leidde tot een VN resolutie, die Irak niet nakwam.
5. Wat leide tot een tweede resolutie, die let wel eiste van onmiddelijk ingrijpen, voor het beschermen van burgers overal ter wereld, i.v.m. produktie van Antrax.

Inderdaad dit zeg je heel goed, de VN heeft regels waar ieder land zich aanhoud, beter gezegd zich dient er aan te houden, doen zij dit niet volgen er sancties, waarvan de ergste is een gewapend ingrijpen.

Ook de VS, heeft te maken met waarnemers, net als Nederland en andere landen ter wereld, ieder land leverd waarnemers, die worden betaald uit een buget waar elk land in doneert na draagkracht, dit geld word beheerd door de VN, om de onafhankelijkheid te garanderen, ook wij leveren waarnemers aan de VN en een ieder burger zonder crimineel verleden, kan zich aanmelden bij ons ministerie om naar deze functie te soliciteren, er zijn nu nog enkele plaatsen vrij.
Zo hebben wij 15 waarnemers van de VN in Amerika van de in totaal 1600.
Ook onze regering heeft ook militaire waarnemers in Amerika, die in dienst zijn van onze regering, die toezien of Amerika de regels naleeft bij een eventueel VN resolutie voor een militair ingrijpen.
Deze mensen brengen dagelijks verslag uit aan staf-staf van onze legereenheid die het doorgeeft aan onze regering.



Momenteel vallen er ook regelmatig bommen (aanslagen) op Amerika en Israel



En dan een resolutie van onmiddelijk ingrijpen klasse 1 door de VN, kom zeg praat een beetje normaal, want met deze uitspraak wens je de dood van duizenden mensen op korte termijn en miljoenen op langer termijn.
Want die knappe president van Iran heeft al verklaart een paar maanden geleden dat Israel dan op de kaart niet meer bestaat, er zijn daar TV-beelden van.
En als het tot een treffen komt dan ook later weer zeggen er was niets aan de hand in Iran:moe:

Je mag wensen dat ik normaal moet praten. Ik wens van je dat je logisch over na kan denken. Ingrijpen van VN mag wel, maar niet van VS. Wie geeft VS het recht om een land binnen te vallen? Waarom mag VS over kernwapens beschikken? Heeft VS niet eerder honderduizenden onschuldige burgers gedood door een atoomboom? Waarom grijpt VN niet in om VS te verbieden over kernwapens te beschikken?

Probeer dan een antwoord te geven op mijn vragen.

observer
12-04-06, 12:49
Geplaatst door Tomas

Da's waar ook. De maan op reis door het helal. Was ik helemaal vergeten die serie.

Maar nee. Een werkelijke oplossing is verdunning. Zolang je het zo geconcentreerd bewaart blijft het heel lang een probleem. Misschien nu niet op de maan, dan wel over enkele eeuwen. Nog even los van het feit dat je afval op een dergelijke wijze vermoedelijk heel veel meer energie kost dan je ooit met het bronmateriaal kunt opwekken. space 1999 maar de simpele oplossing is gewoon het richting de zon lanceren

Bar
12-04-06, 12:53
Geplaatst door observer
space 1999 maar de simpele oplossing is gewoon het richting de zon lanceren

Lanceringen mislukken nogal eens.
Toch niet zo'n goed idee.

Bovendien kun je voor het geld dat een lancering kost opslag construeren die het nova gaan van de zon nog overleeft.

Joesoef
12-04-06, 13:04
Geplaatst door Tomas
Vanmiddag is het zover. Spannend hoor. Kan er nog ge-sms-d worden?


Je kan BOEM sms-en.