PDA

Bekijk Volledige Versie : Ex-vriend stuurt giftige tarantula op via de post



Divine_70
11-04-06, 18:46
In Engeland dacht een jongen van 22 zijn ex-vriendin een goeie poets te bakken. In een postpakket stuurde hij haar een levende en giftige Mexicaanse tarantula van bijna 13 centimeter lang. Het meisje kreeg de plastieken doos in het shoppingcenter Fosse Park, even buiten Leicester, waar ze werkt. Toen ze de doos openmaakte en de roodharige spin op een zakdoek zag, sloeg ze wit van angst uit.

Gelukkig voor het meisje ging het om een tamme tarantula die niet aanviel. De spin, van een met uitsterven bedreigde soort, werd meegenomen door dierenbeschermers. Als ze zich bedreigd voelen, kunnen Mexicaanse tarantula's door met hun achterste poten tegen elkaar te schuren, haartjes verliezen die blindheid veroorzaken of een pijnlijke jeukziekte. Ze kunnen ook bijten en gif injecteren via hun slagtanden. De politie in Leicester arresteerde de jongen om hem nadien op borgtocht vrij te laten.

11/04/06 17u59

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_133282.jpg
Mexicaanse tarantula.

MaRiaH
11-04-06, 23:24
Heb je de Telegraaf weer uitgepluist?
:D

Divine_70
11-04-06, 23:29
Geplaatst door MaRiaH
Heb je de Telegraaf weer uitgepluist?
:D

Pfieuw.. en dankzij jou heeft ie net de prullenbak niet gehaald, hij mag weer een ronde mee. :hihi:

Aicha1976
11-04-06, 23:45
Geplaatst door Divine_70
Pfieuw.. en dankzij jou heeft ie net de prullenbak niet gehaald, hij mag weer een ronde mee. :hihi:


Je kan gelukkig de piel van de spin niet zien :argwaan:

tukkersterror
12-04-06, 00:07
Geplaatst door Aicha1976
Je kan gelukkig de piel van de spin niet zien :argwaan:

:zweep: gedraag je nou eens!!!

:student: zoiets noemen wij beschaafde mensen penis, zoals in penis erectus :jammer: Sommigen leren het ook nooit:hihi:

Dus penis en geen piel :lol:

Daar gaat weer een topic van Divine!!!

Aicha1976
12-04-06, 00:11
Geplaatst door tukkersterror
:zweep: gedraag je nou eens!!!

:student: zoiets noemen wij beschaafde mensen penis, zoals in penis erectus :jammer: Sommigen leren het ook nooit:hihi:

Dus penis en geen piel :lol:

Daar gaat weer een topic van Divine!!!



Doe niet zo overspannen, ik ga morgen naar het postkantoor :rolleyes:

tukkersterror
12-04-06, 00:19
Geplaatst door Aicha1976
Doe niet zo overspannen, ik ga morgen naar het postkantoor :rolleyes:

:lole: :lole: :lole: Krijg een cadeautje krijg een cadeautje :lole: :lole:

:eek: Of de rekening oei oei oei :hihi:

Aicha1976
12-04-06, 00:22
Geplaatst door tukkersterror
:lole: :lole: :lole: Krijg een cadeautje krijg een cadeautje :lole: :lole:

:eek: Of de rekening oei oei oei :hihi:



Wacht maar af, ik heb er maar een foldertje met instructies bij gedaan :nerveus:


Ik verveel me, vertel jij me eens je levensverhaal :o

tukkersterror
12-04-06, 00:35
Geplaatst door Aicha1976
Wacht maar af, ik heb er maar een foldertje met instructies bij gedaan :nerveus:


Ik verveel me, vertel jij me eens je levensverhaal :o

Vertelde net Divine per pm dat mijn levens verhaal nu op de tv is.

Verder heb ik 12 ambachten 13 ongelukken, ben 3 jaar geleden met mijn werkneemster getrouwd die ik even daarvoor voor het eerst heb gezien, heb twee kids boys 15 en 13 jaar oud, heb een hond die levens gevaarlijk is (voor mijn koelkast), een papagaai met de naam Bin Laden, omdat zijn eerste woorden waren Fuck en boem.
En nu regelmatig mijn mobiel imiteert, dat ik haar al gedreigd heb om haar terug te sturen.
Heb vandaag een auto gekocht, heb nu werk als groothandel en export naar Rusland, heb ook nog twee verkoop wagens waar we kermissen mee afreisen.
Houd van reizen, goed eten en goedleven, haat liegen en heb een hekel aan onrecht.
Schop graag tegen de maatschappij en die schopt ook regelmatig tewrug.

Nou dat is wel wat ik zonder problemen hier kwijt kan op maroc.nl, o ja en soms werk ik nog steeds voor de staat der Nederlanden.

Aicha1976
12-04-06, 00:59
Geplaatst door tukkersterror
Vertelde net Divine per pm dat mijn levens verhaal nu op de tv is.

Verder heb ik 12 ambachten 13 ongelukken, ben 3 jaar geleden met mijn werkneemster getrouwd die ik even daarvoor voor het eerst heb gezien, heb twee kids boys 15 en 13 jaar oud, heb een hond die levens gevaarlijk is (voor mijn koelkast), een papagaai met de naam Bin Laden, omdat zijn eerste woorden waren Fuck en boem.
En nu regelmatig mijn mobiel imiteert, dat ik haar al gedreigd heb om haar terug te sturen.
Heb vandaag een auto gekocht, heb nu werk als groothandel en export naar Rusland, heb ook nog twee verkoop wagens waar we kermissen mee afreisen.
Houd van reizen, goed eten en goedleven, haat liegen en heb een hekel aan onrecht.
Schop graag tegen de maatschappij en die schopt ook regelmatig tewrug.

Nou dat is wel wat ik zonder problemen hier kwijt kan op maroc.nl, o ja en soms werk ik nog steeds voor de staat der Nederlanden.



Het is nogal wat, ik zal het even laten bezinken :roker:



Wordt vervolgd :o

tukkersterror
12-04-06, 07:40
Geplaatst door Aicha1976
Het is nogal wat, ik zal het even laten bezinken :roker:



Wordt vervolgd :o

:stout: Pas je op met het bezinken op een eiland voor je het weet krijg je natte voeten:hihi:

Divine_70
12-04-06, 12:06
Geplaatst door tukkersterror
:zweep: gedraag je nou eens!!!

:student: zoiets noemen wij beschaafde mensen penis, zoals in penis erectus :jammer: Sommigen leren het ook nooit:hihi:

Dus penis en geen piel :lol:

Daar gaat weer een topic van Divine!!!

Gaan jullie je ff gedragen ? :zweep: Voor je het weet zit beheer weer met een........ :engel:

Welnee. :hihi: Die verdwijnt pas zodra ik de spin laat zien als ie een erectie heeft, maar die wordt bewaard voor het moment supreme. :roker:

tukkersterror
12-04-06, 19:36
Geplaatst door Divine_70
Gaan jullie je ff gedragen ? :zweep: Voor je het weet zit beheer weer met een........ :engel:

Welnee. :hihi: Die verdwijnt pas zodra ik de spin laat zien als ie een erectie heeft, maar die wordt bewaard voor het moment supreme. :roker:

Heb nog even gezocht naar een goede afbeelding maar kan hem niet vinden :boogie: Maar vind hem nog wel:hihi: