PDA

Bekijk Volledige Versie : Ikon de moskee uitgejaagd door moslim bestuur!



tukkersterror
11-04-06, 22:41
Geloof, Seks & (Wan)hoop

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

In deze slotaflevering ontmoet Ingeborg Beugel een van 'De Meiden van Halal'. Ze heeft er spijt van dat ze naar de Gay Parade is gegaan: homoseksualiteit kan echt niet, vindt ze achteraf. Vervolgens wordt Beugel - met cameraploeg en al - door het mannelijke moskeebestuur met geweld uit een vrouwenmoskee gegooid.
Geloof, Seks & (Wan)hoop
TV Ned 1 - di 11 april 23.16 uur

Onbegrijpelijk dat bestuurders van een kerk vrouwen bedreigen in een land als Nederland :kotsen:

tukkersterror
11-04-06, 23:05
Ik had toch wel een reactie verwacht?

Het verbaast mij, wat als er zondag moslimas bij ons de kerk word uitgeslagen?

xslaniet
11-04-06, 23:36
Dat durven ze niet ,die christenhonden zijn laffe mietjes... :giechel:

tukkersterror
11-04-06, 23:39
Geplaatst door xslaniet
Dat durven ze niet ,die christenhonden zijn laffe mietjes... :giechel:

Of ze hebben net iets meer respect.

Trouwens jou mening telt niet, je bent een dwarsligger:hihi:

xslaniet
11-04-06, 23:45
Geplaatst door tukkersterror


Trouwens jou mening telt niet, je bent een dwarsligger:hihi: Dan kan jij hier lekker tegen jezelf gaan zitten lullen.

tukkersterror
11-04-06, 23:53
Geplaatst door xslaniet
Dan kan jij hier lekker tegen jezelf gaan zitten lullen.

Nou dan liever de roze knuppel:lol:

Maar je heb de uitzending zeker niet gezien, Bbrr, ik schrok er van.

Ze haden toestemming van het bestuur, maar een paar mannen waren er niet mee eens en beginnen daar te dreigen en te slaan.
Vond het ronduit belachelijk.

Maar er zal morgen wel in de krant staan dat het bestuur maatregelen neemt, we zien wel.

Nelis70
12-04-06, 12:12
Geplaatst door tukkersterror
Geloof, Seks & (Wan)hoop
In deze slotaflevering ontmoet Ingeborg Beugel een van 'De Meiden van Halal'. Ze heeft er spijt van dat ze naar de Gay Parade is gegaan: homoseksualiteit kan echt niet, vindt ze achteraf. Vervolgens wordt Beugel - met cameraploeg en al - door het mannelijke moskeebestuur met geweld uit een vrouwenmoskee gegooid.
Geloof, Seks & (Wan)hoop
TV Ned 1 - di 11 april 23.16 uur

Onbegrijpelijk dat bestuurders van een kerk vrouwen bedreigen in een land als Nederland :kotsen:

Brrrrrrrrrr

Dolle Fatima
12-04-06, 13:16
Het was inderdaad een beetje trieste vertoning. Ja ja, we hebben nog een hoop werk te doen aan onze mannen.

Mark
12-04-06, 14:05
:haha: jammer dat ik het niet kan zien

Tomas
12-04-06, 14:35
ik vind de toevoeging -met camera ploeg en al- de boel toch wel een beetje nuanceren.

waterfiets
12-04-06, 14:38
Geplaatst door Mark
:haha: jammer dat ik het niet kan zien

Nou hier is het wel te zien officieel maar ik krijg die link met de stream niet aan de praat ....
http://www.krux.nl/generalinfo.asp?lIntEntityId=73

Maar die dames van halal vond ik altijd al tutjes die aapjes gingen kijken bij die gay parade. En dan bevoogdend doen tegen zo'n jongen door te zeggen dat ze meer begrip willen krijgen voor homosexualiteit maar dat hij echt niet zijn vriend mee naar huis mag nemen. Dat soort dames kan ik missen als kiespijn. Die willen alleen maar met hun kop op TV.

super ick
12-04-06, 15:09
Geplaatst door tukkersterror
Geloof, Seks & (Wan)hoop
In deze slotaflevering ontmoet Ingeborg Beugel een van 'De Meiden van Halal'. Ze heeft er spijt van dat ze naar de Gay Parade is gegaan: homoseksualiteit kan echt niet, vindt ze achteraf. Vervolgens wordt Beugel - met cameraploeg en al - door het mannelijke moskeebestuur met geweld uit een vrouwenmoskee gegooid.
Geloof, Seks & (Wan)hoop
TV Ned 1 - di 11 april 23.16 uur

Onbegrijpelijk dat bestuurders van een kerk vrouwen bedreigen in een land als Nederland :kotsen:

Het is geen kerk maar een Moskee. Toch wel een nuanceverschil.
Als kritiek bestempeld wordt als antie blijkt het geoorloofd geweld te gebruiken. Ook tegen vrouwen en kinderen.

Maar wat maak je je druk over deze peanuts. Ik Dafur vermoorden Arabische milities dagelijks mannen, vrouwen, kinderen tot babies aan toe. Gewoon in stukken hakken van zuigelingen omdat ze tot een ander ras/geloof behoren.

Bar
12-04-06, 15:13
Geplaatst door superdick
Het is geen kerk maar een Moskee. Toch wel een nuanceverschil.
Als kritiek bestempeld wordt als antie blijkt het geoorloofd geweld te gebruiken. Ook tegen vrouwen en kinderen.

Maar wat maak je je druk over deze peanuts. Ik Dafur vermoorden Arabische milities dagelijks mannen, vrouwen, kinderen tot babies aan toe. Gewoon in stukken hakken van zuigelingen omdat ze tot een ander ras/geloof behoren.

dat andere geloof kun je weglaten...

waterfiets
12-04-06, 16:02
Oh hier is de uitzending toch nog te zien ...
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist

Ik vind de topic titel nogal eenzijdig. Het is best een goede uitzending waarin dappere meiden te zien zijn die hun eigen weg zoeken. Die man die zo opgewonden doet maakt zichzelf een beetje belachelijk.

De documentaire maakster zoekt ook wel een beetje de grenzen op; is het nu zo normaal om een imam over orale en anale sex te bevragen? Ik bedoel ik praat daar met mijn beste vrienden en vriendinnen soms over maar verder ook niet zo gemakkelijk met mensen die ik amper ken.

super ick
12-04-06, 16:30
Geplaatst door waterfiets
Oh hier is de uitzending toch nog te zien ...
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist


De documentaire maakster zoekt ook wel een beetje de grenzen op; is het nu zo normaal om een imam over orale en anale sex te bevragen? Ik bedoel ik praat daar met mijn beste vrienden en vriendinnen soms over maar verder ook niet zo gemakkelijk met mensen die ik amper ken.

Je mag niet praten met je mond vol :D

tukkersterror
12-04-06, 18:58
Waterfiets:
De documentaire maakster zoekt ook wel een beetje de grenzen op; is het nu zo normaal om een imam over orale en anale sex te bevragen? Ik bedoel ik praat daar met mijn beste vrienden en vriendinnen soms over maar verder ook niet zo gemakkelijk met mensen die ik amper ken.

De Imam was ook niet de Amok maker, die behield zijn waardigheid wel, het was het bestuur van de moskee, eerst gaven ze toestemming, om te filmen, om deze vragen te mogen stellen, want dat was ook de uitgang van de hele serie.
Maar er waren mannen geweest die de moskee bezochten die begonnen amok te maken en het bestuur volgde hun daarin.

Superdick:
Het is geen kerk maar een Moskee. Toch wel een nuanceverschil.
Als kritiek bestempeld wordt als antie blijkt het geoorloofd geweld te gebruiken. Ook tegen vrouwen en kinderen.

Maar wat maak je je druk over deze peanuts. Ik Dafur vermoorden Arabische milities dagelijks mannen, vrouwen, kinderen tot babies aan toe. Gewoon in stukken hakken van zuigelingen omdat ze tot een ander ras/geloof behoren..

Dat ik voor de beide geloven het woord kerk gebruikt is niet zo vreemd, want het woord kerk betekend niet meer of minder dan Gods huis, wat volgens mij moskee ook betekend.

Over Dafur heb ik enkele dagen geleden al een topic geopend, het is verschrikkelijk dat wat daar gebeurd.
Maar ik vind het net zo erg dat het kan bestaan dat er in Nederland mensen de kerk worden uitgezet, dat is tegen ieder geloof en ieder religie, een kerk is een vrijplaats waar een mens veilig moet zijn en voelen.
Denk jij dat 1 van deze vrouwen, zich nog met het zelfde gevoel van veiligheid, in een kerk komt.
Het is een groot schandaal, ik vind deze blamage nog groter dan de spotprents van mohammed.
Ik vind na het zien van deze beelden de Islam dan ook meer als een bedreiging voor een rechtstaat dan een oprecht geloof, maar dat kan komen omdat mijn gevoelens nu hevig worden beinvloed door mijn woede.

Dolle Fatima:
Het was inderdaad een beetje trieste vertoning. Ja ja, we hebben nog een hoop werk te doen aan onze mannen.

Ik wens U en de andere moslimas heel veel sterkte en kracht om dit probleem op te lossen.
En om eerlijk te wezen heb ik altijd gedacht dat het nog wel meeviel, omdat de moslims die ik ken vrouwen behandelen als hun gelijke en dat die andere verhalen die ik wel eens hoorde of las overtrokken was, maar na deze uitzending ben ik zeer geschrokken hoe verbaal en bedreigend deze mannen waren naar de vrouwen en dat is niet gezond.
Maar het toont trouwens jou kracht dat je ze toch nog "onze mannen noemt" ik zou hebben gezegt in deze situatie "die mannen".
Succes in uw "strijd".

waterfiets
12-04-06, 19:44
Geplaatst door tukkersterror
Ik vind na het zien van deze beelden de Islam dan ook meer als een bedreiging voor een rechtstaat dan een oprecht geloof, maar dat kan komen omdat mijn gevoelens nu hevig worden beinvloed door mijn woede.

Ja dramatisch is het zeker maar je moet maar denken dat deze mannen wel een probleem hebben als ze vrouwen de moskee uitjagen. En dat probleem lost zich vanzelf wel op.

Dolle Fatima
12-04-06, 20:00
Geplaatst door tukkersterror
Dolle Fatima:

Ik wens U en de andere moslimas heel veel sterkte en kracht om dit probleem op te lossen.
En om eerlijk te wezen heb ik altijd gedacht dat het nog wel meeviel, omdat de moslims die ik ken vrouwen behandelen als hun gelijke en dat die andere verhalen die ik wel eens hoorde of las overtrokken was, maar na deze uitzending ben ik zeer geschrokken hoe verbaal en bedreigend deze mannen waren naar de vrouwen en dat is niet gezond.
Maar het toont trouwens jou kracht dat je ze toch nog "onze mannen noemt" ik zou hebben gezegt in deze situatie "die mannen".
Succes in uw "strijd".

Nou zo ernstig is het gelukkig ook weer niet. De overgroote meerderheid van de vrouwen die ik ken hebben een flinjke vinger in de pap, of zijn ronduit de baas. Ikzelf heb gelukkig ook geen moeilijke man, zo'n drama is het echt niet allemaal.
Maar er blijven natuurlijk mannen die het liever iets anders zien als dat het nu gaat, want vrouwen maken een grote eenhaalslag, waarbij ze zich baseren op het geloof (koran en hadieth), het zogeheten moslimfeminisme. Hoe dan ook, hoewel het naar mijn idee in het algemeen goed gaat, zijn er natuurlijk nog steeds wel problemen. En die moeten dan ook opgelost worden. En daar werken de meiden van tegenwoordig hard aan. Ze studeren, werken, maar blijven trouw aan het geloof.

Wat het soms wat moeilijk maakt is dat sommige meiden het gevoel krijgen dat ze vanuit twee kanten belemmerd worden: door sommige van onze mannen en door bepaalde maatschappelijke tendensen zoals AHA, of het werkgevers die moeilijk doen over hoofddoeken, mensen die denken dat je half achterlijk bent vanwehe je hoofddoek (of dat je de schoonmaakster bent) kinderopvang, weinig flexibele werktijden etc.

Als de maatschappij ons wat meer kansen zou willen geven om ons te bewijzen, zou het misschien wat sneller gaan. Zo ik heb ik zelf bijvoorbeeld ook de ervaring dat je met een hoofddoek jezelf drie keer zo hard moet bewijzen als zonder.

tukkersterror
12-04-06, 23:01
Geplaatst door Dolle Fatima
Nou zo ernstig is het gelukkig ook weer niet. De overgroote meerderheid van de vrouwen die ik ken hebben een flinjke vinger in de pap, of zijn ronduit de baas. Ikzelf heb gelukkig ook geen moeilijke man, zo'n drama is het echt niet allemaal.
Maar er blijven natuurlijk mannen die het liever iets anders zien als dat het nu gaat, want vrouwen maken een grote eenhaalslag, waarbij ze zich baseren op het geloof (koran en hadieth), het zogeheten moslimfeminisme. Hoe dan ook, hoewel het naar mijn idee in het algemeen goed gaat, zijn er natuurlijk nog steeds wel problemen. En die moeten dan ook opgelost worden. En daar werken de meiden van tegenwoordig hard aan. Ze studeren, werken, maar blijven trouw aan het geloof.

Wat het soms wat moeilijk maakt is dat sommige meiden het gevoel krijgen dat ze vanuit twee kanten belemmerd worden: door sommige van onze mannen en door bepaalde maatschappelijke tendensen zoals AHA, of het werkgevers die moeilijk doen over hoofddoeken, mensen die denken dat je half achterlijk bent vanwehe je hoofddoek (of dat je de schoonmaakster bent) kinderopvang, weinig flexibele werktijden etc.

Als de maatschappij ons wat meer kansen zou willen geven om ons te bewijzen, zou het misschien wat sneller gaan. Zo ik heb ik zelf bijvoorbeeld ook de ervaring dat je met een hoofddoek jezelf drie keer zo hard moet bewijzen als zonder.

Moslim-feminisme een mooi woord, kan me ongeveer voorstellen wat de mannen nu moeten voelen, was het zelfde in de jaren 60 met de vrouwen die nu onze moeders of oma zijn, zie ze nog hangen en slapen op de dam onder het vrijheidsbeeld, slaapzak mee, politie rellen, mooie tijd.

Aha, is een soort doorgeslagen superfeminist, maar het kan natuurlijk ook werken in jullie voordeel, om haar als voorbeeld te stellen tegenover de husband, met de stelling ben ik nou zo erg, kijk haar eens!

Hoofddoek, vind ik op zicht geen probleem, mits ze vrouwelijk zijn, passend bij de kleding en het geen gevaar opleverd voor de arbeidsplek.
Maar er zijn ook vrouwen (meisjes) die leren voor arts of verpleegster en zeggen Ja maar ik wil een man niet helpen, ik vind dat dit niet kan.
Je heb vrouwen die ontzettend graag de opleiding willen volgen en worden uitgeloot en als ze dan later te horen krijgen dat iemand die is ingeloot zich niet voor 200% wil inzetten, dan krijg je beeldvorming en dat kan niet.

Dat jou man je de vrijheid gunt blijkt al dat hij je laat internetten.

Ik had wel eens een strijd willen aangaan op maroc met een vrouw of meisje die de vrijheden niet heeft, gewoon om te weten wat er omgaat in haar, wat haar levensvisie is en haar toekomst verwachting?
Maar dat zullen we hier de eerste 5 jaar nog wel niet horen uit een vrouw haar mond.
Maar al met al ben ik nog steeds kwaad op de uitzending, zo kwaad dat ik onze Imam heb gebeld waar ik morgen een gesprek mee heb.
Poor me, een christen te biecht bij de Imam.
Maar dat horen jullie morgen wel.

tukkersterror
12-04-06, 23:15
Geplaatst door Dolle Fatima
Als de maatschappij ons wat meer kansen zou willen geven om ons te bewijzen, zou het misschien wat sneller gaan. Zo ik heb ik zelf bijvoorbeeld ook de ervaring dat je met een hoofddoek jezelf drie keer zo hard moet bewijzen als zonder. [/B]

Sorry ik had dit laatste even niet gelezen en wilde er toch even op antwoorden.
Ik ken een vrouw die altijd bij mij in de zaak komt, ik heb haar ooit gevraagd om haar de mogen fotograveren voor een raklame campagne, maar dat wilde ze helaas niet.
Zij is moslima (neem ik aan) met hoofddoek, maar ze heeft deze altijd in de kleur van haar kleding, gewoon perfect.
Ze valt dan ook op door de perfectie van de combinatie van haar kleding die de aandacht op het hoofddoek terniet doet, gewoon perfect.

Mijn eigen vrouw draagt ook een hoofddoek als we naar de kerk gaan want in onze kerk is het verplicht dat een vrouw haar hoofd bedekt ten aanziens van God, ook zij heeft haar doek altijd in de kleur van haar kleding, of exstreem op vallend qua stof.

Misschien is het je gevoel (uitzonderingen daargelaten) dat jij je moet bewijzen door je hoofddoek, verander de naam hoofddoek eens in hoofdkleding en je hebt direct al een heel ander gevoel erbij.
Maar laat je niet kisten, immers het is jou keuze!!!

Dwaalspoor
12-04-06, 23:32
Geplaatst door Dolle Fatima
Nou zo ernstig is het gelukkig ook weer niet. De overgroote meerderheid van de vrouwen die ik ken hebben een flinjke vinger in de pap, of zijn ronduit de baas. Ikzelf heb gelukkig ook geen moeilijke man, zo'n drama is het echt niet allemaal.
Maar er blijven natuurlijk mannen die het liever iets anders zien als dat het nu gaat, want vrouwen maken een grote eenhaalslag, waarbij ze zich baseren op het geloof (koran en hadieth), het zogeheten moslimfeminisme. Hoe dan ook, hoewel het naar mijn idee in het algemeen goed gaat, zijn er natuurlijk nog steeds wel problemen. En die moeten dan ook opgelost worden. En daar werken de meiden van tegenwoordig hard aan. Ze studeren, werken, maar blijven trouw aan het geloof.

Wat het soms wat moeilijk maakt is dat sommige meiden het gevoel krijgen dat ze vanuit twee kanten belemmerd worden: door sommige van onze mannen en door bepaalde maatschappelijke tendensen zoals AHA, of het werkgevers die moeilijk doen over hoofddoeken, mensen die denken dat je half achterlijk bent vanwehe je hoofddoek (of dat je de schoonmaakster bent) kinderopvang, weinig flexibele werktijden etc.

Als de maatschappij ons wat meer kansen zou willen geven om ons te bewijzen, zou het misschien wat sneller gaan. Zo ik heb ik zelf bijvoorbeeld ook de ervaring dat je met een hoofddoek jezelf drie keer zo hard moet bewijzen als zonder.

Moslimfeminisme bestaat niet in de islam.

Bar
12-04-06, 23:39
Geplaatst door Dwaalspoor
Moslimfeminisme bestaat niet in de islam.

En de aarde is plat.

Dwaalspoor
12-04-06, 23:47
Geplaatst door Bar
En de aarde is plat.

Net zo geloofwaardig als het moslimfeminisme.

tukkersterror
12-04-06, 23:59
Geplaatst door Dwaalspoor
Net zo geloofwaardig als het moslimfeminisme.

Nee hoor, zag net de zon nog om de aarde draaien :fpetaf:

Iglo
13-04-06, 08:04
Geplaatst door Bar
En de aarde is plat. De aarde is rond, net zoals een panne(n??)koek :zweep:

Cherry Bo
13-04-06, 08:10
Geplaatst door Iglo
De aarde is rond, net zoals een panne(n??)koek :zweep:

:haha:

Cherry Bo
13-04-06, 08:11
Geplaatst door Dwaalspoor
Moslimfeminisme bestaat niet in de islam.

Dolle Fatima bestaat wél.

tukkersterror
13-04-06, 08:43
Geplaatst door Cherry Bo
Dolle Fatima bestaat wél.

Conclusie? :hihi:

H.P.Pas
13-04-06, 09:52
Geplaatst door Dwaalspoor
Moslimfeminisme bestaat niet in de islam.
Appeltaart ook niet.

waterfiets
13-04-06, 11:19
Geplaatst door Dwaalspoor
Moslimfeminisme bestaat niet in de islam.

Zwarte schapen ook niet ...

sienia
13-04-06, 11:20
De profeet was de eerste feminist.

Cherry Bo
13-04-06, 15:26

Nelis70
13-04-06, 15:29
Geplaatst door sienia
De profeet was de eerste feminist.
nee joh, de assyriërs hadden al koninginnen.

Cherry Bo
13-04-06, 15:39
Geplaatst door Dwaalspoor

Moslimfeminisme bestaat niet in de islam


Geplaatst door Cherry Bo

Dolle Fatima bestaat wél.



Geplaatst door tukkersterror
Conclusie? :hihi:



Geplaatst door Dolle Fatima

Ja ja, we hebben nog een hoop werk te doen aan onze mannen.

:D Je ziet, wordt aan gewerkt.

H.P.Pas
13-04-06, 15:57
Geplaatst door waterfiets
Zwarte schapen ook niet ...
Dwaalsporen ?
Of gaat dit te ver ?

Cherry Bo
13-04-06, 16:07
Geplaatst door tukkersterror

Geloof, Seks & (Wan)hoop
TV Ned 1 - di 11 april 23.16 uur


Trouwens.

Dat 'intervieuw' met die iman, over seks....

Die tolk die de vragen vertaalde in het Arabisch...
Wat een zooitje maakte die ervan.:D

Hij veranderde doodleuk alle vragen.:maf:

tukkersterror
13-04-06, 16:08
Geplaatst door Cherry Bo





:D Je ziet, wordt aan gewerkt. [/QUOTE]

Ik denk dat we Fatima binnenkort wel in de krant zien staan als de nieuwe Koningin van de Feministen, vuist omhoog, rode roos in haar hand, zie haar er wel voor aan om zoiets te leiden, laat Fatima maar schuiven:hihi: