PDA

Bekijk Volledige Versie : Klacht na moordoproep dj in de VS



~Panthera~
12-04-06, 08:31
Klacht na moordoproep dj in de VS

***************************************
` In Amerika is ophef ontstaan door
uitspraken van een radio-dj.Die heeft
in een show voor Arizona opgeroepen tot
het doden van illegale immigranten.

De man zei dat hij zelf graag bij de
grens zou zitten om immigranten neer te
schieten.Er is nu een klacht ingediend
bij de toezichthouder op de Amerikaanse
telecommarkt,door de hoogste federale
aanklager van de staat en een minister.

Ze zijn bang dat de uitspraken leiden
tot geweld,omdat er al spanningen zijn
vanwege de immigratie-kwestie.Gisteren
demonstreerden weer honderdduizenden
Amerikanen tegen een plan om illegalen
harder aan te pakken.



Imbieciel. :moe:

waterfiets
12-04-06, 08:43
Ja ze zijn altijd zo trots in de USA dat zij niet van die tegenstellingen hebben omdat het land alleen maar uit immigranten bestaat maar dat lijkt mij toch niet helemaal te kloppen.
Gisteren zag ik Ophrah en daarin hoe de slachtoffers van orkaan Kathrina nu leven. Nou echt heel erg: tentenkampen die in de modder staan terwijl het miezert buiten. Veel gebieden gebeurt amper iets aan ruimingswerkzaamheden. En onderwijl maar miljarden in Irak spenderen.

~Panthera~
12-04-06, 08:50
Geplaatst door waterfiets
Ja ze zijn altijd zo trots in de USA dat zij niet van die tegenstellingen hebben omdat het land alleen maar uit immigranten bestaat maar dat lijkt mij toch niet helemaal te kloppen.
Gisteren zag ik Ophrah en daarin hoe de slachtoffers van orkaan Kathrina nu leven. Nou echt heel erg: tentenkampen die in de modder staan terwijl het miezert buiten. Veel gebieden gebeurt amper iets aan ruimingswerkzaamheden. En onderwijl maar miljarden in Irak spenderen.


Soort van failliete inboedel.

Sallahddin
12-04-06, 13:08
Geplaatst door ~Panthera~
Klacht na moordoproep dj in de VS

***************************************
` In Amerika is ophef ontstaan door
uitspraken van een radio-dj.Die heeft
in een show voor Arizona opgeroepen tot
het doden van illegale immigranten.

De man zei dat hij zelf graag bij de
grens zou zitten om immigranten neer te
schieten.Er is nu een klacht ingediend
bij de toezichthouder op de Amerikaanse
telecommarkt,door de hoogste federale
aanklager van de staat en een minister.

Ze zijn bang dat de uitspraken leiden
tot geweld,omdat er al spanningen zijn
vanwege de immigratie-kwestie.Gisteren
demonstreerden weer honderdduizenden
Amerikanen tegen een plan om illegalen
harder aan te pakken.



Imbieciel. :moe:



Doodnormaal!!!! .... :kotsen2:

Geintje hoor!!!..... :lole:


Lunatic pschyco & mental dj wanna kill illegal aliens & calls for a widespread hunt & chase of "aliens as legitimate search & destroy targets"!!!!!....waarschijlnijk is die mental dj op zoek naar "fame" en pub:publiciteitstunt... en sensatie zoeker....want alles is te koop in Amerika,zelfs angst en moord!!!
America is nuts & weird sometimes !!!!


God bless America!!!!.... :wohaa: ....the land of the free,the brave and .... the NUTS!!!!

Dolle Fatima
12-04-06, 13:12
Geplaatst door waterfiets
Ja ze zijn altijd zo trots in de USA dat zij niet van die tegenstellingen hebben omdat het land alleen maar uit immigranten bestaat maar dat lijkt mij toch niet helemaal te kloppen.
Gisteren zag ik Ophrah en daarin hoe de slachtoffers van orkaan Kathrina nu leven. Nou echt heel erg: tentenkampen die in de modder staan terwijl het miezert buiten. Veel gebieden gebeurt amper iets aan ruimingswerkzaamheden. En onderwijl maar miljarden in Irak spenderen.

Ik zag gisteren of eergisteren nog Deepak Chopra op tv, hij noemde Bush een architypische leider die vanwege zijn beperkte bewustzijnsniveau niet in staat was zijn boodschap te begrijpen.
Hoe dan ook is wel duidelijk dat het maar goed is voor Amerika dat Bush niet herkozen kan worden.

Sallahddin
12-04-06, 13:21
Geplaatst door Dolle Fatima
Ik zag gisteren of eergisteren nog Deepak Chopra op tv, hij noemde Bush een architypische leider die vanwege zijn beperkte bewustzijnsniveau niet in staat was zijn boodschap te begrijpen.
Hoe dan ook is wel duidelijk dat het maar goed is voor Amerika dat Bush niet herkozen kan worden.



Bush of geen Bush...scheelt heel weinig,hoor!!!....America wordt niet geregeerd door een persoon maar een heel stelsel,het is een democratie ,maar da's niet "my kind of democracy!"!!!!...

duende
12-04-06, 16:07
Geplaatst door ~Panthera~
Klacht na moordoproep dj in de VS

***************************************
` In Amerika is ophef ontstaan door
uitspraken van een radio-dj.Die heeft
in een show voor Arizona opgeroepen tot
het doden van illegale immigranten.

De man zei dat hij zelf graag bij de
grens zou zitten om immigranten neer te
schieten.Er is nu een klacht ingediend
bij de toezichthouder op de Amerikaanse
telecommarkt,door de hoogste federale
aanklager van de staat en een minister.

Ze zijn bang dat de uitspraken leiden
tot geweld,omdat er al spanningen zijn
vanwege de immigratie-kwestie.Gisteren
demonstreerden weer honderdduizenden
Amerikanen tegen een plan om illegalen
harder aan te pakken.



Imbieciel. :moe:
Eerst pak je de oorspronkelijke inwoners en dan degene die hun plaats willen innemen.
Heeft die DJ soms geblondeerd achterover gekamt haar?

~Panthera~
12-04-06, 16:16
Geplaatst door duende
Eerst pak je de oorspronkelijke inwoners en dan degene die hun plaats willen innemen.
Heeft die DJ soms geblondeerd achterover gekamt haar?


Zou me niets verbazen; of zo'n witte puntmuts. :moe:
Ook van die enge creeps.

xslaniet
12-04-06, 22:25
Geplaatst door Dolle Fatima
Ik zag gisteren of eergisteren nog Deepak Chopra op tv, hij noemde Bush een architypische leider die vanwege zijn beperkte bewustzijnsniveau niet in staat was zijn boodschap te begrijpen.
Hoe dan ook is wel duidelijk dat het maar goed is voor Amerika dat Bush niet herkozen kan worden.
Het zijn anderen die aan de touwtjes trekken,Bush is slecht de clown van het circus,voor de media dan,in werkelijkheid verdient ie meer met z'n wapenhandel.Een familieaangelegenheid..