PDA

Bekijk Volledige Versie : Lijfstraffen voor ongehoorzame vrouw.



Joesoef
12-04-06, 17:57
Huiselijk geweld op autosnelweg A28

Uitgegeven: 12 april 2006 14:55
Laatst gewijzigd: 12 april 2006 14:55

MEPPEL - De politie in Drenthe is dinsdag op de A28 bij Meppel in actie gekomen tegen mobiel huiselijk geweld. Een vrachtwagenchauffeur waarschuwde de politie omdat hij zag dat een vrouwelijke automobilist door haar mannelijke passagier werd geslagen. Dat meldde de politie woensdag.

Agenten hebben de auto laten stoppen. Het bleek dat de passagier, een 50-jarige man uit Kampen, zijn echtgenote tijdens het rijden voortdurend in het gezicht sloeg.


De vrouw was door de klappen aan haar gezicht gewond geraakt. Haar echtgenoot had gedronken en moest mee naar het bureau.

Eni
12-04-06, 18:03
Geplaatst door Joesoef
Huiselijk geweld op autosnelweg A28

Uitgegeven: 12 april 2006 14:55
Laatst gewijzigd: 12 april 2006 14:55

MEPPEL - De politie in Drenthe is dinsdag op de A28 bij Meppel in actie gekomen tegen mobiel huiselijk geweld. Een vrachtwagenchauffeur waarschuwde de politie omdat hij zag dat een vrouwelijke automobilist door haar mannelijke passagier werd geslagen. Dat meldde de politie woensdag.

Agenten hebben de auto laten stoppen. Het bleek dat de passagier, een 50-jarige man uit Kampen, zijn echtgenote tijdens het rijden voortdurend in het gezicht sloeg.


De vrouw was door de klappen aan haar gezicht gewond geraakt. Haar echtgenoot had gedronken en moest mee naar het bureau.

Zo'n lul moeten ze 20 jaar de bak in sturen wegens poging tot doodslag.

delirious
12-04-06, 18:51
Moet ze maar recht rijden. :argwaan:

Aicha1976
12-04-06, 19:01
Vorige maand zag ik een vader zijn zoontje zo toetakelen...ik had mijn raam open en kon nog horen hoe die man zijn zoontje (een jaar of 10) uitschold voor kleine homo :jammer:


Mijn eerste reactie was gewoon een paar keer keihard tegen zijn auto aan te rammen of in ieder geval de man een paar welverdiende blauwe te bezorgen, desnoods door zijn ogen met een hoge hak te bewerken :fplet:

Maar helaas is het in de praktijk vaak zo, dat zo'n hufter zijn woede vervolgens op het jochie gaat uiten omdat hij weet dat hij het van hem wel wint :kwaad:

Eni
12-04-06, 19:27
Geplaatst door Aicha1976
of in ieder geval de man een paar welverdiende blauwe te bezorgen :fplet:

Ogen of ballen ? :hihi:

Aicha1976
12-04-06, 19:30
Geplaatst door Eni
Ogen of ballen ? :hihi:


Huh ? Ohhh :nerveus:


Beide :ego:

Wide-O
12-04-06, 19:35
Geplaatst door delirious
Moet ze maar recht rijden. :argwaan:

Dat ze mag rijden, onbegrijpelijk gewoon :argwaan:

Aicha1976
12-04-06, 19:40
Geplaatst door Wide-O
Dat ze mag rijden, onbegrijpelijk gewoon :argwaan:



Leuk he, grapjes maken over vrouwenmishandeling :student:



:ergleuk:

~Panthera~
12-04-06, 19:57
Geplaatst door Joesoef
Huiselijk geweld op autosnelweg A28

Uitgegeven: 12 april 2006 14:55
Laatst gewijzigd: 12 april 2006 14:55

MEPPEL - De politie in Drenthe is dinsdag op de A28 bij Meppel in actie gekomen tegen mobiel huiselijk geweld. Een vrachtwagenchauffeur waarschuwde de politie omdat hij zag dat een vrouwelijke automobilist door haar mannelijke passagier werd geslagen. Dat meldde de politie woensdag.

Agenten hebben de auto laten stoppen. Het bleek dat de passagier, een 50-jarige man uit Kampen, zijn echtgenote tijdens het rijden voortdurend in het gezicht sloeg.


De vrouw was door de klappen aan haar gezicht gewond geraakt. Haar echtgenoot had gedronken en moest mee naar het bureau.


Zijn ballen hadden verleden tijd geweest. :duivels:

Aicha1976
12-04-06, 20:03
Geplaatst door ~Panthera~
Zijn ballen hadden verleden tijd geweest. :duivels:



Woensdag gehaktdag :duivel:

~Panthera~
12-04-06, 20:06
Geplaatst door Aicha1976
Woensdag gehaktdag :duivel:



:dood: Zeker weten.
Zal een beetje lekker worden zeg. :wtf:

tukkersterror
12-04-06, 20:09
Vrouwen zijn echt dom, was het mij overkomen ff het stuurtje naar rechts, boompje meenemen klaar is Clara.
Simpel en eenvoudig. :stout:

tukkersterror
12-04-06, 20:12
Geplaatst door Aicha1976
Woensdag gehaktdag :duivel:

:stout: Aan het werken voor een strafpunt?:hihi:

~Panthera~
12-04-06, 20:15
Geplaatst door tukkersterror
Vrouwen zijn echt dom, was het mij overkomen ff het stuurtje naar rechts, boompje meenemen klaar is Clara.
Simpel en eenvoudig. :stout:

Snap zowiezo niet waarom ze zo'n mispel trouwen. :kotsen:
Als je zo in je bek getimmerd wordt, zal het waarschijnlijk niet de eerste keer zijn.

Aicha1976
12-04-06, 20:30
Geplaatst door tukkersterror
:stout: Aan het werken voor een strafpunt?:hihi:



Ik neem alleen genoegen met een ban :ego:

Daarom werk ik iedere dag op mijn collegaas pc :stout:

delirious
12-04-06, 20:30
Geplaatst door Wide-O
Dat ze mag rijden, onbegrijpelijk gewoon :argwaan:

Big it up voor die dude.
Niet in staat om te kunnen rijden en nog die chick naast em recht op de weg smashen.

Divine_70
12-04-06, 20:42
Vluchtstrook-gordel los-voorlangs de deur los- voetjes tegen mannetje- ERUIT- toeteren :zwaai:

Dolle Fatima
12-04-06, 21:05
Geplaatst door Divine_70
Vluchtstrook-gordel los-voorlangs de deur los- voetjes tegen mannetje- ERUIT- toeteren :zwaai:

Ja precies.
Ik begrijp zulke vrouwen echt niet. Kan ze niet gewoon goed gerricht terugmeppen en daarna dag dag, leuk je gekend te hebben?

xslaniet
12-04-06, 22:42
Geplaatst door tukkersterror
Vrouwen zijn echt dom, was het mij overkomen ff het stuurtje naar rechts, boompje meenemen klaar is Clara.
Simpel en eenvoudig. :stout:
Nooit van airbags gehoord?
Je weet wel die ballonnetjes die opgeblazen wordt als je ergens tegenaan rijdt,ze hebben tegenwoordig ook side airbags,dus als je ergens tegenaan rijdt dan zit die hele auto zo vol met airbags dat je stikt.