PDA

Bekijk Volledige Versie : Aboutaleb: Ministerie van Verdonk opdoeken en opruimen



Dwaalspoor
12-04-06, 23:44
woensdag 12 april 2006 19:54

Aboutaleb: Ministerie van Verdonk opdoeken

De Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb (PvdA) van Sociale Zaken heeft woensdag tijdens de presentatie van het nieuwe stadsbestuur gezegd dat het ministerie voor Vreemdelingenzaken en Integratie moet worden opgeheven.

Dat meldt BNR Nieuwsradio. De wethouder van Sociale Zaken in Amsterdam vindt dat Vreemdelingenzaken terugmoet naar het ministerie van Justitie. Integratie kan beter een taak worden voor de minister van Sociale Zaken of Onderwijs.

Omdat minister Rita Verdonk (VVD, Vreemdelingenzaken en Integratie) bijna alleen aan toelatingsbeleid doet, manifesteert zij zich als een tweede minister van Justitie, vindt Aboutaleb. Het kabinet doet volgens de wethouder niets aan integratie. Den Haag laat dat over aan de wethouders in de steden, zegt Aboutaleb.

Geld
Volgens de Amsterdamse wethouder kan de integratiepost dan net zo goed geschrapt worden op het ministerie en worden uitgevoerd door de minister van Sociale Zaken of Onderwijs. Want, in tegenstelling tot Verdonk hebben zij daar wel geld voor, zegt Aboutaleb.

Hij zal naar eigen zeggen dus ook nooit minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie worden, wat eerder wel is gesuggereerd in PvdA-kringen.

Den Haag
In het nieuwe stadsbestuur van Amsterdam is Aboutaleb opnieuw voor vier jaar wethouder van Sociale Zaken. Of hij die vier jaar ook echt zal uitzitten, liet hij in het midden. 'Of ik in Amsterdam blijf of te zijner tijd naar Den Haag ga, hangt af van de vraag waar ik van meer waarde kan zijn.'

Sinds Verdonk zich kandidaat heeft gesteld voor het VVD-lijsttrekkerschap, komt in peilingen naar voren dat de VVD kan rekenen op vier tot zeven zetels meer (lees Peiling: VVD op winst na kandidatuur Verdonk).

Door Claudia van Zanten

http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/nieuwsbericht/asp/artnr/94639/index.html


Publicatiedatum: 12 april 2006

tukkersterror
13-04-06, 00:05
Komt een allochtoon in een bestuursfunctie, wilt hij direct dingen gaan opheffen...............
Gelukkig word verdonk gewoon lijsttrekker voor de LPF:hihi:

Dwaalspoor
13-04-06, 00:15
Geplaatst door tukkersterror
Komt een allochtoon in een bestuursfunctie, wilt hij direct dingen gaan opheffen...............
Gelukkig word verdonk gewoon lijsttrekker voor de LPF:hihi:

Ja vind ik ook, hij moet gewoon schoonmaker blijven. Wat denkt ie wel, hij moet gewoon luisteren en opdrachten uitvoeren. Een eigen mening is alleen bestemd voor autochtonen.

Victory
13-04-06, 00:28
Geplaatst door Dwaalspoor
Ja vind ik ook, hij moet gewoon schoonmaker blijven. Wat denkt ie wel, hij moet gewoon luisteren en opdrachten uitvoeren. Een eigen mening is alleen bestemd voor autochtonen.
Onlangs zei een kaaskop tegen mij: "Waarom wordt jij eigenlijk niet schoonmaker?", aangezien ik weiger "schoonmaker" als iets slechts te zien (hoewel hij het als belediging bedoelde), zei ik dat het niet bij mijn opleiding past. Toen zei hij, "Maar daar zijn jullie allochtonen toch goed in? Schoonmaken.. dus waarom wordt je geen schoonmaker."

En als ik hem een klap voor zijn kop had gegeven zouden anderen weer zeggen, "altijd die allochtonen weer he. Stelletje barbaren!"

Dwaalspoor
13-04-06, 00:31
Geplaatst door Victory
Onlangs zei een kaaskop tegen mij: "Waarom wordt jij eigenlijk niet schoonmaker?", aangezien ik weiger "schoonmaker" als iets slechts te zien (hoewel hij het als beledigd bedoelde), zei ik dat het niet bij mijn opleiding past. Toen zei hij, "Maar daar zijn jullie allochtonen toch goed in? Schoonmaken.. dus waarom wordt je geen schoonmaker."

En als ik hem een klap voor zijn kop had gegeven zouden anderen weer zeggen, "altijd die allochtonen weer he. Stelletje barbaren!"

Sterker nog, ik werk als schoonmaker.

MaRiaH
13-04-06, 00:44
Mensen kunnen rare dingen zeggen..

das gewoon dommigheid..
Dat doen ze ook tegen autochtonen.. :hihi:

MaRiaH
13-04-06, 00:45
Geplaatst door tukkersterror
Komt een allochtoon in een bestuursfunctie, wilt hij direct dingen gaan opheffen...............


Misplaatste opmerking :moe:

Victory
13-04-06, 01:03
Geplaatst door MaRiaH
Mensen kunnen rare dingen zeggen..

das gewoon dommigheid..
Dat doen ze ook tegen autochtonen.. :hihi:
Mischien wel. Maar als je dit tegen iemand zegt die bijna professor is, dan is er echt wel meer aan de hand. Zijn haat was zo groot dat ik het kon proeven.

Victory
13-04-06, 01:04
Geplaatst door Dwaalspoor
Sterker nog, ik werk als schoonmaker.
Als bijbaan mischien.

Dwaalspoor
13-04-06, 01:10
Geplaatst door Victory
Als bijbaan mischien.

Yep, als aanvullende baan.

MaRiaH
13-04-06, 01:31
Geplaatst door Victory
Mischien wel. Maar als je dit tegen iemand zegt die bijna professor is, dan is er echt wel meer aan de hand. Zijn haat was zo groot dat ik het kon proeven.

het maakt niet uit tegen wie ze het zeggen...

Het feit dat iemand bijna professor is maakt hem niet meer dan de vuilnisman.


je moet nog veel leren Vic ;)

Bar
13-04-06, 09:53
Geplaatst door Victory
Mischien wel. Maar als je dit tegen iemand zegt die bijna professor is, dan is er echt wel meer aan de hand. Zijn haat was zo groot dat ik het kon proeven.

Als je daaro dezelfde anti-westerse retoriek hanteert als hiero, dan kan ik die haat wel begrijpen.

mark61
13-04-06, 09:55
Geplaatst door Victory
Onlangs zei een kaaskop tegen mij: "Waarom wordt jij eigenlijk niet schoonmaker?", aangezien ik weiger "schoonmaker" als iets slechts te zien (hoewel hij het als belediging bedoelde), zei ik dat het niet bij mijn opleiding past. Toen zei hij, "Maar daar zijn jullie allochtonen toch goed in? Schoonmaken.. dus waarom wordt je geen schoonmaker."

En als ik hem een klap voor zijn kop had gegeven zouden anderen weer zeggen, "altijd die allochtonen weer he. Stelletje barbaren!"

Gewoon op zijn bek slaan. Het perscommuniqué kan je achteraf nog wel bedenken.

Ik heb ook jaren en jaren schoongemaakt. Sloot keurig aan op de colleges. :ego:

Mill
13-04-06, 10:06
Geplaatst door Victory
Mischien wel. Maar als je dit tegen iemand zegt die bijna professor is, dan is er echt wel meer aan de hand. Zijn haat was zo groot dat ik het kon proeven.

Bij welke leerstoelgroep ben je bijna hoogleraar? Waar ga je je oratie over houden? :)

Victory
13-04-06, 10:19
Geplaatst door MaRiaH
het maakt niet uit tegen wie ze het zeggen...

Het feit dat iemand bijna professor is maakt hem niet meer dan de vuilnisman.


je moet nog veel leren Vic ;)
Als iemand zijn hele leven voor iets aan het studeren is, zeg je niet tegen hem, "Waarom wordt je eigenlijk niet vuilnisman?".

Schoonmaken is niet erg. Daarom zei ik ook dat ik weigerde om het als iets slechts te zien. Maar hij zei het op een manier, met druk op bepaalde woorden, en herhaling van meerdere malen zodat het mij zou kwetsen, hoewel is er steeds een serieuze antwoord op gaf. Als ergens de sfeer veranderd, dan voel je dat wel.

Uit ervaring weet ik gewoon dat veel Nederlanders een diepe haat tegen buitenlanders hebben. Je mag het ontkennen wat je wilt, maar ik heb veel onaangename dingen meegemaakt, en ik ben niet alleen daarin.

mark61
13-04-06, 12:19
Geplaatst door Mill
Bij welke leerstoelgroep ben je bijna hoogleraar? Waar ga je je oratie over houden? :)

sjtil nou.

David
13-04-06, 12:21
Geplaatst door mark61
sjtil nou.


Ik heb ooit eens staan praten met een jongen die doctorandus in een bedrijf was.

MusicManiac
13-04-06, 13:16
Geplaatst door Victory
Als iemand zijn hele leven voor iets aan het studeren is, zeg je niet tegen hem, "Waarom wordt je eigenlijk niet vuilnisman?".

Schoonmaken is niet erg. Daarom zei ik ook dat ik weigerde om het als iets slechts te zien. Maar hij zei het op een manier, met druk op bepaalde woorden, en herhaling van meerdere malen zodat het mij zou kwetsen, hoewel is er steeds een serieuze antwoord op gaf. Als ergens de sfeer veranderd, dan voel je dat wel.

Uit ervaring weet ik gewoon dat veel Nederlanders een diepe haat tegen buitenlanders hebben. Je mag het ontkennen wat je wilt, maar ik heb veel onaangename dingen meegemaakt, en ik ben niet alleen daarin.

Hoeveel % van de nederlanders, denk je? En zou het niet zo kunnen zijn, dat de meeste nederlanders vooral een hekel aan jou hebben, en jij het projecteert op alle buitenlanders? Ik vraag het maar.

Divine_70
13-04-06, 13:23
Geplaatst door Dwaalspoor
Sterker nog, ik werk als schoonmaker.

Dat heet tegenwoordig met een duur woord: Interieurverzorger. :fpetaf:

mark61
13-04-06, 17:41
Geplaatst door David
Ik heb ooit eens staan praten met een jongen die doctorandus in een bedrijf was.

Hij wel.

David
13-04-06, 17:42
Geplaatst door mark61
Hij wel.

Hij studeerde voor doctorandus, zei hij. Op school.
Doctorandus in wat, vroeg ik.
Zo, zei hij, wat ben jij dom. Doctorandus in een bedrijf, natuurlijk. Verdient hartstikke goed, man.

mark61
13-04-06, 17:47
Geplaatst door David
Hij studeerde voor doctorandus, zei hij. Op school.
Doctorandus in wat, vroeg ik.
Zo, zei hij, wat ben jij dom. Doctorandus in een bedrijf, natuurlijk. Verdient hartstikke goed, man.

:hihi: Fikkie zeker?

Cherry Bo
13-04-06, 17:52
Geplaatst door David
Hij studeerde voor doctorandus, zei hij. Op school.
Doctorandus in wat, vroeg ik.
Zo, zei hij, wat ben jij dom. Doctorandus in een bedrijf, natuurlijk. Verdient hartstikke goed, man.

:hihi:

Dat was vast die man die daarnaast ook nog 'natuurschap' studeerde.

(Ook waar gebeurd.)

Cherry Bo
13-04-06, 17:58
Geplaatst door Cherry Bo


Dat was vast die man die daarnaast ook nog 'natuurschap' studeerde.



Dat was dan ook vast diezelfde man die vorige maand bij de Albert Heijn een advertentie had opgehangen:


"Aangeboden:

Woning met adres."

RinC
13-04-06, 18:45
Oke peeps, effe on-topic blijven!


:p

tukkersterror
13-04-06, 19:47
Geplaatst door MaRiaH
Misplaatste opmerking :moe:

Waarom misplaatst? dus realiteit is misplaatst?:lol:

Goerden
14-04-06, 09:10
Geplaatst door Bar
Als je daaro dezelfde anti-westerse retoriek hanteert als hiero, dan kan ik die haat wel begrijpen.


Volgens jou is de haat van de moslim tegen de 'westerling" ook begrijpelijk als je ziet wat de moslim overzich heen krijgt ????

Goerden
14-04-06, 09:19
Geplaatst door MusicManiac
Hoeveel % van de nederlanders, denk je? En zou het niet zo kunnen zijn, dat de meeste nederlanders vooral een hekel aan jou hebben, en jij het projecteert op alle buitenlanders? Ik vraag het maar.

Percentages van "echte haters" zal wel marginaal zijn, maar die zijn ook het probleem niet. het probleem is de percentage van schijnheilige Sociaal-Darwinisten die heel erg subtiel zich "Úbermensch" voelen.

Wij vinden toch uiteindelijk dat onze(westerse) beschaving model MOET dienen voor andere ongeciviliseerden (lees ook White mans Duty).

PS Sociaal-Darwinisme is een ontwikkeling in de westerse geestestoestand

Divine_70
14-04-06, 12:05
Geplaatst door Goerden
Volgens jou is de haat van de moslim tegen de 'westerling" ook begrijpelijk als je ziet wat de moslim overzich heen krijgt ????

Vraag je dan gelijk weer af WAAROM sommige moslims zoveel over zich heen krijgen.
Ik zal je voorlopig de voorbeelden besparen van mensen die er zelf om vragen

Victory
14-04-06, 12:49
Probeer dit niet af te schuiven op mijn ideologie om jullie verborgen superioriteitsgevoel & haat te verbergen. Ik praat zelden tot nooit over politiek, islam, enz in het echte leven.

De arrogante Nederlander die zo zijn haat tegen mij liet blijken weet bijna niks van mij. En ik kan je nog veel meer voorbeelden geven van Nederlanders op straat, die ik helemaal niet ken. Van mijn jeugd tot aan vandaag....

Mijn moeder kreeg een bak met mayonaise op haar hoofd gegooid door een Nederlandse man op straat. Hoe verklaar je die?

Nederlanders zijn echt triest.

David
14-04-06, 12:55
Geplaatst door Victory
Probeer dit niet af te schuiven op mijn ideologie om jullie verborgen superioriteitsgevoel & haat te verbergen. Ik praat zelden tot nooit over politiek, islam, enz in het echte leven.

De arrogante Nederlander die zo zijn haat tegen mij liet blijken weet bijna niks van mij. En ik kan je nog veel meer voorbeelden geven van Nederlanders op straat, die ik helemaal niet ken. Van mijn jeugd tot aan vandaag....

Mijn moeder kreeg een bak met mayonaise op haar hoofd gegooid door een Nederlandse man op straat. Hoe verklaar je die?

Nederlanders zijn echt triest.


Ik heb wel eens een blikje Fanta naar m'n kop gekregen door een Marokaan. So? Moet ik nu alle Marokkanen triest vinden, professor?

Mill
14-04-06, 12:57
Geplaatst door Victory
Nederlanders zijn echt triest.

Dan kan je beter een hoogleraarspost aanvaarden aan een buitenlandse universiteit. :)

Victory
14-04-06, 13:11
Geplaatst door David
Ik heb wel eens een blikje Fanta naar m'n kop gekregen door een Marokaan. So? Moet ik nu alle Marokkanen triest vinden, professor?
Zeker door een hangjongen? Dat kan je ook verwachten van een Nederlandse hangjongen. Maar verwacht je ooit zoiets van Marokkaanse mannen, vaders, leraren, 'gewone burgers'? Nee he?

Ik heb het hier over Nederlandse 'normale' burgers. Zo'n 2 jaar terug, een vader die op een opendag kwam kijken bij (doet er niet toe), ik heb hem zelfs nog nooit eerder gezien, uit het niets probeerde hij mij op de grond te gooien. En toen ik daarop reageerde keken alle smerige kaaskoppen mij aan alsof het aan mij lag. Mischien was dat omdat ik er heel vel op reageerde, maar het was ook echt een trieste vertoning.

David
14-04-06, 13:13
Geplaatst door Victory
Zeker door een hangjongen? Dat kan je ook verwachten van een Nederlandse hangjongen. Maar verwacht je ooit zoiets van Marokkaanse mannen, vaders, leraren, 'gewone burgers'? Nee he?

Ik heb het hier over Nederlandse 'normale' burgers. Zo'n 2 jaar terug, een vader die op een opendag kwam kijken bij (doet er niet toe), ik heb hem zelfs nog nooit eerder gezien, uit het niets probeerde hij mij op de grond te gooien. En toen ik daarop reageerde keken alle smerige kaaskoppen mij aan alsof het aan mij lag. Mischien was dat omdat ik er heel vel op reageerde, maar het was ook echt een trieste vertoning.


Dergelijk gedrag zou je toch niet verwachten in de hoogste regionen van het wetenschappelijk onderwijs!

Victory
14-04-06, 13:15
Geplaatst door Mill
Dan kan je beter een hoogleraarspost aanvaarden aan een buitenlandse universiteit. :)
Ik voel er echt iets voor om les te geven in een Iraanse dorp ergens. Maar ik weet dat het heel onwaarschijnlijk is dat ik dat ooit zou doen (om meerdere redenen). Maar dat ik terug na Iran ga is zeker.

Victory
14-04-06, 13:16
Geplaatst door David
Dergelijk gedrag zou je toch niet verwachten in de hoogste regionen van het wetenschappelijk onderwijs!
Het was op een middelbare school in Leiden. Ik was daar voor iets anders.

Mill
14-04-06, 13:20
Geplaatst door Victory
Zeker door een hangjongen? Dat kan je ook verwachten van een Nederlandse hangjongen. Maar verwacht je ooit zoiets van Marokkaanse mannen, vaders, leraren, 'gewone burgers'? Nee he?

Ik heb het hier over Nederlandse 'normale' burgers. Zo'n 2 jaar terug, een vader die op een opendag kwam kijken bij (doet er niet toe), ik heb hem zelfs nog nooit eerder gezien, uit het niets probeerde hij mij op de grond te gooien. En toen ik daarop reageerde keken alle smerige kaaskoppen mij aan alsof het aan mij lag. Mischien was dat omdat ik er heel vel op reageerde, maar het was ook echt een trieste vertoning.

Je vertelde laatst half-juichend dat je in Iran meteen wordt gestenigd door voorbijgangers als je je openlijk homoseksueel gedraagt, en dan maak je ophef over een halfzacht potje judo met welgeteld één vervelend mannetje, dat met een sisser afloopt.

Zo teergevoelig altijd, die stoffige professoren. ;)

Divine_70
14-04-06, 13:22
Geplaatst door Victory

Nederlanders zijn echt triest.

Wat ik al zei, ik zal je de details voorlopig besparen. :moe:

sater
14-04-06, 13:32
Geplaatst door Dwaalspoor
Ja vind ik ook, hij moet gewoon schoonmaker blijven. Wat denkt ie wel, hij moet gewoon luisteren en opdrachten uitvoeren. Een eigen mening is alleen bestemd voor autochtonen.

:mrt2: Aboutaleb keert, te beginnen met ministerie voor vreemdelingenzaken het kabinet met bezemen. Voor het gemak vergeten dat, volgens hem te wraken, beleid stoelt op de wet Cohen?
Ach, met Ahmed komt het niet meer goed.

Victory
14-04-06, 13:44
Geplaatst door Mill
Je vertelde laatst half-juichend dat je in Iran meteen wordt gestenigd door voorbijgangers als je je openlijk homoseksueel gedraagt, en dan maak je ophef over een halfzacht potje judo met welgeteld één vervelend mannetje, dat met een sisser afloopt.

Zo teergevoelig altijd, die stoffige professoren. ;)
Nederlanders zijn hypocriet. Ik wil gewoon van al die kaaskoppen horen dat zij tegen 'wie-dan-ook' zijn, en niet zo sniekie triets doen.

Maar vergis je niet hoor. De hoogopgeleide barbaren kunnen nog irritanter zijn dan de gemiddelde Nederlandse barbaren op straat. Maar zij werken op een andere manier. Ze zorgen er gewoon voor dat er allerlei obstakels zijn op jou weg naar 'success'. Dat zijn pas de echte wolven waarvoor je moet oppassen.

Mill
14-04-06, 13:47
Geplaatst door Victory
Nederlanders zijn hypocriet. Ik wil gewoon van al die kaaskoppen horen dat zij tegen 'wie-dan-ook' zijn, en niet zo sniekie triets doen.

Maar vergis je niet hoor. De hoogopgeleide barbaren kunnen nog irritanter zijn dan de gemiddelde Nederlandse barbaren op straat. Maar zij werken op een andere manier. Ze zorgen er gewoon voor dat er allerlei obstakels zijn op jou weg naar 'success'. Dat zijn pas de echte wolven waarvoor je moet oppassen.

Je wil gewoon recht door zee gestenigd worden; niet van dat schijnheilige gedoe er omheen.

Respect. :duim:

Dwaalspoor
14-04-06, 13:53
Geplaatst door David
Ik heb wel eens een blikje Fanta naar m'n kop gekregen door een Marokaan. So? Moet ik nu alle Marokkanen triest vinden, professor?

Laatst had je nog geschreven dat je nog nooit was lastig gevallen door Marokkanen, is het pas gebeurt? En kreeg je die blik zomaar naar je hoofd of zit er meer achter?

Victory
14-04-06, 13:55
Geplaatst door Mill
Je wil gewoon recht door zee gestenigd worden; niet van dat schijnheilige gedoe er omheen.

Respect. :duim:
:haha:

1. Je moet niet steeds andere landen erbij betrekken als we het hebben over Nederland. Elke keer als een buitenlander het heeft over de slechte dingen in Nederland wordt er meteen met "maar in jouw land..." gereageerd. Heel triest eigenlijk.
2. Iran is een Islamitische land, en homo's weten dat zij gestraft zullen worden als zij zich exibitionistisch gedragen.
3. Er zijn veel trieste mensen in Nederland, en als de Nederlanders zo door gaan met hun fingertje altijd maar wijzend naar andere landen, zal het alleen maar triester worden.

Mill
14-04-06, 13:59
Geplaatst door Victory
2. Iran is een Islamitische land, en homo's weten dat zij gestraft zullen worden als zij zich exibitionistisch gedragen.

Ja, zo kan ik het ook.

Nederland is een kaaskoppenland, en exotische figuren weten dat zij gestraft zullen worden als ze teveel praatjes krijgen.

Als je het maar van tevoren aankondigt mag je iedereen een laars in z'n nek zetten, want tja, ze hadden het kunnen weten.

David
14-04-06, 14:00
Geplaatst door Dwaalspoor
Laatst had je nog geschreven dat je nog nooit was lastig gevallen door Marokkanen, is het pas gebeurt? En kreeg je die blik zomaar naar je hoofd of zit er meer achter?


Ik had samen met m'n man boodschappen gedaan in AH op de Dam, en we liepen naar huis met vier volle boodschappentassen. Bij de tramhalte op de Westermarkt stond een groepje Marokkaanse jongens. Vuile flikkers, zeiden ze, en gooiden een blikje Fanta. Slecht gemikt, overigens. Het heeft weinig indruk gemaakt, maar het schoot me weer te binnen toen Vickie over mayonaise begon.

David
14-04-06, 14:01
Geplaatst door Victory

2. Iran is een Islamitische land, en homo's weten dat zij gestraft zullen worden als zij zich exibitionistisch gedragen.



Iraanse homo's lopen altijd naakt door de straten. Da's algemeen bekend.

Divine_70
14-04-06, 14:06
Raadseltje:

Divine -> Marokkaan. : Gaat het een beetje?
Marokkaan -> Divine : Rot op, smerige kankerracist, alle Hollanders zijn kankerteringracisten, ik praat niet met jullie......... :verward:
Wie discrimineert wie. :moe:

tukkersterror
14-04-06, 14:56
Geplaatst door Victory
Nederlanders zijn hypocriet. Ik wil gewoon van al die kaaskoppen horen dat zij tegen 'wie-dan-ook' zijn, en niet zo sniekie triets doen.

Maar vergis je niet hoor. De hoogopgeleide barbaren kunnen nog irritanter zijn dan de gemiddelde Nederlandse barbaren op straat. Maar zij werken op een andere manier. Ze zorgen er gewoon voor dat er allerlei obstakels zijn op jou weg naar 'success'. Dat zijn pas de echte wolven waarvoor je moet oppassen.

Dus jij wilt horen wat er door je eigen bekrompenheid in die grijze massa van jou is opgeslagen, Jij denkt dat alle Nederlanders racistische neigingen hebben en daar ben je van overtuigd, dus daarom ga je maar staan te schoppen en lopen krijzen in de hoop dat er een Nederlander zo stom is en jou het antwoord geeft die jij graag wilt horen om zo de bevestiging te krijgen dat jij niet gestoord bent, maar die domme kaaskoppen.

Ik denk als jij het provoserend gedrag achterwege laat dat ook jij ondervindt dat het allemaal wel meevalt, hier in dit kikkerlandje.
Wij Nederlanders hebben misschien een grote bek, maar ook al behoren we tot 1 van de kleinste landen ter wereld, wij blijven trots op ons land, koningshuis, bevolking en status in de wereld, want met zijn allen krijgen we het toch maar steeds weer voor elkaar dat we wat in de melk te brokkelen hebben.
En dat kun je alleen bereiken met goede scholing voor onze jeugd en vrede en rust onder de bevolking.

En dat willen we met zijn allen graag behouden.
En mensen die zich daar niet in kunnen vinden, die hebben hier weinig te zoeken en zullen zichzelf steeds weer tegenkomen in fustraties en zich tekort voelen gedaan door de meerderheid.

Ik weet niet hoe lang jij hier bent en wat voor een opleiding je hebt genoten, maar ik ken mensen uit Iran die vanuit niets in 3 jaar een bloeiende tandartsenpratijk hebben op gebouwd of werkzaam zijn in hoge functies in het bedrijfsleven.

Zoals jij weet is Shell Oil bezig in Iran met het opzetten van een nieuw bedrijf "Shell Iran" weet je wie daar directeur word, een man die jaren terug hier in Nederland kwam en bij shell is gaan werken als loopjongen ondanks dat hij zeer hoog was opgeleid.
Zoals iedereen begin je in een bedrijf onderaan de ladder en kun je door je capisiteiten je snel of langzaam omhoog werken.
Ervaring en kennis is van belang en niet je afkomst.
Het is jammer dat door veel mensen dit nog wel eens word ervaren.

super ick
14-04-06, 15:20
Geplaatst door tukkersterror
Dus jij wilt horen wat er door je eigen bekrompenheid in die grijze massa van jou is opgeslagen, Jij denkt dat alle Nederlanders racistische neigingen hebben en daar ben je van overtuigd, dus daarom ga je maar staan te schoppen en lopen krijzen in de hoop dat er een Nederlander zo stom is en jou het antwoord geeft die jij graag wilt horen om zo de bevestiging te krijgen dat jij niet gestoord bent, maar die domme kaaskoppen.

Ik denk als jij het provoserend gedrag achterwege laat dat ook jij ondervindt dat het allemaal wel meevalt, hier in dit kikkerlandje.
Wij Nederlanders hebben misschien een grote bek, maar ook al behoren we tot 1 van de kleinste landen ter wereld, wij blijven trots op ons land, koningshuis, bevolking en status in de wereld, want met zijn allen krijgen we het toch maar steeds weer voor elkaar dat we wat in de melk te brokkelen hebben.
En dat kun je alleen bereiken met goede scholing voor onze jeugd en vrede en rust onder de bevolking.

En dat willen we met zijn allen graag behouden.
En mensen die zich daar niet in kunnen vinden, die hebben hier weinig te zoeken en zullen zichzelf steeds weer tegenkomen in fustraties en zich tekort voelen gedaan door de meerderheid.

Ik weet niet hoe lang jij hier bent en wat voor een opleiding je hebt genoten, maar ik ken mensen uit Iran die vanuit niets in 3 jaar een bloeiende tandartsenpratijk hebben op gebouwd of werkzaam zijn in hoge functies in het bedrijfsleven.

Zoals jij weet is Shell Oil bezig in Iran met het opzetten van een nieuw bedrijf "Shell Iran" weet je wie daar directeur word, een man die jaren terug hier in Nederland kwam en bij shell is gaan werken als loopjongen ondanks dat hij zeer hoog was opgeleid.
Zoals iedereen begin je in een bedrijf onderaan de ladder en kun je door je capisiteiten je snel of langzaam omhoog werken.
Ervaring en kennis is van belang en niet je afkomst.
Het is jammer dat door veel mensen dit nog wel eens word ervaren.

Een competentie is een vaardigheid waarbij kennis en gedrag een rol spelen. Als 1 van beiden niet in voldoende mate aanwezig is dan kom je er niet. Ook niet met een rits diploma's.

Als de vuiligheid die jou gesprekspartner hier spuit echt tussen zijn oren zit dan ligt daar zijn probleem en kan hij alle behaalde dipoloma's zo door de wc spoelen.

sater
14-04-06, 16:24
Geplaatst door David
Ik had samen met m'n man boodschappen gedaan in AH op de Dam, en we liepen naar huis met vier volle boodschappentassen. Bij de tramhalte op de Westermarkt stond een groepje Marokkaanse jongens. Vuile flikkers, zeiden ze, en gooiden een blikje Fanta. Slecht gemikt, overigens. Het heeft weinig indruk gemaakt, maar het schoot me weer te binnen toen Vickie over mayonaise begon.

:ninja2: in de jaren zestig vorige eeuw waren het nozems en brozems.