PDA

Bekijk Volledige Versie : Flash filmpje: effecten van nucleaire bunker-buster op Iran



Victory
13-04-06, 10:27
http://www.ucsusa.org/global_security/nuclear_weapons/nuclear-bunker-buster-rnep-animation.html

tukkersterror
13-04-06, 16:22
Propaganda en onrust stoken van het ergste soort.

1. Een Atoombom die penetreerd in de grond, is op 25km afstand radioactiviteit bij meeting nihil, namelijk het zand zal de verspreiding van radioactiviteit reduceren, door weerkaatsing van de korels onderling en deze verbranden en samen smelten tot een stof dat zwaarder is dan het drijfvermogen op wind.

2. Ik denk als zijn een zwaar wapen inzetten Amerika geen gebruik maakt van de A-bom maar een neutronen-bom.
Om zeker te zijn dat het doel gevonden word.
Deze hightech bommen kunnen hun weg vinden in luchtschachten en als wat leeft uitschakelen maar de instalaties intact laten.
De eerste bom zal gegooid worden als waarschuwing, om de mensen de tijd te geven de plaats te verlaten, waarna een total attack volgt, waarna commandos deze gebouwen zullen bezetten.

Joesoef
13-04-06, 17:35
Amerika en Iran zijn stoere jongens die aan het bluffen zijn.

Victory
13-04-06, 18:31
Geplaatst door tukkersterror
Propaganda en onrust stoken van het ergste soort.
Vertel dat maar aan de westerse atoom wetenschappers op dat website.


1. Een Atoombom die penetreerd in de grond, is op 25km afstand radioactiviteit bij meeting nihil, namelijk het zand zal de verspreiding van radioactiviteit reduceren, door weerkaatsing van de korels onderling en deze verbranden en samen smelten tot een stof dat zwaarder is dan het drijfvermogen op wind.
De zogenaamde bunker-buster zijn gemaakt om maximaal 27 meter beton te penetreren. Dit zal niet lukken in Iran omdat wij onze kernfaciliteiten onder bergen en 'berg wortels' hebben.


2. Ik denk als zijn een zwaar wapen inzetten Amerika geen gebruik maakt van de A-bom maar een neutronen-bom.
Om zeker te zijn dat het doel gevonden word.
Neutron bommen zijn gemaakt (door een Jood trouwens) op zoveel mogelijk mensen te vermoorden, en niet om bunkers te vernietigen.


De eerste bom zal gegooid worden als waarschuwing, om de mensen de tijd te geven de plaats te verlaten, waarna een total attack volgt, waarna commandos deze gebouwen zullen bezetten.
Was het maar zo dat de Amerikanen lef hadden om voet op Iraans grondgebied te plaatsen. Ik durf mijn leven erop te gokken dat de Amerikanen dat niet doen.

Ik geloof zowiezo niet dat de Amerikanen zullen aanvallen.

tukkersterror
13-04-06, 19:15
Geplaatst door Victory
[B][QUOTE]Vertel dat maar aan de westerse atoom wetenschappers op dat website.

Op die site zitten geen wetenschappers dat is een site van een vredesbeweging in Amerika en hebben of zijn genomineerd voor de Nobelprijs van de vrede.


De zogenaamde bunker-buster zijn gemaakt om maximaal 27 meter beton te penetreren. Dit zal niet lukken in Iran omdat wij onze kernfaciliteiten onder bergen en 'berg wortels' hebben.

Sorry er is geen 1 raket die door 27 meter beton kan, laar ik het anders stellen er is op de hele wereld geen metaal of stof die hard genoeg is om 27 meter beton te doorboren met extreem hoge snelheid.
Er is trouwens ook geen bunker die 27 meter dik is, effective bunkers die wij hebben voor opslag waren maximaal 2meter dik en ongeveer een meter onder de grond en die waren bestand tegen bommen tot 1000 tn, onze regering zitten 5 - 10 meter onder de grond bij een dikte van 2,7 meter.
Zoek maar eens onder atoomkelders, vind je alle noodzakelijke informatie.


Neutron bommen zijn gemaakt (door een Jood trouwens) op zoveel mogelijk mensen te vermoorden, en niet om bunkers te vernietigen.

Neutronen bom is gemaakt om zo snel mogelijk de vijand uit te schakelen zonder schade aan te richten aan de infrastuctuur.


Was het maar zo dat de Amerikanen lef hadden om voet op Iraans grondgebied te plaatsen. Ik durf mijn leven erop te gokken dat de Amerikanen dat niet doen.

Maak je niet druk als het moet hebben ze het lef wel, want als je wordt gestuurd ga je gewoon, een goed soldaat is getraint om te gaan ook al staan ze voor een overmacht aan mensen.
Maar over twee weken hebben de russen die in Iran werken hun Pasen en zullen thuis zijn, dus laten we eens kijken wat er over twee weken eruit komt.


Ik geloof zowiezo niet dat de Amerikanen zullen aanvallen.

Deze vraag heb ik hierboven al beantwoord, ligt aan de VN.

Victory
13-04-06, 19:36
Geplaatst door tukkersterror
Op die site zitten geen wetenschappers dat is een site van een vredesbeweging in Amerika en hebben of zijn genomineerd voor de Nobelprijs van de vrede.
Het is een organisatie die ooit door studenten in 1969 is opgericht. Nu is het een alliantie van 100.000 wetenschappers en andere burgers.


Sorry er is geen 1 raket die door 27 meter beton kan, laar ik het anders stellen er is op de hele wereld geen metaal of stof die hard genoeg is om 27 meter beton te doorboren met extreem hoge snelheid.
Er is trouwens ook geen bunker die 27 meter dik is, effective bunkers die wij hebben voor opslag waren maximaal 2meter dik en ongeveer een meter onder de grond en die waren bestand tegen bommen tot 1000 tn, onze regering zitten 5 - 10 meter onder de grond bij een dikte van 2,7 meter.
Zoek maar eens onder atoomkelders, vind je alle noodzakelijke informatie.
Ik bedoelde 7 meter natuurlijk, en dan heb ik het over de BLU-113. Ik geloof niet dat zo'n ding een berg kan penetreren.


Neutronen bom is gemaakt om zo snel mogelijk de vijand uit te schakelen zonder schade aan te richten aan de infrastuctuur.
Dat zeg ik, gemaakt om zoveel mogelijk mensen te vermoorden.


Maak je niet druk als het moet hebben ze het lef wel, want als je wordt gestuurd ga je gewoon, een goed soldaat is getraint om te gaan ook al staan ze voor een overmacht aan mensen.
Maar over twee weken hebben de russen die in Iran werken hun Pasen en zullen thuis zijn, dus laten we eens kijken wat er over twee weken eruit komt.
Indeed. Dan zullen we zien dat de V.S. alleen een grote bek heeft.


Deze vraag heb ik hierboven al beantwoord, ligt aan de VN.
Ik zou nooit een vraag aan een nietsnut zoals jij stellen. Ik vertelde je gewoon wat ik ervan denk.

waterfiets
13-04-06, 19:41
Geplaatst door tukkersterror
De eerste bom zal gegooid worden als waarschuwing, om de mensen de tijd te geven de plaats te verlaten, waarna een total attack volgt, waarna commandos deze gebouwen zullen bezetten.

Ik denk niet de de Neocons dit een aantrekkelijk idee vinden. Die willen totale vernietiging bij de eerste strike aangezien men anders nog tot veel in staat is en dus zullen ze kiezen voor een nucleaire bunker-buster (en waarschijnlijk vele tegelijk).

Het meest angstwekkende is dat men dit nu zo serieus lijkt te overwegen dat een confrontatie onvermijdelijk wordt.

tukkersterror
13-04-06, 20:15
Geplaatst door waterfiets
Ik denk niet de de Neocons dit een aantrekkelijk idee vinden. Die willen totale vernietiging bij de eerste strike aangezien men anders nog tot veel in staat is en dus zullen ze kiezen voor een nucleaire bunker-buster (en waarschijnlijk vele tegelijk).

Het meest angstwekkende is dat men dit nu zo serieus lijkt te overwegen dat een confrontatie onvermijdelijk wordt.

Ik weet het, ik had zelfs al een datum geprikt, over 14 dagen als het bij ons pasen is, is bij ons in Rusland een zeer belangrijk feest, en de russen die nu in Iran zitten voor de bouw van de K.C. zullen dan ook naar huis gaan.
Devisie Shell is vandaag thuis gekomen, in iedergeval mijn neef was vandaag bij mijn moeder en was vannacht thuis gekomen en hoeft pas over 4 weken weer terug naar Iran.
Hij vertelde me diep medelijden te hebben met de bevolking, honderden keren par dag werdt er aan hem gevraagd of hij is wist.
Maar daar open ik zo een topic over, dat word huiveren.

Victory
13-04-06, 20:19
Geplaatst door waterfiets
Ik denk niet de de Neocons dit een aantrekkelijk idee vinden. Die willen totale vernietiging bij de eerste strike aangezien men anders nog tot veel in staat is en dus zullen ze kiezen voor een nucleaire bunker-buster (en waarschijnlijk vele tegelijk).

Het meest angstwekkende is dat men dit nu zo serieus lijkt te overwegen dat een confrontatie onvermijdelijk wordt.
Daarom heb ik er niet op gereageerd. Deze nietsnut verklaard aan de eene kant dat hij majoor in de Nederlandse leger is geweest en aan de andere kant maakt hij extreem onwetende uitspraken over militaire strategieen en wapens. Ik wil best geloven dat hij majoor is, en dat gh-wille een Admiraal is. Maar dan is het echt triest gesteld met de Nederlandse leger.

Het zou totaal tegen de V.S. werken om zelfs een waarschuwing van tien minuten te geven. Bush zal het op zijn vroegst uren na een aanval op tv verkondigen dat ze hebben aangevallen.

Ze moeten dan eerst alle luchtafweer vernietigen, alle radars, alle tv/radiotorens, de telecommunicatie, alle electriciteit, militaire bassisen, luchthavens, de luchtmacht, alle raketten waarmee Iran zou kunnen retalieren, etc. Het is een gigantische lijst aan doelen die zij moeten vernietigen. En dan heeft deze majoor het over 'een bom en dan een waarschuwing', het lijkt wel alsof ik met een tiener zit te praten.

Of mischien is hij wel oud en dement geworden.

Bar
13-04-06, 21:58
Geplaatst door Victory

Neutron bommen zijn gemaakt (door een Jood trouwens)

Moet je soms niet kotsen van jezelf?

Good Kahuna
13-04-06, 22:03
Geplaatst door Joesoef
Amerika en Iran zijn stoere jongens die aan het bluffen zijn.

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Niets meer dan wapengekletter dat we horen.

Victory
13-04-06, 22:22
Geplaatst door Bar
Moet je soms niet kotsen van jezelf?
Waarom? Het is een feit. De neutron bom, die specifiek is gemaakt om zoveel mogelijk mensen te vermoorden door grote hoeveelheden straling is door een Jood gemaakt.

Good Kahuna
13-04-06, 22:24
Geplaatst door Victory
Waarom? Het is een feit. De neutron bom, die specifiek is gemaakt om zoveel mogelijk mensen te vermoorden door grote hoeveelheden straling is door een Jood gemaakt.

Een bronvermelding was hier toepasselijk geweest.

Victory
13-04-06, 22:29
Geplaatst door Good Kahuna
Een bronvermelding was hier toepasselijk geweest.
Samuel Cohen is de maker, waar wil je een bron van hebben?

Victory
13-04-06, 22:30
Geplaatst door Victory
Samuel Cohen is de maker, waar wil je een bron van hebben?
http://en.wikipedia.org/wiki/Neutron_bomb

Good Kahuna
13-04-06, 22:35
Geplaatst door Victory
Samuel Cohen is de maker, waar wil je een bron van hebben?

Een bronvermelding maakt je statement nou eenmaal sterker. Simpel.