PDA

Bekijk Volledige Versie : Rechter Canada: Bijbelteksten over homo’s mogen



Dwaalspoor
14-04-06, 10:38
Rechter Canada: Bijbelteksten over homo’s mogen

REGINA - Het hooggerechtshof van de Canadese provincie Saskatchewan heeft een beslissing van een lagere rechtbank herroepen die een man had veroordeeld omdat hij Bijbelteksten over homoseksualiteit in een dagblad had gepubliceerd.

Hugh Owen zou haat hebben verwekt, zo luidde een vonnis uit 2002 van de Canadese Court of Quenn’s Bench. Een commissie van mensenrechten van Saskatchewan sommeerde in dat jaar de krant Saskatoon StarPhoenix en Owen om 1500 dollar te betalen aan drie homoseksuele activisten. De reden was omdat Owen Bijbelteksten over homoseksualiteit in een advertentie publiceerde.

Het hooggerechtshof stelt nu dat Owen, hoewel zijn advertentie beledigend was voor velen, hij niet in strijd was met de wettelijke vrijheid van meningsuiting en godsdienst.

http://www.refdag.nl/artikel/1257106/Rechter+Canada%3A+Bijbelteksten+over+homo%26rsquo% 3Bs+mogen.html

Mill
14-04-06, 10:49
Wizdom zal wel woedend zijn over dit vonnis. Die kon absoluut niet tegen gepubliceerde belediging van velen.

Amenzu
14-04-06, 10:49
Ben je nou trots. Denk je dat de wereld jouw gelijk zal geven in je haat tegen homos?


Dezelfde rechter zegt ook:

Bijbel teksten zijn niet van belang voor het rechtssyteem. De wet is niet gebaseerd op teksten van tweeduizend jaar, die bovendien in veel gevallen discrimenerend en geweldadig zijn tegen andersdenken. Maar de wet is gemaakt door mensen en het is niet gebaseerd op de goddelijke absolute waarheid. Dezelfde wet geeft de christenen het recht om hun teksten te behouden (daar is niet mis mee). Maar verbiedt ze om hun waanideeën in de poraktijk te brengen en beschermt daarmee de homo's en anderen. Dat is de kracht van secularisme. IEdereen is gelijk voor de wet. EN dat is een groot verschil met landen waar religie regeert. In Marokko is een student een jaar vastgezet omdat hij een christelijke folder per post had gekregen. Is dat wat je wilt? ZOu je het accepteren als je bij de gemeente je zoon niet meer MOhammed mag noemen. Zou je het accepteren (netzoals in SA) om als christen (pas nog zijn pakistaniers christen daar opgepakt omdat ze thuis een religieuze avond hadden).

Wat is nou de bedoeling van dit bericht? Je ziet ik ben nog steeds binnen en zal voorlopig nog niet naar buiten gaan. OOk al heb ik geen moet te doen op mijn werk.

~Panthera~
14-04-06, 10:57
Maar het gaat nooit over homo's. :moe:
Dan ben ik zeker blind.
Ik vraag vast een hond aan.

David
14-04-06, 11:12
Geplaatst door ~Panthera~
Maar het gaat nooit over homo's. :moe:
Dan ben ik zeker blind.
Ik vraag vast een hond aan.


woef.

Amenzu
14-04-06, 11:14
Geplaatst door David
woef.

Je moet natuurlijk eerst getemd en getraind worden voordat je onze enige echte ~Panthera~e gaat begeleiden.

David
14-04-06, 11:15
Geplaatst door Amenzu
Je moet natuurlijk eerst getemd en getraind worden voordat je onze enige echte ~Panthera~e gaat begeleiden.


Ik blaf beleefd als het stoplicht rood is.

Dwaalspoor
14-04-06, 11:16
Geplaatst door ~Panthera~
Maar het gaat nooit over homo's. :moe:
Dan ben ik zeker blind.
Ik vraag vast een hond aan.

Wil je mij iets duidelijk maken of zo?

Dwaalspoor
14-04-06, 11:17
Geplaatst door David
woef.

Ga je weer topicje verkrachten?

~Panthera~
14-04-06, 11:17
Geplaatst door Dwaalspoor
Wil je mij iets duidelijk maken of zo?



Ik denk dat je heel goed weet wat ik bedoel, DS.

Amenzu
14-04-06, 11:17
Geplaatst door David
Ik blaf beleefd als het stoplicht rood is.

Braaf! Braaf! Hoor ik haar al zeggen.

Dwaalspoor
14-04-06, 11:18
Geplaatst door ~Panthera~
Ik denk dat je heel goed weet wat ik bedoel, DS.

Sorry hoor nu gewoon een dikke middelvinger voor je domme commentaar.

~Panthera~
14-04-06, 11:20
Geplaatst door Dwaalspoor
Sorry hoor nu gewoon een dikke middelvinger voor je domme commentaar.


Dank je.

Idem.

Wat ben jij een gluiperd zeg.
Houd je PM's in het vervolg even bij je, wil je ?
Want je weet dus donders goed wat ik bedoel. :fuckit2:

:kotsen:

6 ? dan is dit 7, and I keep counting.

Amenzu
14-04-06, 11:32
Geplaatst door ~Panthera~
Dank je.

Idem.

Wat ben jij een gluiperd zeg.
Houd je PM's in het vervolg even bij je, wil je ?
Want je weet dus donders goed wat ik bedoel. :fuckit2:

:kotsen:

Ik begrijp ook donders goed wat je bedoelt. Islam is een instrument geworden. Mensen die niet zeker zijn van hun religie, die zich realiseren dat hun gedrag niet strookt met wat ze pleiten, komen in gewteensproblemen en proberen op het forum hun minderwaardigheidcomplex te componseren door zich voor te doen als de hoeders van de islam.


Allen al over sex praten en dat soort dingen is volgens hun uit den boze. Indonesische Playboy moet uit de winkel verdwijen (kan niet meer is al uitverkocht). Maar ondertussen vrouwen via pm's lastigvallen en allerlei onzedig gedrag vertonen.


Pandera:

Ik weet een plekje voor zijn middel vinder te verzinnen. In het berbers zeggen we (kort maar Krachtig): Di nannach.

~Panthera~
14-04-06, 11:36
Geplaatst door Amenzu
Ik begrijp ook donders goed wat je bedoelt. Islam is een instrument geworden. Mensen die niet zeker zijn van hun religie, die zich realiseren dat hun gedrag niet strookt met wat ze pleiten, komen in gewteensproblemen en proberen op het forum hun minderwaardigheidcomplex te componseren door zich voor te doen als de hoeders van de islam.


Vrouwen over sex en dat soort dingen is uit den boze. Indonesische Playboy moet uit de winkel verdwijen (kan niet meer is al uitverkocht). Maar ondertussen vrouwen via pm's lastigvallen en allerlei onzedig gedrag vertonen.


Pandera:

Ik weet een plekje voor zijn middel vinder te verzinnen. In het berbers zeggen we (kort maar Krachtig): Di nannach.


Dat eerste is iets wat opgaat voor alle fundi's van ALLE geloven, denk ik.
"Roomser dan de Paus" willen zijn, is geloof ik, de uitdrukking.
Niet ongebruikelijk over de hele wereld dus. ;)


Het tweede is niet waar, hij heeft mij niet lastig gevallen met onzedige PM's.
Wel weet ie verdomd goed waar ik het over heb.

Dwaalspoor
14-04-06, 11:37
Geplaatst door ~Panthera~
Dank je.

Idem.

Wat ben jij een gluiperd zeg.
Houd je PM's in het vervolg even bij je, wil je ?
Want je weet dus donders goed wat ik bedoel. :fuckit2:

:kotsen:

6 ? dan is dit 7, and I keep counting.

Wat verwijt je me nu?

Nieuws is nieuws, kun je daar niet tegen dan moet je hier niet wezen. Ik ben niet verantwoordelijk voor de nieuwsfeiten die in de kranten komen. Je moet mij er ook niet mee vereenzelvigen. Vraag me wat ik ervan vind in plaats van aan te komen huppelen met dat domme vingertje wijzen. Als je davidje dat soort nieuws plaatst is er niets aan de hand maar ik mag dat niet. Get lost!

waterfiets
14-04-06, 11:38
Waarschijnlijk zijn dat soort advertenties in Canada een reactie op het volgende:

Same-sex marriage was legalized across Canada by the Civil Marriage Act enacted on July 20, 2005. Court decisions, starting in 2003, had already legalized same-sex marriage in eight out of ten provinces and one of three territories, whose residents comprised about 90% of Canada's population. Before passage of the Act, more than 3,000 same-sex couples had already married in those areas.

Conservatieve christenen vinden Canada een te liberaal land.

Dwaalspoor
14-04-06, 11:39
Geplaatst door ~Panthera~
Het tweede is niet waar, hij heeft mij niet lastig gevallen met onzedige PM's.
Wel weet ie verdomd goed waar ik het over heb.

Ik weet helemaal niet waar je het over hebt, zeg het gewoon direct als je wat wilt zeggen. PM'en doe ik niet meer aan. Alles openbaar gewoon.

Amenzu
14-04-06, 11:41
Geplaatst door ~Panthera~
Dat eerste is iets wat opgaat voor alle fundi's van ALLE geloven, denk ik.
"Roomser dan de Paus" willen zijn, is geloof ik, de uitdrukking.
Niet ongebruikelijk over de hele wereld dus. ;)


Het tweede is niet waar, hij heeft mij niet lastig gevallen met onzedige PM's.
Wel weet ie verdomd goed waar ik het over heb.

idd het eerste geldt voor alle fundi's

voor het tweede bied ik mijn excuses dan....

David
14-04-06, 11:41
Geplaatst door waterfiets
Waarschijnlijk zijn dat soort advertenties in Canada een reactie op het volgende:

Same-sex marriage was legalized across Canada by the Civil Marriage Act enacted on July 20, 2005. Court decisions, starting in 2003, had already legalized same-sex marriage in eight out of ten provinces and one of three territories, whose residents comprised about 90% of Canada's population. Before passage of the Act, more than 3,000 same-sex couples had already married in those areas.

Conservatieve christenen vinden Canada een te liberaal land.


Inderdaad:


Canadese premier wil ‘homohuwelijk’ opschorten

De nieuwe conservatieve regering in Canada wil de klok terugdraaien en de openstelling van het huwelijk voor holebi’s weer ongedaan maken. Daartoe zal de overheid een stemming organiseren in het parlement.

Premier Harper had reeds in zijn verkiezingscampagne aangekondigd dat hij de openstelling van het huwelijk zou ongedaan maken. Enkele maanden geleden won hij de verkiezingen, waardoor het huwelijk op de helling kwam te staan.

In het najaar zal Harper zijn voorstel voorleggen voor het parlement, dat dan zal moeten stemmen over de eventuele opschorting van alle ‘homohuwelijken’.

Homoactivisten en voorstanders van de vernieuwde huwelijkswetgeving zijn misnoegd en argumenteren dat de overheid wel andere katjes te geselen heeft. Canada stelde vorig jaar het burgerlijk huwelijk open voor holebi’s nadat de rechtbank het verbod erop ongrondwettelijk verklaarde.

Dat weerhoudt de conservatieven er niet van hun willetje door te drijven en het traditionele huwelijk in ere te herstellen. Daarbij willen ze het opnieuw voorbehouden aan koppels die bestaan uit een man en een vrouw. Toch blijkt uit recente opiniepeilingen dat een meerderheid van de Canadezen geen probleem heeft met het ‘homohuwelijk’. Slechts drie op tien ondervraagden zou achter zo’n nieuwe stemmingsronde in het parlement staan.

~Panthera~
14-04-06, 11:42
Geplaatst door Dwaalspoor
Wat verwijt je me nu?

Nieuws is nieuws, kun je daar niet tegen dan moet je hier niet wezen. Ik ben niet verantwoordelijk voor de nieuwsfeiten die in de kranten komen. Je moet mij er ook niet mee vereenzelvigen. Vraag me wat ik ervan vind in plaats van aan te komen huppelen met dat domme vingertje wijzen. Als je davidje dat soort nieuws plaatst is er niets aan de hand maar ik mag dat niet. Get lost!


Toch opvallend dat je steeds nieuws vind over homo's.
Mij valt die shit niet eens op.
Maar goed, ik zoek er ook niet naar, jij blijkbaar wel.
En je weet ook dat David alleen maar dingen plaatst als JIJ weer eens zo'n bericht plaatst, als tegenwicht.
Dus doe nu niet alsof jij achterlijk bent.

Dwaalspoor
14-04-06, 12:02
Geplaatst door ~Panthera~
Toch opvallend dat je steeds nieuws vind over homo's.
Mij valt die shit niet eens op.
Maar goed, ik zoek er ook niet naar, jij blijkbaar wel.
En je weet ook dat David alleen maar dingen plaatst als JIJ weer eens zo'n bericht plaatst, als tegenwicht.
Dus doe nu niet alsof jij achterlijk bent.

Ik lees minimaal 6 kranten per dag, dat is mijn hobby. Beter wordt je boos op de Canadese rechter in plaats dat domme geziek over de boodschapper die jou een beetje het nieuws in de rest van de wereld brengt.

David plaatst sinds zijn entree hier stukken over homos. Ik begon me ermee te bemoeien nadat de moslims in Nederland zwart werden gemaakt om de subsidie te garanderen van de op sterven na zijnde homo-organisaties. Ik volg de actualiteit en de politieke consequenties ervan.

Ik durf een kritische mening over de actualiteiten en de achtergronden te plaatsen. Zo zie ik mijn rol hier op het forum. Ik ben er niet om jou of david of iemand anders te pleasen. Achterlijkheid is je bezig blijven houden met oppervlakkigheden en dan tegen die mensen te keer gaan die iets meer diepgang willen.

Ik doe niet zoveel aan chitty-chat praatjs op het nieuwsforum, daar heb je de chat voor of eventueel vakkevullen voor.

~Panthera~
14-04-06, 12:15
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik lees minimaal 6 kranten per dag, dat is mijn hobby. Beter wordt je boos op de Canadese rechter in plaats dat domme geziek over de boodschapper die jou een beetje het nieuws in de rest van de wereld brengt.

Leuke hobby, maar dat is mijn probleem niet.
Dat die rechter een zakkewasser is, is voor mij zowiezo al een feit, dus dat hoef ik hier niet te gaan beamen, ik dacht dat ik me daar allang duidelijk over uitgesproken had hoe ik daar over denk.
Daar heb ik ook geen 550 topics over homo's voor nodig.
Jij blijkbaar wel om aan te tonen hoe verschrikkelijk ze zijn, en subsidiezuigers.
Wat we ook al 550 keer gelezen hebben.


David plaatst sinds zijn entree hier stukken over homos. Ik begon me ermee te bemoeien nadat de moslims in Nederland zwart werden gemaakt om de subsidie te garanderen van de op sterven na zijnde homo-ogranisaties. Ik volg de actualiteit en de politieke consequenties ervan.

Dat is jouw mening.
En die weten we nu ook wel, of ga je er nog 500 topics over beginnen ?
Het krijgt een baard nl.


Ik durf een kritische mening over de actualiteiten en de achtergonden te plaatsen. Zo zie ik mijn rol hier op het forum. Ik ben er niet om jou of david of iemand anders te pleasen. Achterlijkheid is je bezig blijven houden met oppervlakkigheden en dan tegen die mensen te keer gaan die iets meer diepgang willen.

Je hoeft hier niemand te "pleasen", zeker mij niet, en David is ook niet op zijn bek gevallen.
Achterlijkheid is: je keer op keer te MOETEN bezighouden met dingen, die voor mensen allang gesneden koek zijn.
You name it, I've been there, dus je zit er goed naast als je denkt dat je mij nog iets nieuws kunt vertellen.
Ik ga nl even iets langer mee dan jij.


Ik doe niet zoveel aan chitty-chat praatjs op het nieuwsforum, daar heb je de chat voor of eventueel vakkevullen.

Gelukkig wel: daar lachen mensen nog eens normaal met elkaar, en ontmoeten elkaar zelfs, maar ja, das veel te eng he ?
Stel je voor, dat je ontdekt dat we nog te pruimen zijn ook. tering.

:fpetaf:

Dwaalspoor
14-04-06, 12:26
Geplaatst door ~Panthera~
Leuke hobby, maar dat is mijn probleem niet.
Dat die rechter een zakkewasser is, is voor mij zowiezo al een feit, dus dat hoef ik hier niet te gaan beamen, ik dacht dat ik me daar allang duidelijk over uitgesproken had hoe ik daar over denk.
Daar heb ik ook geen 550 topics over homo's voor nodig.
Jij blijkbaar wel om aan te tonen hoe verschrikkelijk ze zijn, en subsidiezuigers.
Wat we ook al 550 keer gelezen hebben.

Dan moet je niet zeuren over kranten uitspitten en klagen hoe ik aan de nieuwsfeiten kom. Mijn mening had ik hier niet verteld. Ik had een actuele berichtje geplaats hoe in de rest van de wereld men daarme omgaat en dan kom jij met je domme commentaar. Ja ik vind het verschrikkelijk hoe men aan subsidies wil komen door mee te liften op de platte politiek, maar zelfs dat heeft niets met dit berichtje te maken.


Dat is jouw mening.
En die weten we nu ook wel, of ga je er nog 500 topics over beginnen ?
Het krijgt een baard nl. Dit is nieuws van de dag, en dat artikel past daarin bevalt je dat niet ga lekker chatten of zo.


Je hoeft hier niemand te "pleasen", zeker mij niet, en David is ook niet op zijn bek gevallen.
Achterlijkheid is: je keer op keer te MOETEN bezighouden met dingen, die voor mensen allang gesneden koek zijn.
You name it, I've been there, dus je zit er goed naast als je denkt dat je mij nog iets nieuws kunt vertellen.
Ik ga nl even iets langer mee dan jij.
Dit is nieuws van de dag, bevalt het je niet dan hoef je het ook niet te lezen.


Gelukkig wel: daar lachen mensen nog eens normaal met elkaar, en ontmoeten elkaar zelfs, maar ja, das veel te eng he ?

:fpetaf:

Lachen met mensen doe ik genoeg naar mijn behoefte daar kom ik niet speciaal voor op dit forum. Ik hoef geen mensen te ontmoeten, dat is het laatste waarvoor ik op dit forum kom. Als ik mensen wil ontmoeten hoef ik maar 1 stap buiten de deur te zetten.

~Panthera~
14-04-06, 12:42
Geplaatst door Dwaalspoor
Dan moet je niet zeuren over kranten uitspitten en klagen hoe ik aan de nieuwsfeiten kom. Mijn mening had ik hier niet verteld. Ik had een actuele berichtje geplaats hoe in de rest van de wereld men daarme omgaat en dan kom jij met je domme commentaar.


Plaats DIT soort berichten dan ook eens.



10 april 2006
In Turkije staat dienstweigering gelijk aan landverraad. Het lot van een groeiend aantal dienstweigeraars verandert dat beeld.


Door Bernard Bouwman, correspondent in Turkije

Even glimlacht dienstweigeraar Mehmet Tarhan. Ja, Turkije is veranderd, geeft hij toe. Tien jaar geleden nog zou een dienstweigeraar in de gevangenis worden opgesloten en de bewakers zouden de sleutel weggooien. Maar alle kranten in Turkije, zelfs het strenggelovige Yeni Safak, hebben de afgelopen maanden over Tarhan geschreven. En mede daardoor is hij nu vrij uit de gevangenis. „Ik ben een hete aardappel geworden voor het leger”, zegt hij in een café in Taksim. „Niemand durft me aan te raken.”

Mehmet Tarhan besloot totaalweigeraar te worden toen hij in een ziekenhuis werkte in de vooral door Koerden bevolkte stad Diyarbakir. Het ziekenhuis was een staatsziekenhuis dus Tarhan hoorde in het kamp van de overheid. Als Koerd voelde hij zich echter verbonden met de mensen in Diyarbakir. „Ik zag dat de oorlog [tussen extremistische Koerden en het leger, red.] veel erger was dan de media zeggen”, aldus Tarhan. Na de aanslagen van 11 september 2001 in de Verenigde Staten kreeg Tarhan het idee dat de wereld was opgedeeld in twee kampen die elkaar proberen te vernietigen. „Ik wilde bij geen enkel kamp horen,” aldus Tarhan, „dus ik werd totaalweigeraar.”

Nu is dat geen gemakkelijke keuze in Turkije. In de officiële staatsideologie is het leger de macht die dit land beschermt – dienstweigering staat daarom voor velen gelijk aan landverraad. Toen Tarhan zijn verzet tegen de dienstplicht bekendmaakte, lieten de autoriteiten hem eerst met rust. Maar op 8 april vorig jaar werd hij opgepakt en naar Tokat gebracht, waar hij zijn dienstplicht zou moeten vervullen. Toen hij weigerde elk bevel uit te voeren, werd hij overgebracht naar de gevangenis van Sivas.

En daar werd Tarhan, zo vertelt hij, flink aangepakt. Aanvankelijk sloegen zijn medegevangenen hem geregeld in elkaar, maar toen zijn advocaten speciale luchttijden voor hem hadden geregeld, namen de bewakers die taak over. De militaire dokters zeiden, welke wonden hij ook had, dat er niets aan de hand was. Maar toen Tarhan op een dag in de rechtbank moest verschijnen kon hij nauwelijks meer lopen. „En dat heeft iedereen gezien.” Binnenkort krijgt hij een speciaal onderzoek in Izmir dat sporen op het lichaam van martelingen tot vijf jaar terug kan aantonen.

Maar de grootste marteling was misschien wel het onderzoek naar zijn homoseksualiteit dat hem boven het hoofd hing. Tarhan is altijd openlijk gay geweest. Maar toen de pers uitgebreid over hem begon te schrijven, zag het leger wellicht daarin een mogelijkheid om van hem af te komen. Homo’s hoeven niet in het leger in Turkije, maar dan moeten ze hun geaardheid wel aantonen in een onderzoek.

Maar dat was een flinke misrekening. Tarhan weigerde het onderzoek. „Ik kreeg daarbij veel steun van vrouwenorganisaties.” Deze hebben de afgelopen jaren in Turkije flink campagne gevoerd tegen maagdelijkheidstesten bij meisjes en vonden dat wat Tarhan boven het hoofd hing, even afkeurenswaardig was.

En zo werd Tarhan langzaam maar zeker een steeds groter probleem voor de Turkse legerautoriteiten. Zijn populariteit in de gevangenis van Sivas nam toe. Zelfs conservatieve gevangenen begonnen sympathie voor hem te voelen. „De dag voordat ik werd vrijgelaten, lazen ze een stuk uit de koran voor mij en baden voor mijn welzijn. Dat heeft mij diep geroerd.” Vanuit landen als Nederland, Zweden en Denemarken stroomden steunbetuigingen binnen. Uiteindelijk besloot een rechter zijn veroordeling ongedaan te maken.

Wat de toekomst voor Tarhan in petto heeft is onduidelijk. „Ik heb geen identiteitspapieren en ik heb mijn dienstplicht nog steeds niet vervuld. Dat maakt het vrijwel onmogelijk voor mij om werk te vinden in Turkije. Technisch gezien ben ik een vluchteling die elk moment opnieuw opgepakt kan worden.”

Tarhan is niet de enige die dat lot boven het hoofd hangt, zegt Ersan Ugur Gör, die actie voert voor de ongeveer 70 totaalweigeraars die Turkije kent. „Als totaalweigeraar ben je sociaal dood. Je kunt niet reizen of in een hotel inchecken. Altijd ligt het gevaar op de loer.”

Maar Turkije verandert. Terwijl de zaak-Tarhan al speelde nam het Europese Hof voor de Rechten van de Mens het op voor een andere dienstweigeraar. Het Hof oordeelde dat Turkije zijn wetgeving op het gebied van de dienstweigering moet aanpassen. De regering heeft aangekondigd met stappen te komen om tot vervangende dienstplicht te komen. Gör heeft er niet erg veel vertrouwen in. „Regeringen komen en gaan maar de generale staf van het leger blijft er altijd.”

Anderen in Turkije oordelen dat wel degelijk sprake is van verandering: het leger begint zijn positie van onaantastbaarheid langzaam maar zeker te verliezen. Natuurlijk heeft het leger nog steeds veel in de melk te brokkelen: zo moest het hoofd van de afdeling inlichtingen van de politie onlangs opstappen omdat hij zich de woede van de legertop op de hals had gehaald. Maar de tijd dat het leger boven de wet stond, is voorbij.


Stond ook in de kranten nl.
Of was het te "positief" ?

Dwaalspoor
14-04-06, 13:00
Ik heb geen kranten.nl bij mijn favourieten. Goed dat jij het doet in plaats van tegen mij te zeiken. ALs je goed opgelet had dan zou je zien dat ik denk ik nooit een berichtje van kranten.nl gehaald heb.

Voor de rest plaats ik wat ik wil en laat ik me nooit vertellen wat ik moet plaatsen. Er zijn al velen voor jou die voor mij willen bepalen wat ik moet plaatsen.

IK ben simpel, plaats wat jij belangrijk vind, ik plaats wat ik belangrijk vind, punt uit !

Het is zeker een positief nieuwsbericht voor moslims, misschien dat tegenstanders van de islam het daarom niet geplaats hebben.

~Panthera~
14-04-06, 13:16
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb geen kranten.nl bij mijn favourieten. Goed dat jij het doet in plaats van tegen mij te zeiken. ALs je goed opgelet had dan zou je zien dat ik denk ik nooit een berichtje van kranten.nl gehaald heb.

Voor de rest plaats ik wat ik wil en laat ik me nooit vertellen wat ik moet plaatsen. Er zijn al velen voor jou die voor mij willen bepalen wat ik moet plaatsen.

IK ben simpel, plaats wat jij belangrijk vind, ik plaats wat ik belangrijk vind, punt uit !

Het is zeker een positief nieuwsbericht voor moslims, misschien dat tegenstanders van de islam het daarom niet geplaats hebben.


Dit stond in het NRC, voor de goede orde.
nl stond voor: namelijk.
Verder zei ik niet dat je iets niet zou mogen plaatsen, ik zei alleen dat alle anti homo-topics een baard kregen.
That's it.

Dwaalspoor
14-04-06, 13:32
Geplaatst door ~Panthera~
Dit stond in het NRC, voor de goede orde.
nl stond voor: namelijk.
Verder zei ik niet dat je iets niet zou mogen plaatsen, ik zei alleen dat alle anti homo-topics een baard kregen.
That's it.

Dan moet je bij de nieuwsbladen wezen, niet bij mij.

Voor de goede orde dit is niet bedoelt als een anti-homoberichtje maar van mijn kant gezien om aan te tonen hoe hypocriet men in het westen ermee omgaat omgaat. Wel een klaar staan om moslims te nagelen maar zelf de vrijheid van meningsuiting voor de eigen mensen te garanderen. So get a life aub.

~Panthera~
14-04-06, 13:35
Geplaatst door Dwaalspoor
Dan moet je bij de nieuwsbladen wezen, niet bij mij.

Voor de goede orde dit is niet bedoelt als een anti-homoberichtje maar van mijn kant gezien om aan te tonen hoe hypocriet men in het westen ermee omgaat omgaat. Wel een klaar staan om moslims te nagelen maar zelf de vrijheid van meningsuiting voor de eigen mensen te garanderen. So get a life aub.




WELKE vrijheid van meningsuiting ?
Die hier aan alle kanten wordt ingeperkt ?
Laat me niet lachen zeg.
Nederland is een trieste vertoning momenteel. :moe:

waterfiets
14-04-06, 13:41
Geplaatst door Dwaalspoor
Wel een klaar staan om moslims te nagelen maar zelf de vrijheid van meningsuiting voor de eigen mensen te garanderen.

Deze opmerking - hoe krom ook geformuleerd - snap ik niet. Hoewel we niet dezelfde rechtspraak hebben als Canada en daar de vrijheid van meningsuiting verder gaat dan hier geloof ik dat hier El Moumni ook is vrij gesproken en dat de rechter dat op vergelijkbare gronden deed als de Canadese rechter.

uitspraak El Moumni:
De rechtbank vindt dat de uitlatingen van de imam in principe als discriminerend gekwalificeerd kunnen worden. Omdat El Moumni de bewuste uitspraken deed op basis van de koran en andere heilige geschriften, vallen de uitlatingen wat betreft de rechtbank onder godsdienstvrijheid.

vergelijk met de Canadese rechter:
Het hooggerechtshof stelt nu dat Owen, hoewel zijn advertentie beledigend was voor velen, hij niet in strijd was met de wettelijke vrijheid van meningsuiting en godsdienst.

Dus je gebruikelijke suggestie van slachtofferschap vind ik wat misplaatst.

Dwaalspoor
14-04-06, 13:48
Geplaatst door waterfiets
Deze opmerking snap ik niet. Hoewel we niet dezelfde rechtspraak hebben als Canada en daar de vrijheid van meningsuiting daar verder gaat dan hier geloof ik dat hier El Moumni ook is vrij gesproken en dat de rechter dat op vergelijkbare gronden deed als de Canadese rechter.

uitspraak El Moumni:
De rechtbank vindt dat de uitlatingen van de imam in principe als discriminerend gekwalificeerd kunnen worden. Omdat El Moumni de bewuste uitspraken deed op basis van de koran en andere heilige geschriften, vallen de uitlatingen wat betreft de rechtbank onder godsdienstvrijheid.

vergelijk met de Canadese rechter:
Het hooggerechtshof stelt nu dat Owen, hoewel zijn advertentie beledigend was voor velen, hij niet in strijd was met de wettelijke vrijheid van meningsuiting en godsdienst.

De zaak van El moumni stond bij voorbaat al vast dat hij vrijgesproken zou worden maar hij moest toch nog voor de subsidiemolen door het slijk worden gehaald en vastgenageld worden. El Mouni is gewoonweg misbruikt terwijl hij er de homobeweging een dienst mee wou leveren. Een vies en smerig spelletje. De Christen deed iets anders, hij zocht doelbewust de emdia op door advertenties te plaatsen. Dat zijn de zaken waartegen ik me verzet.



Geplaatst door Al3arbi
Slachtoffers van media & subsidies belangen

Subsidiebehoefte
Op 14 april 2004 luidt Stichting Yoesuf (een stichting opgezet voor homo moslim emancipatie) via een bedel-mailing de noodklok want de overheid had besloten om de overheidssubsidie op te heffen. Daarom was er aan de werknemers van deze stichting ontslag aangezegd. Er was wel een kleine mogelijkheid dat de subsidie toch zou worden voortgezet indien de vaste commissie voor Volksgezondheid Welzijn en Sport van de 2e kamer o.l.v. dhr. S.A. Blok hier anders over zou gaan adviseren.

Media geeft een voorzet
De kans op subsidies en voortzetting van deze stichting is echter geweldig toegenomen toen het dagblad Trouw 'toevalligerwijze' één week later op 21 april met voorpagina nieuws komt: 'moskee promoot homohaat' en aanzet geeft tot een landelijke verontwaardiging over de vermeende oproep van de moskee El Tawheed om homo's te doden.

Politiek draaft door
Vervolgens stort de landelijke politiek en de overige media zich overigens terecht (als het waar zou zijn) op deze aantijgingen maar in plaats van wijs af te wachten en de zaak eerst te bestuderen en te onderzoeken of de beschuldigingen kloppen, komt zij met premature reacties en voornemens om moskeeën te sluiten, imams het land uit te zetten en boeken te verbranden. Door deze harde opstelling over vermeende homohaat wekt zij verwachtingen op bij het Nederlands volk. Het niet kunnen nakomen van deze macho uitspraken doet gevoelens van onvrede, onmacht en verdere haat jegens moslims ontstaan en doet het vertrouwen van allen in de politiek nog verder afnemen.

Grove 'onzorgvuldigheden' media inzake Imam el Moumni
De politiek had lering kunnen trekken uit de zaak van Imam el Moumni want voor de rechtbank in Rotterdam werd deze imam op 18 november 2002 vrijgesproken van het aanzetten tot haat jegens homoseksuelen in het NOVA tv programma. De vrijspraak was mede het gevolg omdat naar het oordeel van het Hof gebaseerd op de getuige deskundigen prof. dr. mr. R. Peters (o.a. bijzonder hoogleraar islam) en tweede deskundige, prof. dr. E. Platti (hoofddocent islam en christendom) NOVA de vermeende uitspraak van imam el Moumni "homoseksualiteit is een ziekte" verkeerd uit het Arabisch had vertaald en dat de correcte vertaling had moeten luiden "homoseksualiteit is een afwijking" (van t.o.v. van hetgeen wat standaard of gebruikelijk is). Bovendien liet het Hof meewegen in haar beslissing: (citaat): "Gelet op het vorenoverwogene, alsmede op de omstandigheid dat de verdachte in een niet uitgezonden gedeelte van het interview onder meer ook te kennen gaf dat de islam verbiedt anderen lastig te vallen en dat de moslim respect moet geven aan iedereen , dient de verdachte tevens te worden vrijgesproken van de tenlastelegging voorzover inhoudende dat de verdachte heeft aangezet tot haat en / of discriminatie van homoseksuelen'.

Aanklacht tegen journalist van Trouw bij de Raad voor de Journalistiek
De verstandhoudingen tussen homo's en moslims worden op scherp gesteld door dat sommige journalisten imams of bestuur van moskeeën provoceren door hen te verleiden tot het doen sappige uitspraken en deze vervolgens ook nog erger en verkeerd te vertalen en de broodnodige nuanceringen weg te laten.

Imam el Moumni heeft (nog) geen aanklacht ingediend bij de Raad voor Journalistiek, vooralsnog ook niet Moskee el Tawheed maar de uitgever van het boek 'De weg van de moslim' die vindt dat Trouw citaten uit het boek vals heeft weergegeven en noodzakelijke nuancering heeft weggelaten heeft wel besloten om een aanklacht bij de Raad voor Journalistiek in te dienen.

De aanklacht van de uitgever van het inmiddels veel verkochte boek kunt u hier (http://www.nieuwsbank.nl/inp/2004/04/28/f007.htm) nalezen.
En de reactie (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=94934) van de El Tawheed moskee op het gebeuren.

Veroordeling van geweld tegen homo's
Zoals o.a. imam el Moumni en diverse andere imams al diverse malen gezegd hebben gebied de Islam om respect aan iedereen te geven. Dat een moslim blijk moet geven van een goed burgerschap en zich moet houden aan de Nederlandse wetten. Elke vorm van agressie of geweld van andersgelovigen of moslim jongeren tegen o.a. homoseksuelen is de Islam onwaardig.

Het onacceptabel wangedrag van sommige van onze Nederlandse kinderen met een Islamitische geloofsachtergrond komt niet voort uit kennis van hun eigen geloofsachtergrond maar veeleer vanuit een gebrek aan kennis hieraan. Het wangedrag van een klein deel van onze allen kinderen wordt niet alleen als uitsluitend schadelijk door homoseksuelen ervaren maar soms ook door Joden, bejaarden en Hindoes. Zij hebben ook last van de bedreigingen wat uit deze vaak met criminaliteit verwante en ontspeent van elke vorm van waarden en normen groep jongeren uitgaat.

De ouders, de moskee, de school, wijkberaad en politie moeten dan ook veel meer met elkaar samenwerken op het gebied van onderwijs, preventie, opsporing en zinvolle bestraffing cq. opvoedingstrajecten.

Het verantwoordelijk willen stellen van de Islam als religie met al haar geboden en verboden op het gebied van rechtvaardigheid en de Liefde van God voor de mensen als factor voor het wangedrag van dit soort jongeren is dan ook volledig onjuist.

Voor meer achtergronden betreffende:

http://www.moslima.nl/familie/overspel.html
http://www.moslima.nl/vrouw/feministe.html
http://www.moslima.nl/familie/slaanvrouwen.html

A. Haselhoef©


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=95070

waterfiets
14-04-06, 13:56
Ik had het niet over de intentie van El Moumni of van Owen maar over de rechtsongelijkheid die jij suggereert en de slachtofferrol die je je dan weer als reflex aanmeet. De uitspraken van de rechters zijn sterk vergelijkbaar en op dezelfde gronden als het over moslims en christenen gaat. Homofobe uitspraken worden zowel in Canada als in Nederland door de rechter gedoogd zolang ze op religieuze gronden plaats vinden. Had El Moumni of Owen hetzelfde als lid van de KluKluxKlan gezegd dat denk ik dat de uitspraken van de rechter in Nederland en Canada verschillend waren geweest.

Dwaalspoor
14-04-06, 14:05
Geplaatst door waterfiets
Ik had het niet over de intentie van El Moumni of van Owen maar over de rechtsongelijkheid die jij suggereert en de slachtofferrol die je je dan weer als reflex aanmeet. De uitspraken van de rechters zijn sterk vergelijkbaar en op dezelfde gronden als het over moslims en christenen gaat. Homofobe uitspraken worden zowel in Canada als in Nederland door de rechter gedoogd zolang ze op religieuze gronden plaats vinden. Had El Moumni of Owen hetzelfde als lid van de KluKluxKlan gezegd dat denk ik dat de uitspraken van de rechter in Nederland en Canada verschillend waren geweest.

Je leest niet wat ik schrijf. El Moumni had niet de intentie om homo's te bestrijden, hij zocht de media niet op, hij had de intentie om homo's te beschermen tegen geweld omdat men zijn medewerking vroeg. Maar door smerige spelletjes heeft men zijn intentie en woorden verdraaid.

Men heeft hem onnodig in de mallemolen van de rechterlijke macht geduwd terwijl men al van te vroen wist dat hij toch vrijgesporken zou worden om zo mee te liften op de al gaande hetze tegen moslims en imams.

Dat is geen slachtofferrol, maar de realiteit. Een slachtofferrol spelen juist de homos om zo subsidies los te kunnen peuteren.

waterfiets
14-04-06, 14:07
Je doet je naam - dwaalspoor - weer eer aan ...

knuppeltje
14-04-06, 14:13
Geplaatst door Dwaalspoor
Je leest niet wat ik schrijf. El Moumni had niet de intentie om homo's te bestrijden, hij zocht de media niet op, hij had de intentie om homo's te beschermen tegen geweld omdat men zijn medewerking vroeg. Maar door smerige spelletjes heeft men zijn intentie en woorden verdraaid.

Men heeft hem onnodig in de mallemolen van de rechterlijke macht geduwd terwijl men al van te vroen wist dat hij toch vrijgesporken zou worden om zo mee te liften op de al gaande hetze tegen moslims en imams.

Dat is geen slachtofferrol, maar de realiteit. Een slachtofferrol spelen juist de homos om zo subsidies los te kunnen peuteren.


Wie zei er ook weer dat die gasten met het hoofd naar beneden drie hoog het raam uitgegooid mochten worden?

En wat er ook weer met die homo's en varkens aan de hand?

Dwaalspoor
14-04-06, 14:18
Geplaatst door knuppeltje
Wie zei er ook weer dat die gasten met het hoofd naar beneden drie hoog het raam uitgegooid mochten worden?

En wat er ook weer met die homo's en varkens aan de hand?

Als jij het zo goed weet vertel dat ons eens. Wel graag met documentatie erbij.

Dwaalspoor
14-04-06, 14:25
Geplaatst door waterfiets
Je doet je naam - dwaalspoor - weer eer aan ...

Dat klopt, ik toon de dwaalsporen aan waarop velen zich begeven.

knuppeltje
14-04-06, 14:26
Geplaatst door Dwaalspoor
Als jij het zo goed weet vertel dat ons eens. Wel graag met documentatie erbij.


Hoeft niet meer, iedereen heeft toen de kranten kunnen lezen en de tv kunnen zien.

Dwaalspoor
14-04-06, 14:32
Geplaatst door knuppeltje
Hoeft niet meer, iedereen heeft toen de kranten kunnen lezen en de tv kunnen zien.

Zeg gewoon dat je niet weet en dat je je op een dwaalspoor hebt begeven.

knuppeltje
14-04-06, 16:09
Geplaatst door Dwaalspoor
Zeg gewoon dat je niet weet en dat je je op een dwaalspoor hebt begeven.

Wat zei die klojo onderandere ook weer bij Nova?

Hij zei, dat homoseksualiteit een ziekte is die bij verspreiding iedereen zal infecteren.

Verder vond die dat Europianen lager dan varkens of honden zijn, omdat ze homoseksualiteit toloreren, beweerde hij in zijn preken in de Rotterdamse 'Al- Nasr' moskee.

A- Moumni was altijd al een rare gast waarschijnlijk. De Maroccaanse minister voor godsdienst had hem dus al gegeven moment verboden te preken wegens zijn lidmaatschap van de fundamentalistische beweging Al- Adl wal Ihsan, geleid door sheik Yassin [Al- Ahram]. Zijn uitspraken zullen daar ook wel van de debiele zijn geweest.

Volgens 'Al- Ahram' van 5-11 juli 2001, voorkwam Al- Moumni met zijn komst naar Nederland dat hij in Marocco in de gevangenis belandde.

David
14-04-06, 16:10
Geplaatst door knuppeltje
Wat zei die klojo onderandere ook weer bij Nova?

Hij zei, dat homoseksualiteit een ziekte is die bij verspreiding iedereen zal infecteren.

Verder vond die dat Europianen lager dan varkens of honden zijn, omdat ze homoseksualiteit toloreren, beweerde hij in zijn preken in een Rotterdamse 'Al- Nasr' moskee.



Dat zei hij allemaal om de homobeweging een dienst te bewijzen!

knuppeltje
14-04-06, 16:12
Geplaatst door David
Dat zei hij allemaal om de homobeweging een dienst te bewijzen!

De goeierd!!!!!!!

Dwaalspoor
14-04-06, 18:44
Geplaatst door knuppeltje
Wat zei die klojo onderandere ook weer bij Nova?

Hij zei, dat homoseksualiteit een ziekte is die bij verspreiding iedereen zal infecteren.

Klojo moet je tegen diegene zeggen die zijn lul in je anus stopt.

De man die ermee begonnen was, was een homosexueel van groenlinks die in elkaar was geslagen en allochtone groenlinks leden heeft gevraagd om te helpen. El Moumni is in een smerige val getrapt van nova die voor het COC het vuile werk opknapte om hun subsidies zeker te stellen. De homobeweging was op sterven na dood en bedachten en gebruiken de Marokkanen zoals het CIDI deze ook gebruikt om hun maatschappelijke noodzakelijkheid aan de regering aan te tonen. Zogenaamd wordt de emanicipatie van de flikkers door de instroom van allochtonen en dan met name marokkanen, de zoveelste subsidiezuigers die meeliften op de Marokkanenhaat.

El moumni dacht mee te kunnen werken om geweld tegen homos tegen te gaan, maar ze hebben hem en andere Marokkanen gewoon niet volledig geciteerd en alleen datgene gebruikt wat hun goed uitkwam. Juist dagene wat El Moumni zei , dat geweld tegen homo's verboden is hebben ze niet uitgezonden.

Voorts heeft El Moumni niets gezegd over varkens en homos en heeft daar nooit voor bij de rechter hoeven te verschijnen. De zoveelste leugen van de media.

De hieronder uitgeschreven tekst is niet geheel getoond op de NOVA maar pas later onder druk van de Marokkanen die bij het intervieuw betrokken waren naar buiten gebracht. Ze toonden op tv alleen dat stukje war El moumni zei dat het een afwijking en ziekte was om de boel op te hitsen tegen de Islam en de Marokkanen.

Uitgeschreven tekst van het volledige interview met imam El-Moumni van de Rotterdamse An-Nasr moskee.

De reportage van NOVA over imam Khalil El-Moumni zorgde op 3 mei 2001 voor veel ophef: de imam vertelt onverbloemd dat de islam homoseksualiteit afkeurt. Hieronder de Nederlandse vertaling van het hele interview. Voor alle duidelijkheid: de vragen zijn in het Nederlands gesteld door een verslaggever van NOVA. Een tolk van de Migranten Omroep Rotterdam vertaalde die vragen in het Arabisch en de antwoorden van de imam weer in het Nederlands.

NOVA: Imam, wat zegt de koran letterlijk over homoseksualiteit?

Tolk: Imam, wat zegt de koran over homoseksualiteit?

Khalil El-Moumni: In de naam van God de Barmhartige, de Erbarmer. Wat de islam over homoseksualiteit zegt, is bij alle moslims bekend. Het is een zonde. De koran vertelt ons dat die daad voor het eerst door Lot's volk is gepleegd. Nooit eerder. Zo staat 't in de koran. God zegt in de koran: Lot zei tegen zijn volk: "Jullie plegen een gruweldaad die geen ander voor jullie heeft gepleegd". Niemand had eerder zo'n daad gepleegd. Pas bij Lot's volk kwam die aan het licht. God vernietigde hen en hun dorp waarvan Hij niets overliet. God wijst naar het verhaal van Lot's volk in vele hoofdstukken van de koran als een waarschuwing aan de moslims om afstand te nemen van dat gevaarlijke verschijnsel. Want dat verschijnsel is strijdig met de waardigheid van de mens die door God is geëerd en verheven boven vele andere schepselen. God eerde de mens door hem verstand te schenken en een zuivere natuur. Hij sierde hem ook met kennis. Hij mag dus niet van die zuivere natuur afwijken. Als hij toch afwijkt, dan is er behandeling nodig. Zo beveelt de islam om dat verschijnsel voorgoed te laten verdwijnen. Om die reden werden we onlangs in Nederland verrast bij de aankondiging van een beslissing die homoseksualiteit officieel en wettig toestaat, want het is een parlementair besluit. Dat hoorde ik van anderen, want ik lees geen Nederlands. Maar ik zag het bevestigd op internet. Daar vertelt een mevrouw, dr. Nadia, waar het om gaat. En ze legt uit dat die wetten die net zijn aangenomen, dus die Nederlandse wetgeving, voortkomen uit de wens om alles wat zondig is toe te staan. Alles wat de almachtige God heeft verboden.

NOVA: Kan de islam zich aanpassen aan de Nederlandse mentaliteit?

Tolk: Hij vraagt of de islam gehoor geeft aan de Nederlandse eisen en geloofsovertuiging.

Khalil El-Moumni: Wat bedoelt hij?

Tolk: Denk bijvoorbeeld aan de cultuur en tradities.

Khalil El-Moumni: De islam gebiedt ons te integreren in elke samenleving als 't maar niet strijdig is met onze godsdienst, cultuur en moraal. Ik zie de integratie wel zitten als 't gaat om wetenschap, studie en werk, om goede daden en de bestrijding van het kwaad in de samenleving. Homoseksualiteit is schadelijk voor de samenleving in het algemeen en in het bijzonder voor de Nederlanders, vind ik. Als dat verschijnsel zich onder de jeugd verspreidt, zowel onder jongens als meisjes, dan zal dat tot uitsterven leiden. Zover ik weet, zijn er in Nederland meer ouderen dan jongeren. Als straks de ouderen niet meer actief zijn in de voortplanting en in het baren van kinderen, wie maken er dan kinderen als mannen onderling trouwen en vrouwen ook? Dus, het Nederlandse parlement heeft Nederland tot de dood veroordeeld.

NOVA: Is Nederland in uw ogen bijna gelijk aan Sodom en Gomorra? Je hebt hoeren, homo's, drugs; alles mag hier in Nederland. Is dat voor een islamiet niet om gek van te worden?

Tolk: Hij zegt dat Nederland door zijn democratie het groene licht heeft gegeven om te genieten van alles wat in de islam verboden is, zowel mannelijke en vrouwelijke homoseksualiteit, prostitutie en drugsgebruik. Is Nederland door z'n democratie een land van ongebreidelde vrijheid?

Khalil El-Moumni: Democratie betekent niet dat alles maar mag. Dat je alles mag doen. Vrijheid wil niet zeggen dat alles mag, ook het verbodene. Je vrijheid eindigt daar waar je aan de vrijheid van anderen komt. Homoseksualiteit blijft niet beperkt tot de mensen die deze ziekte hebben maar kan zich verspreiden. De Nederlandse samenleving in multicultureel. Als die ziekte zich verspreidt, kan iedereen besmet raken. Daar zijn we bang voor. Als het bij een groep blijft, kunnen we die behandelen en opvoeden zodat ze niet wanhopen, en weer op het rechte pad komen. Zo komt er een einde aan die afwijking die indruist tegen de natuur. Tegen de menselijke natuur. God heeft ons niet zo geschapen.

NOVA: Een aantal moslimjongeren gebruikt grof geweld tegen homoseksuelen. Wat vindt u daarvan?

Tolk: Een belangrijke vraag: hij zegt dat veel moslimjongeren geweld plegen tegen homoseksuelen. Verbiedt de islam agressie tegen homoseksuelen?

Khalil El-Moumni: De islam verbiedt agressie tegen wie dan ook, ongeacht z'n omstandigheden en de ziekte die hij heeft . De islam gebiedt ons zo iemand te behoeden voor het gevaar: of dat nu homoseksualiteit, overspel, alcoholisme of drugsgebruik is. We mogen zo iemand niet doden. Het is niet aan 't individu om te straffen Het is aan de rechter om de wetten volgens de koran toe te passen. De islam accepteert in het strafrecht geen anarchie. Als iemand aan welke ziekte dan ook lijdt, zoals de afwijking die we noemden, 'n drugsverslaving of 'n andere ziekte, dan beveelt de islam dat we hem naar de genezing voeren en hem redden. Hij is toch een van ons, en de ziekte mag zich niet verspreiden. Want alles wat goed of slecht is hier, raakt ook ons. Als er iets goed is, profiteren we ervan. Als iets slecht is, schaadt het ons. Dat wensen we Nederland niet toe.

NOVA: U spreekt en begrijpt geen Nederlands; hoe kunt u dan begrijpen hoe deze samenleving in elkaar zit?

Tolk: Hij zegt dat u geen Nederlands spreekt. Hoe kunt u dan de Nederlandse samenleving begrijpen?

Khalil El-Moumni: Het is makkelijk om deze samenleving te begrijpen omdat jongeren ons vertellen wat er in de krant staat en wat er op de radio en TV is. Er zijn altijd jongeren, studenten of vrienden die voor ons vertalen. Dat doen ze mondeling of schriftelijk. Ik volg dus wel wat er hier gebeurt. Dat doe ik continu en zover ik kan. Toch spijt het mij dat ik geen Nederlands kan leren omdat de tijd mij daarvoor ontbreekt.

NOVA: Bent u op Nederlandse les?

Tolk: Hij vraagt of u op Nederlandse les bent.

Khalil El-Moumni: Daar heb ik geen tijd voor. Ik heb te veel werk om zulke lessen te volgen.
-----------------------------------------------------------------


Verder vond die dat Europianen lager dan varkens of honden zijn, omdat ze homoseksualiteit toloreren, beweerde hij in zijn preken in de Rotterdamse 'Al- Nasr' moskee.

Dat is een leugen


A- Moumni was altijd al een rare gast waarschijnlijk. De Maroccaanse minister voor godsdienst had hem dus al gegeven moment verboden te preken wegens zijn lidmaatschap van de fundamentalistische beweging Al- Adl wal Ihsan, geleid door sheik Yassin [Al- Ahram]. Zijn uitspraken zullen daar ook wel van de debiele zijn geweest.

Volgens 'Al- Ahram' van 5-11 juli 2001, voorkwam Al- Moumni met zijn komst naar Nederland dat hij in Marocco in de gevangenis belandde

El moumni had kloten om tegen de koning in te gaan en niet zoals andere schoothondjes die bij hem slijmen.

Dwaalspoor
14-04-06, 18:45
Geplaatst door knuppeltje
De goeierd!!!!!!!

Je kunt huilen wat je wilt maar het toont alleen maar aan dat de homo-organisaties ondankbare honden zijn die hem in een val gelokt hebben terwijl hij met goede intenties meedeed aan het interview.

knuppeltje
14-04-06, 19:26
Geplaatst door Dwaalspoor
Klojo moet je tegen diegene zeggen die zijn lul in je anus stopt.

De man die ermee begonnen was, was een homosexueel van groenlinks die in elkaar was geslagen en allochtone groenlinks leden heeft gevraagd om te helpen. El Moumni is in een smerige val getrapt van nova die voor het COC het vuile werk opknapte om hun subsidies zeker te stellen. De homobeweging was op sterven na dood en bedachten en gebruiken de Marokkanen zoals het CIDI deze ook gebruikt om hun maatschappelijke noodzakelijkheid aan de regering aan te tonen. Zogenaamd wordt de emanicipatie van de flikkers door de instroom van allochtonen en dan met name marokkanen, de zoveelste subsidiezuigers die meeliften op de Marokkanenhaat.

El moumni dacht mee te kunnen werken om geweld tegen homos tegen te gaan, maar ze hebben hem en andere Marokkanen gewoon niet volledig geciteerd en alleen datgene gebruikt wat hun goed uitkwam. Juist dagene wat El Moumni zei , dat geweld tegen homo's verboden is hebben ze niet uitgezonden.

Voorts heeft El Moumni niets gezegd over varkens en homos en heeft daar nooit voor bij de rechter hoeven te verschijnen. De zoveelste leugen van de media.

De hieronder uitgeschreven tekst is niet geheel getoond op de NOVA maar pas later onder druk van de Marokkanen die bij het intervieuw betrokken waren naar buiten gebracht. Ze toonden op tv alleen dat stukje war El moumni zei dat het een afwijking en ziekte was om de boel op te hitsen tegen de Islam en de Marokkanen.

Uitgeschreven tekst van het volledige interview met imam El-Moumni van de Rotterdamse An-Nasr moskee.

De reportage van NOVA over imam Khalil El-Moumni zorgde op 3 mei 2001 voor veel ophef: de imam vertelt onverbloemd dat de islam homoseksualiteit afkeurt. Hieronder de Nederlandse vertaling van het hele interview. Voor alle duidelijkheid: de vragen zijn in het Nederlands gesteld door een verslaggever van NOVA. Een tolk van de Migranten Omroep Rotterdam vertaalde die vragen in het Arabisch en de antwoorden van de imam weer in het Nederlands.

NOVA: Imam, wat zegt de koran letterlijk over homoseksualiteit?

Tolk: Imam, wat zegt de koran over homoseksualiteit?

Khalil El-Moumni: In de naam van God de Barmhartige, de Erbarmer. Wat de islam over homoseksualiteit zegt, is bij alle moslims bekend. Het is een zonde. De koran vertelt ons dat die daad voor het eerst door Lot's volk is gepleegd. Nooit eerder. Zo staat 't in de koran. God zegt in de koran: Lot zei tegen zijn volk: "Jullie plegen een gruweldaad die geen ander voor jullie heeft gepleegd". Niemand had eerder zo'n daad gepleegd. Pas bij Lot's volk kwam die aan het licht. God vernietigde hen en hun dorp waarvan Hij niets overliet. God wijst naar het verhaal van Lot's volk in vele hoofdstukken van de koran als een waarschuwing aan de moslims om afstand te nemen van dat gevaarlijke verschijnsel. Want dat verschijnsel is strijdig met de waardigheid van de mens die door God is geëerd en verheven boven vele andere schepselen. God eerde de mens door hem verstand te schenken en een zuivere natuur. Hij sierde hem ook met kennis. Hij mag dus niet van die zuivere natuur afwijken. Als hij toch afwijkt, dan is er behandeling nodig. Zo beveelt de islam om dat verschijnsel voorgoed te laten verdwijnen. Om die reden werden we onlangs in Nederland verrast bij de aankondiging van een beslissing die homoseksualiteit officieel en wettig toestaat, want het is een parlementair besluit. Dat hoorde ik van anderen, want ik lees geen Nederlands. Maar ik zag het bevestigd op internet. Daar vertelt een mevrouw, dr. Nadia, waar het om gaat. En ze legt uit dat die wetten die net zijn aangenomen, dus die Nederlandse wetgeving, voortkomen uit de wens om alles wat zondig is toe te staan. Alles wat de almachtige God heeft verboden.

NOVA: Kan de islam zich aanpassen aan de Nederlandse mentaliteit?

Tolk: Hij vraagt of de islam gehoor geeft aan de Nederlandse eisen en geloofsovertuiging.

Khalil El-Moumni: Wat bedoelt hij?

Tolk: Denk bijvoorbeeld aan de cultuur en tradities.

Khalil El-Moumni: De islam gebiedt ons te integreren in elke samenleving als 't maar niet strijdig is met onze godsdienst, cultuur en moraal. Ik zie de integratie wel zitten als 't gaat om wetenschap, studie en werk, om goede daden en de bestrijding van het kwaad in de samenleving. Homoseksualiteit is schadelijk voor de samenleving in het algemeen en in het bijzonder voor de Nederlanders, vind ik. Als dat verschijnsel zich onder de jeugd verspreidt, zowel onder jongens als meisjes, dan zal dat tot uitsterven leiden. Zover ik weet, zijn er in Nederland meer ouderen dan jongeren. Als straks de ouderen niet meer actief zijn in de voortplanting en in het baren van kinderen, wie maken er dan kinderen als mannen onderling trouwen en vrouwen ook? Dus, het Nederlandse parlement heeft Nederland tot de dood veroordeeld.

NOVA: Is Nederland in uw ogen bijna gelijk aan Sodom en Gomorra? Je hebt hoeren, homo's, drugs; alles mag hier in Nederland. Is dat voor een islamiet niet om gek van te worden?

Tolk: Hij zegt dat Nederland door zijn democratie het groene licht heeft gegeven om te genieten van alles wat in de islam verboden is, zowel mannelijke en vrouwelijke homoseksualiteit, prostitutie en drugsgebruik. Is Nederland door z'n democratie een land van ongebreidelde vrijheid?

Khalil El-Moumni: Democratie betekent niet dat alles maar mag. Dat je alles mag doen. Vrijheid wil niet zeggen dat alles mag, ook het verbodene. Je vrijheid eindigt daar waar je aan de vrijheid van anderen komt. Homoseksualiteit blijft niet beperkt tot de mensen die deze ziekte hebben maar kan zich verspreiden. De Nederlandse samenleving in multicultureel. Als die ziekte zich verspreidt, kan iedereen besmet raken. Daar zijn we bang voor. Als het bij een groep blijft, kunnen we die behandelen en opvoeden zodat ze niet wanhopen, en weer op het rechte pad komen. Zo komt er een einde aan die afwijking die indruist tegen de natuur. Tegen de menselijke natuur. God heeft ons niet zo geschapen.

NOVA: Een aantal moslimjongeren gebruikt grof geweld tegen homoseksuelen. Wat vindt u daarvan?

Tolk: Een belangrijke vraag: hij zegt dat veel moslimjongeren geweld plegen tegen homoseksuelen. Verbiedt de islam agressie tegen homoseksuelen?

Khalil El-Moumni: De islam verbiedt agressie tegen wie dan ook, ongeacht z'n omstandigheden en de ziekte die hij heeft . De islam gebiedt ons zo iemand te behoeden voor het gevaar: of dat nu homoseksualiteit, overspel, alcoholisme of drugsgebruik is. We mogen zo iemand niet doden. Het is niet aan 't individu om te straffen Het is aan de rechter om de wetten volgens de koran toe te passen. De islam accepteert in het strafrecht geen anarchie. Als iemand aan welke ziekte dan ook lijdt, zoals de afwijking die we noemden, 'n drugsverslaving of 'n andere ziekte, dan beveelt de islam dat we hem naar de genezing voeren en hem redden. Hij is toch een van ons, en de ziekte mag zich niet verspreiden. Want alles wat goed of slecht is hier, raakt ook ons. Als er iets goed is, profiteren we ervan. Als iets slecht is, schaadt het ons. Dat wensen we Nederland niet toe.

NOVA: U spreekt en begrijpt geen Nederlands; hoe kunt u dan begrijpen hoe deze samenleving in elkaar zit?

Tolk: Hij zegt dat u geen Nederlands spreekt. Hoe kunt u dan de Nederlandse samenleving begrijpen?

Khalil El-Moumni: Het is makkelijk om deze samenleving te begrijpen omdat jongeren ons vertellen wat er in de krant staat en wat er op de radio en TV is. Er zijn altijd jongeren, studenten of vrienden die voor ons vertalen. Dat doen ze mondeling of schriftelijk. Ik volg dus wel wat er hier gebeurt. Dat doe ik continu en zover ik kan. Toch spijt het mij dat ik geen Nederlands kan leren omdat de tijd mij daarvoor ontbreekt.

NOVA: Bent u op Nederlandse les?

Tolk: Hij vraagt of u op Nederlandse les bent.

Khalil El-Moumni: Daar heb ik geen tijd voor. Ik heb te veel werk om zulke lessen te volgen.
-----------------------------------------------------------------



Dat is een leugen



El moumni had kloten om tegen de koning in te gaan en niet zoals andere schoothondjes die bij hem slijmen.


Beste dwaallicht,

De ontkenning is hier de leugen.

Je hebt gelijk als je zegt dat er was geknipt in zijn uitspraak, zijn oproep om geen geweld te gebruiken is in eerste instantie inderdaad weggelaten.

De overige uitspraken van hem in die opnamen waren wel degelijk van hem, vandaar die rechtzaak, ontkennen heeft dan ook geen enkele zin.

Verder stopt er niemand wat in mijn anus, maar dat gaat alleen mezelf wat aan.

knuppeltje
14-04-06, 19:27
Geplaatst door Dwaalspoor
Je kunt huilen wat je wilt maar het toont alleen maar aan dat de homo-organisaties ondankbare honden zijn die hem in een val gelokt hebben terwijl hij met goede intenties meedeed aan het interview.

Is hier nu de wens de vader van de gedachte?

Dwaalspoor
14-04-06, 22:07
Geplaatst door knuppeltje
Beste dwaallicht,

De ontkenning is hier de leugen.

Je hebt gelijk als je zegt dat er was geknipt in zijn uitspraak, zijn oproep om geen geweld te gebruiken is in eerste instantie inderdaad weggelaten.

De overige uitspraken van hem in die opnamen waren wel degelijk van hem, vandaar die rechtzaak, ontkennen heeft dan ook geen enkele zin.

Verder stopt er niemand wat in mijn anus, maar dat gaat alleen mezelf wat aan.

Die man deed mee met het interview omdat hem gevraagd werd om geweld tegen te gaan tegen homo's. Hij dacht dat ze ermee te kunnen helpen en dat is de stank voor dank van de homo's en Nova. Zijn uitspraak dat het een ziekte/afwijking was was zonder bijbedoeling enw as zijn mening hoe hij tegen homosexueliateit aankijkt.

Dat het doel van het interview , het afwijzen van geweld niet eens werd uitgezonden en dat men zich louter richtte op een meningkje die hij te goeder trouw zei geeft aan hoe sneeky de homo-organisaties en nova te werk gingen. Misselijk word ik van zulke spelletjes en schijnheiligheid.

Alle andere beweringen van je zijn leugens.

Sterker nog de Marokkaanse gemeenschap en anderen zijn er ook in getrapt. Zij zijn zogenaamd ook geinterviewd maar ook dat hebben ze gwoon achterwege gelaten. Alleen dat ene stukje wilde ze gebruiken om de boel op te hitsen. Jullie willen de boel ophitsen, dan wordt de boel ook goed opgehitst. Jullie hebben jullie subsidieetje en nu weer slijmen, nee kom niet bij mij slijmen genoeg is genoeg teringsschijnheilen.

Dwaalspoor
14-04-06, 22:15
Geplaatst door knuppeltje
Is hier nu de wens de vader van de gedachte?

Dat is de gebruikte methodiek van de teringschijnheilen. Want ik weet wat er werkelijk achter de schermen is gebeurt. Ik ken namelijk de hoofdpersonen die het interview met El Moumni geregeld hebben.

tukkersterror
14-04-06, 22:19
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat is de gebruikte methodiek van de teringschijnheilen. Want ik weet wat er werkelijk achter de schermen is gebeurt. Ik ken namelijk de hoofdpersonen die het interview met El Moumni geregeld hebben.

Waarom nou het woordje tering ?

:)

Dwaalspoor
14-04-06, 22:24
Geplaatst door tukkersterror
Waarom nou het woordje tering ?

:)

Omdat ik dit teringverhaal al voor de 100ste keer verteld heb maar die pleurislijers hier elke keer met hun gezeik en verdraaingen weer aankomen huppelen en het voor de zoveelste keer proberen.

knuppeltje
14-04-06, 22:48
Geplaatst door Dwaalspoor
Die man deed mee met het interview omdat hem gevraagd werd om geweld tegen te gaan tegen homo's. Hij dacht dat ze ermee te kunnen helpen en dat is de stank voor dank van de homo's en Nova. Zijn uitspraak dat het een ziekte/afwijking was was zonder bijbedoeling enw as zijn mening hoe hij tegen homosexueliateit aankijkt.

Dat het doel van het interview , het afwijzen van geweld niet eens werd uitgezonden en dat men zich louter richtte op een meningkje die hij te goeder trouw zei geeft aan hoe sneeky de homo-organisaties en nova te werk gingen. Misselijk word ik van zulke spelletjes en schijnheiligheid.

Alle andere beweringen van je zijn leugens.

Sterker nog de Marokkaanse gemeenschap en anderen zijn er ook in getrapt. Zij zijn zogenaamd ook geinterviewd maar ook dat hebben ze gwoon achterwege gelaten. Alleen dat ene stukje wilde ze gebruiken om de boel op te hitsen. Jullie willen de boel ophitsen, dan wordt de boel ook goed opgehitst. Jullie hebben jullie subsidieetje en nu weer slijmen, nee kom niet bij mij slijmen genoeg is genoeg teringsschijnheilen.


Zelfs al was hij zonder bijbedoelingen, dan nog zijn dergelijke opvattingen volkomen denigrerend en van een achterlijkheid getuigend, die in deze eeuw niet meer past.

Juist iemand die om zijn functie alleen al behoort te weten hoe er onder bepaalde moslims wordt gedacht over homoseksualiteit, zou zich moeten hoeden voor dergelijke uitspraken, hij hitst daarmee niet de homo's op, maar juist de homofobe idioten.

Dat moslims daar het monopolie niet op hebben- weet ieder ook wel, maar digene onder hen laten zich maar al te graag dergelijke uitspraken welgevallen, en dat had die klojo moeten weten.

Verder hits ik niemand op, krijg ook nergens subsidie voor- ben immers nergens lid van, aan slijmen heb ik een hekel- volgens mij had je dat wel door, niet voor niets dat je zo giftig reageert- aard van het beestje zeker.

Dat je vocabulair enigzins afwijkt van het mijne, ach daar kan ik me ook al niet druk om maken.

Dwaalspoor
14-04-06, 22:56
Geplaatst door knuppeltje
Zelfs al was hij zonder bijbedoelingen, dan nog zijn dergelijke opvattingen volkomen denigrerend en van een achterlijkheid getuigend, die in deze eeuw niet meer past.

Juist iemand die om zijn functie alleen al behoort te weten hoe er onder bepaalde moslims wordt gedacht over homoseksualiteit, zou zich moeten hoeden voor dergelijke uitspraken, hij hitst daarmee niet de homo's op, maar juist de homofobe idioten.

Dat moslims daar het monopolie niet op hebben- weet ieder ook wel, maar digene onder hen laten zich maar al te graag dergelijke uitspraken welgevallen, en dat had die klojo moeten weten.

Verder hits ik niemand op, krijg ook nergens subsidie voor- ben immers nergens lid van, aan slijmen heb ik een hekel- volgens mij had je dat wel door, niet voor niets dat je zo giftig reageert- aard van het beestje zeker.

Dat je vocabulair enigzins afwijkt van het mijne, ach daar kan ik me ook al niet druk om maken.

Flikker toch op met je leugenachtige berichtgeving. De schade is allang verricht. En al had hijhet woord ziekte gebruikt en dan wat? Mag je geen eigen mening hebben? En als ik nu vind dat homosexualiteit een ziekte is en dan wat?

El Moumni wilde niet eens aan het interview meedoen omdat hij helemaal niet van publiciteit houdt maar voor de ''goede zaak'' na aandringen een uitzondering maakte

De vrijspraak was mede het gevolg omdat naar het oordeel van het Hof gebaseerd op de getuige deskundigen prof. dr. mr. R. Peters (o.a. bijzonder hoogleraar islam) en tweede deskundige, prof. dr. E. Platti (hoofddocent islam en christendom) NOVA de vermeende uitspraak van imam el Moumni "homoseksualiteit is een ziekte" verkeerd uit het Arabisch had vertaald en dat de correcte vertaling had moeten luiden "homoseksualiteit is een afwijking" (van t.o.v. van hetgeen wat standaard of gebruikelijk is).

Dit had je hier voor al kunnen lezen maar je blijft dom zeiken.

duende
15-04-06, 00:14
Geplaatst door Dwaalspoor
Flikker toch op met je leugenachtige berichtgeving. De schade is allang verricht. En al had hijhet woord ziekte gebruikt en dan wat? Mag je geen eigen mening hebben? En als ik nu vind dat homosexualiteit een ziekte is en dan wat?
Lijkt me leuk om dat door jou onderbouwd te zien. Waaruit maak jij op dat het een ziekte is?


De vrijspraak was mede het gevolg omdat naar het oordeel van het Hof gebaseerd op de getuige deskundigen prof. dr. mr. R. Peters (o.a. bijzonder hoogleraar islam) en tweede deskundige, prof. dr. E. Platti (hoofddocent islam en christendom) NOVA de vermeende uitspraak van imam el Moumni "homoseksualiteit is een ziekte" verkeerd uit het Arabisch had vertaald en dat de correcte vertaling had moeten luiden "homoseksualiteit is een afwijking" (van t.o.v. van hetgeen wat standaard of gebruikelijk is).

Homosexualiteit wordt al eeuwen gepraktiseerd. Dus het lijkt me een vrij gebruikelijke vorm van sex beleving. Dus waarom niet gebruikelijk.
Wil je dit ook toelichten?

Dwaalspoor
15-04-06, 00:20
Geplaatst door duende
Lijkt me leuk om dat door jou onderbouwd te zien. Waaruit maak jij op dat het een ziekte is?

Gewoon beter lezen wat ik schrijf.


Homosexualiteit wordt al eeuwen gepraktiseerd. Dus het lijkt me een vrij gebruikelijke vorm van sex beleving. Dus waarom niet gebruikelijk. Wil je dit ook toelichten?

Dat zegt niet dat het geen afwijking is. Dat het een afwijking is moge duidelijk zijn, daar maak ik niet nog meer woorden aan vuil.

tr_imparator
15-04-06, 00:25
Geplaatst door Dwaalspoor
El Moumni is in een smerige val getrapt van nova die voor het COC het vuile werk opknapte om hun subsidies zeker te stellen.


jodenplan. :hihi:

duende
15-04-06, 01:10
Geplaatst door Dwaalspoor
Gewoon beter lezen wat ik schrijf.



Dat zegt niet dat het geen afwijking is. Dat het een afwijking is moge duidelijk zijn, daar maak ik niet nog meer woorden aan vuil.
:D Zo is dat. Als je niet meer uit je woorden kunt komen en iets niet meer kan beargumenteren is dat een mooie uitvlucht. Valt me nog mee dat je niet bent gaan schelden.

Dwaalspoor
15-04-06, 01:31
Geplaatst door duende
:D Zo is dat. Als je niet meer uit je woorden kunt komen en iets niet meer kan beargumenteren is dat een mooie uitvlucht. Valt me nog mee dat je niet bent gaan schelden.

IK heb alles al 100derden keer beargumenteerd. Je denkt toch niet dat ik op elke schijnheil met zijn simpele vragen inga. Het enige wat belangrijk voor mij is om te vertellen hoe het homo-subssidie-spelletje gespeeld is.

Schelden kan nog altijd als je dat zo graag wilt, welk scheldwoord zal ik voor je gebruiken? KNURFT past wel goed bij jou.

knuppeltje
15-04-06, 10:15
Geplaatst door Dwaalspoor
IK heb alles al 100derden keer beargumenteerd. Je denkt toch niet dat ik op elke schijnheil met zijn simpele vragen inga. Het enige wat belangrijk voor mij is om te vertellen hoe het homo-subssidie-spelletje gespeeld is.

Schelden kan nog altijd als je dat zo graag wilt, welk scheldwoord zal ik voor je gebruiken? KNURFT past wel goed bij jou.


Zoals Higgings in My fair Lady al zei: niet haar kleren maken haar ordinair- maar dat afschuwelijk en afgrijnselijk gebler.

Dwaalspoor
15-04-06, 10:54
Geplaatst door knuppeltje
Zoals Higgings in My fair Lady al zei: niet haar kleren maken haar ordinair- maar dat afschuwelijk en afgrijnselijk gebler.

Kakalaka no abi leti na ini fowru mofo.

mark61
15-04-06, 11:14
Ik zie dat jullie je weer uitstekend vermaakt hebben.

David
15-04-06, 11:51
Geplaatst door mark61
Ik zie dat jullie je weer uitstekend vermaakt hebben.

Moum, Schaap en nichten: 't blijft leuk!

knuppeltje
15-04-06, 11:58
Geplaatst door Dwaalspoor
Kakalaka no abi leti na ini fowru mofo.


Waar heb je het nu weer over?

David
15-04-06, 12:02
Geplaatst door knuppeltje
Waar heb je het nu weer over?


"De kakkerlak kan zijn recht niet doen gelden in de mond van de vogel"


Surinaams gezegde.

knuppeltje
15-04-06, 12:18
Geplaatst door David
"De kakkerlak kan zijn recht niet doen gelden in de mond van de vogel"


Surinaams gezegde.


Wat een minderwaardigheidscomplex heeft die gozer, geen wonder van al dat opgefokt gedoe van 'm.

Eigenlijk wel zielig voor die jonge.

mark61
15-04-06, 12:22
Geplaatst door David
"De kakkerlak kan zijn recht niet doen gelden in de mond van de vogel"


Surinaams gezegde.

Meaning? Macht komt uit de loop van een geweer? © Mao Zedong.

mark61
15-04-06, 12:23
Geplaatst door knuppeltje
Wat een minderwaardigheidscomplex heeft die gozer, geen wonder van al dat opgefokt gedoe van 'm.

Eigenlijk wel zielig voor die jonge.

Hij heeft anders een trouwe schare volgelingen, waaronder jij en ik. Stel je voor hoe zielig het zou zijn dat ie vuil zat te spuiten, en niemand reageerde er ooit op. Amaai. :hihi:

knuppeltje
15-04-06, 12:54
Geplaatst door mark61
Hij heeft anders een trouwe schare volgelingen, waaronder jij en ik. Stel je voor hoe zielig het zou zijn dat ie vuil zat te spuiten, en niemand reageerde er ooit op. Amaai. :hihi:


Eigenlijk zijn wij dus verantwoordelijk voor die kliederzooi van 'm. Wat een stelletje farizeeers zijn wij, echte losers dus.

Shit heb ik dat weer.

mark61
15-04-06, 12:58
Geplaatst door knuppeltje
Eigenlijk zijn wij dus verantwoordelijk voor die kliederzooi van 'm. Wat een stelletje farizeeers zijn wij, echte losers dus.

Shit heb ik dat weer.

Jaha, wij trappen in zijn duivelse vallen. En hij voelt zich niet zo eenzaam meer. Zie hoe je een positieve uitleg kan geven. Voel je je nu niet al wat beter?

knuppeltje
15-04-06, 13:05
Geplaatst door mark61
Jaha, wij trappen in zijn duivelse vallen. En hij voelt zich niet zo eenzaam meer. Zie hoe je een positieve uitleg kan geven. Voel je je nu niet al wat beter?


O, dan doen wij toch nog iets goeds voor 'm.

Ja, nou voel ik me weer een heel stuk beter.

mark61
15-04-06, 13:38
Geplaatst door knuppeltje
O, dan doen wij toch nog iets goeds voor 'm.

Ja, nou voel ik me weer een heel stuk beter.

:strik: Geniet van je zaterdag. :hihi: