PDA

Bekijk Volledige Versie : Kenia wil homoseksualiteit onder jongeren bestrijden



David
14-04-06, 14:15
De Keniaanse minister van Volksgezondheid, Charity Ngilu, wil inspanningen doen om homoseksualiteit onder jongeren tegen te gaan. Ze mikt vooral op jongeren in de steden aan de kust van het Afrikaanse land.

“Ik wist niet dat homoseksualiteit en anale seks zo verspreid waren onder onze jongeren in de kuststreek”, verklaarde de minister onlangs.

“Het is droevig. Ik zal de zaak aan de regering voorleggen zodat we middelen kunnen bedenken om korte metten maken met deze beschamende bedreiging.

Wat voor toekomst hebben onze kinderen wanneer sommigen zich overgeven aan homoseksualiteit en anale seks? Mannen zouden enkel seks mogen hebben met vrouwen.”

De minister herinnerde eraan dat homoseksualiteit in strijd is met de Keniaanse wet. Ze gaf de provinciale autoriteiten de opdracht de jacht te openen op “diegenen die de jongeren meesleuren naar de homoseksualiteit”.

~Panthera~
14-04-06, 14:24
Geplaatst door David
De Keniaanse minister van Volksgezondheid, Charity Ngilu, wil inspanningen doen om homoseksualiteit onder jongeren tegen te gaan. Ze mikt vooral op jongeren in de steden aan de kust van het Afrikaanse land.

“Ik wist niet dat homoseksualiteit en anale seks zo verspreid waren onder onze jongeren in de kuststreek”, verklaarde de minister onlangs.

“Het is droevig. Ik zal de zaak aan de regering voorleggen zodat we middelen kunnen bedenken om korte metten maken met deze beschamende bedreiging.

Wat voor toekomst hebben onze kinderen wanneer sommigen zich overgeven aan homoseksualiteit en anale seks? Mannen zouden enkel seks mogen hebben met vrouwen.”

De minister herinnerde eraan dat homoseksualiteit in strijd is met de Keniaanse wet. Ze gaf de provinciale autoriteiten de opdracht de jacht te openen op “diegenen die de jongeren meesleuren naar de homoseksualiteit”.


Nog zo'n "vredelievend" iemand. :moe:

David
14-04-06, 14:24
Geplaatst door ~Panthera~
Nog zo'n "vredelievend" iemand. :moe:


En dan heet ze ook nog Charity.

Juliette
14-04-06, 14:26
Wat is dat toch met die fascinatie voor anale seks bij homohaters?

~Panthera~
14-04-06, 14:27
Geplaatst door David
En dan heet ze ook nog Charity.

Nog een vrouw ook. :moe:

http://www.kitui.com/ngilu2.jpg

~Panthera~
14-04-06, 14:28
Geplaatst door Juliette
Wat is dat toch met die fascinatie voor anale seks bij homohaters?


Who knows ? hetero's lusten er anders ook wel pap van. :lachu:

Juliette
14-04-06, 14:35
Geplaatst door ~Panthera~
Who knows ? hetero's lusten er anders ook wel pap van. :lachu:

Weet ik. Maar homohaters verengen homoseksualiteit tot anale seks. Telkens weer.

~Panthera~
14-04-06, 14:37
Geplaatst door Juliette
Weet ik. Maar homohaters verengen homoseksualiteit tot anale seks. Telkens weer.


Ja, als je dom geboren bent, en nooit iets bijleert, zal dat wel het geval zijn. :moe:
Je ZOU ook nog eens iets kunnen lezen of zo, eventueel.
Het hoeft natuurlijk niet, maar soms scheelt het iets he ? :stout:
Voor het geval men ergens in blijft steken. :hihi:

Seif
14-04-06, 14:38
Ik vraag me wel af hoe het komt dat homogenen niet zijn weggeëvolueerd. :vreemd:

~Panthera~
14-04-06, 14:40
Geplaatst door Seif
Ik vraag me wel af hoe het komt dat homogenen niet zijn weggeëvolueerd. :vreemd:

Taaie crap. :giechel:

knuppeltje
14-04-06, 14:45
Geplaatst door ~Panthera~
Who knows ? hetero's lusten er anders ook wel pap van. :lachu:

Ach, hoe gruwelijk lijd een mens het
meest voor hetgeen hij vreest dat
hem ooit komt dagen- waarom
hij zoveel te lijden heeft- terwijl hij
ooit gelukkig zou zijn geweest, als
hij zijn kans had durven wagen.

Juliette
14-04-06, 14:51
Geplaatst door Seif
Ik vraag me wel af hoe het komt dat homogenen niet zijn weggeëvolueerd. :vreemd:

Verloren moeite. Ze zullen voorzekers branden in De Vuur. :roker:

Seif
15-04-06, 00:45
Geplaatst door ~Panthera~
Taaie crap. :giechel:

Homo's hebben door de eeuwen heen hun homogenen kunnen doorgeven. Homo's moeten daarvoor sex hebben met vrouwen.

Ergo, alle homo's zijn eigenlijk biseksueel. :denk:

~Panthera~
15-04-06, 01:05
Geplaatst door Seif
Homo's hebben door de eeuwen heen hun homogenen kunnen doorgeven. Homo's moeten daarvoor sex hebben met vrouwen.

Ergo, alle homo's zijn eigenlijk biseksueel. :denk:


Nooit van K.I.D gehoord ?

Seif
15-04-06, 01:16
Geplaatst door ~Panthera~
Nooit van K.I.D gehoord ?

Nope!

Maurice
15-04-06, 01:22
Geplaatst door David
"Mannen zouden enkel seks mogen hebben met vrouwen.”


En vrouwen?

Maurice
15-04-06, 01:26
Geplaatst door Juliette
Maar homohaters verengen homoseksualiteit tot anale seks. Telkens weer.


Ja, dat valt me ook altijd weer op, zou dit dan toch te maken hebben met hun eigen zeer sterke (doch zéér verdrongen) fascinatie met anale seks die ze maar onbewust blijven projecteren op openlijke homo's?

~Panthera~
15-04-06, 01:27
Geplaatst door Seif
Nope!


Wat is KID?
KID staat voor Kunstmatige Inseminatie met Donorsperma. Bij een inseminatie van donorsperma wordt er sperma bij de vrouw ingebracht. De kans op een zwangerschap na een KID behandeling is echter erg klein. Zo’n 10% per maand. Dit betekent dat de behandeling vaak herhaald moet worden. Soms kan dat een hele lange periode van behandelingen betekenen.


De donor kan dus ook een homo zijn. ;)

Seif
15-04-06, 01:35
Geplaatst door ~Panthera~
Wat is KID?
KID staat voor Kunstmatige Inseminatie met Donorsperma. Bij een inseminatie van donorsperma wordt er sperma bij de vrouw ingebracht. De kans op een zwangerschap na een KID behandeling is echter erg klein. Zo’n 10% per maand. Dit betekent dat de behandeling vaak herhaald moet worden. Soms kan dat een hele lange periode van behandelingen betekenen.


De donor kan dus ook een homo zijn. ;)

Volgens mij heeft die techniek pas algehele ingang gevonden sinds de jaren 60/70. De mensheid is toch al wat ouder dan dat. :)

~Panthera~
15-04-06, 01:38
Geplaatst door Seif
Volgens mij heeft die techniek pas algehele ingang gevonden sinds de jaren 60/70. De mensheid is toch al wat ouder dan dat. :)



Mensen kunnen het ook heel goed zelf doen.
Misschien al eeuwen. :roken: weet je veel ?