PDA

Bekijk Volledige Versie : Zakendoen in stripclub 'grote zonde'



Divine_70
14-04-06, 13:41
UTRECHT - 11/04/06 - (Novum) - Eén op de tien Nederlandse werknemers vindt het geen probleem om zakenrelaties mee te nemen naar een stripclub. De meeste medewerkers vinden een dergelijk bezoek echter de grootst mogelijke zonde binnen een bedrijf, met het manipuleren van de winst- of verliescijfers. Dat blijkt dinsdag uit onderzoek van Ernst & Young naar onethisch gedrag en fraude.

In Polen, Tsjechië en Hongarije wordt over een zakelijk bezoek aan een stripclub minder ophef gemaakt. Daar zegt ruim twintig procent geen punt te maken van een dergelijk uitje.

Ernst & Young vroeg werknemers ook naar de omvang van fraude in bedrijven. Ruim een kwart van de Nederlandse werknemers denkt dat in bedrijven meer wordt gefraudeerd dan bekend wordt, maar meer dan 85 procent zegt de boel niet zelf te flessen. Het onderzoek richtte zich op werknemers van beursgenoteerde bedrijven en multinationals in acht Europese landen.

http://www.tiscali.nl/images/0/7/walle.jpg

Max Stirner
14-04-06, 14:10
Geplaatst door Divine_70 [/i]
[B]UTRECHT - 11/04/06 - (Novum) - Eén op de tien Nederlandse werknemers vindt het geen probleem om zakenrelaties mee te nemen naar een stripclub. De meeste medewerkers vinden een dergelijk bezoek echter de grootst mogelijke zonde binnen een bedrijf, met het manipuleren van de winst- of verliescijfers. Dat blijkt dinsdag uit onderzoek van Ernst & Young naar onethisch gedrag en fraude.



Waarschijnlijk vinden ze het zonde dat de baas met andere bazen naar zo`n club gaat, terwijl ze zelf om kwart over vijf weer met hun eigen sjagerijnige vrouw geconfronteerd worden.

Jaloezie dus. Op een andere manier kan ik deze verheven normen en waarden niet verklaren.

Divine_70
14-04-06, 16:58
Geplaatst door Max Stirner
Waarschijnlijk vinden ze het zonde dat de baas met andere bazen naar zo`n club gaat, terwijl ze zelf om kwart over vijf weer met hun eigen sjagerijnige vrouw geconfronteerd worden.

Jaloezie dus. Op een andere manier kan ik deze verheven normen en waarden niet verklaren.

Ja ach, en als het goed is levert het weer potetiele klanten op toch ? :tik:

Max Stirner
14-04-06, 17:18
Geplaatst door Divine_70
Ja ach, en als het goed is levert het weer potetiele klanten op toch ? :tik:


Das gewoon een kwestie van op het juiste moment een paar compromiterende foto`s schieten en vervolgens dreigen daarmee een gelukkig huwelijk te ruineren.

:roker:

Divine_70
14-04-06, 17:31
Geplaatst door Max Stirner
Das gewoon een kwestie van op het juiste moment een paar compromiterende foto`s schieten en vervolgens dreigen daarmee een gelukkig huwelijk te ruineren.

:roker:

Kortom, Werknemer heeft nieuwe klant, stripclub draait met goede omzet, opdrachtgever houdt een gelukkig huwelijk,

Ik zie het probleem ook niet hoor. :vierkant:

xslaniet
14-04-06, 17:41
Geplaatst door Divine_70
Ja ach, en als het goed is levert het weer potente klanten op toch ? :tik:

Dat lijkt mij toch geheel te liggen aan de schoonheid van de paaldanseressen...

Divine_70
14-04-06, 18:03
Geplaatst door xslaniet
Dat lijkt mij toch geheel te liggen aan de schoonheid van de paaldanseressen...

Kwestie van een goede research wat betreft de smaak van de klant. bandiet

xslaniet
14-04-06, 23:25
Kan ook een slechte verkoper zijn die die uitstapjes nodig heeft.

Divine_70
14-04-06, 23:29
Geplaatst door xslaniet
Kan ook een slechte verkoper zijn die die uitstapjes nodig heeft.


Je doeld hier op die persoon die een potentiële klant mee neemt naar zo`n tent , of de klant zelf.

xslaniet
15-04-06, 07:33
Ik bedoel de verkopers die dat soort uitjes nodig hebben om klanten te winnen of te behouden,een tent met een goed product of een goede sales manager heeft dat niet nodig.

Max Stirner
15-04-06, 11:10
Geplaatst door xslaniet
Ik bedoel de verkopers die dat soort uitjes nodig hebben om klanten te winnen of te behouden,een tent met een goed product of een goede sales manager heeft dat niet nodig.


Idealist... :p

Divine_70
15-04-06, 11:52
Geplaatst door xslaniet
Ik bedoel de verkopers die dat soort uitjes nodig hebben om klanten te winnen of te behouden,een tent met een goed product of een goede sales manager heeft dat niet nodig.

Wat is het alternatief?
Hij kan de lakens gaan delen met de klant zijn vrouw, om via het matras de klant binnen te halen, maar die kans zal kleiner zijn dan. :maf:

Btw, het gaat hier toch om een tent met een goed product ?. :stout:

Divine_70
15-04-06, 11:54
Geplaatst door Max Stirner
Idealist... :p

:hihi: Optimist ook.

xslaniet
15-04-06, 13:03
Geplaatst door Divine_70
Wat is het alternatief?
Hij kan de lakens gaan delen met de klant zijn vrouw, om via het matras de klant binnen te halen, maar die kans zal kleiner zijn dan. :maf:

Btw, het gaat hier toch om een tent met een goed product ?. :stout:
Wij hebben een verkoper aan het werk die lult de klanten over de streep.
Het is voor hier een relatief nieuw product ,maar de laatste drie jaar is de productie elk jaar verdubbeld,die goosert heeft geen paaldanserressen nodig,hij heeft z'n verbale kwaliteiten en dat is iets wat tegelijkertijd als PR werkt,dus met zo verkoper bespaar je een hele PR afdeling uit.
Eigenlijk is het zo dat als je een bedrijf hebt het allemaal precies andersom moet doen.
Eerst personeel zoeken en dan uitbreiden,doe je het andersom dan heb je minder kans goed personeel te vinden,de produktie loopt op z'n top en je MOET personeel aannemen,dus te weinig tijd om een keus te maken en dan heb je de kans gedwongen te worden kneusjes aan te nemen.
Nou ja genoeg geluld
Voor mij bestaat het binden van klanten niet uit zuip en neukfestijnen.
Ik koop liever m'n personeel om...:)

xslaniet
15-04-06, 13:03
Geplaatst door Divine_70
:hihi: Optimist ook.
= vooruitgang

Divine_70
15-04-06, 18:54
Geplaatst door xslaniet
Ik koop liever m'n personeel om...:)

Als je dat omkopen dan maar doet zoals de werknemers het graag zien, winstuitkering, extra vrije dagen, dan is het legaal omkoperij en kan het door de beugel. :hihi:



Geplaatst door xslaniet
Wij hebben een verkoper aan het werk die lult de klanten over de streep.
Het is voor hier een relatief nieuw product ,maar de laatste drie jaar is de productie elk jaar verdubbeld,die goosert heeft geen paaldanserressen nodig,hij heeft z'n verbale kwaliteiten en dat is iets wat tegelijkertijd als PR werkt,dus met zo verkoper bespaar je een hele PR afdeling uit.
Eigenlijk is het zo dat als je een bedrijf hebt het allemaal precies andersom moet doen.
Eerst personeel zoeken en dan uitbreiden,doe je het andersom dan heb je minder kans goed personeel te vinden,de produktie loopt op z'n top en je MOET personeel aannemen,dus te weinig tijd om een keus te maken en dan heb je de kans gedwongen te worden kneusjes aan te nemen.
Nou ja genoeg geluld
Voor mij bestaat het binden van klanten niet uit zuip en neukfestijnen.

Je hebt wel gelijk hoor, zat je ook wat te stangen.
Bij ons op de zaak is het echter niet eerst personeel en dan uitbreiden.
We hebben het nu heel erg druk op de zaak maar vangen dat intern op door veel over te werken om achterstanden zo klein mogelijk te houden.
Voor het zelfde geld is het over 2 maanden weer rustig en dan zit je weer met personeel in je maag die over is, want ook die tijden hebben we.
We zijn nu op zoek naar 2 jonge werknemers, en dan niet via uitzendbureau, daarvoor betaal je bijna het dubbele als wanneer ze zo aan genomen worden.
Werk is er voor 6 meer , maar die stap wordt voorlopig nog niet genomen.
En nee, ook wij gaan er niet mee naar een striptent, of delen de lakens alvorens er wordt ondertekend. :hihi:
Tenminste........ dat neem ik aan. :D

xslaniet
15-04-06, 22:19
Geplaatst door Divine_70
Als je dat omkopen dan maar doet zoals de werknemers het graag zien, winstuitkering, extra vrije dagen, dan is het legaal omkoperij en kan het door de beugel. :hihi:




Winstuitkering?
Al dat geld en die vrije dagen niks voor dat gewone klootjevolk,gaan ze alleen maar zuipen en worden ze lui...

Divine_70
15-04-06, 22:21
Geplaatst door xslaniet
Winstuitkering?
Al dat geld en die vrije dagen niks voor dat gewone klootjevolk,gaan ze alleen maar zuipen en worden ze lui...

Dan maak je me nu wel heel erg nieuwschierig hoe jij het personeel om koopt. :vreemd:

xslaniet
16-04-06, 08:53
Geplaatst door Divine_70
Dan maak je me nu wel heel erg nieuwschierig hoe jij het personeel om koopt. :vreemd:
Af en toe een dagje uit,het wordt wel steeds moeilijker om een locatie te vinden ,het zijn namelijk nogal beesten,d'r is inmiddels een bowlingbaan gesloopt,gokartsbanen willen ons al helemaal niet meer hebben,bij quad en snowscooter verhuurders staan we ook al op de zwarte lijst,maar ze slepen stuk voor stuk drie keer hun loon binnen en daar gaat het om.

super ick
16-04-06, 09:22
O o wat een bekrompen gniffeldiscussie.

Sinds prostitutie is gelegalisserd is het een normaal dienstverlenend beroep geworden en hoort men geen onderscheid meer te maken tussen een bezoek aan bv. een restaurant of een bordeel (dit probeer ik mijn vouw ook wijs te maken)

knuppeltje
16-04-06, 09:33
Geplaatst door superdick
O o wat een bekrompen gniffeldiscussie.

Sinds prostitutie is gelegalisserd is het een normaal dienstverlenend beroep geworden en hoort men geen onderscheid meer te maken tussen een bezoek aan bv. een restaurant of een bordeel (dit probeer ik mijn vouw ook wijs te maken)

Veel succes broeder.

Divine_70
16-04-06, 12:14
Geplaatst door xslaniet
Af en toe een dagje uit,het wordt wel steeds moeilijker om een locatie te vinden ,het zijn namelijk nogal beesten,d'r is inmiddels een bowlingbaan gesloopt,gokartsbanen willen ons al helemaal niet meer hebben,bij quad en snowscooter verhuurders staan we ook al op de zwarte lijst,maar ze slepen stuk voor stuk drie keer hun loon binnen en daar gaat het om.

Dan denk ik dat het ook maar goed is dat je er niet mee naar een striptent gaat. :hihi:
De ramp zou niet te overzien zijn. :stout:
Maar toch, ik ga voor de winstuitkering, dat is en blijft een extra stimulans.

Divine_70
16-04-06, 12:15
Geplaatst door superdick


Sinds prostitutie is gelegalisserd is het een normaal dienstverlenend beroep geworden en hoort men geen onderscheid meer te maken tussen een bezoek aan bv. een restaurant of een bordeel (dit probeer ik mijn vouw ook wijs te maken)

En jij denkt dat dat ooit gaat lukken ? :hihi:

Divine_70
16-04-06, 13:11
:student: En ineens valt het kwartjewaarom het bij Xslaniet loopt als een trein door goed personeel. :hihi:

Twee op de drie werknemers sekst op werkvloer | Onderzoek

AMSTERDAM (ANP) - Ruim 60 procent van de werknemers heeft wel eens seks op de werkvloer gehad met een collega. Dat blijkt uit een enquête die de website voor vacatures Jobtrack op zijn internetpagina heeft geplaatst.

Opvallend is dat mannen veel vaker dan vrouwen aangeven dat zij meerdere keren met verschillende collega's de liefde hebben bedreven tijdens werktijd. Met name mannen van boven de 45 jaar zijn erg actief, zo blijkt uit de antwoorden van ruim 750 mensen.

Het onderzoek maakt korte metten met de gedachte dat liefde altijd een voorwaarde is voor seks. Uit de antwoorden op de website komt naar voren dat ongeveer 55 procent van de werknemers een of meerdere keren verliefd is geweest op een collega. Verder blijkt dat mannen vaker verliefd worden op een collega dan vrouwen. Dames vallen op hun beurt weer iets vaker voor hun baas.

De stelling dat liefde op de werkvloer verboden zou moeten worden, onderschrijft slechts 9 procent van alle ondervraagden. Ongeveer driekwart geeft aan dat er juist meer liefde tijdens het werk moet worden geuit.

xslaniet
16-04-06, 14:14
Geplaatst door Divine_70

Maar toch, ik ga voor de winstuitkering, dat is en blijft een extra stimulans.
Breng je dan ook geld mee,als het wat slechter gaat met de tent?

Divine_70
16-04-06, 18:36
Geplaatst door xslaniet
Breng je dan ook geld mee,als het wat slechter gaat met de tent?

Mijn antwoord zal je verbazen, JA.

Van alle werknemers is de gouden handdruk ingehouden als ze een baan accpeteerden na de doorstart van een andere werkgever.

Er worden of vrije uren op genomen als het slap is, of er worden uren onbetaald genomen.
Gelukkig is dat maar zelden aan de orde.

xslaniet
16-04-06, 19:43
Geplaatst door Divine_70
Mijn antwoord zal je verbazen, JA.

Van alle werknemers is de gouden handdruk ingehouden als ze een baan accpeteerden na de doorstart van een andere werkgever.

Er worden of vrije uren op genomen als het slap is, of er worden uren onbetaald genomen.
Gelukkig is dat maar zelden aan de orde.
De vraag was :
"Neem je ook geld mee als het wat slechter gaat".
Geen uren,geen gouden handrukken...gewoon keiharde valuta,zeg maar diezelfde valuta die jij wil hebben als het goed gaat met de tent.
uren opnemen heeft niemand iets aan(kost productie)
Ervaren personeel weg laten gaan heeft niemand iets aan.
Nou ja in sommige gevallen wel...
Multinationals die de zooi niet meer overzien,of de overheid.

xslaniet
16-04-06, 19:46
Geplaatst door Divine_70
[BMet name mannen van boven de 45 jaar zijn erg actief, zo blijkt uit de antwoorden van ruim 750 mensen.

[/B]
Fuck hé dan breken er voor mij nog wat magere jaartjes aan... :(

Divine_70
16-04-06, 19:52
Geplaatst door xslaniet
De vraag was :
"Neem je ook geld mee als het wat slechter gaat".
Geen uren,geen gouden handrukken...gewoon keiharde valuta,zeg maar diezelfde valuta die jij wil hebben als het goed gaat met de tent.
uren opnemen heeft niemand iets aan(kost productie)
Ervaren personeel weg laten gaan heeft niemand iets aan.
Nou ja in sommige gevallen wel...
Multinationals die de zooi niet meer overzien,of de overheid.


Als er voor alle personeelsleden geen werk is, en die mensen die het zich kunnen permiteren onbetaald verlof nemen, lever je valuta in.
Je wil het niet geloven maar de zaak waar ik werk, ja, je zal er moeten werken om in te zien hoe collegiaal iedereen is, ook ten opzichte van de werkgever zelf.
Daarbij, als een bedrijf dan een flinke omzet maakt, mag er iets tegenover staan, dat was in ons geval vorig jaar idd een vrije dag, maar dit jaar kan er meer tegenover staan.
Dankzij de enorme inzet van het personeel wordt er dubbel winst gedraaid.
Door overwerk van eigen personeel kan hij zijn centen in zijn zak houden om extra personeel aan te nemen.
Het is een bedrijf die grotendeels op vrouwen draait, en velen hebben kinderen, ook die stellen zich zo flexibel op dat het altijd op te lossen is, ook om bijvoorbeeld in de avonduren nog terug te komen.

Divine_70
16-04-06, 19:56
Geplaatst door xslaniet
Fuck hé dan breken er voor mij nog wat magere jaartjes aan... :(

Ah joh, voor je het weet ben je 45 :hihi:

xslaniet
16-04-06, 20:22
Geplaatst door Divine_70
Ah joh, voor je het weet ben je 45 :hihi:
Is toch iets te lang wachten ,ben alvast begonnen.
De kans dak de 45 niet haal is aanwezig.

xslaniet
16-04-06, 20:25
Geplaatst door Divine_70
dat was in ons geval vorig jaar idd een vrije dag

Één vrije dag?
De dagen dat wij een "sportdag" hebben worden doorbetaald,drie tot vier per jaar.

Divine_70
16-04-06, 20:25
Geplaatst door xslaniet
Is toch iets te lang wachten ,ben alvast begonnen.
De kans dak de 45 niet haal is aanwezig.

Nou nou, is dat een levensmotto van jou?
Optimistime is vooruitgang zei je eerder toch ? ;)

Divine_70
16-04-06, 20:27
Geplaatst door xslaniet
Één vrije dag?
De dagen dat wij een "sportdag" hebben worden doorbetaald,drie tot vier per jaar.

We zijn een klein bedrijf en die ene vrije dag was al heel wat. :hihi:
Dit jaar gaan we voor minstens een week. :roker:

xslaniet
16-04-06, 20:27
Geplaatst door Divine_70
Nou nou, is dat een levensmotto van jou?
Optimistime is vooruitgang zei je eerder toch ? ;)
Doodgaan is niet negatief...maar aangezien ik niet alleen op deze aarde rondloop zit een ongelukje in een klein hoekje.

Divine_70
16-04-06, 20:29
Geplaatst door xslaniet
Doodgaan is niet negatief...maar aangezien ik niet alleen op deze aarde rondloop zit een ongelukje in een klein hoekje.

Doodgaan is wel negatief voor mij als je er rekenschap mee houdt dat je de 45 wel eens niet zou kunnen halen.

xslaniet
16-04-06, 20:37
Geplaatst door Divine_70
Doodgaan is wel negatief voor mij als je er rekenschap mee houdt dat je de 45 wel eens niet zou kunnen halen.
Daarom geniet vandaag ,morgen kan het misschien niet meer. :duizelig:

Divine_70
16-04-06, 20:39
Geplaatst door xslaniet
Daarom geniet vandaag ,morgen kan het misschien niet meer. :duizelig:

Leef elke dag alsof het je laatste kan zijn .. zoiets ? :zozo:
Maar voor het zelfde geld word je 90. :vreemd: Dan is leven met de dag niet echt een optie. :hihi:

xslaniet
16-04-06, 20:46
Geplaatst door Divine_70
Leef elke dag alsof het je laatste kan zijn .. zoiets ? :zozo:
Maar voor het zelfde geld word je 90. :vreemd: Dan is leven met de dag niet echt een optie. :hihi:
De meesten die de 90 halen zitten de hele dag in een tehuis op een stoel te wachten,let wel er staat "de meesten".
Dat zal je mij niet doen,ten eerste omdat ik die leeftijd nooit zal halen,omdat ik veel te veel zuip,rook en dingen eet die niet goed zijn.
Ten tweede omdat ik dat niet wil.

Divine_70
16-04-06, 20:50
Geplaatst door xslaniet
De meesten die de 90 halen zitten de hele dag in een tehuis op een stoel te wachten,let wel er staat "de meesten".
Dat zal je mij niet doen,ten eerste omdat ik die leeftijd nooit zal halen,omdat ik veel te veel zuip,rook en dingen eet die niet goed zijn.
Ten tweede omdat ik dat niet wil.

Geloof me, als het je lot is, 90 te worden en te stranden in een verzorgingstehuis waar geen hond meer naar je om kijkt, zal je het niet ontlopen.
Daar komt bij dat ik van mening ben, inmiddels, dat je levensstijl niet echt meer een rol speelt.

xslaniet
16-04-06, 21:00
Geplaatst door Divine_70
Geloof me, als het je lot is, 90 te worden en te stranden in een verzorgingstehuis waar geen hond meer naar je om kijkt, zal je het niet ontlopen.
Daar komt bij dat ik van mening ben, inmiddels, dat je levensstijl niet echt meer een rol speelt.
Ik zal nooit weten of het mijn lot zal zijn... :D
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die kunnen accepteren opgesloten te worden in een bejaardentehuis,never nooit van m'n leven.

Nou ja dat zeg ik nou ,maar nu heb ik nog niet genoeg geld om zo'n lekkere privé verpleegster te bekostigen,misschien als ik genoeg geld heb ,ja dan wil ik wel 90 worden,schommelstoeltje,joint,whiskey en twee lekkere verpleegsters. :D

Divine_70
16-04-06, 21:04
Geplaatst door xslaniet
Ik zal nooit weten of het mijn lot zal zijn... :D
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die kunnen accepteren opgesloten te worden in een bejaardentehuis,never nooit van m'n leven.

Nou ja dat zeg ik nou ,maar nu heb ik nog niet genoeg geld om zo'n lekkere privé verpleegster te bekostigen,misschien als ik genoeg geld heb ,ja dan wil ik wel 90 worden,schommelstoeltje,joint,whiskey en twee lekkere verpleegsters. :D

:hihi: Dat is alleen weg gelegd voor mannen als Hugh Heffner. :D
Heel hard werken zou ik zeggen. :stout:

xslaniet
16-04-06, 21:09
Geplaatst door Divine_70
:hihi: Dat is alleen weg gelegd voor mannen als Hugh Heffner. :D
Heel hard werken zou ik zeggen. :stout:
Als ik dan met m'n 45 ste pensioen ga kan ik nog lekker 45 jaar genieten.
Nadeel is dan wel dat ik de mooiste jaren van het werken schijn te missen.Aan de andere kant ik heb geen vrouwelijke werknemers. :hardlach:

Divine_70
16-04-06, 21:19
Geplaatst door xslaniet
Als ik dan met m'n 45 ste pensioen ga kan ik nog lekker 45 jaar genieten.
Nadeel is dan wel dat ik de mooiste jaren van het werken schijn te missen.Aan de andere kant ik heb geen vrouwelijke werknemers. :hardlach:

Nou ja........ Ik weet niet hoeveel tijd je nog hebt, ( ga je me ook niet vertellen, i know :moe: :hihi: ) Maar als ik het goed begrepen heb, heb je nog ff tijd, dus nog alle tijd om vrouwen aan te nemen :D.

xslaniet
16-04-06, 21:31
Geplaatst door Divine_70
Nou ja........ Ik weet niet hoeveel tijd je nog hebt, ( ga je me ook niet vertellen, i know :moe: :hihi: ) Maar als ik het goed begrepen heb, heb je nog ff tijd, dus nog alle tijd om vrouwen aan te nemen :D. Ik kan me dat geld ook besparen voor later,zeg maar.Lijkt mij veel verstandiger.Buiten het feit dat het geld bespaart,bespaart het een hoop ellende,uitglijen over condooms kan toch lelijke breuken opleveren.

Divine_70
16-04-06, 21:35
Geplaatst door xslaniet
Ik kan me dat geld ook besparen voor later,zeg maar.Lijkt mij veel verstandiger.Buiten het feit dat het geld bespaart,bespaart het een hoop ellende,uitglijen over condooms kan toch lelijke breuken opleveren.

Hm... gek genoeg, en vraag me niet waarom, kan ik me niet voorstellen dat jij je leven na je 45ste celibatair gaat slijten. :hihi:
Dus die condooms zul je zeker nodig hebben...........
Of je gaat trouwen en wordt monogaam voor de rest van je leven, das nog een stuk voordeliger. :stout:

xslaniet
16-04-06, 21:47
Geplaatst door Divine_70
Het is een bedrijf die grotendeels op vrouwen draait,
Hoe oud is jou werkgever? :vreemd:

Divine_70
16-04-06, 21:49
Geplaatst door xslaniet
Hoe oud is jou werkgever? :vreemd:

56 geloof ik. :engel:
and he hates it, als we hem met zijn leeftijd plagen, we noemen hem dan ook regelmatig een bejaarde Adonis. :hihi:

xslaniet
16-04-06, 21:51
Geplaatst door Divine_70

Of je gaat trouwen en wordt monogaam voor de rest van je leven, das nog een stuk voordeliger. :stout:

Jij hebt wel humor...wat denk je dat een echtgenote kost?.
Alleen al aan de make-up en vermageringskuurtjes?

xslaniet
16-04-06, 21:53
Geplaatst door Divine_70
56 geloof ik. :engel:
and he hates it, als we hem met zijn leeftijd plagen, we noemen hem dan ook regelmatig een bejaarde Adonis. :hihi:
Nou ja das boven de 46...toch een hele verwennerij voor de dames...
snap je nou waarom je maar één vrije dag kreeg?

Divine_70
16-04-06, 21:53
Geplaatst door xslaniet
Jij hebt wel humor...wat denk je dat een echtgenoot kost?.
Alleen al aan de make-up en vermageringskuurtjes?

:haha: als je zorgvuldig bent in je keuze heb je daar de komende 30 jaar geen last van. :zozo:
En wat er daarna komt, nou ja, dan ben je 65, dan ben je zelf ook niet meer in trek op de partnermarkt, dus ben je blij als je in je vrouw mag investeren. :hihi:

Divine_70
16-04-06, 21:54
Geplaatst door xslaniet
Nou ja das boven de 46...toch een hele verwennerij voor de dames...
snap je nou waarom je maar één vrije dag kreeg?

Ik snapte dat al al die tijd, hij kan niet langer zonder zijn schoonheden om zich heen :engel:
Maar ja, daar hebben wij dan weer geen boodschap aan. :hihi:

xslaniet
16-04-06, 22:04
Geplaatst door Divine_70

dan ben je 65, dan ben je zelf ook niet meer in trek op de partnermarkt, Tenzij je geld hebt,dan ben je altijd in trek...

Divine_70
16-04-06, 22:05
Geplaatst door xslaniet
Tenzij je geld hebt,dan ben je altijd in trek...

Hm, dat weet ik niet, ik denk dat je je dan af kunt vragen of je er wel gelukkiger van wordt.
Een dame die alleen voor jou kiest omdat je geld zou hebben ?
Tenzij je dan weer Heffner heet uiteraard. :hihi:

xslaniet
16-04-06, 22:12
Geplaatst door Divine_70

Een dame die alleen voor jou kiest omdat je geld zou hebben ?

Wat maakt dat nou uit,als je genoeg geld heb?
Het geluk van veel geld is elke dag een andere vrouw,niet dat je dertig jaar tegen dezelfde kop aan hoeft te kijken en als je eens geen zin hebt kost het ook niets.
Kijk das positief.
Ik ga slapen,lekker dromen over m'n 45ste verjaardag.
Spreek je nog wel een keer ,voor m'n 45ste als je mazzel hebt.

Divine_70
16-04-06, 22:13
Geplaatst door xslaniet
Wat maakt dat nou uit,als je genoeg geld heb?
Het geluk van veel geld is elke dag een andere vrouw,niet dat je dertig jaar tegen dezelfde kop aan hoeft te kijken en als je eens geen zin hebt kost het ook niets.
Kijk das positief.
Ik ga slapen,lekker dromen over m'n 45ste verjaardag.
Spreek je nog wel een keer ,voor m'n 45ste als je mazzel hebt.

Als JIJ mazzel hebt bedoel je. :roker:

Sweet dreams en hou het droog. :hihi: :zwaai:

xslaniet
17-04-06, 05:08
Geplaatst door Divine_70
Als JIJ mazzel hebt bedoel je. :roker:


Nee dat bedoel ik niet...
Jij vindt het best leuk dat er wat nieuws te beleven is,best wel lache met die goosert met z'n scherpe commentaren en z'n domme gebrabbel ertussendoor.Of niet :argwaan:
Maar goed ik zal je even m'n droom beschrijven.
Ik ging dus slapen,ging ik eerst dromen over een naaktstrand,al die ouwe hangtieten ,zo'n jaartje of zesendertig ,dat ze nog net denken dat ze mooi zijn ,maar dat het eigenlijk allemaal net niet meer strak is...gedver wegwezen,dus ik begon om me heen te zwaaien,zodat ik m'n vriendin een gebroken neus sloeg.
Toen ging het over pubers,kleine meisjes die op hun 18de verjaardag alles versierde wat er te versieren valt.Niks voor mij,dus die waaide ik ook weg ,wederom trof ik iets ,ik geloof dat het een rib was.
Eindelijk ,ging ik dromen over "de werkvloer",mijn 45ste verjaardag zou uitgebreid gevierd worden die dag ik deede de deur van de werkplaats open en zag daar ........toen ging de wekker,ik ga even kijken of het echt waar was. :D

Divine_70
17-04-06, 12:03
Geplaatst door xslaniet
Nee dat bedoel ik niet...
Jij vindt het best leuk dat er wat nieuws te beleven is,best wel lache met die goosert met z'n scherpe commentaren en z'n domme gebrabbel ertussendoor.Of niet :argwaan:
Maar goed ik zal je even m'n droom beschrijven.
Ik ging dus slapen,ging ik eerst dromen over een naaktstrand,al die ouwe hangtieten ,zo'n jaartje of zesendertig ,dat ze nog net denken dat ze mooi zijn ,maar dat het eigenlijk allemaal net niet meer strak is...gedver wegwezen,

Dromen zijn bedrog, en je was duidelijk op het verkeerde naaktstrand, das duidelijk. :hihi:


Geplaatst door xslaniet
dus ik begon om me heen te zwaaien,zodat ik m'n vriendin een gebroken neus sloeg.
Toen ging het over pubers,kleine meisjes die op hun 18de verjaardag alles versierde wat er te versieren valt.Niks voor mij,dus die waaide ik ook weg ,wederom trof ik iets ,ik geloof dat het een rib was.
Eindelijk ,ging ik dromen over "de werkvloer",mijn 45ste verjaardag zou uitgebreid gevierd worden die dag ik deede de deur van de werkplaats open en zag daar ........toen ging de wekker,ik ga even kijken of het echt waar was. :D

De rib die je raakte zal de zwevende zijn geweest, je weet wel zo eentje die af en toe nog komt kijken, ik bedoel, je bent geen 18 meer dat is duidelijk. :zozo:
Gezien het tijdstap dat je ging kijken of je 45ste ook echt goed werdt gevierd, hm, dat betwijfel ik, de meeste mensen liggen nog op 1 oor. :slaap:
Maar ach, sluit je ogen en droom verder. :stout:

Juliette
17-04-06, 12:20
Geplaatst door Divine_70



Hoeveel topics heb je zo al om zeep geholpen? :zegniets: :hihi:

Divine_70
17-04-06, 12:26
Geplaatst door Juliette
Hoeveel topics heb je zo al om zeep geholpen? :zegniets: :hihi:

Ik? :zozo: Geen enkele, ik hou me altijd keurig aan de titel van een topic. :stout:
Of de rest het er mee eens is een tweede. :hihi:

En in dit geval heb ik assistentie. :D

xslaniet
17-04-06, 14:22
Geplaatst door Divine_70

Gezien het tijdstap dat je ging kijken of je 45ste ook echt goed werdt gevierd, hm, dat betwijfel ik, de meeste mensen liggen nog op 1 oor. :slaap:
Maar ach, sluit je ogen en droom verder. :stout:
en de working class moest er weer vroeg uit om te gaan neuken.....ehhh werken.

Divine_70
17-04-06, 18:48
Geplaatst door xslaniet
en de working class moest er weer vroeg uit om te gaan neuken.....ehhh werken.

Ja ach, verschil moet er zijn, je hebt werkpaarden en luxepaardjes.
Ik heb genoten van een welverdiende heerlijke extra vrije dag, en ik hoefde er niet eens voor op mijn rug. :ego:

xslaniet
17-04-06, 20:21
Geplaatst door Divine_70
en ik hoefde er niet eens voor op mijn rug. :ego:
Das emancipatie...de man op z'n rug en de vrouw bovenop... :boogjes:

Divine_70
17-04-06, 20:28
Geplaatst door xslaniet
Das emancipatie...de man op z'n rug en de vrouw bovenop... :boogjes:

Wat nou emancipatie, gelijkheid is de trend tegenwoordig. :ego:
Allebei op beide benen , alleen in dit geval komt de man achteraan, zodat hij zijn plek weer weet. :stout: