PDA

Bekijk Volledige Versie : Mohammed mag niet in South Park, Jezus wel.



Dwaalspoor
15-04-06, 00:09
Mohammed mag niet in South Park

WASHINGTON - Het Amerikaanse televisiestation dat de animatieserie South Park uitzendt, heeft een aflevering geweigerd waarin de islamitische profeet Mohammed voorkomt. Dat berichtten Amerikaanse media vrijdag.

De makers van South Park lieten daarop in een vervangende aflevering Jezus zijn behoefte doen op president George Bush en de Amerikaanse vlag, wat van de zender wel mocht.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/37644771/Mohammed_mag_niet_in_South_Park.html

Maurice
15-04-06, 00:49
Dat tv station gaat er dus blijkbaar al van uit dat moslims hierin veel intoleranter zijn dan christenen...

III
15-04-06, 01:07
Geplaatst door Maurice
Dat tv station gaat er dus blijkbaar al van uit dat moslims hierin veel intoleranter zijn dan christenen...

Joh? :bril:

waterfiets
15-04-06, 07:10
Ja logisch. Hoewel ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je een cartoon publiceert waarin Mohammed zijn behoefte doet op Bush. Enerzijds sluit het perfect aan op een traditie van anti-Bush retoriek die gebruikelijk is in de meeste moslim landen. Anderzijds geeft je Mohammed dan weer op een wijze die onbetamelijk is dus waar minstens 300 demonstraties, 200 doden en 100 gebouwen in de fik voor moeten en tegenover moeten staan. Waarschijnlijk dat veel moslims er wakker van zouden liggen wat je daar nu van moet denken ...

Al3arbi
15-04-06, 12:15
South Park heeft `n paar seizoenen geleden al `n aflevering gedaan waarin Mohammed voorkomt. Hierin trekt Mohammed samen met Jezus, Boedha, Mozes en nog wa religieuze figuren ten strijde tegen Saddam Hoessein en Satan. Was best vermakelijk. The Toon Wars episode 2 van afgelopen week ga ik dit weekend bekijken.Episode 1 was hilarisch.

Tomas
15-04-06, 12:26
Geplaatst door Al3arbi
South Park heeft `n paar seizoenen geleden al `n aflevering gedaan waarin Mohammed voorkomt. Hierin trekt Mohammed samen met Jezus, Boedha, Mozes en nog wa religieuze figuren ten strijde tegen Saddam Hoessein en Satan. Was best vermakelijk. The Toon Wars episode 2 van afgelopen week ga ik dit weekend bekijken.Episode 1 was hilarisch.

's avonds lachen om southpark en de volgende dag een ambassade afbranden. Moslims hebben dubbelfun.

Al3arbi
15-04-06, 12:28
Geplaatst door Tomas
's avonds lachen om southpark en de volgende dag een ambassade afbranden. Moslims hebben dubbelfun.

Katten vermoorden while we`re at it. Triple the fun.

David
15-04-06, 12:28
http://www.tvsquad.com/media/2006/04/muha.jpg

~Panthera~
15-04-06, 12:30
Geplaatst door Al3arbi
Katten vermoorden while we`re at it. Triple the fun.


:fplet: smoelie, nut !

plexus
15-04-06, 12:31
waren trouwens 2 leuke afleveringen... cartoon war

Al3arbi
15-04-06, 12:46
Geplaatst door David
http://www.tvsquad.com/media/2006/04/muha.jpg

Idd. Superbestfriends. K*nker, heb hard gelachen om die episode. Then again, ik lach hard om elke South Park episode. Trey Parker en Matt Stone are GOD!