PDA

Bekijk Volledige Versie : Iran dreigt Israël met totale vernietiging



Elbaskue
15-04-06, 02:06
De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft vrijdag wederom dreigende taal geuit richting aartsvijand Israël. Tijdens de openingsceremonie van een top om geld in te zamelen voor de Palestijnse gebieden noemde hij Israël een 'permanente dreiging' voor het Midden-Oosten. Daarnaast meldde hij dat het Zionistische regime op weg is naar een totale vernietiging. "Het zionistische regime is een verrotte, uitgedroogde boom die zal worden geveld door een storm".

http://img84.imageshack.us/img84/7628/worldwithoutzionism0th.jpg (http://imageshack.us)

Hoe de Israëlische staat zal worden vernietigd liet hij in het midden. Ahmadinejad staat overigens bekend om zijn aanvallen in de richting van Israël. In oktober ontstond er een rel toen hij tijdens een toespraak zei "Israël moet van de kaart worden geveegd". Het Westen reageerde hier toen zeer kritisch op.

Afgelopen dinsdag maakte de voormalige Iraanse president Akbar Hashemi Rafsanjani bekend dat Iran met succes verrijkt uranium heeft geproduceerd. "Wij hebben een eerste eenheid van 164 centrifuges in werking gesteld, het gas geïnjecteerd en het industriële eindproduct verkregen." Het Westen vreest dat dit een nieuwe stap is op weg naar de Iraanse atoombom.

Bron. (http://frontpage.fok.nl/nieuws/63894)

Ahmadinejad, jij bent de man :duim:!

waterfiets
15-04-06, 06:56
Mijn conclusie: zowel vanuit Iran als vanuit het Witte Huis is men uit op een gewelddadige confrontatie en honderdduizenden gezinnen zullen verscheurd worden door deze megalomanie.

rja2
15-04-06, 08:27
Geplaatst door Elbaskue
Ahmadinejad, jij bent de man :duim:! [/B]
Gewoon Iran van de kaart vegen,

Vooral als ze beginnen met atoomwapens.

delirious
15-04-06, 09:29
Geplaatst door rja2
Gewoon Iran van de kaart vegen,

Vooral als ze beginnen met atoomwapens.

Laten we alle atoomlanden van de kaart vegen.

Shit.. blijft er weinig over.

Max Stirner
15-04-06, 11:14
Geplaatst door Elbaskue


Ahmadinejad, jij bent de man :duim:!


Hij doet me zo langzamerhand een beetje denken aan zo`n bebrilde nerd vol pukkels die dag in dag uit loopt te verkondigen dat hij het mooiste meisje van de klas gaat versieren.

mark61
15-04-06, 12:53
Geplaatst door tukkersterror
Iran een land om trots op te wezen.
Met een president om trots op te zijn.

Ik had altijd medelijden met deze mensen die daar wonen, maar als ik de uitspraken lees hier op maroc.nl van de mensen die daar vandaan komen, is er geen eer meer te behalen voor vrede en moet het ook maar goed gebeuren.

Er is hier maar één mens die daar vandaan komt en die is compleet gestoord. SVP niet veralgemeniseren naar 70 miljoen. Zo gaan die dingen nou. Generaliseren op grond van geen kennis.

Ik ken wat meer Iraniërs en kan je verzekeren dat het over het algemeen verrassend prettige mensen zijn, met modernere ideeën dan je op grond van hun leiders zou zeggen.

Overigens is dat beeld volkomen diffuus; zo kan homosexualiteit gruwelijk bestraft worden; transsexualiteit is daarentegen volkomen bespreekbaar; er vinden zelfs een recordaantal ombouwoperaties plaats.

Life is niet zwart/wit, Iran al helemaal niet.

Dus hou je even in voordat je op de knop drukt. Je praat nu net zo eng als zullie.

tukkersterror
15-04-06, 13:09
Geplaatst door mark61
Er is hier maar één mens die daar vandaan komt en die is compleet gestoord. SVP niet veralgemeniseren naar 70 miljoen. Zo gaan die dingen nou. Generaliseren op grond van geen kennis.

Ik ken wat meer Iraniërs en kan je verzekeren dat het over het algemeen verrassend prettige mensen zijn, met modernere ideeën dan je op grond van hun leiders zou zeggen.

Overigens is dat beeld volkomen diffuus; zo kan homosexualiteit gruwelijk bestraft worden; transsexualiteit is daarentegen volkomen bespreekbaar; er vinden zelfs een recordaantal ombouwoperaties plaats.

Life is niet zwart/wit, Iran al helemaal niet.

Dus hou je even in voordat je op de knop drukt. Je praat nu net zo eng als zullie.

Het was van mij meer een actie -> reactie, omdat ik dat eeuwige agressieve houding van die gasten uit Iran, die het lef hebben terwijl ze in vrede leven, om zulke onzin iedere keer weer te plaatsen.
Zouden wij eenmaal zoiets plaatsen zouden we worden uitgemaakt voor racisten, moslim haters, onze consulaten plat branden en demonstreren.
Nee wij moeten dag in dag uit, deze onzin over ons heen laten komen en dan gewoon rustig blijven lachen.
Mohamed Ajouaou, schreef hoe rekkelijk is een moslim, nou bij mij begint de rek er aardig uit te zijn.
Gisteravond was die Atholla of hoe dat figuur mag heten op de BBC en dreigde gewoon met een totale vernietiging van het westen.
Zou onze president daar op reageren, dan heb je hier in Nederland de vlam in de pan.
Nee wij moeten gewoon onze kop dicht houden en alles tegen ons laten zeggen.
Voor mij is de rek er een beetje uit..............
En word moe van deze uitspraken die geen discussie punt zijn en zeker niet thuis horen op maroc.nl.

mark61
15-04-06, 13:42
Geplaatst door tukkersterror
Het was van mij meer een actie -> reactie, omdat ik dat eeuwige agressieve houding van die gasten uit Iran,

Het gaat hier om 1 president met een wankele machtsbasis die wat nerveus begint te worden. Zeg maar een Wilders die aan de macht komt en merkt dat eigenlijk iedereen hem een zak vindt.


Zouden wij eenmaal zoiets plaatsen zouden we worden uitgemaakt voor racisten, moslim haters, onze consulaten plat branden en demonstreren.
Nee wij moeten dag in dag uit, deze onzin over ons heen laten komen en dan gewoon rustig blijven lachen.

Je vergeet het machtsverschil. Wat 'wij' zeggen en doen komt veel harder aan omdat 'wij' de macht in de wereld hebben. Daar komt nog bij dat 'zij' in een andere culturele context praten. Eentje waarin gigantische overdrijving en rethoriek heel gewoon zijn. Er is dus gewoon sprake van miscommunicatie.


Mohamed Ajouaou, schreef hoe rekkelijk is een moslim, nou bij mij begint de rek er aardig uit te zijn.

De Ajouaou's zijn verre in de meerderheid.

Tsja, wat hoort er thuis op maroc.nl en wat niet. Misschien jij en ik wel niet.

tukkersterror
15-04-06, 13:56
Geplaatst door mark61
[B][QUOTE]Het gaat hier om 1 president met een wankele machtsbasis die wat nerveus begint te worden. Zeg maar een Wilders die aan de macht komt en merkt dat eigenlijk iedereen hem een zak vindt.

Ik weet dat het gaat om 1 president, maar hoevaak hebben we al niet gezien dat 1 president de hele bevolking naar zijn verdomenis hielp, voorbeelden genoeg, kijk maar naar Libie, Libanon, Israel, Amerika.
Zijn wij dan die leven in het oude land de enigsten op deze wereld die een beetje fatsoen hebben?



Je vergeet het machtsverschil. Wat 'wij' zeggen en doen komt veel harder aan omdat 'wij' de macht in de wereld hebben. Daar komt nog bij dat 'zij' in een andere culturele context praten. Eentje waarin gigantische overdrijving en rethoriek heel gewoon zijn. Er is dus gewoon sprake van miscommunicatie.
Wat wij zeggen en doen komt misschien harder aan om dat de andere partij zich altijd al de mindere heeft gevoelt.
Maar als iemand tegen mij zegt ik vermoord je, maakt het mij niet uit of het een Nederlander is of iemand van daar buiten, het komt gevoelsmatig net zo hard aan en dient ook zeker net zohard tegen worden opgetreden, want voor sommigen is de stap van doen en zeggen minimaal.



De Ajouaou's zijn verre in de meerderheid.

Ach ken er maar eentje en heb van de week zijn boek gehaald, goed boek ben er al in begonnen, alleen jammer dat hij veel termen gebruikt uit de Islam die mij niet direct bekend zijn en ze dan moet opzoeken.
Maar het is leuk om te zien dat ook hij zich wel eens tegenspreekt.
Had jij trouwens het boek nog gehaald?


Tsja, wat hoort er thuis op maroc.nl en wat niet. Misschien jij en ik wel niet.

Helemaal mee eens, maar kon jou niet alleen laten in deze poel der wanhoop dus heb mijzelf maar opgeofferd en ben gebleven:hihi:

Elbaskue
15-04-06, 14:29
Geplaatst door Max Stirner
Hij doet me zo langzamerhand een beetje denken aan zo`n bebrilde nerd vol pukkels die dag in dag uit loopt te verkondigen dat hij het mooiste meisje van de klas gaat versieren.

:D!

mark61
15-04-06, 14:33
Geplaatst door tukkersterror
Ik weet dat het gaat om 1 president, maar hoevaak hebben we al niet gezien dat 1 president de hele bevolking naar zijn verdomenis hielp, voorbeelden genoeg, kijk maar naar Libie, Libanon, Israel, Amerika.
Zijn wij dan die leven in het oude land de enigsten op deze wereld die een beetje fatsoen hebben?

Nee, het gros van de mensen daar is net zo (min) fatsoenlijk als wij. Zou het niet? Het land platgooien met bommen en granaten lijkt mij dan niet de aangewezen weg.


Wat wij zeggen en doen komt misschien harder aan om dat de andere partij zich altijd al de mindere heeft gevoelt.
Maar als iemand tegen mij zegt ik vermoord je, maakt het mij niet uit of het een Nederlander is of iemand van daar buiten, het komt gevoelsmatig net zo hard aan en dient ook zeker net zohard tegen worden opgetreden, want voor sommigen is de stap van doen en zeggen minimaal.

Das persoonlijk en 1 op 1. Geen opvallend machtsverschil. Dit gaat over staten en internationale verhoudingen. Iran wordt al genaaid door het westen sinds de 19e eeuw. Daar valt niet veel aan te ontkennen.


Ach ken er maar eentje en heb van de week zijn boek gehaald, goed boek ben er al in begonnen, alleen jammer dat hij veel termen gebruikt uit de Islam die mij niet direct bekend zijn en ze dan moet opzoeken.
Maar het is leuk om te zien dat ook hij zich wel eens tegenspreekt.
Had jij trouwens het boek nog gehaald?

Huh? Eerder zat je nog op te scheppen over je moslimvriendjes?

Ik heb hem eindelijk. Nog geen tijd gehad m te lezen.


Helemaal mee eens, maar kon jou niet alleen laten in deze poel der wanhoop dus heb mijzelf maar opgeofferd en ben gebleven:hihi:

De Goedheid.

Elbaskue
15-04-06, 14:34
Iran heeft al meer dan 400 jaar lang geen land aangvallen en is slachtoffer geweest van buitenlandse agressie. Amerika en Israël daarentegen hebben in de afgelopen 100 jaar talloze landen aangevallen; wie is hier de agressor?

Elbaskue
15-04-06, 14:40
Geplaatst door rja2
Gewoon Iran van de kaart vegen,

Vooral als ze beginnen met atoomwapens.

De Zionisten zijn het gevaar voor het Midden-Oosten. De Irak-oorlog ging niet om de zogenaamde massavernietingswapens, maar om de belangen van de Zionisten veilig te stellen. Dat zou ook de reden zijn als Iran morgen door de VS aangevallen wordt.

mark61
15-04-06, 14:42
Geplaatst door Elbaskue
Iran heeft al meer dan 400 jaar lang geen land aangvallen en is slachtoffer geweest van buitenlandse agressie. Amerika en Israël daarentegen hebben in de afgelopen 100 jaar talloze landen aangevallen; wie is hier de agressor?

Wat gebeurde er dan in de 17e eeuw, behalve wat knokken om 'grenscorrecties' met het Osmaanse rijk?

Ik houd het op grofweg 2000 jaar.

mark61
15-04-06, 14:43
Geplaatst door Elbaskue
De Zionisten zijn het gevaar voor het Midden-Oosten. De Irak-oorlog ging niet om de zogenaamde massavernietingswapens, maar om de belangen van de Zionisten veilig te stellen. Dat zou ook de reden zijn als Iran morgen door de VS aangevallen wordt.

Het is Pisraël die van de kaart geveegd moet worden.

Welnee, het gaat om olie.

Denk je nou echt dat morgen de hele Arabische wereld het paradijs wordt als Israël niet meer bestaat? Wat is dat toch voor tunnelvisie?

David
15-04-06, 14:50
Geplaatst door Elbaskue
En al gaat Israël weg, dan maken de Arabieren en weet ik wie daar allemaal wonen elkaar af, maar dat geeft niets;


:strik:

mark61
15-04-06, 14:52
Geplaatst door Elbaskue
Als Israël verdwenen is, dan hebben de fundamentalisten bijna geen reden meer om het Westen te haten en zo. Ook is er dan een duivelse ideologie weg (het Zionisme) en is het Midden-Oosten verlost van de bezetting door de Joodse slangen. En al gaat Israël weg, dan maken de Arabieren en weet ik wie daar allemaal wonen elkaar af, maar dat geeft niets; het kan nooit erger dan de sadistische en duivelse Zionisten.

Worden Lybië en Oman bezet door Joodse slangen? Wat zijn dat trouwens voor dingen? Dan is er nog Irak, Afghanistan, en nog wat brandhaarden.

Ah, interArabische genocide is beter dan de massamoord die de Israëli's momenteel uitvoeren op Algerijnen, Saoedi's, Yemenieten, en natuurlijk Marokkanen.

Alles nog kits in de bovenkamer?

rja2
15-04-06, 14:55
Geplaatst door Elbaskue
De Zionisten zijn het gevaar voor het Midden-Oosten. De Irak-oorlog ging niet om de zogenaamde massavernietingswapens, maar om de belangen van de Zionisten veilig te stellen. Dat zou ook de reden zijn als Iran morgen door de VS aangevallen wordt.

Het is Pisraël die van de kaart geveegd moet worden.
Zulke taal uit de mond uit de Iraanse president, dat een ander land moet vernietigd lokt zoiets.

Atoomwapens op Isreal, zal vergelding als Iran vernietigd worden.

Zulke taal, maakt alleen waarschijnlijker dat Iran wordt aangevallen. Moet die gek maar eens roepen dat Amerika moet worden vernietigd, dan heeft Bush een stok om de hond te slaan.

Seif
15-04-06, 14:55
Geplaatst door Elbaskue
Ook is er dan een duivelse ideologie weg (het Zionisme) en is het Midden-Oosten verlost van de bezetting door de Joodse slangen.

De geboortegrond van onze heiland is rechtmatig Westers gebied. Wij zijn nog heel gul door de Arabieren de gigantische gebieden te laten houden, die ze sinds de 7e eeuw van ons hebben afgepakt.

Elbaskue
15-04-06, 15:00
Geplaatst door mark61
Worden Lybië en Oman bezet door Joodse slangen? Wat zijn dat trouwens voor dingen? Dan is er nog Irak, Afghanistan, en nog wat brandhaarden.

Ah, interArabische genocide is beter dan de massamoord die de Israëli's momenteel uitvoeren op Algerijnen, Saoedi's, Yemenieten, en natuurlijk Marokkanen.

Alles nog kits in de bovenkamer?

De bezetting van Palestina en de Golan-hoogte, de bufferzone in Zuid-Libanon...



...en verder weten we ook dat Irak en Afghanistan bezet wordt voor de veiligheid van Israël en dat de Joodse lobby in Amerika alles regisseert.


Een van de Zionistische ideologen, Zeev Hefetz schreef in een Amerikaanse krant: 'Het ontwapenen van Irak is alleen een begin in het Midden-Oosten, de Arabische cultuur is irrationeel waar niets aan kan worden gedaan, we moeten de mentale condities van de Arabische landen verbeteren door massale ontwapening, welke uitgevoerd zal worden door Amerikaanse soldaten, alhoewel de bevelen zullen komen van de Joden in het Pentagon.'

tukkersterror
15-04-06, 15:05
Geplaatst door Elbaskue
Als Israël verdwenen is, dan hebben de fundamentalisten bijna geen reden meer om het Westen te haten en zo. Ook is er dan een duivelse ideologie weg (het Zionisme) en is het Midden-Oosten verlost van de bezetting door de Joodse slangen. En al gaat Israël weg, dan maken de Arabieren en weet ik wie daar allemaal wonen elkaar af, maar dat geeft niets; het kan nooit erger dan de sadistische en duivelse Zionisten.

Als Israel weg is, zijn er nog miljoenen joden in de wereld, wat willen jullie net als A. Hitler deze gaan achtervolgen.
Nee dan ben ik liever een Zionist dan een Nazifacsist.
Het vreemde is dat wij hier in het vrije westen die jullie zo haten maar wel wonen, we van de Joodse gemeenschap nooit signalen krijgen dat ze liever de Arabische wereld wilt uitmoorden, ze noemen de moslims met respect moslims en geen Slangen of duivels.
Alleen van sommige semi Arabieren die hier rond huppelen kun je zulke uitspraken verwachten.
Weet je wat het leukste is, dat de eigelijke haat tegen Israel in Arabische landen nog wel meevalt.
Alleen gasten die hun land om wat voor een reden hebben verlaten, de bek opentrekken of het de schuld is van Israel dat zij hun heiligland hebben moeten verlaten.

Ik denk dat het de jager tegen valt dat na 2000 jaar de prooi terug bijt en dat al meer dan 40 jaar volhoudt.

Israel forever a country of this world

tukkersterror
15-04-06, 15:08
Geplaatst door Seif
De geboortegrond van onze heiland is rechtmatig Westers gebied. Wij zijn nog heel gul door de Arabieren de gigantische gebieden te laten houden, die ze sinds de 7e eeuw van ons hebben afgepakt.

Kunnen we niet rechtmatig alle grond terug claimen?

Hebben we ook eindelijk goedkopere olie, scheelt mij weer 30 euro in de week:hihi: