PDA

Bekijk Volledige Versie : met de juiste intentie lukt het wel......

Lady_X78
15-04-06, 13:10
salaam,

ik dacht laat ik eens dit ook proberen. who knows.....
Met dit berichtje hoop ik mijn wederhelft te bereiken, want ik geloof dat ie erg verdwaald is. Dus dacht ik laat ik wat licht doen schijnen op zijn pad zodat ie rechtstreeks naar mij toekomt. Zonder poespas...

Ik zal mezelf even voorstellen:

ik ben ladyX, ben 28jaartjes alweer.
Ik ben alhamdoulillah een moslima en dagelijks doe ik mijn best om mijn tevredenheid voor alles aan ONZE SCHEPPER (swt) te tonen. Maar ik besef steeds meer dat ik die wederhelft toch erg mis in mijn leven, die lieve oprechte moslim man met wie ik samen voor de liefde van ALLAH (swt) zal gaan.
Ik ben een doorzetster, een vechtster in hart en ziel, maar iedereen heeft een moment in zijn/haar leven dat ie denkt; verrek, dit hoef ik eigenlijk niet alleen te doen. Het is veel fijner en draaglijker samen.

Hopelijk heeft mijn wederhelft nu wat meer licht op zijn pad naar mij toe.

Ik ben alhamdoulillah van alles voorzien in mijn leven, behalve jij naast mij in goede en slechte tijden.
Ben gezond en ben gezegend met heerlijke ouders,alhamdoulillah.

Ben jij het alleen ook zo zat? ben je gek op kids? en je wilt samen met mij ons geloof versterken en doorgeven aan onze kids?
ben jij oprecht,eerlijk en sociaal? respecteer je je ouders en je medemens?

kortom voel jij je aangesproken als mijn wederhelft? zet jouw stap ook en we ontmoeten elkaar inshaallah zoals het hoort, richting de islamitische huwelijk.

ps
ben absoluut niet wanhopig,door werk heb ik geen tijd voor de sociale contacten etc. Op straat zal ik zeker niet reageren of op iemand afstappen. Ben wel wat gek,maar zeker met grenzen.

lang verhaal,maar nogmaals; alles met de juiste intentie..........inshaallah

beslama

lady_x :)

gewoon tarik
16-04-06, 18:00
hoi

mijn naam is tarik en ik woon in zuid-holland ben 29 jaar oud maar ben tot tegenstelling van jou wel getrouwd geweest.

als je het niet erg vind zou ik jou willen leren kennen, want de dingen die ik over jou heb gelezen trekken me zeer.

moehiem ik hoop dat je zal reageren

beslama

Elie Hobeika
20-05-06, 03:05
Nu pas besef je dat?

L moehim..

Zoek in de moskeeen .. meer kans op ''Moslims''

vooral als je de juiste ''intentie'' hebt..

moet het wel lukken..

jbelderssa
20-05-06, 12:18
Geplaatst door Lady_X78
salaam,

ik dacht laat ik eens dit ook proberen. who knows.....
Met dit berichtje hoop ik mijn wederhelft te bereiken, want ik geloof dat ie erg verdwaald is. Dus dacht ik laat ik wat licht doen schijnen op zijn pad zodat ie rechtstreeks naar mij toekomt. Zonder poespas...

Ik zal mezelf even voorstellen:

ik ben ladyX, ben 28jaartjes alweer.
Ik ben alhamdoulillah een moslima en dagelijks doe ik mijn best om mijn tevredenheid voor alles aan ONZE SCHEPPER (swt) te tonen. Maar ik besef steeds meer dat ik die wederhelft toch erg mis in mijn leven, die lieve oprechte moslim man met wie ik samen voor de liefde van ALLAH (swt) zal gaan.
Ik ben een doorzetster, een vechtster in hart en ziel, maar iedereen heeft een moment in zijn/haar leven dat ie denkt; verrek, dit hoef ik eigenlijk niet alleen te doen. Het is veel fijner en draaglijker samen.

Hopelijk heeft mijn wederhelft nu wat meer licht op zijn pad naar mij toe.

Ik ben alhamdoulillah van alles voorzien in mijn leven, behalve jij naast mij in goede en slechte tijden.
Ben gezond en ben gezegend met heerlijke ouders,alhamdoulillah.

Ben jij het alleen ook zo zat? ben je gek op kids? en je wilt samen met mij ons geloof versterken en doorgeven aan onze kids?
ben jij oprecht,eerlijk en sociaal? respecteer je je ouders en je medemens?

kortom voel jij je aangesproken als mijn wederhelft? zet jouw stap ook en we ontmoeten elkaar inshaallah zoals het hoort, richting de islamitische huwelijk.

ps
ben absoluut niet wanhopig,door werk heb ik geen tijd voor de sociale contacten etc. Op straat zal ik zeker niet reageren of op iemand afstappen. Ben wel wat gek,maar zeker met grenzen.

lang verhaal,maar nogmaals; alles met de juiste intentie..........inshaallah

beslama

lady_x :) asalam aliek,
beste moslima toen ik dit bericht las dacht ik bij mij zelf dat ik de juiste persoon zou kunnen zijn voor jouw ,INSHAALLAH.
Ik zal mij even kort voorstelen:
Ik ben 33 jaar jong .ik woon in zuid-holland,ik ben sociaal mens in hart en dat probeer ik ook in het daglijkse leven toe toepassen , ik ben praktizeerde moslim , INSHAALAH ga we samen naar mekka.
jij gaat misschien af vragen waroom ik nog niet getrouwd ben op dit leeftijd
ik kan nu heel kort over zijn en dat is ik nalatig ben geweest,ALHAMDOULILLAAH begin ik te beseffen dat ik wat mis in leven B.V kinderen enz....., ik kan nog uren zitten schrijven over mij zelf maar dat heeft op dit moment geen zin.DUS BESTE MOSLIMA ALS JIJ WAT IN MIJ ZIET NEEM CONTACT, jbelderssa @lycos.nl :zwaai:
ASALAM ALIEK

frgf
06-06-06, 15:00
wat is juist en wat is het niet

ali miah
02-08-06, 09:46
salam
Ik ben ali. Wonen in zwolle. ik heb vaste baan en huis. ik zoek een
muslima voor mij leven. ik hou van kinderen. maar ik nog niet een
muslima gevonden voor mij leven. Ik hoop Allah help mij .
Ik wil jij beter lerenkennen. als jij interese heeft e- mailen
[email protected]
groetjes
Ali M

said1975
17-01-07, 16:33
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem