PDA

Bekijk Volledige Versie : Ex-man schiet vrouw dood in Geleen



Divine_70
15-04-06, 21:44
GELEEN - Een 34-jarige vrouw is zaterdagavond in haar woning in Geleen neergeschoten, waarschijnlijk door haar 56-jarige ex-man. De vrouw overleed niet veel later in het academisch ziekenhuis van Maastricht, meldde de politie.

Twee kinderen van de vrouw, ook in huis, waren getuige van de schietpartij. De vermoedelijke dader werd vlak na het incident in Geleen gearresteerd.

De verdachte had kort voor de schietpartij bij de woning van de vrouw aangebeld. De 14-jarige zoon bracht de politie op het spoor van de verdachte. De verdachte had het vuurwapen tijdens zijn aanhouding nog bij zich.

Dwaalspoor
15-04-06, 21:48
Zal wel waarschijnlijk een autochtoon zijn anders had er wel eerwraak bijgestaan en zou de landelijke en politieke verontwaardiging breed uitgemeten worden.

~Panthera~
15-04-06, 21:52
Geplaatst door Dwaalspoor
Zal wel waarschijnlijk een autochtoon zijn anders had er wel eerwraak bijgestaan en zou de landelijke en politieke verontwaardiging breed uitgemeten worden.


Yep, want dan was de broer waarschijnlijk de dader, en de vader de opdrachtgever, en de familie wist ervan.
Intelligent ben je dus ook niet.

Zie definitie eerwraak.

Divine_70
15-04-06, 21:53
Geplaatst door Dwaalspoor
Zal wel waarschijnlijk een autochtoon zijn anders had er wel eerwraak bijgestaan en zou de landelijke en politieke verontwaardiging breed uitgemeten worden.

Dit is geen eerwraak, dit is een crime-passionelle.

Dwaalspoor
15-04-06, 22:01
Geplaatst door Divine_70
Dit is geen eerwraak, dit is een crime-passionelle.

Klopt, dat is de autochtone definitie. :hihi:

Divine_70
15-04-06, 22:02
Geplaatst door Dwaalspoor
Klopt, dat is de autochtone definitie. :hihi:

Nou, het verschil tussen die twee lijkt me toch vrij duidelijk. :fplet:

Dwaalspoor
15-04-06, 22:06
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, want dan was de broer waarschijnlijk de dader, en de vader de opdrachtgever, en de familie wist ervan.
Intelligent ben je dus ook niet.

Zie definitie eerwraak.

Dat klopt, de vrouw is op zich niet belangrijk. Als de allochtone mannen maar door het slijk kunt gesleurd kunnen worden maar owee als het een autochtone man is.

Valt me wel van je tegen dat je het nu geen haantjesgedrag noemt. Ik mis cherry boeh ook met haar schitterende dozencommentaar.

Dwaalspoor
15-04-06, 22:07
Geplaatst door Divine_70
Nou, het verschil tussen die twee lijkt me toch vrij duidelijk. :fplet:

De overeenkomst ook.

duende
15-04-06, 22:10
Ach, hoe je het ook noemt of noemen wil. Er is in ieder geval weer iemand vermoord, door een mannetje dat er niet meer tegen kon. Als ik het leeftijdsverschil zie denk ik er het mijne van.
Beste dwaalspoor,
Ik vind het knap dat je, je zelfs slachtoffer weet te maken van dit bericht.

Dwaalspoor
15-04-06, 22:14
Geplaatst door duende
Ach, hoe je het ook noemt of noemen wil. Er is in ieder geval weer iemand vermoord, door een mannetje dat er niet meer tegen kon. Als ik het leeftijdsverschil zie denk ik er het mijne van.
Beste dwaalspoor,
Ik vind het knap dat je, je zelfs slachtoffer weet te maken van dit bericht.

Nee hoor ik ben helemaal geen slachtoffer, dat zijn de zeurpieten..oeps ik bedoel de vrouw.

Autochtone eerwraak: De autochtone vrouwelijke ''doos'' onder mannelijke controle brengen ter verdediging en om te voorkomen dat hij als mietje wordt gezien. Meestal verzint de autochtoon een andere reden en smoes omdat het een taboe is om te zeggen dat ze eer hebben. Een veel gebruikte term is crime passionel of ze viel van de trap.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2754623#post2754623

~Panthera~
15-04-06, 22:18
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat klopt, de vrouw is op zich niet belangrijk. Als de allochtone mannen maar door het slijk kunt gesleurd kunnen worden maar owee als het een autochtone man is.

Valt me wel van je tegen dat je het nu geen haantjesgedrag noemt. Ik mis cherry boeh ook met haar schitterende dozencommentaar.




Het GAAT juist om de vrouw, en het IDIOTE HAANTJESgedrag dat eerwraak mogelijk maakt, nl : dat de hele fucking familie er dus vanaf weet en het nog goedkeurt ook.
Leuke cultuur.
Ook de jouwe ?

mark61
15-04-06, 22:20
Geplaatst door Dwaalspoor
Als de allochtone mannen maar door het slijk kunt gesleurd kunnen worden

Ah, de motivatie is boven water. At last, na 3 uur stom geouwehoer. Zeg dat dan meteen, scheelt een hoop gelul en serverruimte.

Dus omdat een bepaald cultureel verschijnsel ook door jou als negatief wordt gezien mag er vervolgens niet over gepraat worden, want het stigmatiseert. Yep.

Feiten. Vervelende dingen. Niet over praten.

duende
15-04-06, 22:21
Geplaatst door Dwaalspoor
Nee hoor ik ben helemaal geen slachtoffer, dat zijn de zeurpieten..oeps ik bedoel de vrouw.

Autochtone eerwraak: De autochtone vrouwelijke ''doos'' onder mannelijke controle brengen ter verdediging en om te voorkomen dat hij als mietje wordt gezien. Meestal verzint de autochtoon een andere reden en smoes omdat het een taboe is om te zeggen dat ze eer hebben. Een veel gebruikte term is crime passionel of ze viel van de trap.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2754623#post2754623
Ongelovelijk smerig mannetje ben je eigenlijk. Je spreekt over eer alsof je weet wat eer is, maar ik zie dat eigenlijk nooit in je reacties terug.

mark61
15-04-06, 22:22
Geplaatst door Dwaalspoor
Nee hoor ik ben helemaal geen slachtoffer,

Jawel, dat is jouw enige belang. De allochtone man als slachtoffer. Die vrouwen interesseren jou geen fuck, they had it coming.

Oeps, ik bedoel, je vindt het vreselijk voor ze. Gehersenspoeld door moslimbashers en dan nog vermoord ook.

~Panthera~
15-04-06, 22:25
Geplaatst door duende
Ongelovelijk smerig mannetje ben je eigenlijk. Je spreekt over eer alsof je weet wat eer is, maar ik zie dat eigenlijk nooit in je reacties terug.


Maar wel heeeel integer hoor. :vierkant:

Dwaalspoor
15-04-06, 22:26
Geplaatst door Duende

Ongelovelijk smerig mannetje ben je eigenlijk. Je spreekt over eer alsof je weet wat eer is, maar ik zie dat eigenlijk nooit in je reacties terug.


Man steekt vrouw dood op station

COEVORDEN - In Coevorden is een vrouw overleden nadat zij op het NS-station door een man met een mes is neergestoken. De man heeft zich later bij de politie gemeld en is in verzekering gesteld. Naar de ware toedracht en het motief wordt een nader onderzoek ingesteld. Waarschijnlijk liggen problemen in de relationele sfeer ten grondslag aan de dodelijke steekpartij.

http://www.telegraaf.nl/crime/wijkagent/drenthe/35883711/Man_steekt_vrouw_dood_op_station.html

Aanpassing definitie :

Autochtone eerwraak: De autochtone vrouwelijke ''doos'' onder mannelijke controle brengen ter verdediging en om te voorkomen dat hij als mietje wordt gezien. Meestal verzint de autochtoon een andere reden en smoes omdat het een taboe is om te zeggen dat ze eer hebben. Een veel gebruikte term is crime passionel, problemen in de relationele sfeer of ze viel van de trap.

Divine_70
15-04-06, 22:26
Geplaatst door Dwaalspoor
Nee hoor ik ben helemaal geen slachtoffer, dat zijn de zeurpieten..oeps ik bedoel de vrouw.



Welja, afschieten/stenigen/ophangen, waar dienen ze nog voor.
Lang leve de eer-wraak/ crime-passionelle. :moe:

Dwaalspoor
15-04-06, 22:27
Geplaatst door mark61
Jawel, dat is jouw enige belang. De allochtone man als slachtoffer. Die vrouwen interesseren jou geen fuck, they had it coming.

Oeps, ik bedoel, je vindt het vreselijk voor ze. Gehersenspoeld door moslimbashers en dan nog vermoord ook.

En wat is jouw belang meneer de turkoloog?

Divine_70
15-04-06, 22:28
Geplaatst door Dwaalspoor
Man steekt vrouw dood op station

COEVORDEN - In Coevorden is een vrouw overleden nadat zij op het NS-station door een man met een mes is neergestoken. De man heeft zich later bij de politie gemeld en is in verzekering gesteld. Naar de ware toedracht en het motief wordt een nader onderzoek ingesteld. Waarschijnlijk liggen problemen in de relationele sfeer ten grondslag aan de dodelijke steekpartij.

http://www.telegraaf.nl/crime/wijkagent/drenthe/35883711/Man_steekt_vrouw_dood_op_station.html

Aanpassing definitie :

Autochtone eerwraak: De autochtone vrouwelijke ''doos'' onder mannelijke controle brengen ter verdediging en om te voorkomen dat hij als mietje wordt gezien. Meestal verzint de autochtoon een andere reden en smoes omdat het een taboe is om te zeggen dat ze eer hebben. Een veel gebruikte term is crime passionel, problemen in
de relationele sfeer of ze viel van de trap.

Daar kan ik je bij deze melden dat het geen crime-passionelle was.
Ik ken die dame en hier ging het louter om het criminele circuit.
Ze waren beide aan de harddrugs.


En wil je op houden vrouwen doos te noemen, dankzij een vrouw zag jij het levenslicht.

~Panthera~
15-04-06, 22:29
Geplaatst door Divine_70
Welja, afschieten/stenigen/ophangen, waar dienen ze nog voor.
Lang leve de eer-wraak/ crime-passionelle. :moe:


Ach, je weet meteen hoe hij echt over vrouwen denkt. :moe:
Zal de cultuur wel zijn. :roker:

Dwaalspoor
15-04-06, 22:30
Geplaatst door Dwaalspoor
Man steekt vrouw dood op station

COEVORDEN - In Coevorden is een vrouw overleden nadat zij op het NS-station door een man met een mes is neergestoken. De man heeft zich later bij de politie gemeld en is in verzekering gesteld. Naar de ware toedracht en het motief wordt een nader onderzoek ingesteld. Waarschijnlijk liggen problemen in de relationele sfeer ten grondslag aan de dodelijke steekpartij.

http://www.telegraaf.nl/crime/wijkagent/drenthe/35883711/Man_steekt_vrouw_dood_op_station.html

Aanpassing definitie :

Autochtone eerwraak: De autochtone vrouwelijke ''doos'' onder mannelijke controle brengen ter verdediging en om te voorkomen dat hij als mietje wordt gezien. Meestal verzint de autochtoon een andere reden en smoes omdat het een taboe is om te zeggen dat ze eer hebben. Een veel gebruikte term is crime passionel, problemen in de relationele sfeer of ze viel van de trap.

Potverdriedubbeltjes alweer relationale sfeer:

Man aangehouden in zaak dode vrouw Venlo

Venlo - De politie heeft dinsdagavond in Amsterdam een 44-jarige man aangehouden in verband met de dood van een 40-jarige vrouw in Venlo. De vrouw werd dinsdagmiddag dood aangetroffen in een woning aan de Albert Cuypstraat in Venlo. Een familielid trof het stoffelijk overschot aan. Hoe de vrouw om het leven is gebracht wil het Openbaar Ministerie (OM) niet zeggen in het belang van het onderzoek.

Volgens parketvoorlichtster Kristel Mouwen van het OM in Roermond ligt het misdrijf in de relationele sfeer . De politie is een grootschalig onderzoek gestart en heeft 9 rechercheurs op de zaak gezet. Het OM doet verder geen mededelingen in deze zaak.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/23237

mark61
15-04-06, 22:30
Geplaatst door Dwaalspoor
En wat is jouw belang meneer de turkoloog?

De waarheid. Heel simpel. Is mijn enige belang sinds ik hier zit. Leugens bestrijden, van wie ze ook komen en met welk doel ze ook worden gebruikt.

mark61
15-04-06, 22:32
Geplaatst door Dwaalspoor
Potverdriedubbeltjes alweer relationale sfeer:

Eerwraak, daar weet je echt niks van. Al pleur je het hele bord vol met duizenden moorden.

Gewoon doorlullen met een plaat voor je kop.

duende
15-04-06, 22:33
Geplaatst door Dwaalspoor
Man steekt vrouw dood op station

COEVORDEN - In Coevorden is een vrouw overleden nadat zij op het NS-station door een man met een mes is neergestoken. De man heeft zich later bij de politie gemeld en is in verzekering gesteld. Naar de ware toedracht en het motief wordt een nader onderzoek ingesteld. Waarschijnlijk liggen problemen in de relationele sfeer ten grondslag aan de dodelijke steekpartij.

http://www.telegraaf.nl/crime/wijkagent/drenthe/35883711/Man_steekt_vrouw_dood_op_station.html

Aanpassing definitie :

Autochtone eerwraak: De autochtone vrouwelijke ''doos'' onder mannelijke controle brengen ter verdediging en om te voorkomen dat hij als mietje wordt gezien. Meestal verzint de autochtoon een andere reden en smoes omdat het een taboe is om te zeggen dat ze eer hebben. Een veel gebruikte term is crime passionel, problemen in de relationele sfeer of ze viel van de trap.
Een nietszeggende reactie van een nietszeggend mannetje.

~Panthera~
15-04-06, 22:34
Geplaatst door Dwaalspoor
Potverdriedubbeltjes alweer relationale sfeer:

Man aangehouden in zaak dode vrouw Venlo

Venlo - De politie heeft dinsdagavond in Amsterdam een 44-jarige man aangehouden in verband met de dood van een 40-jarige vrouw in Venlo. De vrouw werd dinsdagmiddag dood aangetroffen in een woning aan de Albert Cuypstraat in Venlo. Een familielid trof het stoffelijk overschot aan. Hoe de vrouw om het leven is gebracht wil het Openbaar Ministerie (OM) niet zeggen in het belang van het onderzoek.

Volgens parketvoorlichtster Kristel Mouwen van het OM in Roermond ligt het misdrijf in de relationele sfeer . De politie is een grootschalig onderzoek gestart en heeft 9 rechercheurs op de zaak gezet. Het OM doet verder geen mededelingen in deze zaak.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/23237


Ja, verdorie: ALWEER geen eerwraak ! :lachu:

mark61
15-04-06, 22:34
Geplaatst door duende
Een nietszeggende reactie van een nietszeggend mannetje.

Nouw, je moet toegeven dat we ons lekker laten bezighouden.

Dwaalspoor
15-04-06, 22:35
Geplaatst door Divine_70
Daar kan ik je bij deze melden dat het geen crime-passinelle was.
Ik ken die dame en hier ging het louter om het criminele circuit.
Ze waren beide aan de harddrugs.


En wil je op houden vrouwen doos te noemen, dankzij een vrouw zag jij het levenslicht.

Excuses dat is de term die onze cherry boeh gebruikt, vind het noodzakelijk om deze term te herhalen om aan te geven hoe genitalien van een allochtone vrouwen genoemd worden.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2753960#post2753960

Dwaalspoor
15-04-06, 22:37
Geplaatst door mark61
Eerwraak, daar weet je echt niks van. Al pleur je het hele bord vol met duizenden moorden.

Gewoon doorlullen met een plaat voor je kop.

Hmmz..kennelijk gaat het jou niet om de vrouwen maar meer om de gebruikte termen.

ps. ben je alweer nuchter?

mark61
15-04-06, 22:39
Geplaatst door Dwaalspoor
Excuses dat is de term

Geen eerwraak.

We weten dat sarcasme en ironie voor jou te hoog gegrepen zijn.

Dwaalspoor
15-04-06, 22:39
Geplaatst door duende
Een nietszeggende reactie van een nietszeggend mannetje.

De autochtone eerwraak zegt genoeg.

mark61
15-04-06, 22:40
Geplaatst door Dwaalspoor
Hmmz..kennelijk gaat het jou niet om de vrouwen maar meer om de gebruikte termen.

Je weet niks van eerwraak. Elke keer dat je liegt en verdraait spreek ik je gewoon weer tegen.

Een grapje voor de honderdste keer herhalen is erg kleuterachtig. Het lijkt net of je achteruit gaat.

mark61
15-04-06, 22:41
Geplaatst door Dwaalspoor
De autochtone eerwraak zegt genoeg.

Geen eerwraak. Niet liegen.

Dwaalspoor
15-04-06, 22:43
Geplaatst door mark61
Geen eerwraak.

We weten dat sarcasme en ironie voor jou te hoog gegrepen zijn.

Zie je dubbel dat je het over ''we'' hebt?

Ik zie dat je nog steeds meer geeft om mijn gebruikte definitie dan om de vermoorde vrouwen.

Was eigenlijk wel benieuwd wat je analyse is in deze 3 eerwraakmoorden. Bij de turkse vrouw deed je het zo schitterend en nu hou je je alleen bezig met mijn gebruikte definitie.

Raar hoor !

duende
15-04-06, 22:44
Geplaatst door mark61
Nouw, je moet toegeven dat we ons lekker laten bezighouden.
Ja, ik zit thuis met rugpijn. Niets anders te doen. Maar de stand-up comedian van Maroc is weer op volle toeren. Je hoeft hem maar iets aan te geven en het gif druipt van je monitor scherm. Leuk zoals hij zich toch weer de slachtoffer rol toebedeeld. Ik vind dat knap. De manier waarop hij er onderuit probeerd te komen vind ik niet zo geslaagd.
Ik denk dat zijn toch al gefrustreerde geest hem nu toch weer parten gaat spelen. Ik wacht op het moment dat hij gaat schelden. Schijnheil b.v. vind ik een mooi woord. Mag hij van mij vaker gebruiken. Knurft vind ik ook een heel goede.

Dwaalspoor
15-04-06, 22:44
Geplaatst door mark61
Geen eerwraak. Niet liegen.

Jij mag het crime passionel of problemen in de relationele sfeer noemen.

Mijn definitie blijft autochtone eerwraak.

Maar geef nou eens zo een uitgebreide analyse zoals je dat bij de turkse misdrijf in de relationele sfeer deed.

~Panthera~
15-04-06, 22:45
Geplaatst door duende
Ja, ik zit thuis met rugpijn. Niets anders te doen. Maar de stand-up comedian van Maroc is weer op volle toeren. Je hoeft hem maar iets aan te geven en het gif druipt van je monitor scherm. Leuk zoals hij zich toch weer de slachtoffer rol toebedeeld. Ik vind dat knap. De manier waarop hij er onderuit probeerd te komen vind ik niet zo geslaagd.
Ik denk dat zijn toch al gefrustreerde geest hem nu toch weer parten gaat spelen. Ik wacht op het moment dat hij gaat schelden. Schijnheil b.v. vind ik een mooi woord. Mag hij van mij vaker gebruiken. Knurft vind ik ook een heel goede.

Hypocriet staat op 3. :lachu:

Dwaalspoor
15-04-06, 22:46
Geplaatst door duende
Ja, ik zit thuis met rugpijn. Niets anders te doen. Maar de stand-up comedian van Maroc is weer op volle toeren. Je hoeft hem maar iets aan te geven en het gif druipt van je monitor scherm. Leuk zoals hij zich toch weer de slachtoffer rol toebedeeld. Ik vind dat knap. De manier waarop hij er onderuit probeerd te komen vind ik niet zo geslaagd.
Ik denk dat zijn toch al gefrustreerde geest hem nu toch weer parten gaat spelen. Ik wacht op het moment dat hij gaat schelden. Schijnheil b.v. vind ik een mooi woord. Mag hij van mij vaker gebruiken. Knurft vind ik ook een heel goede.

:hihi: De term slachtofferschap wordt weer uit de kast gehaald als de autochtoon geen argumenten meer heeft.

mark61
15-04-06, 23:03
Geplaatst door duende
Ja, ik zit thuis met rugpijn. Niets anders te doen. Maar de stand-up comedian van Maroc is weer op volle toeren. Je hoeft hem maar iets aan te geven en het gif druipt van je monitor scherm. Leuk zoals hij zich toch weer de slachtoffer rol toebedeeld. Ik vind dat knap. De manier waarop hij er onderuit probeerd te komen vind ik niet zo geslaagd.
Ik denk dat zijn toch al gefrustreerde geest hem nu toch weer parten gaat spelen. Ik wacht op het moment dat hij gaat schelden. Schijnheil b.v. vind ik een mooi woord. Mag hij van mij vaker gebruiken. Knurft vind ik ook een heel goede.

Knurft is lief. Schijnheil is zo afgezaagd. In alle spellingsvarianten.

Beterschap met de rug.

mark61
15-04-06, 23:04
Geplaatst door Dwaalspoor
:hihi: De term slachtofferschap wordt weer uit de kast gehaald als de autochtoon geen argumenten meer heeft.

Je hebt hier alle argumenten gekregen en er zelf nog niet 1 te berde gebracht. De term 'slachtofferschap' heb ik van jou geleerd, gek genoeg.

Dwaalspoor
15-04-06, 23:06
Geplaatst door mark61
Je hebt hier alle argumenten gekregen en er zelf nog niet 1 te berde gebracht. De term 'slachtofferschap' heb ik van jou geleerd, gek genoeg.

Ik heb vrijwel geen argument gezien, kom laat je schitterende antropologische analyse er eens op los.

mark61
15-04-06, 23:12
Geplaatst door Dwaalspoor
Jij mag het crime passionel of problemen in de relationele sfeer noemen.

Ik noem het helemaal niks. Lees je nu ook al wat er niet staat, ipv alleen niet lezen wat er staat.


Mijn definitie blijft autochtone eerwraak.

Jij kletst al de hele avond uit je nek.


Maar geef nou eens zo een uitgebreide analyse zoals je dat bij de turkse misdrijf in de relationele sfeer deed.

Waarom?

mark61
15-04-06, 23:18
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb vrijwel geen argument gezien, kom laat je schitterende antropologische analyse er eens op los.

Als je weigert te lezen moet je ook niet zeiken.

Dwaalspoor
15-04-06, 23:47
Geplaatst door mark61
Ik noem het helemaal niks. Lees je nu ook al wat er niet staat, ipv alleen niet lezen wat er staat.

Jij kletst al de hele avond uit je nek.

Waarom?

Wat jammer nou dat je het niets durft te noemen. Ik vind je analyses wel interessant als je ze op autochtonen zou toepassen.

Dwaalspoor
15-04-06, 23:48
Geplaatst door mark61
Als je weigert te lezen moet je ook niet zeiken.


Geplaatst door mark61
Ik noem het helemaal niks.

mark61
15-04-06, 23:57
Geplaatst door Dwaalspoor


Niet weeer zo dom doen. Je verveelt me.

Dwaalspoor
16-04-06, 00:02
Geplaatst door mark61
Niet weeer zo dom doen. Je verveelt me.

Ik zit je niet achterna hoor. Jij windt je op, dat je achter me aan huppelt. Als je je daarin verveelt kun je gewoon wat anders gaan doen.