PDA

Bekijk Volledige Versie : Goede en uitzinnige Paasdagen!!!



Wortel
16-04-06, 07:54
Dat wens ik eenieder op deze dag. Voor christenen is dit de kostbaarste dag van het jaar, maar wie je ook bent en wat je ook wel of niet gelooft: moge het voor jullie allemaal een zinderende Pasen zijn.

Vanmorgen heb ik trouwens al een engel gezien. Hij zag eruit als een eend met acht pasgeboren kuikens, maar het was toch een knipoog uit de hemel. :)


Nee, jij "braqueert" op die mensen die dat nooit doen. Maar we hadden het over Wortel. Die twijfelt dus nooit ? Is een te verwaarlozen statistische freak ?

Die twijfelt vast heel veel. Is statistisch te verwaarlozen. Freak zou ik niet zeggen.

...en goede vrienden van Maroc.nl. Vandaag vier ik uitzinnig en uitbundig. Later in de week praten we weer verder . :wink:

Aicha1976
16-04-06, 08:25
Geplaatst door Wortel
Dat wens ik eenieder op deze dag. Voor christenen is dit de kostbaarste dag van het jaar, maar wie je ook bent en wat je ook wel of niet gelooft: moge het voor jullie allemaal een zinderende Pasen zijn.

Vanmorgen heb ik trouwens al een engel gezien. Hij zag eruit als een eend met acht pasgeboren kuikens, maar het was toch een knipoog uit de hemel. :)



...en goede vrienden van Maroc.nl. Vandaag vier ik uitzinnig en uitbundig. Later in de week praten we weer verder . :wink:

Sante en dat je maar veel paaseitjes mag vinden :handbang:

tukkersterror
16-04-06, 11:04
Geplaatst door Wortel
Dat wens ik eenieder op deze dag. Voor christenen is dit de kostbaarste dag van het jaar, maar wie je ook bent en wat je ook wel of niet gelooft: moge het voor jullie allemaal een zinderende Pasen zijn.

Vanmorgen heb ik trouwens al een engel gezien. Hij zag eruit als een eend met acht pasgeboren kuikens, maar het was toch een knipoog uit de hemel. :)



...en goede vrienden van Maroc.nl. Vandaag vier ik uitzinnig en uitbundig. Later in de week praten we weer verder . :wink:

Dank je. :)

Divine_70
16-04-06, 13:40
Geplaatst door Wortel
Dat wens ik eenieder op deze dag.
Vanmorgen heb ik trouwens al een engel gezien.

Oh, ik wist niet dat ik zo dicht bij jou in de buurt was? :zozo: :hihi:

Jij en ook de rest hier op Maroc geweldige paasdagen, hoe je ze ook viert, en eet niet teveel eieren. Daar wordt je "zwaar" van. :zegniets: