PDA

Bekijk Volledige Versie : Duitse kat redt leven van vondeling



Divine_70
17-04-06, 19:44
Een Duitse kat heeft het leven gered van een baby die in Keulen te vondeling was gelegd.

Luid gemiauw
Als het dier niet door luid gemiauw de aandacht van een van de bewoners van de straat had getrokken, was het pasgeboren kind, dat in een laken was gewikkeld, waarschijnlijk door onderkoeling gestorven. Dat meldde de krant Kölnische Rundschau .

Simon
Volgens artsen in het kinderziekenhuis was het jongetje, dat de naam Simon heeft gekregen, slechts enkele uren voor hij werd gevonden geboren. De politie denkt dat degene die het jongetje in de vroege ochtend te vondeling heeft gelegd, er bewust voor gekozen heeft dat te doen bij een huis waar al licht brandde.

Vrouw gezien
Een voorbijgangster heeft aan de politie verteld in de desbetreffende straat kort voor de vondst van de baby een jonge vrouw te hebben gezien die een bundeltje tegen zich aangeklemd hield. Dat zou volgens de leider van het politieonderzoek de moeder kunnen zijn.

~Panthera~
17-04-06, 19:48
Hoe meer ik naar mensen kijk, hoe meer ik van katten hou. :duim:

Divine_70
17-04-06, 20:17
Geplaatst door ~Panthera~
Hoe meer ik naar mensen kijk, hoe meer ik van katten hou. :duim:

Yep, laten we ff weer terug keren op planeet aarde, ipv oorlog voeren en eerwraak plegen. :jammer:

Couscousje
17-04-06, 21:52
Geplaatst door ~Panthera~
Hoe meer ik naar mensen kijk, hoe meer ik van katten hou. :duim:

Hear hear.

Effe Noa een knuf geven.

Als ik haar voor de TV weg kan krijgen, that is.

Cc

~Panthera~
17-04-06, 22:10
Geplaatst door Couscousje
Hear hear.

Effe Noa een knuf geven.

Als ik haar voor de TV weg kan krijgen, that is.

Cc


Ja, het blijven kleine sodemieters. :hihi:

gh.wille
17-04-06, 22:42
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, het blijven kleine sodemieters. :hihi:

Vraag me af wat voor drama hier weer achter schuilt want je moet al vreselijk omhoog zitten als je , je baby zo achter laat .
Ja en poezen zijn eigenwijze dieren , mijn hondjes spelen nog wel eens met sommige , dat is een film waard .