PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Vrouwen met boerka hebben geen recht op bijstand'



Pagina's : [1] 2

Seif
18-04-06, 10:04
'Vrouwen met boerka hebben geen recht op bijstand'

http://www.ikonrtv.nl/uploadedImgs/about200.jpg
Grootvizier Abu Taleb

AMSTERDAM - Vrouwen die een boerka dragen en daardoor geen baan kunnen krijgen, hebben geen recht op bijstand. Dat zegt de Amsterdamse wethouder Aboutaleb in het tijdschrift Opzij. Volgens de wethouder belemmert een boerka vrouwen om makkelijk werk te vinden omdat geen enkele werkgever hen zo wil hebben.

Aboutaleb wijst het dragen van een boerka niet principieel af. Maar je mag als overheid wel iets verwachten van burgers, zegt de wethouder in Opzij. "Niemand wil immers een werkneemster in een boerka. In dit geval zeg ik: boerka uit en solliciteren. Als je dat niet wilt: ook goed, maar dan geen uitkering."

Aboutaleb reageert met zijn voorbeeld op de uitspraak van de Commissie Gelijke Behandeling die een allochtone vrouw in het onderwijs die mannen geen hand wil geven in het gelijk stelde.

Volgens de wethouder is het de vraag of zo iemand in het onderwijs op haar plek is. "Zij moet zich in elk geval realiseren dat zij enorme obstakels voor zichzelf opwerpt met haar houding. Deze vrouw moet inzien dat zij zichzelf buitenspel zet en zich realiseren vaker het risico te lopen afgewezen te worden voor een baan."

Bron: NU.nl (http://www.nu.nl/news/714764/12/%27Vrouwen_met_boerka_hebben_geen_recht_op_bijstan d%27.html)

Victory
18-04-06, 10:08
Nederland, boerkaland. Nederlanders praten meer over burqa en hijab dan non-stop kletsende meisjes op Islamitische forums. :watte?:

tukkersterror
18-04-06, 10:19
Geplaatst door Seif
'Vrouwen met boerka hebben geen recht op bijstand'

Uitgegeven: 18 april 2006 09:22
Laatst gewijzigd: 18 april 2006 09:52

AMSTERDAM - Vrouwen die een boerka dragen en daardoor geen baan kunnen krijgen, hebben geen recht op bijstand. Dat zegt de Amsterdamse wethouder Aboutaleb in het tijdschrift Opzij. Volgens de wethouder belemmert een boerka vrouwen om makkelijk werk te vinden omdat geen enkele werkgever hen zo wil hebben.

Aboutaleb wijst het dragen van een boerka niet principieel af. Maar je mag als overheid wel iets verwachten van burgers, zegt de wethouder in Opzij. "Niemand wil immers een werkneemster in een boerka. In dit geval zeg ik: boerka uit en solliciteren. Als je dat niet wilt: ook goed, maar dan geen uitkering."

Aboutaleb reageert met zijn voorbeeld op de uitspraak van de Commissie Gelijke Behandeling die een allochtone vrouw in het onderwijs die mannen geen hand wil geven in het gelijk stelde.

Volgens de wethouder is het de vraag of zo iemand in het onderwijs op haar plek is. "Zij moet zich in elk geval realiseren dat zij enorme obstakels voor zichzelf opwerpt met haar houding. Deze vrouw moet inzien dat zij zichzelf buitenspel zet en zich realiseren vaker het risico te lopen afgewezen te worden voor een baan."

Bron: NU.nl (http://www.nu.nl/news/714764/12/%27Vrouwen_met_boerka_hebben_geen_recht_op_bijstan d%27.html)


Seif zet er even bij dat de apen in de dierentuin niets met jouw foto te maken hebben en mijd zelf voorlopig ook maar de tram, trein en bussen.:hihi:

MO_NL
18-04-06, 12:09
There we go!

Over een paar maanden herhaalt meneer Abu Taleban dit verhaal met vervanging van burka door hoofddoek.

Immers, veel Nederlandse werkgevers zitten niet te wachten op werkneemsters die een hoofddoek dragen. Dus hoofddoek af als je gaat solliciteren. Weiger je dan hoef je niet op een uitkering te rekenen.

Principe zou hier boven pragmatisme moeten gaan om vrijheid van godsdienst te beschermen en om precedentwerking te voorkomen.

Met zulke medestanders heeft de islam in Nederland geen tegenstanders nodig!

_h4T3D_sE7eN
18-04-06, 12:37
Had nooit gedacht dit te zeggen maar ergens snap ik Appie Taleb wel. Principieel gezien heeft ie gelijk. De uitkering is immers geen gift maar behoort een tijdelijke oplossing te zijn, met uitzondering van diegenen die geen enkele andere mogelijkheid hebben.

Het is wettechnisch gezien alleen niet mogelijk dit streven uit te voeren. Zowel de WWB als de Grondwet zullen aangepast moeten worden om dit idee uit te kunnen voeren.

Ik verdenk Appie eerder van het uitvoeren van 1 of andere PvdA-verkiezingspolitiek, met het oog op de landelijke verkiezingen. Maar dat zal wel weer conspiracy-thinking zijn.

@ Mo_NL: Nog even en je maakt geen aanspraak meer op wat dan ook als je ook maar riekt naar het praktiseren van de Islam.

Lost_lady
18-04-06, 13:33
What a bullshit zeg, Alsof vrouwen met Burqa uitkering hebben.. :watte?:
Ik ken tientallen Burqa dragend vrouwen in Amsterdam hun mannen werken en onderhouden hun.
Mijn vriendin draagt Burqa, ze werkt is een zelfstandig ondernemer en betaald belasting. Idiot Aboutaleb als je onderscheid gaat maken dan maar geen belasting voor die werkende vrouwen die burqa dragen.
Alsof stroomloop is bij de Sociale dienst van vrouwen met Burqa.
Vind maar 1 ...............AbuLahab

Seif
18-04-06, 13:51
Geplaatst door Lost_lady
Ik ken tientallen Burqa dragend vrouwen in Amsterdam hun mannen werken en onderhouden hun.

Hmmm, volgens mij moet ik vaker de deur uit. Ik heb nog nooit een vrouw met burqa gezien in Nederland. Op die dames van de hofstadgroep na dan.

observer
18-04-06, 13:54
Geplaatst door MO_NL
Principe zou hier boven pragmatisme moeten gaan om vrijheid van godsdienst te beschermen en om precedentwerking te voorkomen.
hoe wordt de vrijheid op godsdienst eigenlijk aangetast?

niemand verbied ze een burqa te dragen
er wordt alleen gezegd dat het een belemmering is om werk te vinden

en in dat geval is een uitkering niet terecht
zeker aangezien iemand die een burga draagt zich afzonderd van de samenleving, dan moet je ook geen geld aannemen

tukkersterror
18-04-06, 14:00
Geplaatst door Seif
Hmmm, volgens mij moet ik vaker de deur uit. Ik heb nog nooit een vrouw met burqa gezien in Nederland. Op die dames van de hofstadgroep na dan.

Tja hallo Seif de enigste dag dat jij de deur uitkomt is met carnaval....

Toen was er ook toevallig een burka verbod:lol:

Vind wel jammer dat niemand een topic heeft gemaakt van de vrouw die een echte burqa draagster was en werd verwijderd bij de carnavals optocht omdat zij aanstootgevend was en de politie hard moest optreden tegen de overtreders.

Maar mijn mening is dat een burqa niet kan als je werkt en zal ook geen vrouw aannemen die komt soliciteren in burqa, maar die discussie ben ik al vaker aangegaan.

wytze
18-04-06, 14:20
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Had nooit gedacht dit te zeggen maar ergens snap ik Appie Taleb wel. Principieel gezien heeft ie gelijk. De uitkering is immers geen gift maar behoort een tijdelijke oplossing te zijn, met uitzondering van diegenen die geen enkele andere mogelijkheid hebben.

Het is wettechnisch gezien alleen niet mogelijk dit streven uit te voeren. Zowel de WWB als de Grondwet zullen aangepast moeten worden om dit idee uit te kunnen voeren.

Ik verdenk Appie eerder van het uitvoeren van 1 of andere PvdA-verkiezingspolitiek, met het oog op de landelijke verkiezingen. Maar dat zal wel weer conspiracy-thinking zijn.

@ Mo_NL: Nog even en je maakt geen aanspraak meer op wat dan ook als je ook maar riekt naar het praktiseren van de Islam.


ik ben geen fan van burqa's, maar deze maatregel ben ik helemaal tegen. Straks wordt ieder onwelvallig uiterlijk kenmerk reden om geen bijstand meer te kunnen krjgen.

Nelis70
18-04-06, 14:33
Geplaatst door MO_NL
There we go!

Over een paar maanden herhaalt meneer Abu Taleban dit verhaal met vervanging van burka door hoofddoek.

Immers, veel Nederlandse werkgevers zitten niet te wachten op werkneemsters die een hoofddoek dragen. Dus hoofddoek af als je gaat solliciteren. Weiger je dan hoef je niet op een uitkering te rekenen.

Principe zou hier boven pragmatisme moeten gaan om vrijheid van godsdienst te beschermen en om precedentwerking te voorkomen.

Is het dragen van de boerka verplicht volgens de koran?


Met zulke medestanders heeft de islam in Nederland geen tegenstanders nodig!

_h4T3D_sE7eN
18-04-06, 14:34
Geplaatst door Nelis70
Is het dragen van de boerka verplicht volgens de koran?

Nee.

tukkersterror
18-04-06, 14:46
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Nee.

Dus je kunt ook van een burqa zeggen wat je wilt, zonder problemen?

_h4T3D_sE7eN
18-04-06, 14:50
Geplaatst door tukkersterror
Dus je kunt ook van een burqa zeggen wat je wilt, zonder problemen?

Kun jij dat niet met alles ? Hangt het er niet van af hoe je het brengt ?

Seif
18-04-06, 14:51
Geplaatst door tukkersterror
Dus je kunt ook van een burqa zeggen wat je wilt, zonder problemen?

Tuurlijk, het soort mensen dat voor het dragen van burga's is, zijn doorgaans zeer flexibel en verdraagzaam. :moeilijk:

Cherry Bo
18-04-06, 14:55
Geplaatst door Seif
Hmmm, volgens mij moet ik vaker de deur uit. Ik heb nog nooit een vrouw met burqa gezien in Nederland. Op die dames van de hofstadgroep na dan.

http://www.easternecho.com/images/2005/04/18/news/burka.jpg

Dit is toch een burqa? (Tot op de grond dan.)

MaRiaH
18-04-06, 14:57
Geplaatst door Seif
Tuurlijk, het soort mensen dat voor het dragen van burga's is, zijn doorgaans zeer flexibel en verdraagzaam. :moeilijk:

Dat is een vooroordeel...
je weet tenslotte helemaal niet wie eronder zit.. :wijs:

MaRiaH
18-04-06, 15:04
Geplaatst door MO_NL
There we go!

Over een paar maanden herhaalt meneer Abu Taleban dit verhaal met vervanging van burka door hoofddoek.

Immers, veel Nederlandse werkgevers zitten niet te wachten op werkneemsters die een hoofddoek dragen. Dus hoofddoek af als je gaat solliciteren. Weiger je dan hoef je niet op een uitkering te rekenen.

Principe zou hier boven pragmatisme moeten gaan om vrijheid van godsdienst te beschermen en om precedentwerking te voorkomen.

Met zulke medestanders heeft de islam in Nederland geen tegenstanders nodig!

Ik begrijp jouw reactie wel, maar Burka of hoofdoek( petje of iets dergelijks) is toch een groot verschil. Jij weet net zo goed als ik dat het hierbij gaat om de gezichtsbedekking en dat je niet eens vast kan stellen of het wel echt je werknemer is die komt werken.

De gedachtengang van Aboutaleb is zo gek nog niet. Om een bijstandsuitkering te mogen ontvangen heb je ook bepaalde verplichtingen; één ervan is dat je mee moet werken aan succesvolle reintegratie op de arbeidsmarkt; een burka is daarbij een enorm probleem. Daarmee is niet gezegd dat de burka verboden is. Maar de consequenties voor het dragen ervan zijn dan ook voor de drager.

Eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid. :boer:

Seif
18-04-06, 15:05
Geplaatst door Cherry Bo
http://www.easternecho.com/images/2005/04/18/news/burka.jpg

Dit is toch een burqa? (Tot op de grond dan.)

Volgens mij zijn bij een echt burga ook de ogen bedekt, en heeft deze versie een andere naam. Maar ik kan me vergissen.

Nelis70
18-04-06, 15:11
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Nee.

Dan heeft het dus niet met beperking van vrijheid van godsdienst te maken als de boerkadraagsters geen uitkering meer krijgen.
Dus de opmerking van Mo is irrelevant.

IbnRushd
18-04-06, 15:16
Geplaatst door MaRiaH
Ik begrijp jouw reactie wel, maar Burka of hoofdoek( petje of iets dergelijks) is toch een groot verschil. Jij weet net zo goed als ik dat het hierbij gaat om de gezichtsbedekking en dat je niet eens vast kan stellen of het wel echt je werknemer is die komt werken.



Slaat nergens op. Er zijn voldoende werkgevers die genoegen nemen met het werk die zij op die dag verricht(en). Denk maar aan productiewerk en dat soort dingen. Dan maakt het ook geen bal uit wie er onder die burqa is. En zoals al eerder gezegd, vrouwen met burqa kunnen ook een bedrijf runnen en daarbij komt natuurlijk ook dat zij het liefst vrouwen met burqa als werkneemster aannemen.

IbnRushd
18-04-06, 15:18
Geplaatst door Nelis70
Dan heeft het dus niet met beperking van vrijheid van godsdienst te maken als de boerkadraagsters geen uitkering meer krijgen.
Dus de opmerking van Mo is irrelevant.

De opmerking van Mo is wel relevant, aangezien op dat punt meningverschillen zijn onder de weledelgeleerden.

Cherry Bo
18-04-06, 15:45
Geplaatst door Seif
Volgens mij zijn bij een echt burga ook de ogen bedekt, en heeft deze versie een andere naam. Maar ik kan me vergissen.

Ik weet het ook niet. Niquaab, burqa, wat is wat?

Vraag me af over welke Aboutaleb het heeft.

wytze
18-04-06, 15:45
Geplaatst door MaRiaH
Ik begrijp jouw reactie wel, maar Burka of hoofdoek( petje of iets dergelijks) is toch een groot verschil. Jij weet net zo goed als ik dat het hierbij gaat om de gezichtsbedekking en dat je niet eens vast kan stellen of het wel echt je werknemer is die komt werken.

De gedachtengang van Aboutaleb is zo gek nog niet. Om een bijstandsuitkering te mogen ontvangen heb je ook bepaalde verplichtingen; één ervan is dat je mee moet werken aan succesvolle reintegratie op de arbeidsmarkt; een burka is daarbij een enorm probleem. Daarmee is niet gezegd dat de burka verboden is. Maar de consequenties voor het dragen ervan zijn dan ook voor de drager.

Eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid. :boer:


dat zou al snel en glijdende schaal worden. na de burqa's de piercings, de tatoeages, lang haar, hoofddoek, te lange baard etc. etc.

Cherry Bo
18-04-06, 15:48
Geplaatst door wytze
dat zou al snel en glijdende schaal worden. na de burqa's de piercings, de tatoeages, lang haar, hoofddoek, te lange baard etc. etc.

Tuurlijk niet. :o

duende
18-04-06, 15:52
Geplaatst door wytze
dat zou al snel en glijdende schaal worden. na de burqa's de piercings, de tatoeages, lang haar, hoofddoek, te lange baard etc. etc.
Er zijn inderdaad banen waar je niet met tatouages en/of piercings kan solliciteren. Het kan wel, maar je wordt niet aangenomen. Politie of bewaking b.v. Ik denk dat als je een manager baantje ambieerd ook niet met een tatouage in je nek moet komen aanzetten.
Ik ben vroeger ook wel eens door het arbeids bureau op de vingers getikt omdat ik in een leren broek aan kwam zetten. Ik kleedde me niet representatief. tsja...... :D

tukkersterror
18-04-06, 15:58
Geplaatst door Seif
Tuurlijk, het soort mensen dat voor het dragen van burga's is, zijn doorgaans zeer flexibel en verdraagzaam. :moeilijk:

Nou ik vind die vrouwen in burqa's net de vrouwelijk leden van de K.K.K. de ene in het wit de mannetjes en zwart de vrouwtjes.

Dat is echt het eerste wat bij mij opkwam de eerste keer dat ik zo'n ding zag.

super ick
18-04-06, 16:05
Geplaatst door MO_NL
There we go!

Over een paar maanden herhaalt meneer Abu Taleban dit verhaal met vervanging van burka door hoofddoek.
BELACHELIJKE AANNAME EN EEN BEETJE SIMPEL OM DE ZAAK EERST ZELF UIT ZIJN VERBAND TE TREKKEN EN DAAR DAARNA COMMENTAAR OP TE GEVEN. AL SAHAF DEED HET NOG BETER.
Immers, veel Nederlandse werkgevers zitten niet te wachten op werkneemsters die een hoofddoek dragen. Dus hoofddoek af als je gaat solliciteren. Weiger je dan hoef je niet op een uitkering te rekenen.
BULLSHIT EN FEITELIJK ONJUIST. HEB ME DE LAATSTE JAREN VEEL BEWOGEN BINNEN HOGE SCHOLEN VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJEN. DAAR BEN IK PLENTY MEISJES/VROUWEN MET EEN HOOFDDOEK TEGEN GEKOMEN. EN NIET MET EEN DWEIL IN HUN HANDEN. WAS GEEN ENKEL PUNT VAN DISCUSSIE.
Principe zou hier boven pragmatisme moeten gaan om vrijheid van godsdienst te beschermen en om precedentwerking te voorkomen.
EEN BURKA HEEFT GEEN KLOTE MET WELKE GODSDIENST DAN OOK TE MAKEN! DAT IS HIER AL UITENTREURE UITGEDISCUSSIEERD.
Met zulke medestanders heeft de islam in Nederland geen tegenstanders nodig!
KOMT HET VERHAALTJE WEER BOVEN? WIE KRITIEK HEEFT IS TEGENSTANDER VAN DE ISLAM? WORDT HOOG TIJD DAT JE DIE MIDDEN-OOSTERSE WIJSHEID EENS VAN JE AFSCHUD, OPROERKRAAIER.

~Panthera~
18-04-06, 16:07
Geplaatst door duende
Er zijn inderdaad banen waar je niet met tatouages en/of piercings kan solliciteren. Het kan wel, maar je wordt niet aangenomen. Politie of bewaking b.v. Ik denk dat als je een manager baantje ambieerd ook niet met een tatouage in je nek moet komen aanzetten.
Ik ben vroeger ook wel eens door het arbeids bureau op de vingers getikt omdat ik in een leren broek aan kwam zetten. Ik kleedde me niet representatief. tsja...... :D


Ach, met een leren broek en een paar tattoo's wordt je in ieder geval wel weer ergens anders aangenomen. ;)

super ick
18-04-06, 16:07
Geplaatst door Victory
Nederland, boerkaland. Nederlanders praten meer over burqa en hijab dan non-stop kletsende meisjes op Islamitische forums. :watte?:

EHHHH IK GELOOF DAT IK ME NU TOCH EVEN BIJ JE AANSLUIT. HOEVEEL ECHTE BURKADRAAGSTERS ZIJN ER NU HELEMAAL IN NEDERLAND? EN HOEVEEL DAARVAN MOGEN WERKEN VAN HUN MAN.
VERWAARLOOSBAAR OP 16.000.000 MENSEN.

IbnRushd
18-04-06, 16:11
Geplaatst door superdick
EEN BURKA HEEFT GEEN KLOTE MET WELKE GODSDIENST DAN OOK TE MAKEN! DAT IS HIER AL UITENTREURE UITGEDISCUSSIEERD.


:maf: Ik ken hier geen enkele islamitische deskundige op dit forum, laat staan dat zij jou daarin gelijk geven. Beetje maf dat je maroc-discussies als bron gebruikt, vind je niet?

IbnRushd
18-04-06, 16:14
Geplaatst door superdick
EHHHH IK GELOOF DAT IK ME NU TOCH EVEN BIJ JE AANSLUIT. HOEVEEL ECHTE BURKADRAAGSTERS ZIJN ER NU HELEMAAL IN NEDERLAND? EN HOEVEEL DAARVAN MOGEN WERKEN VAN HUN MAN.
VERWAARLOOSBAAR OP 16.000.000 MENSEN.

Vindt jij dat een 'ongetrouwd' of 'getrouwd' burqadraagster die een baan zoekt waarin gezichtsbedekking niet hindert, recht heeft op een uitkering?

duende
18-04-06, 19:24
Die vrouwen moeten zelf weten hoe ze zich kleden. Maar bepaalde baantjes kunnen ze wel schudden. Ik zou b.v niet graag uit narcose bij komen en er staat zo een zwart spook naast me. Yech. Maar als ze vuilnisvrouw of productie werk willen gaan doen. Wat is daar op tegen. Vezekeringen verkopen ook een goede keuze. Of bij de boekenclub.
En op een uitkering heeft iedereen recht. Niks marginaliseren. Dat doen de dames zelf wel.

Nelis70
18-04-06, 19:57
Geplaatst door superdick
EHHHH IK GELOOF DAT IK ME NU TOCH EVEN BIJ JE AANSLUIT. HOEVEEL ECHTE BURKADRAAGSTERS ZIJN ER NU HELEMAAL IN NEDERLAND? EN HOEVEEL DAARVAN MOGEN WERKEN VAN HUN MAN.
VERWAARLOOSBAAR OP 16.000.000 MENSEN.

Houd eens op met die irritante hoofdletters.

Sallahddin
18-04-06, 20:51
Geplaatst door Seif
'Vrouwen met boerka hebben geen recht op bijstand'

http://www.ikonrtv.nl/uploadedImgs/about200.jpg
Grootvizier Abu Taleb

AMSTERDAM - Vrouwen die een boerka dragen en daardoor geen baan kunnen krijgen, hebben geen recht op bijstand. Dat zegt de Amsterdamse wethouder Aboutaleb in het tijdschrift Opzij. Volgens de wethouder belemmert een boerka vrouwen om makkelijk werk te vinden omdat geen enkele werkgever hen zo wil hebben.

Aboutaleb wijst het dragen van een boerka niet principieel af. Maar je mag als overheid wel iets verwachten van burgers, zegt de wethouder in Opzij. "Niemand wil immers een werkneemster in een boerka. In dit geval zeg ik: boerka uit en solliciteren. Als je dat niet wilt: ook goed, maar dan geen uitkering."

Aboutaleb reageert met zijn voorbeeld op de uitspraak van de Commissie Gelijke Behandeling die een allochtone vrouw in het onderwijs die mannen geen hand wil geven in het gelijk stelde.

Volgens de wethouder is het de vraag of zo iemand in het onderwijs op haar plek is. "Zij moet zich in elk geval realiseren dat zij enorme obstakels voor zichzelf opwerpt met haar houding. Deze vrouw moet inzien dat zij zichzelf buitenspel zet en zich realiseren vaker het risico te lopen afgewezen te worden voor een baan."

Bron: NU.nl (http://www.nu.nl/news/714764/12/%27Vrouwen_met_boerka_hebben_geen_recht_op_bijstan d%27.html)


Aboutaleb heeft wel gelijk voor een keer!!!...

observer
18-04-06, 20:55
Geplaatst door duende
Maar als ze vuilnisvrouw of productie werk willen gaan doen. Wat is daar op tegen. Vezekeringen verkopen ook een goede keuze. Of bij de boekenclub.
En op een uitkering heeft iedereen recht. Niks marginaliseren. Dat doen de dames zelf wel. daar zit je dus feit

wie gewerkt heeft en ontslagen wordt heeft recht op ww (dus niet als je ontslag neemt)

wie geen recht heeft op ww komt in de bijstand, 1 van de eisen is dat je meewerkt aan het verkrijgen van een baan

als je dat tegenwerkt dan raak je je uitkering kwijt

en bij productiewerk (en ook vuilnis en magazijnwerkbv) is het dragen van ruime kleding niet echt gewenst kan gevaarlijk je weet wel naad burga tussen de as en hops daar vliegt ze door de lucht

barfly
18-04-06, 21:57
Ik vraag me een beetje af waarom Aboutaleb de boerka's nu noemt in deze. Alsof de boerka's Nederland plat lopen. Beetje holle retoriek lijkt me.

Ik heb dus echt nog nooit een boerka drager gezien irl.

Baddha
18-04-06, 22:02
Aboutaleb heeft wel een punt, maar ik ben het niet eens met zijn voorstel.

Hij maakt hier een expliciet punt van de burka en dat terwijl dit in de praktijk niet of nauwelijks een probleem is. Dit is mijn inziens niet nodig. Ofwel er is een lijst van specifieke zaken die niet horen te worden gedragen bij een sollicitatiegesprek of er moet een algemene regel zijn die stelt dat de sollicitant 'representatief' gekleed is.

Ik geloof niet dat er momenteel sprake is van een lijst van 'verboden' zaken, dus dan heeft het geen pas om de burka expliciet te melden. Mits er is bepaald dat de sollicitant representatief voor de dag moet komen, dan is er geen reden om de burka speciaal te noemen.

Ik vind wel dat Aboutaleb gelijk heeft als hij zegt dat het recht op een WW uitkering moet vervallen indien de sollicitant het gesprek 'saboteerd'. Verschijnen in een burka valt daar wat mij betreft absoluut onder. Het hoeft weliswaar geen invloed te hebben op het werk, het heeft zeker invloed op het gesprek. Bij een sollicitatie gaat het ook om je uitstraling. Als monteur hoef je ook niet in een overall of een oliebesmeurd t-shirt aan te komen zetten.

Ik vind dat er best een discussie mag ontstaan over het conflict tussen religieuze tradities en burgerplichten. Het mag niet zo zijn dat men vanwege een religieuze achtergrond makkelijker in staat is om een uitkering te bemachtigen danwel te behouden.


Afgezien van deze discussie ben ik van mening dat in een seculiere staat als Nederland religie een persoonlijke aangelegenheid is en dat men zijn of haar religieuze identiteit niet al teveel zou moeten opdringen aan andersdenkenden.

Lost_lady
18-04-06, 22:09
Geplaatst door observer
daar zit je dus feit

wie gewerkt heeft en ontslagen wordt heeft recht op ww (dus niet als je ontslag neemt)

wie geen recht heeft op ww komt in de bijstand, 1 van de eisen is dat je meewerkt aan het verkrijgen van een baan

als je dat tegenwerkt dan raak je je uitkering kwijt

en bij productiewerk (en ook vuilnis en magazijnwerkbv) is het dragen van ruime kleding niet echt gewenst kan gevaarlijk je weet wel naad burga tussen de as en hops daar vliegt ze door de lucht

Met een Burqa kunnen ze prima productiewerk doen,hoor

Ik heb een Tandarts assistant gezien met een Burqa in Amsterdam, als die vrouwen willen werken moet kunnen, recht op bijstand ook,iedereen moet een gelijk behandeling krijgen, rasta,burqa,piercing etc whatever.
Maak geen druk, leef het leven is maar één keer :slaap:
Live the life shorty!

papol
18-04-06, 22:35
Geplaatst door duende
Die vrouwen moeten zelf weten hoe ze zich kleden. Maar bepaalde baantjes kunnen ze wel schudden. Ik zou b.v niet graag uit narcose bij komen en er staat zo een zwart spook naast me. Yech. Maar als ze vuilnisvrouw of productie werk willen gaan doen. Wat is daar op tegen. Vezekeringen verkopen ook een goede keuze. Of bij de boekenclub.
En op een uitkering heeft iedereen recht. Niks marginaliseren. Dat doen de dames zelf wel.

Ik heb nooit geweten welk beroep, behalve thuiswerk .... echter de OK is idd een goede ... De assisterende aldaar zijn volledig gekleed, slechts de ogen zijn zichtbaar en zelfs die worden vaak afgeschermd middels een bril. Het komplete inkleden vind helaas pas op de OKkamer zelf plaats, maar dat moet op te lossen zijn. Kortom, als burkadraagsters is juist de OK de meest geschikte plek om te werken....
Gr. P

tukkersterror
18-04-06, 22:35
Geplaatst door IbnRushd
Vindt jij dat een 'ongetrouwd' of 'getrouwd' burqadraagster die een baan zoekt waarin gezichtsbedekking niet hindert, recht heeft op een uitkering?

Laten we de vraag anders stellen en ik neem aan dat David dit misschien ook kan beamen, hoeveel kans denk je dat deze vrouwen hebben op de arbeidsmarkt.

Ik heb zelf een bedrijf, maar ik zal om emotionele en economische redenen nooit een vrouw aannemen die een burka draagt.

1. voor de verkoop is zij ongeschikt.
2. Magazijn werk is te zwaar voor haar.
3. lopendeband werk is te gevaarlijk door kans op beknelling.
4. administratief werk vertrouw ik haar niet voor omdat ik haar gezicht niet kan zien.
en zo kan ik uren doorgaan, maar ik vind een burqa ook een belachelijk kleding stuk.

tukkersterror
18-04-06, 22:58
Geplaatst door papol
Ik heb nooit geweten welk beroep, behalve thuiswerk .... echter de OK is idd een goede ... De assisterende aldaar zijn volledig gekleed, slechts de ogen zijn zichtbaar en zelfs die worden vaak afgeschermd middels een bril. Het komplete inkleden vind helaas pas op de OKkamer zelf plaats, maar dat moet op te lossen zijn. Kortom, als burkadraagsters is juist de OK de meest geschikte plek om te werken....
Gr. P

Het omkleden gebeurd in een gezamelijke hogedruk ruimte, het complete operatie team komt daar binnen in de eerste sterielle ruimte, dit om de druk zo goed mogelijk op peil te houden.
Daar worden ze door een kleding assistent geholpen in de operatie kleding nadat zij zich hebben uitgekleed en hun handen hebben gedesinfecteerd, geholpen in de ok kleding worden hun een sterielle verpakking aangereikt met daarin de sterielle handschoenen.
Als zij allen gekleed zijn worden ze door de beide, hulpen via sterielle ruimte twee naar de ok-room gebracht, daar aangekomen, halen de twee hulpen de patient tot aan de sterielle 2e kamer, waarna ok hulp deze binnen rijdt.
Na de operatie word er gedoucht door het hele team, is verplicht ivm SRA virus.
Dus hoe wil je dit oplossen om zo iemand met burqa alleen te laten omkleden?
Ik denk dat geen 1 ziekenhuis in Nederland het wil riskeren om de overdruk kwijt te raken in het sterielle gedeelte met alle gevolgen van dien.

Bij een spoed operatie op de eerste hulp kleden doktoren en verpleging zich vaak om in een zelfde kamer.
Normaal heb je teams die op elkaar zijn ingespeeld en elkaar volledig begrijpen.

Ik ben bang dat het meisje daar geen leven heeft, hoe goed ze haar best ook zal doen!!!
Het is een wereld opzich......

Eigenwijz
18-04-06, 23:09
Geplaatst door tukkersterror
4. administratief werk vertrouw ik haar niet voor omdat ik haar gezicht niet kan zien.
en zo kan ik uren doorgaan, maar ik vind een burqa ook een belachelijk kleding stuk. [/B]

Schei toch uit tukkersterror, ik durf te wedde dat juist die dame in burka vele malen meer te vertrouwen is dan een dame in mini, hakke en laag decollete ... :P

Jammer dat beste Ahmed het argument Burka in zijn mond neemt om zich te profileren. Het is duidelijk dat A de ladder der suxes aan het beklimmen is. Eerste moest Verdonk uit de weg en nu worden burka's ter discussie gesteld. Beide zaken kan je je gerust afvragen of het effect heeft en reeel is. Op dat punt kan je de discussie sluiten op punt van, zieltjes winnen, profileren en eigenbelng van Achmed.

Wat ik wel betreurenswaardig vind is dat meeste "voorstanders" van de Burka wel wetten en regels weten aan te halen ter bescherming van de Burka maar helaas hierin minder in slagen als het om gelijkheidsbeginsel van de man en vrouw gaat in de Islam en de wetten en regels. En die zijn gelijk. Laat staan dat iemand naar voren weet te brengen dat zowel de man als vrouw binnen Islam moeten kunnen groeien en ontwikkelen. Door te zeggen, haar man werkt en onderhoudt er breekt men 2 regels al. Zij is de ondergeschikte, en zij wordt bellemerd in haar ontwikkeling. Dan praten we niet eens over het feit dat de man, niet volledig bedekt is. Neemt men het argument dat een man dat niet hoeft te zijn, breekt men weer de regel van gelijkheidsbeginsel.

En als laatste mis ik te vaak de woorden waarin gepreedikt wordt dat een goede moslim maatschappelijk betrokken moet zijn, mee gaan in ontwikkelingen, streven naar verbetering onder daarvoor aanwezige omstandigheden, gelovig man/vrouw, zwakkeren helpen, het criminele en fraude pad na te laten etc.

iedereen moet voor zich weten hoe die erbij loopt en wat voor geloofsovertuiging deze nastreeft, echter dient men wel de normen en waarden van het "gast"- huis in acht te nemen.

MaRiaH
18-04-06, 23:31
Geplaatst door Eigenwijz
Schei toch uit tukkersterror, ik durf te wedde dat juist die dame in burka vele malen meer te vertrouwen is dan een dame in mini, hakke en laag decollete ... :P



Ook dat mag niet tijdens productiewerk.. ;)
Er zijn nu eenmaal voorschriften..

in de bouw moet je een helm op..
Bij sommige bedrijven mag je niet in spijkerbroek verschijnen..

zo heeft iedere branche zijn regels.

Dat geklets over burka's vind ik inderdaad ook overdone.
Het zijn er slechts enkelen die zo 'n ding dragen.. hoe meer er over geluld wordt hoe meer het gedragen gaat worden.
Da's pas eigenwijs.. ;)

tukkersterror
18-04-06, 23:46
Geplaatst door Eigenwijz
Schei toch uit tukkersterror, ik durf te wedde dat juist die dame in burka vele malen meer te vertrouwen is dan een dame in mini, hakke en laag decollete ... :P


Nee Eigenwijz, als iemand bij mij soliciteert is de eerste indruk heel belangrijk, oogcontact, de handdruk, de loop, de eerste woorden van presentatie, verder kijk je naar verzorging, nagels, haar, gebit.

Dit is het eerste waar een ondernemer oplet de pure lichaamstaal.

Nu zal bij mij een dame in mini en hakken ook geen hoge ogenscoren.

sater
19-04-06, 00:09
Geplaatst door IbnRushd
Vindt jij dat een 'ongetrouwd' of 'getrouwd' burqadraagster die een baan zoekt waarin gezichtsbedekking niet hindert, recht heeft op een uitkering?

En wat als een boerkadraagster, op grond van geweigerde uitkering, het Meldpunt Racisme inschakelt om een rechtzaak aan te spannen. Zou wellicht interessante precedenten kunnen opleveren.

observer
19-04-06, 00:10
Geplaatst door tukkersterror
Nee Eigenwijz, als iemand bij mij soliciteert is de eerste indruk heel belangrijk, oogcontact, de handdruk, de loop, de eerste woorden van presentatie, verder kijk je naar verzorging, nagels, haar, gebit.

Dit is het eerste waar een ondernemer oplet de pure lichaamstaal.

Nu zal bij mij een dame in mini en hakken ook geen hoge ogenscoren. iemand moet in het team passen en om eerlijk te zijn denk ik dat 99,99% van de wereld niets met burka's heeft ergo zal dus niet in het team passen

een ex werkgever van me zei altijd "zet je knapste vrouw achter de balie als iemand dan moet wachten kijkt hij naar haar en niet naar de klok" erg dom aangezien er zelden iemand zat te wachten

tukkersterror
19-04-06, 00:58
Geplaatst door observer
iemand moet in het team passen en om eerlijk te zijn denk ik dat 99,99% van de wereld niets met burka's heeft ergo zal dus niet in het team passen

een ex werkgever van me zei altijd "zet je knapste vrouw achter de balie als iemand dan moet wachten kijkt hij naar haar en niet naar de klok" erg dom aangezien er zelden iemand zat te wachten

Is trouwens een tekst van toon hermans heeft een tijdje bij mij op kantoor gehangen als tegel, maar is helaas gesneuveld.

Maar om even on topic te blijven.

Een burqa is zo zonde van de opleiding welke diploma ze ook haalt ze zal nooit gewaardeerd worden om haar opleiding, de kleding die zij draagt zal voor haar altijd een belemmering zijn en blijven.

Wat betreft het geloof dat het daar weinig of niets mee te maken heeft ben ik van overtuigd.
Ik ken een Nederlandse vrouw die deze kleding draagt, ik was zeer verrast haar in deze kleding tegen te komen.
Zij zelf had er geen problemen mee, maar zij vertelde mij wel dat haar man zijn familie dit op prijs stelde als zij de straat op gaat.
En ze deed dit uit respect voor haar familie en daar kan ik mij iets bijvoorstellen.

Ik kleed mij bij mijn schoonfamilie ook anders dan hier thuis in Nederland, ook uit respect voor mijn vrouw en familie.

Maar voor mijn werk kleed ik mij zo als het op dat moment verplicht is en heb altijd een maatpak in de auto voor het geval dat.

brahim_nador
19-04-06, 01:17
AbouTaleb....vroeger waren ook de stemmen van vrouwen Boerka's belnagrijk...maar nu dat hij zij doel heeft bereikt, doet hij onze zusters dit aan omdat zij voor hun identiteit origibeel willen behouden.
jammer genoeg dat iemand van onze bloed ons die aandoet...moge allah (swt) het jou vergeven Aboutaleb..

Baddha
19-04-06, 01:23
Geplaatst door brahim_nador
AbouTaleb....vroeger waren ook de stemmen van vrouwen Boerka's belnagrijk...maar nu dat hij zij doel heeft bereikt, doet hij onze zusters dit aan omdat zij voor hun identiteit origibeel willen behouden.
jammer genoeg dat iemand van onze bloed ons die aandoet...moge allah (swt) het jou vergeven Aboutaleb..

Als politicus dien je het algemene doel en niet specifiek die van een bepaalde bevolkingsgroep.

Volgens mij zijn er dermate weinig burka dragende vrouwen die ook nog eens stemmen dat ie het daar echt niet voor hoeft te doen.

Dwaalspoor
19-04-06, 02:12
Ach wat moet ik eraan toevoegen? Wie belt aboutaleb op en vraagt hem hoeveel burka-dragende vrouwen een uitkering gevraagd hebben dat hij met zo een mededeling aan komt draven.

Ach zo werkt politiek, alvast over iets publiceren uit een blad wat nog moet uitkomen met als onderwerp wat vrijwel niet voorkomt.

Aboutaleb je hebt een belangrijke politieke daad verricht en een groot probleem opgelost. Burkadragende vrouwen is een belangrijke item wat een snelle oplossing behoeft.

Trouwens de gemeente Utrecht kwam er al begin oktober mee aandraven: Hier een plaatje uit het AD van oktober 2005 waar tegelijkertijd verdonk ook bezig was met een Burka-verbod.

http://img238.imageshack.us/img238/3897/burka7jc.jpg

~Panthera~
19-04-06, 02:24
Misschien 10 burqua's in heel Nederland: het gaat zoals gewoonlijk weer nergens over in de politiek. :moe:

Elie Hobeika
19-04-06, 03:21
Geplaatst door ~Panthera~
Misschien 10 burqua's in heel Nederland: het gaat zoals gewoonlijk weer nergens over in de politiek. :moe:


Moslims zijn gewoon de nieuwe 'niggers' van de wereld..

En daar moeten ze constante nadruk op leggen..

I don't blame them...

Retards are not to blame..

sater
19-04-06, 08:16
Geplaatst door ~Panthera~
Misschien 10 burqua's in heel Nederland: het gaat zoals gewoonlijk weer nergens over in de politiek. :moe:

:duim: de boerka doet te veel stof opwaaien? Nog even en het is geuzenkleding geworden?

super ick
19-04-06, 08:29
Geplaatst door IbnRushd
:maf: Ik ken hier geen enkele islamitische deskundige op dit forum, laat staan dat zij jou daarin gelijk geven. Beetje maf dat je maroc-discussies als bron gebruikt, vind je niet?

Nee hoor ik lees meer dan alleen Maroc.

super ick
19-04-06, 08:33
Geplaatst door IbnRushd
Vindt jij dat een 'ongetrouwd' of 'getrouwd' burqadraagster die een baan zoekt waarin gezichtsbedekking niet hindert, recht heeft op een uitkering?

Voor mij heb je alleen recht op een uitkering als je volledig beschikbaar bent voor de arbeidsmarkt.
Met een burka ben je dat niet. Simpel.

~Panthera~
19-04-06, 10:19
Geplaatst door sater
:duim: de boerka doet te veel stof opwaaien? Nog even en het is geuzenkleding geworden?


Zoiets ja.
Als er nu een half miljoen in zouden lopen, dan zou het een punt van discussie kunnen zijn.
Nu vind ik het mierenneuken in de marge.
En inderdaad: hoe meer je dingen verbied, hoe leuker het wordt. :D
Herkennen wij dit niet allemaal ? :stout:

Gerard074
19-04-06, 10:27
Geplaatst door ~Panthera~
Nu vind ik het mierenneuken in de marge.


het is trouwens miereneuken en muggensiften. :)

~Panthera~
19-04-06, 11:10
Geplaatst door Gerard074
het is trouwens miereneuken en muggensiften. :)


Kijk, dat bedoel ik nou: het mag eigenlijk niet, maar ik doe het lekker wel. :stout:

wytze
19-04-06, 11:12
Geplaatst door Cherry Bo
Tuurlijk niet. :o



Een artikel in het Parool van gister meldde dat het al gebeurt bij het CWI in amsterdam dat mensen met burqa, zware tatoeages op opvallende plekken of veel piercings geen bijstands-uitkering krijgen.
Het wachten is op de volgende groep.

Bofko
19-04-06, 11:17
Geplaatst door wytze
Een artikel in het Parool van gister meldde dat het al gebeurt bij het CWI in amsterdam dat mensen met burqa, zware tatoeages op opvallende plekken of veel piercings geen bijstands-uitkering krijgen.
Het wachten is op de volgende groep.

D´r zijn van die mensen die overal hellende vlakken zien.

wytze
19-04-06, 12:28
Geplaatst door Bofko
D´r zijn van die mensen die overal hellende vlakken zien.



niet overal maar als het om recht op bijstand gaat moet je wel behoorlijk blind zijn, of een soort van struisvogel, als je de glijdende schaal niet ziet.

Bofko
19-04-06, 12:40
Geplaatst door wytze
niet overal maar als het om recht op bijstand gaat moet je wel behoorlijk blind zijn, of een soort van struisvogel, als je de glijdende schaal niet ziet.

Het lijkt mij een uitstekende zaak voor iedereen dat ze een bijstand verdienen en niet zomaar krijgen. En zeker voor jongeren.

wytze
19-04-06, 15:01
Geplaatst door Bofko
Het lijkt mij een uitstekende zaak voor iedereen dat ze een bijstand verdienen en niet zomaar krijgen. En zeker voor jongeren.



en zo zijn er mensen die enthusiast meewerken aan de volledige uitholling van ons sociaal stelsel.

super ick
19-04-06, 16:24
Geplaatst door wytze
en zo zijn er mensen die enthusiast meewerken aan de volledige uitholling van ons sociaal stelsel.

WAAROM? WAT IS ER OP TEGEN DAT JE WAT MOET DOEN VOOR EEN UITKERING, ALS DAARTOE IN STAAT BENT?

observer
19-04-06, 16:31
Geplaatst door wytze
en zo zijn er mensen die enthusiast meewerken aan de volledige uitholling van ons sociaal stelsel. mensen die het sociaal stelsel misbruiken hollen dat veel meer uit

wytze
19-04-06, 16:39
Geplaatst door observer
mensen die het sociaal stelsel misbruiken hollen dat veel meer uit



wat is misbruik? is het misbruik als je geen werk kunt vinden om een bijstandsuitkering te vragen? Nee, natuurlijk. is dat misbruik als je 19 of 21 bent? Nee, natuurlijk.

Bofko
19-04-06, 17:08
Geplaatst door wytze
en zo zijn er mensen die enthusiast meewerken aan de volledige uitholling van ons sociaal stelsel.

Dat zou jouw aanpak veroorzaken. Mensen die niet verder kijken dan hun eigen neus, de nieuwe conservatieven....

Integendeel dus . Door op de bijstand te bezuinigen kan er bij de AOW misschien wat bij.

Nelis70
19-04-06, 17:11
Geplaatst door ~Panthera~
Misschien 10 burqua's in heel Nederland: het gaat zoals gewoonlijk weer nergens over in de politiek. :moe:

Ach, het komt voor, en dan kan je het maar beter voor zijn dan dat je weer met de regels achter de werkelijkheid aanhobbelt, wat al regelmatig gebeurt.

tukkersterror
19-04-06, 21:24
snap niet dat mensen geen werk kunnen vinden.

Mijn zoon 15 bijna 16 gaat naar school maar heeft twee baantjes, eentje als verkoper in een boom kwekerij en ander baliewerk bij een tank station.

Bij beide kan hij aan de slag als hij zijn school af heeft.

Biede banen heeft hij gekregen door gewoon naar bedrijven heen te stappen en te vragen voor werk, laat zijn telefoon nummer achter op een kaartje met de mededeling bel even als je werk hebt.

Nee werk zoeken is je zelf aanbieden, een goede binnenkomer bij een solicitatie gesprek is, "Ik kan niets maar wil vandaag graag beginnen".

Maar 9 van de 10 komen binnen handen in de zak met de vraag u heb zeker geen werk voor me?

:schrik: Nee ik plaats een advertentie voor de kat zijn kut.

Dwaalspoor
19-04-06, 21:26
Steun voor plan Ahmed Aboutaleb

TON DAMEN

AMSTERDAM - De Amsterdamse PvdA-wethouder Ahmed Aboutaleb van Sociale Zaken krijgt bijval na zijn uitspraken over het mogelijk intrekken van uitkeringen bij werkzoekende vrouwen die een boerka dragen.

Aboutaleb deed zijn uitspraken in het feministische tijdschrift Opzij. Judith Sargentini, die nieuwe fractieleider van GroenLinks, zegt dat ze zich kan voorstellen dat werkgevers reserves hebben bij vrouwen die van top tot teen gesluierd zijn. ''Het weigeren van een uitkering is de uiterste consequentie.''

Sargentini: ''De Nederlandse overheid hoeft het niet gewoon te vinden dat vrouwen tot in lengte van jaren zwaar gesluierd aan het openbare leven deelnemen.''

En de regels gelden voor iedereen. ''Jongeren krijgen bij het arbeidsbureau ook te horen dat ze beleefd moeten zijn en hun pet af moeten zetten bij een sollicitatiegesprek. Het hele gezicht vol tattoos kan ook een probleem zijn.''

PvdA-fractievoorzitter Manon van der Garde steunt Aboutaleb volledig en ook de oppositie stemt in met de harde uitspraken. SP-fractievoorzitter Remine Alberts: ''Werkzoekenden moeten openstaan voor de eisen van werkgevers. Maar we moeten ook kijken of die terecht zijn. Een telefoniste mag best een boerka dragen, een lerares niet.''

Stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch (PvdA), voorheen woordvoerder van de Unie van Marokkaanse Moskeeën in Amsterdam en Omstreken, steunt zijn partijgenoot ook: ''Als vaststaat dat iemand geen baan wordt gegund omdat zij een boerka draagt, moet de boerka maar uit. Ik zou wel graag zien dat dit eerst wordt onderzocht.''

In de Tweede Kamer ontmoet de uitspraak van Aboutaleb evenmin verzet.


© Het Parool, 19-04-2006

http://www.parool.nl/nieuws/2006/APR/19/ams1.html

De politiek heeft een onderwerp waarop ze allemaal eensgezind gratis kunnen scoren. De (s)linkse vrouwen voorop.

Tomas
19-04-06, 21:27
Geplaatst door Seif
'Vrouwen met broekan hebben geen recht op bijstand'


Lastig soms als dyslect.

tukkersterror
19-04-06, 21:34
Geplaatst door Tomas
Lastig soms als dyslect.

Dan is er nog maar 1 oplossing Allemaal de broek uit:hihi:

binloser
20-04-06, 08:41
je moet als samenleving toch grenzen stellen aan kleding. De 2 uitersten; (bijna) naakt en helemaal bedekt (de boerka) gaan te ver. De boerka is bovendien verboden uit oogpunt van veligheid. Ikzelf zou het ook nog 's willen verbieden uit oogpunt van esthetiek e.d. want laten we wel wezen; welke man wil zo een vrouw zien? (= niet zien) Hoe staat 't eigenlijk met het libido van de mannen die horen bij de gemeenschap (wat is dat eigenlijk voor gemeenschap?) waar boerka's normaal zijn. Niet best lijkt mij. Het probleem ligt denk ik bij die mannen.

IbnRushd
20-04-06, 11:42
Geplaatst door superdick
Nee hoor ik lees meer dan alleen Maroc.

Dan nog heb je het mis.

mohammed78
20-04-06, 12:51
Geplaatst door Seif
'Vrouwen met boerka hebben geen recht op bijstand'

http://www.ikonrtv.nl/uploadedImgs/about200.jpg
Grootvizier Abu Taleb

AMSTERDAM - Vrouwen die een boerka dragen en daardoor geen baan kunnen krijgen, hebben geen recht op bijstand. Dat zegt de Amsterdamse wethouder Aboutaleb in het tijdschrift Opzij. Volgens de wethouder belemmert een boerka vrouwen om makkelijk werk te vinden omdat geen enkele werkgever hen zo wil hebben.

Aboutaleb wijst het dragen van een boerka niet principieel af. Maar je mag als overheid wel iets verwachten van burgers, zegt de wethouder in Opzij. "Niemand wil immers een werkneemster in een boerka. In dit geval zeg ik: boerka uit en solliciteren. Als je dat niet wilt: ook goed, maar dan geen uitkering."

Aboutaleb reageert met zijn voorbeeld op de uitspraak van de Commissie Gelijke Behandeling die een allochtone vrouw in het onderwijs die mannen geen hand wil geven in het gelijk stelde.

Volgens de wethouder is het de vraag of zo iemand in het onderwijs op haar plek is. "Zij moet zich in elk geval realiseren dat zij enorme obstakels voor zichzelf opwerpt met haar houding. Deze vrouw moet inzien dat zij zichzelf buitenspel zet en zich realiseren vaker het risico te lopen afgewezen te worden voor een baan."

Bron: NU.nl (http://www.nu.nl/news/714764/12/%27Vrouwen_met_boerka_hebben_geen_recht_op_bijstan d%27.html)



nu: afgewezen wegens burka of hijaab ...

na paar jaren : afgewezen wegens huid kleur...

observer
20-04-06, 13:27
Geplaatst door wytze
wat is misbruik? is het misbruik als je geen werk kunt vinden om een bijstandsuitkering te vragen? Nee, natuurlijk. is dat misbruik als je 19 of 21 bent? Nee, natuurlijk. nee maar het is wel misbruik als je je kans op werk bewust verminderd

sater
20-04-06, 14:50
Geplaatst door mohammed78
nu: afgewezen wegens burka of hijaab ...

na paar jaren : afgewezen wegens huid kleur...

:student: sollicitatieplichtige boerkadraagsters sluiten zichzelf welbewust uit. Mannen slechts gehuld in peniskokers evenzeer.

super ick
20-04-06, 16:51
Aboetalep wil scoren. Het aantal Burkadraagsters die tevens ingeschreven staan bij het CWI zijn op 1 hand te tellen. Als er uberhaupt al ingeschreven staan.

Een overtrokken reactie om zichzelf te profileren over de ruggen van mensen die nauwelijks aanwezig zijn en al vrijwel niet voorkomen in de situatie waarin hij ze denkbeeldig plaatst.

Hij is politicus en weet dus zelf ook, (of anders heeft zijn voorlichter hem dat wel ingefluisterd), dat deze preofballonnetjes niets waard zijn.
Uiteindelijk zal de onafhankelijke rechter hierover moeten oordelen.

reason
20-04-06, 19:46
Geplaatst door mohammed78
nu: afgewezen wegens burka of hijaab ...

na paar jaren : afgewezen wegens huid kleur...


Deze opmerking is net zo dom als wanneer ik zou zeggen:

nu: drager van burka
over paar jaren: terroriste

sjo
20-04-06, 22:47
Geplaatst door tukkersterror
Nee Eigenwijz, als iemand bij mij soliciteert is de eerste indruk heel belangrijk, oogcontact, de handdruk, de loop, de eerste woorden van presentatie, verder kijk je naar verzorging, nagels, haar, gebit.

Dit is het eerste waar een ondernemer oplet de pure lichaamstaal.

Nu zal bij mij een dame in mini en hakken ook geen hoge ogenscoren.

Het zal toch afhangen van de functie waarin je haar wilt inzetten zeker ?

gr.
sjo

observer
21-04-06, 08:59
Geplaatst door sjo
Het zal toch afhangen van de functie waarin je haar wilt inzetten zeker ?

gr.
sjo iemand moet niet alleen een functie kunnen uitvoeren maar ook functioneren in een team, als collega etc

super ick
21-04-06, 09:54
Geplaatst door observer
iemand moet niet alleen een functie kunnen uitvoeren maar ook functioneren in een team, als collega etc

Het is een mix van kennis, vaardigheden en attitude. Als 1 van de onderdelen in minder mate ontbreekt kan je met een behangrol aan diploma's dus toch de gevraagde competenties ontberen.
Dat wordt nog wel eens over het hoofd gezien.
Daarnaast blijkt het zelfbeeld altijd te verschillen met het beeld dat je omgeving van je heeft.
De meest gemaakte fout is dan om af te gaan geven op je omgeving (maatschappij?).

Nelis70
21-04-06, 09:57
Geplaatst door superdick
Aboetalep wil scoren. Het aantal Burkadraagsters die tevens ingeschreven staan bij het CWI zijn op 1 hand te tellen. Als er uberhaupt al ingeschreven staan.

Jij zou het prima in de politiek doen, als je er de voorkeur aangeeft wetgeving naderhand te maken, ipv op tijd.
Waarom werkgevers inderdaad niet eerst lekker een tijdje met de handen in het haar laten zitten, omdat ze geen idee hebben hoe er mee om te gaan?



Een overtrokken reactie om zichzelf te profileren over de ruggen van mensen die nauwelijks aanwezig zijn en al vrijwel niet voorkomen in de situatie waarin hij ze denkbeeldig plaatst.

Hij is politicus en weet dus zelf ook, (of anders heeft zijn voorlichter hem dat wel ingefluisterd), dat deze preofballonnetjes niets waard zijn.
Uiteindelijk zal de onafhankelijke rechter hierover moeten oordelen.

simouhand
21-04-06, 09:58
ja dat klopt wie weet wat achter de sluier zit ????!!!!
boerka bestaat niet in noordafrika als cultuur in verreoosten wel,dus let op qwestie van cultuur en niet van geloof.
Ik zeg en ik smeek ieder non-moslim om diep te denken over de kwestie cultuur en geloof want daar zit meer en veel meer dan van wat mensen denken. :ninja2:

observer
21-04-06, 10:22
Geplaatst door simouhand
ja dat klopt wie weet wat achter de sluier zit ????!!!!
boerka bestaat niet in noordafrika als cultuur in verreoosten wel,dus let op qwestie van cultuur en niet van geloof.
Ik zeg en ik smeek ieder non-moslim om diep te denken over de kwestie cultuur en geloof want daar zit meer en veel meer dan van wat mensen denken. :ninja2: als het cultuur is kun je je niet op vrijheid van godsdienst beroepen

als het godsdienst is wat heeft godsdienst met werk te maken?

super ick
21-04-06, 15:55
Geplaatst door Nelis70
Jij zou het prima in de politiek doen, als je er de voorkeur aangeeft wetgeving naderhand te maken, ipv op tijd.
Waarom werkgevers inderdaad niet eerst lekker een tijdje met de handen in het haar laten zitten, omdat ze geen idee hebben hoe er mee om te gaan?

En hoe zit het mensen die tattoo's in hun gezicht hebben laten zetten? Dat schrikt ook menig werkegever af. Is geen reclame voor je bedrijf. Moeten die ook een uitkering geweigerd kunnen worden?
En wil je met wetgeving dan alle redenen specificeren?

super ick
21-04-06, 15:56
Geplaatst door observer
als het cultuur is kun je je niet op vrijheid van godsdienst beroepen

als het godsdienst is wat heeft godsdienst met werk te maken?

Wat heeft cultuur met werk te maken?

simouhand
21-04-06, 20:11
Die zijn twee soort culturen: rendabele cultuur en onredabele cultuur die laatste heeft heel veel te maken met het werk volgens werkgevers dan.

delankmoedige
21-04-06, 20:34
Weer zo'n geval van racisme. Alleen omdat iemand een moslim is krijgt ie geen uitkering meer.
Die Aboutaleb zou zich diep moeten schamen.
Ik schaam me tegenwoordig voor Nederland

David
21-04-06, 22:54
Geplaatst door delankmoedige
Weer zo'n geval van racisme. Alleen omdat iemand een moslim is krijgt ie geen uitkering meer.
Die Aboutaleb zou zich diep moeten schamen.
Ik schaam me tegenwoordig voor Nederland


Het is inderdaad verschrikkelijk. Al die duizenden en duizenden moslims die nu zonder uitkering zitten. Het zou niet moeten mogen.

mark61
21-04-06, 23:03
Geplaatst door delankmoedige
Weer zo'n geval van racisme. Alleen omdat iemand een moslim is krijgt ie geen uitkering meer.
Die Aboutaleb zou zich diep moeten schamen.
Ik schaam me tegenwoordig voor Nederland

Zo is dat. In NL krijgt geen enkele moslim een uitkering. Krijgt ie er wel een, dan is het per definitie geen moslim meer.

binloser
22-04-06, 08:36
Is het niet halal om een uitkering te krijgen die is verdiend door ongelovigen en met activiteiten die ten dele halal zijn?

Aicha1976
22-04-06, 10:21
Geplaatst door binloser
Is het niet halal om een uitkering te krijgen die is verdiend door ongelovigen en met activiteiten die ten dele halal zijn?


Niet helemaal goed opgelet :verward:

MaRiaH
22-04-06, 11:29
Geplaatst door binloser
Is het niet halal om een uitkering te krijgen die is verdiend door ongelovigen en met activiteiten die ten dele halal zijn?


:haha: :lol:
Inderdaad heel halal die ongelovige Nederlanders en hun uitkeringen..


Laten we zeggen.. een kwestie van de bel horen luiden .. :fpuh:

binloser
22-04-06, 11:55
Ja ik weet er weinig vandaar de vraagstelling.
Ik lees dat moslims zich door een woud van regeltjes (verboden en geboden) moeten wringen (zie Iran) en het zou me niets verbazen als daarbij ook hoorde bijv. ; neem geen geld aan dat verdiend is met de handel in varkens(vlees). Zou wel consequent zijn.

MaRiaH
22-04-06, 12:50
Geplaatst door binloser
Ja ik weet er weinig vandaar de vraagstelling.
Ik lees dat moslims zich door een woud van regeltjes (verboden en geboden) moeten wringen (zie Iran) en het zou me niets verbazen als daarbij ook hoorde bijv. ; neem geen geld aan dat verdiend is met de handel in varkens(vlees). Zou wel consequent zijn.

Het gaat niet om je boodschap...

waar "halal" stond had je "Haram" moeten schrijven, dat maakte het zo grappig... :melig:

super ick
22-04-06, 15:26
Geplaatst door MaRiaH
Het gaat niet om je boodschap...

waar "halal" stond had je "Haram" moeten schrijven, dat maakte het zo grappig... :melig:

De inhoud is op zich wel interessant.
Is het halal om geld aan te nemen dat is verdiend met zaken die haram zijn?

super ick
22-04-06, 15:34
Geplaatst door delankmoedige
Weer zo'n geval van racisme. Alleen omdat iemand een moslim is krijgt ie geen uitkering meer.
Die Aboutaleb zou zich diep moeten schamen.
Ik schaam me tegenwoordig voor Nederland

Staat er dan dat Moslims geen uitkering meer krijgen? Het gaat om het feit dat sommige zaken, zoals het dragen van een burka zich niet verenigen met werkzaamheden in de huidige maatschappij. Je bent dan niet inzetbaar voor vele soorten werk. De meest zwaarwegende reden om voor een uitkering in aanmerking te komen is dat je volledig beschikbaar moet zijn voor de arbeidsmarkt. (of je moet niet kunnen, dat is een ander verhaal).

Dat racismepraatje ga je maar aan de neus van je vrienden hangen, misschien trappen die erin. Dit is namelijk geen vorm van racisme.
En als die burka alleen cultuur is (wat vaak wordt beweerd) dan hangen ze dat ding maar lekker aan de wilgen. Je bent hier niet in Afganistan.

Aicha1976
22-04-06, 16:55
Geplaatst door superdick
De inhoud is op zich wel interessant.
Is het halal om geld aan te nemen dat is verdiend met zaken die haram zijn?


Nope :roken:

Aicha1976
22-04-06, 17:57
Wilde er nog even aan toevoegen dat de burqa vanuit de Islam gezien niet verplicht is en dat we het hier hebben over mensen die aanspraak willen maken op een WWB uitkering. :o

Dus wat mij betreft, burqa uit en solliciteren maar :jammer:

super ick
22-04-06, 18:48
Geplaatst door Aicha1976
Nope :roken:

DAN ZIE IK HET PROBLEEM NIET. DAN MOET ZE DIE UITKERING TOCH WEIGEREN?

super ick
22-04-06, 18:49
Geplaatst door Aicha1976
Wilde er nog even aan toevoegen dat de burqa vanuit de Islam gezien niet verplicht is en dat we het hier hebben over mensen die aanspraak willen maken op een WWB uitkering. :o

Dus wat mij betreft, burqa uit en solliciteren maar :jammer: :lole:

Divine_70
22-04-06, 19:45
Geplaatst door Dwaalspoor
Ach wat moet ik eraan toevoegen? Wie belt aboutaleb op en vraagt hem hoeveel burka-dragende vrouwen een uitkering gevraagd hebben dat hij met zo een mededeling aan komt draven.

Ach zo werkt politiek, alvast over iets publiceren uit een blad wat nog moet uitkomen met als onderwerp wat vrijwel niet voorkomt.

Aboutaleb je hebt een belangrijke politieke daad verricht en een groot probleem opgelost. Burkadragende vrouwen is een belangrijke item wat een snelle oplossing behoeft.

Trouwens de gemeente Utrecht kwam er al begin oktober mee aandraven: Hier een plaatje uit het AD van oktober 2005 waar tegelijkertijd verdonk ook bezig was met een Burka-verbod.

http://img238.imageshack.us/img238/3897/burka7jc.jpg

Jees, zoiets zet je toch ook niet achter bijvoorbeeld een balie van een groot hotel. :moe:
Kledingvoorschrift is kledingvoorschrijft, en als de dames wel voor een baan als deze in aanmerking zouden komen zonder burka, hebben ze geen recht op een uitkering.

Divine_70
22-04-06, 19:52
Geplaatst door superdick
En hoe zit het mensen die tattoo's in hun gezicht hebben laten zetten? Dat schrikt ook menig werkegever af. Is geen reclame voor je bedrijf. Moeten die ook een uitkering geweigerd kunnen worden?
En wil je met wetgeving dan alle redenen specificeren?

Als je solliciteerd op een representatiefe baan kun je er toch van uitgaan dat ze niet iemand aannemen die tattoo`s in z`n gezicht heeft of de wenkbrauwen vol peercings heeft.
Dus of het nou een Burka is, of iemand die volgettatoeerd is, regels zijn regels.
Je hebt je maar te houden aan het kledingvoorschrift en als die niet in jou straatje ligt moet je je of aanpassen of solliciteren op een baan die wel bij je past.

xslaniet
22-04-06, 20:29
Geplaatst door Divine_70
en als de dames wel voor een baan als deze in aanmerking zouden komen zonder burka, hebben ze geen recht op een uitkering.
Vrouwen hebben helemaal geen recht,met of zonder burka... :melig2:

sjo
22-04-06, 21:48
Geplaatst door observer
als het cultuur is kun je je niet op vrijheid van godsdienst beroepen



Gaat u daar maar zitten............

gr.
sjo

observer
22-04-06, 22:09
Geplaatst door delankmoedige
Weer zo'n geval van racisme. Alleen omdat iemand een moslim is krijgt ie geen uitkering meer.
Die Aboutaleb zou zich diep moeten schamen.
Ik schaam me tegenwoordig voor Nederland dit is dus een goed voorbeeld waarom 90% van nederland niet eens meer opkijkt als iemand over rascisme praat

het meest misbruikte woord in nederlandse taal

en de standaard verschuiltruc

Hansch
22-04-06, 22:41
Racisme ?

Heeft te maken met genetica, niet met geloof !!

Omdat homofilie of vrouw-zijn ook alles te maken heeft met aanleg, genetica, kun je gerust beweren dat veel geloven ronduit racistisch cq sexcistisch zijn.

super ick
22-04-06, 23:49
Geplaatst door Hansch
Racisme ?

Heeft te maken met genetica, niet met geloof !!

Omdat homofilie of vrouw-zijn ook alles te maken heeft met aanleg, genetica, kun je gerust beweren dat veel geloven ronduit racistisch cq sexcistisch zijn.

Waar het mee te maken heeft maakt me niet zoveel uit.
Feit is dat Nederlanders er op dat vlak mondiaal niet slecht voor staan dan.

Divine_70
23-04-06, 00:32
Geplaatst door xslaniet
Vrouwen hebben helemaal geen recht,met of zonder burka... :melig2:

Tss, bij jou misschien niet, maaruh...... dat is hier wel ff anders hoor. :ego:

Aicha1976
23-04-06, 00:39
Geplaatst door Divine_70
Tss, bij jou misschien niet, maaruh...... dat is hier wel ff anders hoor. :ego:


Kan niet geloven dat je nog hapt :student:

Divine_70
23-04-06, 01:13
Geplaatst door Aicha1976
Kan niet geloven dat je nog hapt :student:

Ik moest ff happen, ik had honger. :hihi:

xslaniet
23-04-06, 01:45
Geplaatst door Aicha1976
Kan niet geloven dat je nog hapt :student:
Ik wel... :D

Aicha1976
23-04-06, 02:11
Geplaatst door xslaniet
Ik wel... :D

:fpuh:



You got a women issue :roker:

MaRiaH
23-04-06, 02:12
Geplaatst door Aicha1976
:fpuh:



You got a women issue :roker:

touché :D

xslaniet
23-04-06, 10:47
Geplaatst door Aicha1976
:fpuh:



You got a women issue :roker:
We call it codified knowledge... and it's a male-thing :D

Aicha1976
23-04-06, 10:56
Geplaatst door xslaniet
We call it codified knowledge... and it's a male-thing :D


Also known as a male chauvinist thing and it is not very becoming :fpiraat:

xslaniet
23-04-06, 11:00
That doesn't change the wisdom of men.
:boogjes:

Aicha1976
23-04-06, 11:03
Geplaatst door xslaniet
That doesn't change the wisdom of men.



Call it wisdom if you want, I call it a joke, a good one :haha:

xslaniet
23-04-06, 11:37
Geplaatst door Aicha1976
Call it wisdom if you want, I call it a joke, a good one :haha: Waarmee het bewijs is geleverd... :boogjes:

Aicha1976
23-04-06, 11:42
Geplaatst door xslaniet
Waarmee het bewijs is geleverd... :boogjes:


Er is geen enkel bewijs geleverd....maar tell u what, ik zal toegeven dat mannen een hoge amusementswaarde hebben :strik:

xslaniet
23-04-06, 11:51
Geplaatst door Aicha1976
Er is geen enkel bewijs geleverd....maar tell u what, ik zal toegeven dat mannen een hoge amusementswaarde hebben :strik:
De wijsheid van de man interperteren als een grap is het bewijs van de onderdanige positie van de vrouw,het ontkennen van deze situatie uit zich over het algemeen in het bedelen om creditcardnummers.

super ick
23-04-06, 11:52
Geplaatst door Aicha1976
Er is geen enkel bewijs geleverd....maar tell u what, ik zal toegeven dat mannen een hoge amusementswaarde hebben :strik:

Meer vraag ik niet van je.

Aicha1976
23-04-06, 11:54
Geplaatst door xslaniet
De wijsheid van de man interperteren als een grap is het bewijs van de onderdanige positie van de vrouw,het ontkennen van deze situatie uit zich over het algemeen in het bedelen om creditcardnummers.


Haha, jij neemt dit te serieus, ik heb niemands credit card nodig, ga jij even voor 20 euro een gevoel voor humor kopen :tik:






Ik ga slapen, het is tegen 6en :duizelig:

xslaniet
23-04-06, 12:33
Geplaatst door Aicha1976
Haha, jij neemt dit te serieus,
Je zou het bijna gaan denken... :haha:

Aicha1976
23-04-06, 23:38
Geplaatst door rasje
Aboutaleb, wat als men u op een dag zou vragen uw onderbroek uit te doen?
Jij hebt immers de ´´ geloofs´´kwestie: ´´ dat dat niet hoort´´.





Interessante vergelijking :p


Maar niet reeel, als we zelfs het dragen van ondergoed een geloofskwestie gaan noemen zijn we nog verder van huis :maf2:

xslaniet
24-04-06, 07:18
Geplaatst door Aicha1976
als we zelfs het dragen van ondergoed een geloofskwestie gaan noemen zijn we nog verder van huis :maf2:

Kan jij iets doen voor mij?
Ietsje verder van huis gaan daar een Brassavola Nodosa verzamelen en opsturen ,de mijne is om onverklaarbare wijze verdwenen.
Of je dat doet met of zonder Guccislipje dat moet je helemaal zelf weten.

Aicha1976
24-04-06, 08:46
Geplaatst door xslaniet
Kan jij iets doen voor mij?
Ietsje verder van huis gaan daar een Brassavola Nodosa verzamelen en opsturen ,de mijne is om onverklaarbare wijze verdwenen.
Of je dat doet met of zonder Guccislipje dat moet je helemaal zelf weten.


Nee, ik ga voor jou niet in de knoek rondhossen, stuur je vriendin maar, die draagt toch nog niet bij aan het BNP :ego:

tukkersterror
24-04-06, 09:06
Geplaatst door Aicha1976
Interessante vergelijking :p


Maar niet reeel, als we zelfs het dragen van ondergoed een geloofskwestie gaan noemen zijn we nog verder van huis :maf2:

Ja echt wel, hier in Nederland dragen ze bij de zwarte kousen kerk, zwarte kousen en wollen onder broeken:hihi:

Het lijkt me dat zij geen reetveter dragen :lol:

Althans ik zie ze niet in een burqa een lingeriezaak binnen gaan om een tanga slip te kopen, trouwens rood vloekt bij effen zwart :lol:

tukkersterror
24-04-06, 09:10
Geplaatst door xslaniet
Kan jij iets doen voor mij?
Ietsje verder van huis gaan daar een Brassavola Nodosa verzamelen en opsturen ,de mijne is om onverklaarbare wijze verdwenen.
Of je dat doet met of zonder Guccislipje dat moet je helemaal zelf weten.

Sinds wanneer ken jij latijnse planten namen, je hebt trouwens wel lef om een moslima te laten zoeken naar een Arons kelk :hihi:

Of heb je (t)rouwplannen plannen :lol:

Aicha1976
24-04-06, 09:13
Geplaatst door tukkersterror
Sinds wanneer ken jij latijnse planten namen, je hebt trouwens wel lef om een moslima te laten zoeken naar een Arons kelk :hihi:

Of heb je (t)rouwplannen plannen :lol:



Mij een beetje als loopmeisje rondcommanderen :vlammen:




Mogguh Tukkertje :fpetaf:

Aicha1976
24-04-06, 09:15
Geplaatst door tukkersterror
Ja echt wel, hier in Nederland dragen ze bij de zwarte kousen kerk, zwarte kousen en wollen onder broeken:hihi:

Het lijkt me dat zij geen reetveter dragen :lol:

Althans ik zie ze niet in een burqa een lingeriezaak binnen gaan om een tanga slip te kopen, trouwens rood vloekt bij effen zwart :lol:


Juist ja, stel je voor, je wilt solliciteren met je bh op je hoofd omdat dat een geloofskwestie is :rolleyes:







Hebben we nou alles gehad :nerveus:

tukkersterror
24-04-06, 09:15
Geplaatst door Aicha1976
Mij een beetje als loopmeisje rondcommanderen :vlammen:




Mogguh Tukkertje :fpetaf:

Goedenacht Aicha, nog geen bed tijd?

Of is het weer te warm?

Aicha1976
24-04-06, 09:22
Geplaatst door tukkersterror
Goedenacht Aicha, nog geen bed tijd?

Of is het weer te warm?



Ok, ik gooi het wel in de groep :loens:



Vakantie gehad, snachts geleefd, de hele dag geslapen en nu insomnia :D














Gesnopen :roken:

tukkersterror
24-04-06, 09:24
Geplaatst door Aicha1976
Juist ja, stel je voor, je wilt solliciteren met je bh op je hoofd omdat dat een geloofskwestie is :rolleyes:







Hebben we nou alles gehad :nerveus:

Ligt eraan wat voor een geloofs overtuiging er achter zit?

Als het de overtuiging is voor vrij sex, zou een BH op je hoofd kunnen helpen voor het scoren van een snelle baan op directie niveau :hihi:

Trouwens prositutie is hier een goed gekeurd beroep, kun jij je voorstellen warmoesstraat Amsterdam met burqa's achter de ramen?

Zou wel een goede opstekker zijn voor de Amsterdamse toeristen industrie, die de laatste 3 jaar in het slob zit!!! :melig:

Ik moet trouwens werken, ben alweer te laat !!!

tukkersterror
24-04-06, 09:27
Geplaatst door Aicha1976
Ok, ik gooi het wel in de groep :loens:



Vakantie gehad, snachts geleefd, de hele dag geslapen en nu insomnia :D

Slapeloosheid, agh gut meid, er zijn simpele hoestdrankjes die perfect werken als slaapmiddel :lol:

Ander gewoon de sigaar de deur uit!!!:hihi:














Gesnopen :roken:

Aicha1976
24-04-06, 09:30
Geplaatst door tukkersterror





Nou hollen maar dan en tot later :zwaai:

Aicha1976
24-04-06, 09:33
Geplaatst door tukkersterror
Ligt eraan wat voor een geloofs overtuiging er achter zit?

Als het de overtuiging is voor vrij sex, zou een BH op je hoofd kunnen helpen voor het scoren van een snelle baan op directie niveau :hihi:

Trouwens prositutie is hier een goed gekeurd beroep, kun jij je voorstellen warmoesstraat Amsterdam met burqa's achter de ramen?

Zou wel een goede opstekker zijn voor de Amsterdamse toeristen industrie, die de laatste 3 jaar in het slob zit!!! :melig:

Ik moet trouwens werken, ben alweer te laat !!!





Jij zou bij het CWI moeten werken met zulke ideeen :blowen:

rasje
24-04-06, 10:59
Geplaatst door Aicha1976
Interessante vergelijking :p


Maar niet reeel, als we zelfs het dragen van ondergoed een geloofskwestie gaan noemen zijn we nog verder van huis :maf2:

Nou aicha, inderdaad: je hebt gelijk. Die vergelijking kun je inderdaad niet maken.

Maar als we nu eens terug naar de basic gaan, en het gewoon als bekleding zien( want dat is hoe de meeste hollanders het zien) .

Laten we dan eens eisen: dat ze hun onderbroek uitdoen, opdat ze ONGEVEER hetzelfde gevoel zullen krijgen als die vrouwen die met volle overtuiging dit willen dragen.

Ik weet zeker dat ze zeggen ´´´maar dat hoort niet´´.
En zo zullen die vrouwen met burka ook reageren!!

Achja. misschien moeten we gewoon eens stoppen met moeilijk doen, en allemaal naakt lopen. Einde gezeik, haha.

rasje
24-04-06, 11:03
Zou wel een goede opstekker zijn voor de Amsterdamse toeristen industrie, die de laatste 3 jaar in het slob zit!!! :melig:

Hoe minder kleren hoe mysterieuzer. Dan mag je alleen het gaatje zien, hahaha.

gr.raz

Aicha1976
24-04-06, 11:09
Geplaatst door rasje
Nou aicha, inderdaad: je hebt gelijk. Die vergelijking kun je inderdaad niet maken.

Maar als we nu eens terug naar de basic gaan, en het gewoon als bekleding zien( want dat is hoe de meeste hollanders het zien) .

Laten we dan eens eisen: dat ze hun onderbroek uitdoen, opdat ze ONGEVEER hetzelfde gevoel zullen krijgen als die vrouwen die met volle overtuiging dit willen dragen.

Ik weet zeker dat ze zeggen ´´´maar dat hoort niet´´.
En zo zullen die vrouwen met burka ook reageren!!

Achja. misschien moeten we gewoon eens stoppen met moeilijk doen, en allemaal naakt lopen. Einde gezeik, haha.


Ik weet niet hoe Hollanders dat zien, ik probeer niet voor anderen te denken maar ik heb een sterk vermoeden dat ze het toch wel koppelen aan het geloof :hihi:

En die vrouwen met burqa mogen denken wat ze willen, zolang ze zich houden aan de verplichtingen die het genieten van een uitkering met zich meebrengt. :fpetaf:

simouhand
24-04-06, 11:56
let op alles draait om botsing van beschavingen???!!!! :stomp:

David
24-04-06, 17:33
Geplaatst door simouhand
let op alles draait om botsing van beschavingen???!!!! :stomp:


Kijk! Nou komen we ergens me deze discussie!

xslaniet
24-04-06, 18:21
Geplaatst door Aicha1976
stuur je vriendin maar, die draagt toch nog niet bij aan het BNP :ego:
Ik verdien het en zij geeft het uit ,zonder geldstroom is er helemaal geen BNP.

Je had wat bij kunnen verdienen ,oorspronkelijk basis materiaal is niet goedkoop.

xslaniet
24-04-06, 18:26
Geplaatst door tukkersterror
Sinds wanneer ken jij latijnse planten namen, je hebt trouwens wel lef om een moslima te laten zoeken naar een Arons kelk :hihi:

Of heb je (t)rouwplannen plannen :lol:
Hou jij je maar bij je autootjes...misschien weet je daar iets(niet veel) meer van af...
Aronskelk... :haha:

Aicha1976
24-04-06, 18:54
Geplaatst door xslaniet
Je had wat bij kunnen verdienen ,oorspronkelijk basis materiaal is niet goedkoop.



Ik heb jouw geld niet nodig, I make my own :rolleyes:




En nu ben ik deze topic zat, we komen elkaar nog wel tegen :fplet:

tukkersterror
24-04-06, 19:47
Geplaatst door xslaniet
Hou jij je maar bij je autootjes...misschien weet je daar iets(niet veel) meer van af...
Aronskelk... :haha:

Zantedeschia aethiopica wordt gebruikt als geneesmiddel tegen reuma en bij stemverlies.
In Zuid Amerika wordt de familie van de Zantedeschia aethiopica gebruikt, deze Brassavola Nodosa heeft de zelfde werking als Zantedeschia aethiopica.
Hoewel beide bloemen worden gebruikt voor graftakken en grafstukken, heeft deze plant een positieve uitwerking op de geest van de mens.

Bron: J.T. Kent, Grondslagen der Homeopathie.

xslaniet
24-04-06, 20:46
Geplaatst door Aicha1976
Ik heb jouw geld niet nodig, I make my own :rolleyes:





Mocht je je nog eens bedenken en wat krap bij kas zitten....
Als je vanaf Punda,Otrabanda in loopt is na ongeveer 600 meter een klein steegje aan de rechterhand,loop daar in en vraag bij het tweede huisje aan de linkerkant naar Robert,hij smokkelt alles wat verboden is,hij zorgt ook voor de betaling.Is Robert niet thuis ,ga dan weer naar huis zet de Tv aan en denk na over alles wat er die dag gebeurt is... :hihi:

xslaniet
24-04-06, 20:56
Geplaatst door tukkersterror
Zantedeschia aethiopica wordt gebruikt als geneesmiddel tegen reuma en bij stemverlies.
In Zuid Amerika wordt de familie van de Zantedeschia aethiopica gebruikt, deze Brassavola Nodosa heeft de zelfde werking als Zantedeschia aethiopica.
Hoewel beide bloemen worden gebruikt voor graftakken en grafstukken, heeft deze plant een positieve uitwerking op de geest van de mens.

Bron: J.T. Kent, Grondslagen der Homeopathie.
de Brassavola Nodasa is geen bloem ,het is een epiphytische plant die in oorspronkelijke vorm(zuiver wit) één van de zeldzaamste orchideeén ter wereld is.De plant is populair bij verzamelaars en veredelaars.
De prijs die er voor betaald wordt ,ligt ver boven jou maandloontje.
de enige bloemen die gebruikt worden bij die grafstukken zijn goedkope hybriden en zeer zeker géén wilde Brassavola Nodosa.
Zoals gezegd ,hou jij je maar bij je automobieltjes

Aicha1976
24-04-06, 21:02
Geplaatst door xslaniet
Mocht je je nog eens bedenken en wat krap bij kas zitten....
Als je vanaf Punda,Otrabanda in loopt is na ongeveer 600 meter een klein steegje aan de rechterhand,loop daar in en vraag bij het tweede huisje aan de linkerkant naar Robert,hij smokkelt alles wat verboden is,hij zorgt ook voor de betaling.Is Robert niet thuis ,ga dan weer naar huis zet de Tv aan en denk na over alles wat er die dag gebeurt is... :hihi:


Het doet me pijn dat jij zo aan je centjes moest komen....ik heb gestudeerd :wijs:

xslaniet
24-04-06, 21:09
Nou ja, het was wel een grappig verhaal.of niet? :verrassin

delankmoedige
25-04-06, 12:38
Ik wordt gewoon ziek van dit racistisch zielig land.
Laat die mesisjes toch gewoon met rust.
Geen wonder dat iedereen zich van Balkellende afkeert.
Je mag wel poedelnaakt achter een balie staan maar kies je voor je eigen geloof dan wordt de geldkraan dicht gedraaid.
Belachelijk.
Ik wordt gewoon ziek van dit land

:wtf:

Tomas
25-04-06, 12:47
Geplaatst door delankmoedige
Ik wordt gewoon ziek van dit racistisch zielig land.
Laat die mesisjes toch gewoon met rust.
Geen wonder dat iedereen zich van Balkellende afkeert.
Je mag wel poedelnaakt achter een balie staan maar kies je voor je eigen geloof dan wordt de geldkraan dicht gedraaid.
Belachelijk.
Ik wordt gewoon ziek van dit land

:wtf:

Waar is dat?

delankmoedige
25-04-06, 12:53
Waar is wat ?

Tomas
25-04-06, 12:54
Geplaatst door delankmoedige
Waar is wat ?

Dat land, die stad of het dorp met die naakte vrouwen.

delankmoedige
25-04-06, 12:57
:confused:

Tomas
25-04-06, 12:59
Geplaatst door delankmoedige
:confused:

Goudvis?

delankmoedige
25-04-06, 13:01
Als je niet normaal kan reageren reageer dan niet
:stomp:

mark61
25-04-06, 13:01
Geplaatst door delankmoedige
:confused:

Je weet toch nog wel wat je schrijft of ben je zo dronken?

delankmoedige
25-04-06, 13:07
Die jongen die die Belg had doodgestoken blijkt nu een Pool te zijn
Typisch weer zo'n geval van racisme
Iedereen zeikt over een Noord-Afrikaan
Maar oeps
We zaten weer fout

MaRiaH
25-04-06, 16:19
Geplaatst door delankmoedige
Ik wordt gewoon ziek van dit racistisch zielig land.
Laat die mesisjes toch gewoon met rust.
Geen wonder dat iedereen zich van Balkellende afkeert.
Je mag wel poedelnaakt achter een balie staan maar kies je voor je eigen geloof dan wordt de geldkraan dicht gedraaid.
Belachelijk.
Ik wordt gewoon ziek van dit land

:wtf:

In Nederland mag je niet naakt lopen.. Op naakt lopen rust apartheid. :wijs:
Zogenaamde nudisten mogen op aparte stranden of speciale afgeschermde plaatsen naakt lopen. Maar in het openbare leven is het streng verboden.

Je mag wel een burka dragen en je mag er zelfs mee in de stad lopen, deel nemen aan het openbare leven, in de bus-tram etc..
Wat is nu rasistisch?

MaRiaH
25-04-06, 16:20
Geplaatst door Tomas
Dat land, die stad of het dorp met die naakte vrouwen.

Hij bedoelt Verweggistan..

MaRiaH
25-04-06, 16:28
Geplaatst door delankmoedige
Die jongen die die Belg had doodgestoken blijkt nu een Pool te zijn
Typisch weer zo'n geval van racisme
Iedereen zeikt over een Noord-Afrikaan
Maar oeps
We zaten weer fout

Er werd gesproken over een NOORD-afrikaans uiterlijk..
en dat hebben ze ook. Het zijn gewoon kenmerken die je gebruikt om verdachten te omschrijven.

Het gekke is dat de Noord-afrikanen in Belgie zelf ook dachten dat de verdachten afkomstig waren uit hun bevolkingsgroep.
Een vergissing in dit soort beschrijvingen is menselijk.
Voor hetzelfde geld was het een blonde Belg geweest die een Pool bleek te zijn..

Dat dan blijkt dat het Polen waren maakt de zaak niet minder erg..

Bekijk het eens andersom, vind je het niet ontzettend grootmoedig van de moeder van die vermoordde jongen dat ze mensen heeft opgeroepen om niet in vooroordelen te vervallen?
Juist ook omdat die jongen dat zelf zo gewild zou hebben?

Maar jij lijkt blind voor signalen die positief zijn ..
Je ziet alleen onrecht aan jouw kant, het zou je sieren de dingen eens van de andere kant te bekijken. :jammer:

delankmoedige
25-04-06, 16:54
Ik bekijk zaken altijd vanuit diverse hoeken, laat de informatie tot me door dringen, slaap er vaak nog een nachtje over en kom dan pas met rake conclusies.
En hedentendage is er in de maatschappij weinig positiefs te ontdekken
Kan het ook niet helpen

super ick
25-04-06, 18:42
Geplaatst door delankmoedige
Ik bekijk zaken altijd vanuit diverse hoeken, laat de informatie tot me door dringen, slaap er vaak nog een nachtje over en kom dan pas met rake conclusies.
En hedentendage is er in de maatschappij weinig positiefs te ontdekken
Kan het ook niet helpen

Laat die arrogante houding maar eens varen of je moet denken dat je de wijsheid in pacht hebt je een goddelijke status verbinden aan jou waarneming(en).
Dat jij het niet kunt ontdekken zegt misschien wel meer over jou dan over de maatschappij.

je reageert bovendien helemaal niet op de positieve houding van de ouders van het slachtoffer die alles hebben gedaan om te voorkomen dat er weer een hele bevolkingsgroep in een kwaad daglicht kwam te staan.
Zulke mensen verdienen alle lof en respect. Een hele grote daad.
Jou antenne ontvangt alleen het negatieve anders had je daar zeker op gereageerd.

xslaniet
25-04-06, 18:43
Geplaatst door delankmoedige
Als je niet normaal kan reageren reageer dan niet
:stomp: Ik vind het een hele normale reactie,ik zou het ook graag willen weten,tot nu toe ben ik het namelijk nog niet tegen gekomen.

xslaniet
25-04-06, 18:44
Geplaatst door delankmoedige
slaap er vaak nog een nachtje over en kom dan pas met rake conclusies.
Tijd om wakker te worden.

super ick
25-04-06, 18:48
Geplaatst door xslaniet
Tijd om wakker te worden.

Leuk he als iemand zichzelf toedicht met 'rake conclusies' te komen?
Volgens mij is het Louis van Gaal. :lol:

Aicha1976
25-04-06, 19:33
Geplaatst door superdick
Leuk he als iemand zichzelf toedicht met 'rake conclusies' te komen?
Volgens mij is het Louis van Gaal. :lol:


:regie: Doen jullie eens aardig tegen deze nieuwe rakker !!






Hij heeft een interessante kijk op dingen :roker:

tukkersterror
25-04-06, 19:42
Geplaatst door Aicha1976
:regie: Doen jullie eens aardig tegen deze nieuwe rakker !!
Hij heeft een interessante kijk op dingen :roker:

We zijn heel aardig tegen het persoon!!!

We hebben hem nog niet beschuldig van ;

Racsistme, Oorlog Irak, Kernbommen Iran, Branden in moskee, branden in kerk, Cartoons, Homofobie, homofilie, Sex met dieren, zijn IQ, etc. etc. etc.

Dus ze hebben zich nog goed gedragen voor hun doen:hihi:

:stout: Laat hem maar eens tegen DS of Fikkie aanlopen :lol:

super ick
25-04-06, 19:48
Geplaatst door Aicha1976
:regie: Doen jullie eens aardig tegen deze nieuwe rakker !!






Hij heeft een interessante kijk op dingen :roker:

Hij mag blij zijn dat hij niets hoeft te betalen.
Waar vind je dat nog: Gratis weerbaarheidstraining.

Aicha1976
25-04-06, 19:52
Geplaatst door tukkersterror
We zijn heel aardig tegen het persoon!!!

We hebben hem nog niet beschuldig van ;

Racsistme, Oorlog Irak, Kernbommen Iran, Branden in moskee, branden in kerk, Cartoons, Homofobie, homofilie, Sex met dieren, zijn IQ, etc. etc. etc.

Dus ze hebben zich nog goed gedragen voor hun doen:hihi:

:stout: Laat hem maar eens tegen DS of Fikkie aanlopen :lol:



Pas jij maar op mannetje, jij bent ook nog redelijk 'nouveau' :duivels:






Ik wil bij de welkomstcommissie :fpetaf:

Aicha1976
25-04-06, 19:55
Geplaatst door superdick
Hij mag blij zijn dat hij niets hoeft te betalen.
Waar vind je dat nog: Gratis weerbaarheidstraining.



Hij doet het goed, hij moet eigen politieke partij oprichten :nerd:

tukkersterror
25-04-06, 19:57
Geplaatst door Aicha1976
Pas jij maar op mannetje, jij bent ook nog redelijk 'nouveau' :duivels:
Ik wil bij de welkomstcommissie :fpetaf:

Nou welkom :hihi:

Wanneer ga je weer? :lol:

:stout: hoe weet jij dat ik een mannetje ben :eek:

Je bent toch niet de buurvrouw van de overkant? :blowen:

Aicha1976
25-04-06, 20:02
Geplaatst door tukkersterror
Nou welkom :hihi:

Wanneer ga je weer? :lol:

:stout: hoe weet jij dat ik een mannetje ben :eek:

Je bent toch niet de buurvrouw van de overkant? :blowen:

:regie: Ik wil bij de welkomscommissie dus ik ga nergens heen !!



Je komt als een mannetje over en ik ben je buuf niet dus leg die verrekijker maar weer weg :fpuh:

tukkersterror
25-04-06, 20:11
Geplaatst door Aicha1976
:regie: Ik wil bij de welkomscommissie dus ik ga nergens heen !!
Je komt als een mannetje over en ik ben je buuf niet dus leg die verrekijker maar weer weg :fpuh:

Waarom nou speciaal de welkomscommissie, we hebben ook nog andere commissies, zoals schoonheidscommisie, miss verkiezingscommissie.

De laatste lijkt wel wat voor je :hihi:

:stout: je mag kiezen uit de catogorie Miss baksel, Miss lukkeling of Miss er:lol:

Trouwens een goedemiddag this alweer drie uur geweest.

Aicha1976
25-04-06, 20:44
Geplaatst door tukkersterror
Waarom nou speciaal de welkomscommissie, we hebben ook nog andere commissies, zoals schoonheidscommisie, miss verkiezingscommissie.

De laatste lijkt wel wat voor je :hihi:

:stout: je mag kiezen uit de catogorie Miss baksel, Miss lukkeling of Miss er:lol:

Trouwens een goedemiddag this alweer drie uur geweest.


Ik pass voor de miss verkiezingscommissie :aanwal:



Zou liever jouw mannelijke tronie op pb willen zien :stout:

xslaniet
25-04-06, 20:49
Geplaatst door Aicha1976







Hij heeft een interessante kijk op dingen :roker:
? Hoe weet jij dat het een HIJ is?

Aicha1976
25-04-06, 21:00
Geplaatst door xslaniet
? Hoe weet jij dat het een HIJ is?



Zulke postings kunnen alleen maar produkt zijn van veel te veel testostoron en goedkoop bier :D





Wij waren toch klaar met babbelen :vlammen:

tukkersterror
25-04-06, 21:12
Geplaatst door Aicha1976
Zulke postings kunnen alleen maar produkt zijn van veel te veel testostoron en goedkoop bier :D
Wij waren toch klaar met babbelen :vlammen:

Nou zeg hij heeft je maar 1 keer een oneervol voorstel gedaan, Het smokkelen van inheemse planten.
Hoeveel boete stond daar ook alweer op, minimaal 500 of een week geloof ik.

Maar zogauw ik de dozen heb uitgepakt zet ik mijn foto op internet met een link erbij.

Er staan wel een paar op internet maar die kan ik hier niet plaatsen worden er een paar Gek, maar zal wel eens kijken!!!

Kun je hem bij de poort hangen met bordje erbij pasop hier waak ik!!!
:hihi:

Aicha1976
25-04-06, 21:19
Geplaatst door tukkersterror
Nou zeg hij heeft je maar 1 keer een oneervol voorstel gedaan, Het smokkelen van inheemse planten.
Hoeveel boete stond daar ook alweer op, minimaal 500 of een week geloof ik.

Maar zogauw ik de dozen heb uitgepakt zet ik mijn foto op internet met een link erbij.

Er staan wel een paar op internet maar die kan ik hier niet plaatsen worden er een paar Gek, maar zal wel eens kijken!!!

Kun je hem bij de poort hangen met bordje erbij pasop hier waak ik!!!
:hihi:

Ik had het tegen hem en niet over hem :vlammen:



Wat foto betreft, ik wacht rustig af :bril:

tukkersterror
25-04-06, 21:53
Geplaatst door Aicha1976
Ik had het tegen hem en niet over hem :vlammen:



Wat foto betreft, ik wacht rustig af :bril:

Oh :ego: alsof ik dit niet wist :o

xslaniet
25-04-06, 21:54
Geplaatst door Aicha1976
Zulke postings kunnen alleen maar produkt zijn van veel te veel testostoron en goedkoop bier :D






het is het gevolg van opmerkzaamheid,ik hou niet van bier .

xslaniet
25-04-06, 21:55
Geplaatst door Aicha1976





Wij waren toch klaar met babbelen :vlammen:
je hoeft niet te reageren.

Nelis70
27-04-06, 17:28
Geplaatst door delankmoedige
Ik bekijk zaken altijd vanuit diverse hoeken, laat de informatie tot me door dringen, slaap er vaak nog een nachtje over en kom dan pas met rake conclusies.
En hedentendage is er in de maatschappij weinig positiefs te ontdekken
Kan het ook niet helpen

Je conclusies waren ronduit slecht. Bovendien weet je niet eens meer wat je enkele postings geleden zelf geschreven had.

Nelis70
27-04-06, 17:30
Geplaatst door Aicha1976
:regie: Ik wil bij de welkomscommissie dus ik ga nergens heen !!



Je komt als een mannetje over en ik ben je buuf niet dus leg die verrekijker maar weer weg :fpuh:
:lol:
:lole:

Nelis70
27-04-06, 17:35
Geplaatst door rasje
Aboutabel,
Ik ben het helemaal met je eens. Maar je weet toch dat men de burka niet voor hun plezier draagt?
Men doet het vanwege een geloofsovertuiging,....

Ik vind dus dat je eisen mag stellen, maar geen gelijktrekking. Een burka dragen doe je omdat je denkt je dat het moet.

Dat denk ik niet.
Het lijkt mij dat je het doet omdat je het moet doen van iemand anders. In Afghanistan gingen heel wat burka's uit toen de taliban 'weg' waren, dus zo vrijwillig was dat niet.


Ik ben dus voorstander van ongelijke behandeling, en dus positieve discriminatie hierbij.

En anders een vorm van begeleiding hierbij, want ik weet wel zeker dat deze vrouwen( en hun echtegenoten)

waarschijnlijk alleen hun echtgenoten


een vorm van geloofscrisis zullen ondergaan.

Aboutaleb, wat als men u op een dag zou vragen uw onderbroek uit te doen?
Jij hebt immers de ´´ geloofs´´kwestie: ´´ dat dat niet hoort´´.

Nou hou dit gevoel eens vast en vermenigvuldig het met een factor 3,
in deze crisis komen deze vrouwen terecht( tesamen met hun echtgenoten) .

Dus aboutaleb, ben het met je eens, maar biedt dan een vorm van begeleiding aan.

mmm, begeleiding, geen gek idee


Met vriendelijke groet, r.

Aicha1976
27-04-06, 17:37
Geplaatst door xslaniet
je hoeft niet te reageren.



Mag een mens niet eens meer dwangmatig zijn :fpuh:

Aicha1976
27-04-06, 17:40
Geplaatst door Nelis70
:lol:
:lole:

Hey Nelis :fpiraat:

Nelis70
27-04-06, 18:00
Geplaatst door Aicha1976
Hey Nelis :fpiraat:

En ik, ben ik een man of een vrouw? Wat zegt onze 'gender-identifier' ervan?

Aicha1976
27-04-06, 18:13
Geplaatst door Nelis70
En ik, ben ik een man of een vrouw? Wat zegt onze 'gender-identifier' ervan?



Jij bent een 'dude' en als je zegt dat het niet zo is, ben je een 'dude' in staat van ontkenning :rood:

super ick
27-04-06, 21:37
Geplaatst door Aicha1976
Jij bent een 'dude' en als je zegt dat het niet zo is, ben je een 'dude' in staat van ontkenning :rood:

Volgens mij is Nelis een valse nicht.

xslaniet
27-04-06, 21:38
Geplaatst door Aicha1976
Mag een mens niet eens meer dwangmatig zijn :fpuh:
Das net zo uit als Gucci.

Nelis70
27-04-06, 21:42
Geplaatst door superdick
Volgens mij is Nelis een valse nicht.

Als ik een nicht zou zijn, zou ik volgens mijn vriendin inderdaad een valse nicht zijn :)

Aicha1976
27-04-06, 21:54
Geplaatst door superdick
Volgens mij is Nelis een valse nicht.



Waarom denk je dat ? :eek:









Bitchfight in topic: Vrouwen met burqa hebben geen recht op bijstand :gsm:

Aicha1976
27-04-06, 21:57
Geplaatst door xslaniet
Das net zo uit als Gucci.




Maar niet zo uit als mannen die constant in herhaling vallen :D

super ick
27-04-06, 22:00
Geplaatst door Aicha1976
Waarom denk je dat ? :eek:

Omdat hij mij vorige keer probeerde te slaan met zijn handtas









Bitchfight in topic: Vrouwen met burqa hebben geen recht op bijstand :gsm:

Aicha1976
27-04-06, 22:06
Geplaatst door superdick




Oh maar groen en paars staan ook niet bij elkaar :ego:

xslaniet
27-04-06, 22:06
Geplaatst door Aicha1976
Maar niet zo uit als mannen die constant in herhaling vallen :D
Één keer val ik in herhaling één keer...
één is wel een wiskundige constante ,maar ik durf te wedden dat jij dat niet bedoelde.

Aicha1976
27-04-06, 22:19
Geplaatst door xslaniet
Één keer val ik in herhaling één keer...
één is wel een wiskundige constante ,maar ik durf te wedden dat jij dat niet bedoelde.



Nee, dat weet ik niet, ik ben immers maar een dom vrouwtje met een slechte smaak in kleding :jammer:

super ick
27-04-06, 22:19
Geplaatst door Aicha1976
Oh maar groen en paars staan ook niet bij elkaar :ego:

Had het kunnen weten sorry. Enneh hoe is het weer op de bovenwindse?

Aicha1976
27-04-06, 22:36
Geplaatst door superdick
Had het kunnen weten sorry. Enneh hoe is het weer op de bovenwindse?




Het is iedere dag weer afwachten hoor, de ene dag, 30 en de andere dag 31 graden :maf:


Ga dan maar verzinnen wat je aan moet :cheefbek:

xslaniet
27-04-06, 22:43
Geplaatst door Aicha1976
Nee, dat weet ik niet,
Ik ook niet ,ben een onbenul in wiskunde,maar de bluftechniek werkte wel...:)

Nelis70
27-04-06, 22:46
Geplaatst door Aicha1976
Waarom denk je dat ? :eek:



Ja, dat wil ik nou ook wel eens weten.
Zeg op of ik knijp je.






Bitchfight in topic: Vrouwen met burqa hebben geen recht op bijstand :gsm:

Nelis70
27-04-06, 22:47
Geplaatst door xslaniet
Één keer val ik in herhaling één keer...
één is wel een wiskundige constante ,maar ik durf te wedden dat jij dat niet bedoelde.
Eén een wiskundige constante?
Uh, het is gewoon een getal hoor, en getallen zijn wel vaker gewoon constant.

xslaniet
27-04-06, 23:03
Geplaatst door Nelis70
Eén een wiskundige constante?
Uh, het is gewoon een getal hoor, en getallen zijn wel vaker gewoon constant.
gewoon een getal,gewoon constant...wat is één dan?
inderdaad een constante... :giechel:

Aicha1976
27-04-06, 23:09
Geplaatst door xslaniet
Ik ook niet ,ben een onbenul in wiskunde,maar de bluftechniek werkte wel...:)


Was wel lekker he die veer in je r..t :knipoog:

xslaniet
27-04-06, 23:18
Geplaatst door Aicha1976
Was wel lekker he die veer in je r..t :knipoog:
ik hou niet van veren...ik hou van BAMBOESTOKJES!!!

Aicha1976
27-04-06, 23:28
Geplaatst door xslaniet
ik hou niet van veren...ik hou van BAMBOESTOKJES!!!



Voor anale festiviteiten moet je niet bij mij zijn, probeer het eens bij Rukker :denk:

xslaniet
27-04-06, 23:34
Geplaatst door Aicha1976
Voor anale festiviteiten moet je niet bij mij zijn, probeer het eens bij Rukker :denk:
wie begint hier nou over veren?

tukkersterror
27-04-06, 23:38
Geplaatst door Aicha1976
Voor anale festiviteiten moet je niet bij mij zijn, probeer het eens bij Rukker :denk:

:moe: Heb al eerder gezegd dat mijn reet niet geschikt is als bamboe plantage :wijs:

Dus laat myn lieve bibs er buiten :stout:

Aicha1976
27-04-06, 23:40
Geplaatst door xslaniet
wie begint hier nou over veren?


Een veertje, een zweepje...ach :zweep:



Voor het grove werk moet je een paar topics verderop zijn :bril:

Aicha1976
27-04-06, 23:42
Geplaatst door tukkersterror
:moe: Heb al eerder gezegd dat mijn reet niet geschikt is als bamboe plantage :wijs:

Dus laat myn lieve bibs er buiten :stout:



Wie de zweep past, stoppe hem erin :ego:

xslaniet
27-04-06, 23:51
Geplaatst door Aicha1976
Een veertje, een zweepje...ach :zweep:



Voor het grove werk moet je een paar topics verderop zijn :bril:
Gaat het daar over bamboestokjes?

Aicha1976
28-04-06, 00:03
Geplaatst door xslaniet
Gaat het daar over bamboestokjes?



Ik weet niet eens meer waar het hier over ging :hihi:

naam
28-04-06, 00:05
Geplaatst door Aicha1976
Ik weet niet eens meer waar het hier over ging :hihi:


En voor je het weet ga je off topic. :lachu:

Aicha1976
28-04-06, 00:12
Geplaatst door naam
En voor je het weet ga je off topic. :lachu:


Op jou kan ik nooit rekenen, ik moet alles alleen doen :moe:

naam
28-04-06, 00:13
Geplaatst door Aicha1976
Op jou kan ik nooit rekenen, ik moet alles alleen doen :moe:


Doe mijn best, maar heb het ook een beetje druk. Cliché en geen excuus, I know. :huil2:

Aicha1976
28-04-06, 01:12
Geplaatst door naam
Doe mijn best, maar heb het ook een beetje druk. Cliché en geen excuus, I know. :huil2:



Ik ga vreemd met Xlaniet :o

binloser
28-04-06, 09:48
Geplaatst door MaRiaH
Het gaat niet om je boodschap...

waar "halal" stond had je "Haram" moeten schrijven, dat maakte het zo grappig... :melig:


Ben blij dat MaRiah erom kan lachen. Ik ken er nog een;
Nohammed is de profeet van Lallah.

Ook grappig?

super ick
28-04-06, 09:59
Geplaatst door Aicha1976
Het is iedere dag weer afwachten hoor, de ene dag, 30 en de andere dag 31 graden :maf:


Ga dan maar verzinnen wat je aan moet :cheefbek:

Jaja, trek ik vandag mijn grijze of mijn blauwe burka aan.

Aicha1976
28-04-06, 19:06
Geplaatst door superdick
Jaja, trek ik vandag mijn grijze of mijn blauwe burka aan.


Dat niet alleen, wat dacht je van wel of geen venster :ninja:






Langzaam maar zeker komen we weer on topic :rood:

xslaniet
28-04-06, 20:19
vrouwen met bamboestokjes hebben geen recht op een Burka.
Zo nu zijn we weer helemaal off-topic.

Nelis70
01-05-06, 19:26
Geplaatst door xslaniet
vrouwen met bamboestokjes hebben geen recht op een Burka.
Zo nu zijn we weer helemaal off-topic.

Een burka heeft geen recht op een vrouw.

Aicha1976
01-05-06, 21:19
Geplaatst door Nelis70
Een burka heeft geen recht op een vrouw.



Diep Nelis, diep :cheefbek:

jochie
02-05-06, 08:55
Indien iemand, door wat voor actie dan ook, zijn kansen op het terugkeer naar betaald werk, willens en wetens doet verminderen, dan is deze persoon sanctionabel.

Of de actie waarvan ik spreek nu het dragen van een Boerka is, of het 't plaatsen van een spinneweb tattoo in je nek is, of het 't weigeren jezelf te douchen, of het beledigen van de sollicitatiecommisie is... het maakt niet uit. Dit gedrag is sanctionabel, indien het willens en wetens gebeurd.

Ik vind dit een zeer goede regel!

Bijstand is een tijdelijke vangnetregeling en geen hangmat.

LET OP: ik heb het steeds over willens en wetens!!! Er moet sprake zijn van onwil en geen sprake zijn van onmacht!

Nelis70
02-05-06, 09:43
Geplaatst door Aicha1976
Diep Nelis, diep :cheefbek:

That's me :wijs:

Aicha1976
02-05-06, 13:40
Geplaatst door Nelis70
That's me :wijs:


Ik sta paf :lachu:





Topic is niet meer te redden he, wat jij :maf:

Helios
02-05-06, 13:51
Geplaatst door Aicha1976
Topic is niet meer te redden he, wat jij :maf:

Laten we hem dan inslapen of maken we hem gewoon af? :engel:

Nelis70
02-05-06, 13:52
Geplaatst door Aicha1976
Ik sta paf :lachu:





Topic is niet meer te redden he, wat jij :maf:

'tuurlijk wel, als je maar wil.
TJAKKAAAAA

Aicha1976
02-05-06, 13:57
Geplaatst door Nelis70
'tuurlijk wel, als je maar wil.
TJAKKAAAAA


Nee, het is hopeloos :moeilijk:




Vandaag opgestaan met fatalistische inslag :gsm:

Nelis70
02-05-06, 14:08
Geplaatst door Aicha1976
Nee, het is hopeloos :moeilijk:

Vandaag opgestaan met fatalistische inslag :gsm:

Ja hoor eens, ga jij nou een beetje mijn tijd lopen verspelen met je fatalistische geouweh***? Niks fatalistische inslag, sla die er maar weer uit dan. Ik wil wel helpen. heb hier nog prachtige honkbalknuppel staan.

Aicha1976
02-05-06, 14:18
Geplaatst door Nelis70
Ja hoor eens, ga jij nou een beetje mijn tijd lopen verspelen met je fatalistische geouweh***? Niks fatalistische inslag, sla die er maar weer uit dan. Ik wil wel helpen. heb hier nog prachtige honkbalknuppel staan.



Relnicht :ego:

Nelis70
02-05-06, 14:39
Geplaatst door Aicha1976
Relnicht :ego:

Ja, en dan ook nog gaan schelden!!
:o
't Wordt hoog tijd dat jij eens flink op je donder krijgt.

Aicha1976
02-05-06, 14:42
Geplaatst door Nelis70
Ja, en dan ook nog gaan schelden!!
:o
't Wordt hoog tijd dat jij eens flink op je donder krijgt.


En wie wil je daarvoor meenemen :wtf:



:zweep:












:jammer:

Nelis70
02-05-06, 14:49
Geplaatst door Aicha1976
En wie wil je daarvoor meenemen :wtf:




eh, tja, nou, daar vraag je me wat....:verward:

mun handtasje?

Aicha1976
02-05-06, 19:23
Geplaatst door Nelis70
eh, tja, nou, daar vraag je me wat....:verward:

mun handtasje?




Bring it on Nelis :stout:

delankmoedige
02-05-06, 23:13
Ben benieuwd of Cohen wanneer zijn dochter ooit eens in de bijstand komt of zij ook geen geld zal krijgen en bij de ratten mag slapen
Racisme ten top.

xslaniet
02-05-06, 23:39
Geplaatst door delankmoedige
Ben benieuwd of Cohen wanneer zijn dochter ooit eens in de bijstand komt of zij ook geen geld zal krijgen en bij de ratten mag slapen
Racisme ten top.
Nuke the fuckers!!!

delankmoedige
02-05-06, 23:45
Ja dat is wel typisch Nederlands
Klagen over veiligheid in de binnensteden maar wel landen als Afghanistan binnenvallen en iedereen over de kling jagen samen met de Amerikanen.
Maar ja, dat moet kunnen toch
Of niet BalkELLENDE
Schoothondje van Bush

xslaniet
02-05-06, 23:54
Geplaatst door delankmoedige
Ja dat is wel typisch Nederlands
Klagen over veiligheid in de binnensteden maar wel landen als Afghanistan binnenvallen en iedereen over de kling jagen samen met de Amerikanen.
Maar ja, dat moet kunnen toch
Of niet BalkELLENDE
Schoothondje van Bush
Met kunstmest kom je een heel eind...en je krijgt 82 maagden.

delankmoedige
02-05-06, 23:55
Op jou reageer ik niet meer
Jij hebt toch niks te zeggen
Ga maar lekker slapen jongen

tukkersterror
03-05-06, 00:00
Geplaatst door xslaniet
Met kunstmest kom je een heel eind...en je krijgt 82 maagden.

Je ligt eruit:hihi:

En ik ga je melden voor het aanzetten tot terroristme :ego:

:lol:

xslaniet
03-05-06, 00:03
Geplaatst door delankmoedige
Op jou reageer ik niet meer

Laat je je toch ff kennen kneus. :maf3:

tukkersterror
03-05-06, 00:34
Geplaatst door xslaniet
Laat je je toch ff kennen kneus. :maf3:

Heb jij ff geluk!!! :engel:

Nelis70
03-05-06, 10:01
Geplaatst door delankmoedige
Ben benieuwd of Cohen wanneer zijn dochter ooit eens in de bijstand komt of zij ook geen geld zal krijgen en bij de ratten mag slapen
Racisme ten top.

Domheid ten top

super ick
03-05-06, 15:29
Geplaatst door xslaniet
Met kunstmest kom je een heel eind...en je krijgt 82 maagden.

Misverstand: Geen 82 maagden maar 1-tje van 82!

Nelis70
03-05-06, 16:39
Geplaatst door Aicha1976
Bring it on Nelis :stout:

Ik kom niet over hè, ....wijffie :)

Aicha1976
03-05-06, 16:51
Geplaatst door delankmoedige
Ben benieuwd of Cohen wanneer zijn dochter ooit eens in de bijstand komt of zij ook geen geld zal krijgen en bij de ratten mag slapen
Racisme ten top.


Draagt zij een bur'qa :moe:




@Nelis: ik prefereer bimbo :ego: