PDA

Bekijk Volledige Versie : "Vrouw met boerka geen uitkering"



Marsipulami
18-04-06, 16:13
"Vrouw met boerka geen uitkering"


Geplaatst op 18/4 '06 om 15:03u
Door Theo Borgermans (Bron: Ikon, ANP)


AMSTERDAM (RKnieuws.net) - Wethouder Aboutaleb (Integratie) van Amsterdam vindt dat de sociale dienst een vrouw die vanwege het dragen van een boerka geen werk kan krijgen, een uitkering mag weigeren.



Zo’n vrouw plaatst zichzelf buiten de arbeidsmarkt, meent hij. "Niemand wil immers een werkneemster in een boerka. In dit geval zeg ik: boerka uit en solliciteren."

Aboutaleb doet deze uitspraken in een interview met maandblad Opzij, dat deze week verschijnt.

waterfiets
18-04-06, 16:24
Vind ik ook hoor maar die bril van Aboutaleb kan ook echt niet meer anno 2006.

David
18-04-06, 16:26
Geplaatst door waterfiets
Vind ik ook hoor maar die bril van Aboutaleb kan ook echt niet meer anno 2006.


Hij geeft te veel geld uit aan leren rokjes voor mevrouw Aboutaleb, las ik op WSDB.

waterfiets
18-04-06, 16:27
Geplaatst door David
Hij geeft te veel geld uit aan leren rokjes voor mevrouw Aboutaleb, las ik op WSDB.

OPZIJ had hem een makeover kunnen aanbieden !

David
18-04-06, 16:31
Geplaatst door waterfiets
OPZIJ had hem een makeover kunnen aanbieden !


Ja, en een burqa. Dat gezwets over die pak-m-beet vier burqua's in heel Amsterdam moet nou ook maar eens afgelopen zijn.

xslaniet
18-04-06, 17:12
Geplaatst door Marsipulami
"Vrouw met boerka geen uitkering"


Geplaatst op 18/4 '06 om 15:03u
Door Theo Borgermans (Bron: Ikon, ANP)


AMSTERDAM (RKnieuws.net) - Wethouder Aboutaleb (Integratie) van Amsterdam vindt dat de sociale dienst een vrouw die vanwege het dragen van een boerka geen werk kan krijgen, een uitkering mag weigeren.



Zo’n vrouw plaatst zichzelf buiten de arbeidsmarkt, meent hij. "Niemand wil immers een werkneemster in een boerka. In dit geval zeg ik: boerka uit en solliciteren."

Aboutaleb doet deze uitspraken in een interview met maandblad Opzij, dat deze week verschijnt.
Volgens mij moet er meer gelezen worden ...d'r staan wel akelig veel dubbele topics in de toko...
Dus minder klakkeloos kopieren en meer lezen,is ook goed voor de algemene ontwikkeling...algemen ontwikkeling,het opdoen van kennis.
Nou ja laat maar... :wtf: