PDA

Bekijk Volledige Versie : Iran zal agressor "handen afhakken"



Divine_70
18-04-06, 21:33
De Iraanse strijdkrachten staan klaar om 'welke agressor dan ook de handen af te hakken'. Dat heeft de Iraanse president Ahmadinejad dinsdag gezegd tijdens een parade van de strijdkrachten in Teheran ter gelegenheid van de Dag van het Leger.


De president zei dat Iran voor geen enkel land een bedreiging vormt, maar dat de strijdkrachten altijd klaar moeten staan om met de laatste technologie op aanvallen te reageren.

18/04/06 10u29

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/top_135214.jpg

Good Kahuna
18-04-06, 21:37
Weet je, ik geloof geen fuck van die aanvalsplannen van de VS op Iran. Ik ken de belangen, ik ken de retoriek. En toch geloof ik er niks van.

Karin.N
18-04-06, 22:07
Al dit verbale wapengekletter van Bush en Ahmadinejad leidt de aandacht af van de binnenlandse problemen in beide landen.
Kennelijk geven de heren de voorkeur aan het verbloemen van de binnenlandse problemen (omdat ze niet bij machte zijn dit op te lossen)

waterfiets
18-04-06, 22:36
Geplaatst door Good Kahuna
Weet je, ik geloof geen fuck van die aanvalsplannen van de VS op Iran. Ik ken de belangen, ik ken de retoriek. En toch geloof ik er niks van.

Ik las vandaag een analyse in de Haaretz die ook zegt dat er teveel haken en ogen aan zitten. Helaas ben ik niet geheel gerust op de idioten die er in het witte huis zitten. Verder gaat dit (http://www.newyorker.com/printables/fact/060417fa_fact) artikel over die kwestie dat is ook niet echt geruststellend in dit kader.

Victory
18-04-06, 22:39
Geplaatst door tukkersterror
Waar zijn op deze parade de prachtige wapens die Iran zelf heeft gefabriceerd, ik zie alleen oude russische raketten en straaljagers tupe mig, en russische geweren.

De raketten die op een potlood lijken kunnen ze direct weggooien want de wanden zijn te ruw waardoor er trillingen ontstaan bij het afsteken.
Liefde voor Allah (swt) is onze grootste wapen, en die is door niemand te verslaan.

gh.wille
18-04-06, 22:43
Geplaatst door gh.wille
Al deze foto,s komen mij maar al te bekend voor ,afgezien van de typische "NAZIE " petten ,is alleen het oorlogstuig wat moderner geworden .

Het lijkt wel op de weder geboorte van de NAZIES !
:schok:

Wel een typisch voorbeeld van "Een te Hooge Pet " op hebben !
:wohaa:

Seif
18-04-06, 22:49
Geplaatst door tukkersterror
Waar zijn op deze parade de prachtige wapens die Iran zelf heeft gefabriceerd, ik zie alleen oude russische raketten en straaljagers tupe mig, en russische geweren.

De raketten die op een potlood lijken kunnen ze direct weggooien want de wanden zijn te ruw waardoor er trillingen ontstaan bij het afsteken.

Is het nou echt nodig om het volledige bericht met al die plaatjes te quoten?

Eén propagandist van de Iraanse revolutionaire raad is meer dan genoeg. :tik:

en dat geldt ook voor jou Wille... :)

gh.wille
18-04-06, 23:00
Geplaatst door Seif
Is het nou echt nodig om het volledige bericht met al die plaatjes te quoten?

Eén propagandist van de Iraanse revolutionaire raad is meer dan genoeg. :tik:

en dat geldt ook voor jou Wille... :)

Jawohl Herr Obertz !!!
:boogjes:

tukkersterror
18-04-06, 23:11
Geplaatst door Seif
Is het nou echt nodig om het volledige bericht met al die plaatjes te quoten?

Eén propagandist van de Iraanse revolutionaire raad is meer dan genoeg. :tik:

en dat geldt ook voor jou Wille... :)


Mag ik een beetje reklame maken voor de troep die mijn tweede vaderland ook kwijt moet :ego:

:hihi:

gh.wille
18-04-06, 23:37
Geplaatst door tukkersterror
Mag ik een beetje reklame maken voor de troep die mijn tweede vaderland ook kwijt moet :ego:

:hihi: :hihi:

DIE ZIT

tukkersterror
19-04-06, 00:04
Geplaatst door gh.wille
:hihi:

DIE ZIT

Ja het is net als of je op in koude winterdag in je zwarte broek plast...

Niemand die het ziet maar het geeft éen zalig warm gevoel :hihi:

gh.wille
19-04-06, 00:15
Geplaatst door tukkersterror
Ja het is net als of je op in koude winterdag in je zwarte broek plast...

Niemand die het ziet maar het geeft éen zalig warm gevoel :hihi:

Ho, ho zo is het wel genoeg ! straks krijg jij ook nog nijgingen om zo,n
''HUIFKAR '' op je kop te zetten !
De afdeling van de MILVA vond ik het mooist ; jammer dat er maar een goed te zien was .
:gniffel:

gh.wille
19-04-06, 00:24
Geplaatst door duende
leuk, erg leuk. Familie kiekjes uit Walibi?

Beeldig die witte handschoentjes. En mij wordt maar verteld dat homo's vervolgd worden in Iran

Nog steeds beeldig. En die elegante manier waarop ze hun wapen vasthouden. Zo vrouwelijk.

Gaat het nou regenen of niet. Fuck, kan het niet goed voelen met die handschoentjes aan.

De gay parade trok weer veel bezoekers dit jaar

Mijn aambeien spelen weer op.

Ff een twee kwarts meiden. En niet te snel.

Ik had om een zetpil gevraagd, maar dit is overdreven.

Nog steeds die aambeien. Kut!

De zeeverkenners zetten ook hun beste beenje voor.

Moeten we nog lang zo blijven staan.

En datumme toffe jongens zijn dat willen we weheten.

De jezuieten hadden dit jaar voor de verandering make-up opgedaan. De beeeeldige sjaaltjes zijn een ontwerp van Albert Verlinden.

Die onderste corus line is ook leuk. Uit welke musical komt ie, Spring time for Hitler and Germany of Getsie er ligt poep op de stoep.

By the way. Ik zie niemand met een bijltje?????


Een zeer toepasselijk en erg komisch commentaar !
bedankt :duim:

tukkersterror
19-04-06, 00:29
Ik neem aan dat ze na afloop allemaal een flesje coca cola en een mars hebben gekregen in de scouting blokhut???

duende
19-04-06, 09:08
Geplaatst door tukkersterror
Ik neem aan dat ze na afloop allemaal een flesje coca cola en een mars hebben gekregen in de scouting blokhut???
http://www.pegasus3d.com/download/arguing.jpg
De kleinzoon van Khomeiny en zijn dochter liep ook mee.

amOer
19-04-06, 10:37
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2006/04/189307_orig.jpg

zien jullie ook iets raars .... ??!

btw .. waarom moeten er ALWEER mannetjes lopen met "ya husseen" vlaggen ?! waarom niet ya Allaah ?! of is imaam el hussein vzmh beter ofzo ?!

alsof er niet elke keer duizenden en duizenden iraniers neer gemaaid werden met hun ya hussein bandjes en vlaggetjes in de '80 !! ik hoop maar dat er geen oorlog komt .. en als die komt .. dat ze ook niet weer met honderden duizenden naar irak gaan marcheren ..!! the americans have better gunz you know .. !! waar de irakezen 3 uur over deden doen hun met een paar minuten .. :wat?!:

~Panthera~
19-04-06, 10:41
Geplaatst door amOer
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2006/04/189307_orig.jpg

zien jullie ook iets raars .... ??!

btw .. waarom moeten er ALWEER mannetjes lopen met "ya husseen" vlaggen ?! waarom niet ya Allaah ?! of is imaam el hussein vzmh beter ofzo ?!

alsof er niet elke keer duizenden en duizenden iraniers neer gemaaid werden met hun ya hussein bandjes en vlaggetjes in de '80 !! ik hoop maar dat er geen oorlog komt .. en als die komt .. dat ze ook niet weer met honderden duizenden naar irak gaan marcheren ..!! the americans have better gunz you know .. !! waar de irakezen 3 uur over deden doen hun met een paar minuten .. :wat?!:


Ja precies: dan kunnen we allemaal straks onze handjes op de asbak leggen. :moe:

Victory
19-04-06, 13:25
Een oorlog beginnen is makkelijk, maar een oorlog winnen is heel iets anders.

http://www.alpineascents.com/graphics/flags/iran-flag.gif

naam
19-04-06, 13:48
Geplaatst door amOer
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2006/04/189307_orig.jpg

zien jullie ook iets raars .... ??!




De punt van die ene raket zit scheef, of zie ik het verkeerd. :schok:

~Panthera~
19-04-06, 14:15
Geplaatst door naam
De punt van die ene raket zit scheef, of zie ik het verkeerd. :schok:


Die heeft een erectie. :roker:
Dat krijg je met die "boys with toys". :moe:

tukkersterror
19-04-06, 14:16
Geplaatst door naam
De punt van die ene raket zit scheef, of zie ik het verkeerd. :schok:

Nee hoor zie je goed!!!

Dat heet metaal erectie, zelfs de raketten zijn het slape gelul zat van Victory.:hihi:

Zou Vic trouwens weten dat Victory en haar V-teken een teken is van het vrije westen voor overwinning? :stout:

Flanker
19-04-06, 16:51
Veel reacties hier zijn zware bs dan een onderdeel van een objectieve discussie.

Iemand vond de fotos doen denken aan nazis ?? well dan kan je iedere militair vergelijke met een Nazi...de loop daar is gewoon een parade walk, die word overal wel (met enige afwijking) gedaan. Ik denk dat je je meer laat leiden door de haat tegen Iran dus alles afkomstig van Iran ook als negatiefs beschouwt.

Daarnaast is Iraanse wapenarsenaal toch niet zo 'zwakkerig' als meeste van jullie zomaar aannemen. Anders was USA daar er al. Ze hebben hun F-14 vloot (hoe klein ook) redelijk vliegend kunne houden dankzij indiginous developments, ze hebben de AIM-7 Sparrow nog !. Daarnaast zijn dat Mig-29s de oudere versie. Ze hadde 2 jaar gelede ofzo nog hun indiginous F-5E prototype (Azarakhsh) nog gelanceerd. Ook al is dat een lichte vliegtuig...een productielijn opzette zal ze wel een capaciteit geven die in die regio niet gekend is.

Ik zeg niet dat Iran sterker is dan USA ofzo. Maar mocht er een groot conflict kome zullen Iraanse strijdkrachte waarschijnlijk alleen maar rekking moeten geven om voor Iran terug te slaan met zijn raketten en mogelijke lading op targets eromheen. Gezien de staat van de strijdkrachten en hun indiginous ontwikkelingen beschikken ze zeker deze mogelijkheid zo te zien. Het is de vraag hoeveel risico wille ze lope om Iran aan te vallen. Hoe hard zal het toeslaan etc.

Daarnaast moet je rekening houden dat de grote kracht vooral van de USN zal komen...niet de volledige USAF macht. De support vanuit KSA of omringende Arabische landen zal er niet zijn, daarnaast zijn de operationele infrastructuren in Irak en Afghanistan niet goed om de USAF operationeel tot zijn macht te late komen.

Voor de rest mooie fotos Victory ! Je ziet dat Iran van de weinige landen is dat met succes veel reverse engineered/ indiginous development doet op het gebied van wapens.


http://johnbatchelorshow.com/admin/allsource/exampleimages/iran-torpedo%5B1%5D.jpg

duende
19-04-06, 22:05
Geplaatst door Flanker
Veel reacties hier zijn zware bs dan een onderdeel van een objectieve discussie.

Iemand vond de fotos doen denken aan nazis ?? well dan kan je iedere militair vergelijke met een Nazi...de loop daar is gewoon een parade walk, die word overal wel (met enige afwijking) gedaan. Ik denk dat je je meer laat leiden door de haat tegen Iran dus alles afkomstig van Iran ook als negatiefs beschouwt.

Daarnaast is Iraanse wapenarsenaal toch niet zo 'zwakkerig' als meeste van jullie zomaar aannemen. Anders was USA daar er al. Ze hebben hun F-14 vloot (hoe klein ook) redelijk vliegend kunne houden dankzij indiginous developments, ze hebben de AIM-7 Sparrow nog !. Daarnaast zijn dat Mig-29s de oudere versie. Ze hadde 2 jaar gelede ofzo nog hun indiginous F-5E prototype (Azarakhsh) nog gelanceerd. Ook al is dat een lichte vliegtuig...een productielijn opzette zal ze wel een capaciteit geven die in die regio niet gekend is.

Ik zeg niet dat Iran sterker is dan USA ofzo. Maar mocht er een groot conflict kome zullen Iraanse strijdkrachte waarschijnlijk alleen maar rekking moeten geven om voor Iran terug te slaan met zijn raketten en mogelijke lading op targets eromheen. Gezien de staat van de strijdkrachten en hun indiginous ontwikkelingen beschikken ze zeker deze mogelijkheid zo te zien. Het is de vraag hoeveel risico wille ze lope om Iran aan te vallen. Hoe hard zal het toeslaan etc.

Daarnaast moet je rekening houden dat de grote kracht vooral van de USN zal komen...niet de volledige USAF macht. De support vanuit KSA of omringende Arabische landen zal er niet zijn, daarnaast zijn de operationele infrastructuren in Irak en Afghanistan niet goed om de USAF operationeel tot zijn macht te late komen.

Voor de rest mooie fotos Victory ! Je ziet dat Iran van de weinige landen is dat met succes veel reverse engineered/ indiginous development doet op het gebied van wapens.


http://johnbatchelorshow.com/admin/allsource/exampleimages/iran-torpedo%5B1%5D.jpg
Ik heb een hekel aan alles wat leger is. En die nare fototjes van wat snedig commentaar voorzien vond ik leuk. Als Georgie Boy daar had gestaan met de US marine's had ik hetzelfde gedaan.
Want het plaatsen van die foto's vind ik wel zo ontzèèèeèèèèètend stom.
Wat wil die Victory daar nu mee bewijzen?
Hij doet me een beetje denken aan Al Sahaf de minister van propaganda van Irak.

Al Sawt
20-04-06, 00:07
Uiteraard is Iran niet opgewassen tegen Amerikaanse militaire kracht.

Maar Iran zal wel instaat zijn om Amerikaanse basissen in de Golfregio met balistische raketten te bestoken en de straat van Hormuz afsluiten.

Alleen al hiermee kan Iran een belangrijke slag slaan.


En onze defensie expert, Tukkersterror, beweert wel dat die raketten waardeloos zijn. Maar hij vergist zich echter wel in het feit dat ze gebaseerd zijn op Chinese M-11 raketten en niet op de oude troep van zijn 2e vaderland.

Chinese M-11 raketten zijn weer gebaseert op de meest effectiefste raketten van de Russen, De Topol.