PDA

Bekijk Volledige Versie : Pedo-ambtenaar minsterie van V &W mag geen (sex)contact met 13 jarige meisje



Dwaalspoor
19-04-06, 01:49
woensdag 19 april 2006

Contactverbod na seks met brugklasser

GOUDA - De 26-jarige Gouwenaar S.N. mag de eerstkomende twee jaar geen contact meer zoeken met het 13-jarige meisje waarmee hij gedurende enkele maanden een seksuele relatie onderhield. De man, een ambtenaar op het Ministerie van Verkeer en Waterstaat, had het meisje in maart vorig jaar via het chatprogramma MSN leren kennen.


Na aanvankelijk eerst wat onschuldig heen en weer gepraat, werden de berichten via het internet steeds inniger en kreeg het contact een seksuele lading.


Naast een contactverbod eiste officier van justitie Gruppelaar gistermiddag de maximale werkstraf van 240 uur, verplicht reclasseringscontact, deelname aan de praatgroep voor zedenzaken bij De Waag en een schadevergoeding van 1500 euro. Ook pleitte zij voor een gevangenisstraf van 142 dagen, waarvan 90 dagen voorwaardelijk. De man heeft in januari en februari van dit jaar in totaal 52 dagen vastgezeten. Hij raakt zijn baan kwijt als hij alsnog tot celstraf wordt veroordeeld, zo liet de Gouwenaar weten.

Na de arrestatie van de man en de inbeslagname van zijn computer, werden de e-mails van het tweetal op inhoud onderzocht. Het meisje, dat in Rotterdam woont, sprak daarin van haar problemen thuis. Ze voelde zich vaak down; er was vaak ruzie en ze voelde zich gekleineerd. Ook zou het meisje zichzelf verwonden (automutilatie) om haar psychische problemen te vergeten. Dat schiep een band met de Gouwenaar, dit dit in zijn jeugd ook had gedaan. Verder kende de man een puberteit die in het teken stond van een verslaving aan coke en xtc. ,,Ze vertelde dat ze mij vertrouwde. Ik maakte me zorgen om haar. Onze mails werden daardoor streeds intiemer,’’ vertelde de man. De officier van justitie bleef zich gedurende de zitting verbazen over het gebrek aan besef bij de man dat hij een dergelijk contact onderhield met een 13-jarige meisje, een brugklasser nog. Zie verder pagina 3

http://www.ad.nl/groenehart/gouda/article282302.ece

Elie Hobeika
19-04-06, 02:11
Leraren te kort he..

:D