PDA

Bekijk Volledige Versie : Turkse is volgende stap in evolutie



observer
20-04-06, 15:40
Een klein wondertje op Rotterdam Zuid: op 12 April werd daar het meisje Semanur Yildiz geboren met een ondertand.
uitgegeven: 13:04 20-04-2006 gewijzigd: 13:04 20-04-2006

Normaal krijgen babies pas na zes of zeven maanden hun eerste tandjes. Volgens Akyil, de trotse oom van de nieuwe telg, hadden de artsen geen verklaring voor het vroege tandje. 'Ze hopen dat het binnen tien dagen vanzelf uitvalt.' De moeder van de pasgeborene heeft naar eigen zeggen geen last van het tandje bij het geven van borstvoeding. Ook de baby lijkt prima met het tandje te kunnen functioneren.

Volgens tandarts Ruikes uit Alblasserdam, voorzitter van de Dordtse tandartsenvereniging, komt het bij 1 op de 2000 à 6000 babies voor dat ze met een tandje worden geboren. 'In 90% van de gevallen gaat het om een te vroeg gekomen melktandje. In 10 % van de gavallen is er sprake van een misvormd tandje dat er vanzelf uitvalt.'.

~Panthera~
20-04-06, 15:43
Wat zal dat koddig staan. :D

observer
20-04-06, 19:54
beetje als in roger rabbit?

tukkersterror
20-04-06, 20:29
Geplaatst door observer
beetje als in roger rabbit?

Shit je gaf mijn antwoord:lol:

Turkish_boy
20-04-06, 22:02
Echt vies dat je een moslim kindje uitbuit voor het evolutie-theorie..

David
20-04-06, 22:29
Geplaatst door Turkish_boy
Echt vies dat je een moslim kindje uitbuit voor het evolutie-theorie..

Ik zou de politie bellen. En de kinderbescherming. Het kind is getekend voor het leven door zo'n rotstreek.

observer
21-04-06, 08:02
Geplaatst door Turkish_boy
Echt vies dat je een moslim kindje uitbuit voor het evolutie-theorie.. ik sta met mijn mond vol tanden

(sorry tukkerterreur als ik hem weer voor je neus inschiet :duivels: )

ach babies hebben 1 voordeel ze weten nog niets van wel of niet moslim zijn of opperwezens

tukkersterror
21-04-06, 09:19
Geplaatst door observer
ik sta met mijn mond vol tanden

(sorry tukkerterreur als ik hem weer voor je neus inschiet :duivels: )

ach babies hebben 1 voordeel ze weten nog niets van wel of niet moslim zijn of opperwezens

Nee hoor, ik zat meer te denken aan tandje eruit en een klappergebit erin, krant bellen en zeggen, Goh na een week al een volledig kunstgebit.

Dan sta je pas met de bek vol tanden, en ze zijn nog van je eigen ook want je hebt ervoor betaald :hihi:

observer
21-04-06, 09:26
Geplaatst door tukkersterror
Nee hoor, ik zat meer te denken aan tandje eruit en een klappergebit erin, krant bellen en zeggen, Goh na een week al een volledig kunstgebit.

Dan sta je pas met de bek vol tanden, en ze zijn nog van je eigen ook want je hebt ervoor betaald :hihi: in dit geval heeft pappa wel altijd een flesopener bij de hand!

tukkersterror
21-04-06, 10:04
Geplaatst door observer
in dit geval heeft pappa wel altijd een flesopener bij de hand!

Ja is wel nodig want borstvoeding blijft dan wel een riskante zaak.

Maar al met al zou het erger zijn geweest als het kind was geboren met een Joden neus!!!

observer
21-04-06, 13:36
Geplaatst door tukkersterror
Ja is wel nodig want borstvoeding blijft dan wel een riskante zaak.

Maar al met al zou het erger zijn geweest als het kind was geboren met een Joden neus!!! in anatolie hebben ze anders ook zinksnijders waar een cruiseschip jaloers op zou zijn

blond haar dat zou pas opvallen, of gewoon zwart met kroeshaar :schok:

Turkish_boy
22-04-06, 12:00
Geplaatst door observer
ik sta met mijn mond vol tanden

(sorry tukkerterreur als ik hem weer voor je neus inschiet :duivels: )

ach babies hebben 1 voordeel ze weten nog niets van wel of niet moslim zijn of opperwezens

Elk kind ongeacht ras, wordt geboren als Moslim...

David
22-04-06, 12:02
Geplaatst door Turkish_boy
Elk kind ongeacht ras, wordt geboren als Moslim...

Toe maar!

Turkish_boy
22-04-06, 12:05
Geplaatst door David
Toe maar!


Dat jij er niet in gelooft is jouw probleem, ik geloof daar heilig in, en jij hebt niet het recht om mij te zeggen wat wel goed en wat niet goed is, ik herhaal volgens mijn overtuiging wordt elk kind dat geboren wordt als moslim geboren en zal ook moslim blijven tot hij/zij een onderscheid kan maken tussen Goed en Kwaad...

David
22-04-06, 12:08
Geplaatst door Turkish_boy
Dat jij er niet in gelooft is jouw probleem, ik geloof daar heilig in, en jij hebt niet het recht om mij te zeggen wat wel goed en wat niet goed is, ik herhaal volgens mijn overtuiging wordt elk kind dat geboren wordt als moslim geboren en zal ook moslim blijven tot hij/zij een onderscheid kan maken tussen Goed en Kwaad...


Da's wat anders. Dat jij dat vindt betekent niet dat het zo is.

Dat ik daar niet in geloof is voor mij totaal geen probleem. Ik ben ook absoluut niet van plan om jou te vertellen wat je moet geloven. Dat is jouw zaak.

Maar als ik het goed begrijp ben je geen moslim meer zodra je onderscheid kunt maken tussen goed en kwaad?

MaRiaH
22-04-06, 12:35
Geplaatst door Turkish_boy
Echt vies dat je een moslim kindje uitbuit voor het evolutie-theorie..


:haha:

Je bedoelt eigenlijk een TURKS kindje natuurlijk...


op 12 April werd daar het meisje Semanur Yildiz geboren met een ondertand

:moe:

MaRiaH
22-04-06, 12:37
Geplaatst door Turkish_boy
Elk kind ongeacht ras, wordt geboren als Moslim...

Het is niet aan jouw dit op te leggen aan anderen.
ieder gelooft wat hij wil.

Misschien is dit kind wel als koerd geboren.. weet JIJ veel...

MaRiaH
22-04-06, 12:39
Geplaatst door Turkish_boy
Echt vies dat je een moslim kindje uitbuit voor het evolutie-theorie..

Uitbuit?

dat kind is geboren......met een tandje (komt wel vaker voor trouwens)
Nou wat een vieze misdaad van die ouders Zeg.. :hihi:


(ben jij wel helemaal lekker? met je verkeerde been uit bed gestapt? teveel gezopen gisteren? de joint niet goed gevallen..?)

Turkish_boy
22-04-06, 13:42
Geplaatst door MaRiaH
:haha:

Je bedoelt eigenlijk een TURKS kindje natuurlijk...



:moe:


Moeite met begrijpend lezen?

Turkish_boy
22-04-06, 13:44
Geplaatst door MaRiaH
Uitbuit?

dat kind is geboren......met een tandje (komt wel vaker voor trouwens)
Nou wat een vieze misdaad van die ouders Zeg.. :hihi:


(ben jij wel helemaal lekker? met je verkeerde been uit bed gestapt? teveel gezopen gisteren? de joint niet goed gevallen..?)

Ik heb het over de titel van deze topic, ik rook alleen sigaretten drugs heb ik nog nooit van mijn leven aangezeten, misschien dat jij er meer ervaring mee hebt.

Zuipen doe ik ook nooit..

David
22-04-06, 13:53
Geplaatst door Turkish_boy
Ik heb het over de titel van deze topic,


Zeur.