PDA

Bekijk Volledige Versie : Nijpels noemt Verdonk brokkenpiloot die haar functie niet aankan



Dwaalspoor
21-04-06, 04:24
vrijdag 21 april 2006

Nijpels noemt Verdonk ’brokkenpiloot’

HILVERSUM - De Friese commissaris van de koningin Ed Nijpels heeft vrijdag gezegd ,,grote twijfels’’ te hebben over de kwaliteiten van Rita Verdonk als lijsttrekker van de VVD. ,,Ik heb sterk de indruk dat als zij lijsttrekker wordt, we een brokkenpiloot binnenhalen,’’ zei de VVD-coryfee in het Radio 1-programma Casa Luna.

Nijpels is bang dat Verdonk niet in staat is de partij bijeen te houden en de VVD goed te presenteren. De partij zou onder Verdonk in een isolement terecht kunnen komen waardoor de kans op nieuwe regeringsdeelname kleiner wordt, vreest de VVD’er. ,,Ik heb hele grote twijfels of zij inhoudelijk die functie aankan,’’ aldus het liberale kopstuk.

(ANP)

http://www.ad.nl/binnenland/article287884.ece

~Panthera~
21-04-06, 08:42
Das het leuke van de VVD: ze fikken elkaar wel tot de enkels af. :D

Alim
21-04-06, 10:15
Geplaatst door Dwaalspoor
vrijdag 21 april 2006

Nijpels noemt Verdonk ’brokkenpiloot’

HILVERSUM - De Friese commissaris van de koningin Ed Nijpels heeft vrijdag gezegd ,,grote twijfels’’ te hebben over de kwaliteiten van Rita Verdonk als lijsttrekker van de VVD. ,,Ik heb sterk de indruk dat als zij lijsttrekker wordt, we een brokkenpiloot binnenhalen,’’ zei de VVD-coryfee in het Radio 1-programma Casa Luna.

Nijpels is bang dat Verdonk niet in staat is de partij bijeen te houden en de VVD goed te presenteren. De partij zou onder Verdonk in een isolement terecht kunnen komen waardoor de kans op nieuwe regeringsdeelname kleiner wordt, vreest de VVD’er. ,,Ik heb hele grote twijfels of zij inhoudelijk die functie aankan,’’ aldus het liberale kopstuk.

(ANP)

http://www.ad.nl/binnenland/article287884.ece


Eindelijk iemand binnen de VVD die de waarheid durft te zeggen.

duende
21-04-06, 10:25
Geplaatst door Dwaalspoor
vrijdag 21 april 2006

Nijpels noemt Verdonk ’brokkenpiloot’

HILVERSUM - De Friese commissaris van de koningin Ed Nijpels heeft vrijdag gezegd ,,grote twijfels’’ te hebben over de kwaliteiten van Rita Verdonk als lijsttrekker van de VVD. ,,Ik heb sterk de indruk dat als zij lijsttrekker wordt, we een brokkenpiloot binnenhalen,’’ zei de VVD-coryfee in het Radio 1-programma Casa Luna.

Nijpels is bang dat Verdonk niet in staat is de partij bijeen te houden en de VVD goed te presenteren. De partij zou onder Verdonk in een isolement terecht kunnen komen waardoor de kans op nieuwe regeringsdeelname kleiner wordt, vreest de VVD’er. ,,Ik heb hele grote twijfels of zij inhoudelijk die functie aankan,’’ aldus het liberale kopstuk.

(ANP)

http://www.ad.nl/binnenland/article287884.ece
Als de vvd echt op deze manier naar de klote gaat, ben ik voor Rita...Yes Rita Rules...

~Panthera~
21-04-06, 10:49
Geplaatst door duende
Als de vvd echt op deze manier naar de klote gaat, ben ik voor Rita...Yes Rita Rules...


:hihi:

duende
21-04-06, 14:58
Geplaatst door Dwaalspoor
vrijdag 21 april 2006

Nijpels noemt Verdonk ’brokkenpiloot’


Dus toch een moslim terrorist die Rita.
Waar zou ze tegen aanvliegen? De westertoren? Madurodam? Het huis van onze vader des vaderlands Balkenende?