PDA

Bekijk Volledige Versie : Rechter: Taïda niet rechtmatig in Nederland



jochie
21-04-06, 11:29
AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft vrijdag het beroep van Taïda Pasic tegen het besluit van minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie ongegrond verklaard.

Taida Pasic wordt in januari met gewapende bewakers de rechtbank in Amsterdam binnengeleid voor de rechtszaak inzake de uitzetting van de Kosovaarse vwo-studente.

In dat besluit heeft de miniser geweigerd de Kosovaarse een verblijfsvergunning te geven zodat zij haar vwo-opleiding kon afmaken. Taïda kan worden uitgezet. Zij kan tegen de beslissing van de rechter in beroep bij de Raad van State.

=======================

het recht zegeviert

~Panthera~
21-04-06, 11:32
Zij kan tegen de beslissing van de rechter in beroep bij de Raad van State. :D

amOer
21-04-06, 12:05
for the sake of god !
laat dat meisje haar vwo diploma halen !!
weet je hoe absurd veel werk het is om je 5de klas en dan in de 6de je schoolexamens te halen !! en dan ineens .. moet je weg zonder dat je het afrondt !! .. als iemand mij nou zou verbieden om mijn centraal examens te doen dan word ik echt gek !! na al dat werk !!!

tukkersterror
21-04-06, 13:35
Geplaatst door jochie
AMSTERDAM - Taida Pasic wordt in januari met gewapende bewakers de rechtbank in Amsterdam binnengeleid voor de rechtszaak inzake de uitzetting van de Kosovaarse vwo-studente.


Volgens mij zat zij niet in een huis van bewaring dus kan zij nooit door de politie zijn binnen gebracht.
Punt 2 parket politie die bij een gevoelige zaak aanwezig is is alleen bewapend met pepperspray en wapenstok (kort).
Alleen bij vuurwapen gevaarlijke criminelen kan een rechtbank verzoeken om speciale beveiliging.
Wat dan weer iets zou zeggen over deze jonge dame in kwestie.

amOer
21-04-06, 13:45
Geplaatst door tukkersterror

Wat dan weer iets zou zeggen over deze jonge dame in kwestie.

indeed ... ik zou me geen gevaarlijkere crimineel kunnen bedenken dan een meisje van 18 dat haar vwo diploma wil halen..!! ze zouden haar handen en voeten moeten vast binden .. straks gaat ze nog ontsnappen!

observer
21-04-06, 14:40
Geplaatst door amOer
for the sake of god !
laat dat meisje haar vwo diploma halen !!
weet je hoe absurd veel werk het is om je 5de klas en dan in de 6de je schoolexamens te halen !! en dan ineens .. moet je weg zonder dat je het afrondt !! .. als iemand mij nou zou verbieden om mijn centraal examens te doen dan word ik echt gek !! na al dat werk !!! dat dacht ik eerst ook maar ik wordt nu dat ge$%%$$% zat

ze had zonder problemen, alles was geregeld, op de ambassade haar examens kunnen doen, maar los van de twijfelachtige voorgeschiedenis wordt ik het een beetje zat, ze weet dat het nee is en dat het nee zal blijven en maar in beroep gaan en maar in beroep gaan, kost niks

opsluiten uitzetten en examens afkappen, ze heeft al genoeg gekost

tukkersterror
21-04-06, 14:48
Geplaatst door amOer
indeed ... ik zou me geen gevaarlijkere crimineel kunnen bedenken dan een meisje van 18 dat haar vwo diploma wil halen..!! ze zouden haar handen en voeten moeten vast binden .. straks gaat ze nog ontsnappen!

Inderdaad dat doet het stukje wel vermoeden, maar maak je niet druk het is allang geregeld dat zij vervroegd examen mag doen.

De hele rechtzaak doet ze alleen om de zaak nog even te rekken tot eind volgende week als zij haar diploma krijgt (als ze het heeft gehaald)
Maar het is een trieste zaak maar ook wet is wet en daar moet een ieder zich aan houden.

waterfiets
21-04-06, 14:57
Geplaatst door amOer
for the sake of god !
laat dat meisje haar vwo diploma halen !!

Dat kan ze natuurlijk ook in haar eigen land maar goed ... van mij mag ze die paar maanden ook nog wel blijven. Door in beroep te gaan haalt ze die paar maanden misschien sowieso wel want het recht werkt meestal niet zo snel.

~Panthera~
21-04-06, 15:00
Geplaatst door waterfiets
Dat kan ze natuurlijk ook in haar eigen land maar goed ... van mij mag ze die paar maanden ook nog wel blijven. Door in beroep te gaan haalt ze die paar maanden misschien sowieso wel want het recht werkt meestal niet zo snel.


Al dat gezeik alleen maar omdat Verdonk wil laten zien dat ze haar eruit kan zetten. :haha:
Zielig. :rolleyes:

observer
21-04-06, 15:29
Geplaatst door ~Panthera~
Al dat gezeik alleen maar omdat Verdonk wil laten zien dat ze haar eruit kan zetten. :haha:
Zielig. :rolleyes: ze is vertrokken volgende de regels, teruggekomen tegen de regels, haar procedure is gegaan volgens de regels, ze is gebleven tegen de regels

heeft niets te maken met verdonk of en wat ze wil laten zien, de regels zijn de regels en omdat het nu om een 18 jarig meisje gaat met een slimme pr afdeling moeten we dan maar de regelse laten lopen, terwijl 999 andere die dat niet hebben wel gewoon uitgezet zouden worden? regels moeten voor iedereen zelfde zijn


De hele rechtzaak doet ze alleen om de zaak nog even te rekken tot eind volgende week als zij haar diploma krijgt (als ze het heeft gehaald) examens zijn pas later dacht ik

Mark
21-04-06, 17:24
het is een lekker wijf dus ze mag blijven

waterfiets
21-04-06, 17:56
Geplaatst door ~Panthera~
Al dat gezeik alleen maar omdat Verdonk wil laten zien dat ze haar eruit kan zetten. :haha:
Zielig. :rolleyes:

Ze moet nu echt binnen een week weg zijn heeft Verdonk vanmiddag na de ministerraad gezegd.

Divine_70
21-04-06, 22:58
Ze kan haar examen hoogstwaarschijnlijk gewoon doen op de ambassade in haar eigen land.

mark61
21-04-06, 23:25
Ambassadekantoor Pristina

Servië-Montenegro

Tijdsverschil (t.o.v. Nederland): 0
Paspoortuitgifte: Nee
Uitgifte NL-identiteitskaart: Nee
Hoofdpost: Ambassade Belgrado

Hoofd: M.J. van den Boogaard

Adres:
Fehmi Agani 17
Dragodan
38000 Pristina


Postadres:
zie adres


Tel. 00-381-38-224610
Fax 00-381-38-224665
E-mail: [email protected]


Yahoo. Mijn goede, wat een armoede, dat Koninkrijk der Nederlanden.

tukkersterror
22-04-06, 09:00
Geplaatst door ~Panthera~
Al dat gezeik alleen maar omdat Verdonk wil laten zien dat ze haar eruit kan zetten. :haha:
Zielig. :rolleyes:

Foutje, zij is met haar ouders vertrokken terug naar haar vaderland, met een oprot premie.

Zij komt terug met een toeristen visum uitgegeven voor Frankrijk?
Zij reist naar Nederland?
Zij verteld dat haar is verteld dat zij kan en mocht terug komen voor haar studie?
Zij is zo inteligent dat zij enige rechtzaken kan aanspannen tegen de staat?

Waarom heeft zij dan niet gewoon bij ons consulaat een visum aangevraagd voor studie in Nederland.
Nee sorry, zij heeft bewust het systeem opgelicht, woorden verdraaid en rechtzaken aangespannen die ons duizende euro's kosten.

Was zij rieel geweest was zij terug gegaan in de vakantie, direct naar het Nederlands consulaat gegaan, brief van school mee dat ze is toegelaten voor examen jaar en ze had gewoon een verblijf visum gekregen, ok het had haar 760 euro gekost voor deze visum, maar dan was er niets aan de hand geweest.

Ik geef Bitch verdonky kong niet gauw gelijk, maar hier heeft zij volledig gelijk in.

En recht is recht en geld voor een ieder die zich bevind op Nederlands grondgebied, dus ook voor haar, hoe zielig het ook is.

Maar het was haar bewuste keuze om deze weg te kiezen.

Haar fout en niet van ons systeem.

tukkersterror
22-04-06, 09:26
Geplaatst door mark61
Ambassadekantoor Pristina

Servië-Montenegro

Tijdsverschil (t.o.v. Nederland): 0
Paspoortuitgifte: Nee
Uitgifte NL-identiteitskaart: Nee
Hoofdpost: Ambassade Belgrado

Hoofd: M.J. van den Boogaard

Adres:
Fehmi Agani 17
Dragodan
38000 Pristina


Postadres:
zie adres


Tel. 00-381-38-224610
Fax 00-381-38-224665
E-mail: [email protected]


Yahoo. Mijn goede, wat een armoede, dat Koninkrijk der Nederlanden.

Paspoorten worden alleen uitgegeven door een Ambasade als er geen consulaat aanwezig is en die hebben we daar wel.

Working hours: Office: 08.00 - 17.00 hrs
Consular: 09.00 - 11.00 hrs.
Address: Simina 29, 11000 Beograd Click to see a map
Mailing address: Postfah 489, 11001 Beograd
Phone number: +381 11 2023 900
08.00 - 17.00
Fax: +381 11 2023 999 00.00 - 24.00
E-mail: [email protected]
Note: Visa information is given by phone from 14 to 15.30 hours.

Voor Sommige zaken moet je een stukje reizen, soms moet ik ook naar Brussel of Berlijn voor zaken met Rusland.

Joesoef
22-04-06, 14:19
Afijn, voor het eerst sinds jaren is jochie blij en gelukkig. Er is namelijk een meisje dat niet even een maandje mag blijven om rustig haar eindexamen af te maken.

Zegt ook veel over de sommigen onder de mensheid.

MaRiaH
22-04-06, 14:35
Geplaatst door Joesoef
Afijn, voor het eerst sinds jaren is jochie blij en gelukkig. Er is namelijk een meisje dat niet even een maandje mag blijven om rustig haar eindexamen af te maken.

Zegt ook veel over de sommigen onder de mensheid.

Ongelooflijk jah.

Ik las op andere fora vrouwen die schreven dat het tijd werd dat ze er eindelijk uit ging.. liever vandaag dan morgen..

Het waren zelf moeders.. the bitches.. :verward:

Hoe kunnen mensen zo hard zijn, vraag je je af..
Dat ze moet gaan omdat ze onrechtmatig hier is.. tja, so be it.
maar dat kan ook in juni..

Ik snap niet wat die maand er toe doet.

~Panthera~
22-04-06, 14:43
Geplaatst door Joesoef
Afijn, voor het eerst sinds jaren is jochie blij en gelukkig. Er is namelijk een meisje dat niet even een maandje mag blijven om rustig haar eindexamen af te maken.

Zegt ook veel over de sommigen onder de mensheid.


Some people are http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/u010.gifs.

Tomas
22-04-06, 14:52
Yep. Je moet wel verdomd veel gepest zijn wil je van zulk nieuws gelukkig worden.

MaRiaH
22-04-06, 16:07
Geplaatst door Tomas
Yep. Je moet wel verdomd veel gepest zijn wil je van zulk nieuws gelukkig worden.

Zeg dat wel...
zal voor de gein es wat reacties citeren van andere fora..
zum kotzen.. :fplet:



Door sonja op Vrijdag 21 april - 11:35:
Nou gelijk uitzetten dan maar.
Vanavond eerste vliegtuig.
Heeft ze aan zichzelf te danken, misschien hard maar het is wel zo.



Door monica- op Vrijdag 21 april - 14:05:

Joepieeeeee
Klinkt stom. Maar vind het net als Sonja terecht.

Hups, naar Kosovo en daar d´r examen afmaken



Door verena op Vrijdag 21 april - 15:00:

EINDELIJK,

sonja waarom wachten op het vliegtuig van vanavond..ik hoop dat ze al in het vliegtuig van vanmorgen zat



Door Eef op Vrijdag 21 april - 17:47:

Linea recta terug wegwezen ermee.



Door anique op Zaterdag 22 april - 01:42:
Ze worden eens wakker hier in nederland,genoeg aardig geweest voor de verkeerden.MET nadruk...Voor De Verkeerden,voordat er weer een hele lading komt van mensen die het niet snappen en weer moeten opkomen voor allerlei bedriegers zonder dat ze het doorhebben dat ze zelf degene zijn die klos zijn voor al die ongein wat nederland op kosten jaagd ten koste van de portomonaie van de bevolking.snap je hethihi



Door verena op Zaterdag 22 april - 11:19:
er zijn al genoeg discussies over geweest, maar gelukkig krijgt ze nu waar ze recht op heeft...het vliegtuig terug.

Ze heeft het aan zichzelf te danken


wat een bitches... :kotsen:

Tomas
22-04-06, 16:10
Geplaatst door MaRiaH

wat een bitches... :kotsen:

Onbegrijpelijk. Wat heeft dat meiske hun aangedaan? Misschien het feit dat zij wel naar het vwo kon?

MaRiaH
22-04-06, 16:12
Geplaatst door Tomas
Onbegrijpelijk. Wat heeft dat meiske hun aangedaan? Misschien het feit dat zij wel naar het vwo kon?

Dat is een ding wat zeker is..
Deze meiden kwamen niet verder dan huishoudschool en hun wereld is niet groter dan de dorpsstraat.. :stout:


Gelukkig is dit geen representatie voor de gemiddelde nederlander.

David
22-04-06, 16:14
Geplaatst door MaRiaH

huishoudschool

Sonja op Vrijdag




Bestaat dat nog?

tukkersterror
22-04-06, 16:26
Mag ik de dames en heren er op wijzen dat er op de hele wereld geen land te vinden is waar je in beroep kunt gaan als je visum verlopen is.

Rusland tot een week over tijd 1000 Roebel en direct het land uit, kun je niet betalen een week gevang en direct eruit.
Amerika visa verlopen kun je het land gewoon verlaten, maar word je aangehouden 375 dollar boete en direct het land uit.
Libie visa verlopen 1 maand hechtenis daarna direct het land uit.
Enz. enz. enz.

Maar het meisje heeft op 24 April haar laatste vervroeg examen en kan die hier gewoon halen als ze in beroep gaat.
En dat doet ze, trouwens alles wordt betaald door de Katholieke kerk in het dorp.

Dus waar maken we ons in vredesnaam druk over.

Ze hadden ons vandaag 20 graden en zon beloofd wat er niet is en dat is veel erger want ik kan God niet voor het gerecht dagen hiervoor. :blowen:

MaRiaH
22-04-06, 16:28
Geplaatst door David
Bestaat dat nog?

Neen, maar ik mis het soms wel..
Sonja op vrijdag dan.. :zozo:

David
22-04-06, 16:30
Geplaatst door MaRiaH
Neen, maar ik mis het soms wel..
Sonja op vrijdag dan.. :zozo:


Ik vond Sonja op dinsdag véél beter :ego:

MaRiaH
22-04-06, 16:30
Geplaatst door tukkersterror
Mag ik de dames en heren er op wijzen dat er op de hele wereld geen land te vinden is waar je in beroep kunt gaan als je visum verlopen is.

Rusland tot een week over tijd 1000 Roebel en direct het land uit, kun je niet betalen een week gevang en direct eruit.
Amerika visa verlopen kun je het land gewoon verlaten, maar word je aangehouden 375 dollar boete en direct het land uit.
Libie visa verlopen 1 maand hechtenis daarna direct het land uit.
Enz. enz. enz.

Maar het meisje heeft op 24 April haar laatste vervroeg examen en kan die hier gewoon halen als ze in beroep gaat.
En dat doet ze, trouwens alles wordt betaald door de Katholieke kerk in het dorp.

Dus waar maken we ons in vredesnaam druk over.

Ze hadden ons vandaag 20 graden en zon beloofd wat er niet is en dat is veel erger want ik kan God niet voor het gerecht dagen hiervoor. :blowen:

Wat kan mij het schelen wat anderen doen..
In andere landen presenteren ze ook het journaal in hoofddoek..

:hihi:

MaRiaH
22-04-06, 16:32
Geplaatst door David
Ik vond Sonja op dinsdag véél beter :ego:

zal wel voor mijn tijd zijn.. :stout: :corcky:

was dat niet in de Rode hoed?

tukkersterror
22-04-06, 16:43
Geplaatst door MaRiaH
Wat kan mij het schelen wat anderen doen..
In andere landen presenteren ze ook het journaal in hoofddoek..

:hihi:

:lol:

Juliette
22-04-06, 17:01
Geplaatst door observer


opsluiten uitzetten en examens afkappen, ze heeft al genoeg gekost

Interessant mensbeeld. :zegniets: